Hirdetés

2019. december 13., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117901) mefistofeles válasza Csapoati (#117897) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Persze, senki sem hibátlan.. mondjuk "homály éve" az nem tudom mikor volt, inkább a szezon egyes szakaszaiban mint ha nem lett volna ott fejben. Rosberget sokan (köztük én is) alábecsülik pedig ő és Button tudta csak legyőzni hamiltont egyszer-egyszer. Viszont szerintem az a rosbergi győzelem is hozzá tett hamiltonhoz. összeszedett, gondolkodó pilóta lett. Ha eszembe jut , hogy indult... a fejlődés elképesztő. Látszik, hogy tudatosan menedzseli a futamokat és gondolkodik közben. nem véletlen, hogy rosberg visszavonult. Mondjuk ha marad akkor most merci 1-2 lenne a futamokon.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117902) Barthezz2 válasza gbors (#117893) üzenetére


Barthezz2
(MODERÁTOR)
LOGOUT blog

Meg azért tegyük hozzá, hogy akkor nem Vettel volt az egyetlen, aki megcsúszott, tán még Bottas, vagy maga Hamilton is járt a pályán kívül. Ami Vettel veszte volt, hogy a lehető legrosszabb helyen dobta el a vasat, ahol esélye sem volt megfogni és vissza jönni.

Ettől persze még az ő hibája, de azért mégse úgy nézzük, hogy szárazon a célegyenesben állt meg egy KV-ra.

Everybody lies.

(#117903) GAI válasza JJános (#117900) üzenetére


GAI
(senior tag)

Pont emiatt nem kellett volna elkapkodni ezt a Leclerc-szerződtetést. Fel nem foghatom, hogy miért kell egy újoncot 1 év után élcsapatba rakni. Nem jó se neki, se a csapatnak. Minimum 2-3 év kell, hogy tanuljon, és kiderüljön, hogy valóban annyira jó-e. Nyugodtan maradhatott volna a Sauberben, vagy esetleg át lehetett volna rakni a Haas-ba, és akkor az előrelépés feeling is megvan neki, Kimi meg maradhatott volna addig a Ferrarinál, mint stabil második pilóta. Vagy ha már mindenképp cserélni akarják Kimit, akkor én a Ferrari helyében Ricciardo-t hoztam volna. Ővele még a VB esély is megnőtt volna :)

[ Szerkesztve ]

(#117904) Alexios válasza GAI (#117903) üzenetére


Alexios
(addikt)

De miért kell 2-3 év minimum? Rosberg és Button rémlik aki nem került igen hamar top autóba és vb lett, de a hatalmas tehetségek, mint Alonso 1 évet töltött Minardiban, Hamilton ugye egyből Mclaren, Vettel pedig szintén nem sokat töltött a Toro Rossonál, látjuk hogy Verstappen is másfél évet töltött a Toronál, de még Ricciardo is csak két évet volt ott.

Ha Leclerc akkora tehetség szintén, márpedig annak tűnik, akkor egyáltalán nem lóg ki ebből a sorból, ha meg nem válik be mégse, hát majd megszerzik Ricciardot, Hamiltont vagy lesz más, de egyelőre ez a 2-3 év szabály nem igazán állja meg a helyét a közelmúltat tekintve.

[ Szerkesztve ]

(#117905) PumPi válasza mefistofeles (#117901) üzenetére


PumPi
(őstag)

Ugyanazon technikaval vivott keshegyre meno vilagbajnoki csata, ahol kizarolag a vezetoi kepessegek dontottek. 3 evnyi tapasztalat.

Kinek van ebben ennyi a jelenlegi mezonyben? :) De nezhetjuk a kozelmultat is... kb. Senna-Prost volt az utolso olyan akinek ebben nagy tapasztalata lett. Meg aztan Schumi de ott mar nem ugyanaz a technika volt, de legalabb szoros vb kuzdelem volt a playafutasa elejen-kozepen.

Ez egy tudas, tapasztalat, nem veletlen dont kielezett helyzetekben altalaban jol... ennek a tudasnak egy resze adottsag, a masik resze pedig gyakorlat es felszedett tudas. A jelenlegi mezonyben egyedul hamiltonnak volt lehetosege ezen a teruleten tapasztalatot gyujteni. :)

(#117906) GAI válasza Alexios (#117904) üzenetére


GAI
(senior tag)

Alonso a Renault-ba ment, ami azért nem volt klasszikus értelemben vett élcsapat, csak épp összejött nekik az autó abban a 2 évben, előtte-utána inkább középcsapat volt, úgy mint most is. Hamilton egyedi eset. Verstappent meg leginkább kényszerből léptették elő, ha Kvyat nem annyira gyenge, akkor meglett volna neki is a minimum 2 tanuló év. Esett-kelt is egy darabig a Red Bull-ban. Egy VB címre pályázó csapatnál azonban szerintem nem fér bele az, hogy egy újonc pilóta tanuló éveiben várható bukdácsolással pontokat dobjanak el (főleg, hogy dobnak ők el ettől függetlenül maguktól is pontot mostanában, nem is keveset). Tessék szépen az újoncoknak középcsapatnál kupálódni, aki kimagasló tehetség, az előbb-utóbb úgyis élcsapathoz kerül, aki meg nem, arról legalább több idő van megállapítani a valós képességeit. Nem élcsapatnál kell betanulni a F1-be.

(#117907) erahurka válasza GAI (#117906) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ezt mondd Oconnak aki ezen az úton járva fog kihullani az F1-ből.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#117908) Csapoati válasza mefistofeles (#117901) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Homály év: 2011

GAI: Mit veszthet a Ferrari Leclerc-kel? Nem sokat, hiszen Vettel továbbra is marad, szóval ha jó autójuk lesz jövőre, ő mindenképp ott lesz az elején. Ha beválik Leclerc, több pontot tudna rabolni a Mercedestől. Ha meg nem válik be? Szerintem jövőre a Red Bull visszaesik valamennyit a Honda miatt, de ha nem is, max bejön az 5-6. helyeken, annyit nem vesztenek vele, miközben pallérozódik a srác. Én nagyon örülök ennek a lépésnek, végre nem az alibizés megy (kacsintás a Mercedes felé), pont emiatt örülök Gaslynak is.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117909) GAI válasza erahurka (#117907) üzenetére


GAI
(senior tag)

Az pedig a Merci sara (szégyene leginkább), hogy Bottas helyett nem Ocon megy náluk jövőre. Gondolom úgy tervezték, hogy még egy darabig tanuljon csak a Force Indiánál, csak aztán a csőd, és Stroll papa keresztülhúzta a számításaikat. Ocont viszont jövőre már be lehetett volna ültetni Hamilton mellé a Mercedesbe.

(#117910) GAI válasza Csapoati (#117908) üzenetére


GAI
(senior tag)

Azzal veszthetnek, ha roncsderbit fog játszani a rajtoknál, vagy egyéb hibákból fakadóan pontokat dob el. Egy újonc pilótánál ez vastagon benne van a pakliban, bármennyire nagy tehetség is, szóval nem Leclerc-et akarom bántani ezzel, hanem az a véleményem, hogy minden újonc pilótának kéne minimum 2-3 tanuló év, mielőtt élcsapatba kerül. Addig is Kimi szerintem megmaradhatott volna stabil pontszerző második pilótának, vagy ha Vettelt akarták volna motiválni egy erősebb csapattárssal, akkor Ricciardo-t kellett volna hozni.

(#117911) Alexios válasza GAI (#117906) üzenetére


Alexios
(addikt)

A Renault egy gyári csapat volt, attól hogy nem mentek addig vb címért még igenis számolni kellett velük. Verstappennel semmilyen kényszer nem volt hogy év közben csereljek le, annyira azért nem volt gond Kvyjatal. Ja a felsorolasbol kimit is kihagytam, ugye ő is igen hamar került a mclarenhez pedig nevelő szeriakat is kihagyta. Az a helyzet hogy az utóbbi kb. 15 évben pont hogy a több évet kozepcsapatnal toltok majd utána vb címet nyerok voltak a kivételek.
De hogy teljes legyen a 15 év Michael Scumacher ugye 1 versenyt(!!!) töltött a Jordannél, mielőtt átkerült a Benettonhoz amivel csak összehozott két vb címet is

[ Szerkesztve ]

(#117912) GAI válasza Alexios (#117911) üzenetére


GAI
(senior tag)

Az, hogy nem volt rá példa, nem változtat a véleményemen, hogy szerintem úgy kéne lennie :) Szerintem egy újoncnak is jobb, ha pár évig az élcsapattal együtt járó nyomás nélkül tanulhat, és ha valóban letesz valamit az asztalra, akkor lép tovább.

De a Ferrari szemszögéből se értem a dolgot, hogy mire volt jó ez a csere. Nekik most létszükséglet a VB cím, foggal-körömmel Vettelre kell építeni (ha már Alonso-t elengedték, ami szerintem nagy hiba volt). Ha Leclerc annyira nagy tehetség, akkor majd párszor megszorongatja Vettelt, elhappol előle pár pole-t, vagy akár győzelmet is, a versenyek másik felében meg összetöri az autót, akár Vettelt is kiütve, úgy nehéz lesz VB-t nyerni. Vagy eljátsszák amit a McLaren pilóták 2007-ben, az kinek lesz jó? (najó, nekünk nézőknek valószínűleg igen :DDD ).

Szóval egy szó mint száz, két szempontból sem értem a Ferrari döntését, nekik most a VB címhez egy Bottas-szerű hátvéd kell Vettel mögé, nem egy feltörekvő újonc. Erre a feladatra szerintem Kimi sokkal alkalmasabb, mint Leclerc.

[ Szerkesztve ]

(#117913) erahurka válasza Alexios (#117911) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Azt se felejtsük el hogy most sokkal fiatalabban már az F1-ben vannak a pilóták. Régebben elképzelhetetlen lett volna hogy valaki 18 évesen már a királykategóriában menjen akár egy Minardi szintű versenygéppel.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#117914) Alexios válasza erahurka (#117913) üzenetére


Alexios
(addikt)

Azért 19 évesen csak ott volt Alonso a Minardinál - ami nem 18, de elég közel van hozzá. De igazából nem értem a problémát, Verstappen is abszolút bizonyíotta hogy itt a helye már 17 évesen is, nekem úgy tűnik, hogy régebben nem volt ennyire jó a mezőny, vagy nem kaptak lehetőséget a csapatoktól ebben a korban, de ettől még nem jelenti, hogy ne állnának rá készen.

[ Szerkesztve ]

(#117915) consono válasza GAI (#117912) üzenetére


consono
(addikt)

Az idei év alapján nem úgy tűnik, hogy Leclerc jövőre törni fogja a kocsikat... Szerintem nem valós a félelmed. Én örülök neki, hogy odakerült Vettel mellé, főleg, hogy ő még éhes a sikerre, amit Sebnél néha már nem érzek...

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#117916) JJános válasza Csapoati (#117908) üzenetére


JJános
(addikt)

Azt kellene tudnunk még, hogy Ericson mennyire maradt el Leclerctől a versenyeken, qualin. Mert Ericson nem egy nagyágyú. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#117917) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

MSC és Kimi úgy tudtak nyerni, hogy beültek, és nyomták a gázt. A többi pilótának végig voltak kiugróan hátrányos tulajdonságai is, valamint az olaszosodás. Kimi még kihozta, amit ki lehetett az angol-francia éra utolsó évéből. Utána elkezdtek egyre több olaszt behozni, és vége is volt.

Szerintem úgy lehetnének sikeresek, ha a mérnök csapatot és a munkásokat vagy nem olaszok, vagy senki sem vezetné, hanem hagynák dolgozni őket a legjobb tudásuk szerint. Aztán kell egy olyan pilóta, aki csak beül és nyomja a gázt, és pont.

A vezetőséggel, a Ferrari családdal, a nagy multi céges szemlélettel, a Ferrari vezérrel, az olaszokkal, stb. itt megy el szerintem.
Csak a közelmúltat nézzük, hány év elment azzal, hogy a szezon 1/3-ánál átálltak a következő szezonra, hogy majd jövőre, de akkor már tényleg. Aztán nem lett jó a kocsi, kitették a tervezőt, pár mérnököt, és jött a következő garnitúra. Azok meg be voltak kakkantva, hogy, ha nem lesz jó az autó, akkor repülnek a csapattól, így kockázatos innovációt pl. nem is csináltak. Az 1/3 szezonos következő évre átállás ellenére a fél kocsi mindig elavult tavalyi alkatrészekből volt.

Túl gondolják a dolgokat. Kimi-re pl. abban a 1,5-2 órában sem tudnak figyelni, annyira az első számú autóval vannak elfoglalva. Ebből látszik, hogy már rég túlságosan rá vannak feszülve a dologra: Minden mindegy, csak azt az egy k.va autót juttassuk már valahogy minél előrébb, és legyen már meg végre egy újabb VB-cím.

Vettel nyilatkozta, hogy saját magát kell elsősorban legyőznie, vagy valami ilyesmi. Hát az a Ferrarira is igaz. Először saját magukat kellene legyőzni. Nyitásnak, csak ezzel, ha a saját házuk táján rendet raknának, már is vezetnék mindkét ponttáblát, még, ha úgy is néz ki, hogy ez az év úgyis elmenne.

Az év közi fejlesztésben lehet, hogy idén sem a legjobbak. Ez is már vagy 2008 óta probléma, tehát már 10 éve.
Év elején a Mercedesnek voltak gumigondjai, azt hitték, hogy az az egész évre megmarad, és simán meglesz a cím?
Ha igen, akkor ez majdnem olyan, mint amikor az EB-n(?) a franciák előre megrendelték a parádézós buszt.

(#117919) BenHans válasza JJános (#117916) üzenetére


BenHans
(addikt)

Nos, ez elég egyértelmű, még ha Leclerc is hibázik...

Events: 15
Main.average_finish_position: Ericsson 12.23 ; Leclerc 11.36
Main.average_grid_position: Ericsson 16.40 ; Leclerc 14.07
Points: Ericsson 6 ; Leclerc 15
Best race result: Ericsson 9th ; Leclerc 6th
DNFs: Ericsson 2 ; Leclerc 4

Amúgy az összevetésekből tisztán látszik, hogy Strollon túl Hartley-nak, Vandoorne-nak és Szirotkinnak sincs sok köze a(z) F1-hez. Vagyis jobban fogalmazva az ő helyükön kellene kipróbálni azt a 3-4 srácot, akihez nagy reményt fűznek de nincs ülés.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#117920) Malibutomi válasza szpal17 (#117899) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Boven kellett ahhoz a technika is hogy Rosberg lenyomja Hamiltont.
Agyi dolgok miatt egyedul Buttontol kapott ki 11-bne, de akkor teljes homaly volt Hamilton egesz evben, nem azert mert Button lenyomta, egyszeruen szet volt esve, tort-zuzott folyamatosan

(#117921) b-type válasza Popes (#117918) üzenetére


b-type
(nagyúr)

szokásos médiasz@r-n túl, igaz.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117922) mefistofeles válasza Popes (#117918) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Erre az évre vetítve tökéletesen igaz amit mond!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117923) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Most olvaosm a futam sajtóviszhagját. Az olaszok gyakorlatilag elkönyvelték Hamilton VB címét.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117924) erahurka válasza mefistofeles (#117923) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ha nem nullázik akkor valszeg meg is lesz. Esélytelennek tűnik hogy ne nyerjen meg legalább egyet a következő 6 futamból.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#117925) [CS]Blade2 válasza Popes (#117918) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ilyen nyilatkozatokkal lazán legyőzné Vettel, mert Hamilton sokkal érzékenyebb az ilyen lelki terrorra, csak még senki nem próbálta meg igazán megostromolni. Rosberg nyomta kicsit, aztán annyi.
Pedig lenne bőven mivel ba**ogatni: hibák, beszólások, öltözködés, nőügyek, zene, hollywood, ilyesmi.
Viszont Vettel és Kimi nem ilyen. Alonso és Verstappen pedig szintén fogékony erre, és nem tudják használni, mert mindig Hamilton kezdi, és akkor ők meg hirtelen haragból felveszik.

(#117926) szpal17 válasza Malibutomi (#117920) üzenetére


szpal17
(őstag)

Igen ez technikai sportág. :D Egyszer lerobbant a merci motor.
Mivel Rosberg tudta, hogy elég több futamon is a második hely, minek erőlködött volna.

(#117927) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#117925) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Szerintem a mostani hamit már nem lehetne kizökkenteni, a ruhái, életmódja stb. dolgokkal. A hibáival talán de abból is elég kevés van mostanság....

Egyébként meg ha ezzel meg lehetne zavarni Hamilton koncentrációját akkor bolond Vettel, hogy nem teszi. A lélektani harc is része a versengésnek.....

erahurka: Nekem inkább az tűnik esélytelennek, hogy innen minden futamot behúz Vettel. bár ja arra is kevés a sansz, hogy Hami meg egyet se.....
Meg azért mégis csak fura, hogy pont az olaszok temetik a szezont...

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117928) Malibutomi válasza szpal17 (#117926) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Ja egyszer..Kina utolso sorbol indulas mert lerohadt az idomeron (hetedikkent er celba), Orosz futam, idomeron beszarik az energiavisszanyero rendszere (10. rajthely), Belgium valtocsere (21. rajthely), Malaj futam, felrobban a motor.

Lehet tevedek, de mindezkkel szemben Rosberrgnel egy fekhibara emlekszem Monacoban.

Na mindegy ami volt elmult.

[ Szerkesztve ]

(#117929) JColee válasza Malibutomi (#117920) üzenetére


JColee
(őstag)

Szerintem Vettel most is azért kap ki mert tör zúz folyamatosan, nem azért mert Hami lenyomta. :P

[ Szerkesztve ]

(#117930) gbors válasza Malibutomi (#117928) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, kissé egyoldalúan emlékszel. Kb. a malajziai kieséssel volt több Hamiltonnak, anno végigszámolgattam.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#117931) BenHans válasza szpal17 (#117926) üzenetére


BenHans
(addikt)

Egyszer? Egyszer Nico esett ki versenyen Hamiltonnal együtt Spanyolországban, ez 1 - 1 DNF.
Komoly kihatása van az időmérős műszaki hibáknak is a versenyre.
Összességében Kína (Q), Oroszország (Q), Belgium (Q) és Malajzia (R - DNF) ami elintézte Hamilton évét.
Eközben Rosberg Mercedese műszakilag tökéletes idényt produkált, kivéve amikor Ausztriában FP3 alatt kitette a fűre és megütötte az autó hátulját ami miatt váltót kellett cserélni 5 rajthelyért cserébe. De ez vezetői hiba volt, nem a technika babrált ki vele. Plusz ugyanitt rácseszett a kiegyenesített kanyarjára, ez nem műszaki hiba.

Így is győzelmek 10 - 9 és pole 12 - 8 Hamilton javára. Bőven látszik Nico 5 pontos győzelmén, hogy Hamilton bármelyik, akár csak időmérős műszaki hibáját kivesszük már megvan neki a cím, nemhogy a Maláj DNF nélkül ami mindent elvett tőle rögtön miután a többi után visszakapaszkodott.

Malibutomi: Monacóban valami olyat mondott Rosberg, hogy nem volt meg a tempója mert a falak között a vizes pályán nem bízott az autóban a mállós azaz a kelleténél melegebb fékek miatt.
Mindegy, így is nagy a kontraszt.
Lehet jönn az azt megelőző évekkel is, csak annyi a különbség, ha az ott elveszített pontokat is hozzáírjuk Niconak a végéhez, akkor sem az övé a cím.

gbors: Szerintem számold újra, és a műszaki hibát ne keverd össze a vezetői hibából bekövetkező problémával.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#117932) gbors válasza BenHans (#117931) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Nem én vagyok a megszállottan elfogult, úgyhogy nem számolom :)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#117933) velizare


velizare
(veterán)

elvileg a honda hoz még egy fejlesztést tehasra vagy szocsira, +35 pacival.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117934) Csapoati válasza BenHans (#117931) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ebből kimaradtak Hamilton saját hibái (sorozatos gyenge rajtok) meg gyenge futamai, amiből azért akadt bőven. A technikai malőrökkel együtt is meglett volna az az év is neki, ha ezek nincsenek.

Amúgy aki Leclerc-t tapasztalatlannak tartja, mit gondol Raikkönenről? 23 db együléses versenyen volt túl, amikor leigazolta a Sauber, aztán a következő évben a McLarennél tört-zúzott ment egy elég jó idényt.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117935) JJános válasza Csapoati (#117934) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem tapasztalatlan, csak nem akkora kaliber. Kevés lesz, de ne legyen igazam. Én Ocont igazoltam volna. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#117936) snecy20 válasza JJános (#117935) üzenetére


snecy20
(veterán)

A Mercedes pilótaneveldéjéből? Hát az érdekes lett volna. :) :) :)

(#117937) Csapoati válasza JJános (#117935) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Mire alapozod, hogy kevés? Nem állt dobogón a Sauberrel? Mert azért jó párszor bejutott a Q3-ba és vaskos pontokat is szerzett. Mindezt újoncként, a kb 5 éve versenyző Ericssonnal szemben.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117938) Alexios válasza JJános (#117935) üzenetére


Alexios
(addikt)

Leclerc legalább stabilan veri a csapattársát ;)

(#117939) orc88 válasza Csapoati (#117937) üzenetére


orc88
(őstag)

Ugyanannyi pontot gyűjtött, mint Ericsson összesen az 5 éves pályafutása során :DDD :C (ráadásul '15-ben nem is volt rossz gép a Sauber, Nasr gyűjtögette is a pontokat rendesen :N )

"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _

(#117940) Segal válasza Csapoati (#117937) üzenetére


Segal
(addikt)

Itt inkább az a kérdés hogy a Ferrari nem lesz e neki nagy falat jövőre. Ellenpéldaként ott van pl Perez. Őt is leigazolta a McLaren aztán kiderült hogy jobban járt volna ha vár még egy évet.
Persze max 1 év múlva fel lehetett volna hozni de ha nekem kellett volna meghozni a döntést és tutira adtam volna Kiminek még egy évet Leclerc-et meg beraktam volna a Haas-ba.

(#117941) szpal17 válasza BenHans (#117931) üzenetére


szpal17
(őstag)

Hagyjuk már ezt a ha dolgokat...
Akkor vegyük el Hamilton 2008-as vb győzelmét, mert Massa autója egyébként többször romlott el. Sőt Piké gyerek nem vágja neki Flavio utasítására a falnak, akkor Massa nem 13. helyen fut be.

(#117942) [CS]Blade2 válasza orc88 (#117939) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ahhoz képest viszont nincs annyival elmaradva a kakaódobozos csávó. A Q1-ben 0,160-at kapott, ha jól emlékszem, a futamon pedig 1 autó fért be közéjük.
Ha azt vesszük, hogy F1-es szinten egy hétvégi úri fizetős sofőr, akkor ez nem rossz egy szuper tehetség ellen. Innen nézve viszont Leclerc akkor nem mindig hozza ki, amit ki lehet? Mert néha veri mondjuk rendesen: Q1 helyett Q3, de néha k.ra nem. Akkor nem konstans.
Szóval nehéz ez az összehasonlítás. 1 fizetős pilóta csapattársra és arra alapozzuk a teljesítményét, hogy az előző években a Sauber csak az utolsó helyekre volt jó.
Ha az autó jó, és Ericsson a nem konstans, akkor úgy is nézhetjük, hogy semmi csodát nem tett még.

Ez nem garancia. Itt még bőven nagy pofára esés lehet, amivel véget is érhet az F1-es pályafutása, mert, ha 0,5 másodpercet kap, és nincs mögötte pénz, az ebben a mai szutyok F1-ben: azt jelenti, hogy, pápá.

Persze sokszor felmerül, hogy előbb be kellett volna rakni a Haasba, de igazából szerintem ez nem oszt, nem szoroz, ha első számú lesz, és Vettel lesz a vízhordója. Ha tehetség, akkor azonnal jól megy. Tehetségnek nem kell tanulóév olyan értelemben, hogy a + évektől nem lesz nagyobb a tempója, csak a rutinja.

Nézzük meg még egy variációval: Ha Vettel ül a Sauberbe, akkor ennyivel veri a kakaódobozost, mint Leclerc?

Nekem van egy olyan érzésem, hogy ebből a szituációból könnyedén lehet egy Perez-Mclaren féle eset, vagy egy Bottas-t a Ferrariba vagy Mercedesbe, mert mennyire veri Massa-t. Csak Leclerc-et nem fogja bent tartani 6 zsák pénz.

(#117943) b-type válasza szpal17 (#117941) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Hamilton-t meg megbüntették a szabályok szellemének megsértéséért...és azokat az ajándékpontokat Massa kapta meg aki végigalibizett a futamon amíg Kimi és Hamilton nyírták egymást a győzelemért. Abban az évben minden szrért büntették mert hogy meg kell fogni, nemhiába gurult el nála a gyógyszer..utána pár évre meg Verstappen-t ajnározzák..
...ezeket már párezerszer kitárgyaltuk.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117945) szpal17 válasza b-type (#117943) üzenetére


szpal17
(őstag)

Pont ezért írtam ezt...sok oldalról meg lehet vizsgálni az éveket, de tök felesleges. Nincs ha, hanem így történt. De ne vegyünk már el vb címeket pilotáktól mert többször lerobbant a technika egy technikai sportban... mégegyszer mondom nem bírtam Rosberget, de hogy a Hamilton fanok nem adják meg neki azt az évet azt nem fogadom el.

(#117946) JJános válasza Csapoati (#117937) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem alapozom, és nem mondtam. Az a véleményem, hogy nincs olyan jó, de ne legyen igazam. Szal ne legyen igazam. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#117947) Don.Corleone válasza Ciccuka (#117944) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Tudom hogy nulla a rációja amit mondani fogok, de mennyire adnék egy Ocon - haas párosítást jövőre. Ehhez persze az kellene hogy elengedje a merci a fiatal kezeit, talán úgy lenne esélye az ülésre. Grosjean idei éve pedig egy cirkuszi mutatvány, csak egy a probléma, senki sem tapsol a lelátókon.

(#117948) Zoleee83 válasza Don.Corleone (#117947) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Szerintem minden F1 szurkoló jobban járt volna ha Grosjean marad a főzésnél. :K
Csodálom hogy ennyi éven keresztül megtűrték az F1-ben.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117949) consono válasza Don.Corleone (#117947) üzenetére


consono
(addikt)

0 erre az esély, de nagyon bírnám :) Sajnélom, ha jövőre nem lesz itt Ocon, mert nagyon rövid idő alatt megmutatta, hogy tehetséges, helye van a mezőnyben.

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#117950) Bad Pritt


Bad Pritt
(veterán)
LOGOUT blog

I've raced with many team-mates over the years and with quite an aggressive team-mate in Lewis, but I'm not used to driving down the straight and then my team-mate coming along and wiggling his wheels at me and banging wheels with me at 300km/h. I've had some tough fights in F1 but not quite as dirty as that. That's something you do in karting and normally you grow out of it but that's obviously not the case with Checo [Pérez]. Soon something serious will happen so he has to calm down. He's extremely quick and he did a great job today but some of it is unnecessary and an issue when you are doing those speeds.

- Button, Bahrein, 2013

Egyértelműen leszűrhető, hogy az elmúlt 5 évben sikerült megnyugodnia Pereznek, ahogy Jenson javasolta neki. :DDD

[ Szerkesztve ]

- My name's Richard Grayson, but all the kids at the orphanage call me Dick. - Well, children can be cruel.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.