Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47001) AMD Power


AMD Power
(titán)

A hab megtalálja az útját a tortára - interjú David Coultharddal

DC! :R

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#47002) emre válasza AMD Power (#47001) üzenetére


emre
(veterán)

Most olvastam, jó volt. :K

Vajon miért csak azok tudnak így nyilatkozni akik már nincsenek a bizniszben. :U

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#47003) mefistofeles válasza emre (#47002) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Neki már nem ad a kezébe a csapat médiafelelőse egy egyenszöveget amit bemagol.......
Ha megnézed a futamok utáni versenyzői nyilatkozatokat akkor -néhány kivételtől eltekintve- akár kopizni is lehetne őket a következő versenyre!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#47004) hajsza válasza mefistofeles (#47003) üzenetére


hajsza
(aktív tag)

Inkább az aktuális versenyeredménytől függően van néhány változat (erős költői túlzásokkal):

1. Előkelő eredményt elérő csapat: "Keményen dolgoztunk, hogy ide eljussunk. Az ellenfelek sem pihennek, ezért nem szabad egy percre sem lazítani, de reméljük, hogy az előnyünket a vetélytársakkal szemben megtartjuk."
2. Középcsapat: "Mindent megtettünk, nagy örömünkre szereztünk X pontot. Ha sikerül ezt a formát tartanunk, akkor az előttünk levő XYZ csapatot is befoghatjuk."
3. Csalódást okozó csapat: "A mai verseny nem alakult a várakozásainknak megfelelően (opcionálisan: balszerencsénk is volt). Meg kell értenünk az atót /Már tudjuk hol a hiba. A fejlesztésekben 120/150/200%-os munkát fognak végezni a mérnökeink, hogy újra megszerezzük a minket megillető helyet. Ha kell 180/360/részecskegyorsítók 24 órányi körbeérési mennyisége változtatást is végbeviszünk a csapat struktúrájában a siker érdekében" (biztos sejtitek, hogy ez utóbbi elsősorban melyik csapatra illik)

(#47005) gbors válasza AMD Power (#47001) üzenetére


gbors
(nagyúr)

nagyon csípem Coulthardot (inkább karakterként, mint versenyzőként), és az interjú is tetszik, de az egyik kulcspontjával nem értek egyet - a hajóskapitányos hasonlat nem áll meg szerintem. addig rendben van az okfejtés, hogy mindenki számára világos kell legyen, kitől kapja az utasításokat - az viszont egyáltalán nem szükségszerű, hogy ez minden csapattag számára ugyanaz a személy. ráadásul a cikk írója pont a Red Bullt hozza fel konzervatív példaként, holott náluk évek óta többvezetős modell van.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#47006) venember83 válasza emre (#47002) üzenetére


venember83
(nagyúr)

Mert azoknak már van idejük és tapasztalatuk/eszük gondolkodni. Az aktuális pilótáknak nem ez az elsődleges feladatuk, és véleményem szerint néhányukat nem is viszi sokra a feje.

(#47007) caprine válasza hajsza (#47004) üzenetére


caprine
(aktív tag)

Szépen összefoglaltad, ez tényleg ilyen. Szerintem biztos vannak ilyen sablon dumák, amiket betanulnak, vagy már sok év tapasztalata alapján alapból nyomnak.

De szoktak érdekes nyilatkozatok is lenni, mint legutobbi futam előtt amikor Lewis a motorral megérkezett és megkérdezték az előző versenyéről, akkor egyszerűen zsigerből spontán olyan szépen, némi humorral nyilatkozott, hogy nagyon meglepett. Fejben annyira felnőtt a 2007-es bemutatkozásához képest, hogy bár nem vagyok Lewis fan, de remélem idén ö végez a dobogó legtetején.

Még Vettel szokott érdekeseket nyilatkozni, de időnként világbajnokhoz nem méltóan leégeti magát a kijelentéseivel.

Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

(#47008) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Rádió-kérdés: Az FIA visszatáncol?

Döntés majd kb. az első szabadedzés előtt 3 perccel lesz :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47009) matyialiga válasza Motion_Blur (#47008) üzenetére


matyialiga
(tag)

Majd inkább a futam felénél :)

"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

(#47010) D@ni88 válasza matyialiga (#47009) üzenetére


D@ni88
(addikt)

És a futam első felére is büntetnek utólag ;]

(#47011) matyialiga válasza D@ni88 (#47010) üzenetére


matyialiga
(tag)

Komolyra fordítva, nem hiszem,hogy visszalépnek a döntéstől, ezzel végérvényesen kiérdemelnék a majmok gyülekezete címet.

"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

(#47012) Delerium


Delerium
(aktív tag)

Vergne sisakja a futamra, nem rossz-nem rossz :Y

"I fight for the Users"

(#47013) Malibutomi


Malibutomi
(nagyúr)

Annyi lesz, hogy az üzemanyag meg motorral-fékkel kapcsolatos infok mehetnek, vezetéstechnikai tanácsok/infok nem.

(#47014) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#47015) matyialiga


matyialiga
(tag)

"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

(#47016) Haart válasza matyialiga (#47015) üzenetére


Haart
(addikt)

Ez jó, sztem is Kimi fog a legtöbbet profitálni ebből. Csak nehogy elaludjon vezetés közben ;]

WOT klántagokat keresek, aki szeretne kötetlen maradni és FUNból játszani az jelentkezhet nálam. Jó légkör, családias hangulat. Ha kedved tartja csatlakozz!

(#47017) matyialiga válasza Haart (#47016) üzenetére


matyialiga
(tag)

Sokan panaszkodnak, hogy a legrosszabb helyen lép életbe a szabály, de szerintem meg pont jókor.
Ez az a hely, ahol igazán kimutatkoznak a pilóták közötti téren, mint vezetői szinten, mint más fronton.
A fogyasztásra ha valahol, akkor itt jobban kell figyelni, de nem hinném, hogy gond lesz:)
Várom már, végre versenyzés lesz, nem rádiós traccspartizás:D

"Ha úgy érzed, ura vagy a helyzetnek, akkor ez csak azt jelenti, hogy nem vagy elég gyors. "- Mario Andretti

(#47018) D@ni88


D@ni88
(addikt)

Lewis Hamilton: „F1-es karrierem során igazi küzdelmet vívtam, hogy jó dolgokat mondjak a rádióban. És nem is mindig sikerült, tehát egyik oldalról nézve ez jó. Még mindig nekünk kell boldogulnunk odakinn, de kapunk ehhez bizonyos útmutatást. Most viszont olyan érzés, mintha kicsit visszatérnénk a gokartos időkbe, ami tetszik. Örülök annak is, hogy mostantól nem osztjuk meg egymással az egyéni beállításokat, hogy hogy áll a másik kormánykapcsolója, hol fékez, hogy kanyarodik és hasonlók. A csapat persze időnként segíthet, ha eltévedsz, ha nem sikerül javítanod. Izgatottan várom, mi sül ki ebből. Olyan, mintha több labdát dobnának fel egyszerre, hogy kapjuk el. És már egész sokat el tudunk kapni. Fogalmam sincs, hogy nekem jobb lesz-e ettől vagy rosszabb. Majd a verseny után kiderül, hogy a másik jobban csinálta-e nálam, én pedig dolgozni fogok azon, hogy javítsak a következő alkalomra. Remélem, jól boldogulunk majd, és mindent kihozunk ebből. Nagy kihívás lesz.”

(#47019) Nowhereman válasza matyialiga (#47017) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Már alig várom, hogy lássam, ahogy az "Alonso is faster than you" és "Multi 21" táblákat lóbáljanak a célegyenesben...

Utánam a kondenzcsik!

(#47020) Nowhereman válasza D@ni88 (#47018) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Csak a végén ki ne derüljön, hogy a mindkét oldalt behajtani tilos tábla ellenére egyirányú forgalom van...

Utánam a kondenzcsik!

(#47021) -Mike- válasza matyialiga (#47015) üzenetére


-Mike-
(addikt)

(#47022) pocokxx válasza D@ni88 (#47018) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

Nem azért, de a szigorítások nem csak a rádiózásra vonatkoznak...? pl. A garázsban, szabadedzésen ugyanúgy látják egymás adatait/ kérdezhetnek hol veszítenek stb. Nem? Szerintem nincs akkora jelentősége, mint elsőre tűnt.

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#47023) -Mike-


-Mike-
(addikt)

Rosberg még sok éven át lenne Hamilton csapattársa, de kezdi unni a füttykoncertet

Ki fog készülni mentálisan... ;] még jó hogy nem Luiszt utálják, mennyi bagoly lenne... :D

[ Szerkesztve ]

(#47024) Haart válasza -Mike- (#47023) üzenetére


Haart
(addikt)

Most legalább kiderülhet ki les kiről :)
Mivel számomra nem volt egyértelmű eddig hogy melyik majmolja melyiket.
Talán most ha egyik jobb lesz akkor kiderülhet hogy valszeg a másik lesett tőle, így volt versenyképes.

WOT klántagokat keresek, aki szeretne kötetlen maradni és FUNból játszani az jelentkezhet nálam. Jó légkör, családias hangulat. Ha kedved tartja csatlakozz!

(#47025) -Mike- válasza Haart (#47024) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Azért ez ennyire nem egyszerű. :) Sok változó van amivel ezen felül kell még számolni, apróságok de minden számít. Kinek fekszik a pálya, ki érez rá egyből autóra, gumira, ritmusra ,milyen napja van akár... ha Rosberg nyer 20mp-el az még nem fogja azt jelenteni hétfőtől, hogy Lewist nézett át sűrűbben a garázs másik oldalára, vagy fordítva. Ennyire ez nem bír ekkora jelentőséggel.

(#47026) Haart válasza -Mike- (#47025) üzenetére


Haart
(addikt)

Márpedig volt már példa épp az ellenkezőjéről is, hogy a csapattagok nem osztottak meg egymással semmit csak a versenymérnökükkel kirázólag. :K

WOT klántagokat keresek, aki szeretne kötetlen maradni és FUNból játszani az jelentkezhet nálam. Jó légkör, családias hangulat. Ha kedved tartja csatlakozz!

(#47027) Malibutomi válasza Haart (#47024) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Kiindulásnak jó az, hogy Rosberg sehol nem volt amíg bahrein előtt meg nem kapta a "Hogyan vezet Lewis" című esti olvasmányt. :)

(#47028) pepe091 válasza D@ni88 (#47018) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Pontosan az ilyen nyilatkozatai miatt nem szimpatizálok vele. Minden versenyhétvégén legalább egyszer megkérdezi a versenymérnököt, hogy hol gyorsabb Rosberg nála, vagy melyik részen ront... Gyönyörűen szembeköpi magát folyton ezekkel a nyilatkozatokkal.

(#47029) Malibutomi válasza pepe091 (#47028) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Akkor Rosberget sem szereted, mert ő is megkérdezi, és ugyanezt nyilatkozza, hogy örül a dolognak, mert ö az okosabb? :)

(#47030) pepe091 válasza Malibutomi (#47029) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Nem. Egyedül azért drukkolok neki, hogy ne Hamilton nyerjen. :DDD

(#47031) Delerium


Delerium
(aktív tag)

(#47032) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Raikkonen sz*rabb helyzetben van az erőforrás egységeket tekintve mint Vettel: [link]

De Alonso se panaszkodhat.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47033) -Mike- válasza Motion_Blur (#47032) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Ezt a Ferrarinál nagyon elszúrták, gyenge az ers-ük de legalább nem bír ki egy versenyt és már lassan büntivel tudják csak cserélni. Kis hűtést terveztek neki talán.

(#47034) DopeBob


DopeBob
(addikt)

Ecclestone: Jövőre eltörölhetjük a duplapontos szabályt

:(

Tényleg cirkusz, amit csinálnak, csak nem úgy, ahogy Ők gondolják. :( A hétvégi versenyt szerintem már nem nézem, eddig is csak háttérzaj volt már a TV, majd este megnézem az eredményt... szép volt fiúk, csak így tovább!

MZ/X

(#47035) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#47032) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Az a baj, hogy ebből nem látszik, hogy a megkezdettekben hány km van, melyik hol lett nyúzva, és épp az a példány mennyire sikerült jól. Lehet, hogy valakinek még van 1 új, aztán amikor beteszik 10km után szétmegy. Meghibásodástól függően, lehet, hogy valaki bent áll a garázsban turbó hibával, amivel viszont kevesebb km megy a többi egységbe. Ha kiesik a verseny elején, az megint hozhat is, de vihet is. Azt hiszem amit változtathattak év közben, az t nem tehetik be a korábbi megkezdett egységekre. Szóval lehet, hogy valakinek még jó lenne a 2. motorja 1 futamra, de az egy régebbi fejlesztés, és már nem is 100%-os, így edzéseken használják.
Egy nagyon részletes adattábla kellene, hogy sorrendbe lehessen tenni, ki, hogy áll.

Az sem lenne rossz, ha olyan szabály lenne, hogy amikor cserél, akkor a régit már nem teheti vissza. És akkor számolni kellene, hogy vajon még használjanak egy-egy egységet a következő edzésen, időmérőn+versenyen, elég lesz-e a végégig, vagy inkább kockáztassanak meg egy kiesést, vagy kapjanak 1 büntetést az év vége fele.
Legalább azt jó lenne tudni a táblázatnál, hogy azokból hány egység amit már nem tesznek vissza, mert kukás, elfüstölt, az életben nem bírna ki még 100km-t, stb.

(#47036) shteer válasza DopeBob (#47034) üzenetére


shteer
(félisten)

FIA sokak szemében már csak dilettánsok gyülekezete

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#47037) Stafni válasza shteer (#47036) üzenetére


Stafni
(aktív tag)

Pont mint az MLSZ! :D

(#47038) gbors válasza DopeBob (#47034) üzenetére


gbors
(nagyúr)

abban igazad van, hogy röhejes ez a ping-pong, de én azért annak tudok örülni, ha a szar szabályokat jó irányba módosítják - a duplapontos eltörlése is ilyen, és a rádióforgalommal kapcsolatos enyhítés is ésszerű.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#47039) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#47040) DopeBob válasza gbors (#47038) üzenetére


DopeBob
(addikt)

egy idényre bevezetett dupla pontos szabály... valószínűleg szezon végén ezzel lesz valaki vb, aki veszít pedig teljesen jogosan fogja azt érezni, hogy elvettek tőle egy VB címet...

Engem már teljesen elriasztottak ezekkel az eszetlen, gyorsan keresztülvert/visszavont/módosított szabályokkal... "Olvassa le a műszerfalról az adatokat..." már akkor rögtön beugrott az RBR pl, hogy hát ott pont nincs kijelző. Mostanra ha jól tudom, ők is eljutottak idáig

MZ/X

(#47041) D@ni88 válasza -Mike- (#47039) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Alonso levágott egy kanyart? Mit keres a Mercik előtt?

Kimi kissé túlterhelte a fékeket :DDD

[ Szerkesztve ]

(#47042) Malibutomi válasza D@ni88 (#47041) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Szabadedzésen volt már hogy villogott a Ferrari. Nem jelent sokat szerintem.

(#47043) -Mike- válasza D@ni88 (#47041) üzenetére


-Mike-
(addikt)

Az 5. szabadedzést nyert meg a Ferrari és mire mentek vele eddig? :) Ez az idei programjuk, hogy az FP1-en kevés benzinnel mennek.

(#47044) pocokxx válasza [CS]Blade2 (#47035) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

A motorfejlesztés nincs befagyasztva...?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#47045) DS39


DS39
(veterán)

vajon a Lotusnál mikor unják meg, hogy Maldonado állandóan autót tör? hihetetlen hogy van az a pénz, amiért ez a szerencsétlen F1-es versenyzőnek mondhatja magát. :U

(#47046) attisx válasza pocokxx (#47044) üzenetére


attisx
(addikt)

A "megbízhatóságot" lehet "javítani"... ;)

(#47045) DS39: Majd, ha majd a Venezuelai Nemzeti Olajtársaságnál megunják... :DDD :(

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#47047) Vyndree válasza DS39 (#47045) üzenetére


Vyndree
(őstag)

Van az a pénz amiért ezt elnézik neki.

(#47048) M3oH válasza DS39 (#47045) üzenetére


M3oH
(őstag)

Amekkora fostalicska az idei autó, sztem még örülnek is neki. Van mire fogni, miért nem jönnek a pontok :)

(#47049) Vyndree válasza M3oH (#47048) üzenetére


Vyndree
(őstag)

Illetve van miről beszélni velük kapcsolatban. A negatív reklám is reklám. :)

(#47050) Mika1227


Mika1227
(őstag)

Második szabadedzés

A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.