Hirdetés

2019. december 10., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117351) Zoleee83 válasza TomLion (#117350) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Dzsovának' én is nagyon örülnék!
Ha már Alonso nem lesz jövőre tudnék drukkolni a Sauberes különítménynek. :K

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117352) Csapoati válasza Segal (#117349) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Tehát akkor magyarul még jobban is járt? ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117353) TomLion válasza Csapoati (#117352) üzenetére


TomLion
(tag)

Bizonyos szempontból úgy tűnik, hogy jobban. Frusztráló lehet azért egy idő után a jelenlegi felállás, joggal várható el tőle egy felszabadultabb versenyzés. Autó és versenyképesség szempontjából nyilván visszalépés, de ha a dolog jól sül el, simán várható a Sauber a pontszerző helyekre. (Persze, mivel Kimi-ről van szó, borítékolható, hogy valami nem jól sül el :) ) Szerintem ez lehet egy méltó keretbe foglalás, gazdaságilag remek húzás a FIAT-tól, és a mezőny/Liberty/rajongók sem veszítenek el még egy világbajnok versenyzőt.

''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''

(#117354) [CS]Blade2 válasza TomLion (#117353) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ált. nem jól sül el. Valószínűleg ott is lesz valami alkatrész, ami nem fog neki tetszeni, mert az az autó technikailag jó eséllyel hagy kivetnivalót. A Lotusnál a szervó kormány volt olyan, amit ő csak lovaskocsiba tudott elképzelni, és a Ferrarinál is szívott aszem az elektromos fékkel.
A Sauber-nél ráadásul olyan pilóták voltak mostanság, akiknek az ilyesmiről fogalma sem lehet a tapasztalata, tudása és kora miatt. Beült, aztán azt az egy megoldást ismeri, azt sem tudja, hogy az lehetne esetleg sokkal jobb is.
Szervó kormányra mondjuk Leclerc tesztelt Ferrarit, esetleg, ha olyan szinten van a gyerek, akkor szólt, hogy csináljanak vele valamit, mert a Ferrari-ban sokkal jobbak a visszajelzések, de ez egy csak 1 terület. Vannak olyan megoldások, amit egy Leclerc kb. fényképen láthatott. Nyilván nem szólt, hogy olyasmire kellene hangolni a brake by wire-t, hogy a 2014 előtti évekhez hasonlóan viselkedjen a fék.
Szóval ilyesmi biztos lesz, amire, ha van kapacitás, akkor a Sauber előre léphet vele. Pl.: Kimi kér egy beállítást, amit a Ferrarinál használnak, aztán kiderül, hogy nekik konkrétan azon az alkatrészen nem is lehet még állítani sem.
Azért az az alsó hangon 1,5 másodperc különbség a két gép között... nem apróságokból jön össze. A kocsi és a csapat minden porcikájában vannak tizedek, száradok.

Ha pilótaként kiderül, hogy 0,5 másodperccel gyorsabb Leclerc-nél, akkor azért jövőre is szerezhetnek pontokat, de sokkal többet nem, mint idén. Idén is ált. 1 vagy 2 pontot szereznek, úgy, hogy másoknak több gondjuk van.
Normális szezonban azért a Saubernek nem nagyon jutna pont, csak idén annyira b..ák a Mekinél, Renaultnál, Williamsnél, stb., hogy mindig fel tudnak csipegetni 1-2 pontot.

(#117355) Samott válasza [CS]Blade2 (#117354) üzenetére


Samott
(senior tag)

Csak a ferrari tudja, hogy mennyire akarja felpumpalni a B csapatat. Idealis esetben harmadik eronek a mezonyben. Nyilvan rajuk nem lesznek veszelyesek, de ha mindenki masra igen, akkor komoly segitseget jelentenek. Kimi az idei ferkaval jol megy, szvsz jovore a sauberrel se lesz gondja... :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117356) Segal válasza Csapoati (#117352) üzenetére


Segal
(addikt)

Felszabadultabban tet nelkul versenyezhet, meg is fizetik es a media esemeny is kevesebb mi kellhet meg neki?
Vb-t mar nyert.

(#117357) nap


nap
(addikt)

Van valami hír, hogy lesz-e változás a versenyzők között ezen a hétvégén?

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#117358) DopeBob válasza nap (#117357) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ha a FI-ra gondolsz, akkor mindenki marad a helyén.

MZ/X

(#117359) snecy20 válasza DopeBob (#117358) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ahhoz vastag bőr kéne, hogy Stroll máris átpattanjon a ForceIndiába. :K

(#117360) Csapoati válasza snecy20 (#117359) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Szingapúr után pedig esélyes.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117361) snecy20 válasza Csapoati (#117360) üzenetére


snecy20
(veterán)

De olyan áron, hogy Ocon kiszorul? Azért elég nagy már ezen a közfelháborodás. :(

(#117362) Alexios válasza snecy20 (#117361) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nem hiszem hogy stroll apuka azért vett egy csapatot hogy majd a kozfelhaborodas megakadalyozza

(#117363) Motion_Blur válasza snecy20 (#117361) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Az ilyen Stroll félék mindent és mindenkit eltaposnak ha az érdekük úgy kívánja.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#117364) Samott válasza snecy20 (#117361) üzenetére


Samott
(senior tag)

Igazabol a jovore nezve az lenne legfontosabb most nekik hogy minel tobb pontot gyujtsenek. Abban meg a stroll gyerek uj csapatban biztos nem tud segiteni.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117365) cyberkind válasza Samott (#117364) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Majd megveszik a pontokat.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#117366) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Ezek szerint csak lesz valami Nascar téma Alonsóval, még ha valószínűleg csak valami PR filmről is lesz szó: [link]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#117367) [CS]Blade2 válasza Samott (#117364) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ezek a f.jankók úgy gondolkodnak, hogy minél előbb át kell vinni a kölyköt, hogy az minél jobb autóban üljön, amivel kompenzál valamit a tehetsége hiányából.
A fater nem a csapattal akar eredményt elérni, és nem pénzt akar keresni ezzel. A cégeiből sz*rásig van pénzzel.
Ez az egész csak arra megy ki, hogy a kölykének megadja azt a játékot, amit szeretne, és ez egy minél jobb autó az F1-ben.

Ezt csak azt tudná befolyásolni, hogy a haverjai, akikkel megvette...beleszólnak, mert ők eddig nem hozták a kölykeiket a másik autóba. Ők lehet, hogy pénzt akarnak keresni, és eredményt elérni. Ez az utolsó mentsvár.

Egyébként simán, minden gond nélkül kirakják Ocon-t, aztán, ha a Perez nagyon elveri, úgy, hogy nem lehet kimagyarázni, akkor még őt is kirakják.
Mindenáron a kisgyereket fogják tolni. Ehhez pedig az eszközük a rengeteg pénz. Látták, hogy minden másra ott a Mastercard.

(#117368) Leon77 válasza [CS]Blade2 (#117367) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Én nem értek veled egyet. Mivel nem a fater az egyetlen üzlettárs, így a többiek vsz befektetésnek tekintik ezt. Valószínű, hogy elnézik Stroll gyereket a csapatban, de nekik a pénz számít. És gondolom a Fater sem hülye. Az meg, hogy keresnek még egy Strollnál is gyengébb csapattársat, csak, hogy nyerjen a srác nonszensz, mivel ez az f1 ami q*va sok pénzbe kerül még egy milliárdosnak is. ;] :U

Túl drága játék lenne... :K

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#117369) DopeBob válasza [CS]Blade2 (#117367) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Én ezt a felfogást továbbra sem értem. Egy adócsalóé volt az FI menjen inkább csődbe? Miért ne vehetne magának csapatot aki megteheti? Ott a 107%-os quali szabály, én pl hiába vennék, max edzésen égnék vele.

Nehogy már hátrány legyen, hogy valaki (vagy ez esetben valaki apja) sikeres üzletember.

MZ/X

(#117370) vhw válasza [CS]Blade2 (#117367) üzenetére


vhw
(addikt)

Nem mintha túlzottan szimpatikus lenne Stroll, de mégis mi minőségi különbség van közte meg Ocon között? Mert az F1 előtti eredményeik között nincs sok árnyalat eltérés. Mindketten F3 bajnokok. (Hogy Mick Schumacher talán megcsinálja ez évben ugyenezt, attól mindenki hanyatt van esve és rövidtávon az F1-be vízionálják.)
F1-ben pedig szintén nem nagy a kontraszt, csupán az, hogy az egyik az elmúlt 2 évet egy korrekt FI-ben tölthette, a másik meg egy lecsúszott Williamsben (ami '18-ra még lejjebb süllyedt).

Akkor mi a gond Strollal? Azon felül, hogy nem egy nagy gyári csapat tolja a szekerét és ülteti fiókcsapatokba, hanem az apja?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#117371) Redneck


Redneck
(veterán)

Továbbra sem értem mi ez a nagy Stroll gyűlölet. Oké, nem egy korszakos zseni a srác, de azért nem is totál kétbalkéz. Van pénzük, megmentettek egy szimpatikus csapatot, majd meglátjuk mi lesz. Egyelőre Williamsben ült, azzal meg nem nagyon lehetett nagyot menni. Nyilván szerencse is kellett hozzá, de sikerült már neki meglepetés eredményt is összehozni.

[CS]Blade2:
Elég vad ez a "dobjuk a jobb pilótát, hogy a Stroll csemete" ne tűnjön bénának dolog. :U

quailstorm:
Semmi extrát, csak azt hogy egy márka-független arcnak, tök mindegy hogy milyen volt az Alfa korábban, ha ez a mostani nagyon tetszik. Az se érdekel ha semmi köze az Alfa evolúcióhoz, mert egyszerűen hihetetlenül eltalált autó. Az anti-Alfást pedig módosítanám, szimplán csak sosem vonzott a márka. Ettől függetlenül nem bánnám, ha mint jól csengő brand, nagyobb szerepet vállalna az F1-ben. Nekik is jót tenne, és az F1 arculatának is.
Bocs ha hülyén fogalmaztam! :R

vhw:
Szerintem nem sok különbség van közte, és az F1-ben leszerepelt, de egyéb Forma autós szériákban korábban faszagyerek arcoktól. Elismerem a korábbi eredményeiket, de az F1-ben, csak "futottak még" kategóriát képviseltek.
Ettől függetlenül én is szívesebben támogatnám a tehetségeket, de a jelenlegi szabályok szerint, a mostani autók mezőnyében, a tehetség csak egy tényező a sok közül

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#117372) Alexios válasza Redneck (#117371) üzenetére


Alexios
(addikt)

Elég vad ez a "dobjuk a jobb pilótát, hogy a Stroll csemete" ne tűnjön bénának dolog. :U

Egészen addig amíg nem nézel utána hogy nevelő szériában szintén Stroll papa által vásárolt csapatban milyen szerződéssel mehetett Lance csapattarsa - ha jól emlékszem ilyenek szerepeltek benne hogy nem elozheti meg, stb

(#117373) velizare válasza Alexios (#117372) üzenetére


velizare
(veterán)

hol lehet utánanézni?

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117374) Redneck válasza Alexios (#117372) üzenetére


Redneck
(veterán)

Oké, jogos, és nem tudok információkat a korábbi szerződéseiről, de ez az F1. Itt a tehetség és a jó autó mellett, mindig a pénz dominált. Szponzorok nélkül, és kutyaütő pilótával, hamar vége szakadhat a mókának. Az F1-es csapat fenntartása nem két fillér, a befektetők pedig nem szeretik feneketlen kútba dobálni a pénzüket.

Nem sztárolom a srácot, csak szeretném megnézni mit tud egy jobb autóban, ha már ide ette a fene. :K

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#117375) BenHans válasza vhw (#117370) üzenetére


BenHans
(addikt)

+1, annyi kiegészítéssel, hogy Ocont az eredményessége és az F1-es stabil teljesítménye is felsőbb polcra predesztinálja.

Amúgy, ilyenek a nézők...
Stroll ha jól megy, akkor is csak befizette magát.
Ha újra MSC feliratot láthatnának az F1-ben, akkor senkit sem érdekelne ha cím nélkül érkezne a neve miatt.
A név hasonló mint a pénz, ez is adhat egy jó nagy indokolatlan lökést, de jó teljesítmény mellett megérdemelt támogatást is.
Még aki komoly teljesítményt mutat, azt is betámadják, lásd Max, akit csak az apja tol. Itt ugye számít, hogy ki a papa, egy "szent és feddhetetlen" bajnok vagy bárki más.

Nekem vagy egyikkel sincs bajom vagy mindkettővel van.
Ha ügyesebb pilótától veszi el a helyet, legyen akár Mick Schumacher a neve, az nem tetszik. Nem kell még egy Bruno Senna. Aki nem F1 kaliber menjen más sorozatba ahol sikeresebb lehet.
Sajnos jelenleg Stroll egy nála stabilabb és erősebb sráctól veszi el a helyet, Hartley-val, Ericssonnal és Szirotkinnal karöltve.
Massa szétszedte Strollt, és Szirotkint sem veri éppen, amiből az következhetne, hogy van helye...

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#117376) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

A 2021-re tervezett komplett csomag, elvileg így fognak kinézni az új autók, szinte minden változik, kerékméret, full aero body, első-hátsó szárnyak, Halo..

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117377) 7etape válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


7etape
(addikt)

Na ez már durván futurisztikus lenne... :Y Sokan kb. ezt várták a 2017-es módosításoktól... :D

(#117378) Tapsyfüles válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

Nem semmi kinézete van, ez már igen vadul néz ki. :K
Motor maradna ugyanaz a V6?

(#117379) DopeBob válasza Tapsyfüles (#117378) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ha nincs komoly érdeklődő, nincs értelme variálni. Mondjuk az is minimum véleményes lett volna, ha mondjuk jön a Porsche, de ő mondja meg, hogy milyen feltételekkel, a jelenlegi négy meg alkalmazkodjon. :D

MZ/X

(#117380) nap válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


nap
(addikt)

És mindegyik a Ferrari festését fogja kapni? ;]
Szerintem a nagyfelnit utálni fogják a versenyzők...

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#117381) Samott válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


Samott
(senior tag)

:DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117382) GAI válasza nap (#117380) üzenetére


GAI
(senior tag)

Hát még a szerelők :)

(#117383) Zoleee83 válasza Samott (#117381) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Kövezzetek meg de nekem ez sooookkal jobban tetszik! :K

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#117384) Segal válasza Motion_Blur (#117363) üzenetére


Segal
(addikt)

Azért nem egyszerű ennyire a helyzet mert most nagyon kéne a Force Indiának a pont és Ocon sokkal nagyobb valószínűséggel szállíthatja mint egy most beugró Stroll. Márpedig ez év végén dollár milliókat jelent.

(#117385) velizare válasza Samott (#117381) üzenetére


velizare
(veterán)

elől deszka, hátul léc... :(

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117386) Samott válasza velizare (#117385) üzenetére


Samott
(senior tag)

Mert ez az oval konfig, de van belole jobban felszarnyazott valtozat is. Amiert erre asszocialtam az az elso szarny es az oldaldoboz kerekre simitasa volt az uj F1-esnel.

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#117387) Alexios válasza Segal (#117384) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nem biztos, hogy Stroll papa ne pótolná ki azokat az esetlegesen hiányzó milliókat viszont.

(#117388) DopeBob válasza Samott (#117386) üzenetére


DopeBob
(addikt)

valahol tuti, hogy volt már nagyon hasonló. Egy McLaren-es rémlik, de sehol nem találom.

Mondjuk ez se rossz, 2015-ből. [link]

MZ/X

(#117389) Csapoati válasza Samott (#117386) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ez így kinézetre olyan 1992 a Forma-1-ben a hátsó, kerekeket elfedő résztől eltekintve. Sokkal szebb a 2021-es koncepció.

1992-es Jordan
1991-es Tyrrell

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117390) Redneck válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


Redneck
(veterán)

Nekem tetszik, felőlem legyen. :DD

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#117391) BMW001 válasza Csapoati (#117389) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

De fogadjunk, hogy ezek tudnak egymastol par meterre is autozni. :P Nem az autokat akarom nezegetni, hanem a kikerulesek helyett pozicio csatakat akarok latni.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#117392) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#117393) Csapoati válasza Ciccuka (#117392) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A DRS még oké, de az első kettő szerintem hülyeség.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#117394) velizare válasza Csapoati (#117389) üzenetére


velizare
(veterán)

nekem is ez a bajom vele. eltelt 25 év, és nem látszik az autón. indyben ez oké, ott megálltak a fejlődésben, de ki is tudnak hozni egy kétautós csapatot évi 10 misiből.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#117395) snecy20 válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


snecy20
(veterán)

Borzalmas, remélem ezt Brawn se gondolja komolyan.

(#117396) Alexios


Alexios
(addikt)

Still passionate about racing?
“No I am not actually. I just for pure head games with you guys I have signed and I am going to spend two years there not happy.”

Vajon ki nyilatkozhatta :DDD

(#117397) _drk válasza snecy20 (#117395) üzenetére


_drk
(senior tag)

Nekem tetszik! Jobb ez az irány, mint amit 2009től felvettek.
Előtte mondjuk a sok légterelő már kezdett fura lenni, de az után inkább erre az irányra kelett volna rá menni.

(#117398) Redneck válasza _drk (#117397) üzenetére


Redneck
(veterán)

Bármikor inkább ez a hajlított, futurisztikus koncepció, vagy a 90-es évek verdái, mint a 2005-2016 közötti borzadályok. :K Előbb az idióta légterelők korszaka, majd a vizuális környezetszennyező 2009-es autók. Folytatásként kacsacsőr, plafon szárny, ésatöbbi.

2017-ben kezdtek újra tetszeni az F1-es verdák.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#117399) Leon77 válasza Zoleee83 (#117376) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Azért a padlólemez hiánya elég fájdalmas lesz gondolom... Vagyis a mostanihoz képest... :U

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#117400) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Kerek tíz év telt már el a méltán híressé vált, 2008-as Szingapúri Nagydíj óta, de sosem merül feledésbe. A Renault egy jól kitervelt csalással volt képes győzni, de Fernando Alonso szerint megérdemelten.

A „Crashgate” néven elhíresült, pontosan tíz évvel ezelőtti történet nagyon szerteágazó és komoly hatással volt a 2008-as világbajnoki cím végső kimenetelére is. Ahogy emlékezhetünk rá, a csapatvezető Flavio Briatore és Pat Symmonds előre megbeszélte a Renault akkori, meglehetősen alulteljesítő második számú versenyzőjével, Nelson Piquet Juniorral, hogy pontosan mikor csapja falhoz az autóját.

A mesteri, de természetesen illegális terv a szabályoknak azt a kisebb hibáját használta ki, hogy akkoriban, ha beküldték a biztonsági autót a pályára, eleinte lezárták a bokszutcát és csak később kaptak engedélyt a pilóták a kerékcserére és a tankolásra. Felipe Massa az élről az utolsó helyre esett vissza, ennek is köszönhette, hogy év végén egyetlen ponttal elbukta a világbajnoki címet.

Mivel a mezőny hátsó feléről rajtoló Fernando Alonso addigra már megejtette bokszkiállását, értelemszerűen az élre került. Onnantól ezt a pozíciót ki sem engedte már a kezéből és megnyerte a versenyt, amivel egy közel kétéves nyeretlenségi sorozatot zárt le a Renault, csak éppen nem tiszta eszközökkel.

Az ifjabb Piquet tálalt ki közel egy évvel később, amikor a franciák gyári istállója meneszteni akarta (természetesen menesztette is, ezek után végképp) rettentő gyenge teljesítménye miatt. A bosszú célba talált, azonban kicsit visszafelé is elsült, mert „a csapatát eláruló” Piquet-vel utána már senki nem is akart szóba állni az F1-es paddockban, így ottani karrierje véget ért.

Az utólagos, hatalmas balhé miatt a legtöbben nem tekintenek szabályos győzelemként Alonso sikerére, a vizsgálatok azonban azt bizonyították, hogy a kétszeres világbajnok semmit nem tudott a cselszövésről, bár természetesen hasznot húzott belőle. Hogy ne lenne legitim a győzelme? Erről hallani sem akar.

„Hogy nem lenne jogos a 2008-as győzelmem? Ez is egy értelmezés. Számos olvasata van annak, hogy nyerhetünk meg egy versenyt. A csattanás még a verseny elején történt és az autóm remekül teljesített. Egyetlen hibát sem vétettem, úgyhogy én normális győzelmemnek számolom ezt a sikert” – nyilatkozta Fernando Alonso a BBC-nek.

Ezzel a kis trükkel nyerte meg a futamot a tizenötödik helyről a Renault versenyzője, ám a sors annyiból kárpótolta a spanyolt, hogy a következő helyszínen, Fujiban ismét a dobogó tetejére állhatott fel, csapattársa segítsége nélkül is. A szövevényes ügy mindenesetre tíz év után sem merült feledésbe, amikor Alonso (vélhetően) utolsó Szingapúri Nagydíjára készül.

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.