Hirdetés

2020. január 25., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125801) grabber


grabber
(addikt)

(#125802) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Régenmindenjobbvót

Janem! :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125803) csƵ válasza Motion_Blur (#125802) üzenetére


csƵ
(őstag)

Sakkot szoktak ilyen tempóban közvetíteni.

[ Szerkesztve ]

(#125804) consono válasza Motion_Blur (#125802) üzenetére


consono
(addikt)

Szépek voltak a kocsik akkor is...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#125805) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#125802) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Engem ami igazán meglep, ha visszanézek 1-1 régi futamot, az az időmérős lemaradása a mezőny végének.
Sírunk, hogy jelenleg 2 - 2,5 másodpercre van az utolsó az elsőhöz képest, de ha megnézzük mondjuk ezt az időmérőt itt is +4mp a hátránya a Barichello/Salo/Diniz hármasnak :) .
Régen minden jobb volt - Ja nem!

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125806) snecy20 válasza Zoleee83 (#125805) üzenetére


snecy20
(veterán)

Volt hogy még MS és Irvine, Coulthard és Hakkinen között is óriási difik voltak, nemegyszer 1mp... a Jordan, Williams, Benetton meg újabb +1, 1.5 mp-re.

[ Szerkesztve ]

(#125807) velizare


velizare
(veterán)


fagyott az éjjel barcelonában, kilinccsel előre közlekednek a mercedesek

anyám de örülne ekkora rózsarácsnak...!

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125808) Motion_Blur válasza Zoleee83 (#125805) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ha az elejében van meccs akkor mindegy h 1 vagy 3 kört kap a mezőny második fele.

És ezekben az években volt meccs!

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125809) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Hami a C2-es (második leg keményebb) gumin nyomott egy 18.097-et.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#125810) 7etape válasza mefistofeles (#125809) üzenetére


7etape
(addikt)

Hol van ennek a vége? Szerintem 16 alá is be tudnának menni.... :Y

[ Szerkesztve ]

(#125811) mefistofeles válasza 7etape (#125810) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ráadásul még lesz melegebb is. Ha c2-n 17-es időt nyom az azért elég komoly tasli lesz a mezőnynek...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#125812) grabber


grabber
(addikt)

Ehetei játékunk. Hova lehet még felszerelni légterelőket? :U

(#125813) erahurka válasza grabber (#125812) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

A bargeboard az új első szárny. Van egy olyan érzésem hogy jövőre ez a terület tök csupasz lesz és a padlólemez hátuljából csinálnak sündisznót. :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#125814) velizare


velizare
(veterán)

vettel tegnapi balesete előtti kép:

közben a ferrari is megálmodta, hogy a kerékabroncs sérült meg közvetlenül a baleset előtt.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125815) Soderes


Soderes
(tag)

Jó napot kívánok, uraim!

Hamilton C2 1m18.097s

Oszt' akkor el is lehet gondolkozunk.

(#125816) grabber válasza Soderes (#125815) üzenetére


grabber
(addikt)

Kelhetnél korábban is :P

(#125817) Bird válasza Soderes (#125815) üzenetére


Bird
(addikt)
LOGOUT blog

Utolsó mondat nem jött át. :D

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:. Btag: Bird#21416 Xbox tag: Bird HUN

(#125818) Motion_Blur válasza mefistofeles (#125809) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Lapozzunk 2020-ra :K ;) ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125819) 7etape válasza Motion_Blur (#125818) üzenetére


7etape
(addikt)

:K Vagy 2021 -re....

(#125820) velizare


velizare
(veterán)

norris 1.17.084 c5

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125821) 7etape


7etape
(addikt)

A Ferrari nagyon leült. :( Még ma is csak 20 kört tettek meg....

(#125822) Alexios válasza velizare (#125820) üzenetére


Alexios
(addikt)

Toro Rossoval 1.17.426-ot mentek C3 gumival. Szóval így tessék akár csak ferrari/merci erőviszonyokat felmérni köridők alapján.. :DDD

Ahogy amúgy Norris is csak 3 tizedet javult C5-el a C3-hoz képest, szóval ők is eléggé visszafogják magukat.

[ Szerkesztve ]

(#125823) snecy20 válasza velizare (#125820) üzenetére


snecy20
(veterán)

Akkor tud az eleje 15.5-öt is...

(#125824) velizare válasza Alexios (#125822) üzenetére


velizare
(veterán)

gasly is ennyit ment a red bullal most c5ön. szerintem norris nyomja neki, mert két hét múlva ő már élesben fog időmérőzni ezzel az autóval. szóval most tud gyakorolni, meg a szombati szabadedzésen, és ennyi. talán csak a benzin több a kocsiban, mint időmérőn lesz.
1:17.084 az új legjobbja.

@snecy20: szvsz 1.14es lesz a pole barcelonában időmérőn.

@kinder93: azt nem c3on mente?

11:29 Stroll is also quick on the C3 and is now fifth with his time of 1m18.000s.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125825) kinder93 válasza Soderes (#125815) üzenetére


kinder93
(tag)

Racing Point 1.18.000 C2
Ezek alapján akkor lapozzunk...?! Racing Point insta vb.
Ez még semmi. Egy teszt. Ki tudja milyen beállítással, mennyire megtankolt kocsival.

(#125826) Alexios válasza kinder93 (#125825) üzenetére


Alexios
(addikt)

C4-en futottak

(#125827) velizare


velizare
(veterán)

albon 1.17.279 c4

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125828) Zoleee83 válasza velizare (#125827) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Leclerc a C2-es keményebb gumin ott van a 3. helyen: 1:17.253....
Az eleje meg C5 gumikon kb. ugyanilyen időkkel :D
Szerintem a Ferrari/Mercedes simán tudna menni 1:15-öt is.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125829) Alexios válasza Zoleee83 (#125828) üzenetére


Alexios
(addikt)

C3 gumival mentek ilyesmi időt a közép csapatok is(legalábbis mclaren/toro), de azért a Ferrari megmutatta nekik, hogy ne is számítsanak felzárkózásra egyelőre :)

(#125830) Zoleee83 válasza Alexios (#125829) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Igen pon ez jutott eszembe hogy ha ez tényleg valós, akkor a közepe pont ott maradt a szabályváltozások ellenére is ahol volt, valamennyi felzárkózás van a McLarennél, az Alfa viszont erős középcsapattá vált.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125831) Alexios válasza Zoleee83 (#125830) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nekem úgy tűnik felzárkózás max középcsapatokon belül volt, inkább nevezném átrendeződésnek. Talán a Renault kicsivel közelebb kerülhet az elejéhez, de ennyi, a top3 marad ahol van.

Illetve egyértelműen nem lettek az autók 1.5 másodpercel lassabbak

[ Szerkesztve ]

(#125832) kinder93 válasza Alexios (#125826) üzenetére


kinder93
(tag)

Még azelőtt, volt egy C2-es etapja Strollnak

(#125833) Mortein


Mortein
(tag)

Nem tudom olvastátok-e azt a nyilatkozatot/cikket, amiben a RB-tól talán Marko nyilatkozta, hogy a Mercinek visszaüthet, hogy nincs 2. számú csapata, mint nekik a Toro vagy a Ferrarinak az Alfa. Itt gondolom arra gondolt, hogy több adatot tudnak gyűjteni egy szabályváltozás után.

(#125834) Zoleee83 válasza Mortein (#125833) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Erre is gondolt, plusz arra akart burkoltan utalni, hogy simán tudnak tesztelgetni különböző elemeket a partnercsapatokkal sunyiban'.
A Toro pédául kompletten átvette az RB hátsó részét, hajtással-váltóval-fefüggesztéssel együtt.
Nem véletlenül használja a Haas ugyanazt a szélcsatornát mint a Ferrari, az Alfa némelyik megoldása is kísértetiesen hasonlít a Ferrarriéra, peeersze szabályokon belül maradnak.

Atyaég ez a magyar motorsportos közvetítés, inkább kinyomom:
"A computer szerint Leclerc is C5-ön mente az idejét... "

Mente, az baz+ :C

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125835) Samott válasza Zoleee83 (#125834) üzenetére


Samott
(senior tag)

Nem tudom miert erolteted, van normalis is: Live: Follow Barcelona F1 testing as it happens

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#125836) Zoleee83 válasza Samott (#125835) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Teljesen jogos, véletlenül odatévedtem, pedig az általad linkeltet szoktam követni. ;)

@Motion_Blur - én megjelölném a "B" választ, nem nyomja neki.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125837) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Leclerc csak 1mp-et javult C2-ről C5-re váltva.

Vagy ennyire eszi a pálya (vagy a Ferrari) a gumit, vagy nem nyomta neki.

Hamilton versenyszimezik? ha igen az nem rossz mert folyamat 1:20-akat fut

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125838) velizare


velizare
(veterán)

lökler 1.16.361 1.16.231. ez tavaly az időmérőn 2. vagy 3. rajthely lett volna.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125839) szebe válasza Motion_Blur (#125837) üzenetére


szebe
(őstag)

Szerintem a pálya lesz, mert elvileg a C4 lesz a leglágyább keverék itt "élesben"

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#125840) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Közben egy másik spanyol pályán is zajlik a tesztelés: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125841) Mortein válasza Zoleee83 (#125834) üzenetére


Mortein
(tag)

Persze ebben van valami de az elmúlt években ez egyáltalán nem látszott meg. Vettel utolsó vb győzelme 5-6 éve volt. Ha az állítása igaz lenne, akkor csak a RB nyert volna mindig, de nem ez történt, még a vb-ért harcban sem voltak. Tehát kicsit sántít az állítás de az biztos, hogy a nagy szabályváltozások utáni évben, biztosan lesz némi előnyük ezért.

(#125842) bendeguz76 válasza grabber (#125812) üzenetére


bendeguz76
(aktív tag)

Hamiltont konkrétan daruval kell beemelni

bendeguz_HUN

(#125843) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Szóval teljesen jól gondolkodtunk páran arról amit a Mercedes csinált az első és második teszten:

"A bemutatott géphez képest szinte egy B-verzióval álltak elő a második hétre, mely aerodinamikai szempontból minden téren megváltozott. Miután sok vita zajlott az első héten látott verzióról, úgy tűnhetett, az új csomag egy reakció a kezdeti nehézségekre, ám ez csak a látszat. A csapat valójában már hónapok óta dolgozott a módosított változaton, és előre eldöntötte, hogy két különböző autóval teljesíti az első és a második teszthetet."

Sebastian Vettel szerdán a Mercedes kiszámíthatatlanságára hívta föl a figyelmet. „Egyes etapjaik jónak tűnnek, de mások már nem annyira” – állapította meg.
Az Auto Motor und Sportnak a csapat egyik mérnöke megerősítette, Vettel a lényegre tapintott a formájuk kapcsán. „Vannak időszakok, amikor olyan gyorsak vagyunk, mint a Red Bull, máskor viszont újra lassúak.”

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125844) szebe


szebe
(őstag)

Gasly összecsukta mára a RB-t

[link]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#125845) 7etape válasza szebe (#125844) üzenetére


7etape
(addikt)

Az csúnya... :N

(#125846) Motion_Blur válasza szebe (#125844) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ez csúnya...

Zoleee83: + még hozzátették hogy az első héten kizárólag megbízhatósági teszteket hajtottak végre

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125848) Peat;) válasza Motion_Blur (#125846) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Gasly nekem túl merész húzás volt RB-be. Lehet technikai hiba volt, de itt szerintem RB nagy hibát követett el. Gondolom mást nem találtak, Verstappen mellé karriergyilkosság menni és nagyobb részt nem Verstappen tudása miatt. Az épp elég kihívás, de a csapat hozzáállása mindenkit elkerget.

[ Szerkesztve ]

(#125849) Zoleee83 válasza Peat;) (#125848) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Én emlékszem rosszul vagy Gasly tényleg másodjára töri rommá az RB-t a tesztek alatt?
Vagy az Verstappen volt?
Mindenesetre a szerelőik nem unatkoznak az tuti.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125850) 7etape válasza Zoleee83 (#125849) üzenetére


7etape
(addikt)

Ez már a 2. balesete.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.