Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#120001) BMW001 válasza Zoleee83 (#119978) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Nem is tudtam, hogy a Nascar autok ilyet repesztenek. :)

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#120002) b-type válasza Cartevo (#120000) üzenetére


b-type
(nagyúr)

igen, általában egy csapat privilégiuma hogy valakiben jobban bízzon mint a jövő versenyzőjében. Ehhez megvan minden adatuk, az összes teszt, az összes edzés, az összes szimulátoros teljesítmény, az összes adat a versenyekről, milyen motormódban milyen teljesítményt nyújtanak, mit tudnak mikor 'vitorlázni' kell, és mikor mikor 'hammertime' van.
Nincs két egyforma versenyző, az egyikben több a jó, jobb a +/- aránya.
A néző meg kombinál, de az igazság az hogy ha egy versenyző jó, sőt jobb mint a másik, akkor őt fogják favorizálni, általában a legegyszerűbb megoldás az igaz. Vandoorne vs. Alonso, Vandoorne qva nagy tehetségként jött fel az F1-be (kb. mint annak idején Hamilton), és Alonso felmosta vele a padlót, keresztbe és hosszába, a csapat mindent tud, megtarthatták volna ha olyanok az adatok, még csak 25 éves,...de nem kellett nekik, és senki másnak sem, és a qva nagy tehetség 26 évesen csúnyán elverve kikerül az F1-ből.
Pedig még csak nem is volt drága, annak idején Hamilton évi 200ezret kapott Alonso 20 millája mellett.
..ha mondjuk Hamilton visszavonul, szerinted komolyan Bottas lesz a Mercedes élversenyzője?
hm?

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#120003) [CS]Blade2 válasza b-type (#119997) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ezek a széles ballonos slickek gyakorlatilag laposra fújva, a nagy aero és mech. tapadás, és a 300-370-es végsebesség eszi meg a nagyját.
Ott vannak a beidézett mondatok. Lehet, hogy a 4 tonnás akkupack utolsó 1 tonnája már csak az utolsó másodpercek miatt kell. Lehet, hogy Monzában annyit jelent csak az utolsó 1 tonnányi akkukapacitás, hogy 350 helyett 370-el tudják megcsinálni minden körben az egyenest.
305km F1-es tempóval... ez a probléma.
A benzinben nagyon sok energia van. 1250kWh-t nyomnak el átlag 1,5 óra alatt.
Elektromos motorral átlag 416kW-ra lenne szükség, a csúcsteljesítmény miatt mehetne bele egy 700kW-os motor. Persze azonnal megvan a teljes nyomaték (sokszor annyi lenne, mint a mostani), meg ilyen-olyan dolgok, amik befolyásolnák a köridőt, így egy darabig nem tudjuk meg. Lehet, hogy egy teljesen elektromos F1-es gépnél egészen felborulna az egyenes és kanyartempó viszony.

[ Szerkesztve ]

(#120004) b-type válasza [CS]Blade2 (#120003) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem is hiszek az elektromos F1-ben. Talán inkább a cellás autókban. De nekem mindegy, lássuk-nézzük és versenyeztessék a lehetőségeket, mert úgy fejlődik.
Aztán majd meglátjuk mi lesz, ki marad. De a benzin az a múlt ez egyértelmű. eltűnik akár a szén.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#120005) Cartevo válasza b-type (#120002) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

(#120006) Motion_Blur válasza b-type (#120004) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Kapcsolódó: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#120007) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Nő a motorsportban:

Sírjunk vagy nevessünk? :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#120008) vhw válasza Motion_Blur (#120006) üzenetére


vhw
(addikt)

Érdekes, hogy állítólag "több nagy autógyártó is évtizedeken keresztül hitegette az embereket, hogy már közel van az üzemanyagcellás forradalom, de a kísérleti fázison egyik cég sem tudott túllépni."

Aztán az írás második felében már a kereskedelmi forgalomban kapható Toyota paramétereiről/áráról megy az elmélkedés, megtámogatva egy nyílvánvalóan kisebb, egyéni igényeket kielégítő kompakt töltőállomás képességein való sajnálkozással...

Hogy mire fel fúrják az ilyen lesajnáló hangvételű cikkek ezt a technológiát. Mintha már nem lenne tér alternatívák fejlesztésére, már nincs mit feltalálni, mert itt van a tökéletes Li akku.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#120009) Motion_Blur válasza vhw (#120008) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Az a gond, hogy a hidrogént ugye elektrolízissel nyerik, amihez elektromos áram kell. Amit ha tisztán akarunk előállítani, akkor nap, szél, vízenegia... a cellás autózáshoz olyan infrastrukturális fejlesztésre lenne szükség ami nem megvalósítható, esetleg unalmukban a svédek, dánok stb...

10 éves távolatban szerintem a villanyé a jövő.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#120010) prmcsk válasza vhw (#120008) üzenetére


prmcsk
(addikt)

Az, hogy valami tecnológiailag létezik és kivitelezhető, nem jelent semmit. Fel kéne végre fogni az egyszerű matekot. Mi abban a buli, hogy jelenleg iszonyú körülményesen, életveszélyesen - hidrogén esetében - és bődület drágán akarjuk kifejleszteni azt a derékszöget, ami egyébként más anyagokból, de létezik.

Előttem már többen vitték a matek nyelvére a dolgot, amiből egyértelmű, hogy - felhasználói szempontból - további évtizedek lehetséges alternatívája a "ződenergia" hasznosítása.

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#120011) b-type válasza Motion_Blur (#120006) üzenetére


b-type
(nagyúr)

[link]
Engem nem a közút érdekel, 5km a munkahely, azaz tökéletes lesz a villanyautó :)
A versenyzésre való alkalmassága viszont kérdőjeles nagyon. Iszonyat súlya van, a gyártók nyomják mert nekik még ez a legolcsóbb alternatíva, de az energia tárolása egyelőre szembe megy a versenyautók alapjának számító súly/teljesítmény aránnyal.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#120012) Samott


Samott
(senior tag)

A hidrogen mindig elokerul, de tenyleg nincs ertelme:

The Truth about Hydrogen

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#120013) velizare válasza b-type (#120011) üzenetére


velizare
(veterán)

ha csak az akksi a gond, megvan arra is a megoldás!

;]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120014) b-type válasza velizare (#120013) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez talán nem is annyira rossz megoldás, teljesen mindegy honnan szedi az áramot, csak ne tárolja több száz kilós akksiban. ...nyilván azért ne a képen látható megoldás legyen, és ne is a gyerekjátékokra emlékeztető sín, de ha meg tudják oldani hogy az aszfaltról úgy szedje fel az áramot hogy egy ember még futam közben is átsétálhasson rajta védőfelszerelés nélkül, akár szakadó esőben is, akkor hajrá.
Nem könnyű hanyattesni egy villanymotortól...bármilyen szénkefe lesz benne, hiszen azért a robbanómotor egy csoda volt a komplexitásával a kompaktságával...mondjuk eleinte azért a 18hengeres motorok, ami alulról karcolta a Mazdám lóerejét az nem ezt sugallta..jó mondjuk nyomatékban kb. percenkénti 100 fordulaton azért megette a kocsimat :D
Kompaktnak kompakt lesz egy villanymotor is még a vezetékekkel együtt is, de félbevágva nem lehet órákat eltölteni előtte, hogy hűbazzeg az a polírozott szelepfészek, meg az ováldugattyú és az a vezérműtengely, meg az ékelés, és a keverékképzés meg bazzeg az a leömlő, a gázlengéses qvaannyja.
A feltöltés hiánya miatt konkrétan sírni tudna az ember, a turbónyomás mikor megjön, a sivító kompresszor hangja, és persze a motorhang, motorféken a túlvilági terheléses atyaúristen hogy szinte kihallod a lassulást, és utána a kigyorsítás meg elemi erővel van tele, és a váltásoknál a minimális fordulatesés, majd újra fel a fordulattal emelkedő adrenalin...mert hogy álló farokkal vezethették ezeket az ziher.
Ennyi, lecsengett,..valamikor a gőzt is siratták a masiniszták...kivéve a szenet lapátoló embert.

Most más jön, ..és azért kicsit remélem hogy nem a villanyautó, de ha már az, akkor az akksi tömegét meg kell oldani, például azzal hogy nem kell az egész energia 70%-t eltárolni.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#120015) snecy20 válasza b-type (#120014) üzenetére


snecy20
(veterán)

Legyenek az autók alsószedősök, mint a 19. század végi villamosok. :D

(#120016) velizare válasza b-type (#120014) üzenetére


velizare
(veterán)

miért aszfaltról? aszfalt fölé kihúznak egy vezetéket, és egy hálóra szétterítik a pálya felett. valami rugalmas pózna kell az áramszedőre, akár gömbcsuklóval, hogy azért a bukótérből is vissza tudjon jönni.
;]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120017) snecy20 válasza velizare (#120016) üzenetére


snecy20
(veterán)

Vezeték nélküli aksitöltés is van már... ;]

(#120018) velizare válasza snecy20 (#120017) üzenetére


velizare
(veterán)

ja, de azt ekkora teljesítménynél és távolságnál már úgy hívjuk, hogy mikrosütő. :DDD

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120019) velizare


velizare
(veterán)

a renault beszélt a 2019es motoráról. [link]

az fia a ferrari érdeklődésére jóváhagyta a mercedes kerékagy-megoldását. ehhez hasonló volt az rb egyik első kerékagya, amit az fia mozgó aero elemnek minősítve tiltott be. a merci megoldását megvizsgálva za fia arra jutott, hogy az merőben különbözik a 2012es betiltott red bullos befújt kerékagytól.

[link]

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120020) Cartevo válasza snecy20 (#120017) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Meg kéne oldani legalább 1 szektorban.

mun.hu

(#120021) b-type válasza velizare (#120016) üzenetére


b-type
(nagyúr)

...vagy az egész átköltözik a virtuális térbe.
..akkor lehet V10, V12,..akár W18 is :D

...ja és le lehet szerelni a halo-t is. :)

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#120022) velizare válasza b-type (#120021) üzenetére


velizare
(veterán)


:)

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120023) Samott


Samott
(senior tag)

Hehe: Verstappen-biztossá tettek egy kanyart Austinban

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#120024) Malachi válasza Samott (#120023) üzenetére


Malachi
(addikt)

Demszky-karó, Verstappen-kerékvető... ;]

(#120025) Cartevo válasza Samott (#120023) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

A németeknél nem sikerült.

[ Szerkesztve ]

mun.hu

(#120026) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Na remek, a 2019-es idény előtti tesztek megint Spanyolországban lesznek, majd lehet nézni jövőre is a semmit meg a hóesést... :W

Első téli teszt - február 18.-21. - Montmeló
Második téli teszt - február 26.-március 1. - Montmeló

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#120027) Alexios válasza Zoleee83 (#120026) üzenetére


Alexios
(addikt)

Mert amúgy annyiszor szokott ott hó esni, és nem ez volt a kivétel az elmúlt 20 évben :U

(#120028) Zoleee83 válasza Alexios (#120027) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Az utóbbi években elég hideg volt, keress vissza :U
Valóban full reális egy 25-30C-s aszfalton tesztelni, mikor az évadban mindenhol 50-60C-os aszfalton mennek, végülis igazad van..

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#120029) snecy20 válasza Zoleee83 (#120026) üzenetére


snecy20
(veterán)

Bahrein-be vagy Abu Dhabi-ba nem tudom most miért nem képesek elvinni őket.

Amúgy röhögni fogok, ha egy pár év múlva kb. 2x2 napra redukálják majd a téli teszteket. A mezőny meg majd tesztelésre használja az idény első 6 versenyét.

(#120030) Zoleee83 válasza snecy20 (#120029) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

"A költségek miatt a középcsapatok erre egyértelműen nemet mondtak, és tették ezt annak ellenére, hogy idén még a hó is leszakadt a teszt ideje alatt."

Ami valóban pluszköltség, de egy kis ésszel meg lehetne tartani ezeket mondjuk Ausztráliában a nyár végén az első futam előtt.
(igen tudom oda nem annyi alkatrészt reptetni mint spanyolországba, de az adatok szempontjából több értelme lenne.)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#120031) snecy20 válasza Zoleee83 (#120030) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szerintem éves szinten Catering-re, meg a puccos motorhome-okra sokkal több pénzt kiszórnak az ablakon.

(#120032) velizare válasza Zoleee83 (#120026) üzenetére


velizare
(veterán)

a közérthetőség kedvéért maradjunk a barcelonánál. :)

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120033) Csapoati válasza Zoleee83 (#120030) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

(igen tudom oda nem annyi alkatrészt reptetni mint spanyolországba, de az adatok szempontjából több értelme lenne.)

Valóban nem annyi, szerintem a költségek valahol 5-10x annyi tájékán lehetnek. A másik, amiért nem mennek el messzire, az az, hogy a megbízhatóságot, meg a rendszerek működését nem kell 30 fokban tesztelni. Azokra ott lesznek a pénteki szabadedzések meg az évközi tesztek. A kisebb csapatokat simán taccsra vágná pár ilyen teszt (mert ugye egyszer 3 nap az semmi), ha meg nem mennének, csak a nagyok, az lenne a baj. Marha ritkán van február végén ilyen idő Barcelonában, a sokéves átlag kevéssel 20 fok alatt van. A hó meg még ritkább.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#120034) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

McLaren is delighted to announce a new partnership with Coca Cola.
The iconic brand will be carried on an F1 car for the first time

Link

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#120035) erahurka válasza Zoleee83 (#120034) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ha jól olvastam csak az idei év utolsó 4 versenyére szól a megállapodás. Amikor megláttam a címet azt hittem főszponzor lesz, egy ekkora cég nagyobb helyet is vehetne egy F1-es kocsin.

Bár ki tudja 2019-re mi lesz ebből a partnerségből? Már a Vodafone kilépésekor pletykálták hogy a Meki szívesen telematricázná a kocsiját Coca-Cola logókkal.

(#120036) snecy20: Az idei festés szerintem brutál jó, simán emblematikus lehetne ha tényleg visszatértek volna az élmezőnybe.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#120036) snecy20 válasza Zoleee83 (#120034) üzenetére


snecy20
(veterán)

Kéne már valami emblematikus festés is a Mclarennek, 2014 óta a megjelenésük egyenesen arányos a teljesítményükkel. :-/

(#120037) Tsa-bika válasza erahurka (#120035) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Pedig nem olyan helyekre megy a mezőny, ahol a Colát nagyon bekéne mutatni.

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#120038) Zoleee83 válasza erahurka (#120035) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Teljesen igazad van, most olvastam utána, tehát csak az utolsó idei versenyekre szól.
Lehet akciós volt a felület, ennyi erővel nagyobbat is kaphattak volna ha már úgysincs eredmény. :DDD

"McLaren ha anunciado una asociación con la conocida marca Coca-Cola por la que ambas partes colaborarán el resto de temporada 2018. De esta manera, será la primera vez que un coche de Fórmula 1 lleve el logo de la icónica firma de bebidas."

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#120039) erahurka válasza Zoleee83 (#120038) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Biztos meghirdették AliExpress-szen az üres szponzori helyeket :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#120040) Cartevo válasza Tsa-bika (#120037) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Alonso partnere lesz az, csak nem lehetett ott csak 1 futamon.

mun.hu

(#120041) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Hivatalos: Perez marad a Force Indiánál

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#120042) Tsa-bika válasza Cartevo (#120040) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Így már makes sense.

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#120043) DS39 válasza guftabi96 (#120041) üzenetére


DS39
(veterán)

Stroll is hamarosan be lesz.
Remélem ezt az India nevet elhagyják jövőre.

(#120044) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Mi a fene, Austinban olyan hideg van, hogy kabát kell? A spanyol riportercsaj teljesen be van öltözve, de Riccardio-n is normál sapka volt. Bár közben elkezdett szemerkélni az eső is.

[ Szerkesztve ]

(#120045) Motion_Blur válasza Atomantiii (#120044) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

18-19 fok van mint nálunk, én pólóban nyomom.
Aki mozog és nem csak dumál, az nem fázik ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#120046) [CS]Blade2 válasza erahurka (#120035) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem kis sereghajtó csapat érzetét kelti, hogy majdhogynem nincs felmatricázva. A narancssárga mellé pedig én semmiképp sem kéket tettem volna. Vagy full narancs vagy fekete szárnyak.

(#120047) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

M4Sport F1
Péntek 16:55 1. szabadedzés
Péntek 20:20 2. szabadedzés+boxutca
Szombat 22:45 időmérő
Vasárnap 19:30 futam

TCR

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#120048) velizare


velizare
(veterán)

október 18. 11.00

N° Car Driver ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
44 Mercedes Lewis Hamilton 3 3 3 2 2 2
77 Mercedes Valtteri Bottas 4 4 4 3 3 3
05 Ferrari Sebastian Vettel 3 3 3 2 2 2
07 Ferrari Kimi Räikkönen 3 3 3 2 2 2
03 RBR TAG Heuer Daniel Ricciardo 5 5 5 5 4 4
33 RBR TAG Heuer Max Verstappen 4 4 4 4 3 3
11 Force India Mercedes Sergio Perez 3 3 3 2 2 2
31 Force India Mercedes Esteban Ocon 3 3 3 2 2 2
18 Williams Mercedes Lance Stroll 3 3 3 2 2 2
35 Williams Mercedes Sergey Sirotkin 3 3 3 2 2 2
27 Renault Nico Hülkenberg 5 6 5 4 4 4
55 Renault Carlos Sainz 4 4 4 3 3 3
28 Toro Rosso Honda Brendon Hartley 7 7 7 6 3 4
10 Toro Rosso Honda Pierre Gasly 6 6 6 5 3 3
08 Haas Ferrari Romain Grosjean 3 3 3 2 2 2
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 3 3 3 2 2 2
14 McLaren Renault Fernando Alonso 4 4 4 4 3 3
02 McLaren Renault Stoffel Vandoorne 4 4 4 3 3 3
09 Sauber Ferrari Marcus Ericsson 4 3 3 2 3 2
16 Sauber Ferrari Charles Leclerc 3 3 3 2 2 2

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#120049) Hory84


Hory84
(tag)

https://twitter.com/tgruener/status/1052990002391601152?s=19

Új ferrari padlólemez.

(#120050) BenHans válasza DS39 (#120043) üzenetére


BenHans
(addikt)

Simán Racing Point Motorsport néven jók lennének, még rövidítve is jó az az RPM. :K

Hory84: Örülünk, Vincent? :F Ugye Ferrari esetén nem egyértelmű merre fejlesztenek. :D

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.