Hirdetés

2020. október 30., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#159001) mefistofeles válasza Zoleee83 (#158998) üzenetére

Megint csak elbeszélünk egymás mellett...
Én egy szóval sem említettem a ferrari érdekeit, én arról írtam, hogy Vettelnek miért nincs értelme végig csinálni. A te hsz.-ed ben csakis a ferrari szempontjait nézed. Nos én Vettel helyében pont vastagon leszarnám ezt. Nem tartozik nekik semmivel....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#159002) RubbishBin válasza snecy20 (#159000) üzenetére


RubbishBin
tag

Á, ez már gatya szerintem. Most már egyenesekben is verhetetlenek, kb egyedül ez hiányzott a totális Merci dominanciához. Mindenki esélytelen. Szerintem már csak azért mennek letekert motorral, hogy a többiek ne rohangáljanak minden vasárnap az FIA-hez óvni.

(#159003) Zoleee83 válasza mefistofeles (#159001) üzenetére


Zoleee83
őstag

Én értem miről beszélsz.
De Vettel helyében mit csinálnál, kiszállsz és a pálya mellől nézed hogy a többiek versenyeznek? Hogy tudnál új szerződést kapni, ha nem jó a teljesítményed, erről beszélünk-ezt mondom, hogy azzal a hulladékkal is alakítani kell valamit, ha akar még az F1-ben egy normális helyen versenyezni, ezért van értelme!
Azt egy percig nem vitattam hogy sz@rul megy Vettelnek, ez tény.

@RubbishBin - Lassan ott tartunk hogy HAM kiszállhatna menet közben a legközelebbi toi-toi-hoz, mint anno a Moto GP-ben annyi előnyük lenne, csak ugye nem szabad nyomni mert az nem képernyőbarát. :DDD

@nap-köszi, korán van még :)

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#159004) nap válasza mefistofeles (#159001) üzenetére


nap
addikt

Ez a hozzászólás taglalta Vettel indokait.

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#159005) velizare válasza snecy20 (#159000) üzenetére


velizare
veterán

a motorerő és a visszatöltés itt kevésbé fog majd szerepet játszani, és a red bull jobb volt ausztriában a lassú kanyarokban. szvsz egyes szektor egál, kettes merci, hármas rb. nagyon jól be kell tudni állítani az autó egyensúlyát, ezzel főleg a kettes szektorban a 6-9es kanyarokban lehet sokat bukni, ha az egyik kanyarból kifelé rossz helyre érkezik az autó. nagyon ki-ki küzdelem lesz, ha mindkét csapat be tudja állítani az autót. no és persze várható némi eső is. jelen állás szerint sajnos főleg péntek-szombatra és nem vasárnapra, de talán késik kicsit. [link]

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#159006) VágniValó


VágniValó
őstag

Perez aware of Vettel deal, in talks with other teams [link]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#159007) Motion_Blur válasza RubbishBin (#158999) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Annyira bonyolult a hajtás, hogy lóerőre nehéz már levetíteni.

De abban biztos vagyok hogy a teljesítménybeli különbség nem csak 2%, annál több lesz az... hogy érte már utol Bottas az egyenesben Verstappent a semmiből? Akkorát esett rá hogy még Bottast is meglepte.

Hamilton pedig elvitorlázgatott az élen, nem meglepő az üzemanyag többlet.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#159008) velizare válasza RubbishBin (#158999) üzenetére


velizare
veterán

az igazság leginkább valahol középen lesz. valószínűleg a merci kevesebbet fogyaszt egy versenytávon, mint a honda, nem ilyen 10%kal, de számottevően, hamilton szinte végig tudott spórolni, verstappen pedig végig nyomta, legalábbis amíg bottas meg nem előzte.

ez a kontextus nélküli dobálózás a lóerőkkel pedig még mindig kiválóan alkalmas autóskártyázáshoz, de az autósport és az f1 már rég nem a motor csúcsteljesítményéről szól.

de ha már autóskártyázunk, akkor gasly állítólag bemondta a francia tévének, hogy a honda 1050 paci. #mindentvivő

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#159009) mefistofeles válasza nap (#159004) üzenetére

Ez nem Vettelk indokait, max. a szurkolók vágyálmait taglalja.

" Így talán még van esélye 1-1 jobb szereplésre ha kijön a lépés"
Ez aztán komoly indok....

De mindegy is, valszeg úgy sem ugrik ki a szerződéséből, és az utolsó ferraris évének hála, vibrálóan, önbizalomtól duzzadóan várhatja új csapatát.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#159010) kisza25


kisza25
félisten

amúgy a ferrari gyors volt, mindenki szaladt óvni, hogy ez lehetetlen, a mercinél meg elfogadott, hogy Ők ilyen gyorsak letekert motorral, ott tutira nincs semmi simli? :F

# Seat Ibiza Sport #

(#159011) Zoleee83 válasza mefistofeles (#159009) üzenetére


Zoleee83
őstag

Bárcsak negyedennyire tudnál kritikus lenni Hamiltonnal is, ha már az indokoknál tartunk...

Elengedem, nem célom hogy meggyőzzelek, leírtam mit gondolok az egyik világbajnokról, ha számodra vágyálom, legyen. Lapozok.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#159012) Malibutomi válasza kisza25 (#159010) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ha lenne barmi gyanus mar szaladnanak ovni, foleg a Ferrari.

elhiheted hogy a tobbi csapat tobbet tud rola mint a fotelszakertok.

(#159013) snecy20


snecy20
veterán

Hamilton több kreativitást vinne a duplafutamos versenyhétvégékbe: [link]

Istenem, volt ez az ember valaha őszinte? A Merci úgy kaszálta el a fordított rajtrács ötletét, ahogy volt..

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#159014) feri1014 válasza kisza25 (#159010) üzenetére


feri1014
senior tag

Ha lenne bármi szabálytalan, már rég kiderítették volna. Itt nem arról van szó, hogy kielemzik a képeket, és azt mondják szabálytalan a szárny. A Ferrari esetében is a motor működését támadtak. Ahhoz pedig kicsit több infó kell. Mégis rájöttek. 2014 óta volt elég idejük fogást találni a Mercedes egységén. Ha lenne, már mindenhol olvasnál róla.

(#159015) kisza25 válasza Malibutomi (#159012) üzenetére


kisza25
félisten

az a furcsa, hogy ennyi év alatt sem sikerült a merci motorját utolérni, az utolsó tizedeket nagyon nehéz faragni, de nem tizedekre vannak tőlük, persze ott van az aero is, de akkor is
Amúgy ezt az átfolyás dolgot nem értem mire jó, van egy adott mennyiségű üzemanyag amivel végig kell menni, miért szabályozzák még azt is, hogy ebből mikor mennyit lehet elhasználni, ha valaki túl sokat használ nem ér végig :F

[ Szerkesztve ]

# Seat Ibiza Sport #

(#159016) Motion_Blur válasza snecy20 (#159013) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Határozottan azt gondolom, hogy kreatívabbnak kell lennünk – de azt nem tudom, hogyan”

:C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#159017) szebe válasza VágniValó (#159006) üzenetére


szebe
őstag

Nagyot megy a #keepcheco hashtag, és állítólag Perez ügynöke már hetek óta kapcsolatban van az Alfa és a Haas csapataival.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#159018) nap válasza Motion_Blur (#159016) üzenetére


nap
addikt

Pedig egyszerű. A rajt előtt a másik térdükre ereszkednek. ;]

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#159019) feri1014 válasza kisza25 (#159015) üzenetére


feri1014
senior tag

Az üzemanyag áramlásának a korlátozása a teljesítmény kordában tartása miatt van. Ezzel a limittel is ezer lóerő körül vannak már a motorok.

(#159020) Samott válasza szebe (#159017) üzenetére


Samott
őstag

Alfa meg Haas... lehet ott menni, de minek.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#159021) RubbishBin válasza kisza25 (#159010) üzenetére


RubbishBin
tag

Ott a harmadik (különböző) futam előtt kezdték csak megkérdőjelezni, igaz Ausztráliában vissza volt fogva a Ferrari motor. Ha lesz bármi gyanús, egyből megy majd a Red Bull. De tavaly is ilyen "hú de jó a motor" Horner nyilatkozatokkal kezdődött.

(#159022) Tin válasza snecy20 (#159013) üzenetére


Tin
addikt

Hamilton egy autóversenyző, ráadásul nem is egy agytröszt.

(#159023) Samott válasza Tin (#159022) üzenetére


Samott
őstag

Mindig Michael Jackson jut eszembe rola, nem a borszin miatt, hanem mert ugyanolyan gyermeteg mint Jacko volt. Egyik se tudott felnoni.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#159024) Motion_Blur válasza szebe (#159017) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem lesz gond, a mezőnyben marad.

Viszont erős középcsapatból a mezőny vége..

És az üzenet: hiába vagy jó, hiába van még szponzorod is, hiába van érvényes szerződésed - apuci kicsi fia miatt lapát! mert nem Vettel miatt kell mennie, hanem azért mert a nagypofájú kis köcsög csemete ott foglalja a helyet a másik autóban :((

pici álom: Ham és a Merci 2021 végén ki/visszavonul, 2022-től Alonso/Renault vs. Vettel/Aston meccs a címért :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#159025) 7etape válasza Motion_Blur (#159024) üzenetére


7etape
addikt

"pici álom: Ham és a Merci 2021 végén ki/visszavonul, 2022-től Alonso/Renault vs. Vettel/Aston meccs a címért :R"

De jó is lenne.... :U :R

(#159026) VágniValó válasza szebe (#159017) üzenetére


VágniValó
őstag

Végre egy hashtag, amivel azonosulni tudok. :U

#keepcheco

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#159027) DS39 válasza Motion_Blur (#159024) üzenetére


DS39
veterán

Ebben az esetben Verstappen nyerne. 😆

(#159028) Astroboy válasza Motion_Blur (#159024) üzenetére


Astroboy
senior tag

Azért ne fussunk előre.
Stroll fater egy rendkívül sikeres üzletember, így joggal feltételezhetjük, hogy eddig sem az érzelmek vezették az üzleti világban hanem a józan ész.
És ha e mentén haladunk repül a fiúcska...

(#159029) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#159024) üzenetére


Zoleee83
őstag

pici álom: Ham és a Merci 2021 végén ki/visszavonul, 2022-től Alonso/Renault vs. Vettel/Aston meccs a címért :R

Mutasd hol kell aláírni!!! :C :R

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#159030) snecy20 válasza Motion_Blur (#159024) üzenetére


snecy20
veterán

Szerintem a Merci lelépésével hosszú időre a RedBull kezébe kerülnének a VB címek.... :)

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#159031) 7etape válasza snecy20 (#159030) üzenetére


7etape
addikt

Kivéve abban az esetben, ha a mérnökök nagy része Totóval átcuccol az Aston garázsba.... :)

(#159032) snecy20 válasza 7etape (#159031) üzenetére


snecy20
veterán

Na igen, abban az esetben szopás lesz... :D

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#159033) Zoleee83 válasza 7etape (#159031) üzenetére


Zoleee83
őstag

Kivéve abban az esetben, ha a mérnökök nagy része Totóval átcuccol az Aston garázsba.... :)

+ véletlenül a tervrajzokat tartalmazó mappát is átmásolja valaki egy pendrive-ra, a festéket már szépen fel tudják hordani az RP-re azt látjuk. :D

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#159034) Motion_Blur válasza snecy20 (#159030) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én már nem érzem a Red Bull-ban ezt. Vártuk őket az idei évre is, aztán nemhogy közeledtek a Mercire, a középmezőny talán még hozott is rajtuk.

Lonzi nagyon rá van feszülve a 2022-es témára. Drukkolok neki hogy legalább futamot tudjon nyerni :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#159035) Samott


Samott
őstag

Fel nem foghatom, miert kerul elo mindig ez a baromsag, hogy "kivonul a merci". A csapat a merci penze nelkul is a masodik legnagyobb koltsegveteset tudna osszeszedni (eredmenyek utan jaro penz, egyeb szponzorok). Abbol boven elgurul meg nehany evig akkor is, ha a merci "kivonul" - azaz nem akar erre tobbet kolteni. Ez nem egy Honda vagy Toyota, hogy csak viszi a penzt eredmenytelenul. Vagy emlithetnem eppen a Renault-t is... ha mar.

A merci penze nelkul is magasabb lenne a koltsegvetesuk mint a Red Bullnak:

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#159036) KraX válasza Motion_Blur (#159016) üzenetére


KraX
senior tag

Tobbek kozott volt szo az egyik interview-n Hamiltonnal, Leclercel es Vettellel ahol elojott a forditott rajtracs otlete es Hamilton konkretan kirohogte az otletet ahogy Vettel eliteloen nyilatkozott rola (a forditott rajtracsrol).

[link]

I know kung fu!

(#159037) kisza25 válasza feri1014 (#159019) üzenetére


kisza25
félisten

Tudom, hogy az miatt van, de miért kell korlátozni külön, amikor az üzemanyag maximuma fix. (Jobban bele gondolva, még nagyobbak lennének a különbségek)
Samott: Jacksonnál ennek egy betegség volt az oka állítólag

[ Szerkesztve ]

# Seat Ibiza Sport #

(#159038) velizare válasza Samott (#159035) üzenetére


velizare
veterán

külön kell választani a motorgyártót, mint beszállítót, és a csapatot, mint konstruktőrt. még akkor is, ha van némi átfedés a vezetésben és a tulajdonosi körben.
ha a daimler konszern kiszáll a konstruktőrök közül, viszi a nevét is, és nem lehet már mercedesnek hívni a csapatot.
megvehetik mondjuk az indiaiak a daimler részvénycsomagját, és átkeresztelhetik a csapatot jaguarnak, vagy daewoonak.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#159039) Zoleee83 válasza velizare (#159038) üzenetére


Zoleee83
őstag

Ott a pont!
Ráadásul a jelenlegi helyzetben ahol 15.000 dolgozót terveznek elküldeni, ott elég neccesen mutat az, hogy a Daimler(Mercedes) ezzel szemben euro milliókat költ versenyzésre/fejlesztésre, ahelyett hogy a munkahelyeket védené meg, még akkor is ha nullára/nyereségesre jönnek ki!
Ráadásul olyan gyengén mennek az autóeladások, hogy korona ide-oda, máris leállnak hetekre a gyártók, pedig az előző jópár hetes leállás még most volt, visszaesett a kereslet.
Nem véletlenül járogat össze Wolff és Stroll, nyilván ők pár hónappal előre látják mi a helyzet a konszernnél.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#159040) RubbishBin


RubbishBin
tag

Most hogy így 70km-re a pályától elkezdett esni,ránézten a mogyoródi előrejelzésre. Hát nem biztos, hogy száraz lesz a hétvége.

(#159041) Peat;) válasza kisza25 (#159010) üzenetére


Peat;)
veterán

Biztos hogy van, annyira túlbonyolított ez a hülye motor hogy a szabályokat sem tudták megfelelően megalkotni, lsd Ferrari. Ha nem ennyire direktben csalnak máig nem derül ki, de hát Binotto bizonyítani akart és gátlástalanul használták..

A mercinél hogy füstöltek már a motorok múltkor kigyorskor.. :D de a többi csak pislogni tud, ha nincs bizonyíték, útmutató mit vizsgáljanak, akkor így jártak. A mostani szabályzatnak megfelel. Azt meg látjuk a das kapcsán is hogy a szabályosság határáig elmegy a merci minden tekintetben, nem véletlen az előnyük, ez mögött brutál mérnöki munka van. A többiek is biztos ügyeskednek itt ott csak nem ennyit, nincs rá kapacitás szemmel láthatóan.

(#159042) VágniValó válasza RubbishBin (#159040) üzenetére


VágniValó
őstag

Egész napra azt írja 23-24 fok részben napos viharokkal, erős széllökésekkel és záporokkal (accuweather-t néztem szigorúan Mogyoródra lefilterezve)

LEGYEN IGY!

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#159043) szebe válasza RubbishBin (#159040) üzenetére


szebe
őstag

Időkép összefoglalója : [link]

Nyilván változhat még.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#159044) mefistofeles válasza VágniValó (#159042) üzenetére

A változó időjárás, széllel, záporokkal, alaposan megbolondíthatja a pilóták dolgát. Jót tenne az izgalmaknak.!!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#159045) Malibutomi válasza mefistofeles (#159044) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

JaJa, igy ha Hamilton nyerne akkor csak makos mert jokor jott az eso, ha vesztene akkor meg luzer hol van a nagy esomeno.

A szakerto kozonseg mindenkepp nyer :)

(#159046) Malachi


Malachi
addikt

Top 10 Hungaroring moments

igaz, bőven volt miből válogatniuk. :)

(#159047) Leon77 válasza feri1014 (#159014) üzenetére


Leon77
senior tag

"Mégis rájöttek."

Amennyire én tudom, valaki súgott... de attól a csalás persze még csalás marad. És én szvsz innen a fotelből az egészért bonottót tartom felelősnek. Csalásra építették az autót és még azt is rosszul.

Ez az év eddig roppant kínos a vörösöknek és szerintem ez még nem a gödör alja. :(

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#159048) Zoleee83


Zoleee83
őstag

Hivatalos megerősítés a Forma-1-től és a Williamstől, miszerint marad a Russell-Latifi páros a következő szezonra, ami szintén előrevetíti Bottas maradását.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#159049) Samott válasza velizare (#159038) üzenetére


Samott
őstag

De ha a Tata megveszi attol meg a csapat marad, maskent hivjak de a tudas, a potencial marad. Akik kivonulast emlegetnek ugy szamolnak hogy szetzavarjak az egeszet. Mikozben max csak a nev valtozik.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#159050) Samott válasza Zoleee83 (#159039) üzenetére


Samott
őstag

Erre irtam hogy ha a daimler nem rakja bele azt a 80 milliot akkor is a masodik legnagyobb koltsegvetesuk marad. Nagyobb mint az RB.

Ezen logikan haladva, mit josolsz a Renaultnak? :DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.