Hirdetés

2021. március 5., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115151) Csapoati válasza VágniValó (#115145) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Webber azért alapvetően lassabb volt, mint Vettel, nem hagyható figyelmen kívül.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115152) Don.Corleone válasza Mortein (#115143) üzenetére


Don.Corleone
aktív tag

Szinte biztos $troll-Perez kettős les, kérdés mikortól. Én viszont nagyon remélem, hogy Ocon esélyeit nem bulizzák el, Totonak végre lesz töke és tettvágya hogy egyengesse a srácot, nem mint Wehrleint. Benne simán van potenciál, csak ugye jó lenne egy versenyképes autó, legalább egy középcsapat - utóbbi viszont már most telített. Egy willi-meki pedig jelen esetben mindenkinek csalódás.

(#115153) Leon77 válasza VágniValó (#115148) üzenetére


Leon77
senior tag

Azért ne hasonlítsuk már Verstappent Alonsohoz (megha indirekt módon is). Ha jövőre a Holland kikap ifjú (haha, aki amúgy öregebb) csapattarsatol jelentősen és nem a technika lesz az oka, akkor a csapat is hamar le fogja ezt reagalni. Mint anno vettel webber esetében. Mert Vettelben akkor nem igen volt üzleti potenciál, Verstappen hajpolasanak a töredéke sem volt. Mégis 4 vb lett. Érdekes egy év lesz, annyi szent.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#115154) VágniValó válasza Csapoati (#115151) üzenetére


VágniValó
őstag

Ha annyival lassabb lett volna nem vágták volna folyamatosan a fát alatta. Uccsó évévre amúgy bőven belenyugodott a szerepébe.

Leon77: Csak te láttad bele Alonsot :) A 'Vandoorne-effekt' megjegyzés kizárólag a karrierjére vonatkozott, hogyha valamennyit visszaesik az RB jövőre, + Verstappen mellett kell bizonyítani, akkor akár egy eltünteti magát más csapatok radarjáról.

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!" https://www.youtube.com/watch?v=B8dgoUa05H8

(#115155) quailstorm válasza Csapoati (#115151) üzenetére


quailstorm
nagyúr

Petrov-beragadás döntötte el akkor is. Vettelnek volt az utolsó futamon a legkisebb esélye. Alonso vagy Webber, ez volt a kérdés. Ehelyett RBR bekockáztatta Vettellel, nem szedték ki Webbert Petrov mögül.

(#115156) Obi-1 válasza quailstorm (#115155) üzenetére


Obi-1
őstag

Igen, de ha Koreában nem esik ki az élről Seb (motorhibával), akkor már onnantól vezette volna a világbajnokságot. Így is megnyert az utolsó 4 versenyből hármat, ezért lehetett világbajnok. Nem nevezném érdemtelennek, de tény, hogy egyenetlenül teljesített, meg peches is volt abban az évben.

Tsa-bika a Marko szerintem is egy fura elmebeteg, akit nem lenne szabad mikrofon elé engedni. Hogy a Mateschitz miért tartja tűz közelében még ezt a gyöpös vénembert, azt sem tudom. Laudát sem tudom, minek nyomatja a Merci, neki is elmentek már rég hazulról.

[ Szerkesztve ]

Only a Sith deals in absolutes.

(#115157) gbors válasza quailstorm (#115155) üzenetére


gbors
nagyúr

Igazából az döntötte el, hogy sem Webber nem volt elég gyors, sem Alonso a Ferrarival. Ha nem a két McLaren mögé kvalifikálnak, akkor az egész verseny másképp fest.
Ha Alonso/Webber megelőzi Petrovot, akkor még át kellett volna menni Rosbergen is, sőt, ha ez az utolsó kb. 20 körben történik, akkor Kubicán is. Semmi esélyük nem volt a SC után.

"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

(#115158) #70869248 válasza Csapoati (#115139) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sztem nem gyorsabb, és valszeg ezt hiszik a Red Bull-nál is. Verstappen hoz rossz döntéseket, de még mindig qva gyors és megvan a magabiztossága. A Red Bull felállt mögé, hogy nehogy megbillenjen.
Ricciardo lelépett, de nem hinném hogy azért mert le voltak osztva a lapok, sztem inkább azért mert komolyabb versenyzőnek gondolja magát, vezéralak akar lenni egy gyári csapatnál annak megfelelő fizetésért.
Gasly meg építheti magát, szinte senki nem tudja mi van benne pontosan, mert az eredményeit alig láthatóan hozza össze.
De Riccardo-t nem akarták elengedni a Red Bull-nál :)
Egyelőre egy veszélytelen felállásnak néznek ki jövőre, de gyengébb versenyzői felállásnak,...ezt csak az egyensúlyozhatja ha a Honda erős és jó motort ad nekik.

(#115159) Peat;) válasza #70869248 (#115158) üzenetére


Peat;)
veterán

Ezzel a választással szerintem elismerték hogy a vb nem cél lesz jövőre, csak építkezés.

(#115160) Zoleee83 válasza #70869248 (#115158) üzenetére


Zoleee83
őstag

Én Verstappen arcára leszek kíváncsi mikor év elején/teszteken majd folyamatosan megáll a Honda, vagy rendszeresen motort cserélnek, a megbízhatóság még mindig kritikán aluli.
Nem lesz az olyan egyszerű váltás.
Szerintem Ricciardo tökéletes döntést hozott, a Renault építkezik/fejlődik, RIC-nek még van jópár éve, kapott vastag borítékot is, gyári státuszt is. :K

@Samott - Csak nekem fura hogy legtöbb hiba DNF a Red-Bullnál van? Az nem a Renault hibája ha nem akarják használni az új, megbzhatóBB alkatrészeket.
Azt várják hogyjövőre vb címért lesznek harcban. Igen a Hondával...
Ami csoda folytán még össze is jöhet, de nem fogadnék rá nagy összegekben.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115161) Samott válasza Zoleee83 (#115160) üzenetére


Samott
őstag

Azt lathatod mar iden is, a Renault-val is kijutott neki eleg a jobol. :DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115162) #70869248 válasza Peat;) (#115159) üzenetére


#70869248
törölt tag

A Honda teljesítménye sötét folt.
Én azon a véleményen vagyok hogy sikeresek lesznek, ez viszont semmi másra nem épül mint hogy elég sok rossz döntést átvészeltek, és ez tapasztalat, savanyú-keserű, akár égő is...de akkor is tapasztalat.
Akadályát nem látom hogy jobb és megbízhatóbb motort építsenek mint a Renault, minden technikai alap adva van, és anyagi oldalról is erősek lehetnek, márpedig ha ennyi pcsán rugdosás után még mindig akarják az F1-t, akkor elszántak.
Szal összességében sztem(!) erősek lesznek, és Verstappen-l jövőre megcélozzák a dobogót min.

(#115163) Obi-1 válasza #70869248 (#115162) üzenetére


Obi-1
őstag

Szerintem maradnak harmadik erő, az év elején talán jobban lemaradva, és később felzárkózva az első két csapatra. A megbízhatósággal szerintem is lesznek gondjaik, ha egy kiélezettebb, szűkebb kasztniba kerül a Honda csomag. Mindezt arra építve, hogy idén ők is elég messze vannak a csúcstól, de a konstruktőri negyedik helyezett Renault meg még nagyon messze van tőlük.

Only a Sith deals in absolutes.

(#115164) Zoleee83 válasza #70869248 (#115162) üzenetére


Zoleee83
őstag

Hátha addigra sikerül építeni egy normális tesztpadot amivel a teljes motort érő erőhatásokat is tudják szimulálni. A Ferrari, Mercedes, Renault rendelkezik ilyennel, első hybrid év előtt összerakták. Mai napig nincs ilyen a Hondánál, pedig pénz van sz@rásig.
Elszántság nem egyenlő a sikerrel, az a McLarennél is megvolt, itt a mérnöki tudásban is látok némi hiányt, de ez csak privát vélemény.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115165) #70869248 válasza Zoleee83 (#115164) üzenetére


#70869248
törölt tag

? ezt honnan gondolod.
A motor tesztelésének része az egyhengeres szimuláció, nincs benne semmi extra.

(#115166) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Nehéz ezt megjósolni. Mindenki a két végletben gondolkodik, hogy jó a Renault építkezése vagy egy kalap sz*r, jó a Honda építkezése, most direkt cserélgetik, igazából hibátlan cuccokat dobálnak ki, vagy kamu az egész, és ezt tudja jelenleg.
A realitás talán ott találkozhatna, hogy a Redbullban és a Hondában jóval nagyobb a kiaknázatlan potenciál, legalább 2x annyi pénzzel, 2x annyi emberrel számolhatunk velük kapcsolatban, így a jelenlegi helyzethez képest egy kis előrelépésről lehetne szó. Ha előre lépnek a megbízhatóságban, és a Redbull is odateszi magát a változás miatt, hogy a másmilyen motort jól integrálják, akkor azért a mostani megbízhatóságukat hozni kellene Hondával is.
Ugyanez a Renault kapcsán: a realitás az, hogy fele pénzből ne várható el, hogy számottevően közelebb kerüljenek az élmezőnyhöz. Már az sem egy rossz mutató, hogy fele pénzből, fele annyi emberrel tartani tudják ezt a 1,5 másodperc/+1 kör hátrányt.

A Redbull és a Mclaren azért használja a régi KERS-t, mert változtatni kellene a gép más részein, hogy beférjen az új verzió. A Mclaren is csak mostanában fogja bevetni, mert idő kellett nekik az átalakításokhoz, és ők jövőre is Renaulttal mennek, így kénytelenek berakni, akkor is, ha közben más területen buknak vele. A Redbull viszont már fél lábbal kint van a Renault vásárlói közül, így nekik nem feltétlen éri meg átalakítani a gépet.
Amit tudni kell, hogy már ez az új MGU-K is egy baromi régi, elavult cucc. Szerintem a Redbull-ban levő 2016-os, a gyári Renault-é meg a 2017-es szezonkezdésre szánt. Az új verziót a 2017-es szezon előtt tesztelték, és egy kalap sz*r volt, így a régivel kezdték a 2017-es évet, hogy majd az első cserére rendbe teszik. Abból lett rögtön egy 2017-es szezon 3/4-e, amikor élesben berakták, és akkor is sz*r volt. A 2018-as téli teszteken került újra elő, amikor is kiderült, hogy még mindig sz*r, és még idén is minden Renault-os autó a régivel kezdett.
Itt valahol érthető a Redbull hozzáállása, hogy fél szezonra nem erőltetik meg magukat, hogy a 2016-os helyett 2017-es v1.0-s változatért változtassanak bármit is az autón. Ha becsavarható lenne a régi helyére, akkor biztos beraknák, mert elvileg könnyebb, mert kisebb a hűtés igénye és megbízhatóbb. Maximum ez is megnyekken az autóban, így azért nem nagy kockázat beépíteni, hogy a meglevőnek van egy ismert megbízhatatlansága.

A Honda is kókler cég, de azért ennél gyorsabban dolgoznak még ők is, még, ha a teljesen újratervezett alig jobb, mint az előző verzió.
A probléma inkább a nézők szempontjából van, mert ezek is lerendezik egymás között, csak közben versenyezni kellene a másik két gyártóval,
csak, hogy ők többnyire gyorsan lefejlesztenek egy sokkal erősebb verziót, ami nem ritkán még megbízhatóbb is. Ez a felállás, hogy a két hátrányban levő tököl a legtöbbet egy-egy fejlesztéssel, és még a legkisebbet is lépi vele előre... hát ez is egy A és B ligára csoportosulást rajzol ki a motorok terén, mint ahogy a csapatok terén is áll a dolog.
A Honda be akarja fogni a Renault-ot, a Renaultnak meg azon kell dolgozni, hogy nehogy beérje a Honda, mert az vérciki, ha övéké a 4-ből a legsz*rabb. Közben a másik két gyártó szépen ellép

(#115167) Zoleee83 válasza #70869248 (#115165) üzenetére


Zoleee83
őstag

Nem gondolom, hanem konkrétan olvastam, hogy nincs olyan tesztpadjuk amelyen a folyadékáramlást szimulálni tudják. Az egyhengeres teszt óriási bukta volt a Hondánál, egy hengernél sikereket értek el, csak összeépítve nem működött.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115168) #70869248 válasza Zoleee83 (#115167) üzenetére


#70869248
törölt tag

alapvetően minden megoldást egyhengeres próbán futtatnak le, minden gyártó, sikeres megoldás esetén lépnek tovább.
Az urban legend hogy a Honda még itt tart,..csak gondold végig, elég sok pénzt pörgetnek miért ne lenne nekik bármilyen tesztpadjuk ami kell.
Náluk a kompakt építés miatt voltak gondok, és nyilván hibákat követtek el, talán ha két belépő gyártó lett volna akkor lenne korrekt rálátás a Honda szpórollerére, így egy elég nehezen kibogózható történet, de nincs hátrakötve a kezük, nincs akadálya annak hogy jól dolgozzanak, ettől még persze elbukhatnak. de sztem nem.

(#115169) Zoleee83 válasza #70869248 (#115168) üzenetére


Zoleee83
őstag

Tisztában vagyok vele hogy mindent 1 hengerrel demóznak. Ebben a hírérték az volt hogy a Honda azt mondta megtalálta a szent grált és egy hengeren óriási teljesítményt mértek. Viszont amikor a hathengeres változata elkészült enneg a motornak, teljesen széthullott a vibrációtól és itt jött a képbe a tesztpad hiánya. De megpróbálom megkeresni, engem is foglalkoztat. ;)

2017-es cikk:

"Ami azt illeti, azt hittük, elég könnyű lesz, de nagyon nehéz az új technikát eltalálni. Ez az én tévedésem volt. Az egyes hengeren jó előrelépést értünk el a tesztpadon, de amint összeraktuk a V6-ost, sok probléma adódott. Az önálló hengerrel igen jó szintet értünk el, de amint a V6-os konstrukcióba kerül ugyanaz az egység, már nem működik. Csalódottak vagyunk. De amikor rájöttünk erre, karácsonykor, már túl késő volt. Amikorra megértettük a problémákat, már véglegesíteni kellett a specifikációt, így kompromisszumra kényszerültünk.”

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115170) #70869248 válasza Zoleee83 (#115169) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ebben a szövegben sztem egy lényeges dolog van:
Amikorra megértettük a problémákat, már véglegesíteni kellett a specifikációt, így kompromisszumra kényszerültünk
Nincs kizárva hogy minden jelenlegi gyártó beleszaladt ebbe, az időtényező a különbség, és persze a tokken rendszer amivel a Honda-nak már számolnia kellett.
De nem mosdatom őket, hibáztak párat, elszámolták magukat, de ez már a múlt. Nem egyhengeres próbapadon dolgoznak mint a technikaórán.
Egyszerűen hibáztak, voltak már infóik ami alapján még nagyobbat akartak lépni mint a már az F1-ben bent lévő gyártók, összerakták nem volt jó. De be kellett tenni és a tokken rendszer nem tette lehetővé hogy lecseréljék, alul kellett működtetni hogy túlélje az évet.

(#115171) Zoleee83 válasza #70869248 (#115170) üzenetére


Zoleee83
őstag

Nono, akkor már nem volt token rendszer, ahogy most sincs! 2017-ről beszélünk. Most is fejlesztenek ezerrel, Ferrarinak hétvégén jön az új motor pl. Szerintem van miért mosdatni a Hondát, nem is kicsit.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115172) #70869248 válasza Zoleee83 (#115171) üzenetére


#70869248
törölt tag

milyen 'nono'
egyfelől nincs időpont a cikkben, másfelől semmiképpen sem vonatkozhat 2017-re, hiszen említi a karácsonyt, azaz a legkorábbi időpont amire gondolni lehet az 2016.
..de még ez sem feltétlen, hiszen a a szövegkörnyezet alapján összerakták a V6-t, nem biztos hogy arra gondolt hogy a sokadik összerakás után derült ki a vibrációs probléma ami az egyhengeres próbapadon nem derült ki...
a legvalószínűbb hogy az első összeépítésre gondolt, ami után már nem volt idő újratervezni mert le kellett adni a debütáló erőforrást...vagy a McLaren felé véglegesítésre, vagy az FIA felé detto véglegesítésre..valamelyik. leginkább az utóbbi.

[ Szerkesztve ]

(#115173) velizare válasza Zoleee83 (#115169) üzenetére


velizare
veterán

ez az eredeti interjú hasegawával. többször is linkeltem ide.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115174) grabber


grabber
addikt

Red Bull: Alonso egyszemélyes csapatot akart

Miért a RB mi a francit akar? Verstappen vagy Vettel nem egyszemélyes csapat volt? Ezt a mellé dumálást :(((

(#115175) Alexios válasza grabber (#115174) üzenetére


Alexios
addikt

Nem teljesen értem miért foglalkoznak ennyit Alonsoval a redbullnal mikor a visszavonulását is bejelentette

(#115176) Tapsyfüles válasza grabber (#115174) üzenetére


Tapsyfüles
aktív tag

Felesleges ezen már rágódni ez már a múlt, Nando nem lesz jövőre F1-ben. ;)

(#115177) gbors válasza Alexios (#115175) üzenetére


gbors
nagyúr

Valószínűleg nem a Red Bullnál foglalkoznak ennyit vele, hanem az újságírók kérdezgetik ennyit a Red Bullt róla.

"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

(#115178) grabber


grabber
addikt

Nem én rágódok,a RB nem tudja elengedni. Be kell szólni neki,mert nem hozzájuk ment anno.

(#115179) snecy20 válasza grabber (#115174) üzenetére


snecy20
veterán

Friss 2x-es VB-ként akkoriban mi mást is akart volna, de komolyan?

(#115180) Lauda válasza grabber (#115174) üzenetére


Lauda
félisten

Chris Horner gyorsan lelőtte a pletykát, elmondta, a spanyol szerződtetése szóba sem jöhet.

Ugyan ez a faszi:

Christian Horner szerint a Mercedes pilótája egyenesen „feltartja" a versenyzői piacot. A Red Bull csapatfőnöke az Osztrák Nagydíj sajtótájékoztatóján abban reménykedett, hogy Silverstone-ra megszületik az egyezség Hamilton és a Mercedes között. „Minden penny-t megér" – mondta Toto Wolffnak, a címvédő istálló csapatfőnökének. [link]

Biztos hornerrel van gond.

(#115181) #70869248 válasza velizare (#115173) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez alapján igazságot kell adni Zoleee83-nak is pöppet. Mivel itt a monohengeres próbák kapcsán valóban 2016-ról beszél viszont már 2017-re készülve ahol tudott volt hogy már nem lesz érvényes a token rendszer.
A lényege az ezeknek az egyhengeres próbáknak és azok hiányosságának hogy a felzárkózás kényszere miatt több motorelképzelést teszteltek a monohengeres tesztpadon, és amelyik a legjobb eredménnyel kecsegtetett azt felépítették V6-ra, és még annak a tesztjével sem volt baj, ellenben az autóba beépítve, összeillesztve a váltóval már bukta volt. A gumiabroncsot nem tudom miért hozza fel, de okosabb mint én szal adom.
A fő lényeg a váltó mert onnan kaphat olyan terhelésváltást, vagy szimplán rezgést ami problémás lehet, ...ha saját váltót használnak valszeg optimálisabb a helyzet, de ez most sem fog változni, most sem lesz saját váltójuk, csak most nem a McLaren hanem a Red Bull egységét használják majd.
-
Itt lép a képbe hogy szal elég sok sz@r utat bejártak már, és ezek a keserű tapasztalatok is tapasztalatok.
-
A monohengeres teszt meg csak egy monohengeres teszt, a mai napig használják és használni is fogják.
Viszont hibáztak.
de minősíteni csak akkor érdemes sztem(!), ha nem tanulnak a hibából.

(#115182) velizare válasza #70869248 (#115181) üzenetére


velizare
veterán

elég nagy vibrációforrás az is. főleg azóta látványos, amióta ezek az új hátsó abroncsok vannak. ez egy tavalyi felvétel spáról, elég jól látszik, ahogy a kasztni egész hátsó fele rezeg tőle, nem csak a t-szárny. pont így rázza a váltót és a motort is.
a hátsó gumi megtapad, és kipörög gyors egymásutánban, ennek gyakorisága pedig átlapolódik a már meglévő vibrációval.

én arra számítok, hogy rövid távon legalábbis pariban lesznek a flansziák motorjával, középtávon pedig meghaladják. egyszerűen sokkal többet költenek náluk a motorra, és ez idővel ki fog jönni.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115183) grabber válasza Lauda (#115180) üzenetére


grabber
addikt

Igen,mert ki akarna a RB-hoz.menni ha Hondára váltanak ;]

(#115184) velizare válasza grabber (#115178) üzenetére


velizare
veterán

és milyen jól tették, hogy nem mentek bele! rá két évre jött egy germán gyerek a pusztából, és nyert nekik 4 világbajnoki címet zsinórban.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115185) grabber válasza velizare (#115184) üzenetére


grabber
addikt

Jóval olcsóbban is mindezt :)

(#115186) erahurka válasza velizare (#115184) üzenetére


erahurka
nagyúr

Azért tegyük hozzá hogy azzal a Red Bullal elég sokan utána csinálták volna.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka | Filmes Twitter: http://twitter.com/TrashMozi

(#115187) DS39 válasza velizare (#115184) üzenetére


DS39
veterán

Miért Alonso nem nyerte volna meg nekik azokat?

(#115188) velizare válasza DS39 (#115187) üzenetére


velizare
veterán

a 2010est kapásból nem feltétlenül, és a 2012est sem, amelyikben a végén 3 pont maradt a különbség. az az rb nagyon jó autó volt, de a rönyó hajtás már akkor is béna volt benne. csak akkor a kers egy afaik 60 pacis gombnyomásos rásegítés volt még.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115189) DS39 válasza velizare (#115188) üzenetére


DS39
veterán

Persze mindez hipotetikus, de a közvélekedés szerint Alonso jobb versenyző mint Vettel, tehát ő is meg kellett volna nyerje azokat, ha Vettel akkor Ferrarit vezet. Erre akartam utalni a kérdésemmel.

(#115190) gbors válasza erahurka (#115186) üzenetére


gbors
nagyúr

Webber pl nem, pedig o sem volt kutyauto. Sztem sokan alabecsulik, hogy mennyire fekudt az auto Vettel stilusanak. Alonsonak pont teljesen masmilyen setup kell, ki tudja, ugy is annyira urauto lett volna-e.

"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

(#115191) Csapoati válasza velizare (#115188) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Pont 2010-ben és 2012-ben volt elég sok hibája Vettelnek.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115192) Malachi


Malachi
addikt

Közben a Force India lehet nem is indul, vagy ha mégis, akkor más néven.

Jó lenne már ezekkel a pénzügyi gondokkal is tenni valamit rendszer szinten, túl nagy hatással vannak az anyagiak a VB alakulására.

(#115193) Csapoati válasza Malachi (#115192) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Mondjuk azért ez már elég régóta így van. A csődbe menő csapatok is végigkísérték az F1 történetét. Speciel a Force Indiáért azért kár lenne.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115194) snecy20 válasza Csapoati (#115193) üzenetére


snecy20
veterán

Hát igen, azért a Jordan-t és Midland-et követően kimondottan egy sikertörténet az övék. Csak kár hogy két bűnöző volt a csapat élén évekig.

(#115195) velizare válasza DS39 (#115189) üzenetére


velizare
veterán

nézd, vettel meg tudta csinálni 2010ben és 2012ben, amikor szoros volt az állás. alonso meg tudta csinálni 2006ban, de 2007ben, 2010ben és 2012ben meg nem. ez alapján lehet, hogy meg tudta volna csinálni ő is a négyet a red bullnál, ha anno őt viszik vettel helyett, de nem vagyok benne teljesen biztos.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115196) snecy20 válasza velizare (#115195) üzenetére


snecy20
veterán

2005-öt miért hagytad ki? Láttad azévből pl. Japánt? Mert akkor az is világos lehet hogy melyik volt a leggyorsabb autó. :)

(#115197) Obi-1 válasza velizare (#115195) üzenetére


Obi-1
őstag

2010-ben Vettel szerintem is tényleg sok hibába belement, amelyet egy tapasztaltabb pilóta nem követett volna el. Törökországban ő vesztette a legtöbb pontot, a Hungaroringen volt a büntetése az SC fázisban, az európai szakaszban pedig Webber jobban teljesített nála. Az a nehézség itt is, hogy Webbert alulértékeli a közvélemény, pedig valószínűleg nagyon is komoly ellenfél volt, Vettel is mindig elismerően szól róla.

Vettel is kereshetne magának egy sportpszichológust, persze lehet, hogy már van neki, visszavett a bakui incidens óta. Ezen a szinten valószínűleg mindenkinek tudna segíteni egy szakember, más sportokban is általános, hogy van pszichológiai támogatás. Az F1-ben eddig talán csak Grosjean és Rosberg említette, hogy szakember foglalkozott velük.

[ Szerkesztve ]

Only a Sith deals in absolutes.

(#115198) velizare válasza snecy20 (#115196) üzenetére


velizare
veterán

mert ott végig vezetett, ~20 pont (két futamgyőzelemnyi) előnnyel. a másik oldalon is kihagytam az esélytelen éveket.

@Obi-1: igen, most bőven hamilton az összeszedettebb versenyző.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#115199) guftabi96


guftabi96
addikt

Spa: A Force India kamionjairól el lett távolítva a Force India név

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

(#115200) DopeBob válasza guftabi96 (#115199) üzenetére


DopeBob
addikt

Nem igaz, hogy nem lehetett volna ezt kulturáltan elintézni... az meg egyenesen szánalmas, amit a tiltakozó csapatok csinálnak, hogy nekik egy kicsit több jusson. Főleg pl a Williams, ami egy szempillantás alatt hasonló helyzetben találhatja magát... :( Úgy néz ki, az összes eddig szerzett pontjukat elveszik, de legalább indulhatnak majd.

MZ/X

Hirdetés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.