Hirdetés

2019. december 7., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108501) erahurka válasza Motion_Blur (#108499) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Fene tudja. De azért csak nem mindegy mekkora tempót tudnak előhúzni ha nagyon kell. Mondjuk WEC-hez meg más hosszabb távú témához annyit se értek mint az F1-hez. :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108502) BMW001 válasza erahurka (#108501) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Inkabb a kiegyensulyozottsag az, ami szamit. Na meg az egyeb dolgok, amiket Te nem lathatsz. Energiamenedzsment, gumikezeles... Mar az F1 sem a nyers temporol szol, leszamitva a Q3 -at. Nem is tudnanak a versenyen allando 100% -ot kihozni az eroforrasbol.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108503) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

DTM M4Sport
Szombat 13:30 - 1. futam
Vasárnap is 13:30 - 2. futam
:)

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#108504) gbors válasza velizare (#108495) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Ennyi erővel tetszőleges versenyen zavarjuk be a Safety Cart háromszor, lehetőség szerint egyszer az élcsapatok kerékcserekciklusa közepén. "Izgalmak" garantálva...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108505) IreN!CuS válasza gbors (#108504) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Amúgy baromira nem értem mivel van bajotok, miért indult el ez a "hiszti". Az egész nem jó mert kiszámíthatatlan, meg az SC dönti el ki nyeri meg a versenyt meg a többi.

Ha nem történik semmi az a baj lásd Ausztria.
Ha roncsderbi van és az SC bejön az a baj lásd Baku.
Ha csak DRS kikerülés van az a baj.
Ha még DRS-el sem megy az a baj.

Az SC mindig is része volt a versenynek, nagyon sokszor szólt már bele az eredménybe. SC utáni talán három vagy négy körben mennyi akció volt? Én élveztem, és ha Vettel nem kapkodja el mehetett volna a kergetőzés a maradék körökben.....Milyen undorító ez az egész mi? Egy utolsó körig izgalmas futam báhhh legyen inkább 20-30 mp mindenki között...

Meg hogy random az egész, hát nekünk nézőknek nem az a jó? Emlékezz vissza 2012-re valahogy azzal szívesen példálózik mindenki milyen jó is volt közben ott a random faktor a gumi volt...ami szerintem sokkal rosszabb.

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#108506) PumPi válasza IreN!CuS (#108505) üzenetére


PumPi
(őstag)

Najó de ez nem is lehet másképpen, hasonló erőt képviselnek végre a csapatok, ergo nagyon kicsi bizonytalansági faktor nagyon nagy sorrend-változásokat tud okozni. :) Jóvanezígy eddig talán a turbo korszak legjobb szezonkezdete. :)

(#108507) gbors válasza IreN!CuS (#108505) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Nem indult el semmi, pláne hiszti nem. Személy szerint nem szeretem a Safety Car által generált izgalmakat, sosem szerettem. Ha neked tetszik, az a te dolgod, de ne legyen már kötelező.

Egyébiránt a hsz, amire válaszoltál, még csak véleményt sem nyilvánított a kérdésben. Mindössze annyit írtam le, hogy ha annyira jó volt a bakui futam, akkor ez könnyen reprodukálható máshol is. Ezt tudod cáfolni?

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108508) snecy20 válasza IreN!CuS (#108505) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nem tudom mire érted 2012-ből a gumifatort, mint véletlenségi tényezőt, de az legalább mindenkire pontosan ugyanolyan hatással van.

(#108509) IreN!CuS válasza gbors (#108507) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Tiéd volt az utolsó hsz ami pedzegette ezt a témát viszont végig többesszámban írtam nem véletlenül.

Akkor ne legyen SC, legyen csak VSC, de hiszen az is befolyásolja a dolgokat vagy legyen sima red flag az jobb? Szóval akkor szerinted mi lenne a jó megoldás ami nem random nem befolyásol semmit sem és neked megfelel?

Szerintem ha egy SC fázis megkavarja a lapokat és ezáltal plusz izgalmat generál nem rossz. Hiszen miért lenne rossz bárkinek is ha egy sima befutó helyett hirtelen 3-4 pilóta megy a győzelemért, egyszerűen nem értem.

snecy20: Nem értem mit nem értesz. 2012ben a gumi befolyásolt mindent főleg az első felében az évnek.
Szerintem az sokkal nagyobb random faktor volt mint az SC. Ha visszaemlékszel tudod mennyire volt kiszámíthatatlan, hogy ki mikor miért találta el a gumi dolgot és ezáltal nyert. Egy példát mondok: Barcelona Williams 2012 Maldonado, ott a legjobb kasztni a legjobb pilótával nyert :) . Ha egy SC kavarás rossz akkor az minek minősül?

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#108510) KraX válasza IreN!CuS (#108505) üzenetére


KraX
(senior tag)

"Meg hogy random az egész, hát nekünk nézőknek nem az a jó?"

Abszolut nem ertek egyet. Az elmult 4 futambol 3-at jelentosen befolyasolt az SC. Inkabb lottozok, azzal legalabb nyerek ha bejon a tipp. Ne igy doljon mar el a vb a vegen.

#108507
++

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108511) gbors válasza IreN!CuS (#108509) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Összemostál pár dolgot egymással, ezeket érdemes külön kezelni.

Egyrészt, egy szóval nem mondtam, hogy ne legyen SC. Az idei évben eddig elég sűrűn volt jelenése, de egy olyanra sem emlékszem, amikor jó szívvel azt tudtam volna mondani, hogy felesleges volt. Kínában bénán küldték be, de maga a beküldés ott is indokolt volt.
Ettől teljesen külön dolog az, hogy nem örülök annak, amilyen hatást gyakorol a versenyre. Az még csak-csak, hogy lenullázza a különbségeket, de ahogy néha versenyzőket helyzetbe hoz, az baromira zavar - pont a bakui futam erre a legjobb példa.

Hiszen miért lenne rossz bárkinek is ha egy sima befutó helyett hirtelen 3-4 pilóta megy a győzelemért, egyszerűen nem értem.

Azért, mert az F1 sport és látványosság egyben. Ha valakit csak az utóbbi aspektusa érdekel, akkor természetesen SC for the win, de akkor legyen minden futamon kötelezően kettő (ugye ismerünk olyan szériát, ahol ez kb. realitás). A sportértéknek viszont szinte kivétel nélkül árt, és engem ezért időnként mérhetetlenül idegesít. Még egyszer - nem a beküldése ellen vagyok, de ettől még nem fogok örülni annak a helyzetnek, amit teremtett.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108512) IreN!CuS válasza gbors (#108511) üzenetére


IreN!CuS
(őstag)

Bottas az SC-ra játszott, vállalták ezt a taktikát ami ha bejön nyerhet, nyert is. Ez akkor random, nem érdemli meg esetleg szimplán a szerencse miatt került oda ahová?

Vettel vezetett, majd az SC után megvolt az esélye arra, hogy megnyerje a futamon?Igen, ott volt a második helyen csak elcseszte. Ha megnyeri akkor is ekkora probléma lenne az SC?
Az SC hibája, hogy Vettel elrontotta?

A csapatok -főleg az ilyen pályákon- számolnak az SCal adott esetben erre építik a taktikát, azzal számolnak, hogy ha jön és akkor a lehető legjobban jöjjenek ki belőle. Szerintem ez ugyan úgy a sport része nehéz erre ráhúzni, hogy csak a látvány miatt van/küldték be.

Még mindig nem látom hol itt a gond és miért kell lottózással jönni meg, hogy ez így rossz.

Már keverjük a sportot a látvánnyal a lottóhúzással meg mindennel amikor mindenki tudja, hogy az SC a F1 része nagyon sokszor segített már adott pilótának nagyon sokszor befolyásolta a végeredményt és az összes csapat számol vele.

Mi lenne szerinted a legjobb megoldás ami mindig minden körülmények között megoldható és senkitől sem vesz el semmit sem és senkinek sem add pluszt? Szerintem ilyen nincs...

Ha meg nektek ez nem tetszik akkor csak ízlésről "vitatkozunk" aminek meg ugye nincs értelme :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#108513) b-type válasza gbors (#108511) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sztem Vettel jól mondta minden indokoltnak tűnő esetben VSC, tehát ami első ránézésre véleményes hogy indokolt az SC ott VSC, aztán SC ha valóban kell, ha nem akkor indulhat tovább.
A horror baleseteknél pedig nem kérdés, piros zászló vagy SC élből.

Amikor pedig beintik az SC-t akkor igen is figyeljenek arra hogy hol jár a mezőny, a csapatok több száz szimulációs számítást végeznek, elfér a biztonság oldalán is 1-2 szerintem....
Lehet takarózni a biztonság az első témával, mert ugye ezzel nehéz vitatkozni, de sok esetben nem igaz, mint annál az esetnél sem volt az ahol ezt Vettel sérelmezte.
..ha ez nem megy Charley-nak akkor kérjen segítséget, mert túlnőtt rajta a probléma.
Az amit múltkor mndot, miszerint 'ablakot' keresett a partvis kezelő csapatnak, az egy vicc. ..két körön keresztül kereste? ..és pont akkor találta meg amikor a mezőny elment a PIT bejárata előtt? ..tisztelem a kort de ezt tessék megoldani profibban.
és ha a VSC 60km/h-t ír elő akkor az írja felül a PIT bejáratot, és ahol 60+ a megengedett, ott a PIT sebességet is.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108514) gbors válasza IreN!CuS (#108512) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Akkor most döntsük el, hogy velem vitatkozol, vagy valamilyen nemdefiniált csoporttal. Az első esetben pls arra reflektálj, amit én írtam (E/2-ben, ha lehet), a második esetben majd válaszol az, aki a mondandódban magára ismer :)

(#108513) b-type: igen, a VSC bátrabb, konzekvensebb használata lehet egy irány - őszintén szólva nem tudom megjósolni, hogy működne. Az továbbra is fennállna, hogy a jól időzített kerékcsere előnyt jelent, ha pedig a komoly korlátozás a célegyenesben van, akkor komoly előnyt. De valószínűleg tökéletes megoldás nem létezik - és még ha létezne is, nem vagyok benne biztos, hogy a Liberty lemondana egy ilyen nagy potenciállal rendelkező show-elemről...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108515) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Ez még csak a "fantázia" szüleménye, nem tudjuk, hogy hasonlóak lesz ek-e az első szárnyak. Szerintem teljesen rendben van.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108516) KraX válasza b-type (#108513) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezzel abszolut egyetertek. :R

I know kung fu!

(#108517) _drk válasza IreN!CuS (#108512) üzenetére


_drk
(senior tag)

Ha alkalmatlan a pálya, a kocsik bár hogyan is lesznek tovább fejlesztve akkor se fognak tudni el menni a másik mellett mert nem férnek el.
Az ilyen pályakon igen számolni lehet az sc-vel, de az már régen rossz feszültség teremtő ha csak ez van.
Rá adásul most indokolatlanul nagy előnyhöz jutottak páran vele. Ami mondjuk Vettel-nek bejön 3x, akkor a Mercedes és Hamilton meg az összes drukker de még a Red Bullosok is feltartott kézzel tiltakoznak hogy ez hogy történhetett.

Mert persze megkavarja kicsit, össze hozza a mezőnyt, ez mind szép és jó de ne ez a random faktor szabályozza már a versenyt, és adja az izgalmakat.

Ha meg nem jön be, akkor nézhetetlen a futam, mert nem történik semmi.

(#108518) BMW001 válasza guftabi96 (#108515) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Azt a 'pocsorrot' mar igazan megoldhatnak a szabalyvaltozasok alatt, mert szvsz borzalom.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108519) cyberkind válasza BMW001 (#108518) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Dehogy, inkább a cápauszonyt kellett eltakarítani mert az volt az ocsmányabb, én nagyon remélem, hogy marad a pöcsorr örökre, sőt még nagyobb lesz és átveszik az utcai autók is. :))

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#108520) erahurka válasza BMW001 (#108502) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Elvileg 1 kör hátránnyal indult a 7-es Toyota, most 10 perccel a vége előtt 3 másodpercre van Alondóéktól. Nincs meg a tempó a 8-as kocsiban, meglepne ha Nando kocsija nyerne LeMans-ban. :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108521) BMW001 válasza erahurka (#108520) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Az nem jo. :(

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108522) menin válasza erahurka (#108520) üzenetére


menin
(tag)

Nakajimanal volt egy nem jol rogzitett biztonsagi ov ami miatt buktak kb 50mp-et plusz a vegen SC miatt 1 perc elony nullazodott le.

(#108523) BMW001 válasza menin (#108522) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Dolgoztam, es nem tudtam kovetni az esemenyeket. De ha ez igy van, akkor ki is jon az elvesztett 1 kor.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108524) Viktor77


Viktor77
(félisten)

Alonsoék nyertek.

Some people move on, but not us ... not us

(#108525) BMW001 válasza Viktor77 (#108524) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, azert rossz latni, hogy az Audi es a Porsche sincs mar itt. Elvesztette a varazsat az egesz, es egy esetleges 24 oras sikernek sem lesz akkora erteke. Pedig jo volt latni, ahogy a teljesen kulonbozo technikak egymasnak estek, lasd TDI vs. benzin turbok, es azokbol is ket teljesen kulonbozo megoldas.

erahurka: Hol lehet megnezni a legjobb koridoket, pilotara es csapatra lebontva?

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108526) erahurka válasza menin (#108522) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Plusz egy megpördülése is volt a jappónak, remélem nem miatta fogják bukni LeMans-t... Jellemző ezekre a japán csapatokra hogy minden áron beültetnek egy hazait, akkor is, ha nincs tehetséges pilóta. Lásd WTCC tavaly...

Mondjuk így tényleg sok előnyük elveszett. De a leggyorsabb kör így is a 7-es kocsié.

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108527) KraX válasza Viktor77 (#108524) üzenetére


KraX
(senior tag)

Yess!! :C

I know kung fu!

(#108528) Cartevo válasza KraX (#108527) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Így duplán indokolt lett a váltása.

mun.hu

(#108529) erahurka válasza Cartevo (#108528) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Arról mit tudtok amúgy, hogy teljes szezont fut-e? Mert az EuroSportos közvetítés alatt mintha azt mondták volna, hogy mivel azt szeretné az FIA hogy a LeMans-i 24 órás legyen a WEC szezonok zárása, ebben az évadban két LeMans futam lesz, mert a jövő évivel zárul majd. Szóval ha Alonso lefutja a teljes szezont, akkor két LeMans-nyi esélye lesz nyerni. :F

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108530) Csapoati válasza erahurka (#108529) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Pontosan így van, a jövő évi Le Mans 24H lesz a szezon zárása. Azt viszont még nem tudni szerintem, hogy jövőre is indul-e vajon Alonso rajta.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108531) emre válasza erahurka (#108529) üzenetére


emre
(veterán)

forrás

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#108532) Motion_Blur válasza Viktor77 (#108524) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nyilatkozatokat, képeket, videókat nézve egy ilyen győzelem Alonsonak kevés. Szerintem hiányzik neki a test-test elleni csata ami F1-ben még akkor is ott van ha a 10. helyért megy. Egy F1 dobogónak szerintem 100x jobban örülne.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#108533) Cartevo


Cartevo
(senior tag)

(#108534) velizare válasza erahurka (#108520) üzenetére


velizare
(veterán)

mindenki nyugodjon a f@szba le, ment a batphone, le is szakadtak...

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108535) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Versenynaptárak 2018

🏎️ 🏁

(#108536) szebe


szebe
(őstag)

Kikerült a netre egy 1.43.5-ös köridő onboard

A nap kérdése: elvette ott, vagy csak az emelkedő miatt hallani úgy?

[ Szerkesztve ]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#108537) lacos001 válasza szebe (#108536) üzenetére


lacos001
(aktív tag)

Pl. én nem is tudtam, hogy ebben a kategoriában is állitható a hátsó szárny.
nem onboard...

Azt hittem eddig, hogy ez csak az F1 baromsága, de nem.

(#108538) Motion_Blur válasza szebe (#108536) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Persze hogy elvette, hasolnó vagy nagyobb sebességgel érkezett oda mint egy F1-es autó, és aeroban azért még így kimaxolva se tud annyit. Jócskán el kellett vennie.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#108539) emre válasza lacos001 (#108537) üzenetére


emre
(veterán)

Meg egy kicsit bele is piszkáltak: Így alakult át az LMP1-es Porsche 919 Evo

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#108540) KraX


KraX
(senior tag)

Vajon milyen tempora lesz kepes a Mercedes a 0.4mm-el vekonyabb kopofeluletu abroncsokkal?

I know kung fu!

(#108541) erahurka válasza KraX (#108540) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Szerintem ez inkább versenytempóban fog meglátszani. Remélem nem lépik le túlzottan a Ferrarit, eddig egész jó volt az évad, nem kéne úgy elrontani mint 2013-ban.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108542) Csapoati válasza KraX (#108540) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

0,4 mm az nem túl sok, ráadásul mivel mindenki csomó frissítést hoz, így nem fogjuk tudni, mennyit nyernek ezzel.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108543) erahurka válasza Csapoati (#108542) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Én a McLaren orrkúpjára vagyok már nagyon kíváncsi. Minden oldal lehozta majd hogy különleges lesz, de senki sem mutatott még képet róla. :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108544) shteer válasza erahurka (#108543) üzenetére


shteer
(félisten)

Az még nincs kirakva, de a Ferka kis angyalszárnyakat növesztett a halon függő visszapillantók fölé :D

vagy inkább kutyafülek :DDD

[ Szerkesztve ]

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#108545) KraX válasza Csapoati (#108542) üzenetére


KraX
(senior tag)

"0,4 mm az nem túl sok"

Az F1-en belul ertelmezve ez szerintem igen jelentos kulonbseg is lehet. Csak erdekessegkeppen, egy gumigarniturara vetitve ez a negy tized kozel -1kg-t jelent egyebkent. A Mercedes gumikezelesi problemait jelentosen befolyasolhatja (foleg, hogy a teli teszteken meg holyagosra egettek a gumit a hidegben). Kivancsi leszek, hogy mi lesz.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108546) DopeBob válasza shteer (#108544) üzenetére


DopeBob
(addikt)

hát ez elég érdekes... a halora tették a visszapillantót, ha jól látom, és a visszapillantó tartókonzoljára plusz füleket... lehet találtak egy kiskaput. Jó ronda mindenesetre.

MZ/X

(#108547) shteer válasza DopeBob (#108546) üzenetére


shteer
(félisten)

Téma volt már az utóbbi hetekben.
Jóváhagyást megkapták, megcsinálták

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#108548) Malachi válasza shteer (#108544) üzenetére


Malachi
(addikt)

elképesztő, hová képesek csúfítani még ezeket a szerencsétlen gépeket. remélem hamarosan széjpöjgő is lesz rajtuk, meg villogó pónis ledek. bazári, hányadék, fuj.

(#108549) Citroghost válasza Malachi (#108548) üzenetére


Citroghost
(őstag)

Szerinted érdekli őket az esztétika? Az a lényeg, hogy aerodinamikailag hatékony legyen.

(#108550) erahurka válasza shteer (#108544) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Csodálatos :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.