Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#127001) DopeBob válasza Tsa-bika (#126999) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ezek szerint akkor mar ok is beertek :)

MZ/X

(#127002) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Akkor várjuk Bahrainben és Kínában a Ferrari (vagy akár Red Bull) győzelmet :C

Szerencsére akkora a Merci fölény hogy Bottas nyerhetett és talán képes elhinni magáról hogy harcba szállhat Hamilton ellen. Bár én úgy gondolom hogy Hamilton autójával komoly problémák voltak, az ő tempója volt a meglepetés és nem Bottasé.

Kimi: hiba volt ilyen hamar kihozni, ennek ellenére csoda hogy a végéig tudta támadni Hulk-ot, valahogy maradt még gumija.. következő versenyeken még többet várok tőle. a hatalmas tehetség Giovinazzi kapott 1 percet a csapattárstól..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127003) Barthezz2 válasza Geri Bátyó (#126995) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Ettől tartok én is. Lehet, hogy Arrivabene nem volt a legjobb, de kívülállóként szerintem jó volt ő oda. Mikor átvette a csapatot, úgy tűnt jó irányba indul a csapat.

Aztán meghalt Marchione, kezdődött a Binotto féle cicaharc a hatalomért és ide jutottunk.

Nem akarom leírni 1 futam után, de azt már akkor leírtam, mikor bejelentették a váltást: az előzők is marhán bejöttek, nem?

Szerintem az a baj, hogy egyszerűen nem hagynak kibontakozni sehol, senkit. Mire beérne egy adott banda, valakit lecserélnek.
Nem megy a motor, cseréljünk embereket, mire a motor összeáll, elveszik onnan az embert, mert tud ő akkor máshol is...stb..

Arrivabene alatt fejlődtek, hátrányt ledolgozni nem lehet 2 futam alatt, VB-t sem lehet nyerni 0-ról. De kezdjük harmadszor is elölről.. :(

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#127004) Csapoati válasza 3L1T3 (#126984) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha meg nincs változás, akkor azon megy a sírás, hogy rögzültek a viszonyok, így nem keveredik meg sohasem a mezőny stb. Ha most a Ferrari lenne elöl, biztos nem keseregnél azon, hogy minek kellett a szabályváltozás. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#127005) Barthezz2 válasza Motion_Blur (#127002) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Kimi már öreg, nem való ide ;]

Everybody lies.

(#127006) Samott válasza Motion_Blur (#127002) üzenetére


Samott
(senior tag)

Kiminel nem volt mas valasztasuk, egy sisakfolia eldugaszolta a fekhutonyilasat. Ki kellett hozniuk, hogy megoldjak a gondot.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#127007) veze válasza BMW001 (#126950) üzenetére


veze
(őstag)

Olvasva most az írásod, épp kérdezni akartam, hogy Te mit szívtál ma ? :D

!!! ....édesnemes és csípős őrölt szegedi paprika termelőtől ..

(#127008) szebe


szebe
(őstag)

"Max Verstappen takes the first podium for a Honda powered car since Rubens Barrichello did at the 2008 British Grand Prix"

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#127009) 7etape válasza szebe (#127008) üzenetére


7etape
(addikt)

McLarennel még mindig a 15. helyért csatáznának... :) Lassacskán a Williams sorsára juthat a McLaren is. Bár még van pénz, egyelőre...

[ Szerkesztve ]

(#127010) szebe válasza 7etape (#127009) üzenetére


szebe
(őstag)

Sainz alatt ugyan megfőtt ma a technika, de Norris ment annyira rosszul. A 3 Hondás év után elég mélyről indulnak, nagy kérdés, sikerül-e visszakapszkodniuk.

Közben megy a pusmogás, hogy a Ferrariknak motorproblémáik lehettek, de Vettel határozott nemmel válaszolt a kérdésre. Ettől függetlenül persze nem zörög a haraszt...

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#127011) Geri Bátyó válasza Barthezz2 (#127003) üzenetére


Geri Bátyó
(őstag)
LOGOUT blog

Kicsit abban bízok, hogy Binottó rájön magától, hogy nem neki kell vezetni a csapatot és visszamegy technikai vezetőnek. Arrivabene-t már sajnos lebaltázták, pedig szerintem is jó volt. A csapaton belüli feszültséget még Marchionne csinálta. Ő tolta Binottot és gyakorlatilag ő rúgta ki Kimit. Pedig Vettel sokszor lenyilatkozta, hogy amikor neki nem sikerült, akkor Kimi beállításait vette át és azzal nyert. Most az is lehet a gubanc, hogy nincs, aki beállítsa az autót.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#127012) erahurka válasza 7etape (#127009) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Azért ne kenjük a Mekire azt a három évet. Renault motorral sem világmegváltó a kocsi de előrébb vannak mint Hondával.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#127013) 7etape válasza erahurka (#127012) üzenetére


7etape
(addikt)

Érdemben nem léptek előre. Egy McLaren esetében ne legyen már előrelépés, hogy évente párszor lehullik az asztalról egy-két morzsa és pontot szereznek. 2018-ban 62 konstruktőri pontot szereztek, épphogy megelőzve a lenullázott Force India -t. Szégyen, amit ez a csapat művel. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire eltűnnek ... Arról nem beszélve, hogy milyen lelkesen kentek mindent a Hondára. „Nekik éveken át világverő kasztnijuk volt, csak a GP2 szintű Honda motor miatt nem voltak az élmezőnyben.....”

(#127010) szebe: Remélem, hogy sikerül nekik visszatérni az elejébe. Nekem hiányoznak onnan...

[ Szerkesztve ]

(#127014) Don.Corleone


Don.Corleone
(aktív tag)

Na Binotto... alig nevezték ki de már vágja maga alatt a fát, nem fogják arra kérni Leclercet, hogy lassítson be, egyből az első futamon utasították rá. Ezt az eredményt pedig szépen veheti a nyakába, ő lett a csk. ez kellett neki, nekem személy szerint rettentő unszimpi a pali, hiába egy zseni, de nem arra a posztra való. Esélyük sincs, Leclerc mögött pedig űr van a 6. helyig, miért nem mentek rá a leggyorsabb körre??? +1 pont.. ja de a nagy taktika most is megvolt, vonatozunk a célig. Édes Istenem... A kommunikációból pedig lesznek még problémák.

Viszont számomra ami óriási pozitívum, Leclerc első versenyén verte volna Vettelt, voltak hibái a srácnak, ami szerintem bőven benne van még a pakliban, de így első blikkre azt hozza amit a német, én nagyon szurkolok neki. Jó lenne egy versenyképes autó, bahrein-ben okosabbak leszünk. Ha ott nem küzdenek a győzelemért, akkor nagy a baj.

(#127015) AtHoS válasza Samott (#126976) üzenetére


AtHoS
(nagyúr)

Én Kubicára tippelnék, de akkor a - mesterséges intelligencia - elég szarul "saccolta" akkor éppen az 1p25mp-es hátrányát az utolsó helyen (jó persze volt akkor már 3 kieső), pedig vártam 1-2 kört hátha kiíródik a laphátrány, de valahogy csak nem akaródzott kirakni a képernyőre. Még az is felötlött bennem, hogy olyan lassú a ferka, időközben valaki megelőzte mindkettőt mikor éppen ásítottam egyet, de hogy szujo sem vette ezt észre már elgondolkodtatott, hogy inkább a hátrányok kijelzése nincs a helyzet magaslatán

No meg azt sem igazán értettem, hogy Leclerc-nek mi a fenéért a kemény gumit dobták fel?

- srácok jövök cserére
- Ok gyere elő van már készítve a kemény
- kemény? De miééééért?
- seb teljesen maga alatt van, legalább annyi sikerélménye legyen, hogy ferrariban töltött 50 körrel a hátad mögött nem gyorsulod le az első futamon.
- jó legyen, de azért ezen a gumin nyomhatom neki?
- persze nyomjad csak ha véletlenül utolérnéd, kapcsolj 5. sebességbe és panaszkodj, hogy a gázpedál visszahúzórugó - álá McGyver - elromlott

Verstappen is közepeset kapott cserénél....ennyire nem akartak semmit sem kezdeni vele és már a gumival is vissza akarták fogni?

Vistaboy: "Nem kell, ugyanis nem lesz DNF-em. A demó alapján felejtős" válasz rá KKaresz45-től: "Ez van, ha gyorsan összecsapnak valamit"

(#127016) Motion_Blur válasza Don.Corleone (#127014) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Amig azonos taktikán voltak Leclerc kapta az időt rendesen. Vettelt nagyon korán hozták, Leclerc-é volt a jobb taktika, ezért esett rá ennyire. A Ferrari azon kívül hogy tetű lassú meg a gumit is zabálja.

Nem tudom hogy gondolhatja azt bárki is hogy a Ferrari a következő versenyen a győzelemért fog küzdeni.. Fp2-n 8 tized, Q3-ban 8 tized, versenytempóban 8 tized.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127017) snecy20 válasza Motion_Blur (#127016) üzenetére


snecy20
(veterán)

Verstappen és Vettel egymással meccselhet majd a VB 3. helyért, teljesen egyértelmű.

(#127018) DS39 válasza veze (#127007) üzenetére


DS39
(veterán)

nem tudom, de kivételesen jól látja a helyzetet. amikor féltávig el lehetett menni a lágy keveréken, kihozzák Vettelt. aztán Hamiltont is. és mindkettő stratégiája ment a kukába.

[ Szerkesztve ]

(#127019) 7etape válasza Motion_Blur (#127016) üzenetére


7etape
(addikt)

„Amig azonos taktikán voltak Leclerc kapta az időt rendesen. Vettelt nagyon korán hozták, Leclerc-é volt a jobb taktika, ezért esett rá ennyire.”

Furcsa, hogy ezt alig-alig fogják fel néhányan. A facebookon (de sokan itt is) mindenki habzó szájjal ugatja, hogy a mocskos Ferrari már az első versenyen „megalázta, kutyába küldte, visszafogta” az ifjú titánt, aki Vettelből a szart is kiverte volna. :U

[ Szerkesztve ]

(#127020) Motion_Blur válasza 7etape (#127019) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ugyanez volt a 2013-as Maláj Nagydíjon amikor egy bizonyos Lewis Hamiltont védtek így Rosberggel szemben. a difi annyi volt hogy akkor Rosberg volt csapaton belül a rangidős és Hamilton az újonc.

Ezek a döntések arra jók hogy egyértelműen tudatosítsák a slave pilótával hogy hol a helye.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127021) velizare válasza Tsa-bika (#126999) üzenetére


velizare
(veterán)

jó ez a williams... az első körben az első szárny törik le a kocsiról, a harmadikban a tükör... :DDD

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#127022) velizare válasza erahurka (#127012) üzenetére


velizare
(veterán)

a honda sincs éppen hátrébb a legjobb kasztni nélkül.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#127023) prmcsk


prmcsk
(addikt)

Másodszor nézem és továbbra sem értem LH kihozatalát SV után. A 16. körben cseréltek és LH majd 4mp-el volt SV előtt. Akkor mi a fakomra "védték" LH-t ?

A legprimóbb taktikus is vár egy kört és kiderült volna, hogy SV semmivel sem gyorsabb az újakon, mint LH a régin. Ez be is bizonyosodott, mert bottas még sokáig mindkettőjüknél gyorsabb volt.

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#127024) Csapoati válasza prmcsk (#127023) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ennek ellenére Hamilton épp Vettel elé jött ki kb 1 másodperccel.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#127025) Motion_Blur válasza prmcsk (#127023) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

A sérült autó miatt nem kockáztathattak, a második helyet védték.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127026) erahurka válasza velizare (#127022) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Igen, azzal a Honda motorral amit 4 évig tartott összerakni. Nem értem miért veszitek egy kalap alá a mostani Hondát, amiben már ex Merci mérnök is segített azzal, amit egyedül csináltak a japánok egyetlen hengert tesztelgetve a padon.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#127027) DS39 válasza Motion_Blur (#127025) üzenetére


DS39
(veterán)

sérült autó? mitől sérült meg az autója?

(#127028) Motion_Blur válasza DS39 (#127027) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

@MercedesAMGF1: “We have discovered damage to Lewis' floor at the region of the left-rear tyre seal (in front of the rear tyre) which will have exacerbated the challenges he had with the car balance. A chunk of the floor is missing, not sure how or why at this stage”

én hiszek a Mercinek, ők sohasenem hazudnak! ;]

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127029) Don.Corleone válasza Motion_Blur (#127016) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Úgy hogy az nem ennyire extrém körülmény, mint ausztrália. Minden évben ez van, hogy az ausztrál futam után nem lehet megítélni egy csapatot sem konkrétan, annyira extrém utcai pálya és a körülmények stb. De ez mindig így volt a történelemben, nem tudom most min lepődünk meg igazából. :DDD
Simán benne van, hogy a ferrari nem tudta a gumikat kellően működésre bírni, vagy az új autót kellően a pályához hangolni, csupán a gumikkal másodperceket is lehet bukni... Az egyértelmű, hogy nem végeztek jó munkát, de egy hétvége után bármit is kijelenteni, az nem hogy felelőtlenség, hanem ostobaság. Barcelonában minden keveréken nagyszerűen teljesítettek és a gumikopással sem volt problémájuk, szóval az autó normál körülmények között jó, én itt most a scapat nyakába varrom ezt a csúfos szereplést, hogy nem tudták a csomagot hozzá hangolni. Ha Bahrein-ben is ez lesz a forgatókönyv, akkor kijelenthető, hogy az idei év az öngól a számukra, de várjunk az ítélettel 2-3 futamot legalább. Tavaly Leclercet is az első futamok után baklövésnek meg túlsztároltnak ítélték...

(#127030) b-type válasza erahurka (#127026) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Mert sejteni lehet hogy nagy hülyeséget csinálnak...nézd meg akár a Toro-t akár a Red Bull-t ..full támadó szellemben versenyeztek végig, egy ilyen lehetőséget átjátszani a riválisnak... ahelyett hogy önvizsgálattal jöttek volna rá, és támogató szellemben oldották volna meg a problémát, inkább levakarták magukról a Honda-t, 'aki' most dobogós lett....és nem úgy hogy végigegerészte a versenyt, konkrétan Kvyat végig támadta a verseny felét...letekerve nem lehetett, mivel felért Stroll-Raikkonen-Hulkenberg vonatra, próbálkozott pár körig aztán lehibázta a hátrányt 6 másodperc fölé, majd újra felért úgy hogy közben néhol védekező íveket autózott Gasly miatt...gyorsabb volt a Racing Point-nál, az Alfa-nál és a Renault-nál, Gasly szintén nem volt letekerve mert ő meg a 10 helyért járó pontra vadászott..pont Kvyat-ra.
..és Verstappen is vadászott...szóval jól fogyasztottak, és támadó szellemben mehettek.
Ezzel szemben a McLaren...

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#127031) Motion_Blur válasza Don.Corleone (#127029) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

na, ezt a hsz-t most könyvjelzőztem :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127032) villamos


villamos
(őstag)

Mindent összevetve jó végre újra hallani a finn himnuszt. Tartok tőle viszont hogy idén is a britt-et hallgathatjuk majd túlnyomórészt...

PFUDOR

(#127033) b-type válasza snecy20 (#126988) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Elnéztem Gasly-t és Kvyat-t,...főleg Gasly-t aki valamiért nem védte agresszíven a lehetőségét a 3-s kanyarban, és nem ragaszkodott eléggé a pozícióhoz...szóval Kvyat vajon megkaphatja-e azt a filmbe illő fordulatot amit az jelentene hogy Gasly-t visszaminősítik a Toro-ba, és Kvyat visszakerül a Red Bull-ba...
..
elgondolkoztam rajta, mert kb. ég és föld volt a két versenyző 'éhsége' a pályán. ..és Kvyat olyan pofonokat kapott, amivel Gasly még nem szembesült, és Kvyat itt van. ..ami azért nem gyenge,..és jó produkcióval van itt.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#127034) erahurka válasza b-type (#127030) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Hát elvileg a McLaren felvetette valamelyik évben a Hondának hogy futnak egy évet tavalyi motorral, és így lesz egy évük újat tervezni de a Honda nem ment bele.

De szerintem is butaság volt Alonsót a gyári státusz elé helyezni és kukázni a Hondát. Még egy Merci vagy Ferrari motor esetén azt mondom oké, de Renault-ra váltani LOL

"Kvyat vajon megkaphatja-e azt a filmbe illő fordulatot amit az jelentene hogy Gasly-t visszaminősítik a Toro-ba, és Kvyat visszakerül a Red Bull-ba..."

Nekem is pont ez jutott eszembe :DDD

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#127035) Csapoati válasza Don.Corleone (#127029) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Egyetértek. Lehet, hogy kuka a Ferrari idénye, de ezzel legalább Kínáig várjunk. Tavaly is 6 tizedet kaptak Melbourne-ben (időmérő), aztán Bahreinben már 1,5 tizedes előnyben voltak, Kínában meg már 5 tized volt az előny.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#127036) Don.Corleone válasza Csapoati (#127035) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Ennyi. :R Kína után már fel lehet állítani egy erősorrendet, ami tükrözi a valóságot, bahrein normális vonalvezetés+forróság, kína kanyargós + hosszú egyenes + általában hűvös van. Tavaly pl. mindenki aláírta a ferrari ott szenvedni fog a hűvösben.. Várjuk ki a végét. A nyilatkozatok is alátámasszák, hogy pl. a gumikkal mennyi problémájuk volt. Várom Bahreint, ott már közelebb leszünk az igazsághoz. Addig kedvére fikázhat mindenki... :DDD :O És gyorsan hozzá teszem, nálam abszolút nincs rózsaszín szemüveg, ha ilyen gyengék lesznek ugyan úgy le fogom írni, ahogy eddig is.

(#127037) Motion_Blur válasza Csapoati (#127035) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

2018 Bahrain befutó: [link]

A 2018-as Ausztrál Nagydíjat pedig pár mp-el nyerte volna Hamilton Vettel előtt, mert versenyben jó volt a Ferrari tempója. Bahrainben pedig kb. egál, sőt... Vettel kibekkelte.

Erre alapozva kéne a Ferrariban bízni? Hogy a másik pályán majd találnak versenytávon 1 percet? :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127038) Csapoati válasza Motion_Blur (#127037) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Én nem mondtam, hogy bízom bennük, csak azt, hogy még nem temetném őket. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy még a RB-hez képest is ennyire le lennének maradva. Barcelona és Melbourne meg két nagyon eltérő pálya.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#127039) Motion_Blur válasza Csapoati (#127038) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nincs ekkora lemaradás mert ha Leclerc ki tudja futni a taktikát akkor mondjuk 40 mp-et kapott volna a Mercitől, 15-öt meg a Red Bull-tól. Na nem mintha az kevés lenne...

Picit túlmisztifikáljátok az Albert Parkot, mintha ez a pálya különc lenne a versenynaptárban, valamiféle zsákbamacska. Attól hogy pl. Szujó ezt kántálja megállás nélkül még nem igaz :N

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127040) 7etape válasza Csapoati (#127038) üzenetére


7etape
(addikt)

Mindenki azt nyilatkozta - a naaagy nagy „szakértők” is -, hogy a Ferrari minimum egy szinten van a Mercivel.
Képtelenek voltak normálisan beállítani az autót? Az is rossz előjel, ha ennyire nehéz beállítani.....

(#127041) b-type válasza Motion_Blur (#127037) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Motion :D ..hallod a Ferrari drukkerek azok akik legjobban szeretik a földet lapátolni a saját kedvencükre..semmi mást nem lehet hallani csak ez megint milyen sz@r, sose lesz jobb, ááá sehol nem vagyunk..lapozzunk 2018-ra, 2019-re, 2020-ra.
igazi Tifosi életérzés :)

Sztem sincs ez ennyire lefutva, bár most nagyon fogatlannak nézett ki a Ferrari, de így akkor sem lehet nekimenni az évnek sztem. Az autó Barcelona-ban jó volt,..érzetre is másabb volt Vettel szavaival élve, az egy magabiztos autó volt,..ez meg nem. ..és ennyire nem érhetett fel a középmezőny rájuk.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#127042) Csapoati válasza 7etape (#127040) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Igazából mindenkinek leesett az álla, ezt valós adatok alapján senki sem láthatta előre. Persze aki alapból pesszimista, az nyugodtan jöhet azzal, hogy "én megmondtam!", de ez nem volt más, mint egy tipp. Aztán lehet, hogy a beállítást se találták egyáltalán - és most ugye nem volt Kimi sem, aki segíthetett volan esetleg ebben.

Motion_Blur: Igen, már az, hogy gyorsabb volt a RB náluk, óriási meglepetés. Albert Park meg tényleg elég különc volt az utóbbi két évben, meg nem sok hozzá hasonló van a versenynaptárban (talán Szocsi?).

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#127043) Motion_Blur válasza b-type (#127041) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Valóban sz*r lehet a Ferrari-drukkerknek.
Velük ellentétben én a bajnoki csatát sajnálom, hiányolom.

Persze minden más lesz ha Bahrainben Ferrari/RB lesz pole-on és erőből versenyt is nyer :)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127044) b-type válasza Motion_Blur (#127043) üzenetére


b-type
(nagyúr)

lehetni lehet, de könyvjelzőzhetjük is :D
Tavaly a Mercedes is baromi nagyokat hullámzott, attól függően hogy működtek a gumijai. Tehát igen, lehet nagy változás.
De sztem tudják a Ferrari-nál hogy mi a baj, nagyon pedzegetik hogy alul kellett hajtani az autót, az energia visszanyerő rendszer gondja miatt, hivatalosan még semmi, de elég elképzelhetőnek tűnik, mivel nem a tapadással volt a gond, hanem egész egyszerűen lassú volt az autó. Verstappen-nek jobb a végsebessége.
Van egy olyan is, hogy ezen a pályán nem működött az első szárny a sok hepehupa miatt ezért nem volt meg a kanyarbemenet sem.
...hivatalosan még semmi,..de sztem tudják már a Ferrari-nál is.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#127045) DS39 válasza Csapoati (#127038) üzenetére


DS39
(veterán)

mondjuk a RB minden évben amióta itt vannak jobb autót épített mint a Ferrari, csak ugye a motor...
Most ha a Honda elég erős lesz, akkor bajban a Ferrari.

(#127046) Motion_Blur válasza b-type (#127044) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Időmérőn nem volt semmi gond a hajtással, a kanyarokban kaptak... ha az első szárny meg csak tükörsima aszfalton működik akkor az megint egy óriási baki a Ferrari részéről.

Hondás autók végsebességei pedig ott vannak az toppon: [link]

Nincs többé GP2 engine! Max a Ferrarinál ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#127047) b-type válasza Motion_Blur (#127046) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nem is az időmérőn kell alulhajtani, ott kibírja a hűtés azt a két kört.
de még időmérőn is, tavaly mi volt:

vs.
idén:

[L:https://f1i.com/wp-content/uploads/2019/03/Speed-Trap-Mel-1.jpg][link][/L]

sztem összetettebb a probléma, de hajlok rá hogy alul kellett hajtani hűtés miatt, ennyire nagyot nem lehet bukni, miközben a motor máshol oké.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#127048) vhw válasza erahurka (#127034) üzenetére


vhw
(addikt)

Ha Alonsot is elküldik, nem sok sponzor marad, vagy pontszerzés, na meg merchandise...

De ez a Honda sem az a Honda, mint 2-3 évvel ezelőtt, mintha ott is hullottak volna fejek.

Tény, hogy valóban meglepő a fejlődés, csak tartós is legyen.
Úgy néz ki volt valami haszna egy teljes év teszt időszaknak gyakorlatilag tét nélkül, másodvonalbeli pilótákkal.
Van egy varázsa annak, ha B csapatokkal lehet piszkos munkát végeztetni vagy pilótákat neveltetni...

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#127049) Samott válasza vhw (#127048) üzenetére


Samott
(senior tag)

A meki kapart a legjobban az ellen, hogy mas is kaphasson honda motort. Meg is ittak a levet.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#127050) snecy20


snecy20
(veterán)

Szégyen-gyalázat, hogy már most, az első versenyen csapatsorrendet alkalmazott a Ferrari, a kemény 4-5. helyeken úgy, hogy simán átugorhatta volna Leclerc Vettelt. [link]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.