Hirdetés

2020. január 26., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124351) Cartevo


Cartevo
(senior tag)

(#124352) b-type válasza Alexios (#124349) üzenetére


b-type
(nagyúr)

túllépheti, nekik ez az első év a Honda-val..nagyon sokat tudnak már róla a Toro-tól, de élesben akkor is az első év.
..és persze vannak pályák ahol megléphető nagy veszteség nélkül, és a Red Bull is elsősorban a teljesítményre helyezi a hangsúlyt szemben a megbízhatósággal, ha bekerülnek abba az ablakba ahol már eséllyel támadhatják a Mercedes-t és a Ferrari-t a pályák 70%-ban minimum, akkor lehet rámenni a megbízhatóságra sztem.

Boldog új évet!

(#124353) [CS]Blade2 válasza erahurka (#124343) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A Ferrari pl. éveken keresztül fejlesztette a központot és a szélcsatornát. Folyamatosan jöttek a hírek. 0 day szélcsatorna, fullos CFD, a legkorszerűbb gépek a gyártáshoz, a legjobb szerszámok, spéci tesztpad, spéci szimulátor.
A legfrissebb fejlesztő pedig a gyári Renault. Elvileg ők is az infrastruktúrát fejlesztik, és nemsokára kész lesz az a tesztpad, ami a Ferrarinak és a Mercedesnek van. Nekik is lesz spéci szimulátor még idén. Állítólag a Redbullnak volt először, és valahogy úgy működik, hogy egy valódi autót forgat egy teremben. Az új alkatrészeket már szinte ki tudják tesztelni a szimulátorban.

A Mclaren-ről én már nem is tudom, hogy mióta nem olvastam, hogy fejlesztettek volna bármit ilyesmit. Úgy rémlik, hogy a Toyota szélcsatornáját használják talán manapság is. A szimulátoruk a hírhiány alapján kb. azzal egyezik meg, amit a Redbull már évekkel ezelőtt kb. kidobott a szemétbe, mert oda való F1-es mércével.
2011 körül építettek hozzá a központhoz. Kb. 2012 vége óta nem olvastam semmi olyat, hogy milyen odab..ó gépeket újítottak. A legdurvább fejlesztésük amit olvastam, hogy 3D nyomtatóval nyomnak pár elemet tesztelésre kb. a tavalyi téli tesztek óta, amit kb. minden más csapat is használ.

A Honda központja is elég modern, a hírek szerint jó cuccaik vannak, és ők is építgetnek. Milton Keynes-ben felhúztak egy európai bázist. Az sem túl régi.

Elképzelhető, hogy a Mclaren cuccai már a középmezőnyből sem emelkednek ki. Sőt. Szerintem maximum az 5. legjobb a felszerelés, maximum az 5. legjobb a mérnök gárda, maximum a 4. legnagyobb a költségvetés.
A pilóta párost inkább meg sem próbálom megtippelni.
Nem értem, hogy ezek közül melyikre alapozza Z.B. az 5 éves tervet.
A Renault tervét sem értem, de a Mclarené az valami vicc. Ügyfél motor ráadásul.
Ha tippelnem kellene, akkor arra alapoznak, hogy jó kasznikat építettek a múltban, és relatíve gyorsan fejlesztették év közben, és ez olyan, mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni. Azóta mondjuk nincs Newey, nincs Mercedes, nincs Alonso meg ilyen-olyan kis apróságok.

(#124354) _drk válasza [CS]Blade2 (#124353) üzenetére


_drk
(senior tag)

Szerintem azzal, hogy kb 8 éve rájöttek, valami kell. Majd 2 éve, hogy nem a Honda kell nekik, most fogalmuk nincs mi kellene.
Maximum a nagy nevükre támaszkodhatnak, ami már most nem keveset csorbult.
De mit lehet ebből kihozni? Szerintem pont azt fogjuk látni, hogy a megmaradt nagy Mclarenből mit lehet jelenleg kihozni és kívárásos alapon 2021től egyáltalán mi lesz az egész f1ből.
Szerintem örülnek majd ha nem ők lesznek a legutolsók.
De akkor kik lesznek a legutolsó helyen? Maximum a Williams mert a többinek jelenleg jobban megy minden téren.

(#124355) erahurka válasza _drk (#124354) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

De rossz hogy két ilyen csapat közül kell választani hogy kit szeretnénk utolsó helyre :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#124356) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

A Ferrari a tavalyi 430 milliós költségvetését megnöveli 2019-re a győzelem érdekében.
És még azt várjuk hogy felzárkózzanak a középcsapatok, háát esélytelen, miközben a Ferrari eleve 4x annyiból gazdálkodik mint a Racing Point..
Költségsapkát , jövőre!

Yearly Budget F1 Teams:
Mercedes - €450 million
Ferrari - €430 million
Red Bull - €350 million
McLaren - €250 million
Renault - €200 million
Sauber - €135 million
Williams - €135 million
Toro Rosso - €125 million
Haas - €110 million
Racing Point - €110 million

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124357) snecy20 válasza Zoleee83 (#124356) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ezek fényében annyira vicces lenne a költségvetési sapka. :DDD

(#124358) Zoleee83 válasza snecy20 (#124357) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Miért is? Mert jelenleg olyan mintha 2 bajnokságot futnának ugyanolyan feltételek mellett?
Van a Mercedes, Ferrari, RB, meg vannak a többiek, Formula 1 Top, Formula 1 Rest.
Az utolsó háromnak esélye sincs versenyezni az elejével, az első 3 meg ha leghátulról indul is olyan tech fölényben van hogy 10 kör alatt az 5-7 helyen kóricálnak...
Legyen költségsapka mindenki ugyanannyit költhessen, a megmaradt csapattagokat meg lehet ávezényelni WEC/Indy egyéb projectecre, mindig ezzel jönnek hogy de ki kell rugni mennyi embert, nem-nem kell.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124359) [CS]Blade2 válasza Zoleee83 (#124356) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A Redbull is többet költ. Eddig fizettek a motorért, most meg ingyen fogják kapni, sőt még lehet, hogy a Honda fizet. Az első 3 így nagyon hasonló pénzből megy.
Az Alfa idén 50 millió helyett 100 milliót dob be. A Mclaren-Renault-Alfa trió megint csak hasonló költségvetéssel fog menni,
mert a Renault emelt kicsit, a Mclarennek meg fizetnie kell a motorokért.
3 lépcső lesz: 450 milla, 200 milla körül, és 125 milla körül. (amiből 1-2 125-ös simán versenyben lesz a 200 millás táborral, mert vett cuccokból dolgoznak)
A Racing Point meglepő. Azt mondták, hogy minden zsír, a fater targoncával pakolja a pénzt a csapatba, és idén a VB 3. hely a cél.

(#124360) snecy20 válasza Zoleee83 (#124358) üzenetére


snecy20
(veterán)

Egy Ferrari-n, Mercedes-en keresztül nem lehetne ütni egy 200 milliós (nem tudom a pontos terveket...) költségvetési korlátot. Az a mostani büdzséjük kb 40%-a csak... nem fog menni szerintem. :)

(#124361) Zoleee83 válasza snecy20 (#124360) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Dehogynem, ha igazak a pletykák és a maradékot tényleg arra költik amit az előbb írtam.
Állítólag készülnek WEC-be, de még a RedBull is a Valkyrie-rel, a Hypercar téma nem lesz rossz 2020/21-től. Az RB is csak 2020-ig kötelezte el magát az F1-hez ahogy a többiek nagy része is, mert addig tart a jelenlegi Concorde egyezség.
Mindkét sorozatnak jót tenne nem kicsit.

"The manufacturers around the table during the formulation of the new rules were Toyota, McLaren, Aston Martin, Ferrari and Ford."

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124362) Leon77 válasza Zoleee83 (#124361) üzenetére


Leon77
(senior tag)

A költségsapkától viszont a MCL-nek nem lesz jobb, bebetonozzák a különbségeket, így legalább az élmezőnyben van helye harcnak. (fejlesztési verseny RB, Merci, Ferrari téren minden adott, hogy boruljon a jelenlegi sorrend).

Főleg úgy, hogy a Merci Meg a Ferrari pórázon lógatja az ügyfélcsapatait. Esetleg akkor lenne nekik jobb, ha nagy, átfogó szabályváltozások is jönnének, de akkor még mindig ott a probléma, hogy elavultak a felszereléseik a többiekhez képest és az életben nem tudnának normális körülmények között fejleszteni.

A pénz meg önmagában semmit sem jelet, pont a MCL bizonyította be nemrég, nagyon sok pénzük volt a Hondával együtt és látod mire mentek. Vagy anno a Toyota. Vödörrel öntötték a pénzt és...

Amit a MCL leművelt az utóbbi években csapatvezetés és kommunikáció terén az szégyen. És az eredmények önmagukért beszélnek. Én is szerettem a csapatot, de ez a csapat, már rég nem az a csapat. Olyanok lettek, mint a Williams.

Eddig Alonso miatt azért mindenki szurkolt nekik picit (én is, pedig Ferrari drukker vagyok és nem szeretem Alonso személyiségét sem).

De ez után mi lesz? Újonc pilóták köröznek majd, ha meg továbbra is siralmas eredményeket mutatnak, akkor ráfogják majd a pilótákra, ahogyan előtte a Hondára?

Szerintem semmi sem lesz, mindegy milyen motort tesznek abba az autóba, a lejtőnek már azon a pontján vannak, hogy szerintem csak sok éves tervezéssel lehetne onnan felcipelni a csapatot, ami szerintem nem jó, mivel jelenleg az egész F1 jövője teljesen bizonytalan. (Newey sem egyik napról a másikra csinált top csapatot az RB-ből).

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#124363) b-type válasza snecy20 (#124360) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Márpedig meglesz, javarészt már készülnek is rá, ... és egy brutál költségapkával többet nyernek mint veszítenek. Ezt az aránytalanságot nem lehet fenntartani, ahogy annak idején a WRC is egy pillanat alatt dőlt be.
..ha így marad minden akkor a Renault fog elmenni, mert ők nem fognak beletenni ennyi pénzt, és részemről a Mercedes semmivel sem több mint a Reanult.

Boldog új évet!

(#124364) _drk válasza b-type (#124363) üzenetére


_drk
(senior tag)

Ezt hosszú távon nem is lehet fentartani, pedig próbálkoztak, de azzal még többet költöttek.
A vicc, hogy nem is látjuk a különbséget, mert persze a kiscsapatoknak is oda kell figyelni, de mit csinálna a Merci az 1 versenyre való motorral, üzemanyag spórolás nélkül?!

Wrc-hez van vmi jó leírás hogy zajlott ott le ez?

(#124365) Zoleee83 válasza b-type (#124363) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Pontosan, kapásból tudok pár csapatot akiknek szúrja a szemét hogy a nagyok mennyivel többet költhetnek mert megtehetik: Renault, McLaren, Haas (pedig üf. csapat!), Williams, Racing Point.
Önmagát rúgja tökön az F1, ha ennek nem szabnak határt nagyon rövid időn belül, pont elég ha a fentiek közül akár csak egy csapat is úgy dönt, hogy inkább elmegy más sportágba versenyezni ahol bőven az elejében lehet ennyi pénzből. Már így is alig vannak a rajtrácson, a versenyképességről meg ne is beszéljünk a hátsó részben, ha nincs özönvíz, vagy safety, vagy valamelyik kamikaze nem töri meg a fél mezőnyt esélyük sincs, ebben abszolút igaza volt Alonsonak is.
Olvastam egy cikket amiben azt feszegették hogyan szálltak el a költségek az ezredforduló tájékán, 2000-re átlépték a 200M eurós éves költségvetést, ebben nagy szerepe volt akkoriban a két élcsapatnak: Ferrari-McLaren-Mercedes.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124366) nord_ válasza Zoleee83 (#124365) üzenetére


nord_
(veterán)

Gyerekek, ez így van, mióta világ a világ. Miért csináltok úgy, mintha az utóbbi pár évben történt volna mindez?
Vagy ennyire rövid ideje néztek F1-et?

(#124367) Zoleee83 válasza nord_ (#124366) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Én bevalom, 2002 óta követem az F1-et, azóta minden egyes időmérőt-versenyt láttam, egy sem maradt ki.
Miért csináltok úgy, mintha az utóbbi pár évben történt volna mindez?
Számomra látványosan az utóbbi néhány évben szálltak a költségvetések, és váltak abszolút esélytelenné a kiscsapatok és csak az óriási szakadékot látom a két tábor között.
Tudom régebben is volt Ferrari egyeduralom, meg pl RB domináns évek, de én még emlékszem olyan futamra mikor pl. Oliver Panis Monacoban győzött egy esélytelen autóval, öreg vagyok. :B

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124368) snecy20 válasza b-type (#124363) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mercedes meg a Ferrari vígan fenn tudná tartani az idők végezetéig ezeket a 500M / év költéseket.

(#124369) _drk válasza nord_ (#124366) üzenetére


_drk
(senior tag)

Azért mert eddig csak a technika volt jobb, de az is inkább csak gyorsabb.
Most már mindenhol kamatoztatják ezt az előnyt. A spórolás miatt meg még durvábban tudják ezt kihasználni.
Tavaly-tavaly előtt 1-1 3. Hely jutott a kisebb csapatoknak.
Bármit, bárhogy csinálnak nem jutnak előrébb a 4. helynél.
Ezen kell változtatni!

(#124370) b-type válasza snecy20 (#124368) üzenetére


b-type
(nagyúr)

így van, ahogy annak idején a Ford is a WRC-ben.
..ha hasonlóságot vélsz felfedezni az nem a véletlen műve:

A WRC-k természetesen évről évre fejlődtek és annyi elektronikát tömködtek beléjük, amennyit csak lehetett. És nem elsősorban a motorba. Lehet, hogy furcsán hangzik, de amíg a Formula–1-ben minden a lóerőről (és az aerodinamikáról) szól, addig a raliban nem a motorok teljesítményében volt a legnagyobb különbség, hanem a hajtásban.

A gyári csapatok rengeteg energiát és pénzt öltek a hajtás fejlesztésébe, hogy a komputer a lehető legjobban számolja ki, mikor, melyik kerékre kell juttatni a megfelelő nyomatékot. Ez annyira bonyolult feladat volt, hogy gyakorlatilag az összes kisköltségvetésű gyári csapat – a Skoda, a Hyundai és a Suzuki is – ebbe bukott bele.

A gazdasági visszaesés után a rali világbajnokságról kiszállt két japán gyártó után 2009-től csak a Citroën és a Ford maradtak, akik akkora előnyre tettek szert a WRC-k – főleg a hajtásuk – fejlesztésében, hogy ezt egy újonnan beszálló gyár csak igen nagy költségek árán tudta volna utolérni.

Aztán amikor kiszáll mégis egy gyár, az sokszor ragályos.. Itt a kiscsapatok leépülnek mert nem bírják, belépő gyártó azt mondja hülye vagyok én? évi 400 milla hogy fussak utánuk, vagy 400*2 hogy 4 év múlva utolérjem ha minden jól megy?
Aztán a gyártó meg mondjuk azt mondja hogy ennyi. ..és kész, biznisz hulla, mi meg nézhetünk F2-t F1-nek elnevezve...és kell 8 év mire valami újra épül mint a WRC-ben. ...ha túl éli az első pár évet az F1. ..a rally akkora pofont kapott hogy kutya keményen állt fel belőle,..de ez már nem ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#124371) [CS]Blade2 válasza Zoleee83 (#124365) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Mindenképpen "Önmagát rúgja tökön az F1", mert a nagyok nem akarnak keveset költeni, pontosabban imádnának kevesebbet költeni, ha annak ellenére kényelmesen viszik a legjobb helyezéseket.
"pár csapatot akiknek szúrja a szemét" - Itt is meg kell nézni, hogy miért mondják ezt. Attól, hogy a másik kevesebbet költ, ők nem spórolnak semmit. Az egész alapja a "dögöljön meg a szomszéd lova" effektus. Mi többet már nem tudunk költeni, de talán előrébb tudnánk kerülni, ha a szomszéd lova és bikája megdöglene.

Ha lesz sapka, akkor a Ferrari, Mercedes és Redbull vörös fejjel, habzó szájjal fog k..a..ázni a Liberty felé, ha meg nem lesz, akkor meg a többi csapat, aki nem szolga, és megteheti, hogy hangoskodik, tehát élen a Renault és a Mclaren.

(#124372) consono válasza nord_ (#124366) üzenetére


consono
(addikt)

Pont ezt akartam kérdezni :) Miért lepődik meg 10-15 évente mindenki ezen? Szerintem nem kell kölségplafon (akkor sem sapka :) ), takarodjon mindenki, aki nem bírja a versenyt! Aztán legfeljebb saját magát beszabályozza majd a sport ha 4-5 csapat marad csak a rajtrácson, mert visszaesik a nézettség és a reklámérték is... Sőt, mondok jobbat, legyen inverz költségplafon: évi 300 misi alatt ne lehessen beszállni ;]

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#124373) Aweriot


Aweriot
(veterán)

Nekem mindegy, hogy lesz-e költségplafon, csak hozzá vissza a V10-et és ültessék be a Mclarenbe Alsonsot és Kimit és ők ketten versengjenek a címért :DDD

"mindenki egy kicsit neonak érzi magát amikor először végigpörög az orra előtt egy apt update/upgrade"

(#124374) Leon77 válasza Aweriot (#124373) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Sőt, csak ők versengjenek a pályán :C

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#124375) snecy20 válasza Aweriot (#124373) üzenetére


snecy20
(veterán)

És vissza is regresszáltunk 2005-be faszán. :DDD

(#124376) b-type válasza consono (#124372) üzenetére


b-type
(nagyúr)

na ezért szoktam mondani hogy teljesen felesleges a nézőket megkérdezni hogy szerintük hogy lenne jobb az F1.
Senki és semmi nem vágná hamarabb tönkre az F1-t..

Boldog új évet!

(#124377) Zoleee83 válasza consono (#124372) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Jó akkor maradjon a jelenlegi rendszer, szórja a pénzt a Ferrari, Mercedes, RB mert nekik annyi van hogy nincs hová tenni, viszont! akkor ez a 3 nagy csapat mivel ennyire előtte van mindenkinek kapjon a nyakába 5-10-15 kg ballasztot, és mindjárt van esélye egy Williamsnek is a közepében/elejében.
Nevetséges amikor egyik-másik nagycsapat a motorbünti után a 10. körben már úgy megy el a komplett középmezőny mellett, hogy épp csak oda nem szól közben "Húzódj már b+ ez egy Ferrari/RB/Mercedes nem látod :D ?!? "

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124378) consono válasza b-type (#124376) üzenetére


consono
(addikt)

Hát, ugye az a helyzet, hogy hülye ötlete mindenkinek van, de senki nem fogadja el a másikét :)

Pedig alapjában véve van válságban a F1 és szerintem nem is nagyon lesz már visszatérés a hőskorhoz, a "normális" versenyekhez, az ember ember elleni küzdelméhez, a géppel való küzdelemhez. Jelenleg már túlságosan kifinomult minden: a motorok, az aero, a versenyzők, a stratégia. Ebből csak mesterségesen lehet kilépni: vagy nem hagyunk fejleszteni, vagy pedig márkakupát csinálunk belőle, mint az Indyből. Én úgy gondolom mindkettő csökkenteni fogja még tovább az érdeklődést és a versenyek színvonalát is.

Igazából a számítógép öli meg az egészet: a motorvezérlés, a szimulációk, stb...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#124379) b-type válasza consono (#124378) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Szerintem egyszerű, nem kell ötletelni hogy hogyan kellene az F1-t irányítani, hanem el kell fogadni hogy ehhez nincs elég rálátás nézőként.

Itt van ez az év, sztem simán lehetne lelkendezni is miatta, már a tavalyi sem volt sz@r, ha meg valaki kiöregedett belőle, vagy unja az nem nézi...minden sport változik, a tenisz, a WRC, a MotoGp, a tour de france...a halálvárás felesleges, ezek a sportok azért vannak mert szükség van rájuk, élnek meg hullámvölgyeket és hullámhegyeket, de ennyi.

Boldog új évet!

(#124380) consono válasza b-type (#124379) üzenetére


consono
(addikt)

Igazad lehet, tavaly volt az első év, amikor úgy éreztem, hogy nem igazán érdekel már a Forma 1, pedig évtizedek óta nézem. Aztán mégis ottragadtam előtte. Szerintem idén is nézni fogom, szeretnék végre látni egy Ferrari VB címet :D

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#124381) gbors válasza consono (#124372) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Nincs az az icipicit is épeszű tulajdonos, aki eddig hagyja fajulni a dolgokat...

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#124382) b-type válasza consono (#124380) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Benne van a levegőben, Alonso is így jósolt. ...összehasonlíthatatlanul jobban hangzana egy Ferrari VB és 2020-ra a nagy visszavágó+Verstappen, mint egy Mercedes VB.
Legyen akárhogy, a lényeg hogy mindenki ki tudja hozni a lehetőségeiből a maximumot.
..
Aztán lehet hogy brutális Red Bull henger lesz.. :) ..most még nem tudni szinte semmit.

Boldog új évet!

(#124383) velizare válasza b-type (#124370) üzenetére


velizare
(veterán)

azért mondjuk az tetszett, hogy miután kilépett a citroen is a wrc-ből, átvitte a szerelőcsapatát (is) a wec-be, és panaszkodtak a riválisok, hogy olyan autót építettek, amivel mint egy kib@szott tankkal, átmentek mindenen, míg a többieké az első koccanásra darabokra tört. ;]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#124384) gabe_ válasza velizare (#124383) üzenetére


gabe_
(őstag)

Nem a wtcc-be mentek át?

Sovány szakácsban sose bízz!

(#124385) guftabi96 válasza gabe_ (#124384) üzenetére


guftabi96
(addikt)

De
De a C-Elysée TC1 tényleg egy tank volt. Emlékszek amikor Bennani elmért egy kanyart a Nordschleifen, csattant egy szépet a szalagkorláton, majd mintha mi sem történt volna, ment tovább.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#124386) erahurka válasza guftabi96 (#124385) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ó a jó öreg WTCC ahol a gyári csapatoknak mindent szabad volt, de ha privátként túl közel mentél Müller autójához már jött is a büntetés :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#124387) [CS]Blade2 válasza velizare (#124383) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A dolog szépséghibája, hogy megvan az esélye, hogy már eleve egy olyan alkuval mentek át a WTCC-be, hogy ilyen és ilyen autókat kelljen építeni, hogy mi ezt és ezt a WRC-ből át tudjuk menteni, és mi ezt elkezdjük építeni, de a többieknek még ne mondjátok el, hogy milyen szabályok szerint kell majd építeni az autót. Akkor átjövünk. Így viszont nincs igazi verseny, csak alkuk. Egy expo az egész.

Az előző F1-es téma is erre fut ki. A csapatok a saját érdekeik mentén politizálnak az F1 jövőjével kapcsolatban, hogy könnyebb dolguk legyen és/vagy a másiknak nehezebb.

(#124388) velizare válasza gabe_ (#124384) üzenetére


velizare
(veterán)

de, wtcc.

@[CS]Blade2: ezt biztosan nem olvastad végig. legalábbis remélem.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#124389) guftabi96


guftabi96
(addikt)

W10

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#124390) Hory84


Hory84
(tag)

Érdekes színe lesz a Mercinek. :Y

[ Szerkesztve ]

(#124391) guftabi96 válasza Hory84 (#124390) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Szerintem azt fogják csinálni, mint a RB 2015-ben. (vagy azt, mint tavaly)

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#124392) Hory84 válasza guftabi96 (#124391) üzenetére


Hory84
(tag)

Gondolom minél tovább titkolózni akarnak a teszteken. Lehet kitaláltak valami érdekeset? Vagy csak az új szabályok miatt csinálják? Érdekes lesz! Lehetne már jövő hét. :D

(#124393) Zoleee83 válasza Hory84 (#124392) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Már csütörtöktől elkezdődik!
Haas-szal nyitunk asszem 😉
Bár ott csak festés release lesz.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124394) erahurka válasza Zoleee83 (#124393) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Máshol is a festés lesz a lényeg, az igazi autót Ausztráliáig titkolni fogják.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#124395) snecy20 válasza guftabi96 (#124389) üzenetére


snecy20
(veterán)

Gondolom ez azért lesz, hogy az apró nüanszok ne legyenek túl jól kivehetőek.

(#124396) shteer válasza erahurka (#124394) üzenetére


shteer
(félisten)

Az aero-módosulások miatt ebben én nem vagyok ennyire biztos. Kell a teszt ami igazolja a szélcsatorna értékeket

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#124397) válasza shteer (#124396) üzenetére



(addikt)

Főleg a korreláció a fontos, azt meg tudják tesztelni egy fapados modellel is.
Ha ott egyeznek a számok, akkor jó eséllyel a full extrás modellnél sem lesz baj.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#124398) erahurka válasza (#124397) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Meg hogy nem sül-e meg a motor két kör alatt a kasztniban. Ez főleg a Mclaren és a Red-Bull szempontjából lesz fontos :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#124399) Zoleee83 válasza erahurka (#124398) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nyúi' azt mondta adjon a Honda bármilyen motort ő belefaragja a RedBull-ba.
Mondjuk ezt megnézném benne.
Troll komment OFF :DDD

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124400) válasza Zoleee83 (#124399) üzenetére



(addikt)

viszont ez biztos húzna is rendesen. :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.