Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129001) Motion_Blur válasza Zoleee83 (#128999) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

régi szivarok is mentek ám 270-280-at, aztán mégis túlélték. vagy nem :D

mod: már olyanok mennek hogy 9 tized a Ferka egyenesbeli erőnye ezen a pályán, indul a szokásos, már nagyon unalmas... :(

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#129002) 7etape válasza Motion_Blur (#129001) üzenetére


7etape
(addikt)

Ezt még nem olvastam. :D Link?

(#129003) b-type válasza Motion_Blur (#129001) üzenetére


b-type
(nagyúr)

na oké, de azokon volt egy bazi plexi.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#129004) b-type válasza 7etape (#129002) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Motion-nak még kell keresnie egy olyan írást amiből rosszul jön ki Toto :D
Alapvetően az AMuS méri be az előnyt ennyire, és kigyorsítási szakaszon. Toto igazából ezt mondta ennek kapcsán:
„Sokan félreértelmeznek cikkeket, de ha valaki jó munkát végez, akkor jó munkát végez, ez tény. És hogy ez azt jelenti-e, hogy jobb a motorteljesítménye, és gyorsabb az egyenesekben, vagy azt, hogy több leszorítóereje van, ezért jobb a kanyarokban, az nem számít. Mindig a csomag egészének teljesítménye a lényeges. A Ferrari Bahreinben kimagasló volt a többi csapathoz képest a motorerő tekintetében, de ez nem mindig csak a motorerő, a légellenállást is bele kell számítani.”
..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#129005) DS39


DS39
(veterán)

az F1 hivatalos oldalán csak a helyi idő szerint mutatja a hétvége menetrendjét.
eddig volt egy kapcsoló hogy My time.
mobilról nézem..
Az új design ilyen butított vagy én nézek be valamit?

(#129006) velizare


velizare
(veterán)

a rácsing pointnak felajánlotta a mercedes, hogy tesztelhet a merci barkley-i szélcsatornájában.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#129007) Popes válasza b-type (#128998) üzenetére


Popes
(őstag)

Gondolom valami ilyesmi szemüveg meg sál lett volna hozzá. ;]

Deus ex machina

(#129008) Motion_Blur válasza DS39 (#129005) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

https://www.f1calendar.com/

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#129009) b-type válasza Popes (#129007) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ezekben az autókban ez lehetetlen :D ...motoron ki lehet próbálni milyen érzés, ha 310 körül kihajolna a plexi mögül pláne egy olyan kialakítású sisakban amit linkeltél azzal a fekete napellenzővel. ...de csak egyszer lehet kipróbálni sajnos :D

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#129011) Atomantiii válasza Don.Corleone (#128950) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Én kiegészíteném azzal, ki mikor kezdte az F1 nézését?
Nálam ez kb 1999 Malajzia, az volt a 644. futam, hú azóta 355 futamot élőben néztem meg a tv-ben, ebből 8-at a Hungaroringen.

Persze utólag pótoltam a korábbi évadokat is.

Kedvenc pilóta
Fernando Alonso

Kedvenc szezon
1999

Kedvenc futam
1999 Monza

(#129012) [CS]Blade2 válasza feri1014 (#128944) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Úgysem érted meg, inkább elkezdesz kitalálni dolgokat, hogy én személy szerint milyen vagyok. :)) Ilyet bárki tud írni.
Túl nagy hiszékenység, ha valaki azt hiszi, hogy az szúrja a szemüket, hogy a Haas veheti ill. veszi az alkatrészeket. Az szúrja, hogy a vett cuccal ott vannak körülöttük. Ők mindent maguknak csinálnak, és ez jelenleg alig elég a Haas ellen, így igazságtalannak érzik. Ha a Haas nem vehetné meg a cuccokat, akkor bőven a Renault mögött lennének. Ez nekik 1-el kevesebb konkurencia. A F1-ben bevett taktika, hogy, jó úgy is, ha megdöglik a szomszéd tehene.

A topicban többen megválaszolták, hogy miért jó a Ferrarinak. Pénzt kap érte, valszeg adatokat osztanak vissza, valszeg kicsit dolgoznak a Ferrari gyári csapatnak a szélcsatorna használatuk egy részével, kis CNC... a pályán elengedik a Ferrarikat, akadályozzák a konkurenciát, ha úgy alakul, a döntéshozatalnál a Ferrari mellett szavaznak, már ahol van szavazati joguk, a politikában is a Ferrari felé hajlanak. Egy elég jó szolga szolgáltatást kapnak az együttműködéssel.

Én pedig megválaszoltam neked, hogy miért nem téma a lebukás, de leírhatom máshogy, hátha úgy jobb: Konkrétan a kezdetektől fogva lebuktak, mert nyíltan csinálják. Ez a lebukás eredménye, hogy egy vita téma van belőle, hogy akkor másolat vagy sem, segítenek-e egymásnak vagy sem, stb. Megtörtént dolog, és nem lett belőle presztízs vesztesége a Ferrarinak. Többé kevésbé elfogadták, mert a sorozat szempontjából ezzel "megmentve" tart egy csapatot, a többi nagy pedig elfogadja, hogy a nagyok játszmájába ez belefér.
Te arra gondolsz, hogy illegálisan csinálják, és a 2007-es kémbotrány kaliberű botrány lenne, ha lebuknának, de itt csak a fentiekről van szó.

A papírozás teljesen rendben van. Egy hivatalosan szoros együttműködés, ami kicsit szorosabb. A Ferrari támogatói között pl. ott van a Haas. A többi csapat kérte is ezeket, és a vizsgálatot. Minden rendben volt, és a csapatok is elfogadták ezt, annak ellenére, hogy tisztában vannak a dolgokkal. Néha némelyik morgolódik a bajsza alatt, aztán ennyi.

(#129013) DS39 válasza Motion_Blur (#129008) üzenetére


DS39
(veterán)

köszi. betettem a google naptáramba.:)

(#129014) [CS]Blade2 válasza Atomantiii (#129011) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

1998 szezon pár futama, és 2001 óta 1 futam kivételével az összes élő közvetítésben.

Kimi

2005

2005 és 2006 Imola

technika: 2,5 méter tengelytáv, 600Kg, V10 szívó, minimál elektronika,
szabálykönyv: előzést díjazó technikai szabályok és pontrendszer, semmi spórolás, ami a csővőn kifér.

(#129015) Malachi


Malachi
(addikt)

86-ban kezdtem a Magyar Nagydíjjal, aztán rajta maradtam a szeren. :) Kis tökösként Senna autóját rajzoltam le először, hogy kitegyem a falamra, ő is marad örökre az abszolút kedvencem, szorosan mögötte Alonso, a jövőre tekintve pedig Max az ász.

Kedvenc futam nagyon nehéz, de amit nem felejtek el az 2011 Kanada (Button utolsó helyről dobogó teteje) és 2008 Brazília, bár itt Massának szurkoltam, de akármi lett a vége elképesztő futam volt.

Kedvenc év - nem tudom. A Bar Honda menetelését nagyon szerettem, amikor Button behúzta a VB-t végül, de minden év jó, amikor érdemi verseny van végig. Nem vagyok válogatós. :D

(#129016) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Gábor Wéber FB

Néhány észrevétel a mai szabadedzésekről:

- 1. szektor: a Red Bullé, 2. szektor: a Mercedesé, 3. szektor: a Ferrarié
- mindhárom élcsapat tempója hasonló volt, Verstappen a leggyorsabb körén 2-3 tizedet hagyott az utolsó kanyarban, ami nélkül tizeden belül végeztek volna mindhárman,
- Leclerc az utolsó szektorban több mint 6 tizedet dobott el, a felét az egyenes kezdetén, a másikat az utolsó kanyarban,
Hamilton a 9-10-es kanyarokban hagyott majd fél másodpercet,
- a Ferrarik valóban nagyon gyorsak az egyenesekben, de mindehhez még messze Vettelé volt a legjobb ív a hosszú egyenesre vezető kombinációban,
- cserébe a Mercedes és a Red Bull nagyobb leszorítóerőt használ, így a legtöbb kanyarban 5-10 km/órával magasabb minimum tempóval mennek át,
- extra fontosságú lesz holnap a tökéletes gumi használat egyetlen körön, hogy az első szektorban már legyen elegendő tapadás és az utolsó két kanyarra is maradjon belőle.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#129017) erahurka válasza Motion_Blur (#129016) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Mindenki nyugodjon le, McLaren első sor lesz.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#129018) feri1014 válasza [CS]Blade2 (#129012) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Sőt, valójában az egész mögött a Mercedes áll. Nem akarják, hogy a 2014 óta tartó uralmuk miatt a nézők elforduljanak az F1-től. Ezért belementek abba, hogy a Ferrari egy másik csapat segítségével fejlessze az autót, így legalább azóta minden évben a hatalmas arányú Ferrari fanoknak adnak egy kis reményt, hogy talán ez lesz az az év. Zseniális, amit csinálnak Ez már az altatás következő szintje. :R

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#129019) 7etape válasza Motion_Blur (#129016) üzenetére


7etape
(addikt)

Azt nem írja, hogy Leclerc és Hamilton melyik szabadedzésen dobott el ennyit ....Nem mindegy. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#129020) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

🏎️ 🏁

(#129022) Malachi válasza Ciccuka (#129021) üzenetére


Malachi
(addikt)

francba, akkor visszagyorsulnak megint. :(

(#129023) szebe válasza DS39 (#129005) üzenetére


szebe
(őstag)

Nálam a "My time" a default a hivatalos oldalon (csak várni kell egy kicsit az animációra).

Én egyébként a 2008-as aero + slick-et néztem volna meg versenykörülmények között.
Massa az évközi teszten elég kemény időt tett le anno, kíváncsi lettem volna rá élesben is.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#129024) Motion_Blur válasza 7etape (#129019) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Megnéztem most FP2-t, tanulság:

Hornernek jó a szaglása, valszeg tényleg grapefruit illóolajat (vagy ebből származtatott adalékot) használ a Ferrari az üzemanyagában :Y

Nem vicc, Wéber levezette :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#129025) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#129008) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Köszi szépen! Nem tudtam hogy van ilyen. :R

Ez is jó lehet pluszban: https://toomuchracing.com/calendar/
Indy szezon hozzáadva.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#129026) Csapoati válasza Ciccuka (#129020) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Fönt a lehajtható összefoglalóban is kint vannak mindig az időpontok (már ha nem felejtem el :D).

Hogy mióta nézem az F1-et? Az első futamomra nem emlékszem, de a 94-es imolai futamot meg a 95-ös németet (amikor Verstappen kocsija begyulladt), már láttam. Rendszeresen (azaz lehetőség szerint egy futam élő köövetítését se kihagyva) az 1997-es szezon óta nézem.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#129027) gbors válasza Atomantiii (#129011) üzenetére


gbors
(nagyúr)

'84-ben év közepén kezdtem nézni, vszleg a Brit Nagydíjon, mert az ugrik be, hogy az élről kiesett egy McLaren váltógonddal.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#129028) llwynog válasza Motion_Blur (#129008) üzenetére


llwynog
(Ármester)

Úúú, köszi, hozzá is biggyesztettem a Google Naptáramhoz :)

"Akárhol jársz, akármit látsz, nyomot hagy benned, jól vigyázz..."

(#129029) aki33 válasza gbors (#129027) üzenetére


aki33
(csendes tag)

Szintén 84. Laudának szurkoltam.

(#129030) b-type


b-type
(nagyúr)

jó volt ez a hajnali csörte Szujó és Wéber között :D ..sztem Gabi igazával.
Albon meg nagyon jót ment, egészen addig amíg ki nem nyírta az autóját..és ezzel az időmérőjét is.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#129031) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Sehol senki? ~1 óra múlva időmérő, ami remélhetőleg izgalmas lesz az első helyért. Legalábbis a 3. edzésen látottak alapján.

(#129032) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Szépet esett ez az Albon csávóka

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#129033) vlevi válasza Atomantiii (#129031) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Amíg el nem kezdődik, addíg nézzél egy kis showműsort.

LIVE from Shanghai: F1 Festival

(#129034) Atomantiii válasza vlevi (#129033) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Én műholdon nézem és ott bent a pályán mennek már a kocsik nem kint.

[ Szerkesztve ]

(#129035) velizare válasza ricsi8800gt (#129032) üzenetére


velizare
(veterán)

aztaku... ki is hagyja a kvalit, megsérült a monocoque.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#129036) ricsi8800gt válasza velizare (#129035) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Ha nem sérül meg a mono akkor is kihagyta volna

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#129037) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Bottas megint zónába került? Vagy megint az lesz, hogy Hamilton összerakja a Q3-as körét és pole-t szerez?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#129038) velizare válasza Csapoati (#129037) üzenetére


velizare
(veterán)

most jobban fekszik alá a merci, mint hamilton alá. hogy a pole meglesz-e az más kérdés, vannak még rajta kívül néhányan, akik erre pályáznak.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#129039) Motion_Blur válasza Csapoati (#129037) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Mi lett a Ferrari előnnyel? ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#129040) Csapoati válasza Motion_Blur (#129039) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A hátsó szárnnyal elpakolták. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#129041) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Azért Leclerc meg meg villant

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#129042) b-type válasza Csapoati (#129040) üzenetére


b-type
(nagyúr)

jaja, átálltak egy másik csomagra a gumikezelés miatt, pedig azon erősebbnek tűntek...de hát végső soron ők látják minek van értelme.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#129043) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Norris most kiesett volna ha Albon nem kukázza az autót. Annyira nem sikerült jól beállítani a McLarent most.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#129044) szebe


szebe
(őstag)

Szujó említette Gasly esetét, nehezen hinném el (ha egyáltalán igaz lenne), hogy a RedBull részéről ekkora lenne a türelem és a bizalom iránta.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#129045) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Bottas nagyon érzi :C

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#129046) velizare válasza szebe (#129044) üzenetére


velizare
(veterán)

mit mondott? lemaradtam róla.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#129047) DS39 válasza ricsi8800gt (#129045) üzenetére


DS39
(veterán)

neki nem szóltak hogy a Ferrari a jobb autó.

(#129048) Motion_Blur válasza DS39 (#129047) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

:D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#129049) szebe válasza velizare (#129046) üzenetére


szebe
(őstag)

Horner(?) megvédte Gasly-t, hogy nehéz megtalálni a kocsi egyensúlyát.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#129050) 7etape


7etape
(addikt)

Ferrari fölény van, nem kicsi. :K

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.