Hirdetés

2019. december 8., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#116201) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#116187) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Viszont azon a gépen visli a gumi és még bordázott is, ami iszonyatosan lefogja. Ezzel a SS slick-el azért még mindig 3-4 másodperccel gyorsabb lenne az a technika. Lehet, hogy 20-30km/h-val is gyorsabban be tudna fordulni abban a pár kanyarban.

(#116202) b-type válasza [CS]Blade2 (#116201) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A széles guminak nem csak az előnyeivel kell számolni.
Mivel Monza-ról beszélünk, az egyeneseknél meghatározó az autó, ezért is van ide spec aero konfiguráció.
A végsebességet jelentősen lerontja, egy normál pályán a tapadás bőven hozza, de itt Monza-ban ez az arány nem olyan jó.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#116203) iguana


iguana
(őstag)

hááát, ha holnap kimi autója valamilyen okból befingik, vagy megsérül...azt nem mondom, hogy nincs igazság, de azért nah. (mindezt nem kimi fan-ként).
legyen egy durva izgalmas futam, és neki drukkolok.

[ Szerkesztve ]

14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)

(#116204) Lauda válasza Motion_Blur (#116191) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

:R

(#116205) velizare


velizare
(veterán)

nincs bünti az ügyben.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#116206) Peat;) válasza b-type (#116196) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Idén már többször összetalálkoztak Magnussennel, nem szívlelik egymást. A kettő közül meg eléggé jól érződik kinek az oldalán van tapasztalat és ravaszság... én 99%-ig biztosságig úgy gondolom hogy Alonso kibabrált a másikkal, pontosan tudta hogy ő jön mögötte, ha volt olyan "értelmes" hogy bemegy elé akkor nem kellett sokat filóznia hogy kitoljon-e vele.

(#116207) _drk


_drk
(senior tag)

Én holnap olyan vaj sima Raikönen-Vettel cserét látok előre, hogy felesleges lesz nézni ha így rajtolnak el ahogy vannak...
Nincs az a forgató könyv, hogy a Ferrari ezt ne játssza meg, főleg hogy Vettel még mindig le van maradva pontilag, Raikönen-nek meg már teljesen mindegy.

(#116208) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Hamilton és Toto is azt nyilatkozták hogy Bottas szélárnyékot adott Hamiltonnak, aki Vettelnek és ez végiggyűrűzött Kimi-ig.

3-4mp-es résekről van szó, Kimi volt a legközelebb, 2.5mp-rr, de ott sincs már szélárnyék, maximum nem tiszta, álló levegő. De szívó hatást nem tudok elképzelni ekkora távolságból.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#116209) Lauda válasza Motion_Blur (#116208) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Mese habbal.

(#116210) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#116164) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Törölték, majd felrakták újra a kört, most már szinkronizált időméréssel:

The Fastest Lap In F1 - Raikkonen's Monza Pole | 2018 Italian Grand Prix

ideal lap:

Hamilton ott lett volna tizeden belül Kimihez.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#116211) Leon77 válasza Motion_Blur (#116210) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Majd kiugrott a bőréből örömében. :D

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#116212) Tapsyfüles válasza Motion_Blur (#116210) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

Nem semmi Hamilton első két szektora, a 2.ik szektorban meg Bottas volt a legjobb, érdekes hogy ennyit vesztett a két Merci az utolsó szektorban.

(#116211) Leon77: Ezen még mindig nevetek:
- Kimi you are on Pole!
- Thank you ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#116213) BMW001 válasza b-type (#116202) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Azert tobb dolgot elfelejtetek.... Csak magaban a slick gumi mar hatalmas elony, nem is kell szelesebbnek lennie. DRS, ami azert az egyenesekben meg mindig szamit.
Nezzetek mar meg egy 2004 -es autot, annak a padlolemezet, diffuzorat, elso-hatso szarnyat, es az egesz kasztni formajat. Azok meg nagyon szog egyszeru gepek voltak, de bitang motorokkal. 14 ev telt el... Egy ilyen fejlett aerohoz es a slick -hez hozzaadod azt a V10 -et, es garantalt a 4-5s. Persze konnyebbek is voltak az akkori autok, agilisabban is mozogtak a palyan. De azok a V10 -ek most epitve mar 1000 loero folott jarnanak, mert 14 ev alatt mar teljesen mas szintre kerult a belsoegesu motorok gyartasa. Ezert kar is az osszehasonlitas.

Alonso -s esethez. Szvsz Magnussen volt az egyetlen aki nem tudott varni, es bevagott egy masik pilota ele a gyors kore elott, ezzel agyonvagva a masik probalkozasat. Alonso mehetett volna a boxba, azt a kort akkor bukta. Szerintem jol csinalta, hogy visszavagott, neki egyebkent sem volt vesztenivaloja, nem vegzett volna sokkal elorebb egyebkent sem. Ellenben az gyopos Magnussen bukta a top 10 -et. Maganak koszonheti.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#116214) DopeBob válasza BMW001 (#116213) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Azért kár az összehasonlítás, mert ha mostani motorból csak az átfolyási limitet kiszeded, már semmi esélye nem lenne a V10-es gépnek, hiába nehezebb egy mostani autó 200kg-val...

MZ/X

(#116215) BMW001 válasza DopeBob (#116214) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Az atfolyasi limit kiiktatasa nem hozna annyit, amennyit a slick -re valtas hozna. Es meg mindig, a V10 egy 14 eves konstrukcio, ez meg a leheto legmodernebb. Szerintem durva, hogy azok a buta, szog egyszeru autok, az elavult V10 -el meg mindig tudnak tartani a tempot, drs es mindenfele elektromos rasegites nelkul. Es meg a hangjuk is szep

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#116216) Lauda válasza BMW001 (#116215) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Tenyleg durva, hogy egy 1.6-os hathengeres motor hozza azt a teljesitmenyt es nagyobb nyomatekot, mint egy 3.0 - as tizhengeres. Raadasul sokkal nehezebbek a kocsik es ugyan ugy, ha nem jobban gyorsul az auto.

[ Szerkesztve ]

(#116217) cyberkind válasza Lauda (#116216) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Sokat dob erre a turbó, megnézném simán ezt a rendszert.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#116218) BMW001 válasza Lauda (#116216) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Kihagytad a turbot, az energiavisszanyero rendszereket a kepbol. 1.6 szivo, de meg az 1.6 turbo is boven gyengebb lenne, ha nem lenne elektromos rasegites. Futamon mar nem is lesz annyi, csak im -en van full akksi, ami 1 gyors korre eleg. Versenyen a rasegites nagy resze kiesik, ott meg most is feltuno lenne a kulonbseg.
Mondom, nezd meg az aero kulonbseget. Es nezd meg, mennyivel gyorsabb a slick, mint a barazdalt gumi. Egy up to date V10 -el, fejlett aeroval szerintem eletveszelyesek lennenek az autok, olyan merteku lenne a tempo novekedese.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#116219) Tapsyfüles válasza Lauda (#116216) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

A videót megnézve ahol Kimi, és Montoya köre van egymás mellet összehasonlítva, tisztán látszik hogy a Williams gyorsabban gyorsított ki, míg a Ferrari a kanyarokban szedte össze az előnyét.

(#116220) Lauda válasza BMW001 (#116218) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Nem hagytam ki semmit. Ennyit fejlodott a technika azota. A tobbinek pedig semmi koze a teljesitmenyhez.

[ Szerkesztve ]

(#116221) BMW001 válasza Lauda (#116220) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Akkor az 1.6 az szerinted igy magaban, szivokent van jelen az autokban?

Miert nincs koze? A palya csak egyenesekbol all? A DRS nem ad semmi pluszt?

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#116222) Motion_Blur válasza Tapsyfüles (#116219) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

130kg +súly az nagyon sok ám... anno ennyi volt a teletank, úgy kb. 1:26'. 1:27' lenne Montoya köre.

Amúgy semmi értelme az összehasonlításnak...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#116223) Lauda válasza BMW001 (#116221) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Akkori hajtasrendszer a mostanival szemben.

Semmi koze az egyeneseknek es a kanyaroknak es a drs-nek sem a teljesitmenyhez.

(#116224) Lauda válasza Tapsyfüles (#116219) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Semmi ilyesmit nem latok. Te hol latod ezt?

(#116225) Leon77 válasza Motion_Blur (#116222) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Körtét az almához...

Egyébként én tényleg nem értem ezt a #régenmindenjobb volt látásmódot. Amióta vannak kommentelhető f1-es oldalak, azóta itt is folyamatosan ez megy, de nem most, évek óta.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#116226) BMW001 válasza Lauda (#116223) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Akkor mashogy fogalmazok, mert latom nehez. Rakd be ezt a mostani fhost a regi szog egyszeru autokba, barazdalt gumikon. Garantalom, hogy 5-6s -el lassabbak lennenek. A V10 erosebb volt mar akkor is, mostani technologiaval ujraepitve pedig felszaggatna az aszfaltot. +20% novekmennyel nyugodtan lehet szamolni, kiindulva az utcai autokbol.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#116227) Tapsyfüles válasza Motion_Blur (#116222) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

Tényleg a súlyt el is felejtettem. Így tényleg nem semmi a fejlődés. :K

(#116224) Lauda: Maga a videót nem láttad? Ha nem láttad akkor itt láthatod.

[ Szerkesztve ]

(#116228) Lauda válasza BMW001 (#116226) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Neked a köridő és a teljesítmény ugyanazt jelenti?

Egyébként nem volt erősebb. A mercedes idei rendszere már közel jár az ezer lóerőhöz.

(#116229) Lauda válasza Tapsyfüles (#116227) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Láttam a videót. A nagyobb gyorsulást nem látom.

(#116230) Tapsyfüles válasza Lauda (#116229) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

Nekem valahogy úgy jött át, mint ha kigyorsításnál kicsit ellépet volna, de most megint megnéztem és valóban nem látom én se a gyorsulást. Késő van ezek szerint. ;]

(#116231) DopeBob válasza BMW001 (#116226) üzenetére


DopeBob
(addikt)

A mostani fosnak egy csomó korlátozása van és így is megvolt a Mercinek már tavaly is az 1000LE környéke. Inkább gyorsabb lenne (ezen a pályán) mint a V10. Főleg, ha ezt is kidobhatnák a hétvége végén, és nem kéne még 5-6 nagydíjat teljesíteni.

MZ/X

(#116232) LendvaiFeri1 válasza DopeBob (#116231) üzenetére


LendvaiFeri1
(addikt)

2000 Belgium. Ferrari 5 épített autóval, és 13 motorral érkezett a nagydíjra. :DDD

man will be what he was born to be: free and independent.

(#116233) DopeBob válasza LendvaiFeri1 (#116232) üzenetére


DopeBob
(addikt)

2004-ben mar azt hiszem egy egesz hetveget ki kellett birnia a motornak... biztos ment a hobolges akkor is, hogy undorito sporolas lett az egesz :)

MZ/X

(#116234) GAI válasza DopeBob (#116233) üzenetére


GAI
(senior tag)

Valahol ott kellett volna meghúzni a határt, az még egy ésszerű "spórolás" volt. A mostani rendszer szerintem elég gáz az átláthatatlan és túlzó büntetésekkel, főleg hogy akkor is büntetnek, ha pl. nem műszaki hiba, hanem baleset miatt kell cserélni, aminek semmi köze a megbízhatósághoz. De a legdurvább számomra akkor is az üzemanyagon és a gumikon (felhasználható szettek mennyisége) való spórolás, annál álszentebb dolgot nehezen tudok elképzelni, mint hogy ezeken a versenyzés összköltségéhez hasonlítva elenyésző tételeken spóroljanak, "mert mi zöldek vagyunk" felkiáltással... Ha csak azt visszahoznák, hogy végtelen mennyiségű üzemanyag és gumi legyen használható, már azt mondanám, hogy so-so rendben van a dolog.

[ Szerkesztve ]

(#116235) b-type válasza BMW001 (#116213) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem gondolnám hogy elfelejtettem volna, csak egyszerűen más állásponton vagyunk, 2004-ben gumiháború volt, a jelenlegi gumikat én 'show guminak' mondom sokszor vagy másfél-két másodperc benne van szvsz mert nem elsősorban a sebességet szolgálják. Az hogy mi a különbség valóban nagyon nem lehet mondani csak saccolni, de ez nem az akkori kiélezett fekete mágia slick ide vagy borda oda.
A padlólemez meg egyebek sem mozgatnak meg mivel ez Monza, minimális az aero...ha jól rémlik valaki próbálkozott annak idején hátsó szárny nélkül is.

Nem véletlen hogy ez a rekord ilyen sokáig tartotta magát, (bár sztem nagy szerepe volt annak is hogy az első sikánt így megszigorították a hurkákkal) a súly is brutális, mivel itt minden kanyarkijövetelnek óriási szerepe van a követő egyenes szakaszok miatt így egyáltalán nem mindegy hogy még két felnőtt embert cipel az autó..
illetve akkor még volt kipörgésgátló ami szintén nem mindegy az első sikánból kijövet.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#116236) [CS]Blade2 válasza Lauda (#116220) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A köridő-ről beszéltünk. A motor nyilván 1000 lóerős maradna a slicktől.
Időmérős körről beszélünk, nem lehet +128kg-t rakni a régi gépbe.

Ti elkezdtétek itt védeni ezt a mai technikát, hogy mit lehetne vele csinálni, hogy kijöjjön, hogy a fejlődéssel gyorsultak a 14 éves verzió óta.
Míg én pl. csak arra hívtam fel a figyelmet, hogy azzal a régi géppel még mindig 3-4 másodperccel meg lehetne dönteni a körrekordokat egy egyszerű gumicserével.
Ez azért működne, mert 1000 lóerő vitt 605kg-t meg az 1 körre elég üzemanyagot.

A mostaninál 1000 ló visz 738Kg-t, meg az üzemanyagot. Látszik, hogy bordázott gumival az idei kb 1:26-ot tudna az idei szabályokkal, ha azt nézzük, hogy 0,3 tizeden belül vannak, és tudjuk, hogy mennyit ment a 14 éves technika tele tankolva.

Ha versenyeztetni akarjátok az idei technikát, hogy az is képes lenne mondjuk csak 1:17-es időre, akkor azért nagyon bele kellene nyúlni, így marad az elméletiség:
Újra kell tervezni és gyártani egy csomó cuccot. Le kell vágni a HALO-t, meg pár ilyen-olyan berendezést, ki kell szedni az átfolyás limitet. Fel kell vinni a motort legalább 1220 lóerőre az üzemanyag limit, a fordulatszám és a turbónyomás segítségével.

(#116237) vlevi válasza [CS]Blade2 (#116236) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Felesleges azon variálni, hogy melyik autó miért volt gyorsabb, vagy lassabb, mint a másik.
70-es években még nem voltak ilyen szigorú korlátozások, mert a technika amúgy sem tette lehetővé az erősebb, gyorsabb autók építését. Aztán a 80-as évek turbó korszakában nagyon hamar elkezdték korlátozni a turbónyomást, amikor az időmérős motorok már az 1500 lóerőt karcolgatták. 98-tól a bordázott gumikkal fogták vissza a mechanikai tapadást, és évek alatt a 3.5-es V10-est lecserélgették 2.4-es V8-ra, és jelentősen csökkentek a köridők. Folyamatosan nyirbálják az elérhető teljesítményt.
Felesleges azon okoskodni, hogy mit tudna egy autó, ha nem lennének korlátozások.
Ezt egyébként nagyon könnyen, bármelyik versenycsapat ki tudná próbálni a szimulátorában, hogy mi történne, ha a BMW sornégyes, 1500 lovas turbómotorját berakná egy mai kasztniba, MGU rendszerek nélkül, 500 kilóra lefaragva a súlyt...

(#116238) Csapoati válasza b-type (#116235) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Egyetértek veled, a kipörgésgátló hatalmas előny például. Kérdezzük meg Massát, aki 2008 elején esett-kelt, amikor betiltották. :D

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#116239) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Úgy néz ki hogy Kiminek mégis mennie kell: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#116240) Cartevo válasza Csapoati (#116238) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Az igaz, de nehéz az összevetés, mert a slick nagy előny. Minimál szárnyakkal elenyésző plusz súrlódást okoz 1 egyenesben, de kanyarban sokat számít, mert itt talajközeli a súlypont. Ezért volt fura a slick tiltása, mert az nem a biztonságot szolgálta, hiába jelent kisebb reakcióidőt, hogy nagyobb sebességet enged. Szerencsére már leesett a tantusz, és legalább azt engedélyezik.

[ Szerkesztve ]

mun.hu

(#116241) Lauda válasza [CS]Blade2 (#116236) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Én speciel nem védtem semmit és nem állítottam , hogy gyorsultak, kérlek ne keverj ebbe bele.

4 másodperccel meg lehetne dönteni a körrekordokat egy egyszerű gumicserével.
Ez azért működne, mert 1000 lóerő vitt 605kg-t meg az 1 körre elég üzemanyagot.

Viszont az is igaz, hogy ha a mostani rendszer vinné a 605 kg-ot, szerinted hol lennének a köridők?

Több, mint 20 százalékkal nehezebbek az autók és láthatod, hogy a gyorsulása nem változott az autónak.

Azt gondolom, ha a mai hajtásrendszerekből kivennék az üzemanyag és a fordulatszámkorlátot, simán tudnának 1200-1400 lóerőt. Viszont ehhez kell gumi és ember is a pályára és a fizikai határok már így is feszegetve vannak. Szerintem nincs szükség erősebb autókra a formula1-ben.

[ Szerkesztve ]

(#116242) DopeBob válasza Motion_Blur (#116239) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Idiota Ferrari... akkor legalabb annyi gerenc legyen bennuk hogy bejelentik itt ahogy szoktak, had oruljenek a szurkolok... ::

MZ/X

(#116243) BMW001 válasza Motion_Blur (#116239) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Ennek fenyeben is remelem, hogy Vettel nem Kimi mogott lesz a leintes elott. Megerdemelne a futamgyozelmet, bucsuzonak.

Lauda, az nem mukodne, mert pont a hibrid rendszer az, ami pokoli nehez...

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#116244) [CS]Blade2 válasza vlevi (#116237) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Én is ezt mondom, csak érdekességnek jó, hogy az a gép a gumival volt visszafogva, és azt könnyedén lehetne cserélni. Csak fel kell csavarni. Ha akarnák, akkor azzal minden pályán másodpercekkel meg lehetne dönteni még ma is a korrekordokat.

Ettől még ez a 2018-as Kimi-s kör marad a valaha futott leggyorsabb F1-es kör.

(#116245) ricsi8800gt válasza Motion_Blur (#116239) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Most ide vagy oda a jó eredmény amit el ért tegnap kimi akkor is jobb lenne ha menne a Ferraritol,ez a Ferrarinak is jót tenne szerintem.

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#116246) Lauda válasza BMW001 (#116243) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Hajtod ezt az erősebb volt a v10 dolgot, holott az 605kg-al gyorsult úgy, mint a mai rendszer a +130kg-al. Ez nem logikátlan egy icipicit? :DDD

Persze aki ennyire képtelen elszakadni attól, hogy a v10 jobbvót', annak teljesen mindegy mi történik. :D

[ Szerkesztve ]

(#116247) 7etape válasza Motion_Blur (#116239) üzenetére


7etape
(addikt)

Szomorú lennék.... :( Idén szerintem jó a „srác”, csupán peches, mint mindig.

(#116248) JJános válasza BMW001 (#116243) üzenetére


JJános
(addikt)

" Vettel nem Kimi mogott lesz a leintes elott. " Akkor ezt most nem értem. Ha Vettel lesz elöl, akkor ki érdemli meg a győzelmet? :Y

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#116249) Motion_Blur válasza JJános (#116248) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Úgy értette hogy ha RAI-HAM-VET sorrend alakulna ki akkor nem tudnának rászólni Kimire hogy engedje el Vettelt.

Szóval Kiminek nem érdeke a kettős Ferrari győzelem :))

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#116250) BMW001 válasza JJános (#116248) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Ha nem Kimi mogott lesz, az annyit tesz, hogy pl. Hamilton mogott, vagy ne adj isten ki esik a csaba. Szoval a kettos Ferrari gyozelem Kimi vezetesevel nem valosulhat meg, neki nem erdeke, hogy Vettel ott loholjon utana. Egy Vettel-Hamilton roncsderbi lenne az idealis, johetne a karneval!
Csak Kimi miatt fogok ma a mocsok olaszoknak szurkolni....

Lauda, nezd mar meg, futamon, nem toltott aksikkal mire mennek. Epkezlab egymas utani gyors korre se kepesek, mert nem marad rasegites azvelso kor vegere sem, fullra toltott akksival. Maguk az 1.6 turbok rasegites nelkul harmatosak.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.