Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#126001) 7etape válasza Alexios (#125997) üzenetére


7etape
(addikt)

Hogy ez miért éri meg nekik, azt nem tudom. De nem biztos, hogy mindegyik csapatnak megérné ennyit pénzt ölni a sportba és elképzelhető, hogy ők se csinálják ezt örökké. Nem tudom, lehet, hogy még behúznak 2-3 vb -t és lelépnek. (Remélem így lesz, ha másképp nem tudják őket legyőzni...)

(#125996) snecy20: :K Akad...

(#125997) Alexios: Akkor is pontosan ugyanilyen zavaró lenne. A Red Bull éra is sok volt, de legalább nem voltak mindig, minden esetben érinthetetlenek.

[ Szerkesztve ]

(#126002) 3L1T3 válasza Alexios (#126000) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

Nem mondtam! Csak szerinted korrekt hogy minden Mercedes? En nem vadolom oket csalassal. 2014 titkos pirelli teszt! ;] Csak azt mondom hogy fura mod mindig jok a csillagok egyutallassa.

(#126003) Motion_Blur válasza Alexios (#125997) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nem is ezzel van a gond, hanem a gazemberséggel amit Totoék leművelnek ebben az időszakban. "Masszív gondok vannak az autóval" stb.. mondjuk versenyhétvégéken is ugyanez a helyzet. Mesterségesen próbálják fenntartani a verseny látszatát. Én ettől hányok.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#126004) Alexios válasza 3L1T3 (#126002) üzenetére


Alexios
(addikt)

De nem mercedes minden, ez már csak ilyen paranoia, van egységesített williams alkatrész is a kocsikban, mégsem igazán vannak az élmezőnyben. Az a helyzet, hogy ha összeesküvés elméletet akarunk, a F1 egyetlen érdeke az lenne, hogy végre a Ferrari legyen a vb, messze a legnépszerűbb, kezdetektől itt levő csapat, sokkal nagyobb szenzáció lenne ha végre ismét vb-k lennének, mint hogy elkezdjék tolni a Mercedest(a kik is?)

(#126001) 7etape: Van legalább 2 csapat a mezőnyben, aki pont ugyanennyi pénzt öl a sportba anélkül, hogy ereményük lenne, és még nekik is megéri

(#126003) Motion_Blur: A masszív gondok vannak az autóval szöveget inkább a "szakújságírók" találták ki, hogy legyen miről írni a teszt alatt, még csak nem is Totoék. De amúgy én sem szeretem a mercedes féle nyilatkozatokat, de ettől még mindig nem az ő hibájuk ha mások nem tudnak hozzájuk felnőni

[ Szerkesztve ]

(#126005) Leon77


Leon77
(senior tag)

Nem tudom, volt-e már. de Szerintem ez egy remek kezdeményezés.

Kíváncsian várom a következő "igazi" adást. milyen lesz és mi fog belőle kisülni. Elég hiánypótló hazai viszonylatban szerintem. ;)

[ Szerkesztve ]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#126006) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Verstappen arról is megkérdezték, nem zavarja-e a Mercedes és a Ferrari által diktált tempó: „Az biztos, hogy nagyon gyorsak, de én elégedett vagyok azzal, amit mi eddig csináltunk. A hosszú távú tempónk pedig több, mint biztató. Persze Melbourne más karakterisztikájú pálya és sokkal melegebb is lesz, és ott elölről kell majd kezdeni a megfelelő beállítások keresgélését. Hosszú szezon áll még előttünk.”
„Összességében jók vagyunk szerintem, egyiküktől sem vagyunk számottevően lemaradva, úgy gondolom. Ők mindig sok kört teljesítettek a téli tesztek során, de amit idáig éreztem az autón, az rendkívül ígéretes.”

A Mercedes előtt vagyunk nyilatkozat kicsit erős lehetett, de én nem emlékszem tőlük olyan nyilatkozatra, hogy nagyon tévedtek volna. 1-1 futamon is, ha ők azt mondták, hogy közel lesznek, akkor közel voltak. Szerintem a teszten mért tempót tudják hozni, csak nem mernek bátrabban nyilatkozni, mert lehetnek ismeretlen tényezők. Lehet, hogy a Mercedes és a Ferrari még rejtegeti a télen elért motorerő növekedést is. A Redbull gyorsabb köreit mi sem ismerjük, mert Gasly épp akkor törte össze, amikor ment volna 1-2 gyorsabb kört, majd másnap Verstappen az újraépített autó miatt szintén nem ment 16.2-t.

A Mercedes A spec autójára a spanyol pályán mért adatokból igaz lehet, hogy a Redbull veri. Ellenben az utolsó hírek alapján akkor az egy kisebb légellenállású verzió lehet, és spanyolba pl. pont nem azt fogják használni. Esetleg alapjaiban kukázták, és a B verzió marad mindenhova.

A 3 top csapat tuti, hogy 1-1 komplett brigádot tart csak arra, hogy végig elemezzék a többi csapat minden mozdulatát, mit raktak fel, mit mentek vele, statisztikák, stb. minden egyes szektoridő... Ez van az mögött, amikor azt mondják, hogy "nem figyeljük a többieket, csak a saját programunkra koncentrálunk".

(#126007) Motion_Blur válasza Alexios (#126004) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

[link]

Leon77: nagyon örülök hogy van/lesz ilyen, reméljük nem pár perces összecsapott valami lesz, megérné kifejteni jobban ezt a témát

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#126008) DaveNo1 válasza 3L1T3 (#125994) üzenetére


DaveNo1
(veterán)

Ebből inkább pont az látszik, hogy a különbség jelentősen csökkent, 90%-ról 52%-ra zuhant a megnyert futamok száma.

Nekem az indexes is cikk elég bulvárszagúnak tűnik. Gyakorlatilag azt jelenté a két párhuzamos konstrukció, hogy az egész évben folyamatosan két autót kellene fejleszteni jóval kevesebb tesztelési lehetőséggel 1-1 autóra vetítve + 1 hetes logisztikákat sem lehetne megoldani. Maradjunk annyiban, hogy az első héten tesztelt gép még nem a végleges változat volt.

You are not prepared.

(#126009) b-type válasza 3L1T3 (#126002) üzenetére


b-type
(nagyúr)

96' óta Mercedes a kiszolgáló kocsi (Medical+safety) ..ez idő alatt nyert a Ferrari is.
A titkos tesztet már kitárgyaltuk, volt másnak is, csak a Mercedes elbaxta mivel éles versenyzőkkel is tesztelték, az azévi autó se lett volna baj, mivel volt engedélye rá a Pirelli-nek, így amikor megóvta a Red Bull és a Ferrari akkor azért kaptak enyhébb büntetést, mert egyfelől lehetőség igazoltan fel volt kínálva más csapatoknak is, másfelől a két előírás szembement egymással.
..nincs itt semmiféle összefonódás, csak elfogultság van, vagy azért mert nem a Ferrari, vagy azért mert Hamilton. Mindkettő unalomig lerágott csont.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#126010) Motion_Blur válasza DaveNo1 (#126008) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

"Ebből inkább pont az látszik, hogy a különbség jelentősen csökkent, 90%-ról 52%-ra zuhant a megnyert futamok száma."

Igen, korábban azért ott volt egy Rosberg Bottas helyén ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#126011) DaveNo1 válasza Motion_Blur (#126010) üzenetére


DaveNo1
(veterán)

Ezzel most nem tudom mit akarsz mondani, de az tavaly is elég egyértelmű volt, hogy a szingapúri nagydíjig pariban volt a Ferrari és a Merci, majd a Ferrari részéről elkúrták a fejlesztési irányt. Azért az elég emlékezetes volt amikor Spa-ban Vettel körbeautózta Hamiltont pl.

[ Szerkesztve ]

You are not prepared.

(#126012) b-type válasza DaveNo1 (#126011) üzenetére


b-type
(nagyúr)

szerintem azt hogy Rosberg képes volt nyerni Hamilton mellett, vagy gyakrabban volt képes futamokat nyerni Hamilton mellett mint Bottas.
De sztem nem (sem) ez a lényeg, abból a táblázatból elég jól kirajzolódik hogy nincs már dominancia.
Tavaly előtt kezdték el rezgetni a lécet, és tavaly már az év felénél ez a bajnokság a Ferrari-nak állt.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#126013) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

2014 701 vs 405-re verték a Redbull-t
2015 703 vs 428-ra verték a Ferrari-t
2016 765 vs 468 -ra verték a Redbull-t
2017 668 vs 522-re verték a Ferrari-t
2018 665 vs 571-re veték a Ferrari-t

A Mercedes 701-ről vesztett 36 pontot, az aktuális 2. erő pedig feljött 405-ről 571-re. Az 166. A 166-ból 36-ot szereztek a Mercedestől, 130-at pedig onnan, hogy A és B ligára szakadt a mezőny és sokkal megbízhatóbbak lettek a V6-osok a kezdeti 2014-es verziókhoz képest.

Most az nem gyűjtöm ki, hogy mennyi TOP6-os helyezés maradt meg a B ligának, de nagyon kevés. Majdnem teljesen le vannak aratva. Egy Mercedes-es pilóta, ha jól belegondol, akkor egy 6. hely azt jeleneti, hogy tök utolsó lett.
Na már most, ha a kis csapatoktól már nem lehet pontokat szerezni, akkor a 3. erőt kell 100%-os aránnyal verni, valamint még többször a Mercedesek előtt végezni. 600-610 pont talán elég lenne, csak, hogy a Redbull lehet, hogy még erősödött is.
Ha a Ferrari a támadó, és a Mercedest kell támadni, akkor a Redbull erősödése a Mercedes kezére játszik. Bejönnek közéjük 3-4-be, pl. Ekkor még talán 600 pont sem kell.

A győzelmek száma ezért kicsit becsapós. Pontokra van a játék, ott pedig a Mercedes alig veszített az 5 év alatt. 5 év alatt 36 pont, az semmi.

Most azt sem gyűjtöm ki, hogy az adott évi bajnokuk hány ponttal verte a legjobb nem Mercedesest, de az megint csak olyan, hogy még lehangolóbb a többiek számára. Az elsődleges autóval még talán javultak is, főleg az utolsó évben.

(#126014) b-type válasza [CS]Blade2 (#126013) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Amikor a Red Bull vagy a Ferrari-nál volt hasonló arányban a nem megnyert futamok száma, azok érdekes módon 'izgalmas' évnek van titulálva :)
A Mercedes-nél ez nem, pedig én nem tudom mi kell, ahhoz hogy a tavalyi évet valaki ne annak lássa ami
az első 10 futam után 171 vs. 163 pont volt Vettel javára. 4:3 a győzelmek száma, és ugye 'mázlija' volt a Mercedes-nek ha a hideg vagy esős volt az időmérő :)
Most ez az év Mercedes dominancia lett..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#126015) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#126013) üzenetére


snecy20
(veterán)

Tehát elég szarok az esélyek idénre is, ami a nem-Hamilton, és nem-Mercedes végső győzelmeket illeti. :) :) :)

(#126016) DaveNo1 válasza [CS]Blade2 (#126013) üzenetére


DaveNo1
(veterán)

2014-ben 19 futam volt, 2018-ban már 21, ezért inkább érdemes 16-hoz hasonlítani ami a legdominánsabb év volt szintén 21 futammal. Ahhoz képest 100 pontot buktak, amiben persze benne van a Bottas faktor is, de azt se felejtsük el, hogy Vettel legalább egy 60 pontot eldobott tavaly a Ferrarinak a hülyeségeivel, amit a Merci köszönt szépen.

You are not prepared.

(#126017) [CS]Blade2 válasza b-type (#126014) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ki hogy gondolja. Van aki szerint tavaly a Ferrari jobb autó volt, és Vettel-en elment a címük. Szerintem a Mercedes nyersen jobb autó volt. Voltak problémáik. Az, hogy csak a futamok felét tudták megnyerni, nekem még dominancia. Amikor nem nyertek, akkor is elég volt a gép a 2. helyre.
Nincsenek az összevetések arányosságban. Ha az egyik futamon 5 másodperccel legyőzik őket, és a futamgyőzelmeket vizsgáljuk, az rögtön 1 győzelem mondjuk a Ferrarinak.

Többieknek: Sokféleképpen lehet nézni. Ki miért mennyit dobott el. Csak, ha azt nézzük, hogy Vettel mennyit dobott el, hogy Bottas-on mennyit bukott a Mercedes, stb. mindig csak az egyiket nézzük, hogy, ha az nem bukja el, akkor ennyi és ennyi.
Úgy is lehet nézni, hogy 14 óta 4-ből 3 futamot mindig ők nyernek, tavaly óta pedig minden 4-ből 2-t. Általában 3 csapat tud nyerni, így a 2. csapatnak nem jut 4-ből 2. Ez pedig bőven elég.

(#126018) grabber


grabber
(addikt)

(#126019) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Nyilván nem mérvadó, de az F1 hivatalos manager játéka így rangsorolja (árazta be) a csapatokat Melbourne előtt:

1. Mercedes $32m
2. Ferrari $29m
3. Red Bull $25m
4. Renault $12.5m
5. Racing Pont $9.7m
6. Alfa Romeo $9.5m
7. Haas $9.5m
8. McLaren $7.4m
9. Torro Rosso $6.2m
10. Williams $6.0m

grabber: jó lenne ez a kép, kár hogy nagyon más a szög :(

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#126020) velizare válasza DS39 (#125976) üzenetére


velizare
(veterán)

papírforma. :DDD

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#126021) b-type válasza [CS]Blade2 (#126017) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nagyon sok mindent nagyon sokféleképpen lehet nézni :D Sztem a versenyek felét megnyerni nem dominancia..de pláne ha abban a 'felében'olyan futamok vannak mint a Brazil ahol az ölébe pottyant Hamilton-nak a győzelem, mert egyébként brutál Verstappen henger volt, vagy az Orosz futam ahol detto Verstappen henger lehetett volna...csak éppen az utolsó helyről kellett rajtolnia, vagy mint az Olasz vagy a Japán versenyen ahol Vettel visszaesett a tök utolsó helyekre ütközés miatt. ..és persze a Ferrari elfejlesztette az autóját a szezon második felére...mert addig erősebbek voltak, mint pl. nálunk...ami elvileg Hamilton pálya..mindenki azt mondta hogy mekkora mázlista hogy leesett az eső...mert bizony szárazon sansza nem lett volna a Ferrari ellen.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#126022) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

2014-16 között masszív dominancia volt, viszont tavaly és tavalyelőtt már közel sem. Konkrétan 2018-ban ha megnézzük az egyes futamokat, hogy hol melyik autó volt a leggyorsabb (=/= a nyertessel), akkor még talán a Ferrari jön ki a legjobbnak. Arról nem Toto meg Hamilton lehet, hogy az olaszok elcseszik előnyből is...

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#126023) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Palik László & Czollner Gyula Terminátor 2 Az ítélet napja :O :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#126024) Leon77 válasza Motion_Blur (#126023) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Ne büntess pls. Borzalmas...

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#126025) erahurka válasza Motion_Blur (#126023) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Amikor Magdi néni halálos esését kommentálják, az a legjobb :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#126026) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Ranking the teams after F1 testing by autosport.com

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#126027) shteer válasza Motion_Blur (#126026) üzenetére


shteer
(félisten)

Szép találgatás ez is

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#126028) gbors válasza shteer (#126027) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Az a legviccesebb ezekkel az erősorrendekkel, hogy pont az első futamon nem lehet lemérni, mennyire jók, utána meg már a kutya nem fog velük foglalkozni :)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#126029) Leon77


Leon77
(senior tag)

Szerintem a Ferrari sem tekerte fel a motort egyáltalán, azt megtették a tesztpadon. Itt meg megnézték a megbízhatóságot. Merci dettó.

Ferrari drukkerként megijedtem a Merci "b" autójától. Mert nagyon durván néz ki, már-már szürreális, de volt több jó fotó amin jól össze lehetett hasonlítani őket és én nem írnám le a Ferrarit sem. Szóval lehet bármi, amit jósoltak, Merci előny, Ferrari előny, vagy egál.... utánuk szvsz űr lesz, bármit mond is az RBR ekkora hátrányt (motor) nem lehet ledolgozni egy szezon alatt, maximum jobban közelítenek az éllovasokhoz, mint amennyit ők fejlődtek (mivel utóbbiak konstrukciójában nyilván már kevesebb a fejlesztési potenciál kiforrottságuk okán)

[ Szerkesztve ]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#126030) velizare válasza Leon77 (#126029) üzenetére


velizare
(veterán)

időmérő köröket nem lehet menni letekert motorral.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#126031) [CS]Blade2 válasza Leon77 (#126029) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Kellene egy jó lista, hogy a jobbik Redbullos a 21 futamon mikor mennyivel volt elmaradva időmérőn a pole időtől. Akkor láthatnánk, hogy kb. mennyi gyorsulás mennyi pole-t hozna. A trükk ott van, hogy a Redbullnak nem kell Mercedes erejű motor egy pár polehoz. Renault motorral is lett pole-juk. Azon a pályán minden mással egy jó 0.5 másodpercet kompenzáltak.

Ha egy szinten lesz a Renault motorral a Honda motor, akkor 3-4 nekik fekvő pályán van esélyük. Szerintem ők arra számítanak, hogy party móddal és egy még jobb kasznival talán olyan pályákon is lesz esélyük, ahol eddig nem volt. Mondjuk 5-7 helyszínen. Gyakorlatilag azok a pályák játszanak, amiken tavaly nagy hátránnyal az 5. 6. helyre kvalifikáltak, majd a versenyen tudtak menni az élmenőkkel, 1-2-t le is vadásztak.

Szerintem valami ilyesmi céllal mennek. Hogy ez az odapiszkálgatás űrnek számít-e... nincs komoly esélyük a VB harcban, de azért nem is úgy fognak menni, hogy 5. 6. hely, és előttük-mögöttük 30 másodpercre senki.

(#126032) Leon77 válasza velizare (#126030) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Nem is mentek olyanokat...

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#126033) Leon77 válasza [CS]Blade2 (#126031) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Szóval idén is a lepattanóra játszanak. Ez szomorú, mert jó lenne, ha lenne még vagy 2 csapat. aki képes lenne a lepattanókat összeszedni...

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#126034) Misi1980


Misi1980
(senior tag)

Itt van Vettel teszten elért leggyorsabb köre. Maradt még benne tartalék és tényleg nagyon stabil a gép.

(#126035) 3L1T3 válasza Misi1980 (#126034) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

Tényleg nagyon stabilnak tűnik.

(#126037) DopeBob válasza grabber (#126036) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Eleg durva igy egymas melle teve. Gyakorlatilag alig korigalt Vettelt, abszolut nem ugy tunt, hogy a hataron autozna.

MZ/X

(#126038) hobizoli válasza grabber (#126036) üzenetére


hobizoli
(veterán)

egy koron 1-1.5m az 0.05sec :DDD

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#126039) DS39 válasza grabber (#126036) üzenetére


DS39
(veterán)

mire idén idejutnak, kiforrják annyira magukat a kocsik hogy 1:14-es lesz pole kör.

(#126040) Misi1980 válasza grabber (#126036) üzenetére


Misi1980
(senior tag)

Csak Vettel köre egy teszt kör volt nem a polért ment.

[ Szerkesztve ]

(#126041) b-type válasza grabber (#126036) üzenetére


b-type
(nagyúr)

így megnézve detto inkább az aszfaltnak adnám az időket, valóban koránt sincs másfél másodperc bukás az első szárnyak miatt, de azért Hamilton bizonyos kanyarokban szűkebben megy, vagy más íven veszi.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#126042) Csapoati válasza Leon77 (#126029) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A kinézettől megijedni a 2004-es rozmár Williams óta szerintem totál értelmetlen. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#126043) 7etape válasza Csapoati (#126042) üzenetére


7etape
(addikt)

(#126044) csƵ válasza 7etape (#126043) üzenetére


csƵ
(őstag)

A mai napig nem hiszem el, hogy létezett ilyen versenyautó.

(#126045) Bird válasza csƵ (#126044) üzenetére


Bird
(addikt)

Voltak itt jóval nagyobb furcsaságok is a múltban:

;)

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:. Btag: Bird#21416 Xbox tag: Bird HUN

(#126046) DS39 válasza Bird (#126045) üzenetére


DS39
(veterán)

de ezek furcsák és nem csúnyák. 😉

Az alsó képet nézve a Facebook innen nyúlta az f betű stílust. 😆

[ Szerkesztve ]

(#126047) JColee


JColee
(őstag)

(#126048) Mika1227


Mika1227
(őstag)

F1-es videósorozatot indított Kling Sándor, a Red Bull magyar tagja.

A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

(#126049) Alexios válasza JColee (#126047) üzenetére


Alexios
(addikt)

(#126050) b-type válasza JColee (#126047) üzenetére


b-type
(nagyúr)

:D
Mert mindent felvesztek, ..miért ne mondhatna bármit is, akár Toto Wolf vagy Hamilton vagy Bottas?
Egyfelől az sem biztos hogy nincs így, másfelől az sem biztos hogy ez tudatos lélektani taktika (hiszen kérdeznek is), harmadfelől (ha van ilyen szó) még ha az is..még ha nyomást is akarnának helyezni a Ferrari-ra, na, akkor mi van? Ezen a szinten ezt kezelni kell tudni, ...ez olyan mint ha megsértődne az egyik bokszoló mert a másik ijesztgetően meresztgeti a szemét a médiafellépésen..vagy a meccsen balos felállásban csalogatod a másikat hogy aztán jobbra átváltva meglepjed.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.