Hirdetés

2021. március 5., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115751) Abu85 válasza Tapsyfüles (#115713) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Valószínűleg az MGU-K van úgy programozva a Mercedesen, hogy nagyobb fokozatban kevesebb energiát biztosít, ami logikus, mert ilyenkor már eleve nagyon gyorsan megy az autó, tehát nem sokat nyersz vele. Viszont ha 7-esben marad, akkor igazából még mindig nem fog limitálni a rendszer, de eközben még le tud szívni energiát az MGU-K-ról. Effektíve tehát így volt a leggyorsabb szélárnyék nélkül. Persze a kör további részére valszeg bukta az MGU-K-t, de a start specifikus döntéseket igényel.

[ Szerkesztve ]

(#115752) velizare


velizare
veterán

most már whiting is megunta a "ferrari csal" mantrát.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115753) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

En most gondoltam es szerintem eselyes hogy Hamiltont kicsit alultankoltak.
A verseny vegi lemaradas az ike motorsporolas, meg hogy elengedte, de az elso 15 korben is csak poroszkalt...aztan hirtelen elkezdett legjobb szektorokat dobalni es nyomni neki a mar eletuk 3/4-en tullevo gumikon.

(#115754) velizare


velizare
veterán

alonso időmérő edzésen spában 2017 vs 2018
1:45,090 vs 1:44.489
-0:00,501

pole idő spában 2017 vs q2 legjobb idő 2018
1:42,553 vs 1:41.501
-0:01,052

lemaradás poletól 2017 vs 2018
0:02,547 vs 0:02.988
+0:00,441

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115755) snecy20 válasza velizare (#115754) üzenetére


snecy20
veterán

Van ott gond bőven... volt a McLarennek idén pár jó futama az elején, de összességében mostanra azt mondanám hogy tavalyhoz-tavalyelőtthöz képest semmit sem mozdultak el, vagy ha igen, akkor inkább hátrafelé.
Spa erőpálya, és Gasly simán bejött pontszerzőnek.
Megannyi rossz döntésük mellett a Honda eldobása sem jött be nekik....

(#115756) Alexios válasza snecy20 (#115744) üzenetére


Alexios
addikt

[link]

Itt van kikockázva az ütközés, a kerék egyértelműen a pilóta feje felé ment, és a halo-ról pattant le, sőt a halo töri el a mclaren felfüggesztését, jó eséllyel ismét elvesztette volna a Ferrari a következő sztárját

[link] szintén belassítva, nagyobb felbontásban

[ Szerkesztve ]

(#115757) Leon77 válasza Alexios (#115756) üzenetére


Leon77
senior tag

Ronda, nagyon ronda, de már így bőven megérte.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115758) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Ferrari eroforras potencialja tegnap egyebkent arulkodo volt akkor, amikor Vettel DRS nelkul is kikerulte Hamiltont ugy, hogy meg vissza is tudott sorolni ele. :U Szoval ne mondja nekem senki, hogy a Ferrari nem nem a legerosebb, mostmar egyertelmuen. Nem tudom emlekszem e ilyenre ezelott... Anno meg a hybrid rendszer nelkul is versenyben tudtak maradni. Kellett nekik segiteni az olaszoknak, most szivhatjak a fogukat.

Don't Tread On Me

(#115759) snecy20 válasza snecy20 (#115755) üzenetére


snecy20
veterán

Jobb hogy ott volt a Glória, mintha nem lett volna, az biztos. :)

(#115760) Csapoati válasza Alexios (#115756) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Bizony, ez jó eséllyel fejbe is találta volna. Nem szép a halo valóban (bár nekem már fel sem tűnik igazából), de most bebizonyította a hasznosságát.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115761) Atomantiii válasza Csapoati (#115760) üzenetére


Atomantiii
őstag

Az az érdekes, hogy élőben egyáltalán nem zavart a glória amikor bemehettünk a boxutcába csütörtökön és közelről láthattuk a kocsikat, de tv-n keresztül valahogy zavaróbbnak tűnik az egész.

(#115762) snecy20


snecy20
veterán

(#115763) DopeBob válasza MPowerPH (#115758) üzenetére


DopeBob
addikt

Nem tudom emlekszem e ilyenre ezelott... lol? :DDD

Mikor letekert motorral körözött a két merci évekig elöl, és még úgy se volt esélye senki másnak? Áh, ilyen dominanciában, mint amiben most a van a Ferrari, a Merci sosem volt!

MZ/X

(#115764) velizare válasza velizare (#115754) üzenetére


velizare
veterán

str renault 2017 vs str honda 2018 spá, kvali
1:45.439 vs 1:43.844
-0:01,595

pole 2017 vs q2 legjobb idő 2018
1:42.553 vs 1:41.501
-0:01,052

lemaradás poletól 2017 vs 2018
0:02,886 vs 0:02,343
-0:00,543

valószínűleg azért az idei legjobb időben még benne maradt az eső miatt ~ 4-5 tized.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115765) Zoleee83 válasza snecy20 (#115755) üzenetére


Zoleee83
őstag

Ráadásul az a baj, hogy szerintem azt sem tudják merre vannak arccal, fogalmuk sincs arról, hogy mi a probléma.
Most jön Monza ahol ha így halad megint tök utolsóak lesznek, aztán majd a sokat bírált Honda a 12-13. motorral megint előttük lesz. :(

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115766) Malachi válasza DopeBob (#115763) üzenetére


Malachi
addikt

Tippre úgy értette, hogy a Ferka már nagyon régen volt bármilyen előnyben utoljára. Talán Alonso első évében, de már az is leszállóág volt.

(#115767) MPowerPH válasza DopeBob (#115763) üzenetére


MPowerPH
félisten

Arra, hogy Merci mellett elment igy valaki ez elott az elmult evekben. Olvasd el meg egyszer. ;) Ez eddig forditva volt.... Valamit tenyleg talaltak az olaszok.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#115768) erahurka


erahurka
nagyúr

F1 2018 értékelése Steamen :DDD

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka | Filmes Twitter: http://twitter.com/TrashMozi

(#115769) VágniValó válasza erahurka (#115768) üzenetére


VágniValó
őstag

Egyik szemem sír, másik nevet. Tényleg idejutottunk? Adott az átlagos átlagosa pilóta, és az egy dolog, hogy bekerül és elmegy 2 év tingli-tangliba, de utána ahelyett, hogy kiperegne apuci megvesz egy jobb istállót?

Banyek Clark, Fangio, Senna egyszerre nyitja kia szemét és mondja hogy: Úristen mi a f@sz!?

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

(#115770) erahurka válasza VágniValó (#115769) üzenetére


erahurka
nagyúr

Én komolyan nem értem miért ennyire rossz Stroll megítélése. Ericsson hány éve van már itt? Milyen pilótákat golyózott ki azzal hogy foglalta a helyet? Strollnak volt egy éve, amikor azért villantott egy P3-at, 2018-ból viszont nem igazán lehet semmilyen következtetést levonni. Majd ha jövőre alázza Perez akkor tényleg egy senki, de addig annyira szerintem nem vészes.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka | Filmes Twitter: http://twitter.com/TrashMozi

(#115771) Alexios válasza VágniValó (#115769) üzenetére


Alexios
addikt

Azért régen is voltak bőven fizetős pilóták, Senna, Fangio és Clark idejében is, szerintem több is mint most. Elég csak visszaemlékezni a 2000-es évek japán pilótáira akár

[ Szerkesztve ]

(#115772) ak05 válasza Alexios (#115756) üzenetére


ak05
tag

Riccardo ráfutott Kimire?
masodik videó 0:12nél

(#115773) Aksomatic válasza ak05 (#115772) üzenetére


Aksomatic
aktív tag

Akkor sérült Kimi hátsó szárnya

OP6

(#115774) VágniValó válasza erahurka (#115770) üzenetére


VágniValó
őstag

Attól, hogy Ericsson is lumper, még nem lett jobb Stroll-ról a véleményem. Mint írtam nem magától a 'fizetős pilóta' jelenségtől vagyok megbotránkozva, mert kisebb csapatoknál ha van egy húzó pilóta meg egy paydriver, az szerintem OK. Én attól borulok ki, hogy ma már stabil pontszerző, izmos középcsapatba átvásárolja valaki magát, aki kis túlzással semmit se mutatott.

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

(#115775) #70869248 válasza snecy20 (#115746) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez Spa, nem egy átlagos pálya, itt annyi sansz kellett volna Hamilton-nak hogy bejön 1mp-n belül, és az Eau Rouge utáni döngetésben ki tudja előzni. A Red Bull is tudott Force India-t előzni.
De nem tudott 1mp-n belül vergődni..senki sem hülye a Mercedes-nél, és Hamilton sem az, elég lett volna ha odaér.
De nem tudott, kevés volt a kraft.
Egy normál pályán igazad lenne, elég nagy tempókülönbség kell, de itt igazából csak be kell érni 1mp-n belül és jól megcsinálni az Eau Rouge-t.
Ez itt megint egy nagy vereség volt, köpni-nyelni nem tudott a Mercedes, a spec3-s motorral sem. ..és ez az idény ebben a szakaszában nagyon komoly sansz.
Már az év elején is rezgett a léc, mert jobb autója van a Ferrari-nak, de most 13 futam után már elég komoly előnybe lépett a Ferrari. Erősebb és jobb autó mint a Mercedes.

(#115776) snecy20 válasza erahurka (#115770) üzenetére


snecy20
veterán

Az azért látszik hogy Stroll-ból semmi nem lesz, eltölthet itt még vagy 15 évet, akkor sem.
És nem azért, mert a mezőny végén van, nyilván szar a Williams...
A gond az, hogy Massa ellen sem tudott semmit felmutatni, meg Sirotkin ellen sem.

(#115777) #70869248 válasza Geri Bátyó (#115719) üzenetére


#70869248
törölt tag

"A mostani erőforrás nem tud alacsony fordulaton olyan nyomatékot, mint a szívó V10."
??
a jelenlegi turbós V6-nál jóval alacsonyabb fordulaton jön meg a nyomaték, egy turbós és egy szívó motor között ez alapvető különbség.
..és jóval több nyomaték. ..és hiába kevesebb a hengerűrtartalom, a hengerek száma is csökkent azaz hengerre levetítve még turbó nélkül sem veszített akkora nyomatékot, a V10 szívó-t pörgetni kellett hogy legyen valami, a turbó viszont feltölti az égésteret mindig.

[ Szerkesztve ]

(#115778) snecy20 válasza #70869248 (#115777) üzenetére


snecy20
veterán

Button a 2014-es Mercedes V6-ról:

“Tetszik a motor ereje” – lelkendezett Button. “Nagyon nyomatékos, úgy érzem, hogy ennél erősebb motort még nem vezettem. Ezt nem a nyers számokra értem, persze, 300-nál nincs különbség, de versenyzőként nagyon érezni az alacsony tempónál is mellbevágó nyomatékot. Izgalmas, hogy a kanyarokból kijövet milyen nagy a nyomaték!”

(#115779) velizare válasza #70869248 (#115777) üzenetére


velizare
veterán

én sem értem, hogy jött ez ki, a mai napig dobálják el kigyorsításnál az autókat. főleg az első turbós szezonban közlekedtek sokan kilinccsel előre a kanyarokban, meg ellenkormányoztak, mert elszabadult a ménes.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115780) Abu85 válasza MPowerPH (#115758) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez egyértelmű. Nekik van a legerősebb motorjuk, a legjobb felfüggesztésük, ők használják a legjobban a tiszta levegőt az oldaldobozokhoz. Igazából alig van olyan pont, ahol nem az idei Ferrari a legjobb. Ha van is, ott sem feltétlenül a Mercedes, hanem a Red Bull előzi meg őket. Persze ezek még mindig csak századokat érnek, de egészen egyértelmű, hogy csomagként a Ferrari működik a legjobban. A legnagyobb baj, hogy a Mercedes ezt fél felismerni, és inkább nyilatkozgatnak hülyeségeket, ami aztán a morált marhára letöri ám, hiszen minek dolgozzon a mérnök, ha "csal" a Ferrari. Toto próbálja mindig menteni a helyzetet, hogy szabályos itt minden, csak jobban dolgoznak. Legalább neki helyén van az esze.

(#115781) Lauda válasza snecy20 (#115778) üzenetére


Lauda
félisten

A mercedes egyik motortervező mérnöke nyilatkozta nem is olyan rég, hogy ilyen teljesítményű erőforrást még sosem építettek.

[ Szerkesztve ]

(#115782) velizare


velizare
veterán

ric kimaxolta a kilométereket a mostani motorjában is, monzában elvileg újat fog vételezni, és nekiáll pilotolni a renault c specét - és akkor megkapja a büntiket is.
sainz és hulk is a b-specnél maradtak, amikor a mostani hétvégén új motort kaptak, mert abiteboul szerint megbízhatósági gonjaik vannak a c-vel.
előreláthatólag komoly faragás árán lehet majd csak beépíteni a c variánst.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115783) erahurka válasza velizare (#115782) üzenetére


erahurka
nagyúr

Nem véletlen hogy Alonso visszavonul. A kasztni egy dolog, de úgy tűnik a Renault is egy GP2 engine... :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka | Filmes Twitter: http://twitter.com/TrashMozi

(#115784) snecy20 válasza Lauda (#115781) üzenetére


snecy20
veterán

Azóta eltelt 4 év, a mostani motorok már szó szerint pokoli erősek, pedig nem semmi milyen megkötések vannak.

(#115785) cyberkind


cyberkind
nagyúr

Nagy felbontású képeket tudna valaki linkelni a tegnapi versenyről? :R

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#115786) velizare válasza erahurka (#115783) üzenetére


velizare
veterán

annyira gp2, hogy verstappen hozott vele egy sima 3. helyet spában.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115787) snecy20 válasza velizare (#115786) üzenetére


snecy20
veterán

Nincs mentség, körönként a RedBull-tól 2mp-t kapni azonos motorral elég ciki.

(#115788) Redneck


Redneck
veterán

mefistofeles:
Nem siratom a Ferrarit, szerintem reálisan állok hozzájuk. Oké hogy most erősebbek, de az elmúlt évek elbalfaszkodásai és az idei meglepően hülye taktikai húzások miatt nem tudok optimista lenni.

DopeBob:
Kíváncsi vagyok meddig tart ez a Ferrari erősebb dolog. Az elmúlt évek Mercis altatásai és csúcs verdái miatt, annyira nem vagyok bizakodó. Gondolom ők sem hokiznak a garázsban és próbálnak még fejleszteni az autón.

erahurka:
A Williams dettó GP2 szint, de a két csapat autója összességében az a többiekhez képest.

Nem vagyok oda Strollért, de a vele szembeni negatív hozzászólások miatt, kötelességemnek érzem hogy a védelmére keljek. Értem hogy bepénzelték, és sokaknak fáj, de régen is sok ilyen pilóta volt. :B

Tsa-bika:
Azért Stroll csak ment tavaly egy harmadik helyet és összekalapozott 40 pontot, Massa 43 pontja ellenében. Idén meg egy rakás fos autóval megy. A McLaren mellett a Williams is külön liga lett.

snecy20:
Massa ellen újoncként ment, 3 ponttal maradt el. F3-ban második évében majdnem kétszer annyi pontot gyűjtött mint az utána következő.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#115789) #70869248 válasza Redneck (#115788) üzenetére


#70869248
törölt tag

Massa-val nem korrekt az összehasonlítás sztem(!), Massa-nak ez az 'visszavonulokÁmégsem' éve volt, az ő szerepe már nem húzószerep volt, javarészt a Stroll program része volt az utolsó évében.
Nekem nincs bajom Stroll nyomulásával, a Force India itt van és ez a lényeg, jövőre Perez mellett lehet vitézkednie a Stroll srácnak,..ha tud.
Stroll sem újonc már, az aktív évei szerint sem, + az az év ahol végigteszteltek tét nélkül a pályák felén.

(#115790) [CS]Blade2 válasza erahurka (#115731) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Én már leírtam korábban. Szerintem itt nem számított a HALO, de idiótának sem gondolom magam emiatt, szóval valami anomália került a rendszerbe.
Egyébként számítottam rá, hogy 1x érjen neki valami, máris ráfogják, hogy enélkül biztos lefejezte volna a pilótát.
Én 3-5 esetet tudnék felhozni, ami nagyon hasonló volt, és semmi baja nem lett a pilótának. Ott van a Wurz-DC-s, de volt MSC Mercis éveinél nem is tudom, hogy kikkel, hogy szemből felmászott valaki a másik autóra,
vagy Kimi-Alonso? 2015 vagy 2016. Még talán azt volt a legveszélyesebb, mert ott tényleg oldalról érkezett, és Kimi-nek nagyon úgy tűnt, hogy be kellett húznia a kézfejeit, mert ott sérülhetett volna. A feje ott is simán épségben maradt.
GP2 és társainál minden évben van, hogy autó ugrat át/rá a másik autóra. Nemrég volt egy kisebb szériában egy vicces videó, amikor valaki felugratott a másikra, az pedig majdnem bevitte magával a boxba. Ez mondjuk nincs benne abba a 3-5-be, mert ez nem volt veszélyes, csak vicces.

A pénzes fater és gyerek történet szerintem azért nagyon gusztustalan, mert azért választották őt, mert befizette a faterja. Innentől kezdve már akkor is gáz lenne a történet, ha Perez szintűnek bizonyulna a pénzes gyerek. Az ok pedig, hogy a befizetéssel az elől vette el a lehetőséget, aki a pályán a GP2-ben kiharcolta a bizalmat. Egyszerűen nem neki járt akkor az a hely, ill. nem járna neki hely. Egy csomó hasonló pilóta van a kisebb szériákban. Ha neki jár a hely, akkor 40 pilóta is mehetne az F1-ben évente.
Nem csak itt a fórumon elégedetlenkedünk, hanem konkrétan maga a szakma is ezen a véleményen van, és most kezdik ők is kimondani. Most már egy Vettel, Hamilton, Ocon is beszél róla, még, ha nem is angolul, hogy ez így nagyon nem jó. Volt pilóták, újságírók, stb. rengetegen vannak ezen a véleményen.

Nem azzal van a probléma, hogy sz*rásig vannak korlátlan pénzzel, és csak azért nem veszi meg neki a fater a VB trófeát, mert nem adják neki oda még azért az összegért sem, amit fel tudna érte kínálni, hanem,
egyrészt, hogy más elől elvette a lehetőséget, miközben ő nem bizonyított, mert, ha nem segítenek neki a legjobb autókkal, ha nem fizetik le a csapatársait, hogy mindenki elengedje a pályán, meg ilyenek, és úgy meg tudja nyerni a GP2-t, és leszerződtetik, és utána a faterja azt mondja, hogy beszállok a Williamsbe egy 30 millió euróval, hogy jobban tudjanak fejleszteni, akkor kb. senkinek semmi baja nem lenne a történettel.

Wéber elég jól elmagyarázta, hogy két fajta fizetős pilóta van: A másikra Perezt hozta példának, hogy az miben más.
Annyival egészíteném ki, hogy Perezért a legtöbb középcsapat még fizetne is, és meg is éri fizetni neki, és egy extra, hogy pénzt is hoz,
addig az ilyen kisgyerek történeteknél a pénzzel kompenzálják a dolgokat, akár a tehetséget, a szerződést, stb. Itt azért kell a pénz, mert egyébként nem őt választanák, a csapatnak csak a pénz kellene, hogy azt fejlesztésre vagy egy jó pilótára költse, csak a hatalmas mennyiségű pénzt árú kapcsolással a kisgyerekkel együtt kapják csak meg.
Ezért van az, hogy csak pár gyenge elmével rendelkező fizetős pilóta tudott hasonlatot vonni a saját helyzete, és Alonso között, hogy a spanyol bank miatt akkor Alonso is fizetős.

(#115791) Lauda válasza [CS]Blade2 (#115790) üzenetére


Lauda
félisten

A sisakhoz sem ért volna a kerék ha nincs a halo. Én ezt látom a felvételeken.

(#115792) Leon77 válasza Lauda (#115791) üzenetére


Leon77
senior tag

Szerintem (a jelenlegi esettől függetlenül) ha egy életet megment, akkor már megérte.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115793) Lauda válasza Leon77 (#115792) üzenetére


Lauda
félisten

Ha szükség lesz rá és ha megmenti. Akkor igen.

(#115794) velizare válasza Lauda (#115791) üzenetére


velizare
veterán

[link]

konkrétan látszik rajta, ahogy alonso jobb első kereke nekiütközik a halonak, ami eltöri a felfüggesztést.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115795) Lauda válasza velizare (#115794) üzenetére


Lauda
félisten

Igen, az látszik rajta.

(#115796) Greentea válasza Redneck (#115788) üzenetére


Greentea
senior tag

Ha a harmadik helyért járó 15 pontot levonjuk, máris 43 vs 25
Azt a bakui futamot azért nem mondanám tudásból hozott eredménynek.. Szerencsésen jöttek ki neki a dolgok, jókor volt jó helyen.

2x2 néha 5

(#115797) velizare válasza Lauda (#115795) üzenetére


velizare
veterán

be kell érned ennyivel. olyat sajnos nem fogok tudni mutatni, hogy a kitört nyakú versenyző kocsijára a stewik gyorsba ráheftölnek egy glóriát, mire ő feltámad és saját erejéből kiszáll a kocsiból.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115798) velizare válasza Greentea (#115796) üzenetére


velizare
veterán

attól, hogy kedvezően alakultak számára az események, még végig kellett neki csinálnia.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115799) Alexios válasza velizare (#115798) üzenetére


Alexios
addikt

Maldonado is nyert futamot, ettől még nem biztos hogy tehetség sok van benne

(#115800) VágniValó válasza Alexios (#115799) üzenetére


VágniValó
őstag

Maldonadót azért ne keverjük ide, mert nagyon tehetséges volt és elemi erővel született, de fejben egyáltalán nem voltt otthon. Túl agresszív, idegbeteg volt. Kimerítette a retard jelzőt. Ha fele annyi IQ-ja lett volna, mint pl Button-nek, a mai napig a mezőny része lenne.

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

Hirdetés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.