Hirdetés

2020. december 5., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-03-01 16:53:08

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108551) Malachi válasza Citroghost (#108549) üzenetére


Malachi
addikt

engem érdekel, ezért sírok én és nem ők. ezt mondom, ha nyernének vele egy tizedet, akkor bébiangolnákat szerelnének az orrkúpra. az lenne az FIA dolga, hogy ezt valahogy szabályozza ahelyett, hogy 60 helyes rajtbüntetéses szabályokat hozna mert egy pilóta hat ezredmilliméterrel túllépett egy csíkot. de hát a prioritások, ugye.

(#108552) Csapoati válasza KraX (#108545) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

0,4 mm a 4 gumin összesen 1 kg lenne? Kicsit soknak hangzik. Hány kilósak azok a kerekek, nem valami 10-15?

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108553) shteer válasza erahurka (#108543) üzenetére


shteer
félisten

via M4Sport

Ami a megújulás mértékét illeti, az Auto Motor und Sport úgy tudja, a csapattagok visszafogott nyilatkozatai ellenére egyáltalán nem túlzás B-autót emlegetni. Információik szerint Spanyolországban egy teljesen új orrkúpot, új szárnyakat, oldalsó légterelőket, átalakított oldaldobozokat, motorborítást, továbbá egy új padlólemezt is be fognak vetni, tehát a fél autó új lesz. A legkülönlegesebbnek beszámolójuk szerint az orrmegoldás ígérkezik, amely amellett, hogy már ismert dizájnokból merítkezik, egyedi utat fog jelenteni. „Nem zárható ki, hogy a McLaren búcsút vesz a nyúlvánnyal ellátott orrkúpjától, és talán a Force India ötletéhez, az orrlyukakhoz nyúl, és azt a Mercedes által használt karcsú konstrukcióval kombinálja” – találgatott a német szaklap munkatársa, Michael Schmidt.

Jöhetnének már fotók a Mekiről

Közben egy közeli a kutyafülről :))

[ Szerkesztve ]

(#108554) Abu85 válasza KraX (#108540) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez inkább ott számít, hogy a gumi nem fog annyira hólyagosodni a huzamosabb használattól. Egyenletesebb lehet az átmelegedése. Teljesítményváltozást nem igazán lehet ettől várni.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#108555) Don.Corleone válasza shteer (#108553) üzenetére


Don.Corleone
aktív tag

Ez nagyon érdekes egy megoldás, biztos a hűtést segíti. Tetszik ez a ferrari mentalitás, rég szólt ennyi fejlesztési cikk róluk, keresik a kiskapukat, aerot és az olajégetést is rendre szóba hozzák velük, remélhetőleg beválik ez a fejlesztés is. :)

(#108556) grabber válasza shteer (#108553) üzenetére


grabber
addikt

(#108557) KraX válasza Csapoati (#108552) üzenetére


KraX
senior tag

En ezt olvastam anno. 1kg gumi minusz az 0.4 mm.

#108554
Természetesen. A Mercedes megsutotte a futofelulet de a gumit nem tudta rendesen atmelegiteni es igy munkara fogni. Ezert is csokkentettek a futofelulet vastagsagat ha jol tudom. Nagyon kivancsi leszek, de a het vegen ugyis kiderul, hogy mennyit javit ez a Mercedes helyzeten.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108558) KraX válasza Abu85 (#108554) üzenetére


KraX
senior tag

Szerintem ha nem egetik meg a gumit es ezzel jobban at tudjak melegiteni ergo jobban fog tapadni, azzal kvazi teljesitmenyt "nyernek".

I know kung fu!

(#108559) venember83


venember83
nagyúr

(#108560) Malachi válasza venember83 (#108559) üzenetére


Malachi
addikt

97 mm, az igen.

(#108561) Csapoati válasza KraX (#108557) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Kizártnak tartom. Ne viccelj már, hogy mondjuk a gumi súlyának 1/60-át kiteszi 0,4 mm-nyi futófelület. 2,5 centinyi vastagon van csak anyag abban a gumiban? :) Linket persze elfogadok, ha ezt így valahol tényleg megerősítik.
Amúgy tök jó, most ha bármilyen más okból is a Mercedes kerül előrébb, mindenki csakis a gumira fogja fogni...

Szerk.: Most néztem, az első gumik 9,5 kilósak, a hátsók 11,5. Ez összesen 42 kiló, szóval akkor ha 0,4 mm 1 kilót jelent, akkor 16,8 mm vastagnak kell lennie a gumiknak összesen. Lehetetlen. De mindegy is ilyen szempontból, mert mindenkinek ilyen gumi lesz fent. A kopást meg nem tudjuk, lehet ugyanúgy szenvednek majd a Mercik.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108562) lenox válasza Csapoati (#108561) üzenetére


lenox
addikt

Nem a negy gumin osszesen 1 kg, ha mindegyeken 0.4 mm-re kevesebb van? Mert akkor ez 16.8 mm darabonkent, nem osszesen, ugy ertem nem kell elosztani meg 4-gyel, hanem ilyen vastag a gumi, az meg realis, nem?

(#108563) Csapoati válasza lenox (#108562) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

A fenti számok úgy vannak, hogy a 4 gumin összesen 1 kg lenne a súlyvesztés. Lehet rosszul fogalmaztzam, darabonként 16,8 mm lenne a gumik vastagsága. Arra meg te se hiheted, hogy reális lenne. :D

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108564) KraX válasza Csapoati (#108561) üzenetére


KraX
senior tag

[link]

I know kung fu!

(#108565) Csapoati válasza KraX (#108564) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Köszi, akkor ezek szerint tényleg ennyire vékony egy gumi. :R Soha nem gondoltam volna.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108566) lenox válasza Csapoati (#108563) üzenetére


lenox
addikt

Hat ha engem kerdezel az meg sok is, ugy ertem nem hiszem, hogy lenne masfel centi gumi, inkabb kisebb gumireteg es alatta mas, ami viszont konnyebb anyag. De nem nagyon talaltam kepet, amin latszana.

(#108567) menin válasza shteer (#108553) üzenetére


menin
tag

McLaren új orrkúp

(#108568) Motion_Blur válasza menin (#108567) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én félek tőle :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#108569) IreN!CuS


IreN!CuS
őstag

Ez vagy nagyon jó lesz vagy irtó nagy bukás, eléggé radikális megoldások vannak rajta

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#108570) snecy20 válasza Motion_Blur (#108568) üzenetére


snecy20
veterán

Ezt a fajta vállalkozószellemet hiányoltam a McLarentől már vagy 2007/2008 óta!

A nyájimmunitás fele már megvalósult. Birkák vagyunk. - „Nincs arra jogod, hogy túlélj egy járványt.” - Aweriot (koronavírus topik)

(#108571) guftabi96 válasza menin (#108567) üzenetére


guftabi96
addikt

Force India/Sauber + Merci + Red Bull :D

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

(#108572) guftabi96 válasza menin (#108567) üzenetére


guftabi96
addikt

pár kép más szögekből

#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

(#108573) KraX válasza Csapoati (#108565) üzenetére


KraX
senior tag

En is hozott anyagbol dolgozom. Ezt olvastam a nepi interneten. :)
A Mercedes tempoja meg nagy kerdojel lesz, majd meglatjuk aztan max vitazunk egyet. :)

#108567
Soha nem voltam McLaren szurkolo, de most szurkolok nekik, hogy bejojjenek az ujitasok!

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108574) Malachi válasza Motion_Blur (#108568) üzenetére


Malachi
addikt

hű, hát ez... ú. ez mi. annyira hibrid, hogy nevet sem tudok kitalálni rá.

(#108575) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#108568) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Ez egy izmos Pitbull-malac keverék köpenyben. Szarul néz ki... nézzük, hogy ér-e valamit. Szerintem akkor hozhatna sokat, ha alapból erre tervezték a vázat, és eddig azért volt fenn a tavalyi, mert ez nem ment át a törésteszten vagy valami.
Ha a tavalyi köré tervezték a gépet, akkor ehhez teljesen át kell tervezni az egész autót, ami így kompromisszumos, mert a váz nem ehhez lett tervezve.
Rámegy, mert ugyanaz a felfogatás, de kb annyit ér, mintha más csapatét tennék fel...önmagában semmit, bármennyire is jó.

(#108576) shteer válasza Motion_Blur (#108568) üzenetére


shteer
félisten

Hát. Őőő
Azt nem mondom, hogy szép :D

(#108577) Csepy válasza [CS]Blade2 (#108575) üzenetére


Csepy
senior tag

Az eddigi a tavalyi tobábbi evolúciója volt, de nem csak az orrkúp, hanem a komplett autó. Elvileg nem csak új orrkúp jön most, hanem egy komplett B autó, új első, hátsó szárnnyal, oldaldobozokkal, légbeömlőkkel.

Regards: Csepy

(#108578) erahurka válasza IreN!CuS (#108569) üzenetére


erahurka
nagyúr

Olyan mintha mindent rátettek volna ami csak eszükbe jutott :D Nem tudom elképzelni hogy ez jól működjön majd. Aztán lehet szépen elkezdik majd faragni és úgy lesz tökéletes.

Pár további kép itt: [link]

Érdemes megfigyelni a kamerákat, egy vékonyka elem tartja a levegőben őket, elég durva :Y

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108579) menin


menin
tag

es meg egy kep az uj oldaldobozrol is:

(#108580) erahurka válasza menin (#108579) üzenetére


erahurka
nagyúr

Ez inkább a barge board, de így első ránézésre nem tűnik nagyon másnak.

A motorborítás és a hátsó szárny még érdekes lehet, bár ha nagyon extrémek lennének biztos lenne már róluk kép.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108581) Samott válasza erahurka (#108578) üzenetére


Samott
őstag

Remelem nem fog mukodni, mert ha megis akkor lemasoljak es ilyen ocsmany lesz a tobbi auto is. Ugyanez igaz a ferka tukreire is.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#108582) Don.Corleone válasza Motion_Blur (#108568) üzenetére


Don.Corleone
aktív tag

Elsőre az alien vs predator jutott eszembe.. :O ;] erre kíváncsi leszek hogy fog muszikálni.

(#108583) erahurka válasza Samott (#108581) üzenetére


erahurka
nagyúr

Tök mindegy, jövőre már úgyis tök egyszerűek lesznek a szárnyak.

Én remélem hogy beválik a csomag, és előrébb tudnak lépni. Jó lenne már egy erős McLaren Alonsóval.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108584) KraX válasza erahurka (#108578) üzenetére


KraX
senior tag

Meglatjuk, hogy evolucio vagy devolucio lesz-e a fejlesztes az McLarennek. Remelem az elobbi.

I know kung fu!

(#108585) erahurka válasza KraX (#108584) üzenetére


erahurka
nagyúr

Az orrkúp résszel amúgy talán már 2019-re tesztelnek, hiszen a szárnylapok egyszerűbbek lesznek, talán egy ilyen morf orral tudnak előnyt kovácsolni.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108586) KraX válasza erahurka (#108585) üzenetére


KraX
senior tag

Nem hiszem. Meg a 18'-as szezon elejen vagyunk. Ahogy megneztem azt a 14 kepet az uj orrkuprol, ez olyan bonyolultnak nez ki, hogy szinte kizartnak tartanam, hogy a jovo evi egyszerusetest akar csak nyomokban is tartalmazna, de a tevedes jogat fenntartom.

I know kung fu!

(#108587) gabe_


gabe_
őstag

Én nem tudom, de pl. ez a kutyafül-szárnyacska a ferrarin nem inkább felhajtóerőt termel? Vagy csak annyi, hogy a légbeömlő felé terel egy kis levegőt?

Sovány szakácsban sose bízz!

(#108588) [CS]Blade2 válasza Csepy (#108577) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Szerintem kicsit eltúlozzák manapság a B autó fogalmát, nem ugyanaz, mint a 2000-es évek elején. Az újratervezett kasznit is jelentett.
Itt a meglevő A autó van egyszerre nagyobb mértékben "átöltöztetve" aerodinamikailag.

A többiek is lecserélték már az első verseny óta a hátsó szárnyat, első szárnyat, padlólemezt, motorborítást, bargeboardot, stb. Akkor mindenki B autóval megy már.
Egyedül orrkúpot nem cseréltek a többiek.

(#108589) customer114


customer114
senior tag

(#108590) EmberXY válasza customer114 (#108589) üzenetére


EmberXY
addikt

Igen, Alonso valóban eléggé puritán kormányt használ... :D

Up the Irons!

(#108591) emre válasza customer114 (#108589) üzenetére


emre
veterán

Verstappen téves, bizton nincs tükör. :N

A győzelemről megtanultuk hogy a részvétel a fontosabb, a vereség is fizet szépen és a győztes sokkal fáradtabb.

(#108592) shteer válasza emre (#108591) üzenetére


shteer
félisten

:DDD

(#108593) VágniValó


VágniValó
őstag

Úgy látom még nem volt, Williams tegnap kidobott egy pofás vidit Robertről. Enjoy: [link]

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#108594) Csapoati válasza customer114 (#108589) üzenetére


Csapoati
Topikgazda

Te jó ég. :DDD

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108595) shteer válasza menin (#108567) üzenetére


shteer
félisten

amúgy ha az orr alatti részt ízlésesen feketére festik, szebb lenne

[ Szerkesztve ]

(#108596) Malachi


Malachi
addikt

jól látom, Kubica keni a Williamsben? ez nekem új.

(#108597) Zoleee83


Zoleee83
őstag

Grosjeant is elzavarhatnák már, nagyon nem megy neki, most is sokadjára a kavicságyban...

Első szabadedzés alapján alakul a McLaren is.
Modjuk messze még a vége, de egyértelmű előrelépésnek látszik. :C

RIC a falban.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#108598) VágniValó válasza Malachi (#108596) üzenetére


VágniValó
őstag

Csak FP1-en sajna, szóval jó időt és tiszta pályát kérek. Jövőhéten pedig a Williams ismét tesztel, Kubival :K

[ Szerkesztve ]

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

(#108599) KraX


KraX
senior tag

Nem akarok huhogni igy az FP1 elejen, de nagyon a Mercedesnek fog allni a zaszlo. Eddig mindenki mas tobb mint 1mp-re van lemaradva a ket csillagos autotol. Kivancsi mi lesz itt a hetvegen. Az McLaren nem nez ki rossznak igy az elso par kor alapjan.

I know kung fu!

(#108600) VágniValó


VágniValó
őstag

"Tyres are like in winter testing - no grip," reports Hulkenberg, who is on supersofts but only 13th.

Ok...

"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.