Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [bkercso:] TicTac UFO - mi lehet ez?
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

AMD Power
titán
A hab megtalálja az útját a tortára - interjú David Coultharddal
DC!
Xbox Series X Power Your Dreams! ;)

emre
veterán
Most olvastam, jó volt.
Vajon miért csak azok tudnak így nyilatkozni akik már nincsenek a bizniszben.
A győzelemről megtanultuk hogy a részvétel a fontosabb, a vereség is fizet szépen és a győztes sokkal fáradtabb.
Neki már nem ad a kezébe a csapat médiafelelőse egy egyenszöveget amit bemagol.......
Ha megnézed a futamok utáni versenyzői nyilatkozatokat akkor -néhány kivételtől eltekintve- akár kopizni is lehetne őket a következő versenyre!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

hajsza
aktív tag
Inkább az aktuális versenyeredménytől függően van néhány változat (erős költői túlzásokkal):
1. Előkelő eredményt elérő csapat: "Keményen dolgoztunk, hogy ide eljussunk. Az ellenfelek sem pihennek, ezért nem szabad egy percre sem lazítani, de reméljük, hogy az előnyünket a vetélytársakkal szemben megtartjuk."
2. Középcsapat: "Mindent megtettünk, nagy örömünkre szereztünk X pontot. Ha sikerül ezt a formát tartanunk, akkor az előttünk levő XYZ csapatot is befoghatjuk."
3. Csalódást okozó csapat: "A mai verseny nem alakult a várakozásainknak megfelelően (opcionálisan: balszerencsénk is volt). Meg kell értenünk az atót /Már tudjuk hol a hiba. A fejlesztésekben 120/150/200%-os munkát fognak végezni a mérnökeink, hogy újra megszerezzük a minket megillető helyet. Ha kell 180/360/részecskegyorsítók 24 órányi körbeérési mennyisége változtatást is végbeviszünk a csapat struktúrájában a siker érdekében" (biztos sejtitek, hogy ez utóbbi elsősorban melyik csapatra illik)
nagyon csípem Coulthardot (inkább karakterként, mint versenyzőként), és az interjú is tetszik, de az egyik kulcspontjával nem értek egyet - a hajóskapitányos hasonlat nem áll meg szerintem. addig rendben van az okfejtés, hogy mindenki számára világos kell legyen, kitől kapja az utasításokat - az viszont egyáltalán nem szükségszerű, hogy ez minden csapattag számára ugyanaz a személy. ráadásul a cikk írója pont a Red Bullt hozza fel konzervatív példaként, holott náluk évek óta többvezetős modell van.
"And when in doubt, take all your clothes off. Sign of a good berserk, taking all your clothes off. Frightens the hell out of the enemy."

venember83
nagyúr
Mert azoknak már van idejük és tapasztalatuk/eszük gondolkodni. Az aktuális pilótáknak nem ez az elsődleges feladatuk, és véleményem szerint néhányukat nem is viszi sokra a feje.

caprine
aktív tag
Szépen összefoglaltad, ez tényleg ilyen. Szerintem biztos vannak ilyen sablon dumák, amiket betanulnak, vagy már sok év tapasztalata alapján alapból nyomnak.
De szoktak érdekes nyilatkozatok is lenni, mint legutobbi futam előtt amikor Lewis a motorral megérkezett és megkérdezték az előző versenyéről, akkor egyszerűen zsigerből spontán olyan szépen, némi humorral nyilatkozott, hogy nagyon meglepett. Fejben annyira felnőtt a 2007-es bemutatkozásához képest, hogy bár nem vagyok Lewis fan, de remélem idén ö végez a dobogó legtetején.
Még Vettel szokott érdekeseket nyilatkozni, de időnként világbajnokhoz nem méltóan leégeti magát a kijelentéseivel.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

Motion_Blur
félisten
Rádió-kérdés: Az FIA visszatáncol?
Döntés majd kb. az első szabadedzés előtt 3 perccel lesz
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#47009) matyialiga válasza Motion_Blur (#47008) üzenetére

matyialiga
tag
Majd inkább a futam felénél
"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

D@ni88
addikt
És a futam első felére is büntetnek utólag

matyialiga
tag
Komolyra fordítva, nem hiszem,hogy visszalépnek a döntéstől, ezzel végérvényesen kiérdemelnék a majmok gyülekezete címet.
"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

Delerium
aktív tag
Vergne sisakja a futamra, nem rossz-nem rossz
"I fight for the Users"

Malibutomi
nagyúr
Annyi lesz, hogy az üzemanyag meg motorral-fékkel kapcsolatos infok mehetnek, vezetéstechnikai tanácsok/infok nem.

-Mike-
addikt

matyialiga
tag

Haart
addikt
Ez jó, sztem is Kimi fog a legtöbbet profitálni ebből. Csak nehogy elaludjon vezetés közben

matyialiga
tag
Sokan panaszkodnak, hogy a legrosszabb helyen lép életbe a szabály, de szerintem meg pont jókor.
Ez az a hely, ahol igazán kimutatkoznak a pilóták közötti téren, mint vezetői szinten, mint más fronton.
A fogyasztásra ha valahol, akkor itt jobban kell figyelni, de nem hinném, hogy gond lesz
Várom már, végre versenyzés lesz, nem rádiós traccspartizás
"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

D@ni88
addikt
Lewis Hamilton: „F1-es karrierem során igazi küzdelmet vívtam, hogy jó dolgokat mondjak a rádióban. És nem is mindig sikerült, tehát egyik oldalról nézve ez jó. Még mindig nekünk kell boldogulnunk odakinn, de kapunk ehhez bizonyos útmutatást. Most viszont olyan érzés, mintha kicsit visszatérnénk a gokartos időkbe, ami tetszik. Örülök annak is, hogy mostantól nem osztjuk meg egymással az egyéni beállításokat, hogy hogy áll a másik kormánykapcsolója, hol fékez, hogy kanyarodik és hasonlók. A csapat persze időnként segíthet, ha eltévedsz, ha nem sikerül javítanod. Izgatottan várom, mi sül ki ebből. Olyan, mintha több labdát dobnának fel egyszerre, hogy kapjuk el. És már egész sokat el tudunk kapni. Fogalmam sincs, hogy nekem jobb lesz-e ettől vagy rosszabb. Majd a verseny után kiderül, hogy a másik jobban csinálta-e nálam, én pedig dolgozni fogok azon, hogy javítsak a következő alkalomra. Remélem, jól boldogulunk majd, és mindent kihozunk ebből. Nagy kihívás lesz.”
(#47019) Nowhereman válasza matyialiga (#47017) üzenetére

Nowhereman
őstag
Már alig várom, hogy lássam, ahogy az "Alonso is faster than you" és "Multi 21" táblákat lóbáljanak a célegyenesben...
Utánam a kondenzcsik!

Nowhereman
őstag
Csak a végén ki ne derüljön, hogy a mindkét oldalt behajtani tilos tábla ellenére egyirányú forgalom van...
Utánam a kondenzcsik!

-Mike-
addikt

pocokxx
Közösségépítő
Nem azért, de a szigorítások nem csak a rádiózásra vonatkoznak...? pl. A garázsban, szabadedzésen ugyanúgy látják egymás adatait/ kérdezhetnek hol veszítenek stb. Nem? Szerintem nincs akkora jelentősége, mint elsőre tűnt.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

-Mike-
addikt
Rosberg még sok éven át lenne Hamilton csapattársa, de kezdi unni a füttykoncertet
Ki fog készülni mentálisan... még jó hogy nem Luiszt utálják, mennyi bagoly lenne...
[ Szerkesztve ]

Haart
addikt
Most legalább kiderülhet ki les kiről
Mivel számomra nem volt egyértelmű eddig hogy melyik majmolja melyiket.
Talán most ha egyik jobb lesz akkor kiderülhet hogy valszeg a másik lesett tőle, így volt versenyképes.

-Mike-
addikt
Azért ez ennyire nem egyszerű. Sok változó van amivel ezen felül kell még számolni, apróságok de minden számít. Kinek fekszik a pálya, ki érez rá egyből autóra, gumira, ritmusra ,milyen napja van akár... ha Rosberg nyer 20mp-el az még nem fogja azt jelenteni hétfőtől, hogy Lewist nézett át sűrűbben a garázs másik oldalára, vagy fordítva. Ennyire ez nem bír ekkora jelentőséggel.

Haart
addikt
Márpedig volt már példa épp az ellenkezőjéről is, hogy a csapattagok nem osztottak meg egymással semmit csak a versenymérnökükkel kirázólag.

Malibutomi
nagyúr
Kiindulásnak jó az, hogy Rosberg sehol nem volt amíg bahrein előtt meg nem kapta a "Hogyan vezet Lewis" című esti olvasmányt.

pepe091
MODERÁTOR
Pontosan az ilyen nyilatkozatai miatt nem szimpatizálok vele. Minden versenyhétvégén legalább egyszer megkérdezi a versenymérnököt, hogy hol gyorsabb Rosberg nála, vagy melyik részen ront... Gyönyörűen szembeköpi magát folyton ezekkel a nyilatkozatokkal.

Malibutomi
nagyúr
Akkor Rosberget sem szereted, mert ő is megkérdezi, és ugyanezt nyilatkozza, hogy örül a dolognak, mert ö az okosabb?

pepe091
MODERÁTOR
Nem. Egyedül azért drukkolok neki, hogy ne Hamilton nyerjen.

Delerium
aktív tag
Az FIA enyhíti a rádiózási szabályokat.
"I fight for the Users"

Motion_Blur
félisten
Raikkonen sz*rabb helyzetben van az erőforrás egységeket tekintve mint Vettel: [link]
De Alonso se panaszkodhat.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

-Mike-
addikt
Ezt a Ferrarinál nagyon elszúrták, gyenge az ers-ük de legalább nem bír ki egy versenyt és már lassan büntivel tudják csak cserélni. Kis hűtést terveztek neki talán.

DopeBob
addikt
Ecclestone: Jövőre eltörölhetjük a duplapontos szabályt
Tényleg cirkusz, amit csinálnak, csak nem úgy, ahogy Ők gondolják. A hétvégi versenyt szerintem már nem nézem, eddig is csak háttérzaj volt már a TV, majd este megnézem az eredményt... szép volt fiúk, csak így tovább!
MZ/X
(#47035) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#47032) üzenetére

[CS]Blade2
addikt
Az a baj, hogy ebből nem látszik, hogy a megkezdettekben hány km van, melyik hol lett nyúzva, és épp az a példány mennyire sikerült jól. Lehet, hogy valakinek még van 1 új, aztán amikor beteszik 10km után szétmegy. Meghibásodástól függően, lehet, hogy valaki bent áll a garázsban turbó hibával, amivel viszont kevesebb km megy a többi egységbe. Ha kiesik a verseny elején, az megint hozhat is, de vihet is. Azt hiszem amit változtathattak év közben, az t nem tehetik be a korábbi megkezdett egységekre. Szóval lehet, hogy valakinek még jó lenne a 2. motorja 1 futamra, de az egy régebbi fejlesztés, és már nem is 100%-os, így edzéseken használják.
Egy nagyon részletes adattábla kellene, hogy sorrendbe lehessen tenni, ki, hogy áll.
Az sem lenne rossz, ha olyan szabály lenne, hogy amikor cserél, akkor a régit már nem teheti vissza. És akkor számolni kellene, hogy vajon még használjanak egy-egy egységet a következő edzésen, időmérőn+versenyen, elég lesz-e a végégig, vagy inkább kockáztassanak meg egy kiesést, vagy kapjanak 1 büntetést az év vége fele.
Legalább azt jó lenne tudni a táblázatnál, hogy azokból hány egység amit már nem tesznek vissza, mert kukás, elfüstölt, az életben nem bírna ki még 100km-t, stb.

shteer
félisten
FIA sokak szemében már csak dilettánsok gyülekezete
..szerintem jónak tűnik

Stafni
aktív tag
Pont mint az MLSZ!
abban igazad van, hogy röhejes ez a ping-pong, de én azért annak tudok örülni, ha a szar szabályokat jó irányba módosítják - a duplapontos eltörlése is ilyen, és a rádióforgalommal kapcsolatos enyhítés is ésszerű.
"And when in doubt, take all your clothes off. Sign of a good berserk, taking all your clothes off. Frightens the hell out of the enemy."

DopeBob
addikt
egy idényre bevezetett dupla pontos szabály... valószínűleg szezon végén ezzel lesz valaki vb, aki veszít pedig teljesen jogosan fogja azt érezni, hogy elvettek tőle egy VB címet...
Engem már teljesen elriasztottak ezekkel az eszetlen, gyorsan keresztülvert/visszavont/módosított szabályokkal... "Olvassa le a műszerfalról az adatokat..." már akkor rögtön beugrott az RBR pl, hogy hát ott pont nincs kijelző. Mostanra ha jól tudom, ők is eljutottak idáig
MZ/X

D@ni88
addikt
Alonso levágott egy kanyart? Mit keres a Mercik előtt?
Kimi kissé túlterhelte a fékeket
[ Szerkesztve ]

Malibutomi
nagyúr
Szabadedzésen volt már hogy villogott a Ferrari. Nem jelent sokat szerintem.

-Mike-
addikt
Az 5. szabadedzést nyert meg a Ferrari és mire mentek vele eddig? Ez az idei programjuk, hogy az FP1-en kevés benzinnel mennek.

pocokxx
Közösségépítő
A motorfejlesztés nincs befagyasztva...?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

DS39
veterán
vajon a Lotusnál mikor unják meg, hogy Maldonado állandóan autót tör? hihetetlen hogy van az a pénz, amiért ez a szerencsétlen F1-es versenyzőnek mondhatja magát.

attisx
addikt
A "megbízhatóságot" lehet "javítani"...
(#47045) DS39: Majd, ha majd a Venezuelai Nemzeti Olajtársaságnál megunják...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

Vyndree
őstag
Van az a pénz amiért ezt elnézik neki.

M3oH
őstag
Amekkora fostalicska az idei autó, sztem még örülnek is neki. Van mire fogni, miért nem jönnek a pontok

Vyndree
őstag
Illetve van miről beszélni velük kapcsolatban. A negatív reklám is reklám.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- 1150-es processzorok / I7 4765T / I5-4590 / I5-4570 / I3-4170 / Xeon 1220 V3 / G3450 /
- HP 17-by3265ng - ÚJ 17,3" FullHD IPS notebook - Core i7, 8GB, 512SSD, Windows 10
- HP 17-by0018ng - ÚJ 17,3" notebook - INTEL N4000, 8GB, 256SSD, Windows 10
- Laptop processzorok / I7 4810MQ / I7 4800MQ / I7 4710QM /I7 4700QM / I7 3610QM / I7-4610M / I7-4600M
- Új Lenovo S145-15IWL 15,6” Netezős Multimédiás Laptop -30% 4205U 8GB 240GB SSD FULLHD LED MATT