Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Tudástár Sonarr és Radarr
- Vélemény Cyberpunk 2077 2. rész
- Tudástár Űrhajózás 2020 - Összefoglaló
- Teszt Dell Precision M6800: dolgozz és játssz
- Bemutató Call of Duty: Black Ops - Cold War bemutató
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [crey:] Az élhetetlenség országa
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

Alexios
addikt
Biztos vagyok benne, hogy a RB jóval előrébb lesz mint a mclaren idén is - ha nem is lesznek a ferrari/mercedes előtt, azért ők nem gondolnám, hogy teljesen alaptalanul mondják amit mondanak
Az pedig, hogy a mercedes fejlesztett az autóján önmagában sokat nem jelent - nem biztos hogy beválnak az újítások, illetve lehet a red bull ettől még jobb, sőt, ők is újíthatnak. Nem is igazán értem mik ezek a következtetések az egész évre vonatkozóan a topikból
[ Szerkesztve ]

Motion_Blur
félisten
Elég ránézni Hamilton harmadik szektorára, ami 1,1mp-el jobb a többiekénél...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
mit szeretnél mondani? hogy pusztán brahiból egy héten keresztül egy demo setuppal szopatták a mezőnyt, meg a saját pilótáikat? ennél a merci sokkal profibb.
@Zolee: ezt mondom. csak nem tudok hirtelen hová tenni ennyi leszorítóerőt. ez a pálya nem igazán indokol ennyit.
@7etape: nem mondta senki, hogy nem profi csapat.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

7etape
addikt
És mi van akkor, ha ez a sok kis elem mind-mind a gondos, alapos és profi tervezés eredménye?
[ Szerkesztve ]

Zoleee83
őstag
Vagy az is lehet hogy volt egy basic csomagjuk miközben a gyárban készült a fullos csomag, a basic kiindulásnak jó volt, meg tesztelni a fő komponenseket, aztán erre a hétre meg felpakoltak mindent.
Egy úgy padlólemez azért nem 4-5 nap alatt készül el szerintem.
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

snecy20
veterán
Azt, hogy volt egy tudatos ütemtervük, és minden így volt betervezve, hogy a 2. hétre jön a full aero setup.
Szó sincs arról, hogy itt lóhalálában, teljes kétségbeesésükben elkezdtek mindenfélét felpakolni az autóra, mert megijedtek hogy a Ferrari 1 seccel gyorsabb....
[ Szerkesztve ]
értem. igen, ez egyre valószínűbb. persze akkor borul az alaphipotézis, hogy ez a csomag lesz melboruneben is. ez kb. monacóba, meg szingapúrba való.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

7etape
addikt
Eközben a Mercedes megállt Bottas alatt.

Motion_Blur
félisten
Etetik a népet és szabotálják a tesztet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

7etape
addikt
Még nem hitették el eléggé a néppel, hogy izgalmas év elé nézünk.

Motion_Blur
félisten
Gasly 1:17.7xx C3-on
1:16.7 ha a legjobb szektoridőket összeraktjuk, hiába, Hamilton S3 ideje egyedülálló és brutális.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Csapoati
Topikgazda
Akkor most azért temetjük a z évet, mert a Merci változtatásokat hozott a 2. hétre (hűha ) és Hamilton futott egy jó szektor? Nem mondom, elég alacsony lett az ingerküszöb.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Zoleee83
őstag
Lemaradtál, volt itt már Ferrari vb, RedBull vb, Merci vb, mindenki IS VB lett...
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

Motion_Blur
félisten
Többen felvetették hogy vágott sikánnal sikerült az a jó szektoridő.
Most már kíváncsian várom mi lesz ebből
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
ja, 4 tizeddel jobbat, c2 keveréken, mint tavaly ric időmérőn, szuperlágyakkal. brutális. ja, meg egyedülálló.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Sikerülhetett akár rendesen is, az még nem zárja ki, hogy a többiek is tudnak ilyet. Ha jobb is a Mercedes, azért a Ferrari se hiszem, hogy csak 18-as időt tud.
Persze ezt lehet sosem tudjuk meg.
Everybody lies.

Csapoati
Topikgazda
Az akkor sanszos, hogy vágással volt tényleg.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Leon77
senior tag
Én már várom a rendes tesztet Ausztráliában a q2-q3-ban. Ahogy nézem a motorok eddig nagyon le vannak tekerve, a Ferrari és a Merci tuti, Honda ki tudja...
De úgy néz ki, hogy a múlt héten megnyerte a Vb-t a Ferrari az RB előtt, ezen a héten viszont a Meci nyert így hétfő délután.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

szebe
őstag
Csak egy kicsi vágás volt [link]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
(#125670) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#125664) üzenetére

[CS]Blade2
addikt
1:16.173-nél volt 26.326. Ric 26.159
Ezek tavalyi supersoft idők.
Viszont idén nincs ez a keverék:
C1 - Superhard (softer than 2018 Hard) - White, no brackets
C2 - Hard (softer than 2018 Medium) - White
C3 - Medium (2018 Soft) - Yellow
C4 - Soft (2018 Ultra) - Red
C5 - Supersoft (2018 Hyper) - Red, no brackets
C3,5-el lehet menni 1:16.1-et.
A C5 erre a pályára kicsit sz*r, de, ha kint volt a Mercedes C5-ön, és meggurította az első két szektort, akkor reális az idő levágás nélkül.
C2-n vagy C3-on valszeg valami hiba lesz, és lehet, hogy az utolsó síkánnál a másik úton ment, de nem törölték az időt.
Ahh kamuznak. Nem ismerik be, hogy valid az idő. Etetnek.
Everybody lies.

7etape
addikt
Ez nem idei kép.

Misi1980
senior tag
Sziasztok! Olvasgatom a a topikot és a neten az F1-es híreket. Mindenhonnan csak az jön hogy a Ferrari már megnyerre a bajnokságot és a téli tesztek bajnoka amin mindenki gúnyolódik. Én személy szerint sehol nem olvastam olyat egy Ferraristól sem hogy ők lennének az idei év bajnokai vagy legfőbb esélyesei. Ezt mind a média és az agyament csapatfőnökök(Merci, RB) nyilatkozataiból jön le. Szerintem a Ferrari csendben teszi a dolgát és semmi olyat nem mondanak a pilóták sem hogy ők a legjobbak. Persze hogy ha nem úgy jön ki a lépés mindenki rajtuk röhög.A Mercibe most cserélik a motort és a Bottas kiesése előtt a régi első szárnyal szerelt autóval szeretett volna körözgetni.
[ Szerkesztve ]

Alexios
addikt
Persze hogy nem, egyik csapat sem szokta soha magáról mondani

shteer
félisten
W08 2016?
..szerintem jónak tűnik

Don.Corleone
aktív tag
hopp tényleg, köszi az észrevételt. Telón nem láttam a részéleteket, szövegesen csak annyit olvastam Bottas lerobbant.

Di Natale
tag
2017
Nokia Lumia 720 ---> Lenovo P2

Misi1980
senior tag
Szerinted a Mercihez és a RB-hoz átmentek a Ferrarisok hogy mondjátok a sajtónak hogy mi vagyunk jelenleg a legjobbak?

Alexios
addikt
Miért akarna a Ferrari direkt nyomást helyezni saját magára?

Misi1980
senior tag
Szerintem nem akar de mindenki más szeretne. Így is van rajtuk elég.

shteer
félisten
azt akartam írni mert a W08 az 2017-es de csak mellényúltam
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik

[CS]Blade2
addikt
Kimi nyert utoljára 2007-ben. Bőven elég nyomás nekik, ha megnézik a naptáron az évszámot. Egyébként saját magukat már kb. 2015 óta nem szívatják azzal, hogy "idén megnyerjük...már a jövő évi autóra koncentrálunk...idén megnyerjük...már..."
(#125684) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#125683) üzenetére

Motion_Blur
félisten
Inkább érzem a Red Bull-ban a trónfosztót mint a Ferrariban.
Ha nem is idén, talán jövőre.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Misi1980
senior tag
Igen már nagyon rég nem nyertek vb-t.Szerintem tavaly a Vettelnek az év elején az is volt a baja hogy kapott egy jó autót amivel akár a címre is esélyes lesz és nem bírta a nyomást. Vannak minden csapat életébe hullámvölgyek pláne annál aki hosszú ideje benne van a sorozatban. Egyszer minden korszak véget ér és a Merci sem fog mindíg nyerni. Nehéz lesz őket legyőzni. Baromi jó csapat és Hamilton is sokat hozzátesz hogy nyerjenek.
[ Szerkesztve ]

Csapoati
Topikgazda
Itt biztos nem olvashattál ilyet, a Merci az első kilométerén begyűjtötte mindkét idei címet a topikban.
Motion_Blur: Én meg azt érzem, hogy a Ferrari szépen csendben felért legalább a Mercedes mellé. Remélem nem kell csalódnom az első hétvégén, bár az tavaly is csalóka volt.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

7etape
addikt
A Ferrari szinte mindig jó autót rak össze, de sosem eléggé jót. Sokak szerint a tavalyi egy Mercedes ölő gépállat volt, szerintem meg kevés volt az is. Nagyon jó autó volt, de nem eléggé jó.
(#125686) Csapoati: Te tavaly is a Ferrarinak adtad a szezon utolsó 6 futamát....
[ Szerkesztve ]

Csapoati
Topikgazda
Meg is lepődtem, hogy nem ez történt, de nem csak én. Ki gondolta volna a monzai időmérő utáni mélyrepülést?
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Motion_Blur
félisten
Ahol masszív 175 ezreddel kikapott a Merci?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Csapoati
Topikgazda
De kikaptak és Ferrari 1-2 volt. Spa után nem igazán tűnt hihetőnek, hogy Vettelt bárki megverheti a versenyen a Ferrari hazai pályáján. A többi meg már történelem.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Misi1980
senior tag
Akik azt állítottak nagyon elfogultak voltak a Ferrarival szemben. Kb egálban kezdték az évet csak hát az a fránya fejlesztési versenyben mindíg alúl maradnak.

Motion_Blur
félisten
A lényeg hogy a Ferrari mindig elkrja valahogy. Ha kell fentmarad a töltőcsonk, ha kell felraknak monsoon gumit a 40 fokos malajziai hőségben, ha kell egy jó autót totálisan félrefejlesztenek.
A stratégiai hibák tucatjairól ne is beszéljünk. 10 éve valahogy mindig lábonlövik magukat, hiába vannak fellángolások, szezon szinten nincsenek se a Red Bull se a Merci szintjén.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Motion_Blur
félisten
Mercedes' major F1 update package explained
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

DS39
veterán
szóval 59 új hsz, és a Merci brutál autót épített. nice.
Amúgy miért esne össze a Merci, nem értem. messze a legprofibb banda.
[ Szerkesztve ]

Alexios
addikt
A Ferrari is messze a legprofibb banda volt a 2000-es évek elején. A redbull is alig pár éve. Egyszer elmúlik a merci korszak is, ha nem is most
(#125696) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#125684) üzenetére

[CS]Blade2
addikt
A Redbull csapat nagyon vissza van fogva a motorszabállyal. Egyébként 2009 óta minden egyes évben reális eséllyel harcban lettek volna. Most is nekik kedvezne az aero változtatás, ha nem motorformula lenne.
Egyfelől ott van a Ferrari töketlenkedése, de a Redbull motorproblémája súlyosabbnak néz ki. Ha változik is a motorszabály, az valszeg megint a Mercedesnek és a Ferrarinak lenne jó. A megtanult dolgok, a tapasztalat miatt egy nagy változtatás sem jelentene tiszta lapot. A Redbull pedig elfelejtheti örökre, hogy ettől a két gyártótól motort kapjon.
Így jelenleg úgy néz ki, hogy mindkettő előtt már-már karnyújtásnyira van a cél, de igazából sosem érhetik el. Talán az lesz a Merci éra vége, hogy egyszer a Merci benézi a szettet, és amelyik épp abban az évben közelebb van, annál pottyan le a cím.
A Redbull a Mercedest egy aeroformulában elkapná, de ezen kívül a Mercedesnek nincs igazán gyengéje. Gumikezelésben volt 1-2 éve, ami néha visszatér, de ez kevés. A Redbull-t felmenti, hogy nem várható el, hogy motorformulában nyerjenek, amikor nem is motorgyártók. A Ferrarinak viszont kifejezetten ciki, hogy még motorformulában sem. Mi kellene nekik? Fiorano-angol mérnökök-MSC-Bridgestone?
"Aerodynamics Are For People Who Can't Build Engines" - Enzo Ferrari
És nem megy. Pedig üres kapura rúghattak 11-est 2014-ben. Egy világverő motor kellett volna.

DS39
veterán
a Ferrari korszaknak a személyi változások, a Red Bull korszaknak a motorformula váltás vetett véget.
Itt ilyen még nem történt.

Misi1980
senior tag
Motortéren úgy betalált a Merci a hibrid korszak elején hogy az első években 3 kerékkel is nyertek volna. Szerintem évekig nem kelkett 100%-ban odatenni magukat mert csak háziverseny volt. A többi motorgyártónak meg ott volt a zsetonrendszer nehéz volt felzárkozni. Szerintem igen is sebezhetőek ez látszott a tavalyi év első felében csak nem tudott felnőni a feladathoz a Ferrari hogy egész éven át szorongassák őket.Ha a Honda megbízható lesz simán oda fognak érni az RB a Merci nyakára.

Motion_Blur
félisten
Ahhoz az kéne hogy a motorerő hátrányuk ne legyen nagyobb ~20-30 lóerőnél. Azt még lehetne ellensúlyozni aeroval és gumikezeléssel.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Alexios
addikt
Milyen személyi változások voltak 2005ben?
Amúgy volt egy elég nagy aero váltás 17ben, amikor azért csökkent a merci előnye, és idén is van kisebb szabály változás, egyáltalán nincs semmi előre leirva mint ahogy a topikbol tűnik sokszor
[ Szerkesztve ]