Hirdetés

2020. február 25., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115851) 7etape válasza DopeBob (#115848) üzenetére


7etape
(addikt)

:W :N

(#115852) Ciccuka válasza DopeBob (#115848) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Öregszik :B

🏎️ 🏁

(#115853) Tapsyfüles válasza DopeBob (#115848) üzenetére


Tapsyfüles
(aktív tag)

:C Szűk a pálya, használtak a gumik, el kell neki nézni ;]

(#115854) vhw


vhw
(addikt)

Eső nem volt valamelyik szakaszon?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#115855) 7etape válasza vhw (#115854) üzenetére


7etape
(addikt)

:DDD

(#115856) Motion_Blur válasza vhw (#115854) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nem, de holnap megérkezik Monzában és úgy néz ki hogy szombaton is kitart :)

Lehet valahol arra fogadni h esik-e az időmérő alatt?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115857) Leon77 válasza Motion_Blur (#115856) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Itt az előrejelzés szombatra, e szerint nem lesz eső az időmérőn, bár szerintem ez még simán változhat.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115858) 7etape válasza Motion_Blur (#115856) üzenetére


7etape
(addikt)

Csak a Q3 -ra fogadj. Természetesen csak akkor, ha a Mercedes hátrányban van.

(#115859) Don.Corleone válasza DopeBob (#115848) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Elég monacos-ra sikerült kialakítani ezt a pályát, szemre legalábbis baromi szűknek tűnik. Belépett ő is a népes fesztivál törők táborába. Max pár éve hasonlóan járt pórul.

(#115860) Csapoati válasza 7etape (#115858) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Teljesen mindegy igazából, a motorerő a Ferrari oldalán van, 1-2 kör alatt fel lehet jönni akár az 5-6. helyről is az élre.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115861) 7etape válasza Csapoati (#115860) üzenetére


7etape
(addikt)

Ez igaz, de a Ferrarinak a Mercedest kell(ene) vernie, az pedig nehéz lesz az 5-6. helyről..

Magasabb hátsó szárnyak jönnek...

Ezek hülyék? :) Megint ott tartunk, ahol 2008-ban. Túl sok aero, bonyolult első légterelő, kevés előzés = b@sszuk el teljesen az autók kinézetét a nagy semmiért....

[ Szerkesztve ]

(#115862) DS39 válasza 7etape (#115861) üzenetére


DS39
(veterán)

megint jön a bevásárló kocsi design? :D

(#115863) snecy20 válasza Motion_Blur (#115856) üzenetére


snecy20
(veterán)

Más se hiányozna mint az eső. :)
Az csak akkor jöhetne, ha 2008-as Toro Rosso-féle meglepetésgyőzelem jönne valakitől.

(#115864) 7etape válasza DS39 (#115862) üzenetére


7etape
(addikt)

Vagy, ahogy Lauda mondaná: kombájn... :N

(#115865) Csepy válasza DS39 (#115862) üzenetére


Csepy
(senior tag)

Komoly 5 centivel kerül feljebb, miközben szélesebb és mélyebb is lesz a hátsó szárny. Sokkal jobban fog kinézni, mint 2000 óta báemikor szerintem.

Regards: Csepy

(#115866) snecy20 válasza Csepy (#115865) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nem vagyok híve az ilyen kétségbeesett túzoltásnak... Nekem meggyőződésem, hogy nem elsősorban az autók aero-kialakítása tehet arról, hogy olyan a verseny amilyen.

(#115867) Csapoati válasza snecy20 (#115866) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Pedig de, azért nem tudják egymást közelről követni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115868) snecy20 válasza Csapoati (#115867) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mióta én nézem az F1-et, közel 25 éve, soha nem tudták igazán jól követni egymást, talán esetleg 1997-ig, de olyan buta aero-t már ne akarjunk feltétlenül. :)
Meg évi 3 motorral se akarjunk akció-hegyeket, meg olyan gumival sem amivel támadhatsz egy körig, aztán pihentetned kell...stb.
Szóval messze nem az aero itt a fő gond.

(#115869) Csapoati válasza snecy20 (#115868) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A gumikopás is függ az aerotól, a piszkos levegő miatti tapadáshiány nyírja szét őket. A motor más kérdés, azon met úgyse fognak változtatni, akkor meg máson kell.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115870) [CS]Blade2 válasza snecy20 (#115866) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A leglényegesebb, ami mindig is fennállt:
- a versenyre az időmérő alapján a leggyorsabbtól a leglassabbig állnak fel. A lassabb nem tudja megelőzni a gyorsabbat.
- ha a gyors hátul van, akkor pedig könnyedén kikerüli a többieket, ami megint csak nem előzés.

Régebben ezekhez hozzájött, hogy semmivel nem kellett sporólni, amibe beült a pilóta az arra a 1,5 órára való cucc volt, így is állt hozzá.
Nyomták, mint süket a csengőt, így voltak hibák, ráadásul volt is miért aggódni, mert a hiba a kavicságyban végződhetett.
Nem volt ennyire kiszámítva minden. Nehezebb volt vezetni az autókat, nehezebb beállítani. Adott körülmények között így a lassabbnak is kijöhetett a lépés.

Ma, amikor azt nyilatkozzák, hogy még nem jó a balansz... na az 20 éve már kb. egy beállított autónak számított. Ma már úgy mennek a helyszínre, hogy az alap beállítást már csak finomhangolni kell.

Lehet, hogy, ha megtalálnák a tökéletes aero megoldást, hogy követhetőek legyenek az autók, akkor sem lenne semmi változás, de mellesleg ettől marha messze vannak, mert a mai napig nem értik, hogy mit kellene csinálni. Papíron a bevásárlókocsinak működnie kellett volna. Mindig az jön ki nekik, hogy széles első, magas hátsó szárny, stb.
Na most ebben a képzeletbeli tiszta levegőben is a gyorsabb gyorsabb lesz, és hibátlanul megy. Így még mindig nem éri útól. A gyorsabb pedig még könnyebben ki fogja kerülni, mert mindenhol minden tized amivel gyorsabb, az akkor közelebb is vinné, mert a másik mögött nem lassul a tiszta levegőben. Ez mondjuk labor körülmény.

Szerintem sem az aero a megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#115871) Leon77 válasza 7etape (#115861) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Eddig nem arról volt szó, hogy alacsonyabbak és szélesebbek lesznek? :Y

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115872) Leon77 válasza [CS]Blade2 (#115870) üzenetére


Leon77
(senior tag)

"Régebben ezekhez hozzájött, hogy semmivel nem kellett sporólni, amibe beült a pilóta az arra a 1,5 órára való cucc volt, így is állt hozzá."

Ez így bizony nagyon nem igaz. Rengeteg mindennel spóroltak, üzemanyaggal főleg, de gumival és a motort is óvni kellett.

A mai spórolásra reagálva sok régi pilóta lenyilatkozta, hogy sokszor kellett spórolniuk.

Csak akkor még nem nagyon volt internet, nem lehetett tudni, hogy a mérnök mikor mit utasított a pilótának és ugyanúgy rengeteg unalmas futam volt, mint manapság. :K

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115873) Malachi válasza Leon77 (#115872) üzenetére


Malachi
(addikt)

ugye ez relatív, mert volt, hogy egy hétvége alatt is elhasználtak több motort. akkor így spóroltak. :D a gond abból adódott, hogy a kiscsapatoknak csak egy-egy motorra volt pénzük egy hétvégére, a nagyoknak meg amennyire akartak. innen indult az egész spórolás, ami eleve nem volt hibás elképzelés, de mostanra teljesen átestek a ló túloldalára ezekkel a lehetetlen hülyeségekkel, amivel már a tényleges versenyt ölik meg sokszor.

(#115874) Leon77 válasza Malachi (#115873) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Én nem anyagi spórolásra gondoltam, hanem amikor a versenyen kell spórolni üzemanyagot, féket, gumit stb...

[ Szerkesztve ]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115875) snecy20 válasza Leon77 (#115872) üzenetére


snecy20
(veterán)

Voltak csapatok, akik úgy váltogatták a motorjaikat a '90-es években akár szabadedzésről szabadedzésre, mint más a szaros gatyáját. :)

(#115876) Malachi válasza Leon77 (#115874) üzenetére


Malachi
(addikt)

na jó, de az alap minden motorsportban nem? még a 21 körös WTCR (vagy mi) futamokon is spórolnak a kisautókkal, mert a végére elfogy az abroncs és akkor szevasz. azt a józan ész diktálja. nem, EZ a spórolás a mai F1-ben nem AZ a spórolás.

(#115877) Leon77 válasza Malachi (#115876) üzenetére


Leon77
(senior tag)

A motorokkal spórolás az persze gáz. Azért lehetne legalább 5 motor, főleg, hogy akkor lehet tervezni 5 motor spec-et, ha éppen úgy adódik.

A többi az szerintem nem gáz, a benzinnel régen is spóroltak a végén, volt, hogy szegény Baricello-nak kifogyott az utolsó körben Brazíliában, ha jól emlékszem.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115878) Obi-1 válasza [CS]Blade2 (#115870) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Egyetértek, nincs értelme 2-3 évente változtatni az aerót, az alap problémát nem oldja meg. A WTCC-ben voltak példák, amelyekkel ki lehetne egyenlíteni az esélyeket:
- kétfutamos hétvége;
- ballaszt-rendszer.

Szerintem a kétfutamos hétvége idegen az F1-től. Egy fordított rajtrács az első tízben pedig izgalmas lehetne. A ballaszt-rendszer viszont segíthetne a domináns csapatok ellen.

snecy20 : olyan volt, mintha 2017-re a Liberty Media egy szexi, gyors, új Forma-1-et akart volna. Most viszont az "Előzési Munkacsoport" szólt, hogy ez így nehézzé teszi az előzést.

[ Szerkesztve ]

Only a Sith deals in absolutes.

(#115879) snecy20 válasza Csapoati (#115869) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nekem csak az a furcsa, hogy akkor '17 elején mégis miért változtattak az autók kinézetén drasztikusan. :)
Elvileg tudniuk kellett volna, hogy a versenyzést tekintve az visszalépés lesz.

(#115880) erahurka válasza Obi-1 (#115878) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Jaj ne! Két futamos bullshitet nehogy bevezessék egy értelmes kategóriába! Jó lesz az a bohóc szériákba mint a két időmérős és három futamos WTCR! :(((

Valami értelmes BOP rendszerrel viszont együtt tudnék élni. Lehetne motorokra alkalmazni akár, lenne egy egyen kasztni amivel gyorsulnának egyet, aztán egyforma teljesítményre folytanák a motorokat és kész.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115881) snecy20 válasza erahurka (#115880) üzenetére


snecy20
(veterán)

Pedig előbb-utóbb a show érdekében tuti hogy bevezeti majd a Liberty. :(

(#115882) JJános


JJános
(addikt)

Még midig a fél világ a Ferrarin rágódik. De azt a tényt, hogy a Force India aki eddig a béka valaga alatt volt, tartotta a lépést Hamival, na azt senki nem figyeli. Nem akkora az előnye a Ferrarinak, ha van is előnye, mint ahogy azt sokan mondják. Ha van előnye, akkor az nem a motorban van. Hiszen aki látta, azt is láthatta, hogy Ocon kis híján mind otthagyta, csak nem ment bele a helyzetbe. Vajon mit talált ki a FI? :D Én azt mondom, hogy csak kisebb szárnyállással mentek. A merci meg esőt várt? Nekik meg nagyobb szárnyállásuk volt. Ennyi.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#115883) Csapoati válasza JJános (#115882) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Kitalálták a dupla szélárnyékot. Azt se figyelte senki, hogy Verstappen utána simán lenyomta mindkét Force Indiát? :)

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115884) erahurka válasza snecy20 (#115881) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Akkor már inkább az egyen kasztnit preferálnám.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115885) Obi-1 válasza erahurka (#115880) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Pont azt írom, hogy a kétfutamos hétvége idegen az F1-től. :)

Az egyen-kasztni szerintem a halál, ezt pont kevesen akarják. Az ügyfél-autók is veszélyes irányba viszik a sportot.

Only a Sith deals in absolutes.

(#115886) Tsa-bika válasza Obi-1 (#115878) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Álmodozni szabad, de fordított első 10 az utcai pályákon arról szólna, hogy 4-5 kör versenyt látnánk két SC fázis között. :(

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#115887) velizare


velizare
(veterán)

augusztus 30, 12.05
N° Car Driver ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
44 Mercedes Lewis Hamilton 3 3 3 2 2 2
77 Mercedes Valtteri Bottas 4 4 4 3 3 3
05 Ferrari Sebastian Vettel 3 3 3 2 2 2
07 Ferrari Kimi Räikkönen 3 3 2 2 2 2
03 RBR TAG Heuer Daniel Ricciardo 3 3 3 3 3 3
33 RBR TAG Heuer Max Verstappen 2 3 2 3 2 2
11 Force India Mercedes Sergio Perez 3 3 3 2 2 2
31 Force India Mercedes Esteban Ocon 3 3 3 2 2 2
18 Williams Mercedes Lance Stroll 3 3 3 2 2 2
35 Williams Mercedes Sergey Sirotkin 3 3 3 2 2 2
27 Renault Nico Hülkenberg 4 5 4 3 3 3
55 Renault Carlos Sainz 4 4 4 3 3 3
28 Toro Rosso Honda Brendon Hartley 6 5 5 5 3 3
10 Toro Rosso Honda Pierre Gasly 5 5 5 4 3 3
08 Haas Ferrari Romain Grosjean 3 3 3 2 2 2
20 Haas Ferrari Kevin Magnussen 3 3 3 2 2 2
14 McLaren Renault Fernando Alonso 3 3 3 3 2 2
02 McLaren Renault Stoffel Vandoorne 4 4 4 3 3 3
09 Sauber Ferrari Marcus Ericsson 3 3 3 2 2 2
16 Sauber Ferrari Charles Leclerc 3 3 3 2 2 2

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115888) JJános válasza Csapoati (#115883) üzenetére


JJános
(addikt)

De ez nem motorerő, hanem aggregát, hogy úgy mondjam. Az o-rouge előtt Vettel ellenormányzásra kényszerült, ha figyelte valaki, és a kerekek is megpörögtek picit. Aztán az O-rouge után az elektromos hajtás miatt tudott meglódulni. Vetel végsebessége 325 volt a legnagyobb. Bottas végsebessége 345, bár itt nyitotta a hátsó szárnyat. Igen, Verstappen simán ment el a FI mellett. Vettel előzésénél Ocon viszont 1 méterre volt Vetteltől. Innentől hol van a Ferrari hú de motor ereje? :N

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#115889) erahurka válasza Obi-1 (#115885) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Az ügyfélcsapatok valóban veszélyesek. Ráadásul a Haas sikerein felbuzdulva sok kis privát csapat erre fog mozdulni ami megölheti a középmezőnyt. Lesz majd A, B és C liga gyári csapatokkal, fiók csapatokkal és független privátokkal. :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115890) snecy20 válasza JJános (#115888) üzenetére


snecy20
(veterán)

" o-rouge"

Ezt meg se láttam. :K

(#115891) vhw válasza erahurka (#115884) üzenetére


vhw
(addikt)

És a költséghatár + mindenki úgy jön ki a pénzből, azt fejleszt amit akar/tud? Csak biztonsági előírások lennének bevasalva?
A versenyen felül izgalmas lenne látni, hogy mire képesek a mérnökök, mit tudnak megvalósítani - relatíve kötetlenül.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#115892) erahurka válasza vhw (#115891) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Ha megoldható a költségvetési plafon ellenőrzése akkor felőlem jöhet. De van egy gyanúm hogy a Daimler AG hirtelen 5x annyiból fogja az utcai autók váltóit fejleszteni :U

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115893) Csapoati válasza JJános (#115888) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Még egyszer mondom, dupla szélárnyék. :) Ezért ért fel a FI az éllovasokra az első körben, és ennek hiánya miatt ette meg őket a Red Bull is később. Amúgy honnan a Ferrari motorerő? Maranellóból. :DDD

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115894) snecy20 válasza erahurka (#115892) üzenetére


snecy20
(veterán)

Amikor ilyen Stroll-papa félék szállnak be az F1-be, akkor kicsit álságos maga a költségvetési-sapka kérdése is. :))

(#115895) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Ha lenne költségvetési plafon akkor arra azért baromi kiváncsi lennék, hogy ki és hogyan ellenőrzi le euróra, hogy ki mennyit költött....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#115896) [CS]Blade2 válasza erahurka (#115880) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Úgy lehetne BoP rendszer, hogy hozzá igazítanák a különbségekhez. A Redbull kapna egy 1 másodperces puttonyt, a Ferrari és a Mercedes 1,5 másodpercest.
Így a Redbull maradna az 5. 6. helyen, csak mondjuk 5 másodperccel érnének be a középmezőny előtt, míg a Ferrari-Merci szintén egy 5 másodperccel a Redbullok előtt. Így bőven körön belül maradna a mezőny, és a sorrend mégsem változna.
Ha szaru van szabályozva, mint a WTCR-ben, hogy a Mercik és a Ferrarik a 17. helyen mennek, ha épp a másik gyártó jobban lefizeti a szabályalkotókat... hát abból is óriási botrány lenne,
nem mellesleg az előbbit sem lehetne lenyomni a gyártók torkán, mert megcsinált az egész.

Az egész F1 ma úgy épül fel, hogy van a Ferrari, akit mindenképp meg kell tartani, van a kiszállással fenyegető Merci, akiket meg kell tartani, és van a kiemelkedően jó privát, a Redbull, akiket meg kell tartani.
A Ferrari és a Merci kérésére a Redbull-t azért vissza kell fogni.
Van 3-4 motorgyártó, akik miatt az újonnan érkezőket vissza kell fogni.
A fenti 3 csapaton kívül mindenki csóró, ezért a költségeket kordában kell tartani, de úgy, hogy a 3 nagy korlátlanul azért had költsön.
A két domináns gyártó közben unalmában és jó dolgában elkezdett B és C csapatokat csinálni, amiből úgy néz ki, hogy a következő mezőny fog kialakulni 10 éven belül:
Mercedes A
Mercedes B
Mercedes C
Ferrari A
Ferrari B
Ferrari C
Renault A
Renault B
Redbull-Honda A
Redbull-Honda B
10 csapat 20 autó, de valójában 4 csapat, amiből 4 autóban ül összesen első számú pilóta, amiből a motorok miatt még 2 kiesik a képből (lemaradást cipelnek korábbról, kevesebb a pénzük, fejenként csak 2-2 csapatuk van), és marad összesen 2.

Aztán tovább csiszolódik a B csapatos taktikai akadályok, az elengedések, mert tőlük van a fél autó, nem szabad feltartani, stb.

Komoly problémák lesznek itt még.

(#115897) snecy20 válasza [CS]Blade2 (#115896) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ezáltal azt fogjuk látni a következő egy évtizedben, hogy LEGFELJEBB két csapat fog majd a címért harcolni, 1-1 versenyzőjével. Az látszik, hogy ez 2021-ig tutira a Mercedes-re és a Ferrarira, illetve Hamiltonra és Vettelre redukálódik majd.

(#115898) _drk


_drk
(senior tag)

Amit a force indiával is most leművelnek, híven tükrözi mennyire hülyék dolgoznak az fia-ban.
Nem hogy új értélmes szabályokat nem tudnak kitalálni de egy ilyen csőd eljárásnak nincs meg a menete és most mindenki bírálja őket, de még a pilóta cserével se tudja senki ki hol fog versenyezni?
Ilyen dolgokat miért nem lehetett a háttérben le rendezni, tulajdonos váltás de a csapat ugyan az...
Mindenki marad a helyén év végéig, név változás, indulási herce hurca télen.
Ami egy ilyen csapattal vaj simán kéne mennie mert nem egy Manor-ról beszélünk.

(#115899) Samott válasza [CS]Blade2 (#115896) üzenetére


Samott
(senior tag)

"lehetne BoP rendszer" - Nem.

Ugy kellene ez a baromsag az f1-nek mint pup a hatukra.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115900) ricsi8800gt válasza DopeBob (#115848) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

:C :P :DD

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.