Hirdetés

2019. november 22., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-14 21:29:59

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115451) 7etape válasza Lauda (#115437) üzenetére


7etape
(addikt)

Inkább az akkuproblémára. ;)

(#115452) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Norris Monzában is vezetheti a Mclarent.

Pletyka: Stroll kedden üléspróbán vesz részt a Force Indiánál.
Sajnálom nagyon Ocont, remélem Perez rommá veri majd Strollt.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#115453) Segal válasza guftabi96 (#115452) üzenetére


Segal
(addikt)

Perez is a szerződésével játszik ha rommá veri :(
Ha nem kimagyarázható módon veri el a csemetét akkor tutira szereznek helyette jövőre egy alkalmasabb csapattársat.

(#115454) snecy20 válasza guftabi96 (#115452) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nekem nem lenne pofám már így év közben szétrobbantani egy ilyen jó felállást...

(#115455) Leon77 válasza Segal (#115453) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Nem hiszem. Azért mégiscsak F1-es csapatot vettek. Inkább abban reménykedik a fater gondolom, hogy a fia elég jó :N

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115456) velizare válasza Segal (#115453) üzenetére


velizare
(veterán)

nem véletlenül nem perez ülését adják oda neki. az ürge ideális pilóta minden középcsapat számára. gyors, és a szponzorai sokat fizetnek. két kézzel kapna utána bármelyik középcsapat.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115457) Redneck


Redneck
(veterán)

Valamiért az az érzésem, hogy baromi jó futam lesz a mai. Remélem lesz egy kis eső és a Force Indianak is jól jön ki a lépés. Feláldozok pár órát a pihenőidőmből, hátha elcsípek valami nézhetőt végre. :B

Azért Stroll szerintem nem csak egy gazdag kölyök. Többet látok benne mint egy Baumgartner Zsoltiban.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#115458) Motion_Blur válasza Redneck (#115457) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Több oldalon is néztem, 0% az eső valószínűsége.

Első 2 kört megnézem, hátha Kimi nem első szárny nélkül kullog vissza a boxba a rajt után.. márpedig a 6. helyről ilyenek szoktak történni..

Ocon remélem befér a végére top6-ba :R

Stroll egy gyenge pilóta, még közepesnek se mondanám. Ő és az apucija az F1 szégyene. És azt üzenik, pénzzel mindent...

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115459) velizare válasza Redneck (#115457) üzenetére


velizare
(veterán)

ditó. tavaly azért csak befutott egy harmadik helyre a bakui káoszban, és akkor itt mindenki azért visított, hogy bottás ne tudja megelőzni. azóta apukának se lett sokkal több pénze, meg a srác se változhatott túl sokat, legfeljebb annyit, hogy már nem kellenek neki privát felkészítő tesztek.

szvsz túl korán került ő az f1be, nem ártott volna még neki néhány év a junior sorozatokban.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115460) mefistofeles válasza Redneck (#115457) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Esőt kívánsz? Tudod te mit csinálsz barátom? Igaz, hogy izgalmassá tehetné az uncsi vonatozást de itt elő ne hozd. Az eső semmi másra nem jó mint, hogy a szar, mázlista pilótákat helyzetbe hozza a géniuszokkal szemben!

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#115461) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

M4-en GP3 futam, gyönyörű a pálya hogy a fele még ködpára alatt van :)

mefistofeles: miért flame-elsz?

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115462) Lauda válasza mefistofeles (#115460) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Legalább rá lehetne mondani, azért nyert megint hamilton, mert esett az eső. :DD

(#115463) guftabi96 válasza mefistofeles (#115460) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Kell reggelre is egy kevés flame, igaz? :) :)
Mindenki tudja, hogy Hamilton eszméletlen jó pilóta, esőben meg még inkább, de aki egy kicsit is követi az F1-et és nem csak délután 3-kor beül a fotelba és azért nézi, mert legalább addig se csinál semmit, az tudta, hogy ha leszakad az ég, az bizony egyértelműen a Mercinek kedvez. Előtte nagyjából azonos szinten voltak a Ferrarival, nem volt fő esélyes.
Ezek után én nem tudom mit kell ezen ennyit lovagolni meg direkt túlreagálni a dolgokat... :W

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#115464) Redneck válasza mefistofeles (#115460) üzenetére


Redneck
(veterán)

Inkább nézek valami változatos versenyt mint az unalmas vonatozást. Leginkább azt szeretném hogy jó futam legyen, és lehetőleg a Mercit kerülje el a siker. :DD Ha az eső hozza ezt el, hát hozza, én nem bánom. Az időjárás pedig mindenkinek egyforma, géniusznak, vízhordónak, bevásárolt apuci fiacskájának is.

cain69:
Meglátjuk mire megy jobb kocsival. Én mindenesetre szorítok neki, ha már így alakult.

Motion_Blur:
Szerintem Baumgartner volt az F1 szégyene. Neki aztán tényleg semmi eredménye nem volt előtte sem.
A pálya valóban jól néz ki ködben. :K

orc88:
Nem bánnám ha megemberelné magát, mert a múltkor szerencsétlenkedés nagyon gáz volt.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#115465) orc88 válasza mefistofeles (#115460) üzenetére


orc88
(őstag)

De arra is jó lehet, hogy Vettel megmutathassa, hogy nem feltétlenül dobja el esőben ;)

"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _

(#115466) mefistofeles válasza guftabi96 (#115463) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Szerinted én reagálom túl.. Szerintem meg azok akik egy esős időmérő után (mikor nem tudják másra fogni) ezen rágódnak . olvass már vissza esős időmérők után hsz.-ek re.
Régen elismerően beszéltek az esőmenő pilótákról, mára mázlistává alacsonyodtak......

Egyébként ellent kell mondjak magamnak, Ocon, Perez, Grosjean sok elismerést kapott, jogoasan természetesen. Akkor csak Hami a mázlista oké....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#115467) BMW001 válasza Motion_Blur (#115461) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Pedig tok igaza van... Tegnap mi flame aradat volt itt a makhuszar Hamilton vs. genius Vettel eseteben. ;] Ismet... Van aki mar az idojarasert is a libertyt okolja, meg hogy azert lett eltolva a kezdes, hogy esos im -ek legyenek. Aztan volt olyan, aki iden mar nem nez f1 -et, mert igazsagtalan. Lehetne meg sorolni...
Kozben meg csak siman van egy jo pilota, aki eppen lerombol egy teves legendat.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#115468) guftabi96 válasza mefistofeles (#115466) üzenetére


guftabi96
(addikt)

"Mindenki tudja, hogy Hamilton eszméletlen jó pilóta, esőben meg még inkább"
Látom ez a rész valahogy kimaradt.

"Régen elismerően beszéltek az esőmenő pilótákról, mára mázlistává alacsonyodtak......"
Na, akkor újra.
Szárazon fej-fej mellett volt a Ferrari és a Merci. A Ferrari alacsonyabb leszorítóerővel ment, a Merci nagyobbal, ez a szektoridőkön nagyon szépen látszódott is.
Ebből olyan nehéz kimatekozni, hogy az eső egyértelműen a Mercinek kedvezett? Ennél egyszerűbben sajnos már nem tudom leírni.
Ja, és mielőtt azt hinnéd: nem vagyok sem Vettel és sem Hamilton szurkoló. Sőt, még utóbbit jobb pilótának is tartom egy kicsivel. :K

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#115469) b-type válasza guftabi96 (#115463) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Mert ez sosem volt így téma, engem is múltkor meglepett, ez hogy Hamilton-nak csak megszületni volt nehéz...mert esik az eső.
Ráadásul képzavar, nem erősebb a Ferrari de mázlista Hamilton mert esik az eső, szárazon meg verve lenne.
mivan?! :D
vagy ez, vagy az.
De ha ugyanez mondjuk Kimi-vel történne, akkor ez az egész nem menne el ennyire balra, akkor tuti nem mázli lenne nyakamra a kést :D
Az időjárás= Hamilton's fault.
Az elmúlt években amikor egyértelműen a Mercedes-nél volt a motorelőny, akkor sem merült fel a többiekre hogy mekkora mázli hogy esik az eső, akkor az volt hogy a jó autó az esőben is jó autó.
ennyi.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#115470) Motion_Blur válasza guftabi96 (#115468) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

"A Ferrari alacsonyabb leszorítóerővel ment, a Merci nagyobbal, ez a szektoridőkön nagyon szépen látszódott is.
Ebből olyan nehéz kimatekozni, hogy az eső egyértelműen a Mercinek kedvezett? Ennél egyszerűbben sajnos már nem tudom leírni."

Sajnos ezt hiába írod le nekik, anyatigrisként védik Hamiltont pedig senki sem támadta... :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115471) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Már csak az a kérdés, létezik-e olyan körülmény ma a formula1-ben, ami nem a mercinek és hamiltonnak kedvez? ;] Tényleg mást sem olvasni, akármit csinálnak akkor mákja volt. Most ezért volt mákja, most azért...

[ Szerkesztve ]

(#115472) guftabi96 válasza Lauda (#115471) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Ti direkt szelektíven olvastok, hogy lehessen flame-elni? :)

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#115473) b-type válasza Motion_Blur (#115470) üzenetére


b-type
(nagyúr)

miért is megy nagyobb leszorítóerővel?
Ez Wéber Gabitól jött, meg a szektoridőktől, pedig nem támasztja alá, egy kanyargós szektor nem csak a leszorítóerő miatt lehet erősebb, bár valóban ez a legelterjedtebb.
Viszont az egyértelműbb a csúcssebesség, márpedig 1km/h-val volt gyengébb Hamilton a döngetésben, ahol nincs zavaró tényező, azaz nem mehet lényegesen nagyobb leszorítóerővel, kivéve ha akkora a tartalék motorerőben. Pedig nem ezt számolgatja és elemzi az F1 szakma, hanem hogy a Ferrari hogyan tol még akkor is amikor a többiek már nem.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#115474) Lauda válasza guftabi96 (#115472) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Nincs ebben semmi flame. Ez megy a topikban és ezt hallom munkahelyen is.

(#115475) Motion_Blur válasza b-type (#115473) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Speed trap-re vagy a Kemmel végi tempóra gondolsz?

Q1, Q2 alatt végig lilult Hamilton a középső szektorban, sajnos az utolsó leggyorsabb körnél ezt nem mutatták. Én FIA oldalán nem találom a szektoridőket... pedig jó lenne látni.

Wéber nem szokott hülyeségeket mondani, és látványos volt hogy a Merci hátsó szárnya mennyivel nagyobb felületet képez mint a Ferrarié vagy a Red Bullé.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115476) gbors válasza BMW001 (#115467) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Semmi áradat nem volt, pár megjegyzés született ebben a szellemben, aztán kifújt. Állatira túlreagáljátok ezt páran, aztán amikor már a kutya sem foglalkozna vele, akkor előjön egy ilyen újabb flamebaiter komment, mint amire most reagáltak. Unalmas...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#115477) b-type válasza Motion_Blur (#115475) üzenetére


b-type
(nagyúr)

..300km/h feletti tempóról beszélünk, itt már nincs kecmec:
Vettel:335.6
Hamilton: 334.6

szerk: szal ha itt lényeges eltérés lenne leszorítóerőben, olyan szinten ami meghatároz egy kanyargós pályaszakaszt, pláne esőben, akkor ez min. 10km/h tempóba kerül 300 felett akkora fal van ott már.
az 5-6 tizedes előny meg vagy 15km/h-ba sztem.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#115478) Lauda válasza b-type (#115477) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Tényleg hatalmas leszorítóerő különbség van. Mondhatni nulla.

(#115479) Motion_Blur válasza b-type (#115477) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

És ezt meredekebb Merci hátsó szárnnyal. Bottas azt nyilatkozta hogy azért gyorsabbak a Ferrarik az első és harmadik szektorban mert hamarabb elérik a végsebességüket.

Az időmérő legjobb szektoridejei nincsenek meg?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115480) IreN!CuS válasza Motion_Blur (#115479) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Talán, Q3ra nem találtam

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#115481) b-type válasza Motion_Blur (#115479) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Még nem kerestem mert láttam élőben én is, de én nagyon tovább nem is gondolom mert ki lehetne számolni hogy 330km/h-nál lényegesen nagyobb leszorítóerő mellett (ami számottevően kihat egy kanyargós szakaszra), mekkora lóerőkülönbség kellene, de én ezt élből elvetem, az előző verziószámú motornál az összes elemzés amit olvastam az 10LE+ Ferrari erőforráselőnyről beszélt, az hogy a frissebb verzióval innen fordítson a Mercedes ekkora motorelőnybe az nálam nem áll meg. Már tele lenne vele a szaksajtó.
Szal lehet hogy úgy látszott, és Wéber Gabi azt mondta,...és talán egy hangyafsznit meg is adok. De a kanyargós részek sok más dologból is összetevődnek ahogy ezt mindenki tudja...vannak olyan kanyarkombinációk ahol a Mercedes általában jobban megy tengelytávból balanszból futóműből tköm tudja.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#115483) DS39


DS39
(veterán)

Nem azon kell lovagolni hogy mák. De az tény, hogy a legutóbbi 3 verseny hétvégén 3x hozta helyzetbe a sors (a megfelelően időzített esővel) Hamiltont, aki ezt ki is használta kegyetlenül. Ennyi a sztori.

Az már csak bónusz számára hogy Vettel ilyen körülmények között gyengébb az elvártnál.

[ Szerkesztve ]

(#115484) Motion_Blur válasza IreN!CuS (#115480) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Köszi, ez így teljesen jó és alátámasztja az elképzelésemet.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115485) Don.Corleone válasza snecy20 (#115433) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Igazából hogy Alonso távozik, simán benne van a fortunában, hogy jövőre óriásit lépnek előre. :DDD Viccet félre téve, az a párbeszéd nagyon beszédes volt a jelenlegi f1-ről, hogy egy Ocon szintű fiatal tehetség jövője lóg a levegőbe.. Nekem spec. első pár hétvégéje után nagy kedvenc lett, e mellett pedig egy elég normális srác, nincs elszállva. Nagyon remélem hogy nem bulizza el Toto bácsi...

(#115486) Malibutomi válasza Motion_Blur (#115475) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Nem is mert az utolso koren a kozepso szektora gyenge volt (sarga)...nem tudom a szektoridejeit fejbol, de a mernoke az utolso szektorat meltatta a radioban.

(#115487) gbors válasza Don.Corleone (#115485) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Én is csípem Ocont, de egyelőre még nem tart ott, hogy nélkülözhetetlen lenne. Erős másodikvonalbeli pilóta, Hülkenberg / Perez / Sainz szint. Persze lehetőség van benne a továbbfejlődésre.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#115488) IreN!CuS válasza Motion_Blur (#115484) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Két fő kérdés van:
Hol van Bottas a második szektorban? A nagyobb szárny ellenére kapott a Ferrariktól.
Ha a Merci nagyobb szárnyal megy miért van egy tizeden belül a hét Ferrarihoz képest a harmadik szektorban amiben a 15ös kanyar van meg egy síkán?

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#115489) Lauda válasza IreN!CuS (#115488) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Biztos az akku.

(#115490) Don.Corleone válasza Lauda (#115471) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Én őszintén mondom, nem tudom mit nem értetek ezen. Aki rendszeresen követi az f1-t és nem csak a "kapcsolják be a biztons...." ló**szra érkezik meg a versenyhétvégén, az látja hogy adott futamhétvégén mik az erőviszonyok. A ringen a forróságban a ferrari egyértelműen lubickolt, a merci szenvedett, még a 3. edzésen is ment a panaszkodás a gumikra, hogy nem tudják munkára bírni őket megfelelően, le is nyilatkozták, hogy itt egy extrém körülmény lenne csak a segítségükre mert "most" jobb a ferrari szimpla nyers erőben. Amíg le nem szakadt az ég, ez így is volt. Ennek következtében az a felhőőszakadás jól jött nekik, mert esőben nincs motorerő, nincs 60 fokos aszfalt, ami egy-egy csapat oldalára billenti a mérleget, ergo az addigi bármilyen előny elveszik amit egy csapat a körülményekből tud kovácsolni. Ezt a tegnapi Q3-ra is rá lehet húzni, mert szárazon valamivel a ferrari erősebb volt, főleg hogy az egyenesekre lőtték be a kocsit, de ezt a szektoridők is mutatták, Ham rendre a 2. szektorban volt lila, és hiába volt 3-4 tizedes előnye a 3. szektorban kikapott. Azt senki sem tagadja, hogy esőben talán ő a legjobb most a mezőnyben, de azt sem, hogy nála és a szurkolóinál nagyobb mártír nincs az egész univerzumban.

(#115487) gbors - én úgy gondolom Perezt már átlépte. Tavaly simán hozta azt amit Sergio minden évben, ráadásul a forró pillanatokban mentálisan nyugodt volt - ezt a csapattársról nem lehetett elmondani. Igazából adni kell neki egy jó autót, mert addig megmarad Hülk szintjén, hogy tehetséges srác, de életébe nem kapta meg a nagy lehetőséget és egyszer csak arra eszmél fel hogy 30 éves... na remélem ez nem fog bekövetkezni. Nekem a fiatalok közül ő és Leclerc a favorit. Jó lenne majd őket nézni 4-5-6 év múlva, ahogy az élen csatáznak.

[ Szerkesztve ]

(#115491) grabber válasza IreN!CuS (#115488) üzenetére


grabber
(addikt)

Bottas a leggyengébb pilóta a 4 közól,azt is add hozzá. Másik meg neki rohadtul mindegy volt hol végez :U

(#115492) Lauda válasza Don.Corleone (#115490) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Pedig értem. Schumacher azért hétszeres világbajnok, mert ő az isten. Hamilton azért négyszeres világbajnok, mert mindig mákja volt, neki kedvez az fia, a liberty, bernie eccleston, esőt gyártanak stikában stb stb. Alonsonak pedig mindig pechje volt, azért nem tud mit felmutatni idestova 12 éve és távozik a sorozatból.

[ Szerkesztve ]

(#115493) BMW001 válasza Lauda (#115492) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

"Alonsonak pedig mindig pechje volt, azért nem tud mit felmutatni idestova 12 éve és távozik a sorozatból."

Szerintem pont O az, akire ez tenyleg igaz.... Szerintem kihozta a lehetosegeibol a maximumot, amikor a tuz kozeleben volt. O elbakszta a csapatvalasztast. De azt is csak a semmirekello olaszok utan, mert egy Ferrarival nem lehet mellenyulni, legalabbis ezt gondolna a jozaneszu ember.
En csak egy makhuszart ismerek, aki ur autoval, ellenfelek nelkul, felreallitott csapattarssal behuzott par vb cimet, ami mar regen felertekelodott, vagy inkabb le.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#115494) Motion_Blur válasza IreN!CuS (#115488) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Bottas most nem volt tényező, nem volt miért mennie. (amúgy sem az szvsz)

3. szektor: amiért a Red Bull is ott van, a Ferrari hibrid rendszere ott már nem tud olyan hatékonyan leadni energiát mint a pálya elő felében.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115495) Don.Corleone válasza Lauda (#115492) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Látom átment a lényeg. :DDD :W Szerintem ne erőltessük ezt a témát. Én letudom venni a rózsaszín szemüveget, ennek tudatában írok mert szerintem ennak van értelme, minthogy egy oroszlánanya módján habzó szájjal védjük a kedvencünket.

(#115496) zapikanka válasza BMW001 (#115493) üzenetére


zapikanka
(tag)

micsoda hate. poor Schumi

(#115497) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Egyelőre esőnek nyoma sincs, süt a nap bár vannak felhők az égen.

(#115498) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#115499) Lauda válasza Don.Corleone (#115495) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Jelenleg nincs kedvencem a formula1-ben. Csakis az izgalmas verseny érdekel.

(#115500) b-type válasza Don.Corleone (#115495) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sztem ott a baj, hogy szerinted ez így van:
"de azt sem, hogy nála és a szurkolóinál nagyobb mártír nincs az egész univerzumban"
Mert ezt neked befér leírni, de nem érted meg hogy a másiknak miért nem fér be szó nélkül lenyelni...
..és hát kb. ez a baj...hiszen már ezzel hogy hát ezzel nem értek egyet már mártír is lettem :D
mert kussolni kell :D

szerk:
csak nem sikerül összehozni hogy ne üsse egymást a Motogp és az F1 :)

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.