Hirdetés

2019. december 7., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#201) Nowhereman válasza Vigneau (#197) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Már vártam a hasonló nívójú kommentárokat.

Sumi nem lémer, mert 2005-ben az előző évi hiperdomináns autóval csak egy olyan futamon tudott nyerni, ahol a csapattársat mögé utasították, rajtuk kívül meg a mezőny két leggyengébb csapata körözött?

A 95-ös verdával a Herbert is bezsákolt 2 futamot(és nem olyan 2005 indy jellegűeket), nem volt rossz autó.

Utánam a kondenzcsik!

(#202) BMW001 válasza Nowhereman (#201) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

2005-ben a gumikat nem sikerült működésre bírni, ez köztudott. A Bridgestone mivel beállt a Ferrari mögé, elvesztette a korábbi csapatainak nagy részét, így kevesebb adattal tudott dolgozni, mint a Michelin. Ennek lett az az eredménye, hogy abban az évben bizony nem ment a szekér. Ez a Barrichello -t visszafogták duma meg tök unalmas, szvsz két kezemen megtudom számolni, amikor Barrichello ténylegesen gyorsabb volt Schuminál az alatt a 6 év alatt. És nem azért, mert ő más technikát kapott...

94-ben pedig még rosszabb volt a Benetton, de Senna -nak is meggyűlt a baja a fiatal némettel, pedig a mezőny legjobb autójában ült. Imolaban is ott loholt mögötte pár autónyival egészen a tragikus balesetig.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#203) Nowhereman válasza BMW001 (#202) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Ne dumáljunk félre! Az, hogy az előző évi verda milyen, nem következik, hogy a következő évi milyen lesz! Láttunk már azon kívüli pereceket és feltámadásokat(lásd idei Williams)

94-ben sem volt olyan rossz az a Benetton. Ha egy törzstaggá nem váló kezdő második célba érésre dobogón végez(Verstappen), akkor az azért nem olyan tetűláda, mint amilyennek a Sumi hívők beállítják.

Utánam a kondenzcsik!

(#204) JJános


JJános
(addikt)

Iceman :C

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#205) kukinyo válasza Nowhereman (#203) üzenetére


kukinyo
(addikt)

"akkor az azért nem olyan tetűláda, mint amilyennek a Sumi hívők beállítják."
Persze hogy nem, csak a Shumi fanok szeretik kihangsúlyozni ezt.Semmivel nem másabb mint amit Vettel csinált a Toro Rossoval.

(#206) Motion_Blur válasza Nowhereman (#201) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

"egy olyan futamon tudott nyerni, ahol a csapattársat mögé utasították"

Milyen az idő a Jupiteren?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#207) Oliverda válasza BMW001 (#193) üzenetére


Oliverda
(félisten)

Nekem úgy rémlik, hogy anno a Farrari-nál pont ez történt Barrichello-val. Ott Schumacher autójával jóformán sosem volt gond, és a technikai problémák rendszeresen a brazil autóján jöttek ki. Brawn most valamit rosszul csinálhat, vagy nagyon meghatották Bari könyvének kéziratai. :D

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#208) Motion_Blur válasza Oliverda (#207) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Egészen pontosan:

2001: barrichello - 3 ret* 1 mechanical (schumacher - 2 ret 2 mechanical)
2002: barrichello - 5 ret 4 mechanical
2003: barrichello - 5 ret 2 mechanical
2004: barrichello - 1 ret 0 mechanical
2005: barrichello - 2 ret 1 mechanical (schumacher - 6 ret 2 mechanical)

*retirements

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#209) Oliverda válasza Motion_Blur (#208) üzenetére


Oliverda
(félisten)

2002: barrichello - 5 ret 4 mechanical

Ja, így pont 10 évvel később a Mester is valahol itt járhat most, miközben Rosberg nullán áll. Akkor már nem lesz több kiesése. :))

Amúgy tisztán rémlik, hogy 2002-ben mennyien sajnálták szegény Barit, amikor már negyedjére esett is technikai hiba miatt. ;]

[ Szerkesztve ]

Első TransferWise átutalásod £500-ig ingyen: kérd a kódod privátban!

(#210) leslieke válasza JJános (#204) üzenetére


leslieke
(Jómunkásember)

Már csak a vodka hiányzik a képről. :D

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#211) BMW001 válasza Nowhereman (#203) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

És számold össze kérlek, hogy Schumi összes csapattársa akkoriban hány pontot gyűjtött. És azt is, hogy Jos mennyi pontot, és Michael mennyi pontot azon a szakaszon, amikor együtt mentek. És ebben benne van Schumi kétversenyes eltiltása, és kizárása is. Nem beszélve a nyomorék Hill-ről, akit mindenképpen VB-nek akartak kihozni abban az évben, de sehogy sem jött össze, pedig a mezőny legjobb autójában ült, és mindenki azon dolgozott a testületen belül is.
Abban az évben Schumi vagy első(8db), vagy második(2db) lett, vagy kizárták, vagy el sem indulhatott. Nem értem ezen mi a megkérdőjelezhető.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#212) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#213) shteer válasza Motion_Blur (#212) üzenetére


shteer
(félisten)

:O ;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#214) zetecR válasza leslieke (#210) üzenetére


zetecR
(addikt)

Bele van keverve az "autóba". :)

(#215) Qorthral


Qorthral
(őstag)

Szvsz 7 VB címet nem lehet megkérdőjelezni. Egyet simán, még kettőt is talán, de hetet még akkor sem, ha az illető 40 körül visszatérve nem hozza a korábbi szintet és kicsit gyengébben teljesít az új tehetség csapattársnál. A gyengeség itt nagyon relatív, lásd Mansell visszatérése... De lehet, hogy Kimié is jó példa lesz, csak várjuk meg az év végét. Visszavonulásáig kb Hami gyoraságú versenyző volt a közvélekedés szerint, most meg lassan ott tartunk, hogy rendszeresen veri egy kvázi újonc. :) Szóval ne abból induljunk ki, hogy valaki mit produkál fénykorán túl, pár év kihagyás után. Suminak szerencséje volt sok tekintetben, lásd bivalyerős autók (melyek fejlesztésében ugyanakkor sokszor hatalmas érdeme volt), gyengébb ellenfelek mint előtte és utána, de ettől még a 7 VB cím magáért beszél, az Öreg minden idők egyik legnagyobbja vitán felül. Írtam mindezt úgy, hogy sosem voltam Sumi drukker, sőt, akkoriban, mikor állandóan Ő nyert, sokszor ellene drukkoltam.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#216) Vigneau válasza Nowhereman (#201) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Én inkább arra gondoltam, hogy egy vas lehet jól viselkedő valakinek a kezében, míg másnál kezelhetetlen - sokat számít, ha részt veszel az adott autó fejlesztésében és tudnak haladni a visszajelzéseid alapján. Laikusok számára is meglepő lehetett a '96-os Benetton gyengélkedés, közben ki tudja, miként ment volna vele MSC - miközben ő meg a Ferrarival szenvedett. Ritkán volt rá példa, hogy valaki egyből VB-t nyer egy autóval, ahol előtte nem is vezetett - még tesztpilótaként sem. Nem hiába, olyan ez, mint a lovaglás, össze kell szokni az autóval is, lehetsz bármennyire hatalmas talentum.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#217) Qorthral


Qorthral
(őstag)

Teljesítményértékelő UPDATE Kanadával kiegészítve:

Itt az előzmény azoknak, akik nem tudják, vagy nem emlékeznem rá, hogy mi ez. :)

Csapaterősség listák:

AUS - McL,RBR,Lotus,Williams,Ferrari,Mercedes,Sauber
MAL - Sauber,Ferrari,McL,RBR,Lotus,Williams,Mercedes
CHN - Mercedes,McL,RBR,Lotus,Williams,Ferrari,Sauber
BHR - Lotus/RBR,McL,Mercedes/Ferrari,Williams,Sauber
ESP - Williams,Ferrari,McL,Lotus,RBR,Sauber,Mercedes
MON - Mercedes,RBR,Ferrari,McL,Lotus,Sauber,Williams
CAN - McL,Ferrari/RBR,Lotus,Sauber,Mercedes,Williams

1. Hamilton és Button 88.5 pont
3. Vettel és Webber 71.25 pont
4. Alonso 58.5 pont
5. Rosberg és Schumacher 46.25 pont
7. Massa 45.5 pont
8. Kimi és Grosjean 44.5 pont
10. Massa 35 pont
11. Maldonado és Senna 28 pont
13. Perez és Kobayashi 23 pont

1. Perez 161% (+59)
2. Alonso 147% (-18)
3. Rosberg 145% (+17)
4. Raikkönen 123% (-6)
5. Vettel és Grosjean 119% (-3 ill. +30)
7. Webber 113% (-9)
8. Maldonado 104% (-4)
9. Hamilton 99% (+5)
10. Kobayashi 91% (+3)
11. Senna 54% (-)
12. Button 51% (-16)
13. Massa 24% (-4)
14. Schumacher 4% (-)

Perez nagyon megerősödött, mivel Malajziával ellentétben most egy olyan autóval ért el dobogót, mely nem volt a legerősebbek között. Persze kétségtelenül aprók a különbségek, de ettől még az erősebb autókkal versenyzőknek illett volna előtte végezni. Grosjean detto.
Alonso a váratlanul nagy gumikopás nélkül (vagy egy jókor időzített 2. kiállással) szintén 161%-on lenne, ha 2. helyre számolom Hamilton mögött. Maldonado egyetlen értelmes (jó, kiemelkedő) futama a 100% szint felett tartja még mindig :) Hamilton végre elérte az autó képességeit, ha így folytatja, le is hagyja, ellenben Buttonnal, aki már csak a felét hozza az elvárhatónak :(((
Látható, hogy a csapatversenyben is azok a csapatok állnak jobban, mint amit az autó erőssége sugallna, ahol mindkét pilóta a kocsi képességei körül/afelett tud pontokat hozni (Red Bull, Lotus,Sauber). Ehhez kapcsolódóan újdonság a csapatlista:

Virtuális pontállás 7 futam után:

1. McLaren 177 pont
2. Red Bull 142.5 pont
3. Ferrari 104 pont
4. Mercedes 92.5 pont
5. Lotus 89 pont
6. Williams 56 pont
7. Sauber 46 pont

Relatív teljesítés a várthoz képest:

1. Sauber 126%
2. Lotus 121%
3. Red Bull 115%
4. Ferrari 93%
5. Williams 78%
6. McLaren és Mercedes 75%

A százalékos listákkal kapcsolatban annyit azért megjegyeznék, hogy a nagyobb csapatoknak/pilótáknak nehezebb dolga van, mivel nehezebb felülteljesíteni egy mindig elvárt kb dogobós szintet, mint a néhány pontot versenyenként. Továbbá egy kiesés is sokkal többet árt a nagyoknak, ezt kéretik azért figyelembe venni pl Perez és a Sauber első helye kapcsán. :)

Még egy megjegyzés: A viszonylag nagy ugrások és %-os változások a szezon előrehaladtával le fognak csillapodni és kapunk majd egy tényleg teljesen reális képet a versenyzők idei teljesítményéről. Legalábbis remélem. :)

Örülök, ha volt aki végigolvasta... :R

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#218) PazsitZ válasza Qorthral (#217) üzenetére


PazsitZ
(addikt)

Webbernél beszámíthatod, hogy minden 2-3. versenyen nem működik a KERS. A mostani futamon motor problémája volt a futam elején. :D

- http://pazsitz.hu -

(#219) qdak válasza Qorthral (#217) üzenetére


qdak
(addikt)

perez hejének örülök, kár h koba hátrébb van.

Asus P6T, Xeon X5675@4.0GHz, 7870 Tahiti LE@1.0/1.4GHz, 20GB DDR3, FSP 600W ® MSI G41M-P26, Xeon E5450, 560Ti, 8GB DDR3, Thermaltake 630W ® OMV: Gigabyte G41MT-S2P, E8400, 2GB DDR3, FSP 400W ® Huawei G8 32GB

(#220) kukinyo válasza qdak (#219) üzenetére


kukinyo
(addikt)

"hejének"
Hej-haj :)

[ Szerkesztve ]

(#221) Zso2 válasza Qorthral (#215) üzenetére


Zso2
(őstag)

1-et sem ,itt nincsenek ha-k, aki Vb az elérte azt

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#222) HaZsolt


HaZsolt
(őstag)

Azt a rohadt, ezt láttátok már?

A kedvencem ez:D

(#223) rocket válasza HaZsolt (#222) üzenetére


rocket
(nagyúr)

Durva.
Tavaly voltak hasonlo balesetek, asszem az egyik pont ebben a kanyarban volt, es ugyanigy lokte meg a gyorsabb kocsit az egyik alacsonyabb osztalyban szereplo kocsi, aztan foldkoruli palyara allt.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#224) mokus1 válasza HaZsolt (#222) üzenetére


mokus1
(addikt)

Azta az elég komoly amikor úgy menet közbe csak elemelkedik az orra az autónak.
Mekkora show lett volna ha simán pont visszaérkezik az aszfaltra és továbbmegy ;]

(#225) Vigneau válasza rocket (#223) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Ezért nem annyira jó ekkora sebességkülönbséggel rendelkező osztályokat egyszerre indítani egy futamon.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#226) Xirtam válasza Vigneau (#225) üzenetére


Xirtam
(veterán)

Évek óta ez megy. Nincs ezzel baj.

(#227) Vigneau válasza Xirtam (#226) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Tudom, tudom. De látod, az alsóház 3 csapatára is folyamatosan ment a panasz az F1-ben.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#228) Xirtam válasza Vigneau (#227) üzenetére


Xirtam
(veterán)

Jó azért itt nem Monaco méretű pályákon versenyeznek.

(#229) Vigneau válasza Xirtam (#228) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Igaz, van benne valami. Akkor csak nagyobb figyelem kell mindkét fél részéről.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#230) Xirtam válasza Vigneau (#229) üzenetére


Xirtam
(veterán)

Nem feltétlen a pilóta tehet arról, ha ilyen versenybaleset történik. A csapat dolga szólni neki, hogy lefogják körözni.

(#231) venember83 válasza Xirtam (#230) üzenetére


venember83
(nagyúr)

Ha szól is a csapat, néha a gyorsabb autóban ülő pilóták épp a gyorsabb autó adta tudat következtében lehetetlen helyen próbálkoznak a lekörözéssel.

(#232) b-type válasza venember83 (#231) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Szegény Davidson azt hitte elengedik.
A Ferrari-s arcnak figyelnie kellett volna, olyan nincs hogy nem látta, hiszen arra a fékre egy elég hosszú egyenes szakasz vezet..meg ott a kék jelzések.
De olyan módon húzott rá a kanyarra mintha senki nem lenne a pályán rajta kívül.
Néha arrogánsnak tűnnek a P1-s kocsik, pedig nekik sem egyszerű, valahol el kell menni, és olyan nagy a sebességkülönbség hogy nagyon kicsi a korrigálás lehetősége ha bizonytalankodik mondjuk egy GT.
Sokszor inkább elmennek külső íven, de az sem veszélytelen mint láttuk, a gumitörmelékek miatt.
Heidfeld nagyon nagyot ment, a nem gyári csapatok között még senki nem futott ekkora időt.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#233) Nowhereman válasza BMW001 (#211) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Kedves BMW001!

Legyél szíves olvasd el, és értsd meg az üzenetet, mielőtt válaszolsz!

Egyetlen rohadt szóval sem vontam kétségbe Sumi képességeit, csak annyit mondtam, hogy nem egy olyan szörnyen gyenge autóval körözött, mint a Sumi fanatikusok állítják.

Másrészt - tedd bele a mérlegbe, hogy lehet hogy az a "nyomorék" Hill egy jobb autóban ült, de menet közben kellett neki átvennie a prímet egy olyan csapatban, amely talán több időt töltött Senna balesete miatt a bíróságon, mint a műhelyben.
A másik serpenyőbe meg ne felejtsd el beletenni, hogy nem mostanság divatos "azért mert arra ment" dolgokért kapták a büntit, hanem kézzelfogható büntetéstételileg körülírt technikai szabálytalanságokért. És ha a bírák annyira elfogultak lettek volna, mint képzeled, akkor az ausztrál torpedózásért is megkaphatta volna azt a egész éves stornózást, amit 1997-ben megkapott egy hasonló esetért.

Utánam a kondenzcsik!

(#234) Nowhereman válasza Qorthral (#217) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Ne vedd kötekedésnek, hogy megint szólok, de az erősorrendre Kanadában írhattál volna inkább RBR/Ferrari,McL-t is, mert ott nem az autók és a versenyzők közti különbségek hozták a sorrendet, hanem az, hogy kit hogy rángatott ki kerékcserére a versenymérnöke. Tegyük hozzá, Perec és Grozsi dobogója se jöhetett volna ilyen könnyen létre, ha nem csak Lajos mérnöke látta volna tisztán a szitut.
A Sauber és a Williams teljesítményindexének ingadozásába meg belejátszik az is, hogy mindkét csapat veterán nélkül félvakon keresgéli a beállításokat péntekenként.

de azért remélem nem veszem el a kedvedet a további számolgatástól... :)

Utánam a kondenzcsik!

(#235) dokee78 válasza Nowhereman (#234) üzenetére


dokee78
(félisten)

A nevüket nem ismered a pilótáknak,vagy manapság ez a vagányság?

(#236) Nowhereman válasza dokee78 (#235) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Te most nem ismered a saját nevedet, átok nagy vagány vagy, vagy szimplán dokee78 néven anyakönyveztek?

Utánam a kondenzcsik!

(#237) dokee78 válasza Nowhereman (#236) üzenetére


dokee78
(félisten)

Ja bocs nem tudtam,hogy ők ezen a néven futnak:Perec,Grozsi,Lajos :R

(#238) Qorthral válasza Nowhereman (#234) üzenetére


Qorthral
(őstag)

Nem veszem kötekedésnek és nem, nem veszed el a kedvemet, ne aggódj :)
Örülök ha van aki elolvassa és érdekesnek/hasznosnak találja a statisztikáimat. A kritikát pedig köszönöm, az építő jellegűt mindig örömmel fogadom. A konkrét kifogásoddal kapcsolatban: Az első posztban írtam, hogy ez egy szubjektív erősorrend, plusz az IM és verseny együttesen számít bele. Nekem ez a kialakult véleményem, a McLaren jobb volt a Ferrari/RBR kettősnél. Meg is indokolom szívesen, sőt, adott esetben hasonló helyzetben változtathatok is akár utólag a sorrenden, de most nem érzem indokoltnak. Ugyanis: Buttont és Massát nem igazán veszem figyelembe, szerintem Hami és Alonso hozta ki azt, amit az autó tud. Figyelembe véve az IMet, Hamilton és Alo kb pariban volt (Alo hibázott a gyors körén), Vettel elöl. A versenyen ugyanakkor a McLaren tűnt a legerősebbnek, a 2. etapban Hamilton viszonylag könnyen ellépett és Alonsonál az etap első felében Vettel is gyorsabb volt, igaz, aztán fordult a kocka. Ha Hamilton mérnökei nem szúrják el a 2. cseréjét ill. szuperlágy gumit tesznek fel (érthetetlen, mért nem azt tettek fel neki), akkor látványosabb lett volna a győzelme és látszott volna, hogy Alonso sehogy sem tudja megverni. A RBR/Ferrari kb kiegyensúlyozott volt, edzésen előbbi, versenyen utóbbi volt talán hangyányival gyorsabb. No ezen okok miatt lett az a listám eleje, ami. A dolog mindig szubjektív, de igyekszem a lehető legreálisabb sorrendet felállítani.

A hozzászólásod többi pontjával abszolút egyetértek, az ingadozás a Williamsnél a legjelentősebb az erős csapatok közül,ez nem véletlen, valószínűleg számít, hogy ott a leggyengébb a pilótapáros. Ilyen dilis évben, mint a mostani, amikor a legjobb 7 csapat tempóban 1 másodpercen belül van, rengeteget számít a versenyző és a jó beállítások megtalálása...

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :)) | PH! F1 Tippjáték: http://prohardver.hu/tema/ph_f1_tippjatek/friss.html

(#239) mokus1


mokus1
(addikt)

[link]
Alonso a végén elég Frédibénis :DDD

(#240) Zso2


Zso2
(őstag)

Ferrarinál valami új felfüggesztésről írnak, remélem jobb lesz a gumikopási mutató(pozitív irányba :) )
Érdekesség, hogy Valencia-ban még Glock tartja az időrekordot a Toyo-val :)

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#241) -Mike- válasza Zso2 (#240) üzenetére


-Mike-
(addikt)

(#242) leslieke válasza -Mike- (#241) üzenetére


leslieke
(Jómunkásember)

Lehetne végre egy hibamentes, jó hétvégéje.

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#243) Motion_Blur válasza leslieke (#242) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Egy ilyen 7 futam után, szerintem felesleges ilyenben reménykedni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#244) mokus1 válasza Motion_Blur (#243) üzenetére


mokus1
(addikt)

Egyszer eljön az ő ideje is :)

(#245) leslieke válasza Motion_Blur (#243) üzenetére


leslieke
(Jómunkásember)

Egy klasszikust idézve: "Örökké nem eshet!"

A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!

(#246) Vigneau válasza Zso2 (#240) üzenetére


Vigneau
(nagyúr)

Tán megpiszkálják a Minardis első felfüggesztést?

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#247) Nowhereman válasza -Mike- (#241) üzenetére


Nowhereman
(őstag)

Egyszer neki is kell nyernie az idén, mert ugye a HRT-sek mégse nyerhetnek!

Utánam a kondenzcsik!

(#248) akela91


akela91
(addikt)

(#249) boogie84 válasza akela91 (#248) üzenetére


boogie84
(addikt)

Amatőr árkád játék?

Eladó 1.4 benzines fehér Astra G

(#250) Csepy válasza boogie84 (#249) üzenetére


Csepy
(senior tag)

Manager játék, ahogy a cikkben is írják.

Regards: Csepy

Regards: Csepy

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.