Hirdetés

2020. január 28., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125751) [CS]Blade2 válasza velizare (#125722) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

- Most jobb a pálya, mint a tavalyi időmérőn.
- A 16.1-es pole kört a nagyok ma már megfutnák. (a tavalyi időmérős gumi keményebb volt, mint a C4)
- A Haas is tud 17.1-et gumikeverék korrigáltan.

Ha azt vesszük, hogy tavaly szuperlágyon mentek 16.1-et, akkor hyperlágyon, ha az túléli az 1 kört, az simán 15.1.
Viszont úgy néz ki, hogy nem éli túl, így itt nem jön ki a Pirelli becslése a C4 és C5 között.

(#125752) bulikavagyok válasza snecy20 (#125750) üzenetére


bulikavagyok
(veterán)

Igaz, de ez egyelőre egy elég gyenge lábakon álló érv arra, h kikiáltsák favoritnak a Ferrarit. :B

Üdülés Miskolctapolcán! https://goo.gl/8ntJQc >>> Egyedi árért írj privátot!

(#125753) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#125751) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Tavaly a Q3-ban Vettel a lágy keveréken futott 1:16.3xx-at.

Az most biztos hogy nem menne C3-on.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125754) snecy20 válasza bulikavagyok (#125752) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szerintem is. Én magam sem hiszek benne.

(#125755) Zoleee83 válasza Alexios (#125742) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Tegnap azért felröhögtem, kitették a képet hogy Alonso megérkezett a pályára.
Erre nem telik el sok idő és a McLaren megáll Norris alatt, this is Karma, csóri Alonso.. :D

Szerintem nem lett ez rossz autó, nyilván nem reális hogy az elejében lesznek, de egy tisztességes helytállást elvárok egy ilyen legendás csapattól.

Egyébként volt itt már mindenkinek tech problémája:
McLaren: víznyomás, hidraulika probléma
Mercedes: túlmelegedés miatti motorcsere
Ferrari: hidraulika hiba
Haas: elektronikai hibák

@erahurka - Köszi a linkért!! :R

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125756) bulikavagyok válasza snecy20 (#125754) üzenetére


bulikavagyok
(veterán)

Én nem mondanám egyértelműen, h nem hiszek benne, mert ez tényleg egy jó esély lehet a Ferrarinak. Lehet, h be fog jönni, de ez egyelőre csak találgatás. Persze az újságíróknak írniuk kell valamiról, és ki kell szolgálniuk a sok sikerre éhes Ferrari szurkolót. :)

[ Szerkesztve ]

Üdülés Miskolctapolcán! https://goo.gl/8ntJQc >>> Egyedi árért írj privátot!

(#125757) velizare válasza DopeBob (#125745) üzenetére


velizare
(veterán)

az mondjuk pont igen, hogy a hármas kanyarban valami elposszan, és utána vettel már csak utas.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125758) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Látom vettel úgy folytatja a dolgokat, ahogy tavaly abbahagyta.

(#125759) Motion_Blur válasza Lauda (#125758) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Te is, felületesen informálódsz :P

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125760) Lauda válasza Motion_Blur (#125759) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Olvastam, hogy a csapat szerint műszaki hiba okozta. :P A csapatok pedig nyilván mindig igazat nyilatkoznak. :D

(#125761) Di Natale válasza Lauda (#125760) üzenetére


Di Natale
(tag)

Hát nem lenne egyszerűbb vezetéstechnikára írni a hibát? Így nem kellene a csapatnak hibáztatnia magát műszaki probléma címen. :DDD

Nokia Lumia 720 ----> Lenovo P2

(#125762) velizare válasza Lauda (#125760) üzenetére


velizare
(veterán)

#125745

kapott rendesen szegény autó.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125763) Lauda válasza Di Natale (#125761) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Kíváncsi leszek leclerc megfingatja-e idén. Remélem igen.

(#125764) velizare


velizare
(veterán)

ban this sick filth

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125765) quailstorm válasza velizare (#125764) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Ez szabályos?

(#125766) velizare válasza quailstorm (#125765) üzenetére


velizare
(veterán)

azt írták, hogy amennyiben nem magasabb, mint a kasztni elejének legmagasabb része, akkor igen.

így néz ki szemből:

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125767) Di Natale válasza velizare (#125766) üzenetére


Di Natale
(tag)

Nagyon nem kellene ezt eröltetni.

Nokia Lumia 720 ----> Lenovo P2

(#125768) Zoleee83 válasza Di Natale (#125767) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Néhány éve ment ez a hülyeség, akkoriban a gyári Hondán láthattunk ilyen megoldásokat.

Remélem nem terjed el, mert megint gusztustalanul fognak kinézni az autók, most úgy-ahogy rendben vannak.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125769) [CS]Blade2 válasza Zoleee83 (#125768) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Azért szemből elég gusztustalanok ezek az idei első szárnyak, és csak-csak látszik, hogy a hátsó is magasabban van, és azért ott van nekünk állandóra a strand korlát. Az előbbi Alfa képen mindhárom borzasztóan látszik.

Oldalról, helikopter képről egy nem túl közeli képen mondjuk a szárnyak nem vészesek, de a strand korlát még onnan is adja magát. Annó azt mondták, hogy majd hozzászokik a férgese, és akkor olyan lesz, mintha ott sem lenne. Hát ez marhára nem jött be. Annyira idegen az autótól, hogy az első ami szembetűnik. Ráadásul ált. a kép közepén van.

(#125770) velizare válasza Di Natale (#125767) üzenetére


velizare
(veterán)

majd betiltják...

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125771) erahurka válasza velizare (#125770) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

A mérnökök meg kihasználnak majd egy 6x rondább kiskaput :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#125772) 7etape válasza erahurka (#125771) üzenetére


7etape
(addikt)

Valahogy úgy.. :D

(#125773) Peat;) válasza Motion_Blur (#125723) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Azért a mclaren is javulgat magához képest, tavaly fél seccel rosszabbat ment Alonso a szemét kinyomva. Az kemény lenne azért ha az élcspatok is ennyit gyorsulnak tavalyhoz képest, én reménykedem hogy inkább pár tizedet talált a mclaren.

(#125774) gbors válasza Peat;) (#125773) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Könnyen lehet, hogy a menedzsment tavaly év eleji cseréje már érezteti a hatását.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#125775) b-type válasza Peat;) (#125773) üzenetére


b-type
(nagyúr)

tavaly még bajos volt az aszfalt.

Boldog új évet!

(#125776) Leon77


Leon77
(senior tag)

"A négyszeres világbajnok ezekben a percekben tart sajtótájékoztatót Barcelonában, az újságíróknak elmondta, hogy még mindig nem tudják a hiba okát, de olyan érzése volt, mintha a bal első felfüggesztés adta volna meg magát."

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125777) Csapoati válasza Lauda (#125758) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ja, biztos nem ismeri a pályát se. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125778) DS39 válasza Lauda (#125758) üzenetére


DS39
(veterán)

hát ha ez vezetői hiba volt, akkor szerintem el se induljon egy versenyen se.
a videó alapján eltört valami, és hirtelen irányíthatatlan lett az autó, nyíl egyenesen vágódott bele falba.

(#125779) 7etape válasza Lauda (#125763) üzenetére


7etape
(addikt)

Először én is azt hittem, hogy elcseszte már megint, de nem. A felvétel után biztos, hogy nem Vettel küldte a falba. Egyébként mikor állsz le az efféle provokatív hozzászólásokkal? :U Jó volna, ha tisztulna a topic...

[ Szerkesztve ]

(#125780) Astroboy


Astroboy
(senior tag)

(#125781) velizare válasza Leon77 (#125776) üzenetére


velizare
(veterán)

a videón látszik valami fehér füst is, mielőtt az autó kiegyenesítette volna a kanyart. én emiatt inkább a hátsóra tippelnék. úgy tudom, hogy hidraulikus hátsó felfüggesztésük van, szerintem ennek a csövezése vagy tartálya adhatta meg magát. a benne lévő olaj elégésekor (amikor ráfolyt a kipufogóra, vagy a motorra) produkálhatott fehér füstöt.

a hármas egy jobbos kanyar, a terhelés nem az autó bal oldalán van, de ha elmegy a hátsó hidraulika a jobb kerék felfüggesztésen, akkor az elemelhette az autó bal elejét.

mind1, majd megmondják.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125782) Hory84


Hory84
(tag)

Nézegetem a random képeket, és ami feltűnt hogy a Renault milyen durva rake-el megy. Az első szárny kb sikálja az aszfaltot végig.

(#125783) [CS]Blade2 válasza Zoleee83 (#125755) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

McLaren: víznyomás, hidraulika probléma
Mercedes: túlmelegedés miatti motorcsere
Ferrari: hidraulika hiba
Haas: elektronikai hibák

A Mercedesen nem az olajnyomás ment el?

Azóta állítólag váltót cserélnek a Redbullban. Viszont ez lehet, hogy tervezett dolog lesz. Lehet, hogy az első teszt óta használták.
A 2. Honda motort viszont soron kívül rakták be az első teszthéten.

(#125784) snecy20 válasza Hory84 (#125782) üzenetére


snecy20
(veterán)

Azt hiszik attól hogy a RedBull-nál ez valamennyire bejött, nekik is be fog. :) :) :)

(#125785) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

(#125786) Leon77


Leon77
(senior tag)

Ez durván néz ki :DDD

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125787) Barthezz2 válasza Leon77 (#125786) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Everybody lies.

(#125788) golfvariant válasza Barthezz2 (#125787) üzenetére


golfvariant
(tag)

Azért ez a szárny sincs túl magasan, szinte karcolja a földet :U

(#125789) 7etape


7etape
(addikt)

Ha jól látom a Ferrari már pályára se küldte ma az autóját. Szép... Holnap lesz mit pótolni.

(#125790) erahurka válasza 7etape (#125789) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

40 kört ment Vettel azért az nem semmi.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#125791) Lauda válasza 7etape (#125779) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Ha te írsz ilyeneket az nem provokatív, csak ha én írom? :D

(#125792) 7etape válasza Lauda (#125791) üzenetére


7etape
(addikt)

Írtam ilyet mostanában? Leszálltam Hamiltonról is.

(#125793) velizare


velizare
(veterán)

elég jól kiszámolták, mikor fog kimi kocsijából kifogyni a benzin.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125794) BMW001


BMW001
(nagyúr)

Olvasgatom ezt a szarny mizeriat... Azt irjak ugye, hogy a Merci bakot lott ezzel a kialakitassal, Ferrari szepen megoldotta a feladatot. Kerdem en, hogy akkor az a csapat, amelyik mindig a legjobb az aero teren, es ahol a legokosabb ember tervezi az elso szarnyat is, az is bakot lott? :D Mert nekem inkabb ugy tunik, a Maranelloiak kialakitasa a kulonc. Szoval vagy a Ferrari tenyleg kitalalt valami csodat, es a jo oreg Adrian sem tudott alkalmazkodni az uj szabalyokhoz, vagy a Ferrari megint szembe megy a forgalommal.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#125795) nap válasza Astroboy (#125780) üzenetére


nap
(addikt)

Látszik, hogy Vettel bekapcsolta a rakétahajtóművet, csak azt felejtette el, hogy azt csak az egyenesben szabad használni. :D

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#125796) Zoleee83 válasza [CS]Blade2 (#125783) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Meg nem mondom hirtelen, melyik külföldi oldalon olvastam, mert vagy 4-5 is nyitva volt egész nap.

A hírek szerint a nagyon keskeny motorborítás okozta a túlmelegedést, ezért kellett motort cserélni a Mercedesben.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125797) Astroboy válasza nap (#125795) üzenetére


Astroboy
(senior tag)

Lópikulát, az új előzésgátló ködgenerátor túl érzékenyre lett állítva, még nem is volt mögötte a 44-es. :D

(#125798) grabber válasza BMW001 (#125794) üzenetére


grabber
(addikt)

Merci és a Rb is azért választotta azt a megoldást,mert több leszorító erőt termel. Ez elől jó tapadást tud biztosítani. De hátul a rosszabb áramlásokat okoz,így ott romlik a leszorító erő.
Ferrari azt gondolhatta,hogy nekik nem kell több leszorítás előre,inkább tiszta áramlás legyen. Ezáltal hátul jobb áramlások vannak és hiába gyengébb elől az első szárny. Sokkal kiszámíthatóbb lesz a kocsi viselkedése és egyensúlya. Mert lehet elől akár 3x több tapadás,akkor hátul lesz kevés. Felesleges előre több. Szerintem ez nem rosszabb vagy jobb csak másabb. Emiatt a Ferrari több pályán lehet kiegyensúlyozott.

Viszont a Merci B kocsiját meglátva én azt gondoltam,hogy ez az év eldőlt. Ennyire komplex kocsit előhúzni a tesztek alatt nekem az jön le,hogy már tavaly tökélyre fejlesztették a kocsit. Ennyire aprólékosan megtervezni csak szezon közepére vagy végére szokták. Eleinte úgy rémlik,hogy csupasz kocsik jönnek,hogy megértsék az új autójuk működését. De itt már nem kell,mert magabiztosak és tudnak mindent. Félek,hogy itt nagy verés lesz megint és a motorról megint nem tudunk semmit. Lehet direkt nem is tekerik fel,mert tudják hogy találtak plusz 30 lóerőt és nincs mitől félniük,mert ha többiek fejlesztettek is akkor sem hagyták le őket.

Rb meg a Honda motorral esélye sem lesz. Honda olyan alapvető betegségeket sem oldott meg,amit a másik 3 gyártó már évekkel ezelőtt is megoldott. Rutintalanok. Ennyi idő még nem volt elég nekik,hogy felzárkózzanak. Lehet megcáfolnak,de a véleményem ez. Míg a Renault motorban nem látok nagy fejlődési potenciált,addig a Hondánál ez lehetséges.

(#125799) Zoleee83 válasza grabber (#125798) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Motor téren szerintem árnyaltabb a kép.
Merci - Ferrari nagy kérdés ki mennyi plusz lóerőt talált.
A Honda eddig megbízhatónak tűnik, bár állitólag nincs feltekerve és 5. évben is a rezonanciával küzdenek ami konstrukciós hiba lehet, és gáz ha igaz.
Renault komplett új motorral fut a teszt elejétől, megbízható is, RIC szerint erősödött ahogy a Honda is GLY szerint.
A szabályváltozás miatt RIC szerint sem könnyű eldönteni mitől jobb az autó, a motor vagy a kasztni miatt.
Sok a változó.:)

McLarenhez - remélem nem kamuznak teljesítmény terén és tényleg ennyit javultak, a belső kamerás képekből nem "ideges" az autó a féktávokon, ami jó előjel.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125800) Soderes


Soderes
(tag)

Azért szerintem ne írjuk le a Mclaren-t se. Sőt! Sose szabad leírni.
Bejelentkeztek a 4. helyért szépen.

Itt valaki 1,6 mp hátrányt írt neki. Szerintem 1 mp lehet kb.
Mondjuk tavalyról volt hova fejlődni. Ez akkori is eddig egy nagy ugrás.

RB-ről én meg azt gondolom, hogy nagy parasztvakítás.
Honda motor=rakéta.
Hagyjuk már.
A Ferrari és Merci is előrébb van.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.