Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#118001) snecy20 válasza Motion_Blur (#118000) üzenetére


snecy20
(veterán)

A középmezőny és hátsó traktus pilótáinál simán jobb Raikkönen, odaérhet még akár a három élcsapat autó mögött a 7. helyre is. No meg egy kis Ferrari-féle tőkeinjekció sem ártana. :K

(#118002) velizare válasza Motion_Blur (#118000) üzenetére


velizare
(veterán)

hát ez eléggé merész jóslat így elsőre, tekintve, hogy a sauber mögött két csapat van csak. az egyik a williams, amelyik totálisan elkefélte az idei autóját, a másik pedig a force india, akiket kizártak.
a mekinek meg majdnem 3x annyi pontja van egy teljesen elkefélt autóval, a haasnak pedig majdnem 4x annyi a törő-zúzó versenyzőivel. hozzájuk képest nagyon keveset hoz ki a sauber a ferrari motorjából.
a force indiát meg talán nem fogják mégegyszer kizárni.

én sauber-williams-str csatákat várok az utolsó helyekért.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#118003) velizare válasza Motion_Blur (#117992) üzenetére


velizare
(veterán)

csak nekem tűnik furának, amikor kimi a szimulátor felől érdeklődik? :DDD

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#118004) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#118000) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem jelenleg így néz ki a várható felállás:

Mercedes
Ferrari +-0,1
Redbull +-0,1-től kezdve akár +1,0
4. A Renault - Szerintem nem jönnek közelebb a TOP csapatokhoz képest, így én megelőlegezek egy 1,5 másodpercet, versenyen +1 kört. RIC miatt én bérletesnek gondolnám a 7. helyre.
5. A Haas - Jövőre azért az idei Ferrarival fognak menni.

Ez így 5 csapat, amit szinte biztos, hogy nem tud leverni a Sauber. Így néha 1 vagy 2 pont a reális.

A sereghajtók közül:
A Stroll csapatnak van egy jó alapja, és azért 1 pilótával is el tudják szedegetni azt azt 1-2 pontot Kimi elől. Szerintem még 1 évet elvegetálnak a megvásárolt cuccokból.

A STR elképzelhető, hogy sokkal több cuccot meg fog kapni a Redbulltól, így még gyenge pilótapárossal sem érdemes temetni őket. Szerintem a kérdés csak az, hogy meg akarják-e tartani ezt a Mercedes féle fejlesztési filozófiát. A tippem az, hogy nem. Idén mintha már feladták volna, és csak simán a motor miatt jár a 2 autó. Így pedig Redbull felfüggesztessél, Redbull váltóval, Honda motorral hasonló felállás lehet, mint a Ferrari-Haas. Idei Redbull lesz szinte a gép.

Akiket Kimi leverhet, az szerintem a Mclaren és a Williams, akik nagyon el vannak tévedve. Mindkettőnek több 100 millió dollárt kellene betolni a gyár fejlesztésébe, és legalább 100-100 millával megdobni a csapat költségvetését.
A Williams ehhez valami orosz fatert akar behozni. Garantált utolsó hely.

(#118005) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#118004) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Igen, ez a papírforma amit írsz. Időmérőn azért remélem lesznek villanások, Vettellel azért pariban van Kimi 1 körön tempóban, HA nem krja el :) az meg azért nem rossz közel 40 évesen.

cain69: ha követnéd isntán tudnád hogy szokta tologatni azért :P

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#118006) Csapoati válasza snecy20 (#117996) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Csak Coulthard a 2004-es mezőny 4-5. legjobb autójából (ami ráadásul inkább lefelé szálló ágban volt abban az időszakban) ült be a 7.-be, míg Raikkönen a jelenlegi mezőny 1-2.-jából a 9.-be, ami ráadásul egy kvázi fiókcsapat...

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#118007) consono válasza [CS]Blade2 (#118004) üzenetére


consono
(addikt)

A Haas helyére akár a Sauber is oda kerülhet, csak a Ferrarin múlik...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#118008) snecy20 válasza Csapoati (#118006) üzenetére


snecy20
(veterán)

2004 második felében már jó volt a McLaren. :)

(#118009) DopeBob válasza velizare (#118003) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Titkon azt remelte hogy nincs nekik :)

MZ/X

(#118010) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Szerintem vettelnek kampecoltak az idei esélyei. Most majd még feszültebb lesz aranyom.

Jövőre kíváncsi leszek leclerc-re. Csak nehogy kipofozza a pontversenyben vettelt. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#118011) Don.Corleone válasza Lauda (#118010) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

hétről hétre erőlködsz, rossz látni ezt a vergődést. :) :O

(#118012) Lauda válasza Don.Corleone (#118011) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Erőlködök? Miért erőlködnék? Itt max vettel erőlködik.

[ Szerkesztve ]

(#118013) shteer válasza Lauda (#118012) üzenetére


shteer
(félisten)

Hogy került a képbe Max? ;]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#118014) Csapoati válasza snecy20 (#118008) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Igaz, akkor már elmentek 3-4. erőnek is. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#118015) b-type válasza Lauda (#118010) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Én nem temetném és nem is temetem Vettel-t, itt max akkor lehet összezuhanás ha beüt valami motorhiba a Ferrari-nál.
Viszont,...az hogy odahozták Leclerc-t az nem tesz jót Vettel-nek, hiszen mindenki mint Ferrari-s reménységről beszél, azaz a jövő, azaz Vettel-nek van max 1-2 éve hogy valamit csináljon, és ennyi a jelene.
Ez már nem Schumacher-i helyzet, hanem egy elég hülye helyzet.
Ebből a helyzetből nézve a Hamilton-Bottas, bármennyire is nem szeretem, egy, Hamilton-nak stabilitást jelentő szitu.
...és még Hamilton-i párhuzam nélkül is, most már valóban kicsit zavaró a Ferrari-s presszió. Még egy évet hagyni kellett volna Vettel mellett Kimi-t sztem, és utána lépni.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#118016) golfvariant válasza b-type (#118015) üzenetére


golfvariant
(tag)

Kimi és Ferrari drukkerként én azt mondom helyes döntés született. Kimi már nincs abban a top formában amivel akár VB-t is lehetne nyerni. Idén jól teljesít, de továbbra sem túl agresszív, időmérőn bele-bele hibázik...
Ha nem most, akkor jövőre kellene mennie. Én furcsának tartottam Kimi életrajzi könyvének időzítését is, azt általában a visszavonulásuk után szokták kiadni :U

Vettelnél pedig láthatjuk, hogy hiába tud gyors is lenni és villantani néha. Ezzel Ferrarival Hamilton, Alonso és talán Riccardo is vezetné a pontversenyt. Verstappent csak azért nem említem mert nem elég higgadt hozzá :)

A pilótacserével nem sokat tud veszteni vele a Ferrari:
Ha jól teljesít Leclerc akkor lehet felrázza Vettelt is, ha pedig hozza kb Rai szintjét, akkor szinte nem változik semmi.

(#118017) Redneck válasza b-type (#118015) üzenetére


Redneck
(veterán)

Annak fényében hogy mennyit hibázott 2017-ben és 2018-ban, igencsak érthető hogy a jövő reménységére is koncentrálnak. Jó lesz a Ferrarinak Leclerc. Fiatal, tehetséges, motivált.

golfvariant:
Kimi szerintem már leginkább csak az élvezetért és az F1-es feelingért csinálja. :U

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#118018) velizare válasza golfvariant (#118016) üzenetére


velizare
(veterán)

biztos vagyok benne, hogy sokan a rózi-bottas cserénél is ebben hittek. azóta újra kiderült, hogy teljesen más dolog egy mezőny végén szereplő autóból kihozni azt, ami benne van, mint folyamatosan nagy nyomás alatt az eltúzott elvárásoknak megfelelve vágigversenyezni egy bajnoki idényt.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#118019) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Buemi jövőre a Formula E-ben fog versenyezni. Ezzel lényegében akkor ki is lehet húzni a Toro Rosso listájából
Nekem Wehrlein - Kvyat a tippem.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#118020) Alexios válasza guftabi96 (#118019) üzenetére


Alexios
(addikt)

Wehrelin remélem visszakerül, mert igazából gyorsnak tűnt ahhoz képest hol versenyzett, kíváncsi vagyok egy erősebb gépből mit tudna kihozni, főleg ha egy erősebb csapattársa van - akár Kvyat, azért tudott ő gyors lenni ha fejben egyben van.

[ Szerkesztve ]

(#118021) Csapoati válasza velizare (#118018) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Bottas azért a Williamsnél se volt a világ közepe. Javarészt verte a már veterán Massát, de semmi extra. Gyanítom Wolfd menedzserkedése is elég sokat nyomott a latba 2016 végén.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#118022) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Merni kell butítani a mostani F1-es autókon – Brawn
"A leszorítóerő csökkenni fog, az autók pedig lassulnak az előttünk álló F1-es szabályváltozásokkal, ám Ross Brawn szerint ezt hiba lenne visszalépésnek tekinteni."

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#118023) 7etape válasza guftabi96 (#118022) üzenetére


7etape
(addikt)

Ilyen mintha már lett volna korábban is. :U

(#118024) JJános válasza shteer (#118013) üzenetére


JJános
(addikt)

Pedig Max nem is erőlködik. Laza a csákó. :DDD

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#118025) Lauda válasza guftabi96 (#118022) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Nem baj szerintem, ha lassulnak, csak legyen verseny.

[ Szerkesztve ]

(#118026) nap válasza guftabi96 (#118022) üzenetére


nap
(addikt)

Meg lehetnének keskenyebbek és rövidebbek is az autók.

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#118027) snecy20 válasza Lauda (#118025) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nekem mindegy hogy lassú autókkal verik-e le Hami-t. ;]

(#118028) Samott válasza guftabi96 (#118022) üzenetére


Samott
(senior tag)

"ám ennek az lett a vonzata, hogy közben nehezebbé vált velük az előzés" - miota nezem ezt a sportot azota ezt hallgatom. Mindig ezen ment a siras.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#118029) [CS]Blade2 válasza b-type (#118015) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem a legnagyobb hiba a Ferrarinál, hogy azt nézik, hogy:
2008 - Massa legyen, vagy Kimi a VB
2009 - Kimi legyen a VB
2010 - Alonso
2011 - Alonso
2012 - Alonso
2013 - Alonso
2014 - Alonso
2015 - Vettel
2016 - Vettel
2017 - Vettel
2018 - Vettel
2019 - akkor Vettel legyen, vagy Leclerc
2020- akkor most már tényleg legyen a Leclerc, vagy ki legyen
stb..
Közben az utolsó VB: 2007 - Kimi

Nagyon nem az a tendencia, hogy azon kellene gondolkodni, hogy ki legyen tőlük a VB.
Túl nagy jelentőséget tulajdonítanak a pilótának. "Alonso, használd a tehetséged, tudjunk, hogy milyen sok van". El is ment a VB.

1. körben az autóra kellene ráfeküdni.
2.-ban a taktikára és a csapatra
3.-ban, amikor az első kettő megvan, akkor lehetne foglalkozni a pilótával.

Látszik azért a nevekből, hogy, ha olyan lett volna az autó, hogy egy majom is VB vele, akkor bőven megvan.

Pontosan az idei évig kellett várni, hogy előforduljon egy kérdéses év, hogy talán Vettel is vastagon benne lesz, hogy nem jön össze. Előtte 10 év ment el az autón és csapaton. Az idei inkább egy kivétel lesz, ami erősíti a szabályt.
Jobb autó kell, jobban kell év közben fejleszteni, és be kell zsebelni a pontokat.

(#118030) velizare válasza Csapoati (#118021) üzenetére


velizare
(veterán)

akkor nem igen válogathattak, mert aláírt szerződése volt már mindenkinek 2017re. a 3 nagy utáni resztli bajnokságban bottas a 2. helyen végzett, szóval az akkor egy teljesen védhető döntés volt.
csak hát az ürge idénre erősen visszaesett.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#118031) Leon77 válasza [CS]Blade2 (#118029) üzenetére


Leon77
(senior tag)

+1

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#118032) szpal17 válasza [CS]Blade2 (#118029) üzenetére


szpal17
(őstag)

+1

(#118033) velizare


velizare
(veterán)

"We are receiving offers from every single area, from sponsors, it's a very strange feeling. I probably even underestimated the impact. I'm not a big fan of the social media, but I think it's a huge thing."
dől a pénz a sauberhez.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#118034) snecy20 válasza velizare (#118033) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mondjuk sosem értettem hogy Kimi marketing szempontból miért akkora szám. :B :B :B

(#118035) gbors válasza snecy20 (#118034) üzenetére


gbors
(nagyúr)

- Népszerű, sokan szeretik
- Felismerhető, megkülönböztethető karakter
- Jól idézhető

Stb.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#118036) snecy20 válasza gbors (#118035) üzenetére


snecy20
(veterán)

Oké, így lehet ez gondolom, csak hogy mindez honnan ered. :)
A "Yeah. I was having a shit.”-ből? :D

(#118037) erahurka válasza gbors (#118035) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Jól idézhető :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#118038) Samott válasza velizare (#118033) üzenetére


Samott
(senior tag)

Amugy ez egy hihetelen jo hir. Ha nem is er el semmit a Sabuernel, akkor is versenyezhet ket evet es ez igy ebben a formaban marha nagy segitseg annak a csapatnak ami anno bizalmat szavazott neki. Kicsit torlesz most nekik. :) Minden nepszerusegi felmeresben benne szokott lenni a top haromban, nyilvan vonzza a szponzorokat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#118039) gbors válasza snecy20 (#118036) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Az, hogy mitől kedvelnek meg valakit az emberek, nem feltétlen követhető könnyen (és főleg racionálisan). Kimit kedvelik, oszt' ennyi. A különc karakterek pedig mindig jobban prezentálhatók, mert helyből kilógnak a tömegből, nem kell erőlködni a megkülönböztethetőséggel.

(#118037) erahurka: hány pilótát tudsz mondani, akinek egy bemondásával póló készült?

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#118040) Obi-1 válasza [CS]Blade2 (#118029) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Nem gondolom, hogy Leclerc jövőre nagy nyomás alá helyezné Vettelt. Nem olyan egyszerű átülni egy másik csapatba, az időmérős "nyers sebesség" is azt jeleni manapság, hogy kinek mennyire sikerül ideálisan a felvezető körben a gumimelegítés, kit mikor küldött ki a csapat. Ha Leclerc így is a négyszeres nyakára nő, akkor meg tényleg ideje lesz nyugdíjba mennie a németnek.

Az élcsapatba igazoláshoz azért pár idézet :D
Bottas visszavágott: Én sem szívesen lennék a saját csapattársam
Perez: Célom a vb-cím lesz jövőre
Hamilton 2007: Győzni megyek Braziliába

Hülkenberg-Ricciardo párosra leszek kíváncsi még jövőre.

Only a Sith deals in absolutes.

(#118041) Zoleee83 válasza Obi-1 (#118040) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Szerintem meg egyből Vettel szintjén lesz Leclerc, valamiért látom a nyers sebességet a srácban már ennyi idő után is, ráadásul fejben nagyon ott van, ésszel autózik, vannak hibái edzéseken pl., de versenykörülmények között képben van.

Ricciardo szerintem megeszi reggelire Hülkenberget, nálam a német az olyan "semmilyen-középszerű" kategória.
Mondom ezt úgy hogy nyilván nincs alatta egy világverő autó, de nem látom benne azt az óriási tehetséget amiről évek óta mindenki beszél.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#118042) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Óriási siker Raikönnen életrajzi könyve, már most elérte a 100 ezer eladott példányszámot, mellyel Finnországban a top-lista élére ugrott a témában, utánnyomásra van szükség.
Magyarországon a könyvet az végén „Az ismeretlen Kimi Räikkönen” címen lehet majd elérni, megvásárolni.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#118043) erahurka válasza Zoleee83 (#118042) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Remélem a magyar kiadásra nem félmeztelenül kerül Kimi, úgy valahogy kevésbé vonzó kiadvány.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#118044) b-type válasza Samott (#118038) üzenetére


b-type
(nagyúr)

hány szponzort tudsz mondani az egész pályafutásában amit ő vonzott be? Mert én egyet.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#118045) Faterkam válasza erahurka (#118043) üzenetére


Faterkam
(őstag)

:)

Kép

"Semmiféle megbánás nem teheti jóvá az elmulasztott lehetőségeket." C. D. https://tinyurl.hu/d4Db/

(#118046) Samott válasza b-type (#118044) üzenetére


Samott
(senior tag)

Nem vagyok penzugyes egyik csapatanal sem. Kerdezd Vasseur-t.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#118047) Zoleee83 válasza b-type (#118044) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Finlandia! :DDD

De viccet félretéve a teljesség igénye nélkül a következő szponzorok Kimi-t támogatták közvetlenül, személyes szponzorok:
Singha Corporation, MAKIA, Oakley, Wrangler, MbPartners, Emirates, Johhny Walker, KRS.
Szóval van pár olyan támogató akik kifejezettem miatta szerződtek az adott csapattal.
Azt hogy kit vonzott be más kérdés.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#118048) Motion_Blur válasza b-type (#118044) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Hivatalosan az Oakley és a Wrangler Europe is személyes szponzora volt amikor visszatért a Ferrarihoz.

De pl. Shell-nek is sok szerepe van Kimi pályafutásában, voltak olyan pletykák hogy ők állták a fizuja egy részét visszatérése után.

Lotus: [link]

De majd utánanézek alaposan..

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#118049) b-type válasza Zoleee83 (#118047) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nem, nem a személyes szponzorok az más, ők a versenyzővel állnak szerződésben. Olyan kell aki a csapatot támogatja/támogatta a versenyző miatt.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#118050) Motion_Blur válasza b-type (#118049) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Tehát a fizetős versenyzők? Mint pl Perez vagy Maldonado?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.