Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110001) gbors


gbors
(nagyúr)

Namost az OK, hogy Monaco-ban nem lehet előzni, de itt sem, a 3 DRS zónával? Több olyan meccs is volt a futamon, aminek sima előzéssel kellett volna végződnie, és mégsem...
A verseny amúgy jól indult, Verstappen és Bottas meccse zseniális volt, Kimi meg már rögtön az elején jelezte, hogy ezen a futamon nem szeretne faktor lenni ;]
Stroll és Hartley ütközésénél nekem nagyon úgy tűnt, hogy az egészet az okozta, hogy Stroll túlzottan ráhúzott Hartley-ra, akinek a szárnya kivágta a bal elsőjét, és utána már mindenki utas volt.
Az első pár körben ott volt a taktikai feszültség, aztán lassan világossá vált, hogy itt senki nem fog megelőzni senkit, és onnantól a futam kuka.

Tudom, hogy sokaknak tetszett a bakui kör, de én eddig 7-ből 7 rossz versenyt láttam idén. Ironikus módon könnyen lehet, hogy a sok szar futamból lesz egy izgalmas VB-meccs.

[ Szerkesztve ]

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#110002) velizare válasza omfgk (#109966) üzenetére


velizare
(veterán)

főleg, ha csak vettel kapja meg az új speces motort. de igen, nem jönnek össze neki a dolgok. mondjuk ezzel a futammal vettelen kívül nem tudom, hogy ki elégedett maradéktalanul.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#110003) Csapoati válasza omfgk (#109994) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Bizony, szerintem sokkal nagyobb fölénye volt itt, mint amennyit a végén mutatott az eredményjelző.

cain69: Szerintem Verstappen elégedett lehet, ebben ennyi volt a max (Max :D).

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#110004) guftabi96 válasza Motion_Blur (#109982) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Valami modell. Nem hiszem el, hogy nem tudtak valami olyan kanadai hírességet találni a leintéshez, aki nem azért híres "mert visszaveri a fényt".

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#110005) Misi 007


Misi 007
(Közösségépítő)

Szebben nem is alakulhatott volna a hétvége! :)

[ Szerkesztve ]

(#110006) erahurka válasza csako (#109996) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Milyen érdekes... Hölgy. És ugye a busz is megjött a pálya felett. Szujónak nem állt össze ez a 2 óra.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#110007) csako válasza JJános (#109999) üzenetére


csako
(addikt)

Egyébként ezeknél a sztároknál nem úgy van, hogy odaállítanak mellé valaki hozzáértőt és "szólok, ha lengetned kell"? :D Mert én nem feltétlenül csak őt hibáztatnám.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#110008) omfgk válasza velizare (#110002) üzenetére


omfgk
(aktív tag)

Nem Vettel az aki rendszeresen elcseszi az időmérőket.

Utoljára a 2016-os idényben volt képes Kimi tartani a lépést vele.
17-ben már egyértelmű volt a sorrend.

(#110006) erahurka : Azért a Wéber féle milligramm-mikrogramm is csúnya volt. :C

[ Szerkesztve ]

May the forces of evil become confused on the way to your house. - GC

(#110009) Motion_Blur válasza Hory84 (#109998) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Akartam írni, de szuperlágyon is megvolt Vettel tempóelőnye.

Örülök a VET-HAM 1-5-nek, de maga verseny bűnrossz volt.

Most hétvégén pörgettem végig a 2000-es szezon versenyeit, sokkal de sokkal több akció és izgalom volt minden versenyen, mint ebben a grammra kimért, 5000x leszimulált, modernkori F1-ben.. itt ha a gép azt mondja hogy mindenki álljon be egymástól 2mp-re mert így lesz a legjobb átlag köridő verseny végére, akkor mindeki levonatozza a futamot. Hányinger.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#110010) quailstorm válasza Motion_Blur (#110009) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Én inkább azt láttam, hogy nagy tempókülönbség nélkül lehetetlen volt előzni.
Se Alonso, se Grosjean a végén, se Räi a friss gumin, senki se tudott alkotni.
Ric ugye elévágott, az se előzés, amik voltak rendesen, azok meg jobbára valami nagy gumikülönbség miatt.

Gro az utolsó körökben 400-600 ezredre volt az előtte haladótól és semmi.

[ Szerkesztve ]

(#110011) guftabi96


guftabi96
(addikt)

:DDD :DDD :C

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#110012) b-type válasza Motion_Blur (#110009) üzenetére


b-type
(nagyúr)

igen, elég semmi volt.

Alonso..komolyan úgy kb. lezárnám ezt a történetet a McLaren-l, ..ha át akar menni az Indy-be akkor menjen egy ottani jó csapathoz, és kész.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#110013) arn válasza Motion_Blur (#110009) üzenetére


arn
(nagyúr)

en ezert orulnek, ha megszuntetnek a radiokapcsolatot. csak akkor avatkozzanak kozbe, ha vmi veszely van, amugy dontson el mindent a pilota - mikor megy boxba, etc. sokkal nagyobb lenne az emberi tenyezo, tobb lenne hiba is.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#110014) Csapoati válasza arn (#110013) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A DTM-ben ugye meglépték már nagyjából ezt, én is megnézném, hogy az F1 milyen lenne a folyamatos rádiózás nélkül.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#110015) BMW001 válasza arn (#110013) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Tul komplikaltak ezek az autok ahhoz. A pilota nem tudja olvasgatni a manualt egesz verseny alatt, a csapat nem tudja a beallitasokat piszkalni, igy a versenyzok ra vannak utalva a radiora.
Ez egy egyszeru motorformulaval mukodne...

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#110016) gbors


gbors
(nagyúr)

Érdekességként megnéztem, mi a helyzet a motorok versenyében - nem számítottam erre az eredményre:
Mercedes: 238
Renault: 230
Ferrari: 220
Honda: 19

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#110017) omfgk válasza gbors (#110016) üzenetére


omfgk
(aktív tag)

A Honda az csak 1 csapat, a többi meg 3-3.

May the forces of evil become confused on the way to your house. - GC

(#110018) arn válasza BMW001 (#110015) üzenetére


arn
(nagyúr)

le kell egyszerusiteni a technikat annyira, hogy vezetheto legyen... kapjon visszajelzeseket az autorol. amugy nem talalok ki semmit, minden normalis auto igy mukodik :D igazabol az nem valos, hogy egy urhajonyi ember gondoskodik egy autorol, es egy szerverkozpont szamol minden lehetoseget. meg tudnak a pilotak oldani, illetve eloterbe is kerulne az intelligencia.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#110019) Malachi


Malachi
(addikt)

újabb elpocsékolt 2 óra, de legalább vasárnap este, amikor az ember már nem nagyon csinál semmit.

(#110020) DS39 válasza omfgk (#110017) üzenetére


DS39
(veterán)

Igen bár szerintem nem erre gondolt.
A Renault 4 autó (McLaren nudli), Mercedes 4 autó (Williams nudli), Ferrari 2 autó (Haas és Sauber nudli)

(#110021) Motion_Blur válasza quailstorm (#110010) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Vettel belsőt inkább ne is mutatták volna... mindenki vitorlázott, gurított, stb.. de senki nem versenyzett.

Tankolást vissza kell hozni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#110022) EmberXY válasza Leon77 (#109995) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Az az érdekes, hogy a 68. kör eredménye számít a hibás leintés miatt. És állítólag nem a csajszi hibázott, hanem rosszkor adták ki a jelet. [link]

Up the Irons!

(#110023) Leon77 válasza BMW001 (#110015) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Egyszerű motorformula.... Formula E a jövőben a 2 sport találkozni fog. És az elektromotor marad hajtasnak. Kérdés, hogy hány év kell ehhez. Mondom ezt úgy, gogy megorulok a v10, v8 hangjaert.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#110024) Leon77 válasza EmberXY (#110022) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Nem tudom melyik a rosszabb ;)

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#110025) Leon77 válasza Motion_Blur (#110021) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Az sem oldana meg semmit. A számítógépes szimuláció felfalna ezt a taktikai elemet is.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#110026) EmberXY válasza Leon77 (#110024) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Egyformán botrány mind a kettő... Még "szerencse", hogy nem volt előzés még az utolsó 2 körben.

Up the Irons!

(#110027) arn válasza EmberXY (#110022) üzenetére


arn
(nagyúr)

nyilvanvalo, hogy nem felperdult oda, megragadva a zaszlot, es leintette a futamot :D

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#110028) EmberXY válasza arn (#110027) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Így utólag igen. ;]

Up the Irons!

(#110029) twi452 válasza arn (#110027) üzenetére


twi452
(senior tag)

De azért a kultúr keménymag itt is rögtön előjött pár emberből.. :)

[ Szerkesztve ]

(#110030) KraX válasza Motion_Blur (#109982) üzenetére


KraX
(senior tag)

Bocsasson meg a vilag, de miert kell amatoroket beengedni egy sport versenyre?? Ennyire ne legyunk mar PC-k... :/

I know kung fu!

(#110031) Motion_Blur válasza KraX (#110030) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Hányok ezektől már... és valszeg ez az idióta kis liba azt se tudja mi az a Forma-1, de ő inti le mert hogy Kanada annyira elfogadó meg annyira píszí hogy Dalmata néni is leintheti a futamot...

Nem a rajtrácslányokat kellett volna kitiltani hanem az ilyen VIP vendégeket.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#110032) badd


badd
(tag)

mondjuk azzal szapulni, minősíteni, hogy pigmenthiányos bőrbeteg, az eléggé...khm. és még itt szokták kritizálni a facebook kommentek színvonalát... :U

a többivel persze egyet értek, hogy ne fogalmatlanok lengessék azt a zászlót, de ezt kultúráltabban is meg lehet fogalmazni, PC ide-oda.

[ Szerkesztve ]

(#110033) velizare válasza Motion_Blur (#110031) üzenetére


velizare
(veterán)

ne vicceljünk már, tök unalmas verseny volt, senki nem akart semmit. illetve de, ric még ment volna egy gyors kört. na bumm. nyugodtan leinthették volna nem 1, hanem 41 körrel korábban is.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#110034) mg1992mg válasza Csapoati (#109990) üzenetére


mg1992mg
(senior tag)

Sajnos nem azzal, akivel kellene...

Samsung Galaxy S9+, Nintendo Switch

(#110035) AMD Power válasza Malachi (#110019) üzenetére


AMD Power
(titán)

Pontosan. Gondold el akkor milyen rossz lenne ha az ember a napjat erre aldozza fel. Program lemondas stb mert futam van.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#110036) aki33


aki33
(csendes tag)

Martin Brundle, a Sky szakértője megkérdőjelezte a 2007-es világbajnok helyét a Ferrarinál. „Ha egy pilóta pontosan ugyanolyan autóval húsz kör elteltével húsz másodperccel lemarad a csapattársától, akkor adódik a kérdés, hogy valóban a megfelelő versenyző ül-e a volán mögött” – fogalmazta meg kritikáját az egykori F1-es pilóta.

(#110037) JJános válasza csako (#110007) üzenetére


JJános
(addikt)

Igazad van, de pont olyan adta neki a zászlót, akinek normális felesége van, és nem feltételezte, hogy ez a nő túljátsza a szerepét. Szájába kellett volna rágnia? Még most is röhögök, és ami a poén, hogy akár ki is lenget, az a verseny végét jelenti. :DDD

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#110038) JJános válasza aki33 (#110036) üzenetére


JJános
(addikt)

Kimi tét nélkül futott tegnap. Akár ki is mehetett volna még egyszer gumit cserélni. Amikor Hami feltekerte a motort, akkor Kimi még ott volt olyan 4.5-5 mp környékén.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#110039) Csapoati válasza aki33 (#110036) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Akkor egyetértünk Brundle-el, szerintem is botrányos volt Kimi lemaradása. Mondaná az ember, hogy úgyis csak Vettel a lényeg a Ferrarinál (mert ez így is van), de a konstruktőrit emiatt fogják bukni.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#110040) [CS]Blade2 válasza Leon77 (#110023) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Elvileg egy olyan FormulaE-s akkupack 100%-ra feltöltve 1 kört bírna ki a F1-ben 750kW-os motorral, szóval már most is meg lehet csinálni, csak minden körben autót kellene cserélni, ami
megnövelné a költségeket, mert pl. Kanadára egy csapatnak 140 komplett autót kellene elvinni. :DDD
A versenyidő pedig sokkal hosszabb lenne, mert mire HALO-s autóból körönként átülnek egy másik HALO-s autóba és bekötik őket....

Az akku fejlődési üteme és a várható lassulás a fejlődési görbében... szerintem több 100 év vagy soha.

Szerintem egyetlen megoldás lenne, amit be is adok majd az illetékeseknek, hogy a villamosok mintájára... akkor nem kell akkupack, nem kell autócsere, és még gumi sem. Sínen mennének.

Az 1600-os V6 hybrid-et pedig meg lehetne csinálni, hogy manuál nélkül működjön, csak sokan adnák fel a versenyeket, mert automatizálni kellene az állításokat.
Most is az van, hogy tedd a 2 3 1 0 6-os állásba, mert melegszik a motor, tedd a 3 1-nél 60-ra, mert elfogy a hátsó fék, stb.
Ezeket automatizálni lehet érzékelőkkel, a motor visszaveszi magát, ha meleg, a vezérlő átállítja fokozatosan a fékerőt előre, stb.
A gumi-hőmérséklettől kezdve minden sz*rt ki lehet tenni a kijelzőre. Az üzemanyag szintet, a fogyasztást, stb.
Az ERS visszatöltés most is előre le van programozva, a beavatkozásokat kapcsolóra teszik.
Most is olyan dolgok miatt kapják a 7 4 1 0-t próbáld meg üzeneteket, mert pl. berak egy programot és egy kanyarban nem fékez vagy levág egy kanyart, akkor a célegyenesben újra be kell rakni, mert ez a fos onnan tudja, hogy épp melyik kanyar jön és mikor, hol mennyit tölt és mennyit ad le, hogy előre be van programozva, hogy fék-re, gázra, kormányállásra stb. tudja, hogy milyen kanyar jön.
Alonso-nak időmérőn is volt vele gondja, mert elfordult fékezés nélkül az egyik kanyarban még tavaly, és onnan nem úgy működött az ERS.
Itt is szarrá lehet érzékelőzni, hogy túlmelegedés esetén kikacsoljon funkciókat, meg ilyenek.
Maradna egy pár állású kapcsoló és egy reset gomb.
A legtöbb cuccot azért állítják, mert lehet és úgy az optimális, egyébként egy fix fékerővel is végig lehet menni, max. pár féktáv hosszabb, mert máshogy kell lenyomni a pedált és stb.

(#110041) JColee válasza aki33 (#110036) üzenetére


JColee
(őstag)

Teljesen igaza van, hogy nem szabadott volna így leszakadnia, de nem is volt ugyanolyan a két autó.

(#110042) KraX válasza Motion_Blur (#110031) üzenetére


KraX
(senior tag)

Velemenyem szerint megint a szelsosegek iranyaba tartunk csak most balra leng ki a tortenelem ingaja a fejlett nyugati tarsadalmakban, ennek a hozadeka az amit lathatunk, pl usaban a szepsegkiralyno valasztas mar nem az esztetikumrol fog szolni hanem valami masrol, genderizmus, es lehetne folytatni a sort. Ezek nyilvanvalo szelsosegek a szamomra mint ahogy ez kivalt egy masik szelsoseget a jobb oldalon is amit nagyon hamar lathatunk itt europaban is. Puzserek fogalmaztak meg jol annak idejen a “szelsokozep” szoval azt amit en is erzekelek. Akik kozepen szeretnenek maradni valahogy a szelekre tolodtak ma hisz a szelsoseg a mainstream, de be is fejeztem mert ez egy f1 topic.

A futam eleg lapos volt, gyakorlatilag nem tortent semmi izgalmas, de mint Ferrari szimpatizans en most orultem, mert Vettel szepen vissza tudott zarkozni. A kovetkezo futamot latatlanba a Mercedesnek adom. Uj motor + eleg hosszu egyenesek vannak a palyan + modositott gumi is segithet nekik ahogy azt mar lattuk korabban.
Kimit nem ekeznem, mert most valoban gyenge hetvegeje volt sajnos, de eddig azert jobban teljesit mint pl tavaly + hozza a pech szeriajat ahogy mindig. Itt most gyenge volt.

I know kung fu!

(#110043) Don.Corleone


Don.Corleone
(aktív tag)

Vettel idén nagyon egyben van, mind mentálisan, mind az autóval. Kontrollált, higgadt verseny, hiba nélkül. Ha nincsenek nagyon extrém körülmények, akkor ezt a párost nehéz elkapni. Ez az idei ferrari tényleg rátett egy lapáttal a tavalyi konstrukcióra ez kijelenthető, mind gumikezelésben mind pedig teljesítményben. Hamiltonnak fel kell kötnie azt a bizonyost, mert bizony ez az idei Vettel-ferrari duó ez valós kihívójuk. Jó kis párharc lesz ez. :) A középmezőnyben pedig Leclerk az akit öröm nézni. Ennek a srácnak kellett 3-4 futam hogy megszokja a közeget, de azóta hozza a jó teljesítményt, pontszerzésekkel. A svéd már a múlté és bár a mai f1-ben nehéz villantani egy gyengécske autóval és bár ez a sauber sem az annyira, de pazar ez a srác.Jövőre lazán betenném a haasba.
Ami a versenyen számomra nagy bosszúságot jelentette az Kimi volt, ismét egy tipikus lagymatag semmilyen teljesítmény. Hagyján a rossz rajt, de kiállás után Hamilton mögé jött vissza és hagyta is a levesbe az egészet... Itt ütközik ki hogy mennyire éri meg egy motiváció nélküli pilótát versenyeztetni.
Alonsot viszont sajnáltam, szerintem neki ennyi volt az f1... bár sose volt a kedvencem, mint ősi rivális, de ezt a vakvágányt ezt rossz látni, döbbenet mennyire nem akar neki össze állni egy jó autó és a körülmények pedig tetézik. Szerintem nem lesz itt jövőre, látva ezt a mekit itt évekig nyakig érő slamasztika várható. :/

(#110044) arn válasza KraX (#110042) üzenetére


arn
(nagyúr)

nekem is hasonlo velemenyem van, hogy arrol latszik a legjobban, hogy szelsoseges, amit csinalnak, hogy egy masik szelsoseget szul, ami nem jo. talan idovel lassan majd felvaltja egy realista gondolkodas, ami nem fel kimondani a tenyeket. mert egyelore vicc, hogy ha vki olyat ir le, hogy nemek nem egyforman alkalmasak minden feladatra, mert szimplan nem egyformak, vagy hogy a rasszok kozott is vannak elteresek (lsd usa kosarlabda, atletacsapat), az egy neonaci oskovulet. az egesznek inkabb az lenne a lenyege, hogy mindenkinek egyforma jogokat, es lehetosegeket kell biztositani, amennyire ez lehetseges, es akkor az egyenen mulik inkabb, hogy mit er el, es nem a megbelyegzesen. bar ez utobbi is csak egy utopista kepzelges, mert eleve szamit, hogy ki hova szuletett, nem mindegy, hogy vki a pincebol, vagy a felso emeletekrol akarja elerni a csucsot. kezeljenek mindenkit egyenloen, de ne feljenek kimondani a nyilvanvalo kulonbsegeket, mert ez csak alszenteskedes.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#110045) DopeBob válasza Motion_Blur (#110031) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Komolyan azt hiszitek, hogy odaállítják, kezébe nyomják a kockás zászlót, hogy indtsd le ha gondolod? :O Valószíűleg egy FIA sporbíró szúrta el aki ott állt mellette, és mondta, hogy lengessé... :W

Egy bőrhiba miatt meg gúnyolni valakit... :U

Én is frusztrált voltam este, ritka nagy hányinger egy futam volt, de azért nemár...

Nagyon bízom Brawn-ban, és ürölök, hogy erőltették az aero változásokat jövőre, remélem történik valami előrelépés, mert ez botrány, hogy nem lehet előzni...

MZ/X

(#110046) arn válasza Don.Corleone (#110043) üzenetére


arn
(nagyúr)

vettel szerintem kicsit gondolkodhatna "prostszeruen". ha szoros a vb, akkor mindig arra koncentraljon, akit le akar gyozni. jelen esetben pl nem kellene felesleges kockazatot vallalnia, amig hamilton elott van.

raik nyilvanvalo, hogy nem vettel szintje, de ugyanakkor ez a jarhato ut egy szoros vbnel, a huzoemberre koncentralni. ami problemas lehet, hogy nehez csapattaktikat raepiteni, ha rossz napja van, de iden meg ez is mukodott tobbnyire. berakni egy friss tehetseget nagyon ketelu fegyver minden szempontbol. egyreszt megingathatja a csucson levo pilotat, masik esetben meg lehet a tehetseg fejlodeset befolyasoljak negativan. egyik se jo, mert szetcseszheti a csapat jelenet es jovojet is.

a multkor, amit csinaltam statisztikat, ott kb az jott le, hogy olyan 25-26 eves korukra ernek be a pilotak, akkorra kezdenek stabilan teljesiteni. lecerc meg csak 20, szerintem meg siman lehuzhat par evet egy fiokcsapatnal.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#110047) Csapoati válasza DopeBob (#110045) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Húzzunk itt egy vonalat és engedjük el a bőrhibás lányt meg a genderizmust stb., oké? :)

arn: Az a baj Raikkönennel, hogy a konstruktőri csak egy dolog, de az 5-6. helyekről nem nagyon fog tudni segíteni Vettelnek, hogy pl rossz gumitaktikába kényszerítsék Hamiltonékat. Nem tudom, hogy ez most csak egyszeri kisiklás volt-e, mert voltak jobb futamai is idén, de ha így marad, az kellemetlen lesz a Ferrarinak.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#110048) KraX válasza DopeBob (#110045) üzenetére


KraX
(senior tag)

Miert kell odaallitani ezt a holgyet mint -mar bocsanat- kirakat babut (a holgy funkciojat tekintve ebben az esetben). Hiszen gyakorlatilag fel es kihasznaljak ot politikai erdekek menten.
A leintes legyen egy sportbiro vagy a sportban kijelolt szemely feladata. Miert kell mindenbol pc-kedest csinalni? Annak megvan a maga helye a politikaban. Ez egy sport elsosorban (legalabbis a szamomra).

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#110049) AMD Power válasza Csapoati (#110039) üzenetére


AMD Power
(titán)

Kimi teljesitmenye egy nagy nulla. Mikozben a neten odakat zengenek rola. Vicc.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#110050) DopeBob válasza KraX (#110048) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Ez egy gesztus... tök mindegy ki lengeti a zászlót. Ott állnak mellette ketten, na vajon ki hibázott?

MZ/X

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.