Hirdetés

2020. január 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109551) guftabi96 válasza b-type (#109549) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Nagy nap volt ez az ausztrálok számára. :K

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#109552) .noxwill


.noxwill
(veterán)

Meló miatt sajna nem láttam élőbe, de így is hatalmas gratula Ricc-nek. Ahogyan is írta, Redemption. Az élet visszaadta neki :)

Ha ezek után lesz olyan csapat aki nem veszi komolyan hogy vb győztes kaliber, az nevetséges.

All→M8

(#109553) KraX válasza Tsa-bika (#109525) üzenetére


KraX
(senior tag)

:D

I know kung fu!

(#109554) KraX válasza .noxwill (#109552) üzenetére


KraX
(senior tag)

Annyit azert hozzatennek (nem levonva Ricciardo erdemeibol), hogy jelenleg a Redbull a tavalyi Ferrari. Az alacsony atlagsebessegu, lassu kanyarokkal megtuzdelt palyakon vsz ok fognak uralkodni (Monaco, Szingapur, Hring). Szoval a Redbullnak volt a legtobb eselye, utolag megnezve a komplett hetveget, ez latszik.

Aki vegignezte Hanula Barna egyik eloadasat amit nehany hete linkeltem, ott volt a tengelytavrol is nehany mondata, megpedig az, hogy 1 azaz 1mm tengelytav valtoztatas mar merheto valtozast hoz a koridoben. A Ferrari igen drasztikus novelte idenre a tengelytavot igy ez nagyon valoszinu, hogy hatravetette azokon a palyakon ahol tavaly erosek voltak, cserebe erosebbek lesznek ott ahol tavaly gyengebben szerepeltek es ebbol van tobb a naptarban.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109555) b-type


b-type
(nagyúr)

laza (fb link)
szép dobás-elkapás :D

Boldog új évet!

(#109556) la_cc


la_cc
(őstag)

Ebbe a futamban az volt a legidegesítőbb, hogy a kommentátorok próbálták generálni a nem létező izgalmakat. :)) Háttérzajnak pont jó volt egyébként. ;] (Leclerc is elaludt valszeg. :DDD)

[ Szerkesztve ]

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#109557) erahurka válasza la_cc (#109556) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én csak azt nem értem, hogy ha régen a széles autókkal is voltak itt jó futamok, akkor most miért állnak be vonatozni? Még úgy is, hogy Ric 2.5 másodpercet bukott körönként a motorhiba miatt.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109558) shteer válasza erahurka (#109557) üzenetére


shteer
(félisten)

Tényleg nem érted?

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#109559) velizare válasza erahurka (#109557) üzenetére


velizare
(veterán)

mert régen ('88) még senna is el tudta dobni az autót monacoban a verseny végén, hiába vezetett majdnem egy perc előnnyel a második előtt.
na meg persze azzal a pole idővel a tegnapi futamra nevezni sem engedték volna.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109560) Malachi válasza erahurka (#109557) üzenetére


Malachi
(addikt)

spórolás, spórolás, spórolás. lassan azért is büntetnek, ha egy szimmering nem szabvány és cserélni kell. nem fogják se itt, se máshol kinyomni a gépek szemét, a F1 már régen nem az a sport. meg ugye ott az átfolyás limit, hiába emelik, ha évente 3 motorral kell végigmenni senki nem fog odalépni.

a mérnök bácsik és nénik a számítógépeikkel kikalkulálják az optimális taktikát, századra kiszámolt köridőkkel, a pilóták jó robot módjára végrehajtják az utasításokat, te meg a tévé előtt azt hiszed, hogy Vettel meg Hamilton csatázik pedig valójában Leonardo és Hans Jürgen a két tehetséges mérnök.

fingom nincs őszintén szólva, hogy miért nézem még, de hát ez van.

(#109561) erahurka válasza Malachi (#109560) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Szerintem a spórolás nagyobb gond mint a mérnöki háttér. De ha tavaly megkérdeztél volna 100 embert, 99 megmondta volna, hogy a spórolás a legnagyobb baj, erre mit csinálnak? Még kevesebb motor. Az a baj hogy hülye időpontban van Indy, érdemesebb lenne azt követni. Főleg ha pár éven beül átmegy oda Nando egy McLarennel.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109562) gbors válasza erahurka (#109561) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Szerintem a mérnöki háttér -> kockázatkerülés sokkal nagyobb gond. Tegnap Ricciardo mögött a 4 autó közül egyik sem próbálta be a HS gumt az utolsó 20-25 körre, pedig Bottas nulla, RAI meg egy pozíció kockáztatásával megtehette volna. Még Hamilton is csak egyet bukott volna potenciálisan, ha Bottas-szal megegyeznek valamiben. Szomorú ez így.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#109563) la_cc válasza Malachi (#109560) üzenetére


la_cc
(őstag)

Egy technikai sport-nál ez mért baj?

"fingom nincs őszintén szólva, hogy miért nézem még, de hát ez van."

Én is ezt érzem már évek óta, gondolom megszokás. Pont ezért is fogy évről évre a néző szám, mert nincs ami bevonza az ifjabbakat, aki nézi meg, azért nézi mert mindig is nézte. Mondjuk ez már lassan szálló ige az F1-el kapcsolatban... :DDD

[ Szerkesztve ]

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#109564) Csapoati válasza gbors (#109562) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Miért próbálták volna ki? Előzni úgyse tudtak volna...

erahurka: Ja, az Indy, ahol ugyanabban a teknőben mennek körbe 200-szor, gyakorlatilag ugyanolyan autókkal, 2 motorszállítóval. Nekem ez nem vonzó, még akkor sem, ha minden második körben összetöri magát valaki.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109565) vlevi válasza gbors (#109562) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Mert látták, hogy Verstappen a vadiúj hyper gumijával sem tudta leküzdeni a sereghajtókat, azért.
Hiába a hatalmas gumielőny, ha az előtted lévő egy kicsit nem akar elengedni, akkor Monacoban nem férsz be.

(#109566) erahurka válasza Csapoati (#109564) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Nem csak oválon mennek, vannak rendes pályák is.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109567) velizare válasza gbors (#109562) üzenetére


velizare
(veterán)

ott vonatozott bottas kimi mögött végig gumielőnyben x körön át, de mégcsak meg sem tudott próbálkozni az előzéssel.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109568) Zoleee83 válasza Csapoati (#109564) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Indy-ben 100x több izgalom van önmagában, mint néha az F1 első félidejében.
Tegnap végigkövettem az 500-as futamot élőben, brutáljó volt, előzgették oda-vissza egymást.
Izgalmas volt a tankolás, a vissza -visszagyulladó autók, a lekörözöttek mikor piszkos levegőbe értek 1-1 másik autó mögött.
Tavaly Alonso top speedje 232 MpH volt ami = 373Km/h, azért 200 körön keresztül az nem kis koncentráció, mégha ovál akkor sem.
Sokkal nagyobb kihívás mint egy Monaco pl.
Várom hogy Alonso oda igazoljon, és ne itt bohóckodjon egy hulladék McLarennel, ami lassan egy Williams szintjén lesz, lassan de biztosan arra tartanak, sajnos...

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#109569) Csapoati válasza Zoleee83 (#109568) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Háát, szerintem Monaco 78 körön keresztül a szűk kanyarjaival, a körönkénti 40 váltásával sokkal nagyobb kihívás, mint majdnem egyenletes tempóban menni 2 órán keresztül, de nem fogunk összeveszni ezen. Kinek mi, azért nem véletlenül az F1 az autósportok királya -számomra is. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109570) Zoleee83 válasza Csapoati (#109569) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nem veszünk össze rajta, tényleg kinek-mi. :)
De amikor az összes top pilóta azt nyilatkozza hogy halál unalmas volt számukra is, az éppen nem az autósportok csúcsa...
Alonso: "Rendkívül unalmas volt. Úgy értem, valószínűleg minden idők legunalmasabb F1-es versenyét láthattuk"
Raikkönen: "Gyakorlatilag semmi nem történt a versenyen, elég unalmas volt."
Hamilton:"Versenyzői szemszögből egyszer sem nyomtuk neki. Egyszerűen őrület, mennyire nem nyomtam a gázt"

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#109571) Malachi válasza Csapoati (#109564) üzenetére


Malachi
(addikt)

ugyan már, tökmindegy melyik autósportot mondod, az (az idénre elrontott nevetséges WTCR-t kivéve) izgalmasabb lesz, mint a F1. még a forma-e is a fűnyíró hangú gépekkel százszor izgalmasabb futamokat produkál. kiölték a lelket ebből már rég, csak a vergődés megy. az Indy meg másik bolygó, az a koncentráció és izgalom, amikor több száz körön át 30 centire vannak egymástól 350 körül sebességen... hát egészen speciális szem kell hozzá, hogy a F1-et izgalmasabbnak lásd. :D

(#109572) Abu85 válasza Csapoati (#109569) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Azért ezekkel az autókkal az 1:19-es idők az élbolyban délutáni kocsikázások. Körönként 40 váltás ide vagy oda.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#109573) guftabi96 válasza Csapoati (#109569) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Tudom, F1 topik, de én azért szeretném megvédeni az Indycart és ezen belül is az Indy 500-at (vagy bármilyen más oválpályás versenyt).
Tudom, hogy egy a superspeedwayen úgy tűnik, hogy 2-3 órán keresztül padlógázzal mennek, néha valaki jól összetöri magát és ennyi. Pedig ennél azért jóval összetettebb. Elképesztő koncentráció kell és még az egyenesben se nagyon lehet pihenni. Hibára egyáltalán nincs lehetőség, mert akkor szinte garantált a kiesés.
Taktika is bőven van, ha valaki azt szereti.
Érdemes megnézni pár ovalversenyt, utána általában megváltozik az ember véleménye.

Egyébként csúcsnak én is az F1-et tartom (mérnöki szempontból), de ha versenyt nézünk, akkor egy Le Mans 24h többet ér a szememben bármilyen F1-es futamgyőzelemnél vagy más szériában történt győzelemnél.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#109574) gbors válasza Csapoati (#109564) üzenetére


gbors
(nagyúr)

+ mindenki más: pont ez itt a gond. Á, úgysem tudtam volna előzni. De miért nem lehetett legalább megpróbálni, különösen Bottas-szal? Nem, inkább megvárták, mire megy Verstappen (aki mellesleg azért előzött egyet), aztán meggyőzték magukat, hogy nem fog menni, meg egyébként is, már nem 1 pozíciót bukunk a cserével, stb. Félreértés ne essék, értem a logikát az események mögött, csak nem tetszik. Zéró bevállalósság = nullához konvergáló izgalom. Ja nem, mert majd jön a Safety Car, és izgalmassá teszi a versenyeket...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#109575) BMW001 válasza Csapoati (#109569) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Errol megkerdeznel egy amerikait, akkor biztosan mast mondana. Mar hogy mi is az a kiralykategoria.... Es ha csak a technikai oldalat nezzuk a sorozatoknak, akkor Le Mans Prototype meg az F1 -et is veri.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#109576) Samott válasza Csapoati (#109569) üzenetére


Samott
(senior tag)

A tegnapi Indy 500 - szerintem - sokkal jobb volt mint Monaco. Lehet hogy 200 kort mentek egy betonteknoben, de eleg egy rossz mozdulat es buntet a palya. Ott nem lehet ket hianyzo sebessegfokozattal versenyt nyerni.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#109577) la_cc válasza Samott (#109576) üzenetére


la_cc
(őstag)

Monaco-val nem kellene összehasonlítani semmilyen más sorozatot sem. Fos, versenyzésre alkalmatlan pálya 50 éve, csak a hype és szponzorok miatt van még mindig a versenynaptárban. Évi 1 ilyen szvsz elmegy, Baku-ban meg amúgy is össze vissza törik magukat, abban legalább annyi történés van. :))

[ Szerkesztve ]

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#109578) b-type


b-type
(nagyúr)

Mindig mikor van egy eseménytelen futam, megjelennek ugyanazok a vélemények, unalmas... Sz@r, stb. Pedig akik nézik mind tudják már ezer éve, hogy mit lehet várni egyik és másik pályán. Melbourne-ben, Monaco-ban és majd még a Hungaroring-n is akkor lesz jó a futam ha történik valami extra, vagy esik.
Mégis ki az aki Monaco-ban izgalmas futamra készült?
...egyébként sztem is qva gyors ezekkel az autókkal az 1:10 az belső kamerából brutális, mintha fel lenne gyorsítva.

Boldog új évet!

(#109579) Csapoati válasza Malachi (#109571) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Én egy szóval sem mondtam, hogy nem izgalmasabb. A kérdés csak az, hogy milyen áron? Nézzük meg a WTCC-t (WTCR). Szinte minden évben van egy tuti autó, ami simán nyerné az összes futamot, de... Van ugye fordított rajtrács, büntetősúlyok. Na ezektől lesz izgalmas. Indy: azonos kasztni, nagyon kicsit eltérő motorok. Ettől lesz izgi, hogy a csapatokon múlik a beállítás, meg jobban kijön a vezetői tudás. Illetve hát oválon meg bazi nagy szerencse kell a borítékolható SC szakaszokkal, meg persze a szélárnyék...
Évről évre előjön Monaco után, hogy jajj de unalmas stb. Bezzeg egy jó kis esős futam után meg mindenki lelkendezik, miközben oválon meg ugye nem is rendeznek vízes pályán futamot...
El kéne dönteni végre, hogy mit akarunk. Izgalmat? Jó, akkor legyen fordított rajtrács, sprintfutam, büntetősúlyok, egyenalkatrészek. Ja, hogy akkor nem ez lesz a csúcskategória... Oké, akkor fejleszthessen szabadon mindenki... Ja, hogy akkor a pénzes csapatok lesznek elöl, a kicsik csődbe mennek, nem lesz elég autó. Akkor legyen valamiféle spórolás... Ja, hogy akkor spórolnak a pályán.
Nem lehet minden igényt kielégíteni. Régen se tudták, most se tudják, soha nem is fogják tudni. Amit lehet tenni esetleg szerintem: kiszortírozása a szar pályáknak: Monaco, Hungaroring, Szingapúr, Szocsi stb. kuka, jöjjenek vissza a klasszikusabb pályák. Csak hát ez ugye pénzkérdés is... Lehet könnyíteni az előzésen, lásd DRS. Ja, hogy akkor az meg mesterséges belenyúlás... Ha lebutítják az autókat, akkor jön az, hogy túl egyszerű, túl csúnya stb. Nagyon nehéz kérdés ez tényleg.
Aki a látványos izgalmakra vágyik, az nézze inkább a MotoGP-t, a WTCR-t (bár nagyon sokszor ez is unalmas, főleg a fő futam), az Indy-t, a F2-F3-F4-et stb (a LMP szerintem kegyetlen unalmas, de nem is ez a célja). Az F1-ben inkább a számolgatás okozza a legtöbb izgalmat, meg persze az eső.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109580) la_cc válasza b-type (#109578) üzenetére


la_cc
(őstag)

Én bevallom számítottam volna valami balesetre a rajtnál, ezért is néztem csak meg a rajtot, utána ment a háttérben miközben a gép mellett mókoltam. :U Kár, hogy a kis Verstappen idő előtt összetörte a kocsiját. ;]

[ Szerkesztve ]

~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~

(#109581) Motion_Blur válasza b-type (#109578) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Szerintem az a legnagyobb baj hogy nem volt menés. Hogy 2-3mp-eket hagytak benne az ideálisan futható tempóhoz képest is. Korábban volt egy hasonló gumispórolós futam 4-5 éve, de ezen kívül nem ez volt jellemző.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#109582) Csapoati válasza Motion_Blur (#109581) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az a baj, hogy tényleg senki nem mert kereket cserélni, mert akkor elindult volna a lavina. Más kérdés, hogy akkor a boxban cseréltek volna helyet, a pályán utána ugyanúgy nem történt volna semmi. Egy kezemen meg tudom számolni az olyan előzéseket Monacóban 20 év alatt, ahol nagycsapatok autói cseréltek helyet úgy, hogy nem gumielőny volt az ok.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109583) Motion_Blur válasza Csapoati (#109582) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

VSC előtt annyira egybe volt a mezőny amennyire szerintem Monacoban még soha pár körrel a vége előtt. SC nélkül. Emiatt nem tudott borítani senki.

+ Vettelnek és Hamiltonnak is elfogadható volt a pozíciója, Bottastól vártam volna egy kis vehemenciát...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#109584) Malachi válasza b-type (#109578) üzenetére


Malachi
(addikt)

nekem ez az általános véleményem, tökmindegy, hogy Monacóban köröznek a pontosan beállított és lemodellezett köridőn, vagy máshol. kívánatosabb lenne, ha a vezetési tudás jóval nagyobb súllyal esne a latba, mint a kocsi (motor) és mint a technikai háttér (mérnökök). ha 100% egy köridő, egy eredmény, egy pontszám, akkor jelenleg a pilóta kb. 25%-ot tesz hozzá, a maradék a minden más. hát ezért nem izgalmas egyáltalán az egész, csak ha valaki felkenődik a falra. (már akinek, ugye.) az, hogy Szujó 40 körrel a vége előtt egy gumitaktika miatt üvölt mint a fába szorult féreg, (és akkor is általában mert benézett valamit) az hatalmas homály és tévedés.

(#109585) gbors válasza b-type (#109578) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Nem értek egyet, a tavalyi futam érdekes volt extra történések nélkül is, és most is lehetett volna a gumitaktikákból kihozni valamit.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#109586) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem teljesen egyértelmű, hogy itt az a rossz taktika, aki cserél. Ha pl. Hamilton cserélt volna, akkor azt senki sem reagálja le, mert minek?
Visszaesik vagy 20 másodpercet, 5 kör alatt feljön, Bottas elengedi, de Kimi nem, és akkor Kimi van a dobogón. Ba** volna lecserélni a gumit a 4. helyért, amikor csere nélkül ott a biztos 3. hely.

Bottas mondjuk cserél, és visszajön Ocon elé, mert volt vagy 20 másodperc előnye. 5 kör alatt feljön újra Kimi mögé, és beragad.
1x még nyomnia is kell, ami hibalehetőség
valamint lehet, hogy nem jön le a kerékcsavar vagy nem megy fel a másik, és kiesik a g***be.

Amit a Wéber mondott, az pedig közel sem az optimális taktika volt. Itt az optimális taktika az hyperlágy, majd akár targonca kerék.
Hiperen elmegyek a g...ibe, és visszajövök az 5. helyre, majd targoncakeréken a többiek kijönnek előlem, és nyertem. (az a lényeg, hogy Ocon elé vissza kell jönni, és akkor a többi élmenő b...hatja)
Hátrébb ugyanez, addig megyek hiperen, amíg nem túrom fel a motorháztetőt, majd megejtem az egyetlen cserémet, és bekapcsolom a tempomatot / beteszem 5.-be, aztán a pálya kellős közepén 1:20-as körökkel végigmegyek.

Amikor már a két Merci és a két Ferrari is megejtette a kerékcserét, onnan RIC akár akkor is kikapcsolhatta volna az ERS-t, ha nincs semmi baj vele.

Szerintem 1:40-es kört is lehet menni, úgy, hogy a mögötted levő tudna 1:14-et. Bizonyos részeken akár állóra fékezhető a gép, és közepén állva sem balról, sem jobbról nem tudnak megelőzni, mert a fostos 3,5 méteres tengelytávval némelyik kanyarban vissza kellene tolatnia többször is, mire el tudna menni.

Az alagút után még 20km/h tempókülönbség sem jelent egy fikarcnyi veszélyt. Annyit meg MGU-K, a 8. és még egy fokozat nélkül is megy a gép.

(#109587) b-type válasza gbors (#109585) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Én inkább úgy fogalmaznék, hogy érdekesebb volt. :D
Visszaolvasva a Kimi-Vettel helycsere volt a téma, és SC után volt esemény. Egyébként Malachi elaludt mint megtudtuk :), Nox vonatozott :), meg egy új arc leszrozta az egész F1-t és pláne Monaco-t.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109588) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Egy taktikai elemet viszont nem számolt a szuper számítógép:
Hamilton kijön, majd Vettel, és itt Vettel elkezd 1:20-as köröket menni, akkor Kimi-t be tudták volna hozni Hamilton elé, csak ezzel együtt Vettel elé is, amit, ha vissza is akarnak cserélni, az egy kis koncentrációt igényel, mint a Renault helycsere.
Attól függően, hogy ki kezdi a cserét, a két autós csapatok ezzel tudtak játszani. A STR azt hiszem meg is játszotta kicsiben.

(#109589) Malachi válasza b-type (#109587) üzenetére


Malachi
(addikt)

idén dolgoztam! fél szemmel néztem a futamot.

(#109590) b-type válasza guftabi96 (#109573) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Az Indy500 jó verseny, de valójában már a sárgánál sejteni lehetett hogy mi lesz a vége...persze biztosra nem, mert a draft azért ott van, de elengedték őket nem is tudom már kb. 9körrel a vége előtt, és ahogy letisztult a kép, kiálltak akiknek ott volt a fogyás, és láttad hogy mekkora előnnyel megy Power, akkor már bemertem írni hogy ennyi, nem lehet megfogni.
Két dolog miatt izgalmas sztem az Indy az egyik a draft a másik a 3-4, pláne 5 széles menések, amiből bármi lehet.
Az hogy asszimetrikus az autó beállítása az csak egy jellegzetesség, meg lehet még misztifikálni, mert qual-ra ki kell menni a palánkhoz hogy az is bontsa a lelépő légörvényt, de futamon ott is vitorláznak..menedzselik az üzemanyagot, meg az olajhőt.
Vezetéstechnikailag nem gyenge mert ami elfér az egyik körben az nem biztos hogy elfér 8körrel később is, és tudni kell draft-ban menni...na meg az említett 4 széles menés, amiből kapott Alonso is tavaly :)...szal ott nagyon kell tudni hogy ki hova fog fordulni..és főleg hogy ki hova mer.

LM24h meg váltott versenyzős, nem mindig jön össze 3 olyan versenyző aki nekem is beklappol.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109591) erahurka válasza b-type (#109590) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ha csak 9 körrel a vége előtt tudod a végét egy 300+ körös versenynek akkor az elég izgalmas :K

Monacóban az első kanyar után tudni lehetett ki nyer. Sőt, 98%-os eséllyel a harmadik szabadedzés után be lehetett tippelni Ricciardót.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109592) lenox válasza erahurka (#109591) üzenetére


lenox
(addikt)

98%-kal biztos nem. Ennel meg csak a rajtbeleset miatt is rosszabb az esely.

(#109593) b-type válasza erahurka (#109591) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem függ össze, az sem izgalmas hogy holnap milyen idő lesz... LeMans-t se lehet jósolni de ettől még lehet semmi extra 23órában. Csaták kellenek, ha ketten akkor ketten. Lorenzo-Rossi, Stoner-Rossi, vagy akár Edwards-Bayliss, sok kétszereplős izgalmas futamom van fejben.

Boldog új évet!

(#109594) erahurka válasza b-type (#109593) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Na igen, csaták kellenének. De itt az sem volt. Vettel egy másodpercig sem tudott nyomást helyezni a fél-motorral vezető Ricciardóra.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109595) Alexios válasza erahurka (#109594) üzenetére


Alexios
(addikt)

Oké, de ez Monaco, 70 éve így van, nem biztos, hogy ez alapján kéne a szériákat összehasonlítani, mikor egyértelműen egy kivétel a többi közül

(#109596) b-type válasza erahurka (#109594) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Mert nem lehet, valójában nekem is lenne kedvem beszólni az elégedetlenkedő versenyzőknek, mondjuk Hamilton, hogy hát bszki miért nem csináltál valamit, hiszen te is szereplője voltál az unalmas körözgetésnek...de hülyeség lenne, épeszű bajnokaspiráns nem ilyen pályákon akar nagyot kaszálni,..még akkor sem ha egy kettős kieséssel ő járna jobban.
Akár az Indy500 versenyzőit, és autóit idehozhatod akkor sem lesz teli csatával a közvetítés, itt a nehézséget az adja hogy nagyon pontosan kell vezetni, és baromi nagy körmöst ad a pálya ha hülyeséget csinálsz...akár a 3. szabadedzésen mint Max Verstappen.
..és ha ezt a mezőnyt adod Indianapolis-nak, akkor 9 körrel a vége előtt nem fogod tudni ki fog nyerni, hibriddel meg 3motoros korláttal meg átfolyással...meg minden antikrsztussal
Egy teligázas oválon persze hogy nem lehet hosszú távon meglógni, nincs olyan hogy kiautózok egy kiállásnyi előnyt, mert ha már 3 autó összeáll akkor együtt gyorsabbak mint az egy autós tempó.
Egyik pálya ezt ad, a másik meg azt.
Monaco-ban ritka a csata.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109597) erahurka válasza Alexios (#109595) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Nem szériákat hasonlítunk szerintem hanem a Triple Crown versenyeit. LeMans 24h, Indy500, Monaco GP.

(#109596) b-type: Azt jobban elfogadnám, ha valaki olyan jó lett volna hogy elhúz 30 másodpercre, visszajön első helyre boxkiállás után és megint elhúz. De itt egy elromlott autó ment nagyi köröket, és fogta az egész élmezőnyt. Szerintem senki sem panaszkodna Monacóra, ha tényleg azt látnánk hogy ki kell nyomni a kocsi szemét, és KÖZBEN pontosan kell vezetni.

Én egyébként simán visszapakolnám a falakat a sikánokba meg az első kanyarba, mint régen. Ha már így negyed gázon lézengenek 78 körön keresztül, akkor legalább tényleg keményen büntessen a pálya. Eltörne pár felfüggesztés, lenne pár SC szakasz, újraindítás, ezzel kapcsolatos boxtaktikai változatosság, egyből érdekesebb lenne picit. Plusz a Pirelli csak a leglágyabb keveréket hozza erre a pályára.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109598) Csapoati válasza erahurka (#109597) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ja, tök jó lett volna pár SC szakasz, idén még amúgy is alig volt ilyen. ;] Mint korábban írtam, Monaco ilyen, ezen csak az eső vagy valami nagy csattanás tud változtatni. De ez csak egy pálya a 21-ből.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109599) b-type válasza erahurka (#109597) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Egyébként ha már így téma lett, én bírnám ha lenne mondjuk egy Las Vegas speedway a naptárban, csak hogy ne bsztassa az Indy hagyományait az F1.
..de csak egy hogy ne érje meg nagyon rászállni a mérnökökkel, és végsebesség limitálással, és Firestone gumikkal :D
Egyszer az évben Las Vegas..

Boldog új évet!

(#109600) erahurka válasza b-type (#109599) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Volt olyan időszak amikor az Indy500 F1-es forduló volt. Én simán megnézném megint. Végre értelme is lenne a halónak :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.