Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#143001) Popes válasza b-type (#142991) üzenetére


Popes
(őstag)

Lehet hogy erősítem a fogalmatlanok táborát, viszont én egy versenyző teljesítményét csak elismerni tudom. Ahhoz hogy drukkoljak neki, vagy netalán a rajongója legyek, kell hogy szimpátiát is érezzek. Lehet fordítva vagyok bekötve, de soha nem fogok drukkolni egy számomra nem szimpatikus versenyzőnek.(elismerhetem és akár csodálhatom is a teljesítményét, de ha nem szimpi akkor nem tudok őszintén drukkolni neki) :(

Deus ex machina

(#143002) b-type válasza sh4d0w (#143000) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Az hogy szét lehet választani, arra mondjuk legyek példa, ...sok esetben innen, a topikból tudok meg róla dolgokat, holott a kedvenc versenyzőm.
Akik pedig követik az oldalain, azok pedig valszeg kíváncsiak rá a privát életben, hogy mit csinál, miről oszt meg gondolatokat, mi a véleménye dolgokról.
több millióan követik szal nem lehet figyelmen kívül hagyni. Én vega se Hamilton-től lennék, és a bőrcuccokban sem hiszem hogy bármit is nyomna a véleménye, ...amennyiben a több millióból tízezer viszont valóban változtat hát az asszem csak jobb.

De ettől még a versenyző versenyző, és bármilyen übergigalaza csávó lenne, ha a pályán nem jó akkor nem jó, nem jó versenyzőnek meg nem fogok a pályán szorítani. Olyan versenyzési habitusa kell legyen amit szeretek nézni, minden más mellékes.

Popes:
Mi szimpi egy vesenyzőben? Egy szót nem beszélsz vele.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#143003) Szemétláda válasza san01 (#142996) üzenetére


Szemétláda
(junior tag)

Nincs. Decemberben nyilatkozta le hogy nem látja szükségét hogy posztolgassa éppen merre jár, mert az semmi információt nem hordoz magában.
De azért jó nagyra duzzadt ez a fake insta :Y

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#143004) erahurka válasza Di Natale (#142990) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Arrivabene idejében rend volt szerintem, 2017-18-ban is harcban voltak a címért. Aztán jött Harry Potter...

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#143005) guftabi96 válasza erahurka (#143004) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Azért azt se felejtsük el, hogy a mostani autó alapjai is bőven Arrivabene idejében készült el.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#143006) san01 válasza Szemétláda (#143003) üzenetére


san01
(addikt)

Valaki biztos keres vele némi pénzt... :D

OP 7 Pro & Huawei GT 2 | Eladó JBL fejhallgató töltő tok + JBL Everest 100BT (bal oldala sérült)

(#143007) Szemétláda


Szemétláda
(junior tag)

A pereskedési bírósági dokumentumokból kiderültek Ricciardo Renault-os szerződésének részletei.
[link]

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#143008) Popes válasza b-type (#143002) üzenetére


Popes
(őstag)

Szeretem látni az embert is a versenyző mögött (ami simán lehet hamis) és eldöntöm hogy a teljesítménye, és a róla kialakult kép alapján, akarok e drukkolni neki.
Szerintem nem kell ahhoz beszélnem vele hogy a megnyilvánulásai alapján eldöntsem hogy szimpi vagy sem.(bár tudom hogy simán benne van az a lehetőség hogy egy személyes találkozás megváltoztatná az álláspontom)
Te ahogy én látom úgy szurkolsz egy versenyzőnek mintha egy gép lenne(pusztán a mutatott teljesítmény alapján kizárva minden mást) mint pl a Mercedes.
Így is lehet, nem vagyunk egyformák. :)

Deus ex machina

(#143009) sh4d0w válasza b-type (#143002) üzenetére


sh4d0w
(nagyúr)

Nem nagyon értetted meg, amit írtam...

https://coreinfinity88.blogspot.com

(#143010) b-type válasza Popes (#143008) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Amit leírtál az tök jó, én ugyanezt gondolom, ez egy hamis illúzió.
Én annak idején úgy kezdtem el drukkolni versenyzőnek, hogy láttam ahogy versenyez, azt semmi több. nem volt net, havilapok voltak. A kommentár angol volt, és bár remek volt alig értettem (1992). Amit a versenyző nyilatkozott az meg általában a legszükségesebb volt mert akkoriban Biaggi sem beszélt jól angolul. Gyakorlatilag a versenyzési stílusának drukkoltam, évekig.
..és ezt a mai napig tartom, ha kimegyek egy versenypályára, és ismeretlen a mezőny, akkor csak nézem aztán valamelyik autó elkezd érdekelni, és onnan már úgy nézem.
Számomra ez nem gépies, mert egy gép generálhat neked szimpatikus netes karaktert, de nem fog generálni egy jól mozgó, jól versenyző versenyzőt.
... én úgy gondolom, tágabb értelemben, hogy az ember rengeteg okosságot használ fel butaságokhoz. ..és ez kicsiben is így van, évtizedeken keresztül rajonghatsz valakiért, a tévéből, akiről aztán kiderül hogy gyermekmolesztáló mondjuk, míg ugyanez a versenyzésén keresztül nem okoz meghasonlást.
Nekem ezért érthetetlen az hogy mondjuk Lewis Hamilton nem mehet a Ferrari-hoz mert akkor nem tudok a Ferrari-nak drukkolni...30 évvel ezelőtt mehetett volna, mert akoriban az emberek feje tisztább volt.
..hasonlóképpen a rádiózáshoz, megkapta a néző hogy hallja és nem érti, nem látja a teljes képet, és főleg nem érti a versenyzéshez szőkséges koncentrációt. De megítéli a blue flag-blue flag, meg társait.
Számomra elképzelhetetlen hogy olyasvalakinek drukkoljak aki szimpatikus arcnak tűnik a médiából, de a versenypályán nem mozog jól.

Többek közt ezért is problémás nekem pl. Michelisz Norbi, vagy volt Talma, mindkettőjükkel beszélgettem már, kicsit bele is láttam, és természetesen gondoltam velük a versenyzésük alatt, de a pályán nem olyan volt a mozgás akinek drukkolni tudok. De nyomtam a dudát amikot ott voltam mert az jár.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#143011) kisza25 válasza Szemétláda (#142985) üzenetére


kisza25
(félisten)

Ezt azért nyilatkozta, hogy elmondhassa, mi szóltunk :D

[ Szerkesztve ]

ELADÓ!!! ÚJ, 2ÉV GARIS, XBOX ONE S 1TB ALL DIGITAL 41900.- # Új, bontatlan Xiaomi Amazfit Bip Cinnabar Red 18500.- # Xiaomi Amazfit Bip Lite Black 16700.-

(#143012) velizare


velizare
(veterán)

egy hosszabb youtube elemzés a hubert halálához vezető balesetről. vannak benne meglepő dolgok is.
tl,dr: igazából amit a pályával muszáj megcsinálni, az az, hogy kiszélesítik a pályát ezen a részen. rohadt drága lesz, és sokáig fog tartani, mert egyik oldalon van egy több 10 méteres domboldal, amit le kell bontani, a másik oldalon pedig egy több tízméteres szakadék, amit fel kell tölteni, és teherbíróra tömöríteni hozzá.
önmagában a kavicságy és az esetleges új típusú korlátok (amelyek engedélyeztetése szintén évekig eltarthat) nem fogják megoldani ezt a problémát.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143013) velizare válasza Csapoati (#142992) üzenetére


velizare
(veterán)

végre van egy jó motorjuk, és általában jó döntéseket hoznak kritikus pillanatokban. ez nagyon hiányzik a ferrarinál, és nyomás alatt a mercinél is.
a honda úgy tűnik, hogy idén beválik, viszont neweytól nem fér bele több olyan baki, mint idén szezon elején. ha mindez összeáll, akkor jövőre jók lehetnek.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143014) BenHans válasza velizare (#143012) üzenetére


BenHans
(addikt)

Én láttam, de remélem azok is látják majd akik szerint nem kell a halo.
Mondjuk lehet itt is mondani, hogy 3.8 centivel lehet pont elkerülte volna a fejét, cserébe nem csak lehet, hanem biztosan épségben megúszta a versenyző...

Ez olyan szerencsétlen esetek sokasága, hogy valami hihetetlen.
Bárhogy akarják még biztonságosabbá tenni a motorsportot, a kockázat mindig ott lesz.
Lehet mondani, mondják is sajnos, hogy ezt ők vállalják, igen, vállalják, de nem tudom elfogadni a biztonsági intézkedések ellen ezt az "érvet", mert igenis legyen minél kisebb erre az esély ha már mindenképp megmarad rá. Az autóban sem mindig véd a lufi és a biztonsági öv, de ha valami egy ember épségét megmenti már megérte.

Valószínű Hamilton boxbahajtását is ilyen formán mérlegelték, szabályt szegett, de a vizes pályán, szárny nélkül, magára és másra is veszélyesebb lett volna még egy teljes körön. Komolyan kell venni minden kicsúszást és sérülést, ahogy Vettel elkapkodott hétvégi manőverét is, a balesetveszély miatt, nem más miatt.

b-type: +1

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#143015) Szemétláda


Szemétláda
(junior tag)

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#143016) velizare


velizare
(veterán)

Yasuaki Asaki interjú

AS (AutoSport Web) : What was the core improvement (or breakthrough) in the latest Spec 4?
Asagi (Yasuaki Asagi, Head of HRD Sakura): Confidential (smiling).

AS: You commented that the improvements in Spec 3, which were primarily made to turbocharger, came through your partnership with Honda Jet division.
Asagi: Yes. Actually, through the Spec 3 development, we had found new combustion concept, too. So, we've tried increased horsepower with it, at the level which we had never experienced, and consequently faced new reliability issues coming with it, which also we had never experienced before, like some parts going broken for the first time, but we managed to achieve reliability target for the Spec 3. Spec 4 has evolved such concept. However, we think it is not yet "seasoned" and it has not fully extracted its potential. So we should be able to extract more from it, moving forward.

AS: Does it mean another spec this season?
Asagi: I meant, aside from release timing, we see potential to improve combustion engine further from Spec 4.

AS: We understand Spec 2 prioritized reliability, mostly, whereas Spec 3 stepped up performance. How would you describe the improvements made in Spec 4?
Asagi: In Spec 3, we had new turbo and also some specific countermeasures for high altitude tracks. In this Spec 4, it is pretty much power increase from ICE. Of course, turbo and ICE are not separable as a package, though.

AS: Do you plan to race Japanese GP with the current Spec?
Asagi: Yes. Chassis is improving too and we should be competitive enough as package for Suzuka. But for us, next year is a real bid for championship, so we'd like to prepare for it too.

AS: Red Bull has been strong and constantly got podiums at Suzuka in recent years, though they have not won. Do you feel a bit more optimistic for Suzuka this year, given the improvements made so far this season?
Asagi: It depends on competitors. They're not stopping, so we need to see how they will improve by then from here. But, for us, I can say we've achieved the target performance as we planned before the season started.

AS: At Spa, Ferrari and Mercedes introduced new spec but got reliability issues.
Asagi: Yeah we were surprised actually. We did not expect they would have such issues.

AS: Compared to other manufacturers, do you feel Spec 4 performance has been matching its rivals?
Asagi: I hope so, but it may be difficult to analyze (the gap) just with these results (from Spa and Monza). We'd like to wait and see (more results). Of course I have such expectation for it.

AS: But you feel Spec 4 does have such potential (to match top manufacturers)?
Asagi: Our goal we've set before this season started is for our PU alone (not including cars) to match Mercedes by end of this year. That is what it is (with Spec 4).

AS: So you think it's reached or been reaching that point?
Asagi: Potentially.

AS: Looking back to where you stood last year and prior, your goal to catch up with Mercedes this year may have sounded ambitious.
Asagi: Catching up with Mercedes and Ferrari has been our goal for a long time. However, this year, for the first time we feel it is (really) possible, with specific figures and improvement trajectories in our mind.

AS: When did you realize it? Around Spec 3?
Asagi: No. It was projected before season started. We have estimated improvement margins from rivals, and set concrete figures for our target, like "if we can achieve this figure, it's not impossible to match them."

AS: Considering current package, do you feel you can pick up more wins this season?
Asagi: Top three teams are suited to different tracks but yeah there may be some tracks that are suited to us where we could win.

AS: Suzuka is one of them?
Asagi: As Honda, we'd like to have good performance and results. That's a goal.

AS: (For RBR-Honda, Suzuka is) not the ideal track but not too bad?
Asagi: Yes. If our engine performance is close enough (to Merc and Ferrari), it's not very surprising for us to win, since our chassis is good. If their new specs are improving more than we expect by then, it might get a bit more difficult.

AS: What is the top priority request from Red Bull?
Asagi: In the first half, that was quali pace. Recently it's start issues, but we are discussing like we should solve it as a team. We are aligned on the issue and we know how we work together.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143017) Szemétláda


Szemétláda
(junior tag)

A mai Boxutca facebook komment verseny nyertese pedig:

:DDD

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#143018) Szemétláda


Szemétláda
(junior tag)

Kubica 2020 -> DTM, Audi.
Sajnálom...

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#143019) Csapoati válasza velizare (#143013) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Viszont a Ferrarinak egy még jobb motorja van, és azért pl tavaly a kasztnival se volt gond. Én csak azt kifogásolom, hogy mindenki a RB-től várja a csodát, pedig a Ferrari az utóbbi pár évben jobb csomagot csinált náluk. Hozzáteszem én jövőre egyiktől se várok csodát. Majd 2021-ben. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#143020) Samott válasza Csapoati (#143019) üzenetére


Samott
(senior tag)

Azert varja mindenki a Red Bulltol a csodat mert oket eddig a motor fogta vissza. Ha vegre sikerul csak egy kicsivel rosszabb motort kapniuk mint amivel a merci meg a ferka meg akkor versenykepesek lesznek. Es most ugy all hogy lassan beer a Honda munkaja. A tobbit meg mar hozza a RB.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#143021) velizare válasza Csapoati (#143019) üzenetére


velizare
(veterán)

az rb az idei házi feladatot jó nagyot késve ugyan, de már leadta, a ferrari viszont még mindig adós vele. hányadik verseny is következik, 15?

@Szemétláda: én is, de az esélyt megkapta.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143022) snecy20 válasza Szemétláda (#143018) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ebben az egész sztoriban nem is volt több.
Ráadásul 99%, hogy ő szállította le a Williams idei egyetlen pontját.

(#143023) Csapoati válasza velizare (#143021) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A Ferrari épp most teljesítette a házifeladatát, kétszer is. :D Én nem vitatom, hogy idén a RB kasztnija jobb lett, de a Ferrarit se féltem, tudnak ők is jót készíteni. Csak nem minden évben.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#143024) Tsa-bika


Tsa-bika
(senior tag)

Való igaz a DTM "párbeszéd" de jelenleg ennyi, nem több. Az Audi már beszélt Kubica managementjével, de nem magával Kubica-val.
Cikk

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#143025) Armagedown válasza Csepy (#142995) üzenetére


Armagedown
(senior tag)

Legyen szived egyél követ :D

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

(#143026) velizare válasza Csapoati (#143023) üzenetére


velizare
(veterán)

eltérő fogalmaink lehetnek a jóról - a tavalyi mercinél jobb kasztni nem feltétlenül jelent valóban jót. idén a merci szintet lépett a csomagjával azzal, hogy a pirelli alátette a gumikat, és a kasztnijuk is a legjobb, amit valaha is kiadtak abból a gyárból. ugyanaz már nem lesz elég a ferraritól, mint tavaly volt az év feléig.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143027) Csapoati válasza velizare (#143026) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Persze, de jövőre ha minden igaz, ugyanezek a gumik lesznek, talán csökkenthetik a lemaradást. Ha volt egy csöpp kis eszük, kb nyár eleje óta teljes erővel csak a jövő évi autóval foglalkoznak. Illetve nem teljes erővel, mert lassan a 2021-esre is ideje lesz elkezdeni készülni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#143028) erahurka válasza Szemétláda (#143018) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Hát nem tudom, DTM-ben sem árt ha két keze van az embernek. Én azt nem értem, hogy ültethete be valaki egy egész F1 szezonra a srácot. Még Russelltől is nagyon messze van.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#143029) szebe


szebe
(őstag)

[link]

Kommentekben a fordítás. Nekem ebből az jön le, hogy vagy nagyon jó a Ferrari PU (mindennel együtt), vagy van valami turpisság.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#143030) guftabi96


guftabi96
(addikt)

[A jövőben lehetséges, hogy nem lesznek a szingapúri pálya részei a jelenlegi 16-17-18-19-es kanyarok egy építkezés miatt.]
A jelenlegi 16-os kanyarnál mennének tovább egyenesen és a 19-es kanyarnál csatlakoznának vissza az eredeti vonalvezetéshez. Szerintem így még jobb is lenne a pálya.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#143031) Szemétláda válasza szebe (#143029) üzenetére


Szemétláda
(junior tag)

Bottas megette volna a Ferrarit, ha Lewis-nak hívnák. Nem értem mit nem ért Toto. Hamiltonnak adták a rossz stratégiát, a másik versenyzője meg egy <innen kitöröltem a megnevezést amit elsőre használtam, mert hozzá képest meg én vagyok bohóc>.

Szerintem ITT semmi különös turpisság nincs, annyival azért nem volt jobb a Ferrari. Plusz szerintem így hazai pályán annyit használták maxon az erőforrást, hogy 1 verseny alatt beleraktak 2 versenyt.
Mindenki előre tudta hogy itt melyik csapat fog nyerni ha a pilóta nem hibázik nagyot, vagy nem nem rontják el a stratégiát. Lehet csak úgy rápróbálásképpen rágerjesztik az FIA-t a Ferrari-PU vizsgálgatására, hátha van valami illegális megoldás az eddig is nyilvánvalóan mindegyiknél erősebb motorban. Mert simán lehet hogy van.

Egyébként nem vagyok F1-mérnök ( :Y ), de ezek a GPS-adatos lóerő saccolgatások mennyire megbízhatóak? Nekem mint laikusnak kb annyira hangzik pontosnak, mint amikor felnézek a napra, és latom hogy 3 és 4 óra között van.

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#143032) [CS]Blade2 válasza Szemétláda (#143031) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Egymásét valszeg be tudják lőni elég pontosan, mert állandóan mérik, és közben hozzá tudnak társítani kanyarsebességet is, valamint az aero csomag kívülről látszik, arról 2000 Mpixeles képek készülnek, hogy még a porszem is látszódjon. Számítógép az adatokból kiszámolja.
Szerintem 10 lóerős nagyságrend pontossággal egészen biztosan tudnak egymásról.

(#143033) Attix82 válasza [CS]Blade2 (#143032) üzenetére


Attix82
(őstag)

Szerintem nincs több kakaó a Ferrariba, csak kisebb a leszorító erő és ezért gyorsabbak egyenesbe, kanyargóson meg lassabbak, de ezt be is vallották . A Belga és az Olasz sebességről szól. De még így is ott volt a Merci a hátsó futóművön....de ha az egész szezont nézzük és a végeredményt nem előnyös a kis leszorító erő mert nem tudnak nyerni sokat.

[ Szerkesztve ]

(#143034) erahurka válasza guftabi96 (#143030) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

T13 és T14 közé kellene egy DRS zóna szerintem, nem értem miért nincs. Nélküle is jól magára szippant az előző autó ha közel az ember. Legalábbis a játékban.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#143035) b-type válasza Szemétláda (#143031) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A csapatok tudják, azonos gumin az egyenes kigyorsítási szakaszok elég árulkodóak (pl. a Monzai rajt Mercedes vs. Ferrari), ott ahol még az aero nem játszik. De ők azt is tudják hogy milyen szintű a visszatöltése a riválisnak, ..gyakorlatilag nagyon sok mindent tudnak egymásról. A szürke foltokra koncentrálnak amit nem ad ki a képlet.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#143036) 19ati93


19ati93
(tag)

M4 Hétvégi műsor:

(#143037) Malachi válasza 19ati93 (#143036) üzenetére


Malachi
(addikt)

Vagy nem, ha mégsem bulvár a hír és tényleg elmaradhat a futam a füst miatt.

(#143038) 19ati93 válasza Malachi (#143037) üzenetére


19ati93
(tag)

Elv van valami B-terve Libertynek, majd kiderül.

99,9% amúgy hogy lesz futam.

(#143039) Malachi válasza 19ati93 (#143038) üzenetére


Malachi
(addikt)

Szerintem is lesz, tavaly is itt kavartak ha jól emlékszem, terrorfenyegetés miatt talán. Mindegy, kell a kattintás, meg a felhajtás.

(#143040) JJános válasza guftabi96 (#143030) üzenetére


JJános
(addikt)

Az ott úgy jó is lenne egy drs zónának.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#143041) velizare


velizare
(veterán)

:DDD

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143042) 19ati93 válasza velizare (#143041) üzenetére


19ati93
(tag)

Te jó ég. :DD A RE twitter, vagy social media managere beállhatna mellé. :C

(#143043) KraX válasza b-type (#143002) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem követelmény, hogy beszelj valakivel ahoz, hogy szimpatikus vagy antipatikus legyen valaki. Hozhatnam peldanak a szineszeket, de azt hiszem ez egyszerűen belathato. Eléggé biztos vagyok benne, hogy mindenkivel megesett már, hogy volt olyan valaki a kornyezeteben akit alapbol, semmilyen elozmeny nelkul is unszimpatikusnak tartott, egyszeruen zsigerbol es pont az illetovel valo hosszabb interakcio valtoztatta meg a velemenyet. Ez egy emberi dolog. Egy versenyzo nyilatkozik, vannak gesztikulacioi arrol nem beszélve hogy fel is rakhat magarol mindenfele (dez)informaciot. Ezek alapjan az emberben kialakul valamifele kep. Nehezen tudom elkepzelni, hogy csak es kizárólag a pályán nyújtott teljesítménye alapján lehet valakivel szimpatizalni vagy sem. Ennyi erovel nezhetnenk egy AI kulonbozo konfiguracioinak is a csatajat vagy kulonbozo AI-k csatajat is es drukkolhatnank a c22esnek mert milyen jol veszi a kanyarokat. Szukseges az EMBER a volan mogott. Legalabbis szerintem.

I know kung fu!

(#143044) KraX válasza Csapoati (#143019) üzenetére


KraX
(senior tag)

Pedig szerintem jovore van nagyobb sansz, h vagy az rb vagy a ferrari odaerjen vegre. Nem valtoznak a szabályok es az rbnek beerik a motor teljesitmenye, a ferrari pedig kikoszorulheti a csorbat. 21 az megint kaosz lehet majd. Jovore meg ismert a terep.

Es a gumik sem valtoznak ami megint oriasi befolyassal bir iden is.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#143045) b-type válasza KraX (#143043) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ezt előítéletnek nevezik

Az AI nem fog emberi szinten versenyezni, ahoz döntési helyzetekben meg kellene éreznie hogy a másik mire gondol, balról ijeszt de valójában jobbról jön, vagy csak annyira fékez hogy a másik túlfékezze a kanyart...stb.
hasonlóképpen nem fog soha felülkormányozni, azaz direkt túl nagy tempóval bemenni a kanyarba hogy tapadásvesztés legyen, de erre számolva már előre korrigáló irányban áll a kerék...

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#143046) snecy20 válasza KraX (#143044) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szerintem most még szinte minden a Mercedes mellett szól 2020-ra.

(#143047) KraX válasza b-type (#143045) üzenetére


KraX
(senior tag)

Inkabb mondanam szemelyes tapasztalatoknak. Ha ez a tulajdonsag nem lenne, akkor az elso kanyarban elpusztult volna az ember az evolucio hosszu utjan.

Akaratlanul is donteseket fog hozni az agyad akkor is ha nem mondod ki, a szimpatia kialakulhat elso latasra is (ahogy az unszimpatia is). Ugye hallottunk mar a szerelem elso latasra cimu notarol.

Az AI is el tud ide jutni megfeleloen hosszu fejlesztesi lepcsok soran. Egy viszonylag nagy autoipari szoftverfejleszto cegben melozok. (Most is egy tuzpiros olasz autonak szallitunk be ;) )

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#143048) KraX válasza snecy20 (#143046) üzenetére


KraX
(senior tag)

Meglatjuk. Azt gondolom, hogy ha most nem ernek oda, akkor 2021-ben sem fognak. Most eleg nagy lehetoseg elott allnak. Az rb a motor fejlodese miatt, a ferrari pedig tudja, hogy hol kell javulnia, amit az idei evben mar nem fognak tudni javitani mert az auto egesz koncepcioja nem erre lett kihegyezve ergo az autot kellene teljesen megvaltoztatni, kvazi uj autot epiteni, de jovore ez meglehet, nyilvan mar reges reg fejlesztik az uj autot. nagy valtozas pedig nem lesz.

I know kung fu!

(#143049) velizare válasza b-type (#143045) üzenetére


velizare
(veterán)

dehogynem. "végignéz" rólad 10 szezonnyi felvételt, és hamarabb tudja, mit fogsz csinálni, mint te magad.
de ez itt off.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#143050) b-type válasza KraX (#143047) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A szerelmet nem keverném ide ha lehet, maradjunk a szurkolásnál.
Az hogy valakit jó vagy rossz irányban ítélsz meg annélkül hogy lenne bárminemű személyes kapcsolatod, az javarészt tőled függ, a szerzett vagy beléd nevelt hatások befolyásolnak.
Rokonszenvesnek ítélsz valakit annélkül hogy ismernéd, és ellenszenvesnek mondod szintén annélkül hogy ismernéd.
Ez előítélet.
Ennélkül nagyon jól meglenne az emberiség..de végül is amíg az ember ezt saját magában tartja, addig nem probléma szerintem, tegye amíg pofára nem esik.
Amennyiben ezt nyilvánosan tolja, azaz vagy utálkozik, vagy térít az már megint más történet. Mivel tényleges alapot nélkülöz így attól függ milyen társaságban teszi, lehet válaszreakció az értetlenkedés, illetve az egyetértés...vagy a tolerancia, ez már a társaságot minősíti.
Én a magam részéről maradok annál hogy egy versenyző a versenypályán adott mozgása, viselkedése alapján áll hozzám közel vagy távol.

velizare :
az kevés lesz mivel gondolkodom, ha az AI tanul, én is tanulok és improvizálok nem csak reagálok.
Egy gyors kört le fog tudni tenni az AI állandó tapadáson, de már változó tapadáson nem, mivel nem lépi túl a határt minimálisan sem, míg ezt az ember megteszi tudatosan.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.