Hirdetés

2021. március 7., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117401) JColee válasza Alexios (#117396) üzenetére


JColee
őstag

Linket pls. :DDD

(#117402) SityiSXT


SityiSXT
őstag

A szárazjeges zsák és az esernyő után itt a speciális formavilágú "kamerahűtő". Mi a manót rejtegetnek vajon ennyire?

(#117403) 7etape válasza SityiSXT (#117402) üzenetére


7etape
addikt

Nem tudom, de nem is olyan fontos, mert úgyis elbarmolnak mindent. :DDD

(#117404) quailstorm válasza JColee (#117401) üzenetére


quailstorm
nagyúr

(#117405) Lauda válasza Csapoati (#117393) üzenetére


Lauda
félisten

Szerintem mindhárom baromság. Drs nélkül még ennyi előzés sem lenne.

(#117406) snecy20 válasza Lauda (#117405) üzenetére


snecy20
veterán

A lekörözendő fiókcsapatos versenyzők meg csak alátennének a konkurens élcsapatoknak ezzel a szabállyal. Pl. egy Sauber-Alfa-Ferrari direkt körökön keresztül fogná a Mercit, stb... Én nem venném el a kék zászlót.

(#117407) [CS]Blade2 válasza vhw (#117370) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Már egyszer leírtam, hogy hogy gondolom: A lényeg, hogy ő a pénz nélkül nem került volna be, így valakitől elvettek egy helyet, majd most elveszik Ocon helyét is.
Ocon sem egy nagy szám, de egy jó középcsapat pilótának legalább jó, szóval tiszta körülmények között a csapatok nagy része még fizetne is neki.
Ez a kettő közti különbség.
Nagy igazságtalanságnak tartom az egészet. Igazán kártékony a jelenlétük.
És nem csak én, hanem a szakma is így van vele. Egyre több nyilatkozat van a témával kapcsolatban, hogy valamit tenni kellene a dolog kapcsán. Vettel és Hamilton is célzott a dologra, hogy akkor a Strollék k..va a..át, amikor Ocon dobogón volt. Azóta pl. Gasly is nyilatkozott, hogy tiszta körülmények között Oconnak kellene itt lennie, és Strollnak nem.
Persze nem ennyire direktben, de nem kell hozzá sok ész, hogy kihámozza, hogy ez a véleményük nekik is.

A többi pilóta, a csapatvezetők, a volt pilóták, a TV-s szakemberek, stb. nagy része elítéli ezt a Stroll történetet.

Még a Williams is igazából azon bánkódik, hogy milyen kár, hogy kell nekik mondjuk 30 millió euró, ahelyett, hogy még lenne feleslegben akár csak 3 millió, és megvehetnék Ocon-t.

Az semmit nem jelent, hogy a kis szériában milyen eredménye volt, mert ott is tolták a szekerét.

Biztos vagyok benne, ha a mai napon elvennénk a faterjától az összes pénzét, cégeit, stb., akkor holnap a gyerek már nem lenne az F1-ben. Senki nem szerződtetné le. Ezt kompenzálja a fater a pénzzel és most már a saját csapattal. Csak így tudta behozni, és így tudja bent tartani.

(#117408) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#117407) üzenetére


DopeBob
addikt

Még mindíg fordítva ülsz a lovon. Szerinted, ha nem lennének rászorulva a csapatok leszerződtetnék a fizetős pilótákat? Nyilván nem. Tényleg jobb is lenne, ha már rég csődbe ment volna a Williams két teheséges fiatallal, vagy az FI is nyugodtad dőljön be egy Ocon\Perez párossal, csak a fizetős versenyzők ne jöjjenek. Érdekes felfogás :U

_Talán_ a költségplafon segít majd valamit a helyzeten, de addig inkább a fizetős pilóták, minthogy bedőljenek a csapatok. Mert újak már nem nagyon fognak jönni.

MZ/X

(#117409) snecy20 válasza DopeBob (#117408) üzenetére


snecy20
veterán

Pénzügyileg több a hátrány, mint az előny... Több autótörés, sokkal gyengébb egyéni és konstruktőri helyezések. Pont ezeket áldozza fel a Williams, cserébe biztosítva van az adott idény, és effektíve nincs eredménykényszer sem.

(#117410) Peat;) válasza [CS]Blade2 (#117407) üzenetére


Peat;)
veterán

A pénzes háttér hátrány is és ezt tökéletesen mutatod, voltak sokkal de sokkal rosszabb fizetős pilóták és ezzel a Williamsel... Kubica is a fejét vakarta hogy milyen balul sikerült.
Igazából nem tudjuk milyen szinten van Stroll, első évében esett kelt néha, azóta semmi hülyeség nem rémlik. Amikor elöl volt akkor meg nem zuhant össze. Lehet hogy középszerű pilóta, de akkor miért ne szorítson ki más középszerűt. Ilyen a világ. Te meg szemellenzős vagy, alsóbb kategóriák győzelmeit nem lehet leboltolni olyan egyszerűen, de te simán leírod ezt az ökörséget.

Egyébként Ocon minden csak nem középszerű, ez a nem nagy szám elég vicces, Perezt így lenyomni nem sokan tudták. Az a baj hogy ő nem középszerű, sokkal többet bizonyított az én szememben mint akár Gasly akár Lecrec.

(#117411) Csapoati válasza Lauda (#117405) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Akkor meg az lenne, mint 2011 előtt, hogy nem lehet előzni. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117412) TomLion válasza quailstorm (#117404) üzenetére


TomLion
tag

2007 bajnokát az FIA csütörtöki sajtótájékoztatón megkérdezték, segít-e a bajnokság megnyerésében a németnek. „Én nyilvánvalóan csak egy autót tudok vezetni egyszerre…” :DD
Jó lesz még ez az év...

[ Szerkesztve ]

''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''

(#117413) Redneck válasza TomLion (#117412) üzenetére


Redneck
veterán

Nagyon tetszett, Kimi szépen megtrollkodta. :DD Remélem idén a továbbiakban kinyomja a lemezt a Ferrarin, és jövőre sem lesz enervált.

Csapoati:
Egyik szabályt sem törölném, mind kényszer megoldás. Ha megoldják az alap problémákat, lehet változtatni. Ellenkező esetben csak visszafejlődés történik és mi, nézők látjuk kárát.

Peat;):
Én is adok neki esélyt. Mivel rosszabb apu és a haverok szponzorációja, mint egy nagy cégé? Ha totál amatőr, hamar kibukik.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#117414) [CS]Blade2 válasza Peat;) (#117410) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

DopeBob
Ez nem befolyásolja azt, hogy tisztességtelen a dolog. Akkor ennyi erővel, ha egy hajléktalan lop, akkor az rendben van, mert rá van kényszerülve? Szerintem te ülsz fordítva a lovon.
Én végig azt mondom, hogy a csapatoknak kellene megerősödni, hogy ne is szerződtessenek ilyen Stroll féléket, hanem legyen pénzük Ocon-ra.
Egyébként, ha így nézzük, hogy fizetős faterok gyerekeit akarják alkalmazni, és ezzel még minél több évet letolni a csőd előtt - mert, hogy ez mindenképpen oda vezet - akkor igen, akkor inkább dőljön be a csapat és vele a rendszer.
Annak én semmi értelmét nem látom, hogy egy vérbeli tehetség megnyeri az F2-t, majd az F2 15. helyezett pilótáját felhozzák a F1-be, mert van 100 millió eurója/év erre a célra. Az F2 bajnok meg megy mosogatni a családi vállalkozás éttermébe.

Én nem látom, hogy egy költségplafon segítene ezen. Ha fix pénzt költhetnek, akkor is inkább elraknák a fater pénzét, vagy jönne egy még pénzesebb fater.
Itt valami olyan diktatórikus rendszerrel lehetne segíteni a dolgon, hogy F3-tól F1-ig mondjuk a fater és haverjai nem támogathatják a gyereket. Ebben a jogvédős liberálisnak mondott világban ez mondjuk pont kivitelezhetetlen, mert sem a csóró csapatok sem a faterok torkán nem tudnák lenyomni.
Így sosem a tehetség fog számítani a középmezőnyben és a mezőny végén.

Peat
Ha tehetséges, akkor azt a csapatok pénz nélkül is észrevennék, és felhoznák pénzért az F1-be. Itt nem ez történt, hanem azért hozták fel, mert xx millió euró jár mellé. Williams kb. ott szorongatta a zsák pénzt, amikor lenyilatkozta, hogy nem a pénz miatt - jaj, drágaszágom - szerződtettük, hanem a tehetsége miatt.

Ocon tehetséges, mindenképpen neki kellene maradnia. Azért mondom, hogy minimum középcsapat pilóta, mert az még nem bizonyított, hogy élmenő. Azt a Perezt, akit maga a szakma egy jó közép pilótának tart, tehát az élcsapatoknak nem kell, de a többi csapatból mindenki pénzért is szerződtetné...ő éppen ki-ki meccset tud játszani vele. Néha gyorsabb, de Perez ált. több pontot szerez, a legtöbbször pont Perez mögött jön be közvetlen. Ez arra elégnek kell hogy legyen, hogy itt legyen fixen 30-35 éves koráig, anélkül, hogy bármikor is bizonytalan legyen a helye.

Egy ideális világban Sirotkin, Hartley, Ericsson és Stroll repülne innen. (Érdekesség, hogy ez pont a VB utolsó 4 helyezett).
Ocon-nak konkrétan most annak kellene fejtőrést okozni, hogy a 4-5 ajánlatból melyiket válassza. FI, Williams, STR, Sauber. Ez lenne a minimum, aminek most történnie kellene vele.

Aztán a valóság meg, hogy nemsokára örülni fog, ha a DTM-be benyomják valahogy.

[ Szerkesztve ]

(#117415) Mortein válasza [CS]Blade2 (#117414) üzenetére


Mortein
tag

Schumaher, hogy jutott be az F-1-be? Megszorult a Jordan pilóta kellett neki és a Merci fizetett, hogy őt rakják be. Alonso is a fizetős Minardiban kezdte. Ha nem lennének ezek a csapatok, akkor a fiataloknak semmi sem maradna. Ha viszont nincsenek ténylegesen fizetős pilóták, ezek a csapatok nem is léteznének.

A fizetési sapka pedig azért lenne jó mert a kis csapatok anyagilag közelebb kerülnének a nagyokhoz és nem csak a pénz dominálna, könnyebben előreléphetnének egy sikeresebb évvel jobb szponzorokat szerezhetnének. Akkora a szakadék most egy RB és egy Williams között, hogy az behozhatatlan.

[ Szerkesztve ]

(#117416) Samott válasza Mortein (#117415) üzenetére


Samott
őstag

Erzelmetlen a koltsegvetesi sapka amig gyari csapatok vannak. Kifejleszti dragan az anyagyar es olcson eladja a csapatnak. Minden szabalyos es ugyanott vannak mint most.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117417) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#117414) üzenetére


DopeBob
addikt

Ez álomvilág, egy elképezlt (szerinted) ideális változat, ami sosem létezett.

Mindentől függetlenül pedig Strollról még nem nagyon derült ki, hogy milyen pilóta. Mikor megérkezett volt jópár kiesés, de ugye ezek közül sem mind a saját hibája volt. Azóta nem nagyon hibázik már. Nem remegett meg akkor sem, mikor 3. lett. Elég fura dolog azért utálni valakit, mert gazdag.

MZ/X

(#117418) TomLion válasza Zoleee83 (#117351) üzenetére


TomLion
tag

Alakul ez: [link]

Végre megszabadulhatunk Ericssontól

''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''

(#117419) Mortein válasza Samott (#117416) üzenetére


Mortein
tag

Ezt, hogy gondolod? Ingyen dolgoznak majd a mérnökök? Jelenleg a legjobbak ott vannak, ahol a legtöbbet kapják és megfelel az ambíciójuknak. Az anyagokat nem fogják olcsóban megvenni a kifejlesztése is bérből történik. Vagy gondolod, hogy puszta jóhiszeműségből majd olcsóbban dolgoznak? Az F1 két dolog miatt is vonzó lehet, a kihívás és a fizetés. Ha ebből kiveszik a fizetést, akkor nem lesz vonzó ez a pálya. Épp ez a jó benne, hogy minden nagy csapatnak le kell majd építeni, tehát kevesebb emberrel tud majd dolgozni és az a hatalmas szakadék kisebb lesz. Szerinted a jelenlegi állapot megfelelő?

Számos más sportágban van fizetési sapka és működik.

[ Szerkesztve ]

(#117420) Samott válasza Mortein (#117419) üzenetére


Samott
őstag

Nem teljesen ertem mi agondod meg hogy hogy jon ide a fizetes, koltsegvetesi sapkat irtam mert a fizetesi sapka ertelmezhetetlen (max a sztarpilotak fizujat lehet korlatozni azzal, de akkor majd a szponzor direkben a pilotaval szerzodik es ugy is mara dminden a regiben). Amit en irtam az arrol szol hogy ha ma a ferka 500 milliot kolt egy evben es lesz egy 100 millos sapka akkor a maradek 400 milliot ezutan az anayceg kolti el "alapkutatasra" es jelkepes aron lepasszolja a versenycsapatnak. Ha a mernokok fizetese is igy kerul szoba akkor majd az anyaceg alkalmazza oket. Nem en talaltam ki, ezt irjak mindenhol a koltsegvetesi sapka kapcsan. Nincs megoldas erre.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117421) Csapoati válasza TomLion (#117418) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Jöhet az autófaló Giovinazzi. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117422) [CS]Blade2 válasza DopeBob (#117417) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Nem utálják, csak igazságtalannak érzik/érezzük, ahogy befizették, és ahogy elveszi másnak a helyét. Felőlem legyen még 2x gazdagabb, vegyen magának versenypályát, meg F1-es autókat, és menjen ott.
Az F1-nek csak a pénze kell, mert az F1 nem működik ideálisan.

Most azért kellene egy Hamiltonnak, egy Vettelnek, egy Oconnak, vagy nekem igazságosnak vagy rendben levőnek érezni a dolgot, mert nem ideális világban élünk?

Én mindenképpen az igazságos, tiszta versenyzést pártolom.
Ez a dolog pedig kifejezetten undorító, mintsem tisztességes versenyhelyzet az ülésért. Konkrétan úgy veszik ki Ocon alól az ülést.

Egyébként ez megint csak két különböző dolog: undorító az a cselekménysor, amit végigvisznek, amit történetesen a rengeteg pénzükkel tudnak megoldani. Erre kiforgatod, hogy utálják, mert gazdag.
Ha utálják is, akkor sem következik ebből, hogy azért, mert gazdag, hanem azért, amiket csinálnak.

Az F1-ben is van példa pl. hasonló igazságtalanságokra, ahol nem pénzzel oldották meg az igazságtalanságot, hanem mert a pilóta a vezető beosztású tag lányát d.ta, vagy egy másik csapatvezetőnek a feleségéről volt szó, és azzal került igazságtalan versenyelőnybe másokkal szemben.

(#117423) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#117422) üzenetére


DopeBob
addikt

Ott van a hiba a logikádban, hogy nem más helyét veszi el, hanem más fizetős pilóta helyét. Biztos kiszámolta a Williams, hogy mi éri meg jobban. Fizetni két pilótának, és akkor megvan talán az 5. de inkább a 6. hely, vagy két fizetős, és akkor utolsó vagy utolsó előtti. De ez idén még csak nem is a pilótákon múlik, ilyen vállalhatatlan autóval. Majd jövőre kiderül, mit tud Stroll.

Ocon ülését meg nem vette el senki, nem volt szerződése jövő évre.

Egyébként attól, hogy fizetős pilóták még nem rosszak. Stroll biztosan nem rossz pilóta, Sirotkint még nem tudom.

[ Szerkesztve ]

MZ/X

(#117424) [CS]Blade2 válasza DopeBob (#117423) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Úgy néz ki, hogy Ocon helyét elveszi, akár már jövőhéten.

Szerk.: Akkor is elvenné Ocon helyét, ha 10 éves szerződése lenne. Ha lenne évi 5 milliárd eurója, akkor Hamilton vagy Vettel helyét venné el. Annyiért valszeg azt is megkapja.

[ Szerkesztve ]

(#117425) #70869248 válasza DopeBob (#117423) üzenetére


#70869248
törölt tag

Az semmiképpen sem jó ha nagyot hígul a mezőny. Ocon nem kerülhet ki, ha kikerül az gond.
Stroll-nál még az életben nem volt teljesítménykényszer, mert minek, ha kellett az apja egy komplett csapatot kifizetett hogy egy évet teszteljen minden versenypályán egy F1 versenyző beállításaival, Stroll rutinosabban jött az F1-be újoncként mint bárki.
De nem ez a gond, talán volt már ilyen is, általában a fizetős versenyzők a mezőny végén autóztak. viszont a középmezőnyből nem szoríthanak ki tehetségeket, az nincs rendben.
Arról nem tehet Ocon hogy Francia, és hiába nyert meg mindent, vagy Grosjean is...egyszerűen nem állt mögéjük egy olyan cég, mint mondjuk Alonso mögé.
A támogatást a tehetségggel kell kivívni 8kivéve ha a család a támogató), de mindig voltak olyan versenyzők akiknek nem nagyon jutott támogató, de a tehetségük okán nyertek bajnokságokat.
Egy F1-s mezőny legalább a középmezőnyig legyen erős.
Sztem sem jó stratégia a biztos meglévő Stroll pénz, egy tehetség alkalmazásában sok a rizikó igen, de az a helyesebb..és egyébként a kifizetődőbb út is.

(#117426) Alexios válasza #70869248 (#117425) üzenetére


Alexios
addikt

Azért Ocon mögött ott van a Mercedes, ezen a ponton nem hinném, hogy támogató hiányról lehetne beszélni- az már inkább problémásabb, hogy minek tarta a mercedes tehetség gondozást, ha más csapatba emiatt nem mehetnek a pilótái, cserébe viszont ők sem rakják be a nagycsapatba a pilótákat, és emiatt lassan kezd már a második tehetség kiszorulni

(#117427) #70869248 válasza Alexios (#117426) üzenetére


#70869248
törölt tag

A Mercedes jó támogató, de ilyen volt pár...mint Heidfeld is.
Ebben a helyzetben nem segít, mert a Mercedes egy balfax (sztem). ..ha rajtuk múlik áttolják a DTM-be.

(#117428) snecy20 válasza Alexios (#117426) üzenetére


snecy20
veterán

Mint kiderült, ezúttal hátrány volt a Mercedes-szál, Renault pont emiatt nem vette őt át.

(#117429) Mortein válasza Samott (#117420) üzenetére


Mortein
tag

Ha ezt a szabályt komolyan gondolják, akkor meglesz a szürkeállomány a szabályok megfelelő kialakításához.
Valamit tenni kell mert hosszú távon nagyon lecsökkenhet a rajtrács. FI megmenekült de simán eltűnhetett volna az elmúlt években a Williams-el, Sauberrel együtt. És azt azért látni lehet, hogy nem igazán igyekeznek a F1-be a tőkeerős gyártók. A csapatok részesedése sem megfelelő az is a probléma oka.

[ Szerkesztve ]

(#117430) Samott válasza Mortein (#117429) üzenetére


Samott
őstag

Majd meglatjuk, szerintem ha bevezetik ki fogjak jatszani. Es ugyanott leszunk mint most.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117431) Mortein válasza Samott (#117430) üzenetére


Mortein
tag

F1-ben azért értenek ahhoz, hogyan szabályozzák "túl" a sportágat. Rutin megvan kiskapukat meg bezárják idővel. A lényeg az, hogy valamihez hozzá kell nyúlni ezen a téren, vagy csapatonként 3 kocsit kell indítani.

(#117432) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Ocon-t a Haas sem fogja szerintem, pont ez miatt. Inkább Ferrari kötődésű vagy semleges jön, vagyis marad Grosjean.
Ők egyenlőre nincsenek annyira kiszolgáltatott helyzetben.

A kérdés szerintem már csak az, hogy Ericsson pénzét hajlandó-e pótolni a Ferrari Giovinazzi érdekében. A Haas-hoz olcsóbban be tudnák fizetni, mert Ericsson pénze xx millió euró, tehát 8 számjegyű.
Ennyit pedig még a Ferrari sem biztos, hogy ki akar fizetni, amikor is jelenleg úgy néz ki, hogy Giovinazzi-ra sosem lesz szükségük.

A dolog ott hibádzik, hogy eddig a kis csapatok kerestek pilótákat, akikről náluk kiderült, hogy beült a Sauberbe és az első futamon pontot szerzett, majd a Mclaren és a Ferrari azonnal felfigyelt, hogy akkor őt visszük is.

Most viszont a Ferrari, a Mercedes és a Redbull találja meg, hogy ők ki akarnak, míg a kis és középcsapatok fizetős pilótákkal töltik fel az üléseket vagy faterok megveszik, így nem tudják elhelyezni őket, holott egyébként kipróbálásra valamint tartalékba szánnák őket.
Így csak annyit tudnak tenni, hogy megkeresik, hogy ki lenne jó, majd kukázzák, és hoznak egy másikat, akit szintén kukáznak, és így tovább, amíg nem valamelyiknek szerencséje lesz, és kell egy pilóta a top csapatba, és akkor felhozzák, mert így meg a mezőnyből nem érdemes választani.

Gasly, Leclerc most épp kell valamilyen okból, míg a Mercinél telt ház van, így Ocon kuka. Így lesz Giovinazzi is kuka idővel. Berakják, aztán 1-2 éven belül kikerül, mert közben telt ház van.

(#117433) Samott válasza Mortein (#117431) üzenetére


Samott
őstag

Dehogy ertenek hozza, mar most is ossze-vissza kavarnak a fejlesztesekkel a gyari csapatok. A mercedes a motorfejlesztes nem szamitja a csapat koltsegvetesebe a ferka meg az egesz gyarat kezeli egy egysegkent.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117434) Mortein válasza Samott (#117433) üzenetére


Mortein
tag

Ezért mondtam, hogy idővel becsukják a kiskapukat vagy jön a 3 kocsis felállás.

(#117435) Samott válasza Mortein (#117434) üzenetére


Samott
őstag

Modhatod, de nem fogjak tudni lezarni. Eleve a gyarakkal nem lehet szorakozni, tul nagyok hozza. Es akkor a ferrarirol meg az erdekeirol meg nem is beszeltunk.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117436) DopeBob


DopeBob
addikt

(#117437) 7etape válasza DopeBob (#117436) üzenetére


7etape
addikt

Nekem ez nagyon tetszik. Ha könnyű is lesz vele előzni, akkor felőlem akár jövőre is jöhetne. :D

(#117438) Tapsyfüles válasza DopeBob (#117436) üzenetére


Tapsyfüles
aktív tag

Nagyon modern a kinézet, jöjjön nyugodtan nekem tetszik. :K

(#117439) Redneck válasza DopeBob (#117436) üzenetére


Redneck
veterán

Nekem is tetszik. Jöjjön mielőbb, erős csapatokkal, jó pilótákkal, és következetes szabályokkal! :K

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#117440) snecy20


snecy20
veterán

Nem tudom, ilyen látványtervekkel el volt árasztva az internet az elmúlt 10 évben... Nem tűnik izgalmasnak az ilyen futurisztikus kinézet. De bazárinak bazári legalább.

(#117441) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Számomra olyan bazári hatása van. Minden kerek, íves. Ez a cucc így 2.-ra inkább a FormulaE-re hajaz.
Én a szögletes, modern, letisztult, 1, max. 2 színű cuccokat szeretem.
Remélem nem akarnak elmenni ebbe az irányba. RGB Led-es, csillogó festéses, csillám, hangfalból kiadott motorhanggal, meg ilyesmikkel.

Nem olvastam el, hogy hogy akarják ezt elérni. Inkább a leírást kellene látni a méretekkel, és megrajzolhatná valami szakmabeli az egyik csapattól,
mert ez a concept car dolog még soha a büdös életbe nem jött be. 3 ponton megszabták az orr magasságát a ref. síkhoz, és azt hitték, hogy egy ívben lehozzák a csapatok. Aztán télen mindenki kitolta a lépcsős orrú fost.
Ha nincs szarrá limitálva, akkor tök máshogy fog kinézni a valós gép. De ezt elvileg tudnia kell Ross Brawn-nak.

(#117442) snecy20


snecy20
veterán

Gyerekek, jó látni hogy eddig 1.5mp-et kap a Merci. :K

(#117443) Armagedown válasza snecy20 (#117442) üzenetére


Armagedown
őstag

Még nincs itt a Hammertime :C

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

(#117444) DopeBob válasza snecy20 (#117442) üzenetére


DopeBob
addikt

Tettek fel egyáltalán a lágyon kívül más gumit? :D

MZ/X

(#117445) Csapoati válasza snecy20 (#117440) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Ízlés kérdése, nekem speciel tetszik. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117447) Csapoati válasza snecy20 (#117446) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Ha nagyanyámnak áramszedője lett volna... Na ez a kategória ez a duma a köztudottan jófej Red Bulltól. ;] Mondhatni Red Bullshit.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117448) [CS]Blade2 válasza snecy20 (#117446) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A Mercedes-es csávó, és RIC is nyilatkozott. Szerintem a Redbull-os nyilatkozattal együtt már nyílt titok, hogy Ocon-nak vége. 100%. Ott a helyszínen már mindenki tudja, csak még nem hivatalos. Ez pedig azt feltételezi, hogy a nem hivatalos helyek is beteltek már, csak a bejelentések várnak a nyilvánosságra hozatalra.
Toto Wolff attacks 'lies and agendas' hurting Esteban Ocon

Szerintem a Redbull tényleg dobott volna neki egy ülést. Ők szeretnek elvállalni ilyen dolgokat.
Így Kvjat lesz a STR-ba ideiglenesen 1 évre.
Csak azt nem akarják, hogy ők tárolják a STR-ba Ocon-t, hogy aztán a MErci telefonáljon, hogy holnapra hozzátok vissza, mert kell.
Érthető, hogy nem Merci pilóta megőrzők. Őrökbe elfogadnák. Berakják a STR-ba, aztán, ha jó, vagy jobb, mint Gasly, akkor akár csere a nagy csapattal, stb.

[ Szerkesztve ]

(#117449) snecy20 válasza Csapoati (#117447) üzenetére


snecy20
veterán

Szerintem amúgy kapva kapnának az alkalmon hogy mehessen a Toro-ba jövőre, de így meghiúsul ez is.

(#117450) Mortein válasza Samott (#117435) üzenetére


Mortein
tag

Akkor jöhet a 3 kocsis felállás és búcsút inthetünk az összes kis csapatnak. Ugye milyen jó lenne? :W

Hirdetés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.