Hirdetés

2020. február 21., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24501) TESCO-Zsömle válasza cyberkind (#24500) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Bed Bullnak drukkolsz? ;]

[ Szerkesztve ]

(#24502) cyberkind válasza TESCO-Zsömle (#24501) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

He ? :DDD
Főbe is lőném magam, csak a Ferrari örökre ! :K
Nem vagyok én divatdrukker, meg utálom az ízét is ! ;]

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#24503) orion1025 válasza BMW001 (#24499) üzenetére


orion1025
(őstag)

F1-s karrier kilőve, bár ez eddig is egyértelmű volt.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24504) Peat;) válasza cyberkind (#24500) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Áll a bál a Ferrari háza táján, ráadásul az hogy a médián keresztül kritizálta Montezemolo Alonso viselkedését ezzel egy életre be is sértődött a spanyol amilyen egóval rendelkezik. És ezzel Montezemolo tökéletesen tisztában van, nem hülye emberről van szó. Ráadásul a Red Bull is keveri a lapokat, hogy igenis Alonso miatt találkoztak a menedzserével, nem tudhatjuk hogy mi az igazság, de ha nem így van és csak csúsztatás akkor a Red Bull nagyon ügyesen bedobta a gyufát a dinamittal megtömött Ferrari boxba :D

(#24505) stvnppp válasza Peat;) (#24504) üzenetére


stvnppp
(senior tag)

"Oszd meg és uralkodj!" ;]

(#24506) TESCO-Zsömle válasza Peat;) (#24504) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

És ezzel Montezemolo tökéletesen tisztában van, nem hülye emberről van szó.

Ez idáig rendben is van, csakhogy jelenleg a Ferrari van rosszabb tárgyalási pozícióban, mert a sokéves múltján és a konzervatív hozzáállásán kívül semmit sem tud felmutatni.

Márpedig egy technikai sporttal a konzervatív hozzáállás nem fér össze. Aki lemarad, elmarad.

[ Szerkesztve ]

(#24507) orion1025 válasza TESCO-Zsömle (#24506) üzenetére


orion1025
(őstag)

Már várom az átigazolások miként is alakulnak, és ki fog lépni még a végén egyet.Ha Massa repül, akkor szerintem elindul a lavina.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24508) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Lehet, hogy ez kavarja, meg az kavarja, meg uborkaszezon, meg átigazolási mizéria, meg valamin csámcsogni kell de szerintem épeszü ember nem tudja elképzelni, hogy Alonso és Vettel egy csapatban fog menni valaha is.......

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#24509) pocokxx válasza mefistofeles (#24508) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

Azért az is érdekes nyilatkozat volt Alonsotól, még mielőtt bármi pletyka felröppent vele kapcsolatban, hogy szerinte jó csapattársak lennének Vettelel. Igaz akkor még Ferrari színekről volt szó.

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#24510) mefistofeles válasza pocokxx (#24509) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Te el tudnád képzelni?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#24511) Malibutomi válasza mefistofeles (#24510) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Elképzelem Alonsot amikor az első 6 RB versenyén 3 KERS hiba van, egyen meg leesik a kerék...

:))

[ Szerkesztve ]

(#24512) mefistofeles válasza Malibutomi (#24511) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ja vagy mikor Vettel összetöri a prototipus cuccát és közlik Alonsoval, hogy akkor most átpakolják az övét....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#24513) kukinyo válasza pocokxx (#24509) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Bizony érdekes, mint ahogy az is hogy hirtelen elkezdte dicsérni Vettelt.

Ó ha....
Mert biztos csak a RB csinál huncutságokat.
Bár az is igaz hogy ők huncutkodnak, míg más csapatok gusztustalankodnak.
Nem ugyan az :))

[ Szerkesztve ]

(#24514) orion1025 válasza kukinyo (#24513) üzenetére


orion1025
(őstag)

Azért a Webber problémák valóságalapját szívesen megnézném, na meg a Sumis időszakét is....

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24515) Malibutomi válasza orion1025 (#24514) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Szegény Webbert megátkozta valaki rendesen....

(#24516) pocokxx válasza mefistofeles (#24510) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

Hát elképzelni el tudom, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem fog megvalósulni.

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#24517) Ba cy lus válasza pocokxx (#24509) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Szerintem annyi történt, hogy megkérdezték tőle, ő pedig válaszolt; nem pedig ő hozta fel a témát. A Vettel-Ferrari téma elég régóta napirenden van mellesleg. De igazából ennek sincs valóságalapja, csak sokan úgy gondolják (az újságírók közül), hogy minden nagy bajnoknak kell vezetnie a Ferrarinál, pusztán tiszteletből. :)

[ Szerkesztve ]

(#24518) orion1025 válasza Ba cy lus (#24517) üzenetére


orion1025
(őstag)

Tehát akkor a Ferrari egy régi időkből táplálkozó név, ahol csak a tisztelet miatt kell vezetni :DDD Viszont Fetül állítólag addig nem megy el jelenlegi csapatától amíg át nem igazol pár ember vele együtt a következő csapatához.Aztán ennek is milyen valóságalapja van, azt csak a fantázia tudja eldönteni.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24519) Ba cy lus válasza orion1025 (#24518) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

Miért, nem ez van mögötte jórészt? Egy patinás istálló, akiknél vezetni kell. Semmi más nem indokolja ma, hogy egy győztes Red Bullból átüljön valaki a Ferrariba. Kivéve persze ha meg akarja nehezíteni a saját dolgát. De ezt megteheti sok más csapatnál is. Még inkább. :P

[ Szerkesztve ]

(#24520) orion1025 válasza Ba cy lus (#24519) üzenetére


orion1025
(őstag)

Ennyi erővel a Williams is patinás, tehát oda is mehetne :)

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24521) Ba cy lus válasza orion1025 (#24520) üzenetére


Ba cy lus
(veterán)

A Ferrari, McLaren után a Williams következik e tekintetben valóban. A Mercedes meg számomra erősen kérdőjeles, mennyire tekinthető az 50-es évekbeli Mercedes örökösének, hisz önálló gyári csapatként jó fél évszázad után tértek vissza.

(#24522) orion1025 válasza Ba cy lus (#24521) üzenetére


orion1025
(őstag)

A Mercedes nálam az új Lotus szintjével azonos nívóban.Vannak, de a jövő zenéje, hogy meddig, és mit érnek el az alatt.Viszont Hamiltonnak bejött a váltás, és az idei év a McLarenre nézve ismét egy szégyenteli.A jövő évet átvészelik, és 2015-re alapoznak ahol meg akarják váltani a világot.Buttonnak már semmi esélye nem lesz bajnokságot nyerni, bár amúgy is kezd kiégni hiába volt nagy kedvencem.A Williams is csak a múltból építkezik és akkor szavakkal dobálózik sajnos.Ezzel nem azt mondom, hogy a kiscsapatoknak semmi esélye ne legyen, de elég minimál teljesítményt nyújt a Williams-McLaren duó.De persze ez köszönhető a folyamatos mérnők cserélgetéseknek, meg gondolom már sok emberben nincs meg az a nagy elkötelezettség a saját istállója felé mint régen.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24523) TESCO-Zsömle válasza orion1025 (#24522) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Azért van különbség, mert a Mercinél tényleg a Mercedes gyár áll a csapat mögött. Nem csak rányomták a logo-t, mint ahogy a Lotus tette a Renault-al.

[ Szerkesztve ]

(#24524) orion1025 válasza TESCO-Zsömle (#24523) üzenetére


orion1025
(őstag)

Az csak egy dolog, de teljesítményben a Lotus viszi eddig a pálmát.A történelemkönyvekben meg nem az lesz az elsődleges, hogy az gyári vagy nem gyári csapat volt :)

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24525) kukinyo


kukinyo
(addikt)

(#24526) JJános válasza kukinyo (#24525) üzenetére


JJános
(addikt)

Tökös gyerek! :DDD

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#24527) hobizoli


hobizoli
(veterán)

Tesla Model S P85 vs 2008 Mitsubishi Evo GSR street Race from a Dead Stop

Evo is running 25psi with a full turbo back exhaust, tune, intake and upgraded clutch using launch control at 5.500rpm
(25psi=1.8bar)

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#24528) hobizoli válasza hobizoli (#24527) üzenetére


hobizoli
(veterán)

kivancsi leszek F1-ben mikor lesznek a KERS-nel tobbet nyujto elektromos meghajtasok :P

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#24529) bambano válasza hobizoli (#24527) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

ezt összevetve a jövő évi turbós motorok műszaki paramétereivel, elég nagypapás lesz a 2014-es évad...

a filmhez annyit, hogy a rellisek azt mondják, gyorsan menni a kanyarban kell, ott a tesla szépen elvérzik az evoval szemben.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#24530) Malachi válasza bambano (#24529) üzenetére


Malachi
(addikt)

de hát a Tesle nem rally autó, hanem közúti...

(#24531) X3B6O0X válasza bambano (#24529) üzenetére


X3B6O0X
(aktív tag)

Mivel a két autónak teljesen más a szerepköre, nem is csoda. Viszont egy könnyű kasztnival, megfelelő futóművel (lsd. Tesla Roadster) kanyarokban is oktatná a EVO-t a Tesla, kigyorsításnál pedig ott is hagyná, a nagyobb nyomaték miatt. Mindenesetre meglepő, hogy ennyi erő lakozik a villanymotorban.

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#24532) bambano válasza X3B6O0X (#24531) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

jaja, fogod a könnyű kasztnidat, belevágod a fél tonna akksit és akkor... oh wait :)

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#24533) Xirtam válasza hobizoli (#24527) üzenetére


Xirtam
(veterán)

Hát én mindenféleképpen az EVO-t kérném! Az a hang utánozhatatlan. ;)

(#24534) bambano válasza Malachi (#24530) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

oké, akkor minek küldték össze a relli királlyal...

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#24535) Malibutomi válasza X3B6O0X (#24531) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Nem erő, hanem nyomaték, ugye váltások nélkül...

(#24536) bambano válasza Xirtam (#24533) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

akkor neked sok szeretettel: első és második rész :)

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#24537) hobizoli válasza Xirtam (#24533) üzenetére


hobizoli
(veterán)

az auto nem hanggal megy, ahogy lathato is :U

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#24538) hobizoli válasza hobizoli (#24537) üzenetére


hobizoli
(veterán)

nem mellesleg a Tesla 2 tonna (Evo 1.5x)

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#24539) TESCO-Zsömle válasza bambano (#24534) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Én úgy tudtam, hogy a Quattro S1 a "relli király"...

(#24540) shteer


shteer
(félisten)

En meg ugy, hogy Loeb :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#24541) orion1025 válasza shteer (#24540) üzenetére


orion1025
(őstag)

Colin papa hol marad? :)

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..." Hardverapró - itt nem találod meg, amit keresel.

(#24542) TESCO-Zsömle válasza shteer (#24540) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Autó nélkül is?

(#24543) shteer válasza TESCO-Zsömle (#24542) üzenetére


shteer
(félisten)

Akarcsak Vettel ;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#24544) Malachi válasza bambano (#24534) üzenetére


Malachi
(addikt)

ez nem rally "verseny" volt, hanem gyorsulási.
csak ennyi. gondolom épp nem volt kéznél egy Ariel Atom.

(#24545) pocokxx válasza bambano (#24529) üzenetére


pocokxx
(Közösségépítő)

Pontosan mit értesz műszaki paraméterek alatt? Abban nincs ugyanis kivetnivaló. Max. a hangja lesz "gyengébb".

Amikor eredetileg kialakították a Forma-1 2014-es szabályait, arra számítottak, hogy a köridők átmenetileg több másodperccel is romlani fognak a jelenlegihez képest. Míg a manapság használt 2,4-literes, V8-as szívómotorok kb. 780 lóerős teljesítményre képesek, az 1,6-literes, V6-os turbóktól nagyjából 600 lóerőt vártak, amit a KERS-t felváltó ERS a kör egy részében további 150 lóerővel egészített volna ki. A legújabb becslések szerint azonban a turbók már önmagukban is 700 lóerősek lesznek, s mivel a regeneratív rendszerrel együtt ez már 850 lóerőt jelent, a motorteljesítmény kb. 70 lóerővel nőni fog az ideihez képest.

[link]

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#24546) bambano válasza pocokxx (#24545) üzenetére


bambano
(titán)
LOGOUT blog

ez egy tisztán emocionális válasz lesz, ne flameljétek szét, mert nemcsak hogy nem tudom észérvekkel alátámasztani, nem is akarom.

nekem az f1 mindig is a király kategóriát jelentette. ami minden paraméterében király. most meg hat henger. mint a saját autómban. 1600 köbcenti. mint az enyémben az egyik hengersor. ez mitől király?

az első törés akkor volt bennem, amikor keskenyebbre kellett venni az autókat. mert magyarázták, hogy balesetveszély meg biztonság. a királykategóriában a balesetveszélyre hivatkozni pont olyan értelmes, mintha a spanyol bikaviadalokon a bikákat pszichológusok treníroznák, hogy a viadalon ne merjék megszúrni a torreádort.

utána jött az az időszak, amikor az f1 vezetése nem a sportágért, hanem mindig valaki ellen kavart. túl jó lett sumakker meg a ferka? akkor döntsünk ellenük. teszt tilalom, motorokban 30 ezrenként olajcsere, gumi mizéria stb.

eljutottunk odáig, hogy egy magyar kommentátor nem tudja lekezelni azt, hogy a pályán vonatozás helyett verseny van, mert először lát olyat a kommentátor állásból.

ha észérveket akarnék, tudnám, hogy az 1.6-os f1-es motor nem az a szint, ami itt áll a ház előtt. de arra a másfél-két órára, amíg a futam tart, nem észérveket akarok, hanem azt a húha érzést, mint amikor kiskoromban az autóskártyában trabantra kijött a lola-t. na ez nincs meg. az f1 a királyok sportjából a pénzt termelő showműsorok királyává vált. és ezt az érzésemet csak tovább erősíti, hogy akkora motor lesz az autókban, ami az enyémnek az elejében lötyögne.

A megfizethető árú autót a topgearben szeretem, mert tudom, hogy az az idióta Jeremy poénból csinálja. De egyre inkább úgy érzem, az f1-ben meg komolyan gondolják.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#24547) JColee válasza pocokxx (#24545) üzenetére


JColee
(őstag)

Úgy látszik ő is köbcentihuszár.

(#24548) lenox válasza bambano (#24546) üzenetére


lenox
(addikt)

Volt mar egy turbo era, 1100 loerot tudtak, azota is azok a legerosebb f1 autok. Nem ezektol a korlatozasoktol gyengebb a verseny (ha egyaltalan gyengebb). Amugy meg menj ki egy futamra, es lesz ott huha.

(#24549) hobizoli válasza bambano (#24546) üzenetére


hobizoli
(veterán)

turbos motor fordulatonkenti légnyelését ugy szamold, hogy motor ccm + töltőnyomás*ccm
aztan ebbol kiderul, hogy mar 1bar-n mar tobb levegot nyel el, mint a 3.0 V10-k anno azonos fordulaton

es 1bar-nal az utcai turbok is tobbel mennek

vagy pl szinten 1bar-l szamolva es a 15k rpm-s revlimiten 30%-l tobb levegot szivattyuz at magan, mint a jelenlegi 2.4 V8 szivo 15k rpm-n vagy ha a 2.4 V8 revlimitjet veszed, meg akkoris tobb levegot hasznal fel a turbos 10-11%-l

es a uzemanyagot AFR aranyosan kell adni, a tobb levego, tobb uzemanyagot tud elegetni, a tobb uzemanyag meg tobb póver
raadasul a turbos osszhatasfoka is jobb

ugyhogy en nem felek attol, hogy kevesebb lenne a teljesitmeny

nem mellesleg ismi 1.6-s turbos autoja, 1.6bar-n meg 7000rpm-n 430loero
es ez egy utcai auto, naponta bejar vele meloba, es otthon is osszerakhato, kelet europai fizukbol is kifizetheto alkatreszekbol
maga a forgattyus technika 7-800loerot is kibirna benne, de a tuboja "csak" ekkora rajta

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#24550) [CS]Blade2 válasza pocokxx (#24545) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A KERS-t nem számolja a mostani motorok mellé, szóval vagy nem 70-el több, vagy a V8 kevesebb KERS nélkül. Úgy pedig durván egál.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.