Hirdetés

2020. január 29., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115801) Lauda válasza velizare (#115797) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Ez most mire volt jó? Én úgy látom, hogy glória nélkül se érte volna semmi a versenyzőt. Ez ennyire fáj neked?

[ Szerkesztve ]

(#115802) velizare válasza Lauda (#115801) üzenetére


velizare
(veterán)

én meg úgy látom, hogy azért nem ment mélyebbre, mert ott volt a glória, és lepattant róla. de akár elérte volna, akár nem, a lehetőség adott, és amíg alonso ilyen alacsonyan repked, legyen csak rajtuk.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115803) Lauda válasza velizare (#115802) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Na látod, megy ez így is.

(#115804) Stockbauer79


Stockbauer79
(tag)

Ezt csak így itt hagyom....

just leave me alone

(#115805) velizare válasza Stockbauer79 (#115804) üzenetére


velizare
(veterán)

alacsonyan szállnak a brit versenyautók, esni fog a font.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115806) velizare válasza Alexios (#115799) üzenetére


velizare
(veterán)

ugyanazt tudom mondani, mint strollnál. akkor is végig kellett csinálnia, ráadásul neki, és nem a pénznek. és ott volt a pályán még schumacher, alonso, kimi, vettel, stb. hamilton nem, őt kizárták az időmérő után. :D

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115807) Tsa-bika


Tsa-bika
(senior tag)

OFF: Szujó twitteren is #öveketbekapcsolni-zik :W

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#115808) Zoleee83 válasza Tsa-bika (#115807) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Én minden egyes futamon némítom az első 5-10 másodpercet a lámpák alatt, hányok már ettől a szlogentől, ku**a idegesítő az tény!

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115809) Tsa-bika válasza Zoleee83 (#115808) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Én az Azeri hétvége óta ustream-en nézem a Sky Sportot. :K

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#115810) snecy20


snecy20
(veterán)

Egyre inkább úgy látom már, hogy a RedBull számára a Honda több és jobb lehet annál, mint egyszerű kényszermegoldás. :)

(#115811) Zoleee83 válasza snecy20 (#115810) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Én majd a februári tesztek után elhiszem hogy fejlődtek, feltéve ha nem non-stop cserélnek motort/kompononseket.
Már idén is a 12.-13. motornál járnak ami valljuk be elég ciki FÉLTÁVNÁL!, még ha stratégiai cserékről van is szó.
Ha jövőre ez lesz a Red-Bullnál elég csúnya nyilatkozatok lesznek...
Ez a rengeteg váltót kértek dolog, amit Verstappen nyilatkozott, a tavalyi McLaren hibából való okulás, ott volt ugye, hogy még össze sem tudták rakni a váltót meg a motort, mert nem stimmeltek a méretek.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115812) snecy20 válasza Zoleee83 (#115811) üzenetére


snecy20
(veterán)

2019 tanulóév lesz mindkét félnek, kis túlzással ráérnek megoldani a megbízhatóságot 2020-ra.

(#115813) Csapoati válasza snecy20 (#115812) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Hát igen, egy kutyaütő motorral is garantált nekik a 3. hely.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115814) Segal válasza snecy20 (#115812) üzenetére


Segal
(addikt)

Szerintem nem tanulóév lesz az jövőre. Persze nem azt mondom hogy vb-t nyernek 19-ben mert egyértelmű hogy nem de szerintem minimum egy Monaco-t megnyernek vele.
Most is láthattuk hogy a Sauber a 2018-as Ferrari egységgel nem tudta lenyomni a Honda motort az egyenesben tehát ha ahhoz hozzáadjuk még a Red Bull aeroját akkor jók lehetnek.

(#115815) snecy20 válasza Csapoati (#115813) üzenetére


snecy20
(veterán)

Én is azt gyanítom, hogy abba a légüres térbe könnyedén megérkeznek jövőre is, ahol most vannak.

(#115816) velizare válasza Zoleee83 (#115811) üzenetére


velizare
(veterán)

11nél tartanak (hartley 6, gasly 5). az első konstrukciós hibás volt, kuka 1 futam után, és ezen kívül hartley rommá tört egyet asszem kazincbarcelónában. azaz reálisan 8, ami azért annyira nem vészes.
ha az rb ilyen tempóban eszi a motorokat, akkor náluk is meglesz a 20+ a szezon végére. ricet most szolgálta ki a 3. garnitúra, monzában megbontja a 4. szettet is, ráadádásul a renault c-specéből, ami bevallottan kevésbé strapabíró. szerintem ő még egyet cserélni fog a szezon vége előtt, és akkor neki is meglesz az 5, mint gaslynak.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115817) Csapoati válasza velizare (#115816) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Mármint Gaslynak most 5, év végére lesz az 8 is.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115818) erahurka válasza snecy20 (#115815) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Szerintem is. Max kevesebb ponttal és kevesebb pódiummal, de ott lesznek a harmadik helyen.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115819) Samott válasza Csapoati (#115817) üzenetére


Samott
(senior tag)

Azt kerte az RB a Hondatol hogy akkor csereljenek motort amikor csak akarnak csak haladjon a fejlesztes. Szoval ezzel felesleges szamolni. Gyanitom jovore is gyakoribb csere-bere lesz a TR-nel, hogy haladjon a fejlesztes az anyacsapat szamara.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115820) velizare válasza Csapoati (#115817) üzenetére


velizare
(veterán)

szvsz még van nekik fejenként legalább 2 jó/alig futott állapotú motorjuk a ~ kanadában szállított verzióból, ennyi pedig bőven elég a szezon végéig.
a honda idén csomagokban hozza a fejlesztést, és most ugyan nem kaptak, de később még esedékes lehet nekik egy új csomag, 2019re készülve.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115821) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Én nem hiszem el, hogy egy motorral sokat mentek, mert tételesen nincs leírva. Így pedig én nem láttam, hogy élesben képes-e 7 teljes hétvégére a motor, de még 5-öt sem mutattak, és most már nem is fognak, mert mi csak a darabszámot ismerjük. Ha a 11. hétvégén teszi be valaki a 3.-at, annak elhiszem, hogy 5-7 hétvégét bír darabja, de azért ránézek a hétvégékre, hogy hány km-t mentek, mert úgy nem nehéz, ha állandóan a garázsban vagy a sárga angyalon van a gép.

Innentől kezdve maximum azt tudom elképzelni, hogy használták egy 2000-3000km-t, és visszavitték, és a használtat tovább futtatták a tesztpadon, hogy mikor durran el.

Innentől kezdve maximum arról beszélhetünk, amikor Verstappen azt mondja, hogy nem nagyon van műszaki hiba a Hondánál, hogy a tök új motor azért nem durran el. Igazából már ez is előrelépés, meg nagy dolog, mert erre a Renault kifejezetten hajlamos a mai napig, de már a Ferrari és a Merci is nem 1x belefutott, hogy a zsír új motor az első napon vagy első hétvégén meg is adta magát. Aztán egy ugyanolyan másik példány meg lement 5-7 hétvégét.

Valószínűleg a főpróba csak élesben lesz a téli teszten vagy az első futamtól. Gondolom nem éri meg kipróbálni, hogy hol tartanak megbízhatóságban, mert közben változtatnak a cuccon, így nem reprezentatív a teszt. Ha ez a verzió ki is bírná, a jövő év eleji már tök más. Most a teljesítményre mennek rá, az pedig csökkenti a megbízhatóságot.

(#115822) AMD Power válasza Tsa-bika (#115800) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ezzel mondjuk en is egyetertek.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#115823) gbors


gbors
(nagyúr)

Elemzés a Mercedes / Ferrari leszorítóerő kérdésről.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#115824) KraX válasza BMW001 (#115758) üzenetére


KraX
(senior tag)

Itt vegyuk figyelembe, hogy az ugyancsak Mercedes eroforrassal hajtott Force Indiak (akarhogy is nevezzuk most), mindketto melle ertek az elol halado Mercedesnek es Ferrarinak. Van rola egy nagyon szep kep, ahogy kvazi 4-en kozlekednek a kanyar bejarathoz. A magasabb leszorito erore beallitott Mercedesek szinte hajszalra ugyanazt a vegsebesseget tudtak produkalni a hosszu egyenes speedtrap-jen kvalifikacion mint a Ferrarik az alacsonyabb leszorito eros csomaggal. Az elso etap elso feleben Vettel egy hihetetlenul nagy 3.7mp-es gap-et tudott kialakitani ami a kerekcserere mar elkezdett visszaesni es nem hiszem, hogy szandekosan kezdte magara huzni a kerekcsere elott Hamiltont (amikor a legnagyobb kulonbsegnek kene lenni). Szoval az, hogy "tukorsima" gyozelem volt, en barokkos tulzasnak tartom. Az a +20-+30mp lett volna, de olyan ebben a sporolos eraban nem lesz. Erobol legyoztek a Mercedest, de nuansznyi a kulonbseg, foleg a puhabb kevereku gumin, erdekes modon ujra a kemenyebb kevereku gumin volt erosebb a Ferrari ahogy pl Ausztriaban is.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#115825) Csapoati válasza KraX (#115824) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ettől még tükörsima győzelem volt, az Eau Rouge után egy pillanatig sem volt kétséges, hogy Vettel fog nyerni és valószínűleg tartaléka is maradt. Körönként 1-2 tized előny már elég is ehhez, ha nem hibázik a pilóta. A Force Indiáknak pedig segített a dupla szélárnyék. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115826) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Várjuk meg Monzát. Ha ott is érinthetetlen lesz Vettel akkor nincs miről beszélni a jelenlegi erővisztonyokat illetően.......

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#115827) KraX válasza Csapoati (#115825) üzenetére


KraX
(senior tag)

Viszont ok megjobban le voltak maradva a rajt miatti poziciojukbol kifolyolag, megis melle ertek a Hamilton Mercedesenek mindenkeppen, mind a ketten. Az egyenesben mert sebessegadatokat is erdemes bongeszni. Persze, lovaglas a szavakon, hogy tukorsima gyozelem vagy sem, en az elso etap alapjan ahol nem lehet meg sporolni semmikepp mert ki kell epiteni egy biztonsagos tavolsagot (~3mp meg nem az, mert eleg egy kicsit rosszabbul sikerult kerekcsere es viszlat a palyan elfoglalt elonyosebb pozicionak) a kerekcserek elott, ott az utolso 5 korben (15-20) egy kort leszamitva Hamilton volt a gyorsabb es folyamatosan tudta csokkenteni a tavolsagot amikor nagyon kellett, az elevagasi kiserlet elott. Eleg nehez elkepzelni, hogy Vettel viccbol magara huzta ebben a fazisban, sokkal inkabb az volt a helyzet szerintem, hogy nem tudott abban a szakaszban mar gyorsabb lenni. Szoval az igaz, hogy erobol elvertek a Mercedest, de a kulonbsegeket megnezve igen kis kulonbseggel tudott nyerni a Ferrari (a 1x mp elony a vegen nem realis, az utolso 15 korben Hamilton atalt kimelo uzemmodra).

I know kung fu!

(#115828) velizare válasza mefistofeles (#115826) üzenetére


velizare
(veterán)

szvsz oda a merci is hoz egy low-profile hátsó szárnyat, és az alacsonyabb rake miatt kevesebb lesz a leszorítóerejük, mint a ferrarinak.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115829) KraX válasza velizare (#115828) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nagy valoszinuseggel Monzara mindenki egyedi aero package-el keszul majd.

I know kung fu!

(#115830) snecy20 válasza KraX (#115827) üzenetére


snecy20
(veterán)

A 2. etapot már nem is érdemes nagyon nézni, mert Hamilton már teljesen visszavett, főleg az utolsó harmadára a versenynek. De amíg számított és éles volt, addig nem volt lemaradva Hamilton, 1-2 tizedekkel ment csak lassabb köröket.

(#115831) KraX válasza snecy20 (#115830) üzenetére


KraX
(senior tag)

Az 5-tol (ez volt az ujrainditas utani elso tiszta kor) a 14-ik korig diktalt folyamatosan gyorsabb tempot Vettel. Atlagosan -0.336 mp-el ment gyorsabb koroket ebben a szakaszban. A kovetkezo 5 korben az elevagasi kiserlet elott Hamilton tudott egy kicsit gyorsabb lenni, atlagosan 0.124 mp-el.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#115832) [CS]Blade2 válasza KraX (#115831) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

A 3 másodperc pedig 1 kör alatt szállt el 1-1,5-re, amikor Vettel még kint volt a használt a gumin, de ez normális jelenség a mai elővágásos időkben.
Ha egyszerre jönnek, akkor marad a 3 másodperc. Ezt a 1,5-2 másodperc veszteséget az egy körrel később érkezőnek be kell nyelni, erre készültek is. Ezért kell 3 másodperc előny.
Ha már előtte feljönnek rá 2-re, akkor érdemes inkább kijönni, mint "elévágást megakadályozandó elévágás".

(#115833) KraX válasza [CS]Blade2 (#115832) üzenetére


KraX
(senior tag)

A 3 másodperc pedig 1 kör alatt szállt el 1-1,5-re, amikor Vettel még kint volt a használt a gumin, de ez normális jelenség a mai elővágásos időkben.

Ezert is irtam fentebb, hogy a ~3mp nagyon a hataron van, ott egy minimalis hiba a boxban es mar az uldozo moge jossz ki ebben a szituacioban. Azert uszta meg, mert nem rontott a Ferrari a boxban, de 4-5mp biztonsagi elonyt kell(ene) kiatozni (es tartani), hogy legyen egy minimalis biztonsagi puffer, amivel meg biztosan (ha csak nincs nagy gond a boxban) az uldozo ele tudsz jonni vissza a palyara.

I know kung fu!

(#115834) 7etape válasza KraX (#115833) üzenetére


7etape
(addikt)

„Ezert is irtam fentebb, hogy a ~3mp nagyon a hataron van, ott egy minimalis hiba a boxban es mar az uldozo moge jossz ki ebben a szituacioban.”

...vagy egy minimális hiba Vetteltől... :U Nem tehetek róla, de most is azt „vártam”, hogy mikor és hol fékezi el... :DDD

(#115835) b-type válasza KraX (#115827) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Erre sztem nagyon egyszerű a válasz, ha lett volna sansza akkor láttuk volna, semmi más nem kellett volna csak beérni 1 másodperc alá, itt Spa-ban ez bőven elég, egy Red Bull-t behúzott a DRS távolság.
Semmi, egyszer sem volt erre sansza.
..ha ez Mercedes-Ferrari befutó lett volna akkor az lenne a vélemény hogy ez laza ujjgyakorlat volt a Mercedes-től..
Vettel annyit ment amennyit muszáj, Hamilton meg semmire nem ment, megpróbáltak egy váratlant az első kerékcserével hátha bezavarják annyira a Ferrari-t hogy beérjenek támadóközelségbe,..de semmi, az egész futamon egy támadást nem láttunk erőből.
Monza-ra annyi remény lehet, ahogy Hamilton mondta, hogy a Parabolica nem egy lassú kigyors.

Boldog új évet!

(#115836) Zoleee83 válasza 7etape (#115834) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Én is így vagyok vele, nem érzem annyira biztos kezűnek Vettelt, mint Hamiltont, vagy Alonsot, de remélem ez az év végre összejön a Ferrarinak! :K

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115837) 7etape válasza Zoleee83 (#115836) üzenetére


7etape
(addikt)

Ha összejönne, akkor talán megnyugodna Vettel és stabilabbá válna. Szerintem már túl nagy neki a nyomás....
De igen, Alonso és Hamilton sokkal megbízhatóbb. Sajnos már száraz pályán se tudok benne teljes mértékben bízni, ha leszakad az ég, akkor meg....

(#115838) snecy20 válasza b-type (#115835) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez volt 3-4 évig a gyakorlat, "ujjgyakorlat"... Csak akkor tudtuk, hogy még ennél is több tartalék van a Mercedesben, hogy egyáltalán egy üldözőt közel engedett magához pár másodpercre. Évekig ha nagyon emg akarták kajáltatni a mezőnyt, akkor Rosbergék elmentek 20-30mp-ekre is, spórolva.
Most annyiból más a helyzet hogy verseny helyzet van, és nincs már nagyon extra tartalék a Mercedesnél, mindent ki kell már facsarni.

(#115839) b-type válasza snecy20 (#115838) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ki van facsarva, ha nem lenne akkor itt Spa-ban inkább győznek, mert jönnek olyan pályák ahol biztosan bukni fognak.
20-30mp-re már nem mennek el, 3 motor mellett az első évben ez luxus, pláne ugye kiélezett küzdelemben ami az egész szezont illeti.

Boldog új évet!

(#115841) [CS]Blade2 válasza guftabi96 (#115840) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Lassan már úgy lesz, hogy Monza után mindenki megy, és beül abba az autóba, amit éppen meglát és még üres.
Küldeni kellene nekik erről egy SMS-t, hogy "ha Strollék elkezdenek csapatokat és üléseket felvásárolni, és nincs ülésed a jövő hétre, akkor ülj át egy másik autóba."

Most már kíváncsi vagyok. Azért ebből valami biztos, hogy eljut a faterhoz és a haverjaihoz, hogy ennek ellenére lenyomják ezt az egészet az F1 torkán.

(#115842) Leon77 válasza guftabi96 (#115840) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Azért a Renault évek óta sok lóerővel lép előre szóban, de aztán mégsem. Egy időben, még az elején a Honda volt ilyen vicces. ;]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115843) velizare válasza Leon77 (#115842) üzenetére


velizare
(veterán)

lépnek ők, lépnek, de a többiek is, legalább ennyit. emiatt tűnik úgy, mintha egy helyben állnának.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115844) Leon77 válasza velizare (#115843) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Persze, ez jogos, de mintha a többiek még nagyobbat lépdelnének. Oké, az RB az fekete ló. Külön üzemanyag, kenőanyag stb... náluk sűrűbben is romlik a Renault, de masszív 3. erő...

Szvsz a Renault mindig egy picit kisebbet lép és ráadásul kevesebb megbízhatósággal. Igaz, hogy sokkal kisebb büdzséből...

Egyébként bennem felmerült, hogy, ha az RB nagyon hosszú távra tervez, akkor lehet megérné a temérdek pénzt beleölni a saját motor építésbe és ezzel egy új motor brand építésére. Persze Adrian nem lesz mindig ott, de azért lenne pár ügyfelük az biztos. Persze ezt csak szigorúan outsider-ként gondoltam át...

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115845) Csapoati válasza Leon77 (#115844) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az a baj, hogy önmagában a sok pénz nem eredményez jó motort, lásd Honda. Semmi garancia nincs rá, hogy jó motort tudnának csinálni, ráadásul most épp eléggé képlékeny, hogy mi lesz a jövőben, a 2021-es változtatások elhalasztásán is gondolkodnak Brawnék.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115846) Leon77 válasza Csapoati (#115845) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Szvsz el is lesz halasztva. Ennél előrébb motorformulában hova lehetne lépni úgy, hogy a belsőégésű motor marad? Maximum vissza, de az meg nem az f1.

Hogy mi lesz a Hondával azt majd meglátjuk. És valóban anno a Toyota valag pénzt ölt az f1 projektbe és aztán elkullogott.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115847) Samott


Samott
(senior tag)

Mondjuk most hogy kezdenek osszerazodni a dolgok motor teren, pont nem kellene hozzanyulni. Meg kell varni amig felzarkozik a Renault es a Honda aztan befagyasztani az egeszet. Uj motorformulat megepiteni a legnehezebb, legdragabb melo.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115848) DopeBob


DopeBob
(addikt)

Pff, Vettel :D [link]

Megtörte a Ferrarit egy utcai bemutatón :O

MZ/X

(#115849) Abu85 válasza DopeBob (#115848) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#115850) KraX válasza DopeBob (#115848) üzenetére


KraX
(senior tag)

Inkabb ott mint a palyan. :)

I know kung fu!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.