Hirdetés

2020. január 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124251) b-type válasza Samott (#124249) üzenetére


b-type
(nagyúr)

argh :)
nem komoly, nem jó vett a srác két modell az ebay-n és összerakta-lefotózta, de az egyik nem méretarányos.
..
De valóban hosszabbak, itt igazából nem teljes hosszról érdemes beszélni, mert az aero.
Tengelytávról érdemes beszélni.
pl.
Ferrari F2004: 3063
Ferrari 2017: 3594 mm

ennyi.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#124252) velizare válasza b-type (#124251) üzenetére


velizare
(veterán)

ez a tuti:

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#124253) [CS]Blade2 válasza velizare (#124252) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Ez tuti nem méretarányos. A gumi mérete semmit nem változott, csak szélesebb lett. A mostani első akkora, mint a korábbi hátsó. A mostani hátsó meg aszem 420mm széles, de nagyságrendileg ez a méret.

Szerk.: így már sokkal jobb.

[ Szerkesztve ]

(#124254) b-type válasza velizare (#124252) üzenetére


b-type
(nagyúr)

igen, nagyjából ez lehet a valóság.
bszott nagyok egyébként :D ..valóban nem ártana egy kissé visszaléptetni

Boldog új évet!

(#124255) velizare válasza guftabi96 (#124223) üzenetére


velizare
(veterán)

egy ~25 éves f1es brandet húznak így le a wc-n. :((( :((( :(((

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#124256) hobizoli válasza Hory84 (#124244) üzenetére


hobizoli
(veterán)

vhol el kell fernie az uzemanyagnak is, akkor meg tankolhattak
maga a motor kisebb

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#124257) Motion_Blur válasza velizare (#124252) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

2005-2008-as autók nálam a TOP :R

Mondjuk a szezonok se voltak éppen rosszak ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#124258) b-type


b-type
(nagyúr)

szóval a programajánló:

tavalyi futása Rossi-nak: [link] a teszt után sokan puffogtak hogy nagyon nagy a lemaradása az IC-nek az F1-hez képest, kb. F2-s szint azaz 12-14mp.
piszok kíváncsi leszek milyen futam lesz..de már az előtesztre is a köridők miatt.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#124259) #81733120


#81733120
(törölt tag)

Sziasztok!
Ide csak F1-el kapcsolatos dolgok jöhetnek, vagy F-E-s téma is jöhet? :D

(#124260) Aweriot válasza #81733120 (#124259) üzenetére


Aweriot
(veterán)

Ez a komoly topik, a versenydodzsem széria nem ide tartozik ;]

"mindenki egy kicsit neonak érzi magát amikor először végigpörög az orra előtt egy apt update/upgrade"

(#124261) #81733120 válasza Aweriot (#124260) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

Akkor nyitok egyet. :U

;]

[ Szerkesztve ]

(#124262) badd válasza #81733120 (#124261) üzenetére


badd
(tag)

Itt van: [link]

(#124263) #81733120 válasza badd (#124262) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

Köszi! :R Bár úgy látszik, eléggé kihalt. :(

(Az az érdekes, hogy a kereső nem segített most. :D)

(#124264) Samott válasza #81733120 (#124263) üzenetére


Samott
(senior tag)

Persze hogy kihalt, az a keves ami szobakerul rola altalaban itt hangzik el. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#124265) #81733120 válasza Samott (#124264) üzenetére


#81733120
(törölt tag)

Akkor maradok itt. Egyébként is leginkább a F1-et követem. :)

(#124266) Zoleee83 válasza b-type (#124258) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ha lesz majd linked megtennéd hogy átdobod lécci?:)
Előre is köszi!

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124267) Don.Corleone válasza guftabi96 (#124223) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Igazából várható volt, mikor belépett a Sauber családba a ferrari, eljön ez a nap is egyszer. Én egyfelől, mint olasz autób**i és alfa szerelmes, nagyon örülök hogy ott lesznek végre és szerintem egy kifejezetten versenyképes technika lesz az oldalukon, öröm lesz Kimit nézni, nyomás nélkül csak a vezetésre koncentrálva. A festésükre még inkább kíváncsi vagyok. :) Viszont a másik oldalról nagyon szomorú vagyok a Sauber miatt, egy igazi régi nagy istálló, persze lehet mondani, hogy legalább nem dőlt be az egész "biznisz" és talán az utóbbi évek után ez volt a lehető legjobb végkifejlet. Kicsit olyan főnixmadár volt számomra ez a csapat mindig is, kicsit meg kellett rendre halni, hogy újjászülethessenek. A történetükben kifejezetten sajnálom, hogy a Bmw kivonult, velük jó kis páros voltak. De hát "nagy meséket ír az élet". Ez is egy nagy mese, hogy most már ott az Alfa név.

(#124268) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

" A BudgetBookGP jelentése szerint az Alfa Romeo már nem 50, hanem 100 millió eurót fizet a szponzorációért, így a csapat összköltségvetése 250 millió lesz 2019-ben. Ez azt jelenti, hogy az Alfa Romeo ugyanannyi pénzből gazdálkodhat, mint a gyári Renault és a McLaren. Plusz ott van a Ferrari erős technikai háttere."

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124269) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

"...a BudgetBookGP jelentése szerint az Alfa Romeo már nem 50, hanem 100 millió eurót fizet a szponzorációért, így a csapat összköltségvetése 250 millió lesz 2019-ben. Ez azt jelenti, hogy az Alfa Romeo ugyanannyi pénzből gazdálkodhat, mint a gyári Renault és a McLaren."

forrás: motorsport.com hungary

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#124270) #81733120


#81733120
(törölt tag)

:C

(#124271) 7etape válasza Motion_Blur (#124269) üzenetére


7etape
(addikt)

Jó lenne, ha erősek lennének. Kimi még lehet, hogy jobban is jár az Alfával... :K

(#124272) Aweriot válasza 7etape (#124271) üzenetére


Aweriot
(veterán)

Nem reâlis, de azért röhögnék egyet ha a Sauber jobb lenne mint a Ferrari.

"mindenki egy kicsit neonak érzi magát amikor először végigpörög az orra előtt egy apt update/upgrade"

(#124273) Zoleee83 válasza Aweriot (#124272) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Valóban nem reális, de ha az Alfa 1-1 pályán be tud segíteni a nagy tesónak, akkor sok problémát okozhatnak a Mercinek, RB-nek ;)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#124274) snecy20 válasza Motion_Blur (#124269) üzenetére


snecy20
(veterán)

Komoly lenne egy konstruktőri 4. vagy 5. hely. :)

(#124275) Samott válasza Aweriot (#124272) üzenetére


Samott
(senior tag)

Az remenytelen, de felhozhatjak harmadik eronek oket. Plane ha az RB-nek kuzdelmes lesz az elso hondas ev.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#124276) 7etape válasza Aweriot (#124272) üzenetére


7etape
(addikt)

Ez szerintem lehetetlen, esetleg akkor fordulhatna elő ilyesmi, ha a Ferrari valamit nagyon „elmérne”, de erre meg kicsi az esély. :)

(#124277) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Az Alfa és a Ferrari között van 1,5-2 másodperc.
Az Alfa és a Redbull között 1-1,5 másodperc.

Az testvérek között is min. 4-6 év alatt hozható be, nem 4-6 hónap alatt. Ja, és még idén is majdnem fél pénzből. Úgy soha az életben nem lehet behozni. Fele annyi munkaóra, fele annyi géppel, stb.

VB 7. hely esetén szerintem örülhetnének, hogy előre léptek. Néhány másik kis csapatnak is van ennyi bizakodásra valója, pl. a Renaultnak, a Mclarennek, a Haasnak, és a Racing Pointnak. Ha ebből csak 2-3-nak jönnek be a számításai, akkor hasonló mennyiséget tudnak fejődni az Alfához képest, úgy pedig mindenki marad a helyén.

Ha 107% körül lennének, akkor még azt mondom, hogy jó feltételek mellett ráverhető 1 tél alatt a Ferrarira az a 1,5 másodperc.
De az utolsó 1,5-et azt 10x nehezebb ledolgozni. A szabályváltoztatások miatt még megvan az esélye annak is, hogy nem, hogy közelebb kerül a 7 kis csapat, hanem még jobban leszakadnak. A Redbull pl. már rég lenyilatkozta, hogy már most visszanyerték a szabályváltoztatások ellenére a tavaly nyári aero szintet.
Fújt dupla diffúzorral, meg ilyen olyan kiskapukkal lehetne pár hónap erejéig felzárkózni.

(#124278) BenHans válasza Aweriot (#124272) üzenetére


BenHans
(addikt)

Ez nem reális, de szeretném valóságosnak látni, hogy beelőzzék a Haast és/vagy a McLarent.
A Williams és a TR tuti mögöttük lesz, vagyis szerintem ők lesznek a sereghajtók, de a Racing Point, a McLaren, a Haas és az Alfa között nagyon szoros lehet a dolog. Talán a Renault egy kicsivel felettük lesz.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#124279) Csapoati válasza snecy20 (#124274) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A tavalyi Ferrari kasztnival és az idei motorral? Simán meglehet. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#124280) Enzolord válasza Csapoati (#124279) üzenetére


Enzolord
(addikt)

Akkor a Ferrari jövőre 3 csapattal indul? 😁😁

Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”

(#124281) 7etape válasza Enzolord (#124280) üzenetére


7etape
(addikt)

....és még mindig fölényesen győz a Mercedes... ;]

(#124282) DS39 válasza Enzolord (#124280) üzenetére


DS39
(veterán)

A Haas nem a Dallara-tól veszi a kasztnit?

(#124283) [CS]Blade2 válasza DS39 (#124282) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Mindig a tavalyi Ferrari-t gyártatják le a Dallarával. Imit-amott pár méret különbség, hogy a szabályoknak megfeleljenek. Abba megy az aktuális Ferrari motor, váltó, felfüggesztés, szóval teljes hajtás.

(#124284) consono válasza [CS]Blade2 (#124283) üzenetére


consono
(addikt)

Erről van valami konkrét cikk, bizonyíték, akármi? Mert tényleg hasonlít a kocsi, meg nyílt titok, hogy szorosak a kapcsolatok a két a csapat között, de ez így elég fura...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#124285) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#124283) üzenetére


snecy20
(veterán)

Akkor jövőre már 6 Ferrari lesz a mezőnyben? 4 autó áll majd félre körön belül a 2 gyári elől, és 4 autó nehezíti majd még körön kívül is a 2 Mercit? ;] :P

(#124286) Májkii válasza consono (#124284) üzenetére


Májkii
(senior tag)

(#124287) feri1014 válasza consono (#124284) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Inkább csak arról van szó, hogy mivel rengeteg Ferrari alkatrészt használnak, hasonló koncepció alapján is építik az autót, ezért van hasonlóság 1-2 helyen. Az már kiderült volna, ha olyan adatokat használnak fel, ami nem megengedett. Tavaly eléggé neki is estek a csapatok a Haas-nak.

Az pedig egyáltalán nem új keletű, hogy a csapatok másolják egymást.

[ Szerkesztve ]

(#124288) consono válasza feri1014 (#124287) üzenetére


consono
(addikt)

Én is így gondolom, a fenti két cikk sem beszél másról...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#124289) feri1014 válasza consono (#124288) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Mert nincs is alapja. Tavaly Alonso frusztráltságában elengedte a hangzatos a Haas a 2017-es Ferrarit használja kijelentését. Azóta ez tény. :))

(#124290) [CS]Blade2 válasza snecy20 (#124285) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Eddig is figyeltek az ügyfelek a kenyéradóra, az Alfa ezen nem változtat. Nyílt titok, hogy a Ferrari ügyfeleknek hogy kell kezelni, ha meglátják a piros autót a visszapillantóba, és ugyanez a Mercinél.
Nem annyira szembeötlő valójában, mint amilyen lehetne, mert az erősebb, hogy a saját versenyük miatt egyébként is elengednek minden élmenőt szinte azonnal. Az ügyfél 1 kanyar alatt elenged, a konkurenciát meg zavarja pár kanyaron át, amíg tudja. Lekörözésnél addig megy el, amíg elmehet, miután megkapta a kék zászlót. Vannak kivételek, senki ne keressen olyat, hogy egy Haas miatt szívott Vettel, mert nem 100%-os a dolog.

Ilyen hasonlóságok vannak. Még az első szárny is 95%-ban egyezik. Az első felfüggesztés is. A visszapillantót még nem kapták meg 18-ban, pl. az egy eltérés. :D Jövő hét utáni héten lehet, hogy az is rajta lesz. A felső légbeömlő egyezik. Burkolat nélkül lenne csak igazán durva a dolog. A szabályok adta lehetőségeken belül szinte tavalyi Ferrari a váz. Ez is nyílt titok. Valahogy okosba megoldják. Nem az van, hogy megkapják hivatalosan a tervrajzot és elviszik a Dallarához, hanem a szoros együttműködés jegyében megkapják, és megsúgják nekik és/vagy ők annyit csinálnak vele maguktól, hogy mennyit kell változtatni rajta, hogy átmenjen, hogy ez nem egy tavalyi Ferrari.

A Sauberen 1000x annyi egyedi alkatrész volt tavaly. Nemsokára kiderül, szerintem csak a Haas lesz tavalyi Ferrari. Az Alfa házon belül megoldja az aktuális Ferrari motor, váltó, felfüggesztés köré. Egy jó 0 napos kaszni mindig jobb lehet, mint egy 1 éves elavult.
A Redbull a STR-val viszont lehet, hogy megjátssza azt, amit a Ferrari a Haassal. Megkapják az idei Redbull felfüggesztést, az idei motort, váltót, és hozzá a tavalyi Redbull minimálisan átalakított változatát a nagy rake-el. Olcsóbb, jobban egyeztethetőek az adatok a Honda motorról. Valszeg eldöntötték, hogy jó a Redbull-os nagy rake-es irány a hybridhez, és nekik tökéletesen megfelel, ha hasonló a STR, és megfelel, ha az 1 éves elavult technikával 1,5 másodperccel lassabbak. Saját építéssel is ennyi.

(#124291) feri1014 válasza [CS]Blade2 (#124290) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Tudsz linkelni forrást ezekről az információkról? Szívesen olvasnék a témában.

Az első felfüggesztés is.

Legalább arra figyelnél, hogy ne bizonyítsd azt, hogy lövésed sincs a dologról. Mert bizony a felfüggesztést is megveszi a Haas. Érdekes is lenne, ha nem egyezne meg a kettő.

(#124292) guftabi96 válasza [CS]Blade2 (#124290) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Ránézésre megmondod, hogy mennyire melyik része az autónak mennyire egyezik meg a Ferrarival? Azigen :D

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#124293) [CS]Blade2 válasza feri1014 (#124291) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Én írtam le először, hogy viszik a felfüggesztést. :U
Nekem mind1. Én nem akarok senkit meggyőzni. Legyen úgy, hogy nektek nincs túl nagy hasonlóság, nekem meg jó ez a verzió.
Ha hivatalosan kivizsgálnák, akkor úgyis azt állapítanák meg, hogy ez nem a tavalyi Ferrari. A szó szerinti, szó szoros értelmében így nektek lenne igazatok. Ezért kaszálták el Alonso és társai panaszát is. Ha ő mondja, akkor rágalom, gyanúsítgatás, hogy szabálytalan amit csinálnak.
A valóság viszont az, hogy mindenki tudja, hogy a szabályok adta lehetőségek határán evickélnek. Még pont nem a tavalyi Ferrari.

(#124294) feri1014 válasza [CS]Blade2 (#124293) üzenetére


feri1014
(senior tag)

A valóság viszont az, hogy mindenki tudja, hogy a szabályok adta lehetőségek határán evickélnek. Még pont nem a tavalyi Ferrari.

Ilyen érvekkel elég kemény vitapartner vagy. Milyen tényekkel is tudod alátámasztani, hogy a szabályok adta lehetőségek határán evickélnek? Talán abból állapítottad ezt meg, hogy ha hirtelen ránézel a 2 autóra, akkor vannak hasonló megoldások? Talán azért gondolod így, mert ők is a hátratolt oldaldobozokat használtak? Az előző hozzászólásodban lévő képet kezd el alaposabban nézegetni. Bőven van jelentős eltérés a 2 autó között.

Tipikus esete vagy a fotelszakértőnek. Aztán, ha meg kellene védeni az érvelésedet, jön a mindenki tudja és hasonló nettó baromság.

Továbbra is várom a forrásokat, amikre alapozod ezeket a baromságokat.

(#124295) b-type válasza feri1014 (#124294) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sztem itt mindenki fotelszakértő :)
A Haas meg bűzlik messziről sztem, pont akkora mindkét autó, de nem csak a tengelytáv, hanem az autó teljes hossza is. ..az meg ugye elég valószínű hogy erre a méretre nem akarnak jobb aero-t fejleszteni ötödannyi emberrel mint a Ferrari , pláne mivel a motor hűtésigénye is ugyanaz. A legjobb ha egy az egyben megpróbálják lemásolni a Ferrari-t, mert erre a méretre, és hűtésigényre valszeg az a legjobb.
..és aztán mivel a Ferrari szélcsatornáját használják...
hát szal na :D
..ha alá lehetne támasztani hogy az aero is a Ferrari-é és nem a Haas 'zsenije' skicceli a Dallara-nak, akkor már kinyírták volna a többiek a Haas-t.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#124296) feri1014 válasza b-type (#124295) üzenetére


feri1014
(senior tag)

A motoron át az elektronikáig, minden a Ferraritól van. Azért ne legyen már gyanús, hogy ezt ugyan akkora helyre tudják beépíteni. A felfüggesztés is adott. Ilyen szintű bevásárlásnál még jó, hogy lesz hasonlóság a megoldások között. Ha részletesen elkezded megnézni az autókat, akkor találni fogsz bőven jelentős eltéréseket.

Persze maradhatunk a nézzünk rá a képre, hát ez két tojás megközelítésnél is. Tény, hogy egyszerűbb és elfogadhatóbb.

[ Szerkesztve ]

(#124297) Samott válasza feri1014 (#124296) üzenetére


Samott
(senior tag)

En nem ertek ehhez, de ha az mar elfogadott hogy nagyban hasonlitanak, akkor nezzuk mar meg ezeket a jelentos eltereseket. Mutatsz ilyet?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#124298) válasza Samott (#124297) üzenetére



(addikt)

Pl köridő.
Mi a fotelből itthonról úgysem tudjuk eldönteni, mennyire hasonlít vagy nem, de szerencsére nem is kell. Az, hogy ennyivel lassabb, bizonyítja, hogy bizony van jelentős eltérés..

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#124299) velizare válasza [CS]Blade2 (#124290) üzenetére


velizare
(veterán)

ez inkább a '17es ferrarira hasonlít, mint a '18asra. valahol elemezték is.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#124300) feri1014 válasza Samott (#124297) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Bargeboard, x-vane, halo, visszapillantó tükör, első és hátsó szárny, az oldaldobozokon a nyílás sokkal hátrébb van tolva, mint a Ferrarin bármikor.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.