Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45001) masholnap válasza -Mike- (#45000) üzenetére


masholnap
(senior tag)

vagy Alo-Bottas :D
esetleg Vettel-Bottas :)
netán Hami-Gro
stb...

(#45002) Yayoh válasza -Mike- (#45000) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Szerintem hülye lenne eligazolni a Williamstől . Tudom jön a Honda de nem kell nagy csodát várni.

[ Szerkesztve ]

(#45003) Enzolord válasza Yayoh (#45002) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Vagy az lesz, mint a WTCCben a Citroennel, hogy tönkre verik a mezőnyt.. :)
Bár, azt nem tudom, milyen fejlesztési és tesztelési szabályok vonatkoznak rájuk?

Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

(#45004) DS39 válasza Enzolord (#45003) üzenetére


DS39
(veterán)

meglepődnék. ha jól tudom, a Citroen-nek volt beleszólása a szabályok alakulásában, olyan feltételekkel szállt be a cirkuszba, hogy az nekik kedvezzen. a Hondáról ilyet nem hallottam ráadásul a szabályok már megváltoztak, jövőre ezek maradnak.

(#45005) Yayoh válasza Enzolord (#45003) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Ha már WTCC , a Honda ott se remekel valami jól.Oké hogy van egy évük megépíteni a motort de a többi gyártónak már rengetek tapasztalata van és alapja míg a Hondának teljesen 0-ról kell építkezni. Idén a Mclarenben is a " legjobb" motor van és semmire se mennek vele ..

DS39: A citroen egy fél évvel ezelőtt megkapta a szabályokat mint a többiek és ezért ilyen erősek.

[ Szerkesztve ]

(#45006) -Mike-


-Mike-
(addikt)

(#45007) DS39 válasza Yayoh (#45005) üzenetére


DS39
(veterán)

ja, akkor rosszul tudtam, de ez sem szép húzás..

motor terén arra leszek kíváncsi a Renault mit tud fejlődni, megbízhatóság kezd normalizálódni náluk, még egy kis lóerőt kellene találni.

(#45008) Enzolord válasza Yayoh (#45005) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Csakhogy, ha jól tudom, év közben nem lehet a motorokat tesztelni, nem lehet hozzá nyúlni, míg a Honda tekerheti bele a kilométereket, erre értettem... Nekik elvileg nincs teszt tilalom

Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

(#45009) DS39 válasza Enzolord (#45008) üzenetére


DS39
(veterán)

de mivel? nyilván van tesztautójuk, de a McLaren-Honda ettől nem lesz jobb, az autót és az erőforrást kell megfelelően összecsiszolni, viszont a McLaren a jövőévi autóját nem tesztheti előbb, mint a többiek. így max csak a Honda lehet erős, viszont az erős motorjuk idén is megvan.

(#45010) arn


arn
(nagyúr)

Annyi elonyuk van, hogy a honda latta a tobbiek megoldasait, es ok mar nem nyulhatnak hozza mindenhez. A fejlesztesben meg egy ev minusz a tapasztalatuk, de igy is jo esellyel csinalnak hasonlo szintu motort mint a mostani merci.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45011) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Persze még minden csak találgatás de szerintem a Honda erőforrás nem lesz rossz. Inkább azon fog múlni a siker, hogy a McLaren össze tud e eszkábálni jövőre egy komoly kasznit!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#45012) hobizoli válasza Yayoh (#45005) üzenetére


hobizoli
(veterán)

es csak a kanyarduma... az ezota eltelt fel evben a tuobbiek mar tudjak a Citroen szintjet? :U

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#45013) hobizoli válasza DS39 (#45004) üzenetére


hobizoli
(veterán)

a uj turbos F1 korszak eleve 2013-ban indult volna mar, volt plusz egy eve mindenkinek felkeszulni ra

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#45014) Yayoh válasza hobizoli (#45012) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Évközben már nem lehet annyit fejleszteni.A szezon előtt homologizálni kellett az alkatrészeket és azokat kell használni...

[ Szerkesztve ]

(#45015) Misi 007


Misi 007
(Közösségépítő)

(#45016) IreN!CuS válasza Misi 007 (#45015) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Vettel forgása hogy maradhatott ki rejtély számomra...

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#45017) Sundesz válasza IreN!CuS (#45016) üzenetére


Sundesz
(őstag)

Minősíthetetlenül gyengék mostanában a hivatalos összefoglalók szerintem.

Hörcsög Powa'

(#45018) hobizoli válasza Yayoh (#45014) üzenetére


hobizoli
(veterán)

nem mindent kellett, vmi most még siman valtoztathato egy csomo minden
evrol-evre kerul egyre tobb alkatresz a tilto listara

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#45019) shteer válasza Sundesz (#45017) üzenetére


shteer
(félisten)

Az utolso jo 2013 Valencia - jo verseny is volt, de valami fergeteges az osszefoglalo. Zeneileg is.

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#45020) donjohnson válasza IreN!CuS (#45016) üzenetére


donjohnson
(őstag)

tényleg azt én se értem. :F

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#45021) hobizoli


hobizoli
(veterán)

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#45022) IreN!CuS válasza hobizoli (#45021) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Ezt hívják öngólnak :D

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#45023) Yayoh válasza hobizoli (#45021) üzenetére


Yayoh
(aktív tag)

Karma ;]

(#45024) Malachi válasza Yayoh (#45023) üzenetére


Malachi
(addikt)

abból a legszebb: instant karma! :D

(#45026) b-type válasza kukinyo (#45025) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Lehet, mert azért az probléma, ha egy motorrészleg vezető hagyja hátrányba hozni a saját részlegét.
Lehet hogy ez a 'bűnbakkeresés' valós probléma, de senki ne lazázni menjen, persze ott van hogy ha egy szakember a saját területén gyengének bizonyul, akkor elküldik.
Ez van, Ferrari motorokat tervezni ne portásállás legyen..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#45027) arn


arn
(nagyúr)

Lenyegeben a schumis era ota nincs semmifele osszhang.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45028) cyberkind válasza arn (#45027) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Hála Luca-nak. :o

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#45029) Skipp válasza kukinyo (#45025) üzenetére


Skipp
(senior tag)

Ha én a motorrészleg vezetője vagyok és kompromisszumot kell kötnöm, ráadásul olyat, ami tudom, hogy rossz lesz, akkor addig verem az asztalt, amíg nem lesz jó, vagy nem lesz változás.
Vagy ha valaki ezt felügyelte és engedte ezt csinálni, akkor azt kell felelősségre vonni.
Meg kellett volna beszélni, hogy melyik kompromisszum a jobb, érdemes-e valamelyik részt beáldozni, nyersz-e annyit a másikon. Ezek szerint valaki rosszul dontott. Annak pedig felelőssége van. Nagyon is nagy, mert ott van két világbajnok, aztan néz mindkettő, hogy mi ez a szar. Ha pedig Marmorini nem vedte az érdekeit, akkor lapát.
Ez azért felelősségteljes munka erősen.

Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!

(#45030) gbors válasza Skipp (#45029) üzenetére


gbors
(nagyúr)

azt nem tudjuk, mi történt a csapaton belül. verhette LM bármennyit az asztalt, ha az egyes részlegek között feloldhatatlan konfliktus volt, akkor Domenicalinak kellett dönteni. azt látjuk, hogyan döntött, azt nem, hogy ki "mivel ment haza" a döntés után.
a cikk utolsó része a legfontosabb sztem (és persze nem új) - ha folyamatosan a bűnbakkeresés van az asztalon, akkor az a teljesítmény rovására megy. ez pedig kulturális probléma, és az mindig legfelülről jön. LdM-nek ezen kellene elgondolkodnia - ha nem tud eredményorientált kultúrát építeni, akkor szükséges lenne hátrébb lépnie.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#45031) AMD Power


AMD Power
(titán)

A Forma-1-ben nincs női vezetési stílus - interjú Susie Wolff-fal

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#45032) D@ni88


D@ni88
(addikt)

:DDD

[ Szerkesztve ]

(#45033) Nowhereman válasza b-type (#45026) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Hogy mondják? - "Spagetti-kultúra"
Az RB volt a minta, ahol ugye az aero minden alapon dolgozva nyertek 4 VB.-t. A valódi titok nyitja pedig az volt, hogy egy koponyában egyesült az RB-nél a terv. Ha a motorgurut teszik hibássá, hogy beszűkítették a játszóterét, akkor az két dolgot jelenthet:
1. "agyatlan bűnbakkeresés" - ennek rombolóhatását nem kell ecsetelni.
2. A központi "AGY" hiánya - akkor pedig nem értették meg az RB sikerének titkát, és a Newey hatás lényegét.
Arról meg ne is szóljunk, hogy ha valaki látja is azt a Ferrarit, akkor helyből rá kellene jönnie, hogy annak az autónak leginkább úttartási gondjai vannak, mert Lonzinak egyetlen kanyarban kb. annyiszor kell az autó után nyúlnia, mint Britney-nek egy egész kör alatt.

Utánam a kondenzcsik!

(#45034) Nowhereman válasza IreN!CuS (#45022) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Vagy inkább: ki mint vet, úgy arat.

Utánam a kondenzcsik!

(#45035) D@ni88 válasza Nowhereman (#45033) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Az hogy most ellen kell kormányozni nagy ügy :D
Alonso már úgy megszokta szerintem, azon kell csodálkozni, hogy egyenesben nem rángatja :DDD :W
2012-ben sem volt egy vezethetőség bajnok az autó, de szerencséje is volt és olykor volt benne sebesség, igaz akkor is top2-3 volt az autó... Kiminek szerintem pont ezzel vannak problémái, mint ahogy többször is nyilatkozta, hogy kiszámíthatatlan az autó. Alonsonak azért van ebben pár éves tapasztalata ezen a téren és ebből fakadhat a sok-sok tized lemaradás jelentős része.

A Ferrarinál tényleg az a baj, hogy kell még oda 2-3 év mire lehet belőlük valami, de ahhoz szorgos hangyaként kellene dolgozni lehajtott fejjel csapatként. Ettől függetlenül a motorban talán tényleg csak az a jó, hogy megbízható és lehet hogy emiatt lett beáldozva a fejlesztés során jó pár lóerő. Ettől függetlenül az alulméretezett turbó csúnya dolog, de ezért nem hiszem hogy csak 1 ember lenne felelős...

Azt pedig nem értem, mért jön elő ez a lassan átállunk a jövő évre dolog, amikor a jövő évi autó nagyban hasonló lesz a jelenlegivel... Itt lenne az alkalom hogy teszteljenek a jövő évre :)

[ Szerkesztve ]

(#45036) arn


arn
(nagyúr)

a ferrarinal mindig mas a hibas... amig nem latjak meg magukban a hibat, addig nem is lesz maskent, szemleletvaltas kell. ujra kell epiteni az egesz csapatot, uj fiatal pilotakkal, stb. se alonsoval, se raikkonennel nem mukodott a dolog normalisan.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45037) Geri Bátyó válasza Nowhereman (#45033) üzenetére


Geri Bátyó
(őstag)
LOGOUT blog

A Ferrarinál évek óta a szerencsétlenkedés megy. Húzták-halasztották az "alkalmatlan" emberek lecserélését. Lehet, hogy jó szakemberek, de nem tudtak megújulni. Simán elképzelhető, hogy egy másik csapatnál, más környezetben hozzá tudnak tenni a teljesítményhez.
Nem véletlenül hozták át Allisont. Ő átlátja az autót (legalábbis a Lotusnál ez látszott).

(#45035) D@ni88: Pont az a baj, hogy Alonso alulkormányzott autóval is jól megy. Erre nem fordított figyelmet a Ferrari évek óta és erre lesz jó most Kimi. Az ő vezetési stílusa egyfajta etalon. Szerintem pont ezért szerződtették.

(#45036) arn: Kétségtelen, hogy a Ferrarinál mindig más a hibás, de talán ez most változhat. A pilótákat nem kell kirúgni, csak jobban kellene figyelni rájuk. Mattiacci szerződtetésének pont az a lényege, hogy friss szemmel nézi a dolgokat és (talán) jobban látja, hogy mire lenne szükség.

Az biztos, hogy a motortervezéssel mellényúltak bizonyos szempontból, de ebben nem csak Marmorini volt a hibás. Szerintem Tombazis régebb óta tökéletlenkedik, én inkább vele kezdtem volna a szanálást, hiszen Allison kiválóan helyettesíthetné.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#45038) arn válasza Geri Bátyó (#45037) üzenetére


arn
(nagyúr)

a pilotakkal csak annyi a baj, hogy tul idosek, illetve ok is turelmetlenek mar, nem jo ez senkinek. egy 2x eves pilota itt meg a csucsra erhet. az elmult evekben az volt a legszembetunobb, hogy gyakran csapkodtak ide oda, volt hogy talaltak vmit, aztan utana meg visszasulyedtek. lathatoan nincs egy olyan koncepcio, amivel folyamatosan elore haladnanak.

raikkonnen szvsz mar csak levezet, alonsoban pedig egyket vbcimert kuzdes van meg kb ha hamar osszejon a dolog, de nehezen viselne meg egy szoros zakot.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45039) Geri Bátyó válasza arn (#45038) üzenetére


Geri Bátyó
(őstag)
LOGOUT blog

Alonso már talán türelmetlen, de Kiminél ezt nem érzem. Alonso is csak az utóbbi évek sikertelensége miatt. Mindketten képesek a legmagasabb szinten teljesíteni még legalább 3-4 évig.
Nekem az az érzésem, hogy a fejlesztések azért sültek el rosszul, mert Alonso viszonylag igénytelen az autóra (tág határok között képes jól teljesíteni), Massa meg nem alkalmas az autót fejleszteni.

Raikonnent már visszatérésekor is leírták sokan és szerintem az előző két év a legjobb idényei voltak. Allisonnal együtt dolgozva még sok minden lehet. Alonso pedig nem hinném, hogy meg akarna állni 4 VB címig. Bizonyítani akarja, hogy van olyan jó, int Vettel. Nála a hiúság is sokat nyom a latban.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#45040) arn válasza Geri Bátyó (#45039) üzenetére


arn
(nagyúr)

raikkonent en nagyon jo arcnak es nagyon tehetsegesnek tartom, de amikor a mclarennel volt, mar akkor sem tartottam igazan nagy bajnoknak. szvsz nem vezeregyeniseg, elvan a maga kis vilagaban. sajnos a tehetsege is megkopott mostanara, az emberek nem lesznek fiatalabbak. egy ideig lehet csak potolni tapasztalattal a korral kieso erzekeket.

egy mai f1es pilota 30 korul van a csucson, ezen mar alonso is tullendult. viszont o inkabb az eszevel vezet, talan tovabb kitart. vettelnek meg van eselye azt a negy cimet is uberelni.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45041) Zso2 válasza arn (#45040) üzenetére


Zso2
(őstag)

Egyetlen egy tény áthúzza mind azt ,amit írtál. Mégpedig az,hogy jelenleg nincs jobb pilóta még az F1-ben akit Alonso helyére ültetnének. Ezt mindenki tudja kivéve csak te nem..
Mit érnének akármelyik más pilótával? Kb azt ,hogy visszaesnének pontügyileg, meg kb 0,5 mp-el. Gondolom szoktad nézni a futamokat, kb Alonso kihozta a maxot eddig ezekből gépekből. Nem sok hibája van, nyakam rátenném,hogy a sokak 4x-es Ásza sem tudna jobban teljesíteni.

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#45042) giigz


giigz
(veterán)

Azok a váltások a végén... :D

Jean-Eric Vergne trakteert fans in Assen op demo

(#45043) arn válasza Zso2 (#45041) üzenetére


arn
(nagyúr)

szerinted. honnan tudod, hogy alonso mit tesz hozza vagy vesz el? nem csak a palyan, a hatterben is. persze, amikor jol megy az csak alonso zsenialitasanak koszonheto, amikor meg szarul, akkor pedig az autojanak. nem erzed kicsit ellentmondasosnak?

vitazhatunk rola napokig, egyikunknek se lesz igaza, mert lehetetlen kettevalasztani az autot a pilotajatol. az eredmenyet meg lattad, hogy mire mentek egyutt. szvsz mindketten jol jarnanak a valtassal, a csapatot felrazna, alonso meg kapna uj celokat. par eve van mindenre, utana o is megindul a lejton.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45044) giigz


giigz
(veterán)

Én csak 9-et számoltam, ti mennyit?

Verizon IndyCar 2014. Mid-Ohio. How to make 11 overtakes in one corner

[ Szerkesztve ]

(#45045) Enzolord válasza giigz (#45044) üzenetére


Enzolord
(őstag)

Én is annyit számoltam.. Viszont akkor sem volt csúnya... :)

Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

(#45046) Peat;) válasza arn (#45043) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Ez a pilóta fejleszt dolog egy nettó baromság. Ezek az autók már a tervezőasztalon dőlnek el, kapják meg a paramétereket, egy pilóta nyilván nem hajol oda és mondja meg mit hogy számoljanak. Ebben az új, tesztek nélküli érában a pilóták feladata leredukálódott az adott csomag beállításainak tökéletesítésében és a teljesítmény kiaknázásban.
Amikor Hamilton majdnem vb lett első évében akkor sem hiszem hogy részt vett a tervezésben. Vettel Ricciardo mögött van idén, nem hiszem hogy maga kárára "irányította" a fejlesztéseket. Egyszerűen semmi nem igazolja hogy a pilótáknak nagy szerepe van a mostani időszakban a fejlesztésekben, még idény közben sem, mert a tervezési időszak úgy behatárolja a teljesítményt.
De folytathatnám Schumacher rossz éveivel (persze a mostani sikereket már sokan neki tulajdonítják, hát persze, szinte ugyanaz az autó..) is akár.

A mostani fejlesztésekhez egy jó képességű pilóta visszajelzései szerintem elegendőek a csapat számára. A finombeállítás stb. számíthat sokat, de az csak az autó maximális kiaknázásában segít. Jó példa erre Kimi, év végére nyilván közelebb lesz Alonsohoz, de Alonso nem lesz közelebb Hamiltonhoz.

Ez a pilóta irányítja a fejlesztéseket véleményem szerint csak a cirkusz része, egyfajta egyszemélyes hősnek kell beállítani őket, akik minden átlátnak és mindent kézben tartanak. Hülyeség. :) Persze nem tudhatom, lehet hogy tényleg így van, de nálam ez olyan mint az UFO. Hiszem ha saját szememmel látom, de nem látom.

(#45047) arn válasza Peat;) (#45046) üzenetére


arn
(nagyúr)

ki beszelt ilyenrol? :F

de ha mar itt vagyunk, csapatmotivacio, versenymernok, a pilota kozvetlen korebe tartozo emberek szerepe, stb. nem addig tart a pilota hataskore, hogy beul az autoba, es vezeti a hetvegeken. amugy a visszajelzesek most is fontosak, ha csinalnak egy autot, nem biztos, hogy bejon a pilotanak, es nyilvan olyan iranyba probalja terelni mernokon keresztul a fejlesztest, ami szamara jobban vezetheto autot eredmenyez. pl tavaly a renaultnal nem veletlenul hasznalt vmelyik rovidebb, vmelyik hosszabb tengelytavu autot.

en nagyon tamogatnam a folyamatos evkozbeni teszteket. hadd fejlesszek folyamatosan az egesz autot, es akkor hamarabb eltunnenek a kulonbsegek. hulyeseg, hogy elonyt/hatranyt evekre bebetonozhatnak. ez a f1es sporolas kb olyan, mint kurva kezeben a liliom. ugyanugy azok a csapatok vannak elol, mintha nem lenne semmifele megkotes.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#45048) rocket


rocket
(nagyúr)

Kigyulladt egy RB7 Ororszorszagban egy bemutaton.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#45049) caprine válasza rocket (#45048) üzenetére


caprine
(aktív tag)

Pedig az egy 2011-es renault motor és nem idei :D

Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)

(#45050) Peat;) válasza arn (#45047) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Te beszéltél Alonso háttérről. A személyisége önmagában motiváló, a teljesítményébe sem lehet belekötni. Ez kb olyan mint ha Vettel vagy Hamilton nem lenne motiváló. Akkora nevek hogy ez nem kérdéses tényező. Így meg maradt a fejlesztési képesség, aminek jelentősége elhalt. Így nem értem milyen háttérre gondolsz, ráadásul ez alapból megfoghatatlan dolog, semmi rálátásunk nincs. De most hogy Alonso mellett Kimi is ott van, ha még ez sem motiválta a csapatot akkor ott szerintem nem a pilóták háttérmotiválásával van a baj...két ekkora névnek már alapból fel kellett volna pörgetnie a csapatot, de csak azzal vannak elfoglalva hogy magyarázkodjanak, illetve most megindultak a személycserék, ami inkább tűnik újabb időhúzásnak mint a valós probléma megoldásának.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.