Hirdetés

2019. december 9., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117951) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

A szezon hátra lévő része egy szempontból vált "könnyebbé" Vettel számára.
Nincs taktikázgatás, nincs számolgatás, spórolgatás egyszerűen nyomni kell ami kifér a csövön és megnyerni mindent.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117952) Cartevo válasza Zoleee83 (#117948) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

(GROS)JEAN viccnek jó volt.

mun.hu

(#117953) b-type válasza szpal17 (#117945) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Az az év Rosberg-é, akár megadja valaki akár nem.
Az viszont ne legyen már probléma hogy megvan említve milyen mértékben közrejátszott a technikai hibák aránytalansága...mégis mi a fenétől kevesebb ez a dolog, mint hogy Alonso-t kitaktikázta a Ferrari a VB-ből 2010-ben??!

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117954) prmcsk válasza Zoleee83 (#117948) üzenetére


prmcsk
(addikt)

Ez már régi téma. Én sem fogom fel évek óta, hogy mit kereshet ott grózsi ? Agyhalottaknak nem ez kéne legyen az önmegvalósulásuk helye. Tipikusan azaz ember, aki a tehetségtelenségét bátorsággal kompenzálná. Ráadásul baleset és közveszélyes...Plusz szégyen, hogy ezt szinte mindig más szívja meg.

Alonzót - ha jól emlékszem - anno egy vébétől fosztotta meg, mikor start után a fején állt meg. Gokartos időszakomban is voltak ilyenek. A fizikát semmibe vevő idióták lökdöstek ki bennünket.

A gyógyír ? Összebeszéltünk, hogy meggyógyítjuk az ilyeneket. Egyenként vadásztuk le őket. Szép sorban kezdtük mi is "elmanőverezni" magunkat. Amikor már négyszer-ötször kihullottak a pályáról, kezdték kapisgálni a miértjét. Érdekes, az ilyen kezelések után meggyógyultak és normálisan kezdték felfogni a dolgokat.

[ Szerkesztve ]

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#117955) Alexios válasza prmcsk (#117954) üzenetére


Alexios
(addikt)

Szerintem Grosjean pont nem tehetségtelen, ha egyben van pont hogy nagyon is gyors tud lenni. Csak általában nincs egyben :D

(#117956) prmcsk válasza Alexios (#117955) üzenetére


prmcsk
(addikt)

Az agya ugyanúgy hozzá tartozik, szerves része a megítélésének. Azon kell változtatni a leírt módon, hidd el, működik. :D

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#117957) [CS]Blade2 válasza prmcsk (#117954) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Valami mindig van a háttérben. Pénz, nő, csalások, háttér megállapodások, ilyesmik. Esetleg néha egyszerűen csak azt hiszik, hogy ő a válaszhatóak közül a legjobb választás a szempontjaik szerint.
Szerintem Grosjean így került be. Először benyomták, mert francia, a Haas pedig azért csapott le rá, mert ők a B Ferrarit úgy veszik, úgy gyártják nekik külső beszállítók, így nem nagyon van mire költeni, és akkor úgy voltak vele, hogy nem kell fizetős fater meg szinte ingyen alkalmazható újonc, hanem pár millióért majd ők vesznek maguknak, majd ők vásárolnak. A Lotusnál Kimi csapattársa volt, a Lotus pedig nem volt rossz csapat, és a Haas szintjén a lehetőségekhez képest drága is volt Grosjean. Gondolták, ha drága, akkor annyira rossz nem lehet.
Szerintem valahogy így nézett ki a dolog. Szerencsétlen pedig azt hiszi, hogy ment Kimi ellen, meg volt dobogón, és majd a Ferrari leszerződteti. Egy ilyen álomvilág alakult ki körülötte, és Haas-ék elhitték, hogy jó vételt csinálnak.

Egyébként még így is lehetne helye a mezőnyben, mert Stroll, Sirotkin, Vandoorne, Ericsson és Hartley még simán előtte megpályázhatna egy kiszállót az F1-ből.
Szerintem tehát hátulról a 6., akit ki lehetne venni. 6 tehetségnek kikiáltott fiatal pedig azért nincs. +Alonso nyugdíjazásával ott van még 1 hely.

(#117958) [CS]Blade2 válasza [CS]Blade2 (#117957) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Az én legerősebb mezőnyöm:
1. Kimi Raikkönen
2. Fernando Alonso
3. Sebastian Vettel
4. Lewis Hamilton
5. Max Verstappen
6. Daniel Ricciardo
7. Esteban Ocon
8. Sergio Perez
9. Valtteri Bottas
10. Nico Hülkenberg
11. Carlos Sainz
12. Kevin Magnussen
13. Pierre Gasly
14. Charles Leclerc
15. Lando Norris
16. George Russell

16 autó, 4 fiatal, abból 2 totál újonc kipróbálásra.

Ha nem válik be több újonc sem, akkor Antonio Giovinazzi-nak lehetne 1 évet, ha pedig kipróbáltat kellene visszahozni, akkor Sebastien Buemi-t még visszahoznám 1x.

1 autót fenntartanék mindig az aktuális GP2 bajnoknak

(#117959) Csapoati válasza [CS]Blade2 (#117958) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ugye ez nincs sorrendben? Mármint tudás szerint. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117960) Zoleee83 válasza Alexios (#117955) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Akkor velem van a baj, tehetségtelen mert balesetveszélyes, nem lát a pályán, tör-zúz.
Amiről te beszélsz az a bátorság, szerencse, a többiek figyelme hogy inkább húzódnak minthogy az ő versenyük is menjen a levesbe, és még ő akart Ferrari pilóta lenni. :DDD
Nem baj, majd jövőre visszatér az orosz torpedó, és ha összeakadnak ők hárman (Verstappen, Grosjean, Kvyat) lesznek csoda versenyek.
(Annyi a különbség hogy VER legalább valóban tehetséges, a másik kettőre nem mondanám.)

@[CS]Blade2 - Sorrendet leszámítva jó a lista, a nevek stimmelnek, részemről APPROVED! :D :K

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117961) Malibutomi válasza Csapoati (#117959) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Ja en is furan neztem ezen a felsorolason

(#117962) Alexios válasza Zoleee83 (#117960) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nem, amiről én beszélek az a sebesség, azért érdemes nézni időmérőn is, de a 13-as Lotusos éve is szerintem egész erős volt. Mint mondom, ettől még képes szétesni a pályán, de amúgy nyers tehetségben szerintem egyáltalán nem rossz. Igen, 12-ben tudom mit csinált, de ez 6 éve volt, azóta azért összeszedte magát, idén zuhant ismét össze, de voltak a köztes években bőven jó futamai

[ Szerkesztve ]

(#117963) b-type válasza [CS]Blade2 (#117958) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Buemi-t nem, ellenben Button-t és Wehrlein-t autóba ültetném, ha előbbi még akarná.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117965) Zoleee83 válasza JColee (#117964) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

LOOOL pont Palmer mondja ezt, szerintem az elmúlt 15 év legtehetségtelenebb pilótája volt.

Joly ON --> Joly OFF :DD

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117966) Tsa-bika válasza JColee (#117964) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Ezt ha egy Wehrlein mondja, akkor is csúnya lett volna, csak az ő fortyogó dühét megértenénk. Na de Jolyon...a srác még egy Red Bull-al is csak a saját tengelye körül tudna forogni.

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#117967) prmcsk válasza JColee (#117964) üzenetére


prmcsk
(addikt)

"Ezek a mai fiatalok"...Tényleg nem tudom mit képzelnek magukról, még ha ez a trendi is.

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#117968) Alexios válasza JColee (#117964) üzenetére


Alexios
(addikt)

Szerintem is vicces Palmer-től, de azért igazság is van benne. Egyrészt itt a fórumon is megy a sírás hogy a tehetséges pilóták kiszorulnak/nem jutnak be, másrészt 41 évesen itt fog még versenyezni a fénykorán már rég túllevő Raikkonen, mert szereti még csinálni, és petíciót írnak ezért még emberek alá.

[ Szerkesztve ]

(#117969) Motion_Blur válasza Alexios (#117968) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Ennél sokkal nagyobb probléma a Stroll-jelenség.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#117970) Alexios válasza Motion_Blur (#117969) üzenetére


Alexios
(addikt)

Stroll is pontosan 1 helyet foglal el, ahogy Kimi is, igazából nem tudom mitől nagyobb probléma. Szerintem Strollnak sem feltétlenül van helye a F1-ben, és Kiminek is ideje lenne visszavonulnia, aztán máris 1 hellyel több lenne a fiatal tehetségeknek - Kimi mellett az egyetlen dolog amit fel lehet mellette sorolni manapság, hogy szimpatikusabb karakter.

[ Szerkesztve ]

(#117971) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#117969) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Pontosan, Kimiben 39 évesen több van mint ebben a gyerekben vala is lesz, van egy szerencsés dobogója oszt' annyi.
Részemről inkább nézek kiöregedett világbajnokokat nagy kedvvel versenyezni, mint noname apuci kicsi fiait bohóckodni kazal pénzzel a hátuk mögött.
(De ide sorolnám Ericsson, Magnussen?, Stroll, Sirotkin, Hartley, Vandoorne?, Grosjean művészurakat is, végülis csak a fél mezőny :D )

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117972) mefistofeles válasza Zoleee83 (#117971) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Azért az utolsó pár futamát leszámítva az elmúlt szezonokban mikor láttad Kimit "nagy kedvel" versenyezni?

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117973) cyberkind válasza mefistofeles (#117972) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Nagy kedv nélkül is eredményesebb volt mint az itt felsorolt urak valaha is lesznek. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#117974) mefistofeles válasza cyberkind (#117973) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Sosem kérdőjeleztem meg az eredményeit. A hangsúly azon a szón van amit te írtál le... VOLT.....
Tudod aranycsapat is volt, most mégis szartalicska a magyar foci.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117975) cyberkind válasza mefistofeles (#117974) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Csak az a volt qrva rég volt, ez a volt meg kb bármikor az utóbbi futamok előtt, talán nagy különbség. Másrészt ez csak egy munka is lehet valakinek, nem kell feltétlenül is élveznie amit csinál, ebből adódóan a Lotus-nál volt az igazi élvezet nem most.

Pont ezért lesz jó a Sauber, ott szerintem máshogy fog a dolgokhoz állni, jót tesz neki majd a változás.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#117976) Alexios válasza Zoleee83 (#117971) üzenetére


Alexios
(addikt)

Én amúgy grosjean helyett raktam volna be ha lehetne választani, számomra a Haas tok homály hogy mit tud, grosjean idén nyilván nem sokat de magnussennek vannak egész jó versenyei - a kérdés hogy ez a max ami a haasban van vagy csak grosjeanhoz képest? Szóval én magnussent megtartanam mert idén jól megy, de valami komolyabb csapattars mellett

(#117977) mefistofeles válasza cyberkind (#117975) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Most komolyan össze akarod hasonlítani a tapasztalt világbajnokot aki egy ferrariban ül pár középszerű, zöldfülü arcal akik talicskán gurulnak?

Akkor már hasonlítsuk a mindenki által lesajnált Bottashoz! Bottasnál is rutinosabb, tapasztaltabb kb. azonos technikán ülnek és 3 kemény ponttal megy a honfitársa előtt. Ja és ezt kb. 20x annyi lóvéért teszi... Hát ja ....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117978) cyberkind válasza mefistofeles (#117977) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Palmeres nyilatkozatból indult minden, és mivel a fiatalok a téma, akik most is csak foglalják a helyet rengeteg pénzért így igen, hozzájuk is hasonlítom, de Wingman-hez is lehet, bár benne azért több van/lehetne csak nem ennél a csapatnál.

Azért a VB címet és a hírnevet meg kell fizetni, tökmindegy most mit meg hogy csinál, Wingman sose lesz ilyen felkapott, akkor se ha eredményekre váltja a tudását.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#117979) velizare


velizare
(veterán)

az rb lehet, hogy visszavált a renault b-specjére.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117980) Zoleee83 válasza cyberkind (#117978) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

És majd akkor lesz furcsa, ha jövő év végén megköszönik neki a Wingman szerepet és beültetik Ocon-t, vagy Russelt a helyére. Egészen sok esélyt látok rá.
Szerintem ezzel az autóval Ocon sokkal többre lenne képes mint Bottas, sokszor olyan szürke a finn, hogy keresni kell a közvetitésben is merre van.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117981) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Legújabb vad pletyka:
Alonso-Vandoorne páros 2019 Indycar - Harding Racing

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117982) BenHans válasza JColee (#117964) üzenetére


BenHans
(addikt)

Lol... :DDD
Amikor a sz@r kiszól a lyukból.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#117983) [CS]Blade2 válasza Csapoati (#117959) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Aszerint van valamilyen sorrendben, hogy szerintem a 4 VB még kell a mezőnybe, utána kb. annyira vannak sorrendben, hogy milyen sorrendben fontos, hogy itt legyen. Nagy vonalakban egy csapat/pilóta listából másoltam a neveket, így az is befolyásolta.
4 VB, 8 eddig jól bevált pilóta, 4 fiatal. Ennél nagyobb mezőny szerintem nem is kell, ha ilyen minőségű.

Utána lehetne azért bővíteni is: Az F2 bajnoknak alanyi jogon jár a hely, stb. Esetleg összejön 20 pilóta, utána egy diktatórikus rendszerben ki lehetne adni, hogy ezt a 20-t lehet szerződtetni. Következő évben a leggyengébbnek tartott helyett behozni az F2 bajnokát. Börni még meg is csinálta volna. Ő szeretett volna ilyen diktatórikus felállást, hogy ő mondja meg, csak mások nem mentek bele.
Pl.: megmondta volna, hogy Alonso ül a 2. Mercibe, és kész.

Szerintem az F2 bajnokának a szerződtetését még ezzel a nem is tudom milyen rendszerrel is kötelezővé tudnák tenni. Egy olyan szabályt talán át tudna nyomni az FIA/Liberty, hogy, ha senki nem szerződteti le a következő évre az F2 bajnokot, akkor időrendben a bejelentések szerinti utolsó csapat utolsó autójába kötelező beültetni. A fizetése mondjuk 200.000 euró, amit a Liberty fizet a közösből. Annak a csapatnak nem kell fizetnie egy fillért sem, akihez kerül.
Pl.:
Idén mondjuk George Russell nyeri.
A Mercedes nem szerződtette, a FI nem, a Williams nem, és fogynak el szépen a helyek. A végén már csak a STR-nál van 1 autó, és akkor hiába Mercedes akadémista, ingyen megkapja a 2019-es évre a STR 2. autóját.
Ha pl.: Norris nyeri, akkor 2019-re nincs semmi, mert őt a Mclaren már szerződtette.

De ezek a b...k képesek lennének ki...ni Russell-el, hogy ne kerülhessen a Redbull kis csapatához. Inkább megoldanák, hogy ne nyerje meg az F2-t, csak, ha épp kell nekik a nagy csapatba. Ilyen problémák azért mindig vannak az F1-ben. Szeretik erővel megoldani a dolgokat, és betűk szerint értelmezni a szabályokat.

(#117984) velizare válasza Zoleee83 (#117981) üzenetére


velizare
(veterán)

annyira nem vad... valahol levezették ezeket a lehetőségeket. arról van itten nagyba' szó, hogy a meki nem standalone akar átcuccolni az indybe, hanem valakivel felesbe csinálnák ott a boltot az első évben. ez ugye elsőre az andretti lenne, viszont állítólag a honda semmilyen szinten nem akarja, hogy egy lapon emlegessék lonzival, és nem elégednek meg azzal, hogy leszedjék ról a matricát, mint a teszten. pláne azután, hogy az ős-rivális toyotával parádézik a wec-ben. a hondának kapacitásbéli problémái is vannak, nem nagyon fér bele neki még egy autó ellátása. a másik gyártó, a chevi beszállását az andrettihez pedig annak a hosszú távú hondás szerződése akadályozza meg.
megoldás lehet a harding. abba viszont valószínűleg senki nem megy bele, hogy a hardingnál az andretti és a mclaren emberei dolgozzanak alonso autóján.
vagy ha az andretti dobja a hondát a chevi és lonzi kedvéért.
megy itt is a kavarás.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117985) velizare válasza [CS]Blade2 (#117983) üzenetére


velizare
(veterán)

nem kell újra feltalálni a kereket. van az fia-nek egy szuperliszensze, ami meghatározza, ki elég jó ahhoz, hogy f1es autót teszteljen, vagy versenyezzen.
pl. aki indyt vagy f2-t nyert 3 évig visszamenőleg, vagy az f2 dobogós volt, annak megvan. nem egy versenyen, hanem a teljes bajnokságon. a wec-világbajnoknak még oda kell tennie 10 pontot emellé.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117986) [CS]Blade2 válasza velizare (#117985) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Attól még simán előállhat olyan helyzet, hogy nem a bajnokot hozzák fel, hanem a milliárdos orosz kölykét.
Most nagyon úgy néz ki, hogy ez meg is valósul hónapokon belül.
A Redbull pedig lehet, hogy azt a csókát hozza be, aki SC alatt megelőzött 11 autót, hogy kiüsse az egyik versenytársát.

(#117987) nap válasza [CS]Blade2 (#117983) üzenetére


nap
(addikt)

Vagy lehetne olyan környezetet teremteni, hogy további csapatok is beszálljanak a forma 1-be. Akkor lenne hely az újoncoknak is, meg a fizetősöknek is. Persze a jelenlegi finanszírozási rendszerben ez nem megy, pedig egy szezont ki lehetne hozni kb 60 millából.

[ Szerkesztve ]

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#117988) velizare válasza [CS]Blade2 (#117986) üzenetére


velizare
(veterán)

ha kapott szuperliszenszet, akkor igen, szerződéses szabadság van, ezt nem korlátozhatja az fia. nem olyan könnyű ám összekaparni a hozzá szükséges 40 pontot, pár red bullos srác bukott is miatta idén tesztlehetőséget, mert nekik még a 25 sem jött össze (ennyi kell a pénteki fp-s teszteléshez).
a legújabb stres pletyi wehrleinről szól.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117989) b-type válasza [CS]Blade2 (#117983) üzenetére


b-type
(nagyúr)

kell még autó a mezőnybe sztem ez látszik tisztán, A Liberty-nek arról kell gondoskodnia hogy a kiscsapatok több pénzhez jussanak, ez több összetevős történet, nem elég csak annyi hogy újraosztjuk a pénzeket és költségsapka, ez magába foglalja hogy nagyobb szerepet kapjanak a középmezőny és a hátsó régió csatái,..de természetesen nem az elejének a rovására, futam közben csak amennyire lehet, de magazinműsorokban, vagy promovideókban, felvezetővideókban nem nagyon de egy kicsit mégis több figyelem kell a mezőnyben hátul versenyzőknek ha persze van mit mutatni. Most lett volna.
A szabványosított alkatrészek, a motorbeszállítói szerződések, teszt lehetőségek...nagyon sok területen kell kicsit javítani, hogy még 1-2 csapat, olyan ami érdemeben talpon tud maradni, azaz nem reklámhordozó, és/vagy vásáros kocsi ahol 5milláért autóba ülhet akinek van rá ennyi, szal még 1-2 privát csapat bejöjjön az F1-be.
Nem látványos dolgok ezek, de több autó kell a rajtrácsra, a több autó több lehetőség...de a háromautós nagycsapatok nem kellenek, az olyan taktikai harcot hozna, amiben jelentős szerepet kapna a feltartás és a versenyző versenyének feláldozása.
Nem is fiókcsapatok....ennek láttuk hatását a Monzai Vettel veszélyes kiengedésnél, a Sauber nem jelentette fel a Ferrari-t, és nyilván lenne ilyen a Mercedes-nél is. Nehéz megítélni még egy lekörözést is egy ilyen függőségi viszonyban.
Tehát életképes kiscsapatok kellenek sztem, oldják meg hogy lehetőség legyen rá.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117990) TomLion


TomLion
(tag)

Szerintem a nagy Ocon-sírás csak műbalhé, nagyon is meg van a helye az új Force Indiánál, csak a motorok ára és az esetleges Mercedes "csomag" körül folyhat még a huzavona. Elvileg Esteban és Lance haverok, szóval nem hiszem, hogy Stroll Perezt szeretné csapattársnak :)) Így szerintem Sergio a Haas-ba tart :)
És ha már itt tartunk, könnyen lehet, hogy Magnussent sem tartják meg, ha találnak jobba

[ Szerkesztve ]

''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''

(#117991) Csapoati válasza TomLion (#117990) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Magnussen tudtommal hosszabbított, Perez meg rengeteg pénzt hoz a mexikói támogatókkal.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117992) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Vasseur:

„Szerintem kapott a miénkénél nagyobb ajánlatokat is. Mi pénzügyi szempontból nyilván erőfeszítéseket tettünk ezért, ám szerintem neki nagyobb erőfeszítéseket kellett tennie, és ez is a motivációját bizonyítja. Már az első találkozón meggyőzött engem a motivációjáról, mivel csak a lényeges kérdésekre összpontosított: »Mi a helyzet a szimulátorral?« »Milyen a kapcsolatunk a Ferrarival?« »Hogyan irányítjuk a csapatot?« »Ki lesz a vezető mérnöke?« »Hol tartunk a jövő évi autónkkal?« Csak a teljesítménnyel kapcsolatos kérdések foglalkoztatták. Tetszett a hozzáállása, és tudom, hogy ha így áll hozzá, akkor nagyon támogatni fog minket.”

[link]

Ha lesz egy jó Vasseur - Kimi szinergia + a Ferrari pumpál egy kis pénzt a csapatba akkor ez még jól is elsülhet. értsd: 4-5. erő lehet a Sauber

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#117993) Csapoati válasza Motion_Blur (#117992) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Alig várom, hogy láthassam Raikkönent küzdeni 1-2 pontért. :(

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117994) szilva01 válasza Motion_Blur (#117992) üzenetére


szilva01
(őstag)

Ez így elég jól hangzik. Arra mondjuk kíváncsi lennék, Vasseur mit gondol, kitől kapott anyagilag jobb ajánlatot.

(#117995) JJános válasza Csapoati (#117993) üzenetére


JJános
(addikt)

Én is alig várom! :C

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#117996) snecy20 válasza Csapoati (#117993) üzenetére


snecy20
(veterán)

Szerintem egy jó kis kihívás visszavezetni egy csapatot oda, ahová 20 éven tartozott, a mezőny végéről. :K
Függetlenül attól hogy Raikkönenről van szó.
Kicsit olyasmi dolog ez mint amikor Coulthard átült az újdonsült Jaguar-RedBull-ba.

(#117997) [CS]Blade2 válasza szilva01 (#117994) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ha minden pletykát nézünk az előző 1-2 hónapból, amiből a legtöbb be is bizonyosodott...akkor a Mclarentől pl. biztosan,
mert olyan pletyka volt, hogy oda tér vissza Alonso helyére.

(#117998) _drk


_drk
(senior tag)

Sainz tavaly a RB-be mehetett volna, ha akkor lép le RIC

Nagyon érdekes, hogy 1-2 döntés mennyire hatással van a komplett egészre. Így most Sainz-nak nagyobb az esélye, hogy eltűnik a süllyesztőbe, mert a Meki középcsapatnál nem nagyon lesz jobb a következő években.
Míg a Red Bull-ban ha nagyjából hozza Verstappen szintjét, vagy csak ott van mögötte, még egy igazolásnak legalább lett volna esélye.
DE az is lehet, hogy a Honda ugyan olyan kudarc lesz továbbra is mint a Mclaren-nel, míg a Reanult betalál, vagy egyszerűen háttérbe szorul megint a motor erő és össze dobnak 1 jó kocsit a Mclarennél és pont Sainz fogja elverni Gasly-t, akit helyette választottak az RB-be.
Persze kisebb az esélye, de inkább az a lényeg hogy a mostani kisebb pilóta és csapat változások is később mire vezethetnek, ahogyan Button mennyire eltűnt évekig, vagy csak Hamilton bírálata, miért hagyta ott a Top csapat Mclaren-t a gyengélkedő Merciért.

(#117999) velizare válasza szilva01 (#117994) üzenetére


velizare
(veterán)

a sauberrel azért nem nehéz konkurálni fizetések terén. szóval leginkább a mezőny összes többi tagjára gondolhatott csak ebből.
reálisan? a meki kerülgette egy időben őt is, miután alonso bejelentette, hogy dobbant.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#118000) Motion_Blur válasza snecy20 (#117996) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Jelenleg úgy néz ki hogy lesz rá esélyük:

- Force India: Stroll család lezülleszti
- Williams: Stroll család lezüllesztette
- McLaren: Alonso nélkül mezőny vége lesz
- Torro Rosso: szerintem nem lesznek tényezők

Jó lenne jövőre egy Renault, Haas, Sauber csata a pontszerző helyekért.
Kérdés hogy a Haas-nak lesz-e épkézláb pilótája.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.