Hirdetés

2020. október 23., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115051) [CS]Blade2 válasza mefistofeles (#115011) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Így szembe szélben csak Rosbergesen tudná legyőzni. Inkább arra gondoltam, hogy, ha tolja egy csapat a szekerét, akkor ennél jobb manővereket, előzéseket is tud a csávó, és nem remeg meg a keze az olyan eseteknél, amit múltkor láttunk tőle. Én azt az egész roncsderbit arra a számlára írom, hogy feszült, bizonyítási kényszerben érzi magát, holott lelki terror alatt áll, és az okozza. Hamilton lenyilatkozta a verseny után, hogy nem csodálkozik, hogy Bottas gumija már szétment, ő is már csak még 15 kört tudott volna menni a gumikkal. Folyamatosan kicsinyítve, lenézve van a csávó, és ezzel a lelki állapottal hozza néha a pole-t.

A csapat Hamilton mögött áll, azt szerették volna, ha ő nyer, míg Rosberg csak mindig alulmarad, és jövőre újra megpróbálja. Egy jó 2. számú szerepet álmodtak meg neki már a legelején.

Az egész pontrendszeres felvetés alapja, hogy a top csapatok első és másodszámú pilótákkal mennek, és mára már a másodszámú pilótázás oda fajult, hogy útakadálynak használják őket kopott gumin, meg, hogy sz..sa be az ellenfelet a pályán, vagy csalinak a taktikával. Már az is felmerült a félőrült Merciseknél, hogy biztos direkt kilökik őket a Ferrarisok. Extrém gusztustalan szintre fajult a dolog.

Erre mondom, hogy csapatonként 1 autó lenne a nyerő, ez minden ilyen problémát megoldana.
A másik megoldás pedig a másik szélsőség, hogy hivatalosan csapatsport, és hivatalosan legyen megnevezve: Pl.: Bottas másodhegedűs, és ebben a sportban, ebben a szabálykörnyezetben ilyen és ilyen feladatokat lát el. Csali, feltartó, stb. Akkor keressenek kifejezetten erre embert, és akkor nincs a színészkedés, meg a kamu álszent duma. Akkor hivatalosan átadhatná az alkatrészeket vagy a kocsiját is a másodhegedűs.
A pontozási példa elég extrém, de van benne logika: A versenyző ugyanúgy megnyerné, amit meg tud, csak a csapatsport rész miatt számítana, hogy jó vízhordója legyen. Nem lenne elég mindent alárendelni az első számúnak, hanem kellene egy jó másodszámú, mert a pontlevonások miatt nélküle csak futamokat nyerhet, címet nem feltétlenül. Ha a másik kevesebbet nyer, de a vízhordója bőven 3., akkor az övé a cím.
Így is függ valakinek a szereplése attól, hogy VB autóban ül-e, nem-e rohad le alatta a gép, és a csapata teljesítményétől valamint a csapattársától érkező segítségtől is. Annyi, hogy jobban elmehetnek a pontok, ha a másodhegedűs gépe lerohad vagy egy pancser ül benne.
Az egész lényege, hogy 2 autós csapatokkal ki legyen hajtva a 2. gép és pilóta, és megkapja a 2. gép is azt a figyelmet, és ez nem másért lenne, mint a nézőkért.

Máshogy nem megy csapatonként 2 autóval. Soha egyetlen csapat sem fogja megversenyeztetni egymással a két pilótát a saját érdekeivel ellentétben.
Két pilótával nem lehet menni a VB-ért ezen érdekek miatt. A pályán nem lehet komoly csata csapaton belül, mert "jaj, mind a kettő kiesik, és nulla pont".
Az élcsapatok sírnak, hogy kevés a bevétele az F1-nek, jobb show kell, de ne az ő kárukra, de még csak kockázatukra se legyen, mert igazából ők tudnának ezzel több bevételt összeszedni, csak a 100% saját érdeke felülírja ezt a közös saját érdeket. Pl.: Kiminek kinyalni a s...gét, hogy kénye-kedve szerint mehessen, a másik Mercibe meg beültetni Alonsot.
Leclerc-től kezdve mindenkit másodhegedűs vízhordónak szánnak. Ezt kellene megérteni mindenkinek, hogy 2 autós csapatokkal ez van.
3 autósnál már 2-t használnának csalinak, szo.tásra, feltartásnak, stb.
Már a B és C csapatok is feltartók, taktikai csalik, stb. Ferrari motoros elengedi a gyári Ferrarist, Mercis a gyári Mercit. STR-s a Redbull-t, és keresztbe tesz a konkurens gyártónak.

(#115052) Csapoati válasza erahurka (#115029) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Hááát nem tudom. Nem ügyetlen a srác, de nekem nem tűnik úgy, hogy Alonsót tudná pótolni a Mekinél.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115053) erahurka válasza Csapoati (#115052) üzenetére


erahurka
nagyúr

Alonsót ki tudná? Max Hamilton :K

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115054) grabber válasza erahurka (#115053) üzenetére


grabber
addikt

Hamilton-nak sincs olyan jó beszólásai mint Alonso-nak :D

McLaren: Fernando, átmeneti gumit vagy esőgumit tegyünk fel?

Alonso: Szerintem menjünk be a garázsba, és nézzük, ahogy esik. Esőgumival kimehetünk, de ha 25 másodperccel vagyunk lassabbak, akkor semmi értelme kimenni.

M: Rendben, Fernando, egy körre még lenne időnk a végén.

A: Nem tudom, haver, tegyetek fel esőgumit vagy amit akartok. Az utolsó szektor lehetetlen, ha rakétát szereltek a kocsira, akkor is maradunk 11.-ek.

[ Szerkesztve ]

(#115055) velizare válasza grabber (#115054) üzenetére


velizare
veterán

állítólag ez azért autóverseny, és nem a dumaszínház.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115056) Lauda válasza velizare (#115055) üzenetére


Lauda
félisten

A kis hamilton pedig rögtön f1-es újoncként lepöckölte maga alá a kétszeres világbajnokot.

(#115057) grabber válasza velizare (#115055) üzenetére


grabber
addikt

Autóverseny? :Y Akkor miért van a Mercinél vízhordónak Bottas? Biztos azért,hogy megszorongassa Hamiltont. Ha autóverseny lenne akkor ott lenne Vettel,Alonso,Verstappen vagy Riccardo. De Bottas tuti nem oda valp. De ugyanez a Ferrarinál. Miért van ott Kimi Vettel mellett? Ez minden csak autóversenynek nem nevezhető. Csak körözés megy,hol a Merci hol a Ferrari vezetésével.

(#115058) LendvaiFeri1


LendvaiFeri1
addikt

Ha a Magyarságot abba a helyzetbe állítanák, hogy választania kellene ennek a békének az elfogadása, vagy aláírásának visszautasítása között, úgy tulajdonképpen azt a kérdést kellene feltennie magának: legyen-e öngyilkos azért, hogy ne haljon meg?

(#115059) Csapoati válasza Lauda (#115056) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Valahogy nagyon nem csíped Alonsót, jól érzem? :) Egyébként ugyanannyi ponttal zártak, azt hiszem Hamiltonnak eggyel több 4. helyezése volt, azzal végzett előrébb.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115060) Lauda válasza Csapoati (#115059) üzenetére


Lauda
félisten

Voltak dolgai amik nem tetszettek, amúgy semmi gondom vele, ahogy kubicával sincs. Csak reálisan probálok gondolkodni.

A világbajnokságban előrébb végzett és az volt az első éve hamiltonnak. Alonso pedig már kétszeres világbajnok volt.

(#115061) velizare válasza grabber (#115057) üzenetére


velizare
veterán

nem győztél meg, hogy dumaszínház lenne.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115062) Csapoati válasza velizare (#115061) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Ja, jobb lett volna, ha csöndben és lelkesen autózik 10 másodperccel gyengébb időket, mint a 10. helyezett, miközben magában meg füstölög. Legalább őszinték lehessenek már...

Lauda: Oké, de azért a "lepöckölte maga alá" nem igazán tükrözi a realitást. Az egy nagyon szoros év volt, szerintem mindenkit megdöbbentett Hamilton gyorsasága és érettsége. Nem is tudták kezeln ia McLarennél a dolgot, talán egyszer kiderülhet majd, hogy mi is történt abban az évben náluk.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115063) grabber válasza velizare (#115061) üzenetére


grabber
addikt

Miért is akartalak volna? :U

"Régen minden jobb volt" Palikot sokan utálták mert idegesítő volt. Szujó is ugyan olyan idegesítő,mert nem mond kevesebb hülyeséget,de mellette még nem is vicces. Legalább poénkodással nézhetőbbé tehetné a közvetítést,mert sok izgalmak nincsenek a futamok alatt.

(#115064) orc88 válasza Lauda (#115056) üzenetére


orc88
őstag

Ha ilyen szinten vagyunk akkor Ricciardo is megverte Vettelt. ;)

"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _

(#115065) Alexios válasza orc88 (#115064) üzenetére


Alexios
addikt

Rosberg pedig Hamilton, és Schumit is, innen látszik hogy ő minden idők legjobbja ;]

(#115066) snecy20 válasza orc88 (#115064) üzenetére


snecy20
veterán

Arra megvan a magyarázat...már motiválatlan volt, mert nagyon el akart menni a RedBull-tól. ;]
Pedig hát kár szépíteni, az egy kegyetlen nagy verés volt, csak senkit nem izgatott, mert nem volt érdekelt az évben a VB szempontjából a RedBull.

[ Szerkesztve ]

Ha közmunka van, minden van! O.V.

(#115067) JColee válasza grabber (#115063) üzenetére


JColee
őstag

Érdekes, szerintem a primitív emberek nem viccesek. :)

(#115068) feri1014 válasza grabber (#115063) üzenetére


feri1014
senior tag

Azokra a borzalmasan gyenge poénokra gondolsz, amin az ember maximum kínjában tudott nevetni vagy arra, amikor percekig alázta Gyulámat élőben? Szujó sem a legjobb, de messze Palik volt a legalja az f1-es közvetítéseknek.
0 szakmaiság volt Palik közvetítéseiben, undorító stílusban előadva.

(#115069) gbors válasza grabber (#115063) üzenetére


gbors
nagyúr

Palik plane nem volt vicces. Meg az elejen talan, de utana mar csak a kinlodas ment. Szujo 50x jobb, pedig neki sem vagyok nagy rajongoja.

"And when in doubt, take all your clothes off. Sign of a good berserk, taking all your clothes off. Frightens the hell out of the enemy."

(#115070) grabber válasza JColee (#115067) üzenetére


grabber
addikt

Hát ha hallgatsz rádiót még is az,mert sokan hallgatják a primitíveket.

Szujó szakmaibb akar lenni,de olyan bakikat mond,hogy néha fájdalmas. Palik meg legalább önmagát adta. Persze egyik sem profi,mindegy végül is.

(#115071) Lauda válasza orc88 (#115064) üzenetére


Lauda
félisten

Milyen szinten? Alonso kétszeres világbajnok volt. Hamilton újonc. Mindketten első évüket töltötték ott, hamilton előrébb végzett. Ebben mi az ami nem tény?

(#115072) cyberkind válasza Lauda (#115071) üzenetére


cyberkind
nagyúr

Regnáló világbajnokot szart le a csapat ami állítólagosan annyira akarta, tény, hogy Hami gyors volt, tény, hogy minden és mindenki mellette volt, valami ilyesmi kéne most is de nem lesz a szent nyugalom miatt. És még erre jön rá a Mclaren-Ferrari által okozott gondok is, amivel Alonso mindenképpen lyukra futott volna ha őt teljesen támogatják is, szar helyzet volt az, amiből ő csak szarul jöhetett és jött is ki.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#115073) grabber válasza Lauda (#115071) üzenetére


grabber
addikt

Mercedesz lopta az adatokat és Hamiltonnak kedveztek mint most is Bottas-al.

(#115074) velizare válasza Csapoati (#115062) üzenetére


velizare
veterán

ha egy vandoorne meg tudja csinálni, ő miért nem?

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115075) Zoleee83 válasza velizare (#115074) üzenetére


Zoleee83
őstag

Ne nevettess!
4 Év kinlódás után, kétszeres világbajnokként, a mezőny többségének véleménye alapján is az egyik legjobb pilótaként azt várod el tőle (úgy hogy vért izzadva mindent beleadott) hogy csendben autókázzon? Azigen!
Akkor ha már hasonlítasz nézzük meg ALO-VAN pontjait: 44 vs. 8 szerintem kár többet mondani erről.
Biztos vagyok benne hogy mindent megígértek neki 1000 is de, jobb lesz neki jövőre gy másik kategóriában.
A McLaren meg nagyon nagy bajban van, az a minimális szponzor is el fog menni aki még ALO miatt kitartott, és még az eredményeket is viszi magával...

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115076) Lauda válasza grabber (#115073) üzenetére


Lauda
félisten

Hogyne. Bármi történik, alonso az áldozat, egyébként ő az ártatlan bárány . Amíg ő kocsikázott körbe-körbe, hamilton és vettel begyűjtött 4-4 vb címet. Ez is tény.

[ Szerkesztve ]

(#115077) Csapoati válasza velizare (#115074) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Vandoorne egy kezdő, Alonso meg top pilóta, világbajnok.

Lauda: Akkor Hamilton is balfék volt 2014-ig? :) Hisz Vettel nyert 4 vb-t, ő meg csak kocsikázott meg ment a se veled se nélküled Nicole-lal.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#115078) orc88 válasza Csapoati (#115077) üzenetére


orc88
őstag

Szerintem nem érdemes vitába szállni vele. :N
Haters gonna hate

"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _

(#115079) vhw válasza Zoleee83 (#115075) üzenetére


vhw
addikt

A McLaren meg nagyon nagy bajban van, az a minimális szponzor is el fog menni aki még ALO miatt kitartott...

ALO fizetését mennyire fedezte ezeknek a szponzoroknak a hozzájárulása?
Lehet nettóban nem jönnek ki rosszabbul.

Amúgy az Indyben nem Mclaren kötődésű/irányítású csapatban fog versenyezni?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#115080) velizare válasza Zoleee83 (#115075) üzenetére


velizare
veterán

én leginkább azt várom, hogy mindenki őszinte legyen. viszont azt megértem, hogy ez nem lehetséges. félreértés ne essék, alonso gp2 engine és egyéb rádiózásai csak egy irányban voltak őszinték. idén valamivel jobban tudnak teljesíteni, de a világ legjobb aerojával is kb. 50 pontot lapátoltak össze. az ugyanilyen motorral haladó red bullok meg több, mint 200at. ennek ellenére sem hallani tőle gp2 aero c. rádiózásokat. elmúlt az őszinteségi roham?

@Csapoati: láttam én már sok világbajnokot szar kocsiban. piquet, prost, senna. schumacher is végig némán kínlódott a mercivel.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115081) Samott válasza orc88 (#115078) üzenetére


Samott
őstag

Ezt a fajta ervelest hagyjuk meg az apple rajongoknak. :DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115082) Zoleee83 válasza vhw (#115079) üzenetére


Zoleee83
őstag

Alonso fizetését leginkább maga az autógyártó McLaren Automotive állja a mai napig, itt az a kevés maradék szponzor nem sokat ad bele, meg ott van a Kimoa ami ugye semmit, az pluszbevétel Alonsonak.
Az érem másik oldala ha ő nincs ott, akkor ennek a 44 pontnak lehet a fele sincs meg, és akkor még rosszabb a helyzet.

Indy.: Az Andretti vagy a Rahal Letterman Lanigan Racing 2db autót biztosítana a McLarennek, ami full gyári csapatként indulna Chevrolet motorokkal, Andretti támogatással a háttérben.
(technikai tudás, tapasztalat, mérnökök).
A bejelentés után az IndyCar megerősítette hogy valóban komoly a szándék a McLarennél.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115083) Lauda válasza Csapoati (#115077) üzenetére


Lauda
félisten

Nem írtam, hogy balfék volt.

orc88 Tényekkel vitázni? Azokat maximum magyarázni lehet, persze változni tőle nem fog semmi.

(#115084) Don.Corleone válasza orc88 (#115064) üzenetére


Don.Corleone
aktív tag

Őt pedig Kvjat is. :K Nagyjából ennyit is érnek az ilyen összehasonlítások... :O

(#115085) Atomantiii válasza Csapoati (#115059) üzenetére


Atomantiii
őstag

Rosszul emlékszel:

(#115086) Motion_Blur válasza Atomantiii (#115085) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Jó látni ez a tabellát.

(tudom, el lett csalva)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115087) Atomantiii válasza Motion_Blur (#115086) üzenetére


Atomantiii
őstag

Oldalamról letölthető az adatbázis program, bár igaz még fejlesztés alatt, nem sok időm van rá.

(#115088) Samott válasza Motion_Blur (#115086) üzenetére


Samott
őstag

El hat, ki is zartak a mekit arra az evre. Teljes joggal. Lopott cucc nelkul nem lettek volna ilyen kozel.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115089) Alexios válasza Samott (#115088) üzenetére


Alexios
addikt

Azért ez nem volt ennyire egyértelmű, pont nemrég olvastam utána, és szóba került hogy az egész mclarent eltiltsák akár, de nem jutottak akkora előnyhöz, inkább csak apróságok, nem egy ferrari copy volt a gép, ezért úszták csak meg ennyivel.

But much of the data — like wheelbase measurements and weight distribution — had been deduced long ago by the subtle spying all teams do. Was the new information enough to get a unique advantage? Maybe, but many experts find it unlikely. The truth is, Ferrari almost certainly got more from the exchange than McLaren did: a way to trounce McLaren in public and through the FIA.

[link] Itt a cikk, ha valakit érdekel, elég korrekt

(#115090) Samott válasza Alexios (#115089) üzenetére


Samott
őstag

Annyira azert egyertelmu volt, hogy a csapatot kizartak a bajnoksagbol. Mar marciusban megkapta az elso adag doksik a meki, es ami szerintem a legdurvabb hogy Stepney Monacoban konkretan szabotalni akarta a ferkat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115091) Alexios válasza Samott (#115090) üzenetére


Alexios
addikt

Mondom, érdemes elolvasni a cikket - nyilván megérdemelték a büntetést, de az hogy mennyire járult ez a mclaren sikeréhez egyáltalán nem annyira egyértelmű, ugye az 1. meghallgatáson fel is mentették őket, csak a 2. meghallgatáson büntették, amikor kiderült hogy voltak akik ismerték a tartalmát ezeknek

(#115092) [CS]Blade2 válasza Samott (#115090) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Már az olyan kis apróság is k.va nagy előny, hogy pontosan tudták, hogy Kimi a 23. körben jön kereket cserélni. A Mekiket 24+ körre tankolták, hogy rá tudjanak húzni, ami akkoriban előny volt.
Csak ez a kis apróság győzelmet jelenthetett a vereség helyett, ami azért nem mindegy amikor 110-109-109 pont lett a vége.

(#115093) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Alonso újra kiemelte, nem akarja végleg becsukni maga mögött az ajtót, vagyis elképzelhetőnek tartja, hogy 2020-ban visszatér a mezőnybe.

"Az ajtó nyitva áll, hiszen úgy érzem, most teljesítek a legmagasabb szinten. És miért is csuknám be azokat az ajtókat, ha a jövőben bármi megtörténhet? Még fiatal vagyok. Nem vagyok még 45 éves. Erősnek érzem magam, és idén 27 futamot teljesítek. Szóval most kicsit leállok, de ki tudja?"

M4 Sport

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#115094) Samott válasza Motion_Blur (#115093) üzenetére


Samott
őstag

Vegulis nem nyugdijba megy hanem csak egy masik szeriaba, szoval siman formaban maradhat. De nem latom hogy hova johetne vissza. Mert max Kimi lephet le, de a helyre mar varjak Leclercet.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115095) orc88 válasza Don.Corleone (#115084) üzenetére


orc88
őstag

Ezt nem nekem kell megmagyaráznod. :U

"Life's simple: You make choices and you don't look back." - Han (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) | Epic Games: R i c h Y _

(#115096) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#115093) üzenetére


Zoleee83
őstag

Sajnos kizártnak tartom hogy visszajönne.
Jelenleg szuperszezont fut a WEC-ben, ahol ha nincs is más gyártó, de bajnok lehet, csak a 7-es Toyota az ellenfél, közben beugrik majd februárban Nascarba, Daytonába.
Jövőre ott az IndyCar ott is esélyes lehet, lehúz pár évet nyer néhány versenyt miért is jönne vissza az éppen végnapjait élő McLarenhez?
Nem fog unatkozni, bár tény nem az F1-ben lesz ezek a sorozatok mind nagyon nívósak, nem csorbul a karriere.

@adam014 - Persze egyértelmű, de erre 4-5 évig nem kell számítani ahogy most kinéz, addigra meg bebetonozza magát valami más sorozatba, ahol jól érzi magát, plusz az évei is eltelnek.
Számomra az idei LeMans24-en bizonyította, hogy az egyik legjobb pilóta jelenleg minden szinten, az az éjszakai etap mindent vitt, Kristensen szerint is.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115097) customer114


customer114
senior tag

(#115098) Alexios válasza Zoleee83 (#115096) üzenetére


Alexios
addikt

Nyilván akkor akarna visszajönni ha lenne egy jó ajánlata, nem a mostani mclarenhez :D

(#115099) Tsa-bika


Tsa-bika
őstag

"Many years ago, when I started testing with simulators, I asked my doctor if it's possible I have much better sensitivity, more precision in my left arm," Kubica told Autosport.

"Last year, I was asked by Renault to go to a medical centre where they test a lot of that stuff.

"Actually, my results for precision and speed and force of the left arm was at least 35% better than the best they have ever seen.

"Somehow, your body adapts to reality. If you are two-handed, healthy, you don't need to be so precise with one arm.
Teljes cikk: [link]

*flies away

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#115100) Malachi válasza Tsa-bika (#115099) üzenetére


Malachi
addikt

100%+100% > 135%+10%

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.