Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109001) b-type válasza KraX (#108999) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Mármint Vettel-nél, mert Kimi még a 26. körben is kint volt, és a 23. körben futotta az addigi legjobb körét.
Vettel kiállt a 17. körben cserélni.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#109002) kukinyo válasza KraX (#108999) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Lehet ezt innen és onnan is nézni, rengeteg oldalról megközelíteni a dolgokat :)
Egyelőre az én véleményem is az hogy ez a gumiváltoztatás így év közben gusztustalan húzás volt. A Ferraritól elvett, a Mercinek adott, nem kis mértékben. Hogy a többi csapatnak adott, vagy elvett tőlük, igazán nem derült ki ebből az egy versenyből. Ha a RB-ra ifa maci kereket tennének, szerintem akkor is hozná ugyanezt a színvonalat. :D
Majd év vége tájékán talán már lesz olyan konkrétum amihez viszonyítani tudunk. Addig csak személyes véleményeket mondhatunk.

(#109003) feri1014 válasza gbors (#109000) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Mintha nem is ugyan arról az esetről beszélne.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#109004) Peat;) válasza b-type (#108998) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Múltkor már leírtad 3-4 futam után hogy a ferrari a jobb autó, most meg várjunk még..sztem az van amit írtam anno. A merci mindig is jobb volt a potenciált nézve csak a gumi jelentett problémát, most leadta azt amit tud. Erre meg valóban várni kell hogy nérnöki vagy politikai teljesítménynek köszönhetően tudták kihozni a teljesítményt. De a nyavalygás ahogy múltkor is írtam számomra brutál szánalmas volt, a mai futam után meg nyílván az anti-hős lett a szememben a merci, egyedül Bottas nem használt el százas zsepit talán eddig a csapatból... :) szeretném azt hinni hogy a megfelelő hozzáállást nem ez jelenti bárnely sportágban..

[ Szerkesztve ]

(#109005) KraX válasza b-type (#109001) üzenetére


KraX
(senior tag)

Amig Vettel kiallt addig majdnem minden korben gyorsabb volt Kiminel, beleertve az utolso 4 kort is a kiallasa elott. Nem tudom Kiminel, mit terveztek vagy mit lattak a monitorokon a pitwallon vagy a gyarban. Nagyon sajnalom, hogy ismet balszerencse sujtotta, nem volt eleg a hetvegen a motorcsere. Igy megint keservesen nehez lesz, pedig a legjobban indult ez az ev hosszu ido ota meg ha pontok tekinteteben nem is olyan jol mint tavaly, de az auto versenykepesebbnek bizonyult meg a tavalyi konstrukcional is. Erre bejon ket SC + vele parhuzamosan egy kiforgatas, utana pedig egy modositott gumi addot harom palyara ami oket egyertelmuen hatraltatta a legfobb rivalist meg egyertelmuen segitette valamilyen mertekben ez eltagadhatatlan.
Jo lenne latni, hogy valamifelekeppen visszabillen a merleg nyelve, de nem vagyok optimista az elmult evek tapasztalata alapjan.

Lehet, hogy igy 30+ ev F1 kovetes utan mas hobbi utan kene neznem, csak tobb mint harminc evet nem konnyu a kukaba dobni. Ez mar olyan nekem mint a drog, de ha igy folytatodik rehabra kell mennem. :) Igazibol foleg megszokasbol nezem mar (nekem Prost era es utana a Schumi era volt maga az F1).

I know kung fu!

(#109006) b-type válasza KraX (#109005) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Gyorsabb volt, de a kiállása előtti 8 körben összesen 1 másodperccel, azaz abban a nyolc körben ezzel az egy másodperccel tudott tőle távolodni.... és Kimi pont akkor kezdett odalépni mikor sajnos lekresselt a motorja. Nem egyértelmű a gumikopás.
Ahogy múltkor Hamilton és Bottas között sem.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#109007) KraX válasza b-type (#109006) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nehzetjuk onnan is, hogy a 16-ik korig Vettel 7.3 mp hatranyt szedett ossze Hamilton mogott mig Kimi mar tobb mint 12.3 mp hatranyban volt vagyis Vettelhez kepest is kapott mar 5mp-et, ugy hogy Bottas nem tartotta fel Kimit. Vsz jobban sporolt a gumikkal ahogy nyilatkozta is (hogy sporolt a gumikkal) amivel semmit nem ert volna el. Megtartotta volna jo esellyel a negyedik helyet de a Mercedesekre nem volt veszelyes hiszen folyamatosan leszakadt toluk eleg gyors utemben. A legjobb forgatokonyvel behozhatta volna masodik helyre a Ferrarit ha Vettelt atugorja aki viszont feltartja Bottast a futamon. Ettol meg hasonloan lassu volt ahogy Vettel is. Bottasnak pedig sporolnia kellett mar a vegen ha jol emlekeszem. Amig tudta nyomni gyors volt o is csak amig elotte volt Vettel nem rudta kiautozni a kulonbseget.

I know kung fu!

(#109008) Bandit79 válasza b-type (#109006) üzenetére


Bandit79
(tag)

Tök kivan Kimi-vel is ,mindíg az utolsó pillanatban akar odalépni... 10-ből van 1-2 futam amikor tud valamit bekavarni az ellenfélnek..amúgy nincs ott ahol kellene lennie.
A gumivariálásról meg annyit,hogy az vak aki nem látja,hogy a Mercit felhozták evvel és szépen elcseszték az izgalmas futamokat. Bravó év közbeni szarkavarás
Egy nagy rakás fos az egész kupleráj Pirelli a FiA-val egybevéve. Ki hallott már ilyen szinten , így belenyúlni az erőviszonyokba.. Persze aki nem akarja nem látja ezt.
Nálam annyit elértek,hogy nem is vagyok kíváncsi az év végi eredményre már,mert undorító a kavarás és meg sem veszem a jegyet, amire gyűjtöttem a Hungaroringre.. pedig nagyon terveztem,de még a kedvem is elment tőle. remélem észlelhető lesz lassan a Libertynek,hogy nem tetszenek az ilyen dolgok az embereknek.

[ Szerkesztve ]

(#109009) Raptor™


Raptor™
(csendes tag)

Kár temetni a Ferrarit, a gumi változtatás csupán 3 pályára szól (Barcelona, Paul Ricard, Silverstone) és annyi történt, hogy a futófelület vastagságát 0.4 milliméterrel csökkentették a slick gumikon.
Simán benne van a pakliban, hogy nem találták a jó beállításokat, kedvezőtlenek voltak a körülmények. A korábbi versenyek alapján elég valószínűtlennek tűnik, hogy visszaesnének.

(#109010) _drk


_drk
(senior tag)

Willimas-ről senki semmit? Mindenki siratja szegény Vettel-t meg a Ferrarit, de az hogy a Williams a teszt pályán nem bír körbe menni, na az a szomorú.
3 éve még dobogósok voltak, most meg nem képesek egy autót építeni. Még Kubicának is csalódás volt, pedig ő biztos lelkes volt, hogy végre F1-es kocsiban ülhet szezonban.

(#109011) DS39 válasza _drk (#109010) üzenetére


DS39
(veterán)

A Williams-nek lassan vége lesz szvsz. Hol van már amikor vb-t nyertek. Most meg két fizetős pilóta, és gyenge autó. 2014 után a Merci motorból éltek meg, de most már autó is kellene.

[ Szerkesztve ]

(#109012) Dyrtyho


Dyrtyho
(senior tag)

Mondom hogy Grosjean-nek sportágat kell váltania, és neki szerintem a legtesthezállóbb a drift lenne :DD :DD

Hülkenberg sportágváltást javasolt az őt kiütő Grosjeannak…

best regards, egy fórumozó blogger

(#109013) snecy20 válasza DS39 (#109011) üzenetére


snecy20
(veterán)

A függetlensége feladásával szerintem járható út lehetne a Williamsnek a Haas/Ferrari példája... legalábbis ha a közeljövőben nem akarják magukat égetni a mezőny legvégén. Már lassan a Sauber-Alfa is rendszeres pontszerzőnek számít hozzájuk képest.

(#109014) velizare


velizare
(veterán)

összeszámolta már valaki, hány motor döglött meg ezen a hétvégén?

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109015) Don.Corleone válasza snecy20 (#109013) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Nagyon más ráció nem marad nekik, mert egy martinihez hasonló főszponzort nem fognak ilyen teljesítménnyel és pilótapárossal találni. A Sauber egyébként üdítő látvány, legalábbis amit Leclerc kihoz belőle, ismét egy pontszerzés, ráadásul egy olyan pályán ahol nem csak a motorerő számít.

(#109016) cyberkind válasza snecy20 (#109013) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Szerintem megvárják, hogy mi lesz az újraosztásnál a szerepük, és ha szar, kivonulnak, nekem őszintén megmondva minimálisan se hiányoznának, ezért felesleges itt lenniük, lassan az egész csapat diákmunkás lesz mert ők befizetik magukat (kis túlzással).

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#109017) erahurka válasza Don.Corleone (#109015) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Azért idén Ericsson se rossz. Szépen kivédekezte Sainzot.

Grojean most szerintem rosszabb mint Ericsson.

(#109016) cyberkind: Ne tűnjenek már el olyan csapatok mint a Williams.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109018) Malachi válasza cyberkind (#109016) üzenetére


Malachi
(addikt)

Voltak már százszor rosszabb helyzetben, azt is túlélték valahogy. Megnéztem a dokufilmet ami róluk szólt, és bár a Senna ügy óta nem a szívem csücskei (el lett sikálva valahogy az a felelősség) mégis tiszteletreméltó, amit az öreg összehozott az évtizedek alatt.

(#109019) cyberkind válasza Malachi (#109018) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

+(#109017) erahurka

Nem is az a baj, hogy amit elértek azt nem érdemlik meg és hasonlók, hanem az, hogy lassan minden olyan posztot ahova nem kell szakértelem kiadnak pénzért amiből kb lélegeztetik a csapatot kis túlzással, így szerintem nem sok értelme van egy F1-es csapatnak, egy ekkora múlttal rendelkezőnek meg pláne.

[ Szerkesztve ]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#109020) JJános


JJános
(addikt)

Merci főnök(TOTO) meg azt nyilatkozta, hogy magukra találtak. :DDD Köszönjük pirelli! :W

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#109021) DopeBob


DopeBob
(addikt)

A verseny legjobb pillanata egyértelműen ez volt :DDD

[link]

Ferrari szerelőknek szerintem fel sem tűnt, mi történik :D

MZ/X

(#109022) velizare válasza velizare (#109014) üzenetére


velizare
(veterán)

akkor majd én.
* hartley rommá törte a sajátját (teljes csere);
* kiminek is ki kellett cserélni még az fp2 után (ice, tc+mgu-h);
* alonsoéba is új turbót kellett tenni(tc);

erre még rájön, hogy a verseny alatt kimi és vandoorne alatt is megállt az autó, hartley ugyan átvergődött a célvonalon, de a tiszteletkört már meg sem próbálta.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109023) EmberXY válasza DopeBob (#109021) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Egy lelkiismeretes mérnök így végzi a munkáját... :D

Up the Irons!

(#109024) DopeBob válasza EmberXY (#109023) üzenetére


DopeBob
(addikt)

A cikket elfelejtettem linkelni, most meg nem találom (talán gphirek). Az volt lényeg, hogy Vettel kerekeit látva Hamiltont is előbb hozták a tervezettnél. Valami tényleg félrecsúszhatott gumikezelés címén a Ferrarinál ezen a versenyen, érthetetlen, hogy miért csak ők szenvedtek ennyire...

MZ/X

(#109025) EmberXY válasza DopeBob (#109024) üzenetére


EmberXY
(addikt)

De olyan túlzottan nem lehettek megijedve, mert emlékeim szerint Bottas-szal nyitották a cserét, hogy reagáljanak Vettelre, ami végül nem sikerült, mert sokat bíbelődtek valamelyik kerékkel...

Up the Irons!

(#109026) gbors válasza DopeBob (#109024) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Pl. mert jól hozzáoptimalizálták az autót a mindenki által ismert standard spec gumihoz?

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#109027) EmberXY válasza gbors (#109026) üzenetére


EmberXY
(addikt)

A szabálytalan trükkös tükörszárny mellett? ;]

Up the Irons!

(#109028) _drk válasza Don.Corleone (#109015) üzenetére


_drk
(senior tag)

Erről jut eszembe hogy a Mclaren még mindig nagyon csupasz.
Ez milyen taktika?
Rendben hogy alapból van pénz, de abból sose elég... :D

[ Szerkesztve ]

(#109029) Motion_Blur válasza JJános (#109020) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Az lenne a legjobb eset ha valóban a módosított gumik miatt fordult volna ekkorát a kocka. Mert az azt jelentené hogy 2 futam kivételével ismét szoros versenyeket láthatnánk. De tudjuk hogy ez nem így lesz...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#109030) KraX válasza EmberXY (#109027) üzenetére


KraX
(senior tag)

„Ez a pálya könnyedén egycserés, és a gumik nagyon-nagyon hasonlóak voltak, de már beszéltünk Charlie-val”- mondta Hamilton. „Beszélünk Charlie-val, és beszélünk potenciális opciókról a következő évre, vagy akár még az idei későbbi szakaszára.

Hamilton-szerint-alapveto-gond-van-a-2018-as-F1-gumikkal

I know kung fu!

(#109031) Atomantiii válasza KraX (#109030) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Értjük, most akkor a víz a hülye, ha a kacsa nem tud úszni?

(#109032) KraX válasza Atomantiii (#109031) üzenetére


KraX
(senior tag)

Kifejtened?

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109033) Atomantiii válasza KraX (#109032) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Szóval a Mercedes-en kívül van még 9 csapat elvileg ők is ugyanolyan (Hamilton szerint sz@r) gumikat kaptak az év eddigi részében, mint a Mercedes, de akkor miért nem panaszkodik senki sem rajtuk kívül?

Mert ha azt látnánk, mint pár éve, hogy sorra durrannak el a gumik akkor megérteném, hogy változtatni kell rajtuk, de így mekkora baromság az, hogy év közben variálnak vele.

(#109034) EmberXY válasza KraX (#109030) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Gondjuk volt, bepróbálkoztak, volt (talán) némi hatása, ki így, ki úgy hisztizik (a Ferrari pl. kilépéssel szokott fenyegetőzni, ha nem tetszik neki valami). Már ha ez volt a lényege annak, hogy az alábbi cikket linkelted. :D

De visszatérve a gumikhoz, ha jól értem, a gumik összetétele nem változott, csak a futófelület lett vékonyabb 0,4 mm-rel, akárhogy is, de ezt minden csapat ugyanúgy megkapta.

Állítólag a Pirelli mindenképp meglépte volna ezt, a Merci hisztije nélkül is, ebben is lehet valami, főleg, hogy ebben az erősen pártatlan cikkben is megemlítik.

Up the Irons!

(#109035) Csapoati válasza KraX (#109030) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Tavaly hány kerékcsere volt ezen a futamon? 2, nem?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109036) KraX válasza Atomantiii (#109033) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem beszelve arrol, hogy a szombati idomero utan arrol volt szo, hogy gyakorlatilag nincs kulonbseg a sarga a piros oldalfalu gumik kozott legalabbis egykoros tempoban. Idezem:
"Ez a pálya könnyedén egycserés, és a gumik nagyon-nagyon hasonlóak voltak..."
Kiveve a Mercedesnek, legalabbis ami a palyan mutatott egykoros tempojukat illeti. 1:17.1-et mentek, nagyon kozelit Kimi Ferrarijahoz es mindossz 0.3-el lassabbat Vettel Ferrarijahoz kepest. A Q3-ban a Ferrarik az elso etapjuk soran a piros oldalfalu gumikkal meg az 1.16.8-as idot sem ertek el... ami Vettel Q2-es ideje volt, olya annyira nem, hogy 1:17.1-et futott Vettel a piros gumikkal (Kimi hibazott az elso koreben). Ezzel szemben Hamilton 1:16.4-et futott a piros gumikkal es utana 1:16.1-re javitott a masodik etapban. Ez a sarga oldalfalu gumikhoz kepest is ~ -1mp. Valoszinuleg kozelebb jottek volna a sarga oldafalu gumikkal is a vegen, a versenyt latva, de ok megis a piros gumik mellett dontottek a Q3-ban, valoszinuleg nem veletlenul. A tobbiek meg visszaraktak a sarga oldafalu gumikat (asszem meg Verstappent kiveve, de ott kb mindegy volt mert Ricciardo is hasonlo tempot repesztett a sarga oldafalu gumikkal). A Ferrarik meg visszavaltottak a kemenyebb komponensre mert nem tudtak normalisan munkara fogni a piros gumikat... ez van.

A fenti cikkhez meg, csak ne a Mercedes adjon tanacsot a Pirellinek ha kerhetem, mar igy is eppen elegge beleszoltak ebbe az evadba is.

I know kung fu!

(#109037) Milka 78 válasza EmberXY (#109027) üzenetére


Milka 78
(nagyúr)

Ha már trükkös ;]

-----------------------------------Jótündér! A kívánság az kívánság! Na hajolj csak szépen előre!-----------------------------------Technikai okok miatt privát üzikre sajnos nem tudok válaszolni, ha kérdésed van azt a fórumba tedd fel!!!

(#109038) AMD Power válasza Motion_Blur (#109029) üzenetére


AMD Power
(titán)

Furcsa volt a hetvegen ez a nagy Merci feltamadas.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#109039) KraX válasza EmberXY (#109034) üzenetére


KraX
(senior tag)

"...volt (talán) némi hatása..."
Ebben a sportban mindent patika merlegen mernek, egyertelmu volt a hatasa, a merteken lehet vitatkozni.

"Ferrari pl. kilépéssel szokott fenyegetőzni"
...es a Redbull es meg valoszinuleg lehetne folytatni.

"De visszatérve a gumikhoz, ha jól értem, a gumik összetétele nem változott, csak a futófelület lett vékonyabb 0,4 mm-rel, akárhogy is, de ezt minden csapat ugyanúgy megkapta."

Akkor koszonjuk meg, hogy ha mondjuk egy csapat jobban kiismerte illetve jobban tudta optimalizalni az autojat az ervenyben levo gumikeverekekre, akkor most kicsit valtoztatunk es hipp hopp mar nem is megy olyan gyorsan a szeker ahogy az elmult harom futamon lattuk es tapasztaltuk, mind kvalifikacion mind futamon. Ez nem fair azert ezt lassuk mar be.

A cikkre:
"A Mercedes jelzése alapján a Pirelli három versenyhétvégére módosít az abroncsain. Az FIA rábólintott, a riválisokat nem kérdezték."

Idezet a cikkbol:
"A riválisok természetesen nem örülnek az újításnak: “Nekünk nincs gondunk a hólyagosodással” – mondta egy McLaren-csapattag. “A mi autónk jobban bánik a gumikkal, mint a Mercedes” – hangsúlyozta a Red Bull-os Daniel Ricciardo. “Miért kéne változtatni, ha a Mercedesnek problémája van?” – tette fel a kérdést egy névtelenül idézett csapatfőnök."

A Mercedesnek problemai voltak a gumival ezert szoltak a Pirelli akceptalta es a tobbi csapatot tajekoztatta, hogy ez lesz es ennyi. Balra el. A defektnek meg csak a halvany arnyeka sem vetult fel eddig egyetlen futamon sem Bottas tormelekbe hajtasat es talan volt meg egy amire emlekszem, de az sem a futofelulet karosodasa miatt volt. Valoszinuleg mar irtak volna rola ha Pirelli eredetu problema lett volna. Mindezek ellenere muszaj volt valtoztatni a gumikon. Ez az ami szerintem unfair.

Miert nem lehetett azt megcsinalni, hogy ha mindent felaldozunk a biztonsag oltaran, akkor hoznak modositott gumikat de a regebbi gumigarnituraval tesztelnek a csapatok es ha tenyleg gond van, akkor bevetik a modositottat. Ilyenre is volt mar pelda az USA nagydijon anno amikor a Michelin gumikkal szerelt autok kialltak es nem futottak vegig mert nem birta az oldalterhelest a gumi, DE a Michelin vitt oda modositott gumikat csak az FIA nem engedte felrakatni.

Csapoati:
"Tavaly hány kerékcsere volt ezen a futamon? 2, nem?"

Megmondom oszinten nem emlekszem.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109040) EmberXY válasza Milka 78 (#109037) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Én is néztem, a Force India fel se tűnt, a Red Bull-nál olvastam én is erről... Hát ezek a fránya rögzítések nem egyformák. :D
Szerintem azért szaladt bele a Ferrari, mert a glórián van, és eléggé feltűnő a változás, ráadásul a tükör felett van, és gondolom nehéz volt beadni, hogy azzal a szál ropival ha "odakötik" a tükörhöz, akkor az már rögzítőelem. :DDD

Up the Irons!

(#109041) velizare


velizare
(veterán)

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109042) EmberXY válasza KraX (#109039) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Én értem, hogy miért nem tetszett ez a többi csapatnak, de nem hinném, hogy konkrétan úgy vitték oda, hogy "na, akkor most leszedünk 0,4 mm-t, pont ennyi kell a Merci 1-2-höz". Sőt, ha abból indulok ki (nem vagyok mérnök, csak a fotelból...), hogy ha a Merci túlhevíti a gumikat, akkor nem kellett volna a vékonyabb gumikkal defekttől tartaniuk? Eleve hűvös volt az aszfalt, mi lett volna, ha meleg van?

Up the Irons!

(#109043) KraX válasza EmberXY (#109042) üzenetére


KraX
(senior tag)

Pont ez az, hogy a Mercedes megsutotte a futofeluletet, ha ez ellen csinal valamit a Pirelli azzal maris nyernek valamennyit... amivel nyilvanvaloan tisztaban voltak a Mercedes mernokei es aminek az eredmenye tisztan lathato is volt a hetvege folyaman. Az mar csak hab a tortan, hogy ez visszafele sult el mas csapatoknal mint pl a Ferrari igy kozvetve megint belenyultak a vilagbajnoksagba.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109044) KraX válasza KraX (#109043) üzenetére


KraX
(senior tag)

Hogy kicsit maskepp fogalmazzak, a Pirelli elvegezte a munka egy (valamekkora) reszet a Mercedes helyett.

Egy masik gondolat ami fentiekhez kapcsolodik es mar irtam meg anno amikor szobakerult ez a gumi mizeria. A Mercedes mernokei nyilvanvaloan tudtak volna olyan beallitasokat eszkozolni amivel tompitjak a fenti problemajukat, csakhat ez tobb mint valoszinu, hogy valamekkora idoveszteseggel jart volna a palyan ezen megoldas helyett szuletett egy B megoldas amit tegnap lathattunk.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109045) EmberXY válasza KraX (#109043) üzenetére


EmberXY
(addikt)

De akkor a vékonyabb futófelületet hogyhogy nem égette meg? Egyáltalán mitől égeti meg? Nem jól van belőve az erőátvitel az aszfaltra, kipörgeti, vagy valami rezonancia?

Up the Irons!

(#109046) velizare válasza EmberXY (#109045) üzenetére


velizare
(veterán)

gondolom nem a futófelület melegedett túl, hanem alatta a struktúra. ez levegővel telt hólyagokat eredményez a gumistruktúra és a futófelület között, amelyek tovább melegszenek, aztán felszakadnak.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109047) BMW001 válasza velizare (#109046) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Ennek fenyeben akkor a vekonyabb strukturaju gumi segitette a Mercit? :U

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#109048) erahurka válasza BMW001 (#109047) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Lehet a vékonyabb struktúra könnyebben leadja a hőt a felni felé és így nem melegszik túl a futófelület felőli oldala.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#109049) velizare válasza BMW001 (#109047) üzenetére


velizare
(veterán)

szemlátomást jobban boldogultak vele, mint a ferrari.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109050) BMW001 válasza velizare (#109049) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

1 palyabol nem vonnek le ilyen kovetkezteteseket. Melbourne -ben is agyoncsaptak a Ferrarikat.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.