Hirdetés

2020. január 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125651) Alexios válasza Zoleee83 (#125650) üzenetére


Alexios
(addikt)

Biztos vagyok benne, hogy a RB jóval előrébb lesz mint a mclaren idén is - ha nem is lesznek a ferrari/mercedes előtt, azért ők nem gondolnám, hogy teljesen alaptalanul mondják amit mondanak :)

Az pedig, hogy a mercedes fejlesztett az autóján önmagában sokat nem jelent - nem biztos hogy beválnak az újítások, illetve lehet a red bull ettől még jobb, sőt, ők is újíthatnak. Nem is igazán értem mik ezek a következtetések az egész évre vonatkozóan a topikból

[ Szerkesztve ]

(#125652) Motion_Blur válasza Leon77 (#125648) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Elég ránézni Hamilton harmadik szektorára, ami 1,1mp-el jobb a többiekénél...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125653) velizare válasza Motion_Blur (#125647) üzenetére


velizare
(veterán)

mit szeretnél mondani? hogy pusztán brahiból egy héten keresztül egy demo setuppal szopatták a mezőnyt, meg a saját pilótáikat? ennél a merci sokkal profibb.

@Zolee: ezt mondom. csak nem tudok hirtelen hová tenni ennyi leszorítóerőt. ez a pálya nem igazán indokol ennyit.

@7etape: nem mondta senki, hogy nem profi csapat.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125654) 7etape válasza velizare (#125646) üzenetére


7etape
(addikt)

És mi van akkor, ha ez a sok kis elem mind-mind a gondos, alapos és profi tervezés eredménye?

[ Szerkesztve ]

(#125655) Zoleee83 válasza velizare (#125653) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Vagy az is lehet hogy volt egy basic csomagjuk miközben a gyárban készült a fullos csomag, a basic kiindulásnak jó volt, meg tesztelni a fő komponenseket, aztán erre a hétre meg felpakoltak mindent.
Egy úgy padlólemez azért nem 4-5 nap alatt készül el szerintem.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125656) snecy20 válasza velizare (#125653) üzenetére


snecy20
(veterán)

Azt, hogy volt egy tudatos ütemtervük, és minden így volt betervezve, hogy a 2. hétre jön a full aero setup.
Szó sincs arról, hogy itt lóhalálában, teljes kétségbeesésükben elkezdtek mindenfélét felpakolni az autóra, mert megijedtek hogy a Ferrari 1 seccel gyorsabb....

[ Szerkesztve ]

(#125657) velizare válasza snecy20 (#125656) üzenetére


velizare
(veterán)

értem. igen, ez egyre valószínűbb. persze akkor borul az alaphipotézis, hogy ez a csomag lesz melboruneben is. ez kb. monacóba, meg szingapúrba való.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125658) 7etape


7etape
(addikt)

Eközben a Mercedes megállt Bottas alatt.

(#125659) Motion_Blur válasza 7etape (#125658) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Etetik a népet és szabotálják a tesztet :K :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125660) 7etape válasza Motion_Blur (#125659) üzenetére


7etape
(addikt)

Még nem hitették el eléggé a néppel, hogy izgalmas év elé nézünk. :DDD

(#125661) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Gasly 1:17.7xx C3-on

1:16.7 ha a legjobb szektoridőket összeraktjuk, hiába, Hamilton S3 ideje egyedülálló és brutális.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125662) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Akkor most azért temetjük a z évet, mert a Merci változtatásokat hozott a 2. hétre (hűha :Y ) és Hamilton futott egy jó szektor? Nem mondom, elég alacsony lett az ingerküszöb. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125663) Zoleee83 válasza Csapoati (#125662) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Lemaradtál, volt itt már Ferrari vb, RedBull vb, Merci vb, mindenki IS VB lett... :P :DDD

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125664) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Többen felvetették hogy vágott sikánnal sikerült az a jó szektoridő.

Most már kíváncsian várom mi lesz ebből :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125665) velizare válasza Csapoati (#125662) üzenetére


velizare
(veterán)

ja, 4 tizeddel jobbat, c2 keveréken, mint tavaly ric időmérőn, szuperlágyakkal. brutális. ja, meg egyedülálló.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125666) Barthezz2 válasza Motion_Blur (#125664) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Sikerülhetett akár rendesen is, az még nem zárja ki, hogy a többiek is tudnak ilyet. Ha jobb is a Mercedes, azért a Ferrari se hiszem, hogy csak 18-as időt tud.

Persze ezt lehet sosem tudjuk meg.

Everybody lies.

(#125667) Csapoati válasza velizare (#125665) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az akkor sanszos, hogy vágással volt tényleg.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125668) Leon77


Leon77
(senior tag)

Én már várom a rendes tesztet Ausztráliában a q2-q3-ban. Ahogy nézem a motorok eddig nagyon le vannak tekerve, a Ferrari és a Merci tuti, Honda ki tudja...

De úgy néz ki, hogy a múlt héten megnyerte a Vb-t a Ferrari :DDD az RB előtt, ezen a héten viszont a Meci nyert így hétfő délután. :))

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125669) szebe válasza Csapoati (#125667) üzenetére


szebe
(őstag)

Csak egy kicsi vágás volt :)) [link]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#125670) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#125664) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

1:16.173-nél volt 26.326. Ric 26.159
Ezek tavalyi supersoft idők.

Viszont idén nincs ez a keverék:

C1 - Superhard (softer than 2018 Hard) - White, no brackets
C2 - Hard (softer than 2018 Medium) - White
C3 - Medium (2018 Soft) - Yellow
C4 - Soft (2018 Ultra) - Red
C5 - Supersoft (2018 Hyper) - Red, no brackets

C3,5-el lehet menni 1:16.1-et.

A C5 erre a pályára kicsit sz*r, de, ha kint volt a Mercedes C5-ön, és meggurította az első két szektort, akkor reális az idő levágás nélkül.

C2-n vagy C3-on valszeg valami hiba lesz, és lehet, hogy az utolsó síkánnál a másik úton ment, de nem törölték az időt.

(#125671) Don.Corleone


Don.Corleone
(aktív tag)

(#125672) Barthezz2 válasza szebe (#125669) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Ahh kamuznak. Nem ismerik be, hogy valid az idő. Etetnek.

Everybody lies.

(#125673) 7etape válasza Don.Corleone (#125671) üzenetére


7etape
(addikt)

Ez nem idei kép.

(#125674) Misi1980


Misi1980
(senior tag)

Sziasztok! Olvasgatom a a topikot és a neten az F1-es híreket. Mindenhonnan csak az jön hogy a Ferrari már megnyerre a bajnokságot és a téli tesztek bajnoka amin mindenki gúnyolódik. Én személy szerint sehol nem olvastam olyat egy Ferraristól sem hogy ők lennének az idei év bajnokai vagy legfőbb esélyesei. Ezt mind a média és az agyament csapatfőnökök(Merci, RB) nyilatkozataiból jön le. Szerintem a Ferrari csendben teszi a dolgát és semmi olyat nem mondanak a pilóták sem hogy ők a legjobbak. Persze hogy ha nem úgy jön ki a lépés mindenki rajtuk röhög.A Mercibe most cserélik a motort és a Bottas kiesése előtt a régi első szárnyal szerelt autóval szeretett volna körözgetni.

[ Szerkesztve ]

(#125675) Alexios válasza Misi1980 (#125674) üzenetére


Alexios
(addikt)

Persze hogy nem, egyik csapat sem szokta soha magáról mondani

(#125676) shteer válasza Don.Corleone (#125671) üzenetére


shteer
(félisten)

W08 2016?

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#125677) Don.Corleone válasza 7etape (#125673) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

hopp tényleg, köszi az észrevételt. Telón nem láttam a részéleteket, szövegesen csak annyit olvastam Bottas lerobbant.

(#125678) Di Natale válasza shteer (#125676) üzenetére


Di Natale
(tag)

2017

Nokia Lumia 720 ----> Lenovo P2

(#125679) Misi1980 válasza Alexios (#125675) üzenetére


Misi1980
(senior tag)

Szerinted a Mercihez és a RB-hoz átmentek a Ferrarisok hogy mondjátok a sajtónak hogy mi vagyunk jelenleg a legjobbak?

(#125680) Alexios válasza Misi1980 (#125679) üzenetére


Alexios
(addikt)

Miért akarna a Ferrari direkt nyomást helyezni saját magára? :)

(#125681) Misi1980 válasza Alexios (#125680) üzenetére


Misi1980
(senior tag)

Szerintem nem akar de mindenki más szeretne. Így is van rajtuk elég.

(#125682) shteer válasza Di Natale (#125678) üzenetére


shteer
(félisten)

:K azt akartam írni mert a W08 az 2017-es de csak mellényúltam

[ Szerkesztve ]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#125683) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Kimi nyert utoljára 2007-ben. Bőven elég nyomás nekik, ha megnézik a naptáron az évszámot. Egyébként saját magukat már kb. 2015 óta nem szívatják azzal, hogy "idén megnyerjük...már a jövő évi autóra koncentrálunk...idén megnyerjük...már..."

(#125684) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#125683) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Inkább érzem a Red Bull-ban a trónfosztót mint a Ferrariban.
Ha nem is idén, talán jövőre.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125685) Misi1980 válasza [CS]Blade2 (#125683) üzenetére


Misi1980
(senior tag)

Igen már nagyon rég nem nyertek vb-t.Szerintem tavaly a Vettelnek az év elején az is volt a baja hogy kapott egy jó autót amivel akár a címre is esélyes lesz és nem bírta a nyomást. Vannak minden csapat életébe hullámvölgyek pláne annál aki hosszú ideje benne van a sorozatban. Egyszer minden korszak véget ér és a Merci sem fog mindíg nyerni. Nehéz lesz őket legyőzni. Baromi jó csapat és Hamilton is sokat hozzátesz hogy nyerjenek.

[ Szerkesztve ]

(#125686) Csapoati válasza Misi1980 (#125674) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Itt biztos nem olvashattál ilyet, a Merci az első kilométerén begyűjtötte mindkét idei címet a topikban. :D

Motion_Blur: Én meg azt érzem, hogy a Ferrari szépen csendben felért legalább a Mercedes mellé. Remélem nem kell csalódnom az első hétvégén, bár az tavaly is csalóka volt.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125687) 7etape válasza Motion_Blur (#125684) üzenetére


7etape
(addikt)

A Ferrari szinte mindig jó autót rak össze, de sosem eléggé jót. Sokak szerint a tavalyi egy Mercedes ölő gépállat volt, szerintem meg kevés volt az is. Nagyon jó autó volt, de nem eléggé jó.

(#125686) Csapoati: Te tavaly is a Ferrarinak adtad a szezon utolsó 6 futamát.... ;]

[ Szerkesztve ]

(#125688) Csapoati válasza 7etape (#125687) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Meg is lepődtem, hogy nem ez történt, de nem csak én. :) Ki gondolta volna a monzai időmérő utáni mélyrepülést?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125689) Motion_Blur válasza Csapoati (#125688) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ahol masszív 175 ezreddel kikapott a Merci? ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125690) Csapoati válasza Motion_Blur (#125689) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

De kikaptak és Ferrari 1-2 volt. Spa után nem igazán tűnt hihetőnek, hogy Vettelt bárki megverheti a versenyen a Ferrari hazai pályáján. A többi meg már történelem. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125691) Misi1980 válasza 7etape (#125687) üzenetére


Misi1980
(senior tag)

Akik azt állítottak nagyon elfogultak voltak a Ferrarival szemben. Kb egálban kezdték az évet csak hát az a fránya fejlesztési versenyben mindíg alúl maradnak.

(#125692) Motion_Blur válasza Csapoati (#125690) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

A lényeg hogy a Ferrari mindig elkrja valahogy. Ha kell fentmarad a töltőcsonk, ha kell felraknak monsoon gumit a 40 fokos malajziai hőségben, ha kell egy jó autót totálisan félrefejlesztenek.

A stratégiai hibák tucatjairól ne is beszéljünk. 10 éve valahogy mindig lábonlövik magukat, hiába vannak fellángolások, szezon szinten nincsenek se a Red Bull se a Merci szintjén.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125693) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Mercedes' major F1 update package explained

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125694) DS39


DS39
(veterán)

szóval 59 új hsz, és a Merci brutál autót épített. nice.
Amúgy miért esne össze a Merci, nem értem. messze a legprofibb banda.

[ Szerkesztve ]

(#125695) Alexios válasza DS39 (#125694) üzenetére


Alexios
(addikt)

A Ferrari is messze a legprofibb banda volt a 2000-es évek elején. A redbull is alig pár éve. Egyszer elmúlik a merci korszak is, ha nem is most

(#125696) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#125684) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A Redbull csapat nagyon vissza van fogva a motorszabállyal. Egyébként 2009 óta minden egyes évben reális eséllyel harcban lettek volna. Most is nekik kedvezne az aero változtatás, ha nem motorformula lenne.
Egyfelől ott van a Ferrari töketlenkedése, de a Redbull motorproblémája súlyosabbnak néz ki. Ha változik is a motorszabály, az valszeg megint a Mercedesnek és a Ferrarinak lenne jó. A megtanult dolgok, a tapasztalat miatt egy nagy változtatás sem jelentene tiszta lapot. A Redbull pedig elfelejtheti örökre, hogy ettől a két gyártótól motort kapjon.
Így jelenleg úgy néz ki, hogy mindkettő előtt már-már karnyújtásnyira van a cél, de igazából sosem érhetik el. Talán az lesz a Merci éra vége, hogy egyszer a Merci benézi a szettet, és amelyik épp abban az évben közelebb van, annál pottyan le a cím.
A Redbull a Mercedest egy aeroformulában elkapná, de ezen kívül a Mercedesnek nincs igazán gyengéje. Gumikezelésben volt 1-2 éve, ami néha visszatér, de ez kevés. A Redbull-t felmenti, hogy nem várható el, hogy motorformulában nyerjenek, amikor nem is motorgyártók. A Ferrarinak viszont kifejezetten ciki, hogy még motorformulában sem. Mi kellene nekik? Fiorano-angol mérnökök-MSC-Bridgestone?
"Aerodynamics Are For People Who Can't Build Engines" - Enzo Ferrari
És nem megy. Pedig üres kapura rúghattak 11-est 2014-ben. Egy világverő motor kellett volna.

(#125697) DS39 válasza Alexios (#125695) üzenetére


DS39
(veterán)

a Ferrari korszaknak a személyi változások, a Red Bull korszaknak a motorformula váltás vetett véget.
Itt ilyen még nem történt.

(#125698) Misi1980 válasza [CS]Blade2 (#125696) üzenetére


Misi1980
(senior tag)

Motortéren úgy betalált a Merci a hibrid korszak elején hogy az első években 3 kerékkel is nyertek volna. Szerintem évekig nem kelkett 100%-ban odatenni magukat mert csak háziverseny volt. A többi motorgyártónak meg ott volt a zsetonrendszer nehéz volt felzárkozni. Szerintem igen is sebezhetőek ez látszott a tavalyi év első felében csak nem tudott felnőni a feladathoz a Ferrari hogy egész éven át szorongassák őket.Ha a Honda megbízható lesz simán oda fognak érni az RB a Merci nyakára.

(#125699) Motion_Blur válasza Misi1980 (#125698) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ahhoz az kéne hogy a motorerő hátrányuk ne legyen nagyobb ~20-30 lóerőnél. Azt még lehetne ellensúlyozni aeroval és gumikezeléssel.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125700) Alexios válasza DS39 (#125697) üzenetére


Alexios
(addikt)

Milyen személyi változások voltak 2005ben?
Amúgy volt egy elég nagy aero váltás 17ben, amikor azért csökkent a merci előnye, és idén is van kisebb szabály változás, egyáltalán nincs semmi előre leirva mint ahogy a topikbol tűnik sokszor :D

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.