Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#115001) mefistofeles válasza b-type (#114998) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Néhány dologban nagyon másként gondolkodunk... én spec szarok arra, hogy ki "old school versenyző" és ki nem de nálam ezer százalékkal üti egymást két megjegyzésed kimiről.

"nem különösebben kedvelem mert nem hozta ki magából azt ami benne volt/van" rögtön utána "pótolhatatlan karakternek gondolom" Nálam egy versenyző akkor pótolhatatlan ha nyomja odateszi magát és ebben a mutatóban is veri Alonso sokszorosan Kimit. Ő egy kotla talicskában is sokszor látszott, hogy szét nyomja akár csak egy 10-11. helyért is. Kimi meg egy ferrariban álmosan elkörözget.
Sok éve a népszerűségéből él, mert mutatni nem sokat mutat, max elszunyókál a sajtótájékoztatón, piál meg félszavas válaszokat ad két jégkrém között. Ha ettől pótolhatatlan akkor oké....
Bottas meg csinálja ami a dolga de azt jobbára tudása szerint. Ha megszakadna akkor sem lenne méltó ellenfele Hamiltonnak, max. értékes pontokat vehetne el tőle néha amiket a végelszámoláskor Vettel köszönettel fogadna. Sok dologgal a merci háza táján én sem értek egyet de egyenlőre kifizetődő amit csinálnak. Idén már szorul a kapca, meglátjuk hogy oldják meg. A ferka is ugyanazt csinálja (sokszor gusztustalanabbul, max. kevésbé hülyén kommunikálja) nálam semmivel sem jobbak.

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#115002) velizare válasza DS39 (#115000) üzenetére


velizare
(veterán)

ocont szerintem bőven futni hagyná a merci.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115003) DS39


DS39
(veterán)

https://www.vezess.hu/forma-1/2018/08/15/uj-hir-schumacherrol-spanyolorszagba-viszik-a-legendat/

Igazán mondhatnának valamit az állapotáról....

(#115004) KraX válasza BenHans (#114931) üzenetére


KraX
(senior tag)

Hejj, ez nagyon jo cikk volt, kicsit olyan mintha "en irtam volna".

I know kung fu!

(#115005) Lauda válasza BenHans (#114931) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Ha így haladunk mártírt csinálnak belőle.

(#115006) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem Bottast nagyon fogja a lelki terror a csapat és Hamilton felől. Ha csak békén hagynák, már akkor simán jó lehetne pár rajt cél győzelemre. Ha nem zavarják meg, akkor elég gyors ehhez. Ha beállnának mögé, akkor talán másra is. Nagyon betörték, amikor átvették a Williams-től. Látszik rajta, hogy bár úgy kommunikálja, hogy ő ezt elfogadja, de azért zavarja rendesen, hogy így be van fenyítve. Rosberg után ezek nagyon készültek, hogy ne legyen hasonló probléma.
A másik 2 élcsapat most máshogy kezeli, nekik most nem annyira cél belemenni ebbe. A Redbull-nál meg is oldódik a dolog, Gasly-t már úgy fogják szerintem betörni, mint Bottast, hogy 1 éves szerződést kap, hogy ne ugráljon, stb.
Kár is belemenni, hogy ki kit engedett el és kit hagytak bent az első számú előtt.

Amíg nem tesznek a szabályalkotók ezért, hogy ez ne így legyen, addig csak annyit tudunk csinálni, hogy bosszankodunk. Azt kár is nézni, hogy kit lehetne behozni a második autóba, aki biztos jobban menne, mert nem menne jobban. Maximum úgy, mint Ric a Redbullnál, hogy most még mehetett nagyjából, mert valójában 100% esélytelenek a címre. A címesélyes csapatok 2. lovai kényük-kedvük szerint vissza vannak fogva, mikor kinek épp mire van szüksége.

1 autós csapatokkal lehetne megoldani ezt, de ahhoz 20 csapat kellene. Esetleg tovább lehetne tolni a csapatsport szerepét: Bonyolultabb pontrendszerrel megoldható lenne, hogy az első autó által szerzett helyezésre kapott pont attól is függne, hogy a 2. autó hol végzett, és fordítva. Így pl. valszeg ugyanakkora figyelmet kellene fordítani 2. pilótára, hogy lehetőleg behozzák 2.-nak. Most elég a 4. hely is, csak egy kiállás előtt legyen egy kis akadály a konkurenciának, meg csali a taktikázásban. Az 1. és 4. pl. alig lenne jobb, mint a 2. 3. Érdemes lenne 1-2.-be vagy 1-3-ba behozni, és akkor nem használnák csalinak sem a 2. autót. Megbízhatóságban is ugyanolyan figyelmet igényelnének a 2. autók, mert a főkolompos pontszámát is érintené, ha lepukkan a 2. verda. A 2. pilótákat pedig hivatalosan is másodszámúnak lehetne tenni, mint a szerződésben, mint a kommunikációban.
Ez a nincs tiltva, papíron nem használják, a gyakorlatban viszont igen, de mivel ciki a csapatnak, ezért lekommunikálva nem használják, ezért viszont a gyakorlatban álcázva, színjátékkal kell megcsinálni... a létező legrosszabb, amit történhet ezen a területen.
Ennél még az is jobb volt amikor tiltva volt, de azért használták, hogy "fekete madár, fekete madár" aztán mégis megtörtént, majd vizsgálgatták, hogy akkor ez kódolt üzenet volt egy csapatutasításra, vagy az, amit a csapat előadott a meghallgatáson.

(#115007) shteer válasza gabe_ (#114996) üzenetére


shteer
(félisten)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#115008) velizare válasza shteer (#115007) üzenetére


velizare
(veterán)

ennyi. :DDD

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115009) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Állítólag Alonso már IndyCarra fog tesztelni az Andrettivel, jövőre pedig a Chevrolet motoros Andretti B csapattal nyomulhat amit a McLaren irányít majd.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115010) snecy20 válasza erahurka (#115009) üzenetére


snecy20
(veterán)

Én kiváncsian várom. :)
Az végre egy igazán éles dolog lesz.. Ha szigorúan nézem, 2015 óta Alonso ki volt vonva a forgalomból az F1-ben.

(#115011) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#115006) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Pár dolog ebben elég zavaros....

"Ha csak békén hagynák, már akkor simán jó lehetne pár rajt cél győzelemre."
Bottasnak tavaly volt pole-ja és futamgyőzelme is. Pole már idén is.

"Ha nem zavarják meg, akkor elég gyors ehhez. Ha beállnának mögé, akkor talán másra is. "
Tehát szerinted legyőzhetné Hamiltont, ezt ugyan miből látod?

"Rosberg után ezek nagyon készültek, hogy ne legyen hasonló probléma."
Milyen probléma is volt? Besöpörték az egyéni és csapat címet és nem akadályozták Rosberget abban, hogy VB legyen.

A pontrendszer eléképzelésed ott hibádzik, hogy szerinted fair lenne a futamgyőztest azért büntetni mert így-vagy úgy alakultak mögötte az események? Oké, a csapatpontszámba számítson de az egyénibe semmiképpen.

"A 2. pilótákat pedig hivatalosan is másodszámúnak lehetne tenni, mint a szerződésben, mint a kommunikációban."
Ennek mi értelme lenne? Ha egyáltalán nem szólnak bele a dolgokba akkor is kiderül legkésőbb a bajnokság hajrájára, hogy ki a jobb, összeszedettebb. Baromi ritka eset, hogy két tökéletesen egyforma tudású versenyzője van egy csapatnak.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#115012) Peat;)


Peat;)
(veterán)

Az egy dolog hogy elmegy Alonso. Valakit hidegen hagy, valaki sajnálja. Ami üzenete van még és nem túl kecsegtető, az a teljes versenyzői impotencia a csapatok részéről. Egy ilyen pilótáért akármelyik komolyabb résztvevőnek le kellett volna csapnia. Ahogy a múltban. Most még hely is lett volna dögivel, Bottas helye, Ricciardo helye, gyári Renault..és senki nem vitte el. Kb a pilótaválasztás is olyan lett mint a gumiválasztás, töketlen gyávák a csapatok.

(#115013) guftabi96 válasza Peat;) (#115012) üzenetére


guftabi96
(addikt)

A gyári Renault-val se lett volna semmivel előrébb.
Mercinél a Hamilton - Bottas duó jól működik.
A Red Bull meg már jó ideje csak saját nevelésekkel foglalkozik, ráadásul jövőre ott lesz a Honda is.
Mellesleg akármennyire jó versenyző, mindenki nagyon jól tudja, hogy "problémás" és ráadásul nem is fiatal.
Bármennyire "töketlen" hozzáállás, szerintem a csapatok szemszögéből teljesen érthető, hogy miért nem akarták Alonsot.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#115014) Zoleee83 válasza Peat;) (#115012) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Reggel a kocsiban jutott eszembe, hogy tényleg lehet szeretni vagy nem szeretni Alonsot, de az kétségtelen hogy viszonylag nagyot fog esni az F1 nézettsége bizonyos helyeken, ami megint nem túl jó reklám az F1-nek.
Ugyanez megfigyelhető volt Raikönnen első távozásakor is, óriási szurkolótábora és reklámértéke van/volt a spanyolnak, napok óta róla szólnak a motorsport hírek.

@erahurka - pontosan ahogy írod, nekem sokkal szimpatikusabb ha egy versenyző őszinte, még ha negatív felhangja is van a gyártóra nézve, csak ugye ma már semmit nem lehet még csak halkan kimondani sem, mert tuti felveszi egyből 8000 mobil/kamera stb..
Plusz aki savazza gondolkodjon el a Netflixes McLaren sorozaton, mekkora egy f*shalmaz volt az a Honda ami tavaly mégcsak be sem indult a tesztek előtt, nevetséges.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115015) erahurka válasza guftabi96 (#115013) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Kicsit túl van gondolva szerintem ez a problémás megítélés. Amíg jó a kocsi nem hiszem hogy nekiáll vergődni. Mindig akkor kezdődtek a bajok, amikor az autó egyszerűen nem volt elég a győzelemre. Az a baj hogy ma már akkora probléma lett ha kimondja amit gondol. Nézz meg egy versenyzői nyilatkozatot, borzalmas minden egyes alkalommal azt hallgatni hogy fú minden rendben volt, jól dolgoztak a srácok, stb. Teljesen steril az egész.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115016) Alexios válasza erahurka (#115015) üzenetére


Alexios
(addikt)

A vicc az, hogy a problémás megítélés igazából a mclarenhez vezethető vissza, ehhez képest simán visszavették oda, úgy hogy ráadásul akkor Ron Dennis volt a főnök még

[ Szerkesztve ]

(#115017) GAI válasza erahurka (#115015) üzenetére


GAI
(senior tag)

A legviccesebb számomra, amikor "királyi többesben" beszélnek magukról a pilóták: "jól sikerült a rajtunk, de aztán beragadtunk XY mögé, és problémánk támadt a gumikkal". Oké, biztos meg van mondva nekik, hogy a többesszámmal hangsúlyozni kell, hogy csapatként nyernek vagy vesztenek, de nagyon kilóg a lóláb, amikor kifejezetten arról van szó, hogy ő versenyzőként mit csinált, és akkor is így mondják.

(#115018) vhw válasza GAI (#115017) üzenetére


vhw
(addikt)

Abban a korban, amikor gyakorlatilag minden körre a fülébe súgják mennyire nyomja vagy ne nyomja?
Amikor a kiállás a boxutca bevezetőben kerül eldöntésre?

Igen, nyugodtan mondhatják, hogy "mi".
Sőt T/3-ban is nyilatkozhatnának - van még bármi, amit a pilóta önmaga dönthet el?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#115019) erahurka válasza Alexios (#115016) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ott is Dennis volt a nagyobb hunyó szerintem. Most tényleg egy 25 éves 2x-es bajnokon meg a friss feltörekvő titánon kérjük számon hogy összeakadt a szarvuk? Ezt Dennisnek kellett volna valahogy elsimítani.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115020) Lauda válasza Peat;) (#115012) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

töketlen gyávák a csapatok.

Vagy épp megfontoltak.

(#115021) Don.Corleone válasza Lauda (#115020) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Tök igaz, ha egy Bottas boldogan meséli hogy 2. lett Ham mögött ami az angolnak milyen nagyszerű eredmény, akkor nem is kell jobb pilóta oda. Más kérdés, hogy ez a sport elvileg a nézőkért lenne, legalábbis a pr duma nem más.

(#115022) Alexios válasza Don.Corleone (#115021) üzenetére


Alexios
(addikt)

Na jó, de a csapatoknak az eredményesség a dolguk, a promóter(Liberty) dolga, hogy a nézőknek vonzóvá tegye. Amíg a csapatok nincsenek valamire rákényszerítve(szabályok, valamilyen ösztönző által, stb) maguktól ők a hatékonyabb utat választják, mert ha ők nem fogják, akkor a konkurens igen, és lemaradnak.

[ Szerkesztve ]

(#115023) Zoleee83 válasza Alexios (#115022) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Majd elgondolkodik a Lyberty is, ha elvonulnak 1-2-3 éven belül az olyan ikonok mint Alonso, Hamilton, Vettel, Raikönnen.
Ezek a pilóták adják a nézettség 80%-át kb...
Az lesz a szép ha év végén még Raikönnen is visszavonul, jövőre lesz pár üres szék a lelátókon.
(Meg az M4 csodálatos online közvetítése se fog szaggatni ;] )

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115024) Lauda válasza Don.Corleone (#115021) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

A mercinél kifingatta magát, ahogy a ferkánál is. További opciók?

(#115025) erahurka válasza Lauda (#115024) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Mercinél úgy kifingatta magát hogy állítólag a Merci szívesen látná a gyári Formula E csapatában :P

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115026) Don.Corleone válasza Zoleee83 (#115023) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Szerintem Kimi már évek óta nem tényező, az persze egyértelmű hogy az egyik nagy szurkolói bázisa neki van, de nem az utóbbi 4-5 év teljesítménye végett. Furcsa belegondolni de Alot ebből a tekintetből jobban sajnálom, pedig kedvelem a finnt, de ő pl. a 10 évvel ezelőtti Raikkönen féle nimbuszt elég szépen csorbítja azok a drukkerek között akik nem a rózsaszín szemüveggel nézik a hétvégéket. Egy vére jut 4-5 egész jó futama a többi betli. No mind1, nekem erről van egy véleményem, és továbbra sem tudtam ezt a citromot kiköpni. Hiányzik az a kőkemény rivalizálás és harc, elegem van ebből a bratyizós felállásokból. Furcsa hogy két keréket mennyire máshogy menedzselik a sportot.

(#115027) b-type válasza Don.Corleone (#115026) üzenetére


b-type
(nagyúr)

régebben a MotoGp-ben is volt egy ilyen időszak, amikor Rossi mellett Ukawa, Hayden egyértelműen nem volt kihívó. sőt a Yamaha is kicsit hasonló volt ebben az időszakban (Biaggi-Checa, Ukawa), Suzuki Gibernau-Kagayama..
..és ez ment is egy ideig, de aztán megszünt és visszatértek a két versenyzős felálláshoz ami most is van.
Nem emlékszem pontosan mikor történt, ezért nem is tudom a pontos választ hogy miért.
De sztem nem működőképesebb a vízhordó-versenyző vs. versenyző-versenyző felállásnál, talán erősebb az az ökölszabály hogy érdemesebb egy jó versenyzőt magadnál tudni mint az ellenfélnél, és ezért a Yamaha megszerezte Lorenzo-t Rossi mellé, hogy ne vigye el a HRC, akkor ugye a Ducati nyerte a VB-t Stoner-l.
..és ezek után 5 évből 4 alkalommal behúzta a Yamaha mind az egyénit mind a csapatbajnoki címet.
Majd Rossi elment a Ducati-hoz.
Szal szerintem egyáltalán nem biztos hogy működőképesebb a vízhordó-versenyző felállás, csak a nagy tehetségeket már korábban lekötik az F1-ben, olyan előszerződéseket kötnek hogy parkoltathassák a versenyzőt valahol, és amikor nekik jó akkor emelik fel a nagycsapathoz.
De Verstappen-l is rezgett a léc mert rezgette az apja, és Hamilton-nál is megvolt a komoly lehetőség arra hogy a Ferrari elviszi ha nem lépteti fel a McLaren az F1-be.
Valahol itt lenne érdemes belenyúlni, egy Lando Norris csak opcióval legyen kötve, de ne szerződéssel.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#115028) Zoleee83 válasza Don.Corleone (#115026) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Félve írom le ebben a topicban, de az F1-nek más irányt kellene vennie, mert ami most megy azzal a saját sírját ássa.
Offba teszem, mert eléggé az lesz, akit zavar engedje el, magánvélemény:

Az idei év eléggé izgalmas, DE csak azért, mert sacc/kb azonos szinten van a Ferrari a Mercedes-szel, egyébként meg mintha 4 autó versenyezne csak, és lenne egy külön kategória a kategórián belül, amibe néha belekapirgál a Red-Bull, vagy a Haas.
Elgondolkodtam azon hogy kellene más sorozat után nézni, tavaly Alonso miatt az Indycart megnéztem, és megdöbbentem mennyivel izgalmasabb mint az átlag F1 futam.
Még az ovál Indianapolis is, mert van tankolás, majdnem azonos erősségű minden autó, több múlik a pilótán, a taktikán, egyszerre 5-10 különböző autó harcol az elejében.
(Tudom hogy a hybrid a tech csúcsa de az F1-ben már a versenyzés rovására megy.)
A másik sorozat ami szintén érdekes a WEC az pedig a hosszú táv miatt, az éjszakai etapok miatt, állítólag több nagy gyártóval tárgyalnak a vissza-belépésről.

Ha lenne magyarországon értelmes magyar nyelvű közvetítés (Indy, WEC, Nascar) nagyon boldog lennék, a LeMans24 például nagyon nívós az Eurosporton, Vályi Pistáék nagyon sok érdekes infót elmondanak, és nem bulvár mint Szujó hülyeségei.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115029) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Hivatalos: Carlos Sainz a McLaren pilótája lesz 2019-ben.

[link]

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115030) Zoleee83 válasza erahurka (#115029) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

YES! Sainz - Norris párost a McLarenbe! :C

"Carlos, 23, from Madrid, Spain, has signed a multi-year deal with the team, replacing Fernando Alonso."

Itt azért elég sok dolog miatt egyértelmű volt:
-marad a spanyol piac ami kiemelt fontosságú a Mclarennek
-a Renault miatt képben van/lesz a technikával
-Viszonylag tapasztalt 5 évvel a háta mögött, szerintem jobb választás mint Vandoorne (bár lehet megtartják), viszont valamit mutatnia kell, valóban beszürkült Hulk mellett.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115031) Lauda válasza erahurka (#115025) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Itt most nem a forma1-ről van szó?

(#115032) guftabi96 válasza erahurka (#115029) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Akkor így a Gasly - RedBull is kb 100%
Én valami ilyesmit szeretnék még látni:
Mclaren: Sainz - Ocon (Vandoorne-tól meg elbúcsúzunk)
Force India: Pérez - Stroll (ha már így kellett alakulnia)
RB- Gasly - Verstappen
TR: Wehrlein - Norris (bár neki szerintem még kellene egy év GP2)
Haas: Magnussen - Leclerc
Sauber: Giovinazzi - Ericsson
Williams: Grosjean/Kubica - Sirotkin

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#115033) .noxwill válasza erahurka (#115029) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Szép kis nyári szünet, a fél pilóta piac meg van gajdulva.
Mondjuk ez a logikusabb döntés, most hogy a Renaultnál Ricc megy a helyére, a McLarennél meg Alonso megy el.

All→M8

(#115034) Lauda válasza DS39 (#115003) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

https://index.hu/sport/forma1/2018/08/16/michael_schumacherek_mallorcara_koltoznek/

arról viszont szó sincs, hogy a hétszeres világbajnok odaköltözne

(#115035) erahurka válasza Lauda (#115031) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Egy gyártó egyik motorsport részlege úgy berágott rá hogy nem hajlandó foglalkoztatni, a másik meg a keblére ölelné? Hát ez elég furcsa lenne :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#115036) DS39 válasza Lauda (#115034) üzenetére


DS39
(veterán)

remek, akkor csak a hír felét írták meg a másik portálon.

viszont tényleg érdekelne mi is van Schumival, hogy van.
bár valószínűleg nem túl jól (otthoni ápoláshoz kötötten), ha őt nem viszik magukkal. :(

(#115037) velizare válasza Zoleee83 (#115030) üzenetére


velizare
(veterán)

"- a Renault miatt képben van/lesz a technikával;"
nofene. tuningolni is fogja a v6 turbóhibridet? ;]

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115038) Zoleee83 válasza velizare (#115037) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Valószínüleg a Renaultnál már most látják a jövő évi mostorfejlesztési terveket amik körvonalazódnak, nem biztos hogy a partnercsapatok orrára van kötve. :U
A Red-Bull motorjait meg még meg is köpködném, ők biztos nem kapnak már semmi infót.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115039) Tsa-bika válasza Lauda (#115034) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

"Spanish authorities have blamed a mistranslation for fuelling incorrect media reports that injured Formula 1 legend Michael Schumacher was poised to move to Mallorca."

[link]

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#115040) Tapsyfüles válasza guftabi96 (#115032) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

Ezt én is így gondolnám.
Kubica szerintem jövőre sem kap ülést, na de majd meglátjuk még mi lesz itt.

(#115041) Segal válasza Tapsyfüles (#115040) üzenetére


Segal
(addikt)

Ki van zarva hogy Kubica ulest kap. Egyik csapat sem fogja bekockaztatni plusz az F1-nek sem tenne jot hogy egy kezzel is el lehet iranyitani egy F1-es autot.

(#115042) Tapsyfüles válasza Segal (#115041) üzenetére


Tapsyfüles
(tag)

Persze persze ez mind érthető, de azért teszteléskor igen sok kört lement az autóval, és bírta az iramot, ettől függetlenül én megnézném verseny közben mit menne, de az a Rallys baleset eléggé lejtőre tette a karrierjét, sajnálom is őt.

(#115043) Tsa-bika válasza Tapsyfüles (#115040) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Ha jövőre sem kap ülést, akkor én is végképp elengedem a témát. De akarom időmérőn majd versenyen látni, és nem csak "egy darab midnent eldöntőn" hanem vagy 2-3on. Azt akarom, hogy pont kerüljön a mondat végére.

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#115044) velizare válasza Zoleee83 (#115038) üzenetére


velizare
(veterán)

sainz soha nem volt a rönyó közvetlen versenyzője, eleve csak kölcsönben volt náluk, szóval nem hinném, hogy az ilyen következő évadra szóló fejlesztési infókkal kínálgatták volna. onnantól pedig, hogy eldöntötték, nem vele képzelik el a folytatást, egyáltalán nem folyhatott ki felé ilyesmi.
ha pedig a több évre leszerződött partner felé sem publikálják a fejlesztési ütemterveket, és infókat, akkor az egy olyan kapcsolat, amiből a mekinek menekülnie kell. újra.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#115045) gabe_


gabe_
(őstag)

Szerintem engedjük el ezt a Kubica dolgot, úgysem kap ülést szezonra, hiába szeretnék sokan...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#115046) Don.Corleone válasza Segal (#115041) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

inkább 1doorne, Ericsson, Grosjean a két willis csodát ne is említsem. Szerintem Kubica bőven beférne ebbe az illusztris társaságba és ez az "egy kézzel vezeti az autót" szlogent pedig ideje lenne elengedni, számos teszt és szabadedzés mutatja, együtt él és továbblépett a súlyos sérülést követően. Én pl. a williamsben simán el tudom nézni jövőre, sokkal inkább ő mint ismét egy bérletes aki élményautózhat egy szezont.

(#115047) Tsa-bika válasza Don.Corleone (#115046) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

+1

Ez az "egy kézzel nem lehet" témához sokadjára de utoljára: nem a teljes keze béna, csak az ujjakkal a finom mozdulatok nem mennek & amikor a Renault-al beült először aktuális konstrukcióba, úgy kezdte, hogy 2 teljes versenytávot lefutott, ennyit a terhelhetőségéről...nem Monzában, itt a ringen :P

[ Szerkesztve ]

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#115048) Zoleee83 válasza Tsa-bika (#115047) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Szerintem sem lenne semmi gondja a vezetéssel, egyetlenegy pályán látok nehézséget az is Monaco amikor 270 fokot is fordítanak a kormányon. De ezt nyilván csak ő tudhatja.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#115049) Samott


Samott
(senior tag)

Ezt a Kubica dolgot tenyleg el kellene engedni, 2010-ben versenyzett az F1-ben utoljara, Az nagyon sok ido. Sumak csak 3, Kimi csak 2 evet hagyott ki, de egyik se volt olyan utana mint elotte.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#115050) Lauda válasza Samott (#115049) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Szerintem is. A saját és a többi versenyző biztonsága miatt sem szabad versenyezni engedni. Ezen kívül annyit hagyott ki, hogy azt nem tudja semmivel pótolni. Aztán más körözgetni, mint versenyezni. Még az aktív pilótákat, hamiltont pl is megvisel egy-egy húzósabb verseny.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.