Hirdetés

2020. január 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113351) Tsa-bika válasza Tapsyfüles (#113349) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Egyetértek. Alo F1 VB és Le Mans nyertes, a helyében ez lenne az utolsó évem F1-ben és mennék Indycarba. Ha behúz egy Indycar VB-t és egy Indianapolis 500-at...omg gondold ezt az életrajzot...

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#113352) cyberkind válasza Lauda (#113350) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Még mielőtt a nagy helyfoglalós témában elfeledkeznétek az igazi helyfoglalókról, megemlítem őket, ők konkrétan a fizetős pilóták, akik nagy része szar, kár szépíteni, na most ehhez képest ha egy legenda egy jobb kocsiban nonstop az utolsó helyen végezne, az többet ér mint bármely fizetős pilóta, és Schumi nem volt ennyire gyatra.

(#113351) Tsa-bika
Rajta nem múlik semmi, amit kilehet hozni az adott technikából, ő kihozza, az már más kérdés, hogy tényleg szenvedés ami vele megy, de amíg ezt valamilyen módon élvezi, csinálja, épp elég szar lesz akkor ha még egy legendával kevesebb lesz.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#113353) BMW001 válasza Lauda (#113350) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

A Mercist biztosan. :) De Te irtad a Ferraris utolso 2 evet. Azt a Schumit meg biztosan nem verte volna se tonkre, se sehogyan.
Azt azert meg kell erteni, hogy volt egy nagyobb kihagyasa, serulese is. Sem a regeneracioja nem volt mar a regi, sem az alkalmazkodo kepessege. Ellenben ha nem hagyta volna abba, akkor a teljesitmenye sem zuhant volna akkorat.
A Merci egyebkent azert ragaszkodott hozza, mert az auto fejleszteseben hozzaadott erteket hordozott, ami akkor a legfontosabb volt a csapatnak. Egy fiatal pilota ezen a teren meg nagyon gyenge.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#113354) Tapsyfüles válasza Tsa-bika (#113351) üzenetére


Tapsyfüles
(aktív tag)

Az rohadt jó lenne ha Indycar VB, és Indi 500-at is megnyerné, az nagyon nagy megnyugvás lenne számára.

(#113355) Lauda válasza BMW001 (#113353) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Azt szerintem sem.

(#113356) b-type válasza Lauda (#113350) üzenetére


b-type
(nagyúr)

teljesen és tökéletesen más véleményen vagyok :)
Sztem minden feltörekvő versenyző a seggét verdesheti a pályához ha egy ilyen nagy névvel tud egy pályán versenyezni, pláne ha meg tudja verni. AZ valami.
Verstappen meg hiába qva nagy tehetség, ha beültették volna Schumacher helyére, akkor az eltelt évek után azt mondanám hogy baromira nem érte meg. ...ezeket az éveket nyugodtan eltölthette volna más autóban is.
De mondom, még Hamilton-l kapcsolatban is így gondolom.
Sőt én pl. nem kedvelem Rossi-t, de vele is uezen a véleményen vagyok, addig kell megbecsülni amíg a mezőnyben versenyez, mert ha már lelép akkor le van lépve.

Boldog új évet!

(#113357) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Jönnek az Ferrari újabb motorfejlesztései: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#113358) Csapoati válasza Motion_Blur (#113357) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Akkor ugorjunk 2019-re. :D

b-type: Igen, ezért pl Alonsónak is marha sokat jelent, hogy az egyik vb-címéhez Schumit győzte le. Talán Hamilton is mondta, hogy nagy kár, hogy nem mehetett Schumi ellen (nyilván 2010 előtt mondta, utána meg hát... Többször körözte le talán, mint megelőzte, bár a 2011-es monzai harcuk elég menő volt).

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#113359) Lauda válasza b-type (#113356) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Muszáj a sportágnak megújulni, frissülni. Lehetőséget kell adni a felnövekvő tehetségeknek is, hogy jó autóba üljenek. Ha ez nem így lenne (túlozni fogok) öregemberek kocsikáznának körbe-körbe, a f1 sem tudna fejlődni, mivel nem tudnák kihajtani az autóban rejlő lehetőségeket. Annak meg megint nincs értelme, hogy az újoncot beülteted a mercibe, a schumachereket meg hulladékba, csak hogy ne hagyja abba. ;)

(#113360) BMW001 válasza Motion_Blur (#113357) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Akkor a Merciknek mar fel sem kell allni a rajtracsra, lehet 2019 -re fejleszteni.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#113361) b-type válasza Lauda (#113359) üzenetére


b-type
(nagyúr)

?
Mivel két autója van egy csapatnak ez nem hiszem hogy valós probléma lenne.

Boldog új évet!

(#113362) gbors válasza Lauda (#113359) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Én jelenleg a két "öregembernél" sokkal nagyobb mocsárnak látom, hogy a nagycsapatok összeállításában nincs mozgás - én azon szurkoltam (nyilván hiába), hogy Hamilton igazoljon el valahová, akkor lett volna pezsgés rendesen.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#113363) DS39 válasza gbors (#113362) üzenetére


DS39
(veterán)

Kimi még nem biztos. Bár olyan 90%.

(#113364) gabe_ válasza gbors (#113362) üzenetére


gabe_
(őstag)

Ham bolond lenne eligazolni máshova...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#113365) gF


gF
(senior tag)

A mai napról pár fotó: [link]

[ Szerkesztve ]

(#113366) gbors válasza gabe_ (#113364) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Attól függ, milyen céljai vannak még az F1-ben.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#113367) Motion_Blur válasza gbors (#113366) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Feltételezem az ami eddig is: a leggyorsabb autóban és a legerősebb csapatban VB címeket nyerni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#113368) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Mondjatok olyan példát, amikor valakit befizetett a faterja egy csapatba, és ebből jól jött ki a csapat. Szerintem ezek az befizetések tuti bukták, itt nem csak a pilótákra, hanem a motorgyártókra és a nagy főszponzorokra gondolok.
A pilóta verziónál már az is nagyon gáz, hogy állandóan összetöri a gépet, nem tudnak fejleszteni, nem tudnak elég időt a pályán tölteni, stb,
de ami minden befizetésre igaz lehet, az a végén a kiszállásnál az oboa.
Ez jön most el a Williamsnél, és lehet, hogy elkezdődik a FI-val. De motorgyártókkal is végig lehet követni. A BMW kiszállt a Williams mögül, a Mercedes a Mclaren mögül, vagy legutóbb a Honda a Mclaren megül.

Amíg rátelepednek egy-egy csapatra, addig nincs gond, mert jön a lé, de, ha vége szakad, akkor az olyan, mint a lélegeztető gép levétele.

Igazából a pénzzel van a gond, marha keveset fizetnek ezek a faterok vagy akár motorgyártók a szolgáltatásért:
A Williamses gyerek faterja fizet 1x az ülésért,
aztán állítólag a törött autókat is fizeti,
de nem fizet arra, hogy a Williams mehetne profi pilótával is,
valamint nem fizeti meg az élősködés alatt elszenvedett kiesett pályaidőt, a kocsi fejlesztéséből ki nem vett részt,
és így a csapat kárát középtávon. Ezt a kiesést dollár 100 milliós tételnek lehetne leírni, a Williamsnek valszeg 100 millióba kerülne most visszajutni a Massa-Bottas éra teljesítményi szintjére, ami mondjuk manapság a középmezőny sűrű eleje.
Ez pedig pontokban is mérhető, a pontok pedig pénzt érnek a tabellán elfoglalt hely miatt. A 10. hely nem tudom mennyivel kevesebbet fizet, mint akár a 5-6. hely.
Mert annyi pénzük azért volt a fizetős pilótázás előtt, hogy ugyanazt, mint a FI, megcsinálják.

[ Szerkesztve ]

(#113369) cyberkind válasza Motion_Blur (#113367) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Megdönti Schumi rekordját azt szevasz, lelép mint aki jól végezte dolgát. :)

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#113370) gbors válasza Motion_Blur (#113367) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Miért, eddig ezt akarta? A harmadik címéig bevallottan igen, azóta ez sokkal kevésbé szerepel fókuszban a kommunikációjában. Szerintem az a nagy helyzet, hogy a fotelból halvány fogalmunk sincs, mi motivál egy 10 éve full reflektorfényben lévő, magát betegre kereső és nyerő, milliós rajongótáborral rendelkező embert. A "feltámasztjuk a halottaiból a Ferrarit", ami Schumachernél is és Vettelnél is fontos faktor volt, szerintem még az átlátható és egyszerű motivációk közé tartozik.

[ Szerkesztve ]

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#113371) Csapoati válasza Motion_Blur (#113367) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Kinek nem ez? :D

gF: A hétvégi GT Open közvetítéséből is feltűnt, hogy a brit és német pályával ellentétben nálunk idén milyen gyönyörű zöld a fű. Pont fordítva szokott lenni, de most itthon kimondottan csapadékos volt a július.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#113372) cyberkind válasza Csapoati (#113371) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Alonso-nak. :K

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#113373) gF válasza Csapoati (#113371) üzenetére


gF
(senior tag)

Igen ez nekem is feltűnt, de határozottan szebb így.
Remélem vasárnap is csapadékos idő lesz! ;]

(#113374) vhw válasza gF (#113365) üzenetére


vhw
(addikt)

Tetszik a célegyenes oldalában a szabvány, bármelyik zsáktelepülésen is megtalálható csatorna rács... :))

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#113375) Csapoati válasza cyberkind (#113372) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Neki is ez, csak nincs rá realitása. Apropó, Alonso:

Fernando Alonso says 70% of the recent work on McLaren's troublesome Formula 1 car was focused on 2019 and it has only brought one proper upgrade so far this year.

:DDD

McLaren admitted during the British Grand Prix weekend the MCL33 has less downforce than its 2017 F1 car, and the team has been using recent Friday practice sessions to try experimental parts to trace the problem.

:DDD :DDD :DDD

Na tehát, akkor majd jövőre aztán most már de tényleg igaziból megmutatja a McLaren!!!4!

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#113376) gbors válasza Csapoati (#113375) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, aztán "unfortunately, James joined too late to have significant impact on this year's car...". Stb.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#113377) erahurka válasza Csapoati (#113375) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Jövőre azért remélem tényleg jobbak lesznek. :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#113378) vhw válasza Csapoati (#113375) üzenetére


vhw
(addikt)

Miért? Tény, hogy az éven az orrkúpon kívül nem sok minden fejlesztés érkezett.
Meg hogy volt fél évük beletaposni egy olyan gyártó motorját az autójukba, akivel nem rendelkeztek semmilyen megelőző közös múlttal.
A '17-es hullámvölgyből, már csak tartanak ott mint sikeresebb Hondás '16-ban, aztán, hogy mi lesz a trend... Legalább a motor most már hoz egy minimum szintet.

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#113379) Csapoati válasza vhw (#113378) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Pont ez a szomorú, hogy a jobb motorral is alig tartanak csak előrébb, pedig arc volt ám rendesen a szezon előtt. Az eddigi egy upgrade meg szintén a vicc kategóriát erősíti.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#113380) vhw válasza Csapoati (#113379) üzenetére


vhw
(addikt)

Kétségtelen, hogy mertek nagyot álmodni.
Jelenleg meg a valóság, hogy elmegy melletük a mezőny; a gyári Renault előrébb lépett, a Ferrari motoros csapatok az utóbbi versenyeken szintén...
Ami volt kis lendület, versenyképesség (és vagy/szerencse) az évad elején az elolvadt - fejlesztés nem jön. Nincs itt semmi meglepő. Talán hihető is, hogy már "nyíltan" '19-re terveznek. (Vagy már a háttérben megvan jövőre is Alonso, és ezért engedik el most ezt a szezont, vagy számítanak valaki másra; akár Raikkönen, akár más. Illetve lehetnek akár szabadesésben is... ha nem is lesz nagyágyú náluk, üresen úgyse marad autó, ekkor megint felesleges erre a szezonra ész nélkül költeni)
Ott csak nem tartanak még, hogy nincs pénz, vagy szakmai tudás a fejlesztésre.

[ Szerkesztve ]

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#113381) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Kíváncsi leszek a Red Bull tempóra, én stabilan 3. erőnek várom őket. Nagyobb a motorerő hátrányuk mint tavaly, és akkor is kaptak időmérőn bő 5 tizedet és csak a harmadik sorból tudtak indulni.

Sőt, ha megnézzük a Merci tempóját a hockenheimi 3. szektorban én simán esélyesnek tartom őket a pole-ra.

Tavaly óta megcserélődtek az erősségek-gyengeségek, egyedül talán a hosszabb tengelytáv lehet problémás a csiki-csukiban, azt leszámítva erős lesz a Merci a 2-3. szektorban. Ferrari majd gyalul az egyesben, kérdés tud-e akkorát hogy elég legyen.

Ja és most már 33 fokot jósolnak :C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#113382) velizare válasza erahurka (#113377) üzenetére


velizare
(veterán)

nem lesz túlságosan nehéz dolguk, mivel várhatóan a force india még tovább fog gyengülni jövőre. már most is ott tartanak, hogy feleannyi pontjuk van, mint tavaly ilyenkor.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#113383) snecy20 válasza Motion_Blur (#113381) üzenetére


snecy20
(veterán)

Majd megint behúzza a RedBull a pénteket, aztán szombaton meg sima 3. erő lesznek +0.6-tal. :D

(#113384) Don.Corleone válasza b-type (#113263) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Bár egy kicsit megkések a reagálással, mostanság kevés az időm pötyögni, de jó volt olvasni a gondolataidat mert én is ebbe az "idealista" táborba tartozok. :DDD Én úgy gondolom hogy ezekben a véleményekben is van ráció, hogy Alo is benne van hogy nem tud topcsapathoz menni, Bottas vízhordó, ez egyfelől adódik az ambícióikból és a személyiségükből is, de önmagával az f1-el van egy baromi nagy probléma és ez a helyzet tökéletesen bemutatja. Maradjunk ennél a példánál. Amikor Nico bejelentette hogy enged a nadrágszíjon és itt hagyja ezt a száguldó cirkuszt, én azt mondtam, hogy ekkora esélye Alonak a büdös életben nem lesz, minden követ meg kell mozgatni, akár anyagilag is lemondani az igényekről, de ott az üres ülés a mercinél. Egy másik felületen is aktív vagyok, ott beszéltük és elemezgettük a helyzetet, de ami a bejelentés után jött, hát elkeserített és végérvényesen kikristályosodott a kép, hogy ez az egész tényleg egy baromi nagy üzlet. Nem a csapat van a pilóta felett hanem fordítva, na ez a nagyon szomorú. Egy olyan párostól lett megfosztva a nézőközönség amire biztos hosszú-hosszú évtizedig emlékeztünk volna. Ham is lobbizott hogy milyen jó lenne Alo ellen csatázni, majd amikor ez az ajtó nyitva volt, gyorsan ment az ellen oldalra és szónokolta az a csapat nem működne. Toto pedig andom generátorral ismét hozott egy nyilatkozatot amiben próbált értelmes indokokkal érvelni miért jó Bottas. Lehetne osztani szorozni mert ebben a spanyolnak is van némi sara, de rossz hogy nincs ráció a mezőnyben, le vannak évekre előre fektetve a lapok. A motogp pedig én úgy gondolom minden összehasonlítást nyer manapság és az utóbbi jó pár évben, ott harc van, csata, kerék a kerék ellen egészen az utolsó körig, tizedeken-századokon belül, csapaton belül a két nagyágyú nem ismeretlen fogalom. Innen nézve ott a példa ahonnan lehetne ihletet meríteni, de hát a üzlet az üzlet, sajnos.

(#113385) snecy20 válasza Don.Corleone (#113384) üzenetére


snecy20
(veterán)

"Ham is lobbizott hogy milyen jó lenne Alo ellen csatázni"

Azt én nem tekintettem tőle őszinte dolognak. :)
Még Bottas is sokszor a nyakára tud lépni sebességileg, nem annyira akarna ő Alonso-t maga mellé.

(#113386) Don.Corleone válasza snecy20 (#113385) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Valóban, próbáltam diplomatikus lenni és nem a teljes Ham bázis haragját magamra szítani. :DDD Akkoriban lehozott pár nyilatkozatot, tavaly mexikó után is pl. hogy jó vele meccselni és milyen "jó" lenne ha a meki magára találna. De emlékszek olyanra is, amikor sajtótájékoztatón megkérdezték a jelenlévő pilótákat kinek mi lenne egy kérése az f1-ben, Alo egyenlő motorokat kérne, amire viccesen hozzáfűzte az angol, ő nem adna neki. :D Na ezért is vagyok haragos erre a sztorira, mert pazar lett volna az ő versengésük, nagyon nagy kár hogy 1 év jutott belőle.

(#113387) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#113388) snecy20


snecy20
(veterán)

Épp nézem hogy kb. féltávnál vagyunk, és már most megy a konstruktőri 3. RedBull a 4. Renault előtt 130 ponttal, ami év végére gondolom lesz duplaennyi is...
Azt hiszen különösképpen nem kell majd a RedBull-nak aggódnia a Hondára váltás miatt, ez egy akkora légüres térnek tűnik, hogy még az elfüstölésekkel és hátrasorolásokkal együtt is lazán tartani tudják majd a poziciójukat a Ferrari és a Merci mögött.

(#113389) KraX válasza Motion_Blur (#113381) üzenetére


KraX
(senior tag)

De tavaly rosszabb konstrukcioval versenyeztek. En elso vagy max masodik eronek varom oket. Itt nagyon kevesse lesz meghatarozo a motorero az egy darab hosszabb celegyenes miatt. A palya nagy leszorito erot es mechanikai tapadast kovetel meg amiben az idei RB a legjobb (lsd meg Monaco). Max ott lesz az elso sorban szerintem. Megkepodnek ha nem igy lenne.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#113390) Tsa-bika válasza KraX (#113389) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Én is mindkét RB-t az első 5-be várom, kérdés, hogy a versenyt kibírják-e az autók. Remélem kapnak laza záport a versenyre, vagy full nedves de fokozatosan száradó pálya lesz, mi futam lenne :C

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#113391) KraX válasza Tsa-bika (#113390) üzenetére


KraX
(senior tag)

En meg azt remelem, hogy szaraz, forro futam lesz. Ha esik a Ferrarik betliznek ami most nagyon nem jonne jol. Maximalni kell a pontokat es kokemenyen dolgozni. Csak akkor nyerhetnek.

I know kung fu!

(#113392) velizare


velizare
(veterán)

ric kocsijában szétkapták a váltót, is kicserélték a 2. és 4. fokozat fogaskerekeit.

marchionne halálában is tett valami jót kiminek - nem kell nyilatkoznia, és sajttájra mennie a hétvégén egy ferrarisnak sem. #riszpekt

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#113393) KraX válasza velizare (#113392) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezert is irtam, hogy Max lehet az egyik befuto idomeron es a versenyen. Ricciardot jo esellyel hatrasoroljak gondolom.

I know kung fu!

(#113394) velizare válasza KraX (#113393) üzenetére


velizare
(veterán)

ezért nem fogják, csak ha a váltó bekrepál annyira, hogy cserélni kelljen. bár mondjuk elvileg kiesett a múlt héten, ilyenkor nem cserélheti ki bünti nélkül?
mod: de igen, megnéztem.

amiért ric rajtbüntit kaphat, az az, ha új motort vételez. nagyon kicseszett vele a renault a múlt héten. de elvileg az lesz, hogy egy régit raknak vissza a kocsijába, hogy ne kapjon büntit, mondván, itt úgysem számít annyira sokat, mennyi paci maradt meg a ménesben. viszont ha a kánikulában ez is kidől alóla, verseny közben, akkor kurv@ mérges lesz, és joggal.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#113395) Tsa-bika válasza KraX (#113391) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

Egyik Top 3-as favorit versenyem pont nedves de fokozatosan száradó pályás volt és azóta ez (is) a fétisem ;] (2010, Ausztrállia)

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#113396) snecy20 válasza Tsa-bika (#113395) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez azért van, mert ilyen esetben azért a mezőny egy nagyrésze mellényúl, párak meg nagyon belenyúlnak.
Pl. ember nem gondolná hogy ilyen magas szinten, ami a technikai háttreret illeti, ennyire elment a RedBull rossz irányba a Német Nagydíjon a gumitaktikát illetően, meg még páran mindig pont a rossz gumitípusra váltottak. Aki meg maradt mindvégig azon amin volt, lásd Hamilton, bejött minden. :)

(#113397) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Tavalyi FP1, FP2-t Riki nyerte, mindkettőt 1:18.4xx-es idővel.

Egyelőre csak 38 fokos az aszfalt, lesz ez délután 50 fölött is :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#113398) JColee


JColee
(őstag)

Szujó már összevissza beszél "Sergio Marchione képviselte volna a ferrari csapatot a pénteki csapatvezetői sajtótájékoztatón ...." :W

(#113399) Motion_Blur válasza JColee (#113398) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Inkább Wébert nézném/hallgatnám a boxutcában elemezve a finomságokat :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#113400) Tsa-bika válasza JColee (#113398) üzenetére


Tsa-bika
(senior tag)

[link]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.