Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117851) Motion_Blur válasza [CS]Blade2 (#117845) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Vettelnek nem volt esélye, Hamiltonhoz mért hátránya:

lap12: +1.1s
lap13: +1.7s
lap14: +2.3s
lap15: +3.3s - ekkora jött Vettel a boxba

Verstappen hátránya 2mp-ről 6-ra nőtt ezekben a körökben.
Se a Ferrarinak, se a Red Bullnak nem volt válasza a Merci tempójára.

De beszédes az is hogy amikor a lekörözöttek miatt Hamilton és Verstappen egymás mögé került, majd mind a ketten leköröztek mindenkit, Hamilton előnye 1mp-ről 3.6mp-re nőtt másfél kör alatt.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#117852) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

STR vs. Mclaren:
Alonso valami 1 perc 40 másodperc-et kapott itt.
A két STR viszont szarabbul ment, mint egy motorerő pályán.
Kérdés, hogy ebből mennyi az aero és mennyi a mechanikus tapadás veszteségük. Lehet, hogy a STR idén rosszabb aero-ban, mint a Haas, a Mclaren, és gyári Renault.
Ezek alapján Monacoban és itt jövőre is meglehet a dobogó a Redbullnak.

Motion_Blur: Írtam. Csak stratégiailag is patt helyzet volt. Ha közel is tud maradni, vert helyzetben voltak az elévágással. Egy normál pályán vagy már 30 másodperccel mennek a 7. helyezett előtt vagy fénysebességgel előzik a középmezőnyt. Itt kötelező lett volna még várnia 2 kört, és akkor Hamilton jön előbb.
Esélytelen volt. Végig lassan mentek, hogy a kiállási ablakra Vettel csak forgalomba tudjon kijönni, ha megpróbál elévágni. A leírt köröknél nyomta meg (előtte még visszafogta a poroszkálással), hogy ő viszont bejöjjön Perez? (még mindig nem rémlik, hogy Perez volt-e az, akin fennakadt Vettel) elé. Vettel ott már nem tudta tartani a tempót.
Pusztán az elévágást nézve viszont lett volna esélyük, mert, ha sikerül, akkor hiába lassabb akár 0,5 másodperccel, annyit itt kényelmesen tudott volna mozdonyozni.

(#117853) Popes válasza Motion_Blur (#117851) üzenetére


Popes
(őstag)

Tuti nem fekszik jobban az utóbbi időben aktuális gumikeverék a mercinek(mivel mint tudjuk nem is erősebbek a ferrarinal) ez csak a Hammertime-nak köszönhető. :U

Bocs hogy sz@rul látom mert fogalmatlan vagyok :R

Deus ex machina

(#117854) b-type válasza Motion_Blur (#117851) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ezért volt harmatos az elévágás, viszont a kivezetőkör különbsége 4 mp volt!
Vettel:2:03.072
Hamilton:2:07.051
Vettel vezetése jó volt.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117855) Motion_Blur válasza b-type (#117854) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Bejövő körök? Mert igazából az számított. Szar ügy egy elévágást úgy megkezdeni hogy köröként kapsz előtte 1mp-et és valszeg a bejövőn is.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#117856) b-type válasza Motion_Blur (#117855) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sz@rabb:

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117857) Don.Corleone


Don.Corleone
(aktív tag)

Nem értettem ezt a mai taktikát, Vettel szépet hozott az első körben és a kiállásig végig ott loholt Ham után, ez az ultra egy jókora ökörség volt a stratégák részéről. Hamilton pedig húzza a strigulákat, nem vagyok az a feladós típus, de óriási meglepetés lenne ha innen visszahozná a német, én már kezdem elengedni. Pedig az autó adott lenne hozzá, de az a 10 évvel ezelőtti bajnok mentalitás hiányzik nagyon, ami egy győztes csapatot megkülönböztet egy világbajnok intállótól. Nagy kár ezért az évért, és az elhullajtott pontokért, mert maga a kocsi tényleg pazar.

(#117858) JColee válasza Don.Corleone (#117857) üzenetére


JColee
(őstag)

Nem volt ökörség. Valamit máshogyan kellett csinálni, hogy meglegyen az esély a jobb helyezésre. Nem jött össze, Mercinek sokkal jobb volt a tempója, ez van.

(#117859) Don.Corleone válasza JColee (#117858) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Kapott 40 másodpercet a végére, szóval meglehetősen rossz választás volt az ultra, hogy ha a győzelem volt a cél. Lággyal simán egálba lettek volna, sőt.

(#117860) Segal válasza Don.Corleone (#117857) üzenetére


Segal
(addikt)

4 lehetőség közül lehetett választaniuk.
1: Egyszerre jönnek és ugyanúgy mögötte marad...
2: Később jön és tuti hogy mögötte marad de frissebb gumin megpróbálhatja de ez sem sikerült volna
3: Hamarabb jön ő is a sárgát rakja de ezzel tizedekkel rontotta volna az esélyeit arra hogy elé vágás legyen
4: Amit csináltak is. Ezzel volt az egyetlen esély az elé vágásra az megint más kérdés hogy ezzel felfedték a stratégiájukat és a Mercinek volt 1 köre lereagálni. A nagyobb baj az volt hogy Perez mögé beszorult és így Verstappen is el tudott menni. Meg persze az időmérő leginkább hogy nem első lett vagy legalább második. Onnantól leginkább csak kármentésről beszélhetünk csak még azt is sikerült sz*rul csinálni.
Ez van majd jön a szokásos duma hogy nem adjuk fel, harcolni fogunk a végsőkig stb de ez az idei év (is) elment.

(#117861) velizare válasza [CS]Blade2 (#117852) üzenetére


velizare
(veterán)

ez itt inkább vezetői tudás, mint aero. rengeteg a szűk, lassú kanyar, ami előtt kemény féktávok vannak, az aszfalt hepehupás, és csak kevés a nagysebességű kanyar benne. az időjárás meleg, nagy a páratartalom, gro egyszer négy kilóval lett könnyebb futam végére. na és persze általában itt végigmegy a kétórás időtartam. ez a pálya fizikailag és mentálisan is nagyon megterhelő, szóval itt inkább a hibák a meghatározóak.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117862) qdak válasza b-type (#117814) üzenetére


qdak
(addikt)

Amugy mi a francér hozták ki ily korán ? (amit ő is kérdőre tett) pont Perezt aki eléggé tud bánni a gumikkal.
Gondolom más beállításon lehettek, Alonso is járt így beragadva, szóval annyira nem írnám Perez sarára, h így beragadt.

Asus P6T, Xeon X5675@4.0GHz, 7870 Tahiti LE@1.0/1.4GHz, 20GB DDR3, FSP 600W ® MSI G41M-P26, Xeon E5450, 560Ti, 8GB DDR3, Thermaltake 630W ® OMV: Gigabyte G41MT-S2P, E8400, 2GB DDR3, FSP 400W ® Huawei G8 32GB

(#117863) b-type válasza qdak (#117862) üzenetére


b-type
(nagyúr)

elég combos hülyeségnek tűnik, nem tudom.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117864) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Most nem bántani akarom se a ferrarit se Vettelt de nem kéne a németnek új lemezt feltenni a futam utáni nyilatkozatokra? " A csomagunk jó, nem ott végeztünk ahol kellett volna nem kell tartanunk a hátraléfő futamoktól..."
Látszólah kurva nyugodt bár ez a pályán nem mindig látszik

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117865) Csapoati válasza mefistofeles (#117864) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ma teljesen higgadt volt, a rajtnál is nagyon jól csinálta. Abban meg igaza van, hogy jó a csomagjuk, csak mindig közbejön valami. Igazából persze ezt 10 éve nyilatkozzák.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117866) Malachi válasza mefistofeles (#117864) üzenetére


Malachi
(addikt)

Alonso évekig kb. ugyanazt a hülyeséget nyilatkozta a McLarennél, amit a PR csapat kívánt, csak néha durrant el az agya. :D Most Vettel mit csináljon, mondja, hogy elszúrták a taktikát, én meg hiába nem voltam most úgy szétesve (mint máskor) szar gumikon nem tudok csodát tenni, végül is nem vagyok egy Alonso? :DDD

Ja az időmérő után még elfelejtettem írni, hogy nem csak az egyértelműen jobb pilóta trófeát kapja meg tőlem Hami (nyilván boldog nagyon ezért), hanem az idei VB címet is. Nem tudom minek kellene történnie, hogy ne húzza be, annyira együtt van minden most nála. Vettel meg csúszik le, hol ezért, hol azért. És most már azt is el merem mondani, hogy ha valaki, akkor Hami fogja elvenni Schumacher papa összes rekordját, mert benne van.

Sajnálom kicsit a Vettel/Ferrari szurkereket, de tökjól látszik ki melyik - egyik a pilótát okolja, másik a csapatot már futamok óta. Rossz lehet, na. :(

[ Szerkesztve ]

(#117867) DS39 válasza mefistofeles (#117864) üzenetére


DS39
(veterán)

Már lehet nyugodt, ez a hajó elment. Ez a szöveg már csak dísz. Kötelező nem feladni ha a médiával beszél.

(#117868) snecy20 válasza Malachi (#117866) üzenetére


snecy20
(veterán)

Hát, lassan már az sem fog sokat számítani - mondjuk már 50 pont körüli előnynél - ha Hamilton netalán nullázna valahol. Ha meg innentől Vettelnek jönne be egy kiesés, az eléggé instant módon vetne véget az évnek. Igazából nem tudom milyen fordulat kéne ide, mert már legfeljebb csak olyan futamot húzhat be a Ferrari, ahol esetleg ott virít majd egy 0.4-0.6mp körüli előny egy körön, pole-ból rajtolva, de őszintén szólva nem hinném hogy lesz még ilyen pálya a naptárban. Ami egál közeli pálya, ott a Q3-at elviszi HAM jó eséllye.
Hamiltonnál óriási fegyvertény amúgy, hogy szinte bármikor tud egy pole-t villantani, még akkoris amikor Bottas a 3-5. helyeken vergődik hat tizedes hátrányban.
Hiába na, Vettelnek az elmúlt 20-25 év legjobb kvalimenőjét kéne megvernie minden hétvégén a pole-ért.

(#117869) JJános válasza Motion_Blur (#117851) üzenetére


JJános
(addikt)

Nah, ja feltekerte, és szedte a lábát. Verstappen vérszemére tojt gyorsan egy görbét. Hami megérdemli a mai győzelmet is,és a VB-t sem tudják tőle elvenni. Ennyi van a Ferrariba. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#117870) Malibutomi válasza Don.Corleone (#117857) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Nem loholt o Hamilton utan.
Az elso tiz korben tojasokon kepkedtek kimelve a gumikat aztan asszem a 12. korben Hamilton bucsut intett a totyogesnek es 2-3 kor alatt 3 masodpercre leszakadt Vettel a kiallasa elott.

(#117871) 8th válasza Csapoati (#117771) üzenetére


8th
(őstag)

Neked lett igazad végül. :)

„Nekünk a gyorsmenéshez és a versenyautóhoz hozzátartozik a hang, a pornót se lehalkítva nézem hanem adok rá hangot" Vályi István a Tesla Model 3-ról :))

(#117872) 8th válasza Zoleee83 (#117841) üzenetére


8th
(őstag)

Ilyen csapatban senki sem lesz vb a közeljövőben bárkit is ültetnek oda.

„Nekünk a gyorsmenéshez és a versenyautóhoz hozzátartozik a hang, a pornót se lehalkítva nézem hanem adok rá hangot" Vályi István a Tesla Model 3-ról :))

(#117873) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Lehet, hogy nincs igazam de ezzel a ferrarivel Hami pontosan úgy (ha nem jobban ) vezetne mint most.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117874) DS39 válasza mefistofeles (#117873) üzenetére


DS39
(veterán)

Hát nem tudom.
A Mercedes egy vérprofi gépezet.
Vettel pedig egy szintén vérprofi gépezettel, és csicska csapattárssal lett 4x-es vb.

Mondjuk Hamilton nem 40 pontos hátrányban lenne az tuti.

(#117875) gbors válasza mefistofeles (#117873) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Szerintem nincs. Őt sem annyira nehéz kibillenteni.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#117876) DopeBob válasza DS39 (#117874) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Pont ezzel kapcsolatban volt egy nagyon jó cikk a boxutcán. [link]

A Mercedes mint csapat hiba nélkül nagyon profin csinálja a dolgát, ellentétben a Ferrarival. És ezek olyan apróságok, amik nagyrész fel se tűnnek a nézőnek, annyi jön le belőle, hogy Vettel szar, megint kapott 0,6mp-et Ferrari pályán... közben a Ferrari mindent elkövet, hogy kizökkentse... :U

"A rádiózásukból kiderült, hogy Vettel már a kimenetele előtt arra figyelmeztette mérnökeit, hogy a Mercedes másképpen készül fel a gyorskörére: lassabb kivezető körrel, mint ők, mert autója agresszívebb a gumikkal. Ehhez képest a Ferrarinak mégis sikerült egy-egy Mercedes mögött pályára küldenie két versenyzőjét, akiknek ezzel a gumik előkészítése helyett a szükséges tér kialakításával kellett foglalkozniuk..."

Ez egy kimondottan szép rész :(

MZ/X

(#117877) 7etape válasza DopeBob (#117876) üzenetére


7etape
(addikt)

Ezek nyilván sokat számítanak... De jövőre nehéz lesz ezzel magyarázni a dolgokat, ha Leclerc bucira veri Vettelt. :DDD (Tudom, ha öreganyámnak áramszedője lenne..... :) Majd meglátjuk)

[ Szerkesztve ]

(#117878) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Leclerc nagyon ki fog kapni a ponttáblán. Akkor is kikap, ha gyorsabb Vettelnél. Ezt tegyük el jövő ilyenkorra. Ált. nem szokott bejönni a tippem, szóval már ezért is érdekes.

A mostani események azért nem a Ferrarinak kedveznek. Amíg tudtak volna vaskos pontokat szerezni, azt elszórták, most pedig már lassan elmegy a vonat,
de összességében azért csak ez a papírforma. Nem véletlenül Kimi az utolsó világbajnok 2007 óta.
Azt vettem észre, hogy a Ferrari amikor nyilatkozgatott, akkor nagyon szarul nyomták minden téren. 2 éve leálltak vele, javultak is. Most Monza előtt óta újra nyilatkozgatnak, ráadásul olyat, hogy eljött az ő idejük, stb. Jön is a szokásosnak vehető pofára esés. Nagy mellénnyel talán sosem voltak sikeresek. MSC alatt is végig az volt, hogy nem a legjobb a kocsi, 3 körrel nyertünk, de tovább kell dolgozni.

Ugyanolyan kockázatot vállal Vettel a Ferrarival, mint Verstappen a Redbull-al. A jó hely a Mercedes, akkor is az lenne a jó hely, ha 3.-ak lennének a VB-n. Potenciálisan ott lehet nyerni, amit az előző évek ismeretében úgy néz ki, hogy jó, ezt a hülye is tudja, de nem. A Ferrarinál még mindig hiányzik a profizmus, a Redbullnál a motor végzetes korlátozás.
Szerintem a Ferrari csak úgy tudna nyerni, ha MSC érás dominanciára tennének szert, hogy beleférjen pár kiesés, pár hülye taktika, baki, és két kézzel tudják közben elszórni a pontokat.

(#117879) b-type válasza [CS]Blade2 (#117878) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Én nagyon nem nyúlnék bele ebbe a Ferrari csapatba, most úgy érzem jól csinálnak dolgokat, csak sz@rul jön ki a vége...
Spa-t megnyerték, és úgy mint a mozdony. Monza-ban az ütközésnél nagyon könnyen lehetett volna, de tényleg nagyon könnyen lehetett volna egy Hamilton bukta. Itt pedig Perez-ne buktak Verstappen-l szemben nagyon minimális különbséggel.
Ezeket inkább érzem szerencsétlen dolgoknak, mint végzetes hibáknak. Binotto-Arrivabenne és Vettel is sztem jók, nem tudom jövőre mi lesz Vettel és Leclerc között, de Vettel jó gyors, nem nagyon kell félteni, én legalábbis nem tenném.
Itt támadni kellett a Ferrari-nak, abban nincs hiba, talán rossz volt az időzítés..sőt az egész biztosan, de az hogy támadtak az rendben van szvsz. Perez meg viszonylag gyorsan elengedte Vettel-t, de azért félre nem állhat hiszen ez pozícióban volt. A Red Bull meglátta a lehetőséget és bamm.
De ez egy ilyen nagyon fontos szitu volt, ahol Perez pár kanyarja is nagyon sokat számított.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#117880) Zoleee83 válasza [CS]Blade2 (#117878) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Azért ezekben az eredményekben vastagon benne van Vettel, és most nem csak a hibáiról beszélek.
Ha megnézed Hamilton ha hülyeségnek tartja a taktikát, 3x is rákérdez a rádióban hogy ezt miért, és ugyanez igaz mondjuk Alonsora is, ők nagyon jól "olvassák" a versenyt.
Vettel egy nagyon jó pilóta, de szét van esve az utóbbi 2 évben, illetve az események áldozata sokszor, értem én hogy Ferrari meg nyomás meg minden egyéb, de ezzel az autóval sokkal előrébb kellene lennie, főleg úgy hogy az év első felében a Ferrari jobb volt mint a Mercedes.
Ezt az évet szerintem ismét bukta, kár érte , ez van.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117881) erahurka válasza Zoleee83 (#117880) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én örülök neki. A sok Alonso hater meg fröcsögő tovább ülhet a száján. :K

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#117882) mefistofeles válasza DS39 (#117874) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Most csak egyet mondok...
Oké a ferrari mint csapat nem működik olyan jól mint a merci de vegyük csak az esős kicsúszást senkitől sem zavartatva... ahhoz aztán zéro köze volt a csapatnak. Ha akkor Vettel behozza az neki +25, haminak -7 pont. Máris csak 8 pont lenne köztük a különbség....

Hiszem, hogy Hami a ferrarival is vezetne. Lehet nem 40 pontal de vezetene...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117883) 7etape válasza mefistofeles (#117882) üzenetére


7etape
(addikt)

Azért akkor is megtett mindent a Ferrari.. :) Emlékezzünk csak, hogy hosszú körökön át vonatoznia kellett Vettelnek a friss gumikon Kimi mögött, másodperceket eldobva... A csapat annyira töketlen volt, hogy még szólni se voltak képesek Kiminek, hogy engedje el. Persze jogos, egy négyszeres bajnok emiatt ne dobja el a vasat, de azért az jól látszik, hogy a csapat minden egyes alkalommal megtesz azért mindent, hogy kizökkenjen és ne csupán a feladatára koncentráljon. Eléggé fárasztó lehet ez, pláne akkor, ha az ellenfél csapat - jelen esetben a Mercedes - vérprofi és fogást találni baromi nehéz rajtuk.

Szerk.: Szerintem is vezetné a tabellát Hamilton a Ferrarival is, de azért az más világ lenne. Ezt nem vehetjük biztosra. Hamiltonra jelen pillanatban sokkal kisebb nyomás nehezedik, 3 Mercedes vb címmel a háta mögött autókázhat egy profi, bitang erős csapattal. További nyugtató tényező, hogy amennyiben szükséges, Botlás akár még az autóját is átadja.... ;) Abban viszont biztos vagyok, hogy már akkor is teljesen más lenne a kép, ha Rosberg ülne Botlás autójában. Kár, hogy visszavonult a német....

[ Szerkesztve ]

(#117884) Leon77 válasza Zoleee83 (#117880) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Ez pont Hamiltonra kevésbé igaz, sokszor elveszik a pályán és rádióban kér segítséget, hogy mégis hogyan állnak a dolgok. A monacoi- kerékcserében is benne volt anno. Csak a tényszerűség kedvéért.

Vagy ha már Vettel az ellenpélda akkor arra is lehet emlékezni mikor ki akarták hozni a boxba (és ilyen többször is volt) és meggyőzte a mérnökét, hogy nem kell és igaza lett. :K

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#117885) Zoleee83 válasza 7etape (#117883) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ehhez viszont az ellenfél csapatban kell egy vérprofi aki karakán, és fejben is 10/9-szer ott van a toppon minden hétvégén.. (mondom ezt úgy hogy nem szeretem Hamiltont a mentalitása, meg a Kozsó effekt miatt).
Abban viszont igazad van hogy mióta Brawn nincs a Ferrarinál, nem volt egy értelmes stratégájuk, vicc hogy millió számítógéppel felvértezve, rengeteg visszajelzéssel, folyamatosan mellélőnek.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117886) Leon77 válasza mefistofeles (#117882) üzenetére


Leon77
(senior tag)

"Hiszem, hogy Hami a ferrarival is vezetne. Lehet nem 40 pontal de vezetene..."

Az ilyesminek szerintem semmi értelme. Teoretikusan bármi lehet, még annak az ellenkezője is. Két pilótát így élesben sokszor nehéz összehasonlítani a különböző technikai feltételek, vis major események és a 2 pilótának különböző erősségei és gyengeségei miatt. Ott van Alonso, remek példa statisztikailag nem éppen ott tart, mint amire az emberek jó része értékeli.

És Alonso mit csinált volna az idai Ferrarival? Bucira veri Hamiltont? Vagy simán ugyanúgy állna mint Vettel? Vagy még rosszabbul? Semmi értelme szvsz ilyesmibe belemenni. :N

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#117887) mefistofeles válasza 7etape (#117883) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Oké ebben igazad van de ez a lényegen nem változtat. Toronymagasan vezetve, senkitől sem zavartatva dobot el 25 pontocskát. Ilyent egy versenyzőnek aki VB akar lenni nem lehet...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117888) mefistofeles válasza Leon77 (#117886) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

persze, hogy nincs értelme... meg soha nem is tudhatjuk meg. Ez csak egy elmélkedés a részemről a két pilóta jelenlegi formáját látva...

Az persze tökéletesen igaz (és már írtam is) hogy Vettelen valami elképesztő nyomás lehet, még akkor is ha kifelé ebből semmi sem látszik. A ferrari a szurkolók, az egész olasz nép remeg egy VB címért. Tuti naponta ezer kérdést kap Vettel ezzel kapcsolatban. Ez a pokoli nyomás meg görcsösséghez vezethet egy ekkora bajnoknál is. Szóval vettel rohadtul nehéz helyzetben van. Egy egyre magabiztosabb Hamilton ellen kell versenyeznie, a hátán 10 tonna súllyal. Ha nyer a végén akkor isten lesz és szobrot kap, ha nem........

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117889) PumPi válasza mefistofeles (#117887) üzenetére


PumPi
(őstag)

Persze ebben igazad van, de oriasi nyomas alatt elofordul. Schumin is ugyanakkora nyomas volt pl. 98ban es ugyanugy megcsinalta a Spa hibajat Vettelnel sokkal jobban vezetve. Monacoban is osszetorte a Ferrarit az alagutban stb. A Ferrarinal oriasi a nyomas es a csapat ebbol nem tud sokat levenni a pilotarol. Nehezebb a tifosinak megfelelni mint egy Redbullban nyerni... Nem veletlen az hogy ennyire nehez Ferrariban vbt nyerni... Raikonnen tudta ezt m3gtenni ugy hogy kvazi bemakolta gyakorlatilag az utolso futamon eselytelenkent meg Schumi... az utobbi 40(!) Evben. Azert ez eleg eros igy belegondolni.

(#117890) mefistofeles válasza PumPi (#117889) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Még bejön az a verzió, amit valahol olvastam... Ha vettel jövőre sem nyer akkor hamilton asztalára teszi a ferrari a visszautasíthatatlan ajánlatot........

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117891) 7etape válasza mefistofeles (#117890) üzenetére


7etape
(addikt)

Nem bánom. :) Akár megnéznék szívesen egy Hamilton-Vettel cserét is. De nyilván ez akkor következne be, amikor a Mercedes már nincs a csúcson, a Ferrari meg pont összerakja a világverő vasat.... ;]

[ Szerkesztve ]

(#117892) Leon77 válasza mefistofeles (#117890) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Ez simán benne van a pakliban... És szerintem ennyi mercis év után Hamilton is váltana, még is csak új kihívás lenne. Aztán meg 3 különböző csapattal vb-t nyerni igazán nagy szám lenne... Sőt, helyet is cserélhetnének Vettellel. :) :C

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#117893) gbors válasza mefistofeles (#117887) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igazából ez sem igaz - Hamilton nagyon durva tempóval jött fel, Vettelen kívül mindenkire 3 másodperceket vert körönként. Gondolom, Vettel azért nyomta annyira, hogy megtartson valamit az előnyből, ami ugye lehetett volna nagyobb is, ha a csapat nem "segít be". Aztán azt meg ő szúrta el, hogy rosszul mérte fel, mennyire szabad nyomni azokon a gumikon. Nekem nagyon hasonlított a 2011-es kanadai megmozdulásához - ott is túltolta azért, hogy hátha kívül tudja tartani Buttont a DRS-en. Csak ott érdemben nem bukott semmit, itt meg... egy hangyányit többet. És igen, a Hamilton + Mercedes páros ellen ez nem fér bele.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#117894) PumPi válasza mefistofeles (#117890) üzenetére


PumPi
(őstag)

Ugyanitt tartana a fenti okfejtes miatt. Volt itt Prost meg Alonso is es egyik se tett csodat. Pilota alap kepessegei egy dolog... ennel komplexebb a dolog. El kene gondolkodni hogy miert 2 ember volt kepes 40 ev alatt vb cimet nyerni.... erre egyebkent strategiai munkacsoportot kene a Ferrarinak feallitani. Legnagyobb koltsegvetesu csapat, sokszor vbajnok pilotak stb. Es megis. Kiindulo kepessegekben Vettel Hamilton nagyon hasonlo szerintem... ugyanakkor nagyon nem mind1 hogy adott helyzetben mi jon ki beloluk... nem lehet mindent a pilotara haritani. Nem veletlen hogy egyeb sportagakban is megprobalnak a versenyzoknek egy olyan legkort teremteni ahol a versenyzonek csak a feladatara kell fokuszalni. Sztem ez nem adott a Ferrarinal vagy ha ugy tetszik sokkal inkabb adott egy Redbull/Mercinel. A ferrarinal stressz van, stresszben meg nem vonzzak be a jo dolgokat... ebbol meg annyit latunk hogy nincs szerencsejuk.

(#117895) mefistofeles válasza 7etape (#117891) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Ha nem is "világverő vas" de szerintem ezzel az idei ferrarival lehet/ne VB-t nyerni.
Ha másképp nem megy beültetik hamiltont akármennyi pénzért, hogy győzelemre vigye őket...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#117896) Zoleee83 válasza mefistofeles (#117890) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Na az kéne még, nézhetnénk még 3-5 évig a folyamatos Hamilton győzelmeket, de már a Ferrarinál! :(
Isten ments, remélem Leclerc felnő a feladathoz.! :D

BTW.: Bottas formáját látva remélem 2020-ban Ocon -Bottas csere lesz!

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117897) Csapoati válasza mefistofeles (#117873) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Azért azt se feledjük, hogy Hamiltonnak is voltak homály évei, meg egyszer Rosberg is elverte csapaton belül. Most nagyon egyben van, neki nagyon jól jött a Rosberg-Bottas csere, de nem volt ez mindig így. Az nem lehet kérdés, hogy most a brit vezet a leghiggadtabban a mezőnyben, tegnap pl amikor majdnem megállt a két kakaskodó lekörözött előtt, azt hittem rosszul látok, de milyen jól tette, és utána milyen jól fogta meg Verstappent is.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117898) PumPi válasza Csapoati (#117897) üzenetére


PumPi
(őstag)

Ez igy van... nem beszelve a Mclarenes evekrol amikor Buttontol is volt hogy kikapott. Pillanatnyi formaja ebben az evben neki a legjobb... de azert egy mas kornyezetben az emlitett nyomassal a vallan egyaltalan nem biztos hogy ugyanigy mukodne.

(#117899) szpal17 válasza Csapoati (#117897) üzenetére


szpal17
(őstag)

Nem tartottam Rosberget egy nagy pilótának, de itt látszik, hogy Hamilton ellen tökéletesen kellett menni, hogy a vb meglehessen. Mind stratégia szempontból, mind fejben ott kellett lenni.
Rosberg azt érezte meg, hogy pszichológiai hadviselés kell, ahhoz hogy valaki elverje Hamit.(kis vb-t talált ki magának, a győzelmek után pedig mindig csak a következő hétvégét említette, és még gyors is tudott lenni)
Utána már Hamilton is meg-meg remegett.

A Ferrari viszont ezekkel a stratégia döntésekkel, vagy pl. hogy hagyják a pilótákat küzdeni egmással pontosan Hamilton kezére játszanak. Ráadásul direkt nyilatkozzák, hogy a Ferrari az esélyes, ővék az erősebb motor stb...ezzel is végezve a pszichológiai hadviselést. Ez az a nyomás, amit a Ferrari nem bír el és simán összeroppan.
Szórakoznak velük a boxban, a rádióban, a nyilatkozatokkal. A csapat nyomása pedig áthelyeződik a versenyzőre...Vettel pedig eldobja az autót vezető helyről. Utána pedig már jóval óvatosabb és nem vállal annyit, az pedig simán 2-3 tizedet is jelenthet főleg győzelmi kényszerben.

Magabiztos Hamiltont, ilyen technikával jelenleg nem lehet legyőzni...

Eddig minden hétvégén nagyon ideges voltam, de a tegnapi pole után ezt elengedtem és meghajolok a Mercedes csapat teljesítmény előtt, mert mindig húznak valamit elő...Hamiltonban meg ott van az a 2-3 tized mindig...

(#117900) JJános válasza 7etape (#117877) üzenetére


JJános
(addikt)

Ne legyen igazam, de Leclerc sehol sem lesz Vettelhez jövőre, de még Kimi szintjét sem fogja tudni hozni. A Ferrari próbál mindig úgy csinálni, hogy mintha nagyon okosak lennének. Aztán kiderül, hogy mégsem. De van pénzük, végül hoznak egy VB arcot. (Hami) A Ferrari helyébe Ocont hoztam volna. Ja, hogy ő nem a Ferrari neveltje, sem felfedezettje? Hát vegyék be a programba, és Oconról már tudjuk, hogy nagyon ügyes, és piszok gyors. Leclerc igéretes. Talán, mint Grosjean. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.