Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#147001) DS39 válasza 7etape (#147000) üzenetére


DS39
(veterán)

pontosan. ha előre tudják, mi működik, célirányosan fejlesztenek. de nem tudják. ezért lesz, 8 verzió első szárnyból, hátsószárnyból, oldalsó légbeömlőből, stb.
(ráadásul motorra és a hibrid alkatrészekre nem kell plusz fejlesztési pénz, mivel az nem változik)

(#147002) velizare


velizare
(veterán)

a költségsapka önkéntes, konszenzuson alapuló szabàly, nem biztonsági direktíva, amit az fia fűnyíróként végigtol a csapatokon, akármennyire tiltakozzanak is.
emiatt az itt felsorolt álmokra nem volt lehetőség.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147003) 7etape válasza DS39 (#147001) üzenetére


7etape
(addikt)

Nem lepne meg, ha majd egyik futamról a másikra látnánk teljes átalakulást néhány csapatnál.... :U A Mercedest ismerve legalább kétszer annyi verziójuk lesz, mint a többi csapatnak. :DDD

(#147004) b-type válasza [CS]Blade2 (#146996) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jelenleg hiába jelentenek ki bármit is, ha nincs meg a kontroll. Egy bármilyen kijelentés csak akkor komolyan vehető, ha a betartása ellenőrizhető is.
Költsenek-fizessenek, eddig is azt tették, a hibridekre készülésnél is...és mind azt hitte hogy az övék a legjobb.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#147005) erahurka


erahurka
(nagyúr)

A Rich Energy Twitterét néztétek mostanában? Úgy csinálnak, mintha még mindig szponzorálnák a Haast. Ha meg nem, akkor a McLarennel meg Zak Brownnal kavarnak hogy kérjen bocsánatot, mert tárgyaltak. :C

Nem mentek amúgy csődbe? :F

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#147006) JJános


JJános
(addikt)

Horner azt mondta, hogy izgalmas csaták várhatóak. Hol? :D

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#147007) nap válasza JJános (#147006) üzenetére


nap
(addikt)

A tervezőasztalnál és a fejlesztési központokban. :D

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#147008) [CS]Blade2 válasza b-type (#147004) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ha hamarabb nekiállnak és már 18-ban vagy idén van költségsapka, és idén tudják meg a 21-es szabályokat, akkor a TOP3-nak kiesik ez a lehetőség.
Akkor maximum még egyértelműbb az idei és a 20-as VB cím, de cserébe a 21-es autók relatíve közelebb lehetnek egymáshoz, legalább is a TOP csapatok csak 2-3x annyi pénzből készülnek, és nem 4-5x vagy extra 6-8x annyi pénzből.
A top csapatokat motiválja a giga költésre az egész következő érás előny lehetősége.

(#147009) b-type válasza [CS]Blade2 (#147008) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Hamarabb nem lehetett nekiállni (új belépő, vitatott MGU-H..stb), max a 2021-s bevezetést lehet tovább tolni.
De nincs értelme, dolgozzanak csak rajta, legyen minnél kifinomultabb. A tapadással úgy sem tudnak számolni.
Ez az első ilyen korlátozás az F1-ben, ..elbaxni el lehet persze, ...sőt folyamatában már akár jogos kritikák is érkezhetnek hogy lehetett volna még jobban csinálni.
Ez mindennel így van, csinálj bármit magad...autót-házfelújítást,...rögtön lesz 5 ismerős aki jobban csinálta volna.
Horner is elég régóta tagja a tanácsnak, pont elég ideje lett volna elmondani a jó ötleteit.
..
Ez a költségsapka meglesz, és aztán majd még javulni is fog. nem hinném hogy bármilyen belekapok intézkedés segítene, tudják mit csinálnak.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#147010) Jacek


Jacek
(senior tag)

Viszont tök egyszerű lett volna befagyasztani a költségeket 2020-ra, pl aki a legtöbbet költötte na ott stop midenkinek. Így is többet tudott volna költeni a top 3-om mint a többi de nem 4-5-6x annyit.
De több mint valószínű hogy ez volt az ára hogy egyáltalán megszavazzák a sapkát a nagyok. Mondjuk ez alapvetően tragikomédia annyi minden nem számít bele..

(#147011) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Ez volt már? Közel 2,5 másodpercet gyorsult a McLaren tavalyhoz képest. A Williams meg 1 századot romlott :Y

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#147012) erahurka válasza Jacek (#147010) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ez egy első lépés. Szép lassan bekeményítenek majd szerintem. Pilóták fizujának is adnék egy plafont, akinek meg többet fizetnek, azt legyen köteles jótékony célra fordítani a különbözetet.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#147013) 7etape válasza erahurka (#147011) üzenetére


7etape
(addikt)

Szurkolok a McLarennek, örülnék, ha újra a TOP3 -ban lennének.

(#147014) Csapoati válasza erahurka (#147005) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Lehet, hogy a PR-osnak még nem szóltak, hogy már szakítottak a Haas-szal (vagy a Haas szakított velük). :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#147015) Jacek válasza erahurka (#147012) üzenetére


Jacek
(senior tag)

2024-ig nem változik :(

(#147016) JJános válasza erahurka (#147011) üzenetére


JJános
(addikt)

:C

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#147017) [CS]Blade2 válasza Csapoati (#147014) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Vagy csak egyszerűen ez a Poor Energy egy ilyen szemét bagázs. Eredetileg is úgy tervezték, hogy majd a Redbull szidásával fognak felemelkedni és a végén nem fizetnek a Haas-nak, majd nem olyan rég a Mclaren-re szálltak rá, mint valami parazita, hogy tárgyalt velük a Mclaren, hogy hírben maradjanak. A kis ro...ékok szerintem számolnak vele, hogy mit kaphatnak a szerződésszegésért, mit kaphatnak a hazugságaikért és kiszámolják, hogy ez így nekik megéri. Fillérekért bekerülnek kb a világ F1-el foglalkozó média 80%-ába, még itt is róluk beszélünk, holott a Haas-nak is már eleve el kellett volna hajtania őket.
A Meki-s csávó lehet, hogy összefutott velük, most meg nem tudja 100%-osan tagadni, csak úgy, hogy nem képzelitek, hogy komolyan tárgyaltam ezekkel a bohócokkal, persze a hivatalos nyelvezettel.
A Redbull okosan nem reagált a provokációra, de még így is szarul jöttek ki belőle, mert nem tudják őket lerázni a Redbull márkanévről.

(#147018) [CS]Blade2 válasza erahurka (#147011) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

1:35,294-et ment Alonso a Q1-ben és ezt mérik egy Q3-as 1:32,847-el össze. 1:33,353-al illene, hogy kb. azonos legyen a pálya állapot és a próbálkozások száma. (Így 1,95 másodperc)
Tavaly esős P1 és P2 volt, a szombat délelőtt pedig valszeg nem volt elég a Meki-nek tavaly.
Ez egy nagyon szélsőséges eset. Idén olyan kört mentek a Q1-ben és a Q3-ban aminek sehol máshol még a közelében sem voltak, és nem is lesznek. Egy extrém kiugró eredmény volt idén, és egy extrém rossz tavaly.

Az összes helyszín átlagára is biztos ki fogják számolni, az a lényeg, hogy ott is 1. helyen lesznek. Egy 0,5-et biztos lefaragtak, de még közel 1,5 hátra van, és abból az utolsó 0,5 rohadt nehéz. A Redbull és a Ferrari 0,5-0,8-ról évente nem faragott 0,1-et.

(#147019) erahurka válasza 7etape (#147013) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Nagyon kíváncsi vagyok 2020-ra mit húznak, de főleg 2021-re. Zak Brown azt nyilatkozta hogy jönnek új szponzorok, a szezon második felére átszínezett autó is előrevetíthet valami komolyabb megállapodást. A Petrobras elvesztése biztos fájni fog, és állítólag a Lukoilos tárgyalások is zátonyra futottak. De még mindig ők azok, akik feljöhetnek az élbolyhoz a középcsapatok küzül. Illetve a Renault, ha végre rendbe hozzák magukat.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#147020) szebe válasza [CS]Blade2 (#147018) üzenetére


szebe
(őstag)

Hring-ig bezárólag majd' másfél másodpercet gyorsulták áltagban (1.338). [link]
Szerintem meg pont az torzítana, ha az idei Q1-es köreiket hasonlítanánk a tavalyihoz. Idén kis túlzással spórolni is tudnak a Q1-ben, tavaly erre nem nagyon volt lehetőség.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#147021) guftabi96 válasza erahurka (#147011) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Tavaly, amikor körvonalazódott, hogy ki melyik csapatnál fog versenyezni, nem gondoltam volna, hogy Sainznak a Mclaren nem visszalépés lesz.
Ehhez képest ők a best of the rest, a Renault meg szépen hátralépett.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#147022) [CS]Blade2 válasza szebe (#147020) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Csak az amerikai pályára mondom, hogy a Q1-est ne a Q3-ashoz nézzük. Éves átlagban mehet a legjobb idő vs legjobb idő.
A 0,5 másodperces faragást pedig a Mercihez/Pole-hoz képest mért átlagos lemaradásból gondolom.

(#147023) Leon77


Leon77
(senior tag)

Miért nem maradt csendben? Szerintem ez undorító és persze az is, hogy az index ilyen címmel igyekszik kattintásokat szerezni.

:F

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#147024) b-type válasza Leon77 (#147023) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Schumacher feleségének valszeg igaza van.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#147025) [CS]Blade2 válasza szebe (#147020) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

[link] %-os értékben itt van a 2017-es és a 2018-as. Még 2 futam és meglesz a 19-es.

Kár, hogy olyan nincs, hogy a futamon átlag, de SC körök nélkül %-ban. Addig mondjuk ez sz*rt sem ér, amíg 1 perceket meg 1 köröket kap a 4. erő.

(#147026) erahurka válasza guftabi96 (#147021) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én inkább úgy mondanám, hogy a Renault nem lépett előre, a McLaren viszont feljött arra a szintre, amit egy ilyen múltú, felszereltségű csapatnak rendes költségvetéssel hoznia kell.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#147027) Leon77 válasza b-type (#147024) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Én is úgy gondolom. Érdekes, hogy Todt tudja tartani a száját. Nyilatkozott már ő is, de inkább csak azért, hogy az embereket nyugtassa, de nem ilyet... na mind1, számomra az ilyesmi nagyon vissza tetsző, főleg, hogy a volt menedzsere teszi ezt és nekem ráadásul az volt az érzésem, hogy egyszerűen meg van sértődve. Na mind1, ez már talán súrolja a bulvár határát, de azért mégiscsak az F1 valaha volt egyik legnagyobb versenyzőjéről van szó.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#147028) lenox válasza Leon77 (#147027) üzenetére


lenox
(addikt)

Olvasd azert el eredetiben is, ma mar minden oldal k@rvanak allt, tehat ez se igy volt, csak igy talalva jon a click. Szoval az indexet erdemes fikazni.

(#147029) velizare válasza lenox (#147028) üzenetére


velizare
(veterán)

ez így van leírva az eredetiben is. úgy kezdődik a riporter kérdése, hogy ma már nem informálják schumacher állapotáról, pedig todt még azt is elmondta, hogy autóversenysenyt nézett vele, és megkérdezik tőle, hogy szerinte viszontlátjuk-e még schumachert?
erre válaszolva elmondja, hogy valóban nincs információja az állapotáról, de szeretné még megfogni a kezét, megsimogatni az arcát. ezt viszont corrina valószínűleg nem engedné, valószínűleg attól tartva, hogy egyből felismerné, mi a helyzet, és elmondaná az igazságot a nyilvánosságnak. aztán levágja a szöveget arról, hogy michael nagy küzdő, és ha lesz esélye, ő élni fog vele. az interjú pedig azzal a felütéssel zárul, hogy imádkozik érte, és meggyőződése, hogy újra látni fogjuk.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147030) lenox válasza velizare (#147029) üzenetére


lenox
(addikt)

Igy van, tehat nem mondta, hogy 'ujra latjuk', mint az index focim, hanem azt mondta, hogy de jo lenne ha. Lehet, neked nem kulonbseg, nekem eg es fold.

(#147031) velizare válasza lenox (#147030) üzenetére


velizare
(veterán)

"Ich bete für ihn und bin überzeugt, dass wir ihn wiedersehen."
ez egy sima kijelentő mondat. én nem tudom belelátni azt, amit te írsz.
de az express főcíme is az, hogy "Willi Weber: „Wir werden Michael wiedersehen“". nem nagyon tudok belekötni.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147032) velizare


velizare
(veterán)

leklinél motorcsere lesz. állítólag a jövő évi ferrari motor már van olyan állapotban, hogy ki lehessen próbálni.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147033) [CS]Blade2 válasza velizare (#147032) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A Ferrari korábban nem ment itt rosszul, de a Redbull is jó szokott lenni, mert bár kell végsebesség, az pálya 2/3-a lassú kanyaros aero pálya. Nem tudom, hogy a Ferrari hogy tud majd befordulni imitt-amott. Először cserél így 10 helyet kap, így min. a 11. helyről indulhat. Onnan Albon, a Redbull és a Ferrari teljesítményétől függ, hogy lehet-e 5.

(#147034) Zoleee83 válasza velizare (#147032) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Aztán ha nyer majd jön a hőbörgés hogy persze azért verte Vettelt is mert kivételezett :D :DDD

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#147035) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Bátor dolog bevetni a 2020-as erőforrást (még ha messze nem is a végleges specifikáció gondolom)

Ha jól szerepel vele akkor azt fogják mondani, persze csak azért ment jól mert ez már a jövő évi, de majd ha kihozza a merci is....

Ha rosszul megy a futamon akkor haha már a jövő évi projekt is kuka...

Ha meg hasonlóan mint Vettel, akkor na már most látszik, hogy semmit nem fejlődnek jövőre sem....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#147036) b-type


b-type
(nagyúr)

yep,
1lóerős de nagggyon jó a hangja :)
:R
[link]

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#147037) alakesh válasza guftabi96 (#147021) üzenetére


alakesh
(csendes tag)

Nagyon örülnék ha a Meki tovább fejlődne jövőre, de ahhoz, hogy élvezhető legyen az F1.5, jó lenne ha a Williams is összekaparná magát így két év masszív krahácsolás után, és a Haas is odatenné magát egy kicsit...

(#147038) gbors válasza alakesh (#147037) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Williams-nél ugyanaz a teendő, mint a McLarennél - csere a vezetésben. A Haas esetében nem tudom, mi segítene, kissé elveszettnek tűnnek (vagy, ahogy Steiner fogalmazott, they look like a bunch of wankers).

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#147039) velizare válasza [CS]Blade2 (#147033) üzenetére


velizare
(veterán)

ha nem cserélnek, akkor csak az egyik régi motort tudja használni.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147040) snecy20 válasza gbors (#147038) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szigorúan magánvélemény, de szerintem pont ott vannak, ahol egy nem valódi konstruktőrnek lennie kell.

(#147041) velizare válasza b-type (#147036) üzenetére


velizare
(veterán)

:C kéne rá egy nagyobb hátsó szárny, mert mindjárt elrepül.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147042) sh4d0w válasza gbors (#147038) üzenetére


sh4d0w
(nagyúr)

Az kevés lesz, ha megnézem, milyen nyitott pozíciók vannak náluk a versenyzést illetően.

https://coreinfinity88.blogspot.com

(#147043) szebe válasza mefistofeles (#147035) üzenetére


szebe
(őstag)

Nem gondolnám különösebben bátor dolognak, 2 futam van hátra, a lényeges dolgok eldőltek. Felesleges berakni egy spec3-at, lehet tesztelni 2020-ra (esetleg aero elemeket is).

Így viszont Vettel-re érdemes figyelni, hogy COTA csak botlás volt, vagy tényleg volt trükközés.

A fóliasapkás-konteós énem szerint pont ezért kapja Leclerc a jövő évit, mert azt már a "trükk" nélkül fejlesztették ;]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#147044) mefistofeles válasza szebe (#147043) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

ÍGy van! Tesztelni kiváló alkalom.

Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog muzsikálni vettel alatt a vas. A múltkori mélyrepülés eléggé érthetetlen számomra....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#147045) velizare


velizare
(veterán)

az üzemanyag-átfolyásról szóló szabály magyarázata: [link]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147046) [CS]Blade2 válasza velizare (#147039) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Annak nem sok értelme lenne. Ellenben így elmehet a VB 3. helye, mert VET és VER ott van pár pontra. A Ferrari szempontjából mondjuk az nem rossz, ha Vettel a 3. és LEC tesztel egy fél verziós motorral.

Gondolkodtam egy kicsit a Ferrari féle csaláson: Ha úgy van, ahogy gondolom, hogy az egyenes részen a mérések között több benzint használtak el, akkor azt beállítással könnyedén szabályossá tudták tenni, viszont valszeg az idei összes motor úgy lett megtervezve, hogy az egyenes részeken a 143liter/óra feletti mennyiség elégetése a lehető legoptimálisabban működjön. Időmérőn 20 liter helyett betankoltak mondjuk 22 litert és az egyenesekben el is durrantották az extra 2 litykót. Versenyen nem tudtak +50 lóerőt előhívni, mert nem volt mivel etetni, viszont át tudtak egy kisebb mennyiséget csoportosítani a kanyarokról az egyenesekre, mert maga a technika, hogy 2 másodperc között tizedmásodpercekig jóval több benyát tudjanak használni, az adott volt a versenyen is.
Egy minimális átalakítás elképzelhető, hardveresen optimalizálniuk kell a motyót, hogy nem tudnak extra zabot bevinni. Pl.: egyszerűbb üzemanyagellátó rendszer, kisebb keresztmetszetű csövek, az égéstér, néhol az anyaghasználat, ha ez miatt bizonyos alkatrészek vaskosabbak lettek vagy nehezebbek. A +50 lóerőt motoronként vagy 14x4,5km-en mindenféle extra károsodás nélkül kellett tudnia.

(#147047) Thrawn válasza velizare (#147045) üzenetére


Thrawn
(félisten)

Oops!
We couldn't find your video.

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł DIV: Blessed Mother! Save us! łłł

(#147048) velizare válasza Thrawn (#147047) üzenetére


velizare
(veterán)

köszi, rossz volt a link. helyesen: [link]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#147049) Csapoati válasza [CS]Blade2 (#147046) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Szerintem a Ferrarinak és részben Leclercnek is mindegy, hogy a 3. ő, Vettel vagy Verstappen lesz, mert olyan kicsik a különbségek, hogy nem ez dönti el, kit hogyan ítélnek meg. Egyben kell nézni a szezont, úgy számomra Leclerc hozta azt, amit vártam tőle, sőt, annál jóval többet is.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#147050) b-type


b-type
(nagyúr)

jó a racsing...nincs benne egy mukk sem az F1-ről, de azért hazai dagadó mellek jogal vannak (meg némi könnyek)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.