Hirdetés

2020. február 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114251) Cartevo válasza [CS]Blade2 (#114150) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Nemes gondolat Bottas vb-esélyét elemezni, de értelme nincs. Ellenszélben kár nyűglődni, megtűrt mostohagyerekként. Még a 2 éves szerződést se kapta meg, amit elvárt, érthető módon. Mivel nem engedhettek neki, hogy ne pattogjon. Ha betársulsz egy céghez és elmész egy tárgyalásra, ami a bevált partnerekkel folyik, ott te nem leszel tényező. A pókerarcokon nem látszik semmi, mindenki figyel rád, megtisztel, komolyan vesz, de a szürkeállományban máshogy ülepedik le a szereped. Csak az marad meg mindenkiben, hogy más a felállás, de mindenre a régi ember a garancia, hozzá kell idomulni. Ő az iránytű.

(#114252) gbors válasza KraX (#114250) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Köszi. Ez azért körönként átlag 1 sec Kimi javára (amíg Vettelt nem érte utol), a verseny közben kevesebbnek éreztem.

Hát mindenesetre megnéztem volna, ahogy Vettel és Hamilton összeakaszkodik a végén.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#114253) Lauda


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Bottas dodgemben érezte magát ma. A vetteles esetet visszanézve, sima versenybaleset, tulajdonképpen megvolt neki a pozíció, bottasnak kellett volna már elvenni. Ricciardonál pedig mit is akart a sérült autóval? Eleve egyértelmű volt, hogy nem fogja tudni megtartani a helyét, simán el kellett volna engednie.

(#114254) gF válasza gbors (#114252) üzenetére


gF
(senior tag)

Nem lett volna abból nagy összecsapás, mert Hamilton a kiállása után nagyrészt "csak" spórolt. Nyilván ezt egyikünk se tudja, de gyanítom, hogy Hamilton azért tudott volna ennél gyorsabban tempót is diktálni, de az élen nem volt rá szükség.

(#114255) ForRedGlory válasza KraX (#114250) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Melyik resze nem vilagos neked abban, hogy Hamilton nem ment csovon? Le is nyilatkozta, hogy regen le volt telerve a motor. Vettel is lenyilatkozta, hogy szerinte is volt meg Hamiltonnal boven tartalek. Nagyon unalmas vagy mar, az elso helyezett mindig menedzseli a futamot, mert a motort ovni kell. Engedd el a temat.

[ Szerkesztve ]

*** Home Cinema loaded: LG 55C8 + Samsung HW-Q90R

(#114256) DS39 válasza gbors (#114252) üzenetére


DS39
(veterán)

Semmi nem lett volna. Utolérni tudta volna de Bottas elleni csata alapján semmi esélye nem lett volna Hamilton ellen.

(#114257) Motion_Blur válasza gbors (#114252) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Kimi új gumin volt és nyomhatta ami kifért, Hamilton pedig kimért kényelmes tempóban ment az élen, egy bizontságos pufferrel és szárnysegédjével a háta mögött.

Ezt most így egy teljesen fals tempó összehasonlításnak gondolom :B

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#114258) KraX


KraX
(senior tag)

Mar megbocsass, de a velemenyemet leirhatom ugye? Az lehet, hogy Hamilton letekerte a motort, de azt, hogy mennyivel azt nem tudjuk es azt sem hogy mennyivel ment volna gyorsabban. Az, hogy nehez megerteni, hogy a Ferrari most egy hajszallal gyorsabb es ezt mind versenyen es foleg a kvalifikaciokon altalaban ki tudjak hasznalni azt Hamilton maga mondta ki a szajaval:

"A tegnapi nap nagyon fontos volt. Az utóbbi versenyeken ugyanis a Ferrari gyorsabbnak bizonyult nálunk, és az eső nélkül nem is lett volna meg az első sor. Az időmérőn a jövőben javítanunk kell, még ha a versenyen meg is van a tempónk."

"Ami a szezon második felét illeti, ez mindenképpen hatással lesz rá, de tavaly erősebb autónk volt. Idén a Ferrarinál az előny, hiszen a bajnokság megnyeréséhez nem elég a tempó, a teljesítménynek és a stratégiának is meg kell lenni. Az is fontos, hogyan menedzseled a versenyeket. Összességében a Ferrari egy árnyalatnyival jobb munkát végez, vagyis előre kell lépnünk, hogy le tudjuk győzni őket."

"Nagyon unalmas vagy mar..."
Ha nem tetszik, ugord at a hozzaszolasomat, en is ezt teszem a jovoben a tieddel.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#114259) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Bottas: Nem vagyok szárnysegéd!
büntetésül 10 másodpercet hozzáírtak a finn idejéhez, de ez nem befolyásolta a futam eredményét. Emellett két büntetőpontot is kapott.

🏎️ 🏁

(#114260) ForRedGlory válasza KraX (#114258) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

1., nem mondtam, hogy a Ferrari nem gyorsabb.

2., mivel te sem tudod, hogy Hamiltonban mennyi volt, total felesleges koridokkel dobalozni, amikor mint ahogy irtam is - de nem fogtad fel -, Hamilton celja nem az volt, hogy minden korben a leggyorsabb legyen, hanem valoszinuleg az, ami mindig szokott: ovni a motort es a gumit. Kimi nyilvan azert nyomta, hogy ha gaz lesz Hamilton gumijaval es ki kell allnia cserelni, akkor legyen eselye elevagni. Ez meg benne volt a pakliban a szabadedzesek alapjan...

Mar bocs, de ezt nem belatni eleg erdekes. A szamok sokszor hazudnak vagy tuloznak. Pont nem erdekel, hogy mi volt a korido kulonbseg a pl a 48. korben. A lenyeg inkabb az, hogy miert volt annyi, amennyi... Ezt meg senki nem tudja, csak okoskodik, mivel nem hallotta a pilota es a box beszelgeteseit. Innentol falra hanyt borso...

[ Szerkesztve ]

*** Home Cinema loaded: LG 55C8 + Samsung HW-Q90R

(#114261) b-type válasza badd (#114246) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Azért mert nem ez volt, ha így lett volna tálalva akkor talán fel sem tűnik. De nem itt az volt hogy ha leesik 50° alá az aszfalt hőmérséklete az már Hamilton szerencse. Leszakadt az ég és akkor neki már csak megszületni volt nehéz.
..és akkor jöttek ez a mákkirály meg egyéb m@rhaságok, hogy ez nem egyenlő feltételekkel megy, és hogy így nem a jobb nyer.
EZ volt.

Boldog új évet!

(#114262) b-type válasza b-type (#114261) üzenetére


b-type
(nagyúr)

most így újranézve a futamot, mint hasonló korú gyerekes apa szimpatizálok Kimi-vel, de érdekes helyzet, mert az ember magában elvan ha alkut köt magával, de a kisfiam előtt valszeg a dobogó tetején szeretnék állni, le van szrva mindenki, de legalább egyszer..

Boldog új évet!

(#114263) Steady74 válasza b-type (#114262) üzenetére


Steady74
(addikt)

Fordítva már megvolt :)

(#114264) .noxwill válasza Motion_Blur (#114232) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Tény, de Ferrariknak ugyanannyi esélye volt, sőt mintha Raikkönen is azt nyilatkozta volna, hogy a tempó most is megvolt.
A versenyt meg sose tudjuk meg, mert ha Hamilton tényleg letekert motorral ment, isten tudja mit kezd vele Vettel, pláne ha a versenytempó a Ferrari és a Meci között hasonló.

All→M8

(#114265) velizare válasza Steady74 (#114263) üzenetére


velizare
(veterán)

egész képzett már a srác

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114266) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Semmi bajom Vettellel de ha neadj' isten Hamilton lesz idén a VB (még bármi lehet) akkor a ferrari szurkolók nekrológjában kiemelt helyen lehet foglalkozni az esős időmérővel (főleg ha pár pont lesz köztük a diferencia) és bátran lehet mondani, hogy mázlival lezz VB a britt! Arra, hogy pl. az előző futamon vezető helyről, senkitől sem zavartatva eldobott a német 25 tuti biztos pontot azt nyilván mindenki el fogja felejteni!

Különben meg rohadt mázlista csapat a ferrari, mert sokkal több száraz verseny és időmrő van egy szezonban mint vizes!

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#114267) vhw válasza mefistofeles (#114266) üzenetére


vhw
(addikt)

Rohadt mázlista mind a kettő, mert a Mclarennek nem jut rendes motor!

;]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#114268) Csapoati válasza mefistofeles (#114266) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Meg el fogják felejteni a francia futam első kanyarját, az Azerbajdzsánban eldobott pontokat... Maradjunk annyiban, hogy szerencse ide vagy oda, még így is simán vezethetné Vettel a vb-t, nem is kevés ponttal.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114269) Don.Corleone válasza Csapoati (#114268) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Oda lehet még venni a kínai futamot ahol Verstappen megforgatta, rengeteg pont bent maradt ez nem kérdés és Hamilton számára eddig kedvezően alakultak a hétvégék. Szünet után rá kell kapcsolnia a ferrarinak ha nyerni akar, a kocsinak kedvező pályák jönnek, az ázsiai futamokat pedig Vettel kedveli. Innen már nem szabad szórni a pontokat, ha vb-t akarnak nyerni.

(#114270) ronaldo válasza Malibutomi (#114205) üzenetére


ronaldo
(őstag)

"Semmi értelme nem volt Hamiltonnak nyomnia" - nyilván így van, de ha ő úgy akarja akkor a 25. körtől a 70. korig 1.19-es köröket autózik folyamatosan, jól értem? :) Te sem így értetted szerintem.

Hamilton miután kijött és kapott egy új S gumit, nyomott egy "beijesztő" kört, hogy Vettelék higgyék azt, nem jó a taktikájuk. Nem jött be, Hamilton vissza is vett, mert neki 45 kört kellett elgurulgatnia azon a szett gumit, nem 20-at. Arról nem is szólva, hogy valószínűleg a Mercedesnél is úgy számoltak, hogy Bottas elé jön vissza Vettel, ami Bottas Vettel kiállása előtti két lila kör ellenére is meg lett volna, ha nincs az a ~2,5-3 mp-s malőr a boxban.

Hamilton 63. körben futott akkor lila körére (1.21.1) mondtam, hogy a 70. körben Vettel a 31. körös ultralágyon* ment 1.20.0-t...

*amit 27 körig Bottas szélárnyékában/turbulens légáramlataiban gyilkolt.

[ Szerkesztve ]

(#114271) ronaldo válasza BMW001 (#114219) üzenetére


ronaldo
(őstag)

Ha azt nézzük, hogy mostanában (utóbbi 10 év) egy évadban kb. 1,5 esős futam van összesen, de néha egy se, akkor elmondható, hogy f*szmák, hogy két egymást követő hétvégén, amikor nem a Mercedesnek áll a zászló, megérkezik az eső, tökéletes ütemben.

Nem emiatt hozott 50 pontot Hamilton, hiszen neki is ugyanúgy esett az eső, ha Vettel nem hibázik Németországban és a Hungaroringen megnyeri az időmérőt (amire volt is reális esélye), akkor kivédhette volna ezeket a szituációkat és jó eséllyel ő szerez 50 pontot. Ugyanakkor ez kódolva van, hogy a káoszos körülmények mindig a hátulról jövőt segítik.

(#114272) JJános válasza mefistofeles (#114266) üzenetére


JJános
(addikt)

Ez így dedó! Miért lenne így? Magadból indulsz ki? Jó lenne, ha nem ellendrukkereket, hanem drukkereket látnák itt. Ilyennel spanolni az agyakat, hogy majd biztos erre fognak hivatkozni. Kezdem gyanítani, hogy a ferrarisokat ti találtátok ki. A ferrarisok így, a ferrarisok úgy, meg a szerencse így, úgy. Ebben a sportban is kell a szerencse, mert technikai sport. De nem szerencsén múlik a győzelem, a pole. Hami sem isten, és senki más se. Legyünk már felnőttek! Aki a legjobb pozíciót szerzi, az sem, és aki a futamot nyeri az sem a szerencsén múlik. Ébresztő! Ha Lonzi nyerne, na az nagy mák lenne. Mától ne legyen ferrarisok, meg Hamiltonosok, Mercisek. Haragudjatok arra, aki hülyeségeket mond. Legyen neve annak, aki olyanokat mond. Nevesítsünk, és ne általánosítsunk, ha kérhetem. Miért kell itt is gyűlölködni, és miért hőbörgünk, ha a kedvencünk nyer? Örüljünk, de ne a másik kárára. Aki nem tudja elismerni, hogy a másik pilóta is jó, az idióta. Az pilóták em Istenek, és nem az egyetlenek az esőmenők közt. Két tizeddel elver valaki valakit esőben, az még nem nagy kunszt. Próbáljunk meg valami értékrendet kialakítani. Közösen. Ha kérhetném. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114273) Csapoati válasza Don.Corleone (#114269) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Azt azért nem írtam, mert nem a saját hibája volt. Ázsiai futamból meg már csak 3 van a pár évvel ezelőtti 6-hoz képest. :) Egyébként Hamiltonnak is volt már pechje, ugye egyszer műszaki hiba miatt kiesett, egyszer pedig a VSC/SC vette el a győzelmét, csak ezeket is sokan hajlamosak elfelejteni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114274) JJános válasza Csapoati (#114197) üzenetére


JJános
(addikt)

Amúgy ugyanígy fékezte el Kimi, amikor Hamit kilökte! Kapott érte büntit. Kapott. De ezt csak a teljesség kedvéért. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114275) b-type válasza JJános (#114272) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Kicsit olvashatnál mielőtt írsz, sztem piszkosul el vagy csúszva képben.
Hamilton nyerte ezt a futamot és 2, azaz kettő örömködő hozszólás született:
1: [link]
2: [link]
talán az enyémet is ide lehet venni, és akkor
3: [link]

..és egyik sem volt bántó, és nem azért nincs több mert az ember nem örülne, hanem mert ennyire qva sz@r a helyzet.
ennyire. ...és akkor még azt mondod hogy ellendrukkerség??!
Tudom hogy senki nem fog ezzen elgondolkodni, hiszen akkor nem jutottunk volna ide, de valójában ez a helyzet.
Hamiltonosok meg Mercedeszesek höbörögnek....aha.
Qvára nem ez a helyzet.
Az ember ha örül hát nem hozza ide, mert csak rosszabb lesz minden, oké nyert faxa ennyi.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#114276) KraX válasza mefistofeles (#114266) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ha ez lesz a helyzet ev vegen, akkor a -7 pont sokkal inkabb lehet velemenyes amit a nrmrt nagydijon jogosan/jogtalanul nem kapott meg gyakorlatilag. A vegelszamolasnal nagyon sokat szamithat. Magam reszerol megemelem a nemletezo kalapomat a gyoztes elott.

Egyet azonban erdemes megjegyezni, ha nem lenne Ferrari akkor folytatodna az az unalmas korozes az elen amit 4 evig lathattunk (a ket egyforma auto kozel sem olyan szorakoztato mint ha tobb csapat torhet az elre). Szerencsenkre felvettek a kesztyut es igy vannak izgalmak minden "oldalon".

I know kung fu!

(#114277) JJános válasza b-type (#114275) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem erről van szó. Nem a tegnapi győzelemről, ami jogos volt. A szombati után számold össze mennyi született, és mind dedós. Szabad örülni egy győzelemnek, és meg is érdemelte! Örülj, nem erről írtam. A hőzöngésről írtam. Meg arról, hogy ne általánosítsatok! Mondjátok ki a nevét aki félrebeszél. Nem a ferrarisok, hanem egy-kettő-három ferraris. 21. század, és mindenki dedós, mert csak a másik kárára tudunk örülni. Ecseteljük a másik milyen gyenge vezető, holott két-három-négy tized különbségek vannak! Stratégiák vannak. Beállítások vannak. Vezetési stílusok vannak. Lehordtátok Kimit, de felmentitek Bottast. Pedig mind a kettő ugyanúgy járt. Lehetsz elfogult, a saját csapatoddal, ez rendben van. De ha már kijöttünk az óvódából, nőjjünk fel. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114278) gabe_


gabe_
(őstag)

Így van, végre izgalmas a szezon. :))

Egyébként sokan mondják, hogy a Ferrari már átlépte a Mercit motorerő tekintetében, szeretném én is azt hinni, de szerintem sajnos nincs így. És ezt nem a Hungaroringi eredmények alapján írom. Én úgy látom, hogy nagyjából egál a helyzet, vagy még egy kicsit a Merci mindig erősebb. Az, hogy néhol a pirosak "simán" elverik a Merciket, az lehet egy csak egy jó setup eredménye, gumikezelési beállítás.

Sovány szakácsban sose bízz!

(#114279) b-type válasza JJános (#114277) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Akkor vedd már komolyan amit írsz.
1:"Meg arról, hogy ne általánosítsatok! Mondjátok ki a nevét aki félrebeszél."
vs.
2: "Lehordtátok Kimit, de felmentitek Bottast"

..mindezt egy hozszóláson belül. ..ha neveket akarsz akkor nevesíts te elsősorban.
csak mert én Bottas ütközéséről egy szót sem írtam, Kimi és Bottas összehasonlításban ez lesz az első véleményem:
nem lett nagy baj egyik esetben sem, viszont az egyik esetben nem történt pozícióvesztés, a másik esetben 15 pozíció hátrány, ami nem lényegtelen semmiség.
Viszont egyik ütközés sem volt szándékos, szal én biztos hogy nem hordtam le Kimi-t.

Boldog új évet!

(#114280) KraX


KraX
(senior tag)

Egyebkent sok esetben itt a forumon nem a tartalommal annal inkabb a stilussal vannak gondok. Ugye ahogy az okori egyiptomiak is mondtak (vicc akart lenni, mielott vki felreerti) "a stilus maga az ember".

A legjobb pozitiv pelda erre szamomra gbors kollega, akivel teljesen kulturalt formaban lehet eszmet cserelni es nem akarja ledegradalni a masikat csak azert mert o esetleg maskepp latja a dolgokat, de lehetne sorolni btype-ot csapoatit stb a teljesseg igenye nelkul. Szoval igenis lehet normalisan es a masikat nem eltaposva vitazni.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#114281) Májkii válasza gabe_ (#114278) üzenetére


Májkii
(senior tag)

Hockenheimi szektoridőket nézd meg akkor.

(#114282) Csapoati válasza JJános (#114274) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem ugyanígy, ugyanis ott Hamilton kimondottan sok helyet hagyott (ezért az 100%-ban Kimi hibája volt), míg most Vettel erősen lezárta a kanyarívet. Ezért nem is kapott az első esetért Bottas semmit.

(Egyébként a dedózás is kezd unalmas lenni :) )

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114283) JJános válasza b-type (#114279) üzenetére


JJános
(addikt)

Rendben, igazad van. De jó lenne, ha ti sem vennétek fel a kesztyűt. Sokkal többen írtak mákot a Merci drukkerek közül. Itt írnám le, hogy a Ferrari drukkerek is fejezzétek be a dedót! Mindenkinek lehet véleménye. A mák az lett volna, ha Fernandó nyeri az időmérőt, és a futamot. Hamilton sem az esőmenők legjobbika, mert Bottas vízhordót csak két, és fél tizeddel verte. Ez egy 4 km-es pályán kb. pár tíz centi. Nem kell felvenni a hülye hsz-ek stílusát. Próbáljunk felnőtt módon gondolkodni, és írni. Igen Hami a mezőny egyik legjobb pilótája. Magánélete nekem ciki, de nem foglalkozom vele. A dedót nem kell felvenni, ne írjatok neki, és ne általánosítsatok. Kérem szépen! :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114284) JJános válasza Csapoati (#114282) üzenetére


JJános
(addikt)

Mind a kettő elfékezte, és tehetetlenül csúszott. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114285) BMW001 válasza JJános (#114284) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Nezd mar meg akkor a 2db esetet ujra. Ha erre azt mondod, hogy ugyan az tortent, akkor tenyleg ne nezz tobb F1 -et.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#114286) Malibutomi válasza Csapoati (#114282) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Ez egyebkent igy igaz. Visszanezve a Vettel esetnel Bottas bal elso kereke mar nem is a palyan volt ugy probalt fekezni annyira levagta elotte a kanyart Vettel.

(#114287) erahurka válasza Malibutomi (#114286) üzenetére


erahurka
(nagyúr)
LOGOUT blog

Én is szükségtelenül élesnek éreztem Vettel ívét. Simán meglett volna a pozíció ha kicsit szélesebben veszi a kettes kanyart, Bottas a használtabb gumikkal nem tudott volna érdemben mellé gyorsítani.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#114288) Viktor77 válasza erahurka (#114287) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Egyetértek. Én egyből arra gondoltam, hogy ezt így felelőtlenség volt megcsinálni. Defekt is lehetett volna belőle, és akkor megint ki tudja hány pont mínusz. Ráadásul úgy, hogy tudta, hiába előzi meg Bottast, Hamiltont már nem fogja elkapni.

Some people move on, but not us ... not us

(#114289) Don.Corleone válasza JJános (#114284) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Nekem az első esetnél a kormánymozdulata elég beszédes, no mind1. Mindenki máshogy látja, szokás szerint, de egy a lényeg, Vettel balfék és nem büntették. :DDD Viccet félre téve tegnap Bottas eléggé leírta magát pár kör alatt, viszont Hamiltontól még nagyobb pofont kapott ami a köridőket illeti.

(#114290) Csapoati válasza Don.Corleone (#114289) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Miért kell megint sarkítani? Senki nem mondta, hogy Vettel a hibás, csak egyszerűen szűk ívet választott, ahol Bottas már nem tudott normálisan lefékezni. Úgynevezett versenybaleset.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114291) BMW001 válasza erahurka (#114287) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Vettelnek rendszeresen durran el az agya kielezett szituaciokban, es ennek eredmenyekeppen foloslegesen agressziv manovereket alkalmaz. A csapatfonok helyeben biztosan leultem volna beszelni vele errol a tegnapi eset utan is, mert teljesen szuksegtelen volt ilyen szintu agressziv elevagas. A sajat es a csapat pontjaival jatszott, osszeteheti a kezet, hogy ott nem adta meg magat a hatso gumi. Az esetek 90% -aban ilyenkor jon a defekt. Szoval ha valakinek szerencseje volt tegnap, az pont Sebastian.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#114292) Malibutomi válasza Don.Corleone (#114289) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Teljesen tisztan latszik hogy
1. Vettel nincs teljesen elotte mikor elkezd befordulni (Bottas elso kereke meg a hatso mellett van)

2. Nem hagy eleg helyet

Nam er buntetest, versenybaleset, de szerintem Vettel egy kicsit tul optimista volt, es majdnem sikerult kinullaznia sajat magat.

[ Szerkesztve ]

(#114293) Don.Corleone válasza Csapoati (#114290) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

A sarkítást már megtették előttem jó páran. Ezzel lehetne vitatkozni, hogy ő ott miért nem tudott fékezni amikor kristálytisztán látta hogy verve van és a pozíció a németé, de a bírák meghozták az ítéletet, innentől kezdve pazarlás minden leütött karakter. Kíváncsi lettem volna ha a harciassága defektet eredményez, akkor is versenybalesetnek minősül, mert kisebb csoda hogy ott nem lett defekt.

(#114292) Malibutomi - a teljesség igénye végett érdemes lenne a szabálykönyv megfelelő részeit is felhozni, mikor kié egy pozíció egy előzés végrehajtása után. Bottas első szárnya volt egy vonalban Vettel hátsó szárnyával-kerekével, ahogy te is írtad, innentől kezdve a németé volt a pozíció, Bottasnak már nem volt sansza visszavenni a 2. helyet, a 2-3-as kanyart ismerve innen ez volt döntve a felállás.
Jogos felvetés, hogy Vettel választhatott volna nagyobb ívet, de az is jogos felvetés, hogy Bottas észlelve ezt a szituációt simán el kellett volna vennie, vert helyzetben volt, fékezhetett volna előbb és megpróbálni bekanyarodni. Ric ellen már abszolút kontrollálatlanul ment, fejben szétesve.

[ Szerkesztve ]

(#114294) _drk válasza Malibutomi (#114292) üzenetére


_drk
(senior tag)

Bottasnak telibe kellett volna vernije. Toto iratta is volna az 5 éves vizhordós szerződést, vacsival mindennel.

(#114295) Leon77 válasza _drk (#114294) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Azért elég ciki volt, amit utána csinált. És miután kitolta Ricciardot annyi esze sem volt, hogy visszaengedje, hátha akkor nem büntetik. Ennek az esélyét sem hagyta meg :U

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#114296) 3L1T3 válasza Malibutomi (#114292) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

Ezt a kanyart eleve nem kezdi meg épeszű pilóta úgy ahogy Bottas szerette volna.

(#114297) Malibutomi válasza 3L1T3 (#114296) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Kiveve ugye ha baloldalt a palya szele van jobboldalt meg egy masik auto, ugyanis magassagi kormany tovabbra sincs a kocsikon :)

Szerintem egyszeru ez, Bottas alabecsulte a sebessegkulonbseget, nem gondolta hogy Vettel ele tud kanyarodni.

Vettel meg tulbecsulte es azt hitte mar boven elotte van. Mazlistak hogy nem estek kimindketten.

(#114298) 3L1T3 válasza Malibutomi (#114297) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

Igen én is így gondolom, versenybaleset annyi biztos. Okkal nem büntették. Ettől függetlenül itt Bottas adta a lepattanót Vettelnek.

(#114299) velizare


velizare
(veterán)

ricciardo egyujjas tisztelgése bottas előtt

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114300) Zoleee83 válasza velizare (#114299) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

És milyen igaza volt! :K
Bottasból soha nem lesz világbajnok, nincs meg benne a tűz, ellenben RIC ott van a szeren, ha lenne egy jó vas alatta sokkal többre lenne képes.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.