Hirdetés

2019. december 7., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25301) Motion_Blur válasza stvnppp (#25299) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

"erre az utolsó előtti Japán Nagydíjon motorhiba miatt esett ki"

Mindjárt egy okos leírja majd hogy ennek a párja is megvolt ALO kiesésével Monzában ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25302) baluka26 válasza Motion_Blur (#25301) üzenetére


baluka26
(veterán)

Ennek a párja is megvolt ALO kiesésével Monzában.

;] ;]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#25303) Ba cy lus válasza stvnppp (#25299) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Ha az szerencsétlenség, hogy több év után beüt egy motorhiba, akkor amikor nem volt, az nem hatalmas mázli volt neki? ;]

(#25304) Motion_Blur válasza Ba cy lus (#25303) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

2004-ben beüthetett volna neki 4-5x is akár, 2005-ben meg minden futamon, nem számított volna ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25305) stvnppp válasza Ba cy lus (#25303) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

Hallottad már azt a mondást, hogy az élethez szerencse is kell? :U

(#25301) Motion_Blur:
Csak az sem mindegy, hogy mikor következik be, a hajrában, vagy év közepén. :U

[ Szerkesztve ]

(#25306) válasza Motion_Blur (#25304) üzenetére



(addikt)

Azért Indyben ciki lett volna. :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#25307) stvnppp válasza (#25306) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

Miért? Az is kiélezett verseny volt! A Jordan és a Minardi sosem került ilyen közel a futamgyőzelemhez.

;]

(#25308) .noxwill válasza proof88 (#25284) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Ezek az aktivisták csak feltűnési viszketekségben szenvedő, önkéntesi rendőr vénával megáldott álszent félbolondok. Mást nem értek el ezzel, minthogy a szurkolók kifütyüljék őket.

Ráadásul ez már nem az első eset, hogy meglehetősen dilettáns módot választanak arra, hogy a kampányukat terjesszék. Itt van például ez is. Egy kezemen nem tudom megszámolni, hány sebből vérzik az utóbbi reklámfilm. Ez is bizonyítja, hogy ezek csak feltűnési viszketegségben szenvedő félbolondok :U

All→M8

(#25309) cyberkind válasza .noxwill (#25308) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Persze hogy nem, őt más/mások és mással töltik fel/meg ! ;]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#25310) Enzolord válasza .noxwill (#25308) üzenetére


Enzolord
(őstag)

A reklám erejéig adhattak volna neki egy Priust, de nem.. Egy 6os BMW kellett neki, hogy picsogjon a földért....
Tényleg többet érhetsz el a testeddel, mint az eszeddel lassan...:)
Andy Vajna legújabb felesége is a férfit látja benne, nem a pénzt... Ilyen világban élünk...
Régen ezeket lenyilazták volna...

Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

(#25311) .noxwill válasza cyberkind (#25309) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Hát én is tölteném, mint a hálaadási pulykát ;] :P

All→M8

(#25312) Ba cy lus válasza stvnppp (#25305) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Nem ez a lényeg, hanem az ellentmondásos látásmódod szerencse-kérdésben.
Másrészt persze, hogy hallottam, csakhogy: az emberek hajlamosak olyan dolgokat is szerencsére fogni, ami valójában nem az. Mi lenne szerencsétlenség szerintem a valóságban? Előre nem kiszámítható dolog, aminek a megoldására nincs algoritmus (vagy van, de nem kivitelezhető). Egy közlekedési baleset sem feltétlen szerencsétlenség még saját szemszögből sem, ha lett volna reális esélyem elkerülni nagyobb odafigyeléssel. Hogy a Ferrarinak egy tankja volt, az sem szerencse kérdése, ahogy a McLaren 2005-ös motorhibái sem. A pilóta érezheti szerencsétlenségnek, mert rajta kívülálló okok, viszont ebből a nézőpontból akkor minden eredményes futam 95%-ban csak szerencse számára. Mi szerintem a Forma-1-ben szerencsétlenség? A tegnapi időmérőn az időjárásnak megfelelő időzítés. Hasonló időjárású futamon a jó stratégia is részben (!). Továbbá az ellenfelek pályán történő mozgása, mozdulatai is gyakran sorolhatók szerencse/szerencsétlenség kategóriába. De nem olyan egyértelmű a választóvonal. Mindenesetre a megbízhatóság kérdése az semmiképp sem szerencse. Mondom, lehet úgy tekinteni rá a pilóta szemszögéből, de akkor a pályán látott teljesítményét is 95%-ban illik a szerencsének tulajdonítani. :)

[ Szerkesztve ]

(#25313) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Alonso elégedett:

Alonso: Ismét van esélyünk a bajnoki címre

Én el sem hiszem hogy ezt Alonso le tudja nyilatkozni.
Nem kevés önuralom kellhet hozzá :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25314) cyberkind válasza Motion_Blur (#25313) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Neki már mindegy, rájött hogy a Ferkánál soha se lesz bajnok, de legalább a jó pénzt megkapja, egy szintén kiemelkedő teljesítményért ! :)

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#25315) kukinyo válasza Motion_Blur (#25313) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Múltkor nagyon ráijeszthettek :D

(#25316) PumPi válasza Ba cy lus (#25312) üzenetére


PumPi
(őstag)

Alonsot itt a fórumban is a legtöbben szerencsekirálynak tartották... mindkét vbcíme során dominálta az év első részét, majd az év végét kibekkelte... voltak szép húzásai, de ha archívba visszanéznénk akkoriban 05ben Kiminek adták volna a legtöbben a vbcímet, 06ban pedig Schuminak... egyáltalán nem volt egyöntetűen meggyőző a teljesítménye akkoriban.
Aztán átigazolt a Mclarenhez, ahol bestresszelt egy újonctól és elmenekült, jelzem az első és utolsó "komolyabb" csapattársa... Aztán 2 kuka év a Renaultval.
Majd jöttek a Ferraris évek, első évben szépen ment de semmi extra, második évben semmi, majd ráragadt a "Lonzifaktor"... idén meg megint semmi.

Pillanatig nem vitatom hogy nem a tudása miatt van ott ahol (elismert vbajnok) de azt sem állítanám hogy külön ligát képezne a többi mezőnyben lévő világbajnokhoz képest. Egész egyszerűen adva van a helyzet, meg kell verni a bikákat közösen a csapattal, amit nem tudnak, szerintem nem is fognak soha tudni teljesíteni, ha minden változatlan marad. Simán elképzelhetőnek tartom hogy Hamiltonék jövőre odaérnek, szépen fejlődnek, alakul ott valami.

A Ferrari pont ugyanott van ahol 2010-ben, lehet veszteni "pech" miatt mint 10-ben, de arra szerintem nincs mentség hogy toporgás van 3 éve...

(#25317) stvnppp válasza Ba cy lus (#25312) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

"Továbbá az ellenfelek pályán történő mozgása, mozdulatai is gyakran sorolhatók szerencse/szerencsétlenség kategóriába."
Pont erről írtam.

a megbízhatóság kérdése
Erre jó példa a Mclaren. évekig (cirka 2003-tól 2006-ig) nem volt megoldás a megbízhatatlanságra, pedig ugyanazok dolgoztak a motorokon, akik aztán 2007-re elkészítettek egy olyan konstrukciót, aminek nem sok baja volt az év alatt. Ebben én nem látok következetességet, miközben elvileg a mérnökök célja ugyanaz volt az évek folyamán, ezért tekintek rá úgy, mint szerencsére.

[ Szerkesztve ]

(#25318) TESCO-Zsömle válasza PumPi (#25316) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

A Ferrarinál alapvető felfogásbeli, elvbeli ppoblémák vannak. A Formula 1 a jövő sportja, a fejlődésé, a Ferrarinál pedig 2006 óta egyre konzervatívabb, klasszikusabb nézeteket vallanak a legfelső fejesek. "A csapat az első, a pilóta csak eszköz", stb... Ez egy olyan hátrány, amit nagyon nehéz ledolgozni. Más, komolyabb csapatoknál, ha nem is azonnal, de 2-3 év elteltével lecserélik azokat az embereket, akik nem válnak be. A Ferrari-nál nyilatkozatokban hirdetik, hogy márpedig megfelelő... Kicsit olyan ez, mint mikor itthon a politikus mondta meg, hogy márpedig nem fog beomlani az alagút...

Beomlott...

(#25319) HERR Z válasza cyberkind (#25314) üzenetére


HERR Z
(veterán)

azért ahogy vettellel "kommunikált" a nagydíj után, szvsz nem az jön le, hogy RB-be tartana, vagy reális esély lenne webber helyére beülni

(#25320) cyberkind válasza HERR Z (#25319) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ha még lenne is esélye nem lenne logikus az RB-nek, nem lenne képes elviselni hogy nem ő a nambör van ! :U

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#25321) Ba cy lus válasza PumPi (#25316) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

A többi VB-hez képest (kivéve Button-t) nem feltétlen, de Vettelhez képest mindenképp többet mutatott. Majd mikor Vettel is szív éveken át egy csak második, harmadik leggyorsabb autóval és eközben végig fennmarad a motivációja, szállítja az eredményeket, évente néhányszor megnyer egy-egy olyan futamot, ahol azt érzed, erőn felül kellett teljesítenie, akkor mondhatjuk, hogy a legnagyobbak között a helye. Addig csak statisztikailag van ott. Egyelőre nem érezni izzadtságszagot a teljesítménye mögött. Ma is bőven volt tartalék az autójában.

(#25322) stvnppp válasza TESCO-Zsömle (#25318) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

Én úgy látom, Ferrarinál nem alapvetően az elvekkel van a baj, hanem hogy ők maguk sem tartják magukat ahhoz. Ha a csapatérdek az első, akkor hogy van ott még Massa, aki évek óta meg sem közelíti a csapattársa teljesítményét.
Kicsit úgy kellene működnie, mint a régi maffiafilmekben: "Tedd meg a CSALÁDÉRT! Meg kell halnod a CSALÁDÉRT" :)

(#25323) Ba cy lus válasza stvnppp (#25317) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Szerintem a motor is a csomaghoz tartozik. Ha nincsenek jó szakemberek, az nem szerencse, de ha nincs jó motorszállító, az már igen? :F

(#25324) Motion_Blur válasza HERR Z (#25319) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Alonso viselkedése azért hagy kívánni valót maga után. Értem hogy frusztrált, de az hogy akivel kezet fog annak nem hogy szemébe nem néz, de még csak oda se fordul... Vettelt pedig teljesen levegőnek nézi. Rossz nézni már a pódium ceremóniákat...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25325) stvnppp válasza Ba cy lus (#25323) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

Ezt nem tudom miért választottad így ketté? :F
2006 szerencsétlen év, 2007 szerencsés év
Ua. motorszállító, ua. mérnökök, ua. alapvető célok
Szerintem hagyjuk, nagyon elbeszélünk egymás mellett.

[ Szerkesztve ]

(#25326) PumPi válasza Ba cy lus (#25321) üzenetére


PumPi
(őstag)

Bocs, de szerintem nem az a mérce a tehetségre, meg a pilóta nagyságára hogy mennyit szívott különféle csapatoknál, mert a dolgok egészét tekintve ennek ő maga is jórészt az alakítója. Lehet ha nem sértette volna az egóját Hamilton szereplése, akkor már 2007ben vbajnok lett volna, hiszen a Meki a legjobb autó volt, ugyanúgy mint 2008-ban... Az egész 07es év fejben dőlt el, ennek pedig kihatása volt további pályájára.

Schumi is szívott, viszont szemmel látható volt a fejlődés, emberi szellemi, technikai szinten... Alonso hova fejlődött a régi önmagához képest? Ugyanúgy viselkedik mint 8 éve, mint egy durcás gyerek.

(#25327) Sundesz válasza Motion_Blur (#25324) üzenetére


Sundesz
(őstag)

Nem bírja Vettelt, de pl. pódiumon is öntözgette a pezsgővel, szerintem nem nézi levegőnek, csak egyszerűen nincs miről beszélnie vele. Aztán amikor beálltak az autóval rögtön gratulált is neki.

Hamiltont sem kedvelte 2007-ben, de még 2008-ban sem. :D

Hörcsög Powa'

(#25328) Malachi


Malachi
(addikt)

na, megnéztem végre. történt valami érdekes? nem emlékszem semmire...

Ferrari ott liheg, de akkor is lemaradva. ja, Hamiltonnál nem tudom, mit rontottak el, hogy nem hozta be másodikra legalább. de jó látni az élmezőnyben, ott a hely.

vicces volt, ahogy Buttonék kevertél a lapokat. :) régi Ferraris időket idézett. ja, Kimi féktárcsája két-három körrel korábban már csúnyán kormolt, mint ahogy Wéber mester kiszúrta. de legalább észrevette!!!

jöhet a következő, remélem nem csak az időmérőig tartanak majd az izgalmak... :)

(#25329) dragonfx


dragonfx
(veterán)

ez vettelnek ma nagyon sima győzelem volt.gusztustalan kifujozták. egyszerűen tud a srác na....
alonsomega ferrari meg cska pökhendiskedik, huzzák a szájukat, xar elimserni hogy leáldozoba vannak..de ideje is a schumi érába sokat nyertek adják át másnaka stafétát...
jobb lett volna ha lewis a második...

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#25330) Malibutomi válasza dragonfx (#25329) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Én elismerem hogy Vettel jó, véletlenül nem lesz valaki VB.
De az hogy miután rászóltak, hogy vegyen vissza akkor ad 0,5-1mp-et mindenki másnak, addig meg 1-1,5-et, az nem a pilóta hanem az autó amiben ennyi tartalék van. A pilóta max pár tizedet tesz hozzá.

Ha a hozzászólásodban volt irónia, csak nekem nem jött át, akkor vedd úgy hogy nem szóltam.

(#25331) Ba cy lus válasza PumPi (#25326) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

1) Alonso lehet durcás gyerek a nyilatkozatokban, de a pályán ebből nem sokat láthatsz.

2) szerintem nem az a mérce a tehetségre, meg a pilóta nagyságára hogy mennyit szívott különféle csapatoknál

Amíg ilyen helyzetben nem bizonyít valaki, addig csak feltételezéseink lehetnek. Nehéz helyzetben is helyt állni, az igenis nagyban felértékeli egy ember teljesítményét, ez az élet valamennyi területén igaz.
Egyáltalán nem magától értetődő, hogy mert Vettel most jól szerepel, akkor minden körülmény mellett bizonyítani fog.

Szerinted mennyire volt nagy teljesítmény MS részéről a 2004-es év? Összevetve a '98-assal (mikor még csak VB sem lett). Mikor mutatta meg inkább a tehetségét, dolgozott többet? Én egyetlen futamáért, a 98-as Magyar Nagydíjért többre tartom, mint az egész 2004-es domináns évéért.
Az egész évért pedig mondhatni utólag kapta meg a VB-címe(ke)t. Na ezért nem sajnáltam tőle. Bosszantott a dominanciája, de már rég el volt ismerve részemről is a legnagyobbak között.
Számomra vicces dolog azt olvasni, hogy Vettel schumacher-i magasságokban van. Miért? Mert statisztikában kezdi beérni? Ne vicceljünk már. ;)

[ Szerkesztve ]

(#25332) dragonfx válasza Malibutomi (#25330) üzenetére


dragonfx
(veterán)

nem tudom te kinek szurkolsz én kimi.tés lewis.t látnám világbajnonak és cska utána vettel.t.
de el kell ismerni akármilyne jo is egy kocsi nem lesz valaki 3x világbajnok, sőt ugy tünik 4x.....
ültess már be egy maldonadot, bianchi.t a redbullba meglátnám 20 versen yután hollenne..tuti nem az első helyen szerintem....
olyna pökhendi angyképűn senki nem nyilatkozik magáról a csapatról az autorol mint alonso és montezemolo....azért mertnáluk vana legtöbb dohány és feccőlnek legtüöbb munkát pénzta fejlesztésbe nem egyértelmá nekik kell a legjobbnak lenniük....ugy adják előmintha ők megjelennek a pályán akkor mindneki álljon félre, vörös szőnyeg leborulás és cska ők nyerhetnének....gusztustalanok.örülök jol földbe döngölik őket.

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#25333) Turbolada II válasza cyberkind (#25277) üzenetére


Turbolada II
(őstag)

Ezért szeressük. :)

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#25334) Qorthral válasza PumPi (#25326) üzenetére


Qorthral
(őstag)

A pályán mutatott teljesítmény számít szerintem, nem a külsőségek. Vettel gyerekes volt ma, amikor leöntötte Coulthardot. Hamilton detto. Szerintem tiszteletlenség. Alonso meg durcás. Ettől még mind nagyon tudnak vezetni. Ha meg Alo "durcás jelleme" rányomja a bélyegét a pályán mutatott teljesítményére (amit erősen kétlek, sőt), akkor "más jellemmel" 5-6 VB címe lenne már. Ami azért a ló másik oldala lenne, lássuk be.

"voltak szép húzásai, de ha archívba visszanéznénk akkoriban 05ben Kiminek adták volna a legtöbben a vbcímet, 06ban pedig Schuminak... egyáltalán nem volt egyöntetűen meggyőző a teljesítménye akkoriban."

Ez legalább ennyire áll Vettelre is:

Voltak szép húzásai, de ha archívba visszanéznénk akkoriban 2010-ben Hamiltonnak adták volna a legtöbben a vbcímet, 2012-ben pedig Alonsonak... egyáltalán nem volt egyöntetűen meggyőző Vettel teljesítménye akkoriban. Sőt, szvsz mindkét említett évben mindkét említett srác jobban teljesített Vettelnél.

Ezt nem flamekeltésnek szántam, csak mint érdekesség, ha már az eredetit leírtad Alonso kapcsán.

Hozzáteszem, a Vettellel kapcsolatos viták javarészt abból fakadnak, hogy még nem méretett meg igazán. Aki kedveli, úgy tekint rá, mint egy leendő legendára, aki bárkit el tudna verni. Aki nem szereti, hajlamosabb azt gondolni, hogy gyengébb autóban és/vagy erősebb csapattárs mellett nem parádézna ennyire. Az idő döntheti csak el, hogy melyik az igazság... Egyelőre csak annyit tudunk, hogy egy F1-es szinten erősen közepes csapattárssal az oldalán zsinórban nyer(t) 3-4 bajnoki címet a mezőny legjobb (megbízhatóságot is ideértve) autójával. Ez komoly teljesítmény, azonban nem derül ki belőle, hogy valójában mennyire is jó ez a Vettel gyerek. Félre ne érts, a kérdés nem az, hogy jó-e, hanem az, hogy mennyire az.

"Aztán átigazolt a Mclarenhez, ahol bestresszelt egy újonctól és elmenekült, jelzem az első és utolsó "komolyabb" csapattársa..."

Erre csak annyit, hogy szerintem Hamilton a jelenlegi mezőny Alonso melletti legjobb pilótája, továbbá a 2007-es éve saját maga szerint is a legjobb éve volt (2012-ig legalábbis). Sokan gondolják hasonlóan, de akik nem, azok szerint is benne van a legjobb négyben. Ennél jobb mércét Alonso nem nagyon kaphatott volna. Namost, mivel te még ezen is élcelődtél ("komolyabb"), kérlek sorold fel Vettel összes eddigi komolyabb csapattársát. A Hamiltonnál gyengébbekkel kérlek ne fáradj, hisz azok nálad nem elég "komolyak". ;] Ha elkészültél, látni fogod, hogy miről beszéltem... Az itteni viták legfőbb alapja az, hogy Vettel még nincs "beárazva". Lehet, hogy egy új MSC, de az is lehet, hogy egy új Rosberg vagy Damon Hill, aki jókor van jó helyen.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#25335) Malachi válasza Ba cy lus (#25331) üzenetére


Malachi
(addikt)

lehet valakit szeretni, vagy nem szeretni, de lehet, hogy lassan be kéne fejezni a "ki a jobb pilóta" vitát, úgy örökre. legalább itt. attól, hogy valaki mázlista egy-egy időszakban, nem lesz rosszabb. nem kell bizonyítania semmit. attól, hogy valaki éveken át szenved a kocsival, nem lesz jobb. nem jár neki külön elismerés. persze lehet, hogy nekem sincs igazam, de akkor is azt mondom, a mezőny világbajnokai közül MIND képes lenne ezredre ugyanazt az időt autózni, ugyanabban a kocsiban.

a vezetési tudás fontos, és szerintem az mindenkiben ugyanúgy megvan. amúgy nem lennének a legjobbak. de az a helyzet, hogy legalább annyira fontos a csapat, a taktika, a kocsi... ezek közül bármelyiket kivennénk az egyenletből, összeomlana az egész, mint egy kártyavár. rosszabb napjaimon nem szeretem Vettelt, mikor behúz egy újabb győzelmet, de ettől ő még ugyanolyan tökéletes pilóta, mint Hami, vagy Alonso, vagy Kimi (ma is miket művelt Kimi, jó ég, bár mindenkiben annyi határozottság lenne folyton).

Vettelnél talán kérdés, hogy mit megy majd, ha nem jön össze folyton minden, de majdnem teljesen biztos vagyok benne, hogy akkor is mindent belead majd, és a lehető legjobbat hozza ki majd a kocsiból. jó is lenne már látni, mire képes úgy, szerintem megszűnne a füttykoncert, örökre. de azért továbbra is Alonso VB címéért szorítok. :D

ha nem idén, akkor jövőre.

(#25336) dragonfx válasza Qorthral (#25334) üzenetére


dragonfx
(veterán)

szerintem a tények számitanakés a jelen...az pedig az hogy a 4.vb győzelme felé halad egy remek autoban.és nagyon tud vezetni.
abban igaza volt a spanyolnak hogy 2-3 versenyük van...ha nem tud valaki valamit mutatni Vettel ellen (kimi,lewis avgy alonso) akkor ezt behuzták idén is....ez a 46 pont borzasztó sok....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#25337) Zoza24 válasza Qorthral (#25334) üzenetére


Zoza24
(senior tag)

ezzel teljesen egyetértek,én is így gondolom :R

Forza Italy!

(#25338) JJános válasza Malachi (#25335) üzenetére


JJános
(addikt)

A füttykoncert nem Vettelnek szólt. :N

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#25339) Malachi válasza JJános (#25338) üzenetére


Malachi
(addikt)

tudom. az előző három meg neki.

(#25340) JJános válasza Qorthral (#25334) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem méretett meg Vettel, és Hamilton jobb nála. Ma speciel úgy hagyta ott állva Hamiltont mint a pinty. Ez nem számít? :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#25341) JJános válasza Malachi (#25339) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem tudom miről beszélsz. :((

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#25342) Zso2 válasza PumPi (#25316) üzenetére


Zso2
(őstag)

Pumpikám nagyon unalmas vagy, elhiszem,hogy fosol,hogy megszorongatja ALo a kedvenced tökeit,de ne itt sírj.
idén meg megint semmi. Igen az idei semmi a 2. helyig röpíti eddig ,ennyire szar pilóta mondjuk ki (így jó lesz?) Aki arra az emberre fújjog aki a legtöbb akciót , vagy előzést adja a versenyeken annak tényleg baj van a fejével.Minden hsz-nél ALo ellen írsz , igen ezt érdemli aki "csak" a 2. helyen jön be.

[ Szerkesztve ]

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#25344) TESCO-Zsömle válasza proof88 (#25343) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Kimit nem kell félteni, ellátja a baját. ;]

(#25345) JJános válasza TESCO-Zsömle (#25344) üzenetére


JJános
(addikt)

Ha másképp nem megy majd hanyatt löki! :DDD

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#25346) PumPi válasza Qorthral (#25334) üzenetére


PumPi
(őstag)

Nem hasonlítottam senkihez, a lehető legnagyobb tisztelettel leírtam a tényeket Alonsoról. Nem tudom miért kell idekeverni a németet. Az idézőjel Hamiltonnak azt akarta jelenteni hogy az első forma 1 ben töltött éve valószínűleg messze lesz pályafutása legjobb évétől, ha fentebb olvasol azt is írtam, hogy én egyedül Hamiltonban látom azt hogy megfogja Vettelt. Szemmel látható a fejlődése, emberileg, szakmailag, technikailag mindenhogy... Ezzel szemben Alonsonál ez a fejlődés nem látszik, sem emberi sem csapatszinten. Értem hogy ez birizgálja itt sok ember egóját, de ettől még nem látszik.

Igen, ahhoz hogy egy másik szintre léphessen Vettel meg kell mérettetnie magát majd egy másik csomaggal is... valószínűsíthetően meg is fogja tenni, de arra nem fogadnék hogy nem viszi magával az egész szakmai stábot, ahogy azt tette Schumi vagy Rossi is...

Ha már az összehasonlításnál tartunk akkor Webber még mindig erősebb mint Alonso bármelyik korábbi csapattársa Hamiltont leszámítva...Ráadásul nem lenne tilos Webbernek sem szorosan ott lenni a második helyen... valamiért nincs ott.

Az meg hogy valaki attól lesz elismert pilóta hogy elmegy fejlődés nélkül szenvedni valahova... hát nem tudom, kicsit bibliai lenne a story... ha egy rosszabb csapatból összerak egy nyerőt, azt mondom igen, az valami, mint annak idején Schumi tette, nade az hogy odamegy a Ferrarihoz, hangos hiszti közepette végigszív 3-4 évet és eddig pontosan ugyanott tart ahol 2010ben tartott... Nálam óriási tisztelet jár ezért a 4 évért, mert nem volt kis feladat, de ettől én nem fogok hasra esni előtte.

Az én szememben pl. Hamilton óriásit nőtt amikor bevállalta a Mercedest, tudta kicsit ütött, kicsit kopott, lesz egy erős csapattársa is, aki az év elején gyorsabb is volt, de bevállalta mert úgy gondolta hogy közösen fejlődnek és összerakják a tuttit. Az év elején még arról is szóltak a hírek hogy elbizonytalanodott, WTF? van velem, feltette a maga kérdéseit, (hiszti helyett) és fejlődött, azóta rendszeresen jobb Rosbergnél. Egyre szimpatikusabb nekem a Hamilton, pedig soha éltemben nem szerettem.

Alonso úgy igazolt a Ferrarihoz hogy végre egy nyerő autó...

Én Monza óta drukkolok a Vettelnek, és hidd el, nem egyszer nem kétszer mondtam azóta hogy "nem baj legyen így, legalább elválik mit tud a gyerek", én lennék az első aki tiszta szívből gratulálna annak, aki pályán, erőből, legyőzi a Redbullt. Mindig is azt az elvet vallottam hogy teher alatt nő a pálma.

(#25347) Gebriel válasza PumPi (#25346) üzenetére


Gebriel
(veterán)

Jól beszélsz. ;)

(#25348) Sundesz válasza PumPi (#25346) üzenetére


Sundesz
(őstag)

"ha egy rosszabb csapatból összerak egy nyerőt, azt mondom igen, az valami, mint annak idején Schumi tette"
Schumi példájából kiindulva akkor Alonso ugyanezt tette a Renault-val 2003 óta? Hisz középcsapatból VB lett 2x is zsinórban.

Nagyon egyoldalúan ítéled meg Alonso-t, nem fejlődött, stb. Spanyol mentalitás más mint a finn vagy a német, attól, hogy futam után nyilatkozik néha hülyeséget, még nem jelenti azt, hogy xar ember a hétköznapokban.

Hamilton tavalyi twitter ámokfutása mi volt a telemetria adatokkal? Minden pilótát ki lehet hozni a sodrából, most Vettelnek megy a szekér, mitől is lenne fusztrált? Majd ha szenvedni fog egy gyengébb autóban, adott esetben több évig, akkor meglátjuk mennyire lesz ennyire vidám srác.

Hörcsög Powa'

(#25349) Ba cy lus válasza Sundesz (#25348) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Így is van. Könnyű jófejnek lenni meg csapatjátékosnak, mikor megy a szekér.
A Mercedes például sokkal jobban megy a vártnál, így nem csoda Hamilton "fejlődése". Ami mellesleg amúgy is teljesen indifferens, a pályán nem az a mérvadó, ki mennyire csiszolja tökéletesre a személyiségét. ;]
A csapatépítői képességek szintén nem tartoznak ide. Szép dolog meg jó dolog, de kb Schumacher óta divat ilyenről beszélni. Márpedig előtte is voltak nagyra értékelt, legendás pilóták.

[ Szerkesztve ]

(#25350) TESCO-Zsömle válasza PumPi (#25346) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Alonso úgy igazolt a Ferrarihoz hogy végre egy nyerő autó...

Tette ezt pont akkor, mikor a Ferrari elkezdett "leépülni".

Igazad van, egy igazán jó pilóta képes összerakni egy csapatot, de ehhez az is kell, hogy a csapat formázható legyen. A Ferrarit tudjukki bebetonozta, és azóta csak a muszáj és a szégyen változtat a felépítésén. Jó példa erre Massa, aki már 4 éve minden év közepén az állásáért versenyez, vagy ott van Domenicali, aki megfelelő a csapat vezetésére, csak épp évek óta képtelen a Ferrari anyagi és technikai hátterével egy VB-címet besöpörni...

És ez nekem, mint főként Ferrari szurkolónak fáj... Úgyhogy amíg "ott fent", a fejben nincs érdemi változás, addig marad a Merci, mert bennük látok fantáziát, látni a fejlődést, és noha 50 évet kihagytak, a Ferrari után ők rendelkeznek a legrégebbi gyökerekkel F1 tekintetében.

Ba cy lus: Schumacher a pályafutásával ilyen szempontból vízválasztó. Simán lehetne dátumozni a F1 történelmét "Schumacher előtt" és "Schumacher után" címszavakkal. Őelőtte a pilóták nem riadtak vissza a test-test elleni csatáktól, és gyakran ön (és köz?) veszélyes manőverekbe mentek bele. Voltak is balesetek szép számmal... Aztán "Schumacher alatt" annyit változott az egész F1,hogy felsorolni se lehet, és a Ferrarinak ebben vezető szerepe volt.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.