Hirdetés

2019. december 14., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108451) Don.Corleone válasza snecy20 (#108441) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Igazából a tavalyi évük után ez amolyan eufória lehet, de közben pedig óriási lemaradásban vannak. Időmérőn sansztalanok és ha most sincs ennyi kiesés akkor pontot is nehezen szereznek, esetleg Alo. Figyeltem a csapattársat, Vandoorne verseny elején gyönyörűen esett vissza a 9.-ről a 14-15. helyre nagyjából. Nem tudom mit lehet várni az új kocsitól tudva hogy már repülnek az emberek, de mint ellenfél drukkere elég kiábrándító látni hová lett ez a csapat, és évről évre ez a szenvedés..

(#108452) velizare válasza b-type (#108447) üzenetére


velizare
(veterán)

én ezt értem, csak a nominális értékekben nem vagyok értek veled egyet. na meg persze ezek a szezon közben jellemzően nem egyszerűsödni szoktak, és az első versenyeken őket mindig meglepetésszerűen (a bkv szokott rendszeresen így meglepődni a téli hóeséseken) érő orkán után sem butítják le az első szárnyat egy vasalódeszka szintjére.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108453) KraX


KraX
(senior tag)

(#108454) Malachi válasza KraX (#108453) üzenetére


Malachi
(addikt)

Helmut bácsi megpálcázta a talpukat, azóta haverok Vettellel.

(#108455) emre válasza Malachi (#108454) üzenetére


emre
(veterán)

Dehogy lettek haverok, csak saját magát mosdatja.
Meg majd pont madmax véleményének fognak hitelt adni.

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#108456) Malachi válasza emre (#108455) üzenetére


Malachi
(addikt)

lemaradt az idézőjel, azt hittem egyértelmű. :D

(#108457) b-type válasza velizare (#108452) üzenetére


b-type
(nagyúr)

uhh ez most olyan mintha a goggle fordító írta volna :D
Szóval jó lesz ez sztem, egy nagyon egyszerű első szárny is fejődhet vagy nézhet ki jól. De a legfontosabb hogy az előzhetőség javuljon...persze ettől még soha többet nem szeretnék olyan hátsó szárnyat látni mint a azon a képen.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108458) _drk válasza Don.Corleone (#108451) üzenetére


_drk
(senior tag)

A Mclaren úgy fog járni mint a Williams meg a Sauber.
Nem jönnek az eredmények, semmi show nincs a csapat körül, akkor befektetők is át mennek inkább másik csapathoz.
Ha Alonso lelép, már pedig lefog ha még a dobogó-s lepattanók is túl messze vannak, jönnek a fiatal fizetős pilóták akikkel még messzebb lesz minden eredmény.
Még 21 hozhat vmit nekik, de addigra szerintem túlsagosan le fognak süllyedni.

Alonsobol kinéztek még 2 évet (ezen kívül) , hogy a 10. hely körül "bohóckodik"?

(#108459) Zoleee83 válasza _drk (#108458) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Alonso ebben az évben szerintem a WEC-ben fog virítani, ami esetleg megdobhatja a ráeső figyelmet, van még benne néhány dobogó, ha valamelyik nagy csapat leigazolja 1-2 évig tényleg itt lehet még, én is így látom.
McLaren sajnos az ígéretek ellenére sincs sehol, ez egy hosszú folyamat lesz így, sajnálom .

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#108460) Alexios válasza _drk (#108458) üzenetére


Alexios
(addikt)

Azért nem fog úgyjárni, mert a McLaren mögött sokkal komolyabb pénzek állnak a tulajdonosok miatt, ott van az utcai rész stb, teljesen más a gazdálkodása mint a Williamsnek, vagy Saubernek

[ Szerkesztve ]

(#108461) Csapoati válasza snecy20 (#108441) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Most látszik, hogy mennyire megérte nekik megtartani Alonsót. Vandoorne-nal meg valami másik zöldfülűvel kb a konstruktőri 8. helyén állnának.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108462) Don.Corleone válasza _drk (#108458) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

Osztom a gondolataidat. Ez a meki egyedül Alo miatt kap figyelmet, mert nélkülük williams szint lenne a pr.-t tekintve. Ő jön és néha megszellőztet egy hangzatos nyilatkozatot, majd jót derül mindenki. Döbbenet belegondolni, mint ferrari szurkoló, hogy a kétezres évek nagy csatái után hová lett ez a csapat. Számomra teljesen egyértelmű volt, hogy miért választott más szériákat is párhuzamosan Alonso, mindenki csodálkozott nem lesz-e sok, hát ő sikerre vágyik, a biológiai órája ketyeg, és jól tudta ez az év is ilyen állóvíz lesz. Ha a média csak sejti, de a gyár falain belül egyértelmű hogy gond van. Azt pedig valljuk be, hogy a mezőny végén kullogsz, vagy a középmezőnyben sansztalanul, motiváció és pilóta pszichológiát tekintve majdhogynem ugyanaz.
Én egyébként a Saubert nem venném ezen kalap alá, bennük látok sanszot az "Alfa" támogatásával, hogy az utóbbi évek túlélése után újraélednek mint egy főnixmadár. Az autó kijelenthető hogy nem full utolsó, van benne fejlődési potenciál. Most Leclerc nagyon betalált aminek örültem is, de ez a versenye erőből megvolt, ott evickélt 7-8. helyeken a rajtot követően. Van ráció abban a csapatban főleg egy ilyen fiatal aspiránssal, Ericssont meg majd valahogy lenyelem.. :O

Viszont hogy bedobjak egy témát, avagy kérdést, mit gondoltok a Haas-ról? Én szezon előtt vízválasztónak tartottam ezt a szezont az amerikaiak kapcsán, mind az autó fejlődése mind pedig a pilóták végett. Akkor egy másik felületen megfogalmaztam, hogy ha sikeres is lesz ez a csapat, biztos nem ezzel a felállással. Grosjean kijelenthető hogy fejben összeroppant, "Pastor Magnussen" pedig nüanszokon múlik hogy nem ken fel vagy lök ki valakit a pályáról, szóval jó pontszerzés néha ide-oda, az autóban rejlő lehetőség nincs kiaknázva. Én spec. egy Wehrleint baromira megnéznék ott, tudom ezernyi akadálya van, de talán értitek mire gondolok. Majd talán Leclerc ha kinövi a Saubert, na de addig?!

[ Szerkesztve ]

(#108463) b-type válasza Don.Corleone (#108462) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Wehrlein-t szívesen venném az F1-ben, pl. a Haas-ban...de ez kb. minimális eséllyel adható meg egyelőre.
Haas Ferrari érdekeltség, Wehrlein meg Mercedes tag. ..és ő kb. ezért vesztette el az ülését a Sauber-nél.
De jó lenne.
Alonso-WEC ettől az évtől nagyon sok függ, az eredményektől és Alonso fizikális állapotától is, nagyon nehéz lehet az F1-t és WEC-t teljes idényben futni. Elég őrült dolog.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108464) [CS]Blade2 válasza Don.Corleone (#108462) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Valszeg azt történik a Haas-al, amit sokan előre jósoltunk, hogy az az autó majdnem a 2017-es Ferrari váz, vagyis egy nagyjából kimaxolt koncepció, amiről új vázzal tudott a Ferrari előre lépni, ergó nem fejleszthető már olyan mértékben. Itt már súlyos pénzek kellenének minden tizedért, különben a Ferrari már tavaly megtalálta volna rajta.
Még a Spanyol nagydíjra leszek kíváncsi, mert az a pálya még a télen feküdt nekik. Ha előttük lesz a Renault, Mclaren, FI, esetleg a STR, akkor ennyi, már le is fejlesztették őket.

Ez a baj a készen vett cuccokkal. Így mindig csak az első 3-5 futamon lesznek jók, mindig akkor kell begyűjteni a pontokat.
Ha valaki visszanézi, eddig azt hiszem minden évüket erősen kezdték rögtön a legelsőtől, és mindig szarul fejezték be.
Ehhez pedig hozzájön, hogy minden évben eldobtak egy csomó pontot fékhibával, meg pilóta hibával... ha ez nincs, akkor még nagyobb kontraszt mutatkozna. Pl.: 5 futam alatt 50 pont, utána 15 futamon 5 pont... most csak írtam egy-egy számot, de ezt a tendenciát mutatták eddig.

(#108465) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

(#108466) Ciccuka válasza Ciccuka (#108465) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

(#108468) Motion_Blur válasza b-type (#108467) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Jaja, ez teljesen logikus és részben én is ennek tulajdonítottam az elfékezést már akkor is, de valszeg nagyobb részt emiatt volt esélytelen RIC, aki azért be szokta mérni szépen a féktávokat még nagyon meg se szokta füstölni az elsőket.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#108469) Steady74 válasza Motion_Blur (#108468) üzenetére


Steady74
(addikt)

Valaki linkelt egy angol nyelvű elemzést talán 2 napja. Pont ez volt a lényeg, hogy az egy dolog, hogy ves bevágott ric elé, de emiatt annyi leszirítóerőt vesztett az első tengelyen, hogy esélye nem volt megállni.

(#108470) velizare válasza b-type (#108467) üzenetére


velizare
(veterán)

ezért nincs irányváltoztatás féktávon. mert ott már mindenki fékez. be lehet persze rántani elé az autót keresztbe', de attól szerencsétlen még nem fog tudni hamarabb megállni.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108471) vlevi


vlevi
(nagyúr)

Nem vagyok túl nagy szagértő, de párszor végigpörgettük lassítva felvételeket (persze, rajtam kívül még sokmillióan).
Verstappennek szokása, hogy azt az egy irányváltást az utolsó utáni pillanatban teszi meg, amikor a másik fél már tehetetlen. Ugyanezt csinálta Mexikóban Vettellel.
Ha Ric kamerájából nézitek, egyszer ő kiment jobbra, valószínű azért, hogy, ha Verstappen odamozdul, akkor átmegy a belső oldalra. Verstappen erre nem nagyon mozdult rá, de Ric mégis elindult balra, a belső ív felé. Ugyanekkor mozdult Verstapen is balra. Innentől már csak a csattanás volt hátra...

Ja, és igen, a leszorítóerő. Mindíg elhangzik a versenyeken, hogy a hátul lévő, kinéz oldalra, hogy beijesszen az elől lévőnek. Egy lóf....-t. Csak tiszta levegőt keres, ahol van leszorítóerő az első szárnyon, anélkül nem tud akkorát fékezni, mint az elől haladó.

[ Szerkesztve ]

(#108472) JJános válasza b-type (#108467) üzenetére


JJános
(addikt)

Hát igen. Reméljük az aerót rendbe teszik. :)

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#108473) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Széles és alacsony hátsó szárny volt keskeny első szárnnyal 2008-ig
2009-ben a vonatozás miatt lett magas keskeny hátsó és egyszerű széles első.
2017-re alacsony hátsó szárnyat és bonyolult széles első szárnyat hoztak, amivel vonatozás lett.
Most kitalálták, hogy egyszerű keskeny első szárny és széles alacsony hátsó kell a turbulencia miatt az előzésekhez.

Szerintem valami itt nem kerek. Az elgondolás valszeg egyrészt az, hogy egy egyszerűbb szárnnyal nem tudnak túl sok mindent kezdeni a kerekek utáni részre tereléssel, és a lapos széles hátsó mögött nem lenne akkora a turbulencia,
valamint megint gondolom arra gondolnak, hogy a követő autón az első tengelyen csökken a leszorítóerő, mert nem működik a bonyolult első szárny, és akkor egyszerűbb szárnnyal arányaiban csökken az első szárny szerepe a teljes leszorítóerő tekintetében. Ha kevesebb leszorítóerőt termel, akkor kisebb a veszteség, amikor 1 másodperc közelségnél nagyrészt eltűnik a szárny által termelt leszorítóerő.

Az elgondolással az a baj, hogy látszik, hogy próbálták, és nem vált be. Valamit nem vesznek figyelembe: hogy egy egyszerű szárnnyal menyire sz*r az első tengelyen a tapadás, mert ott nincs nagyon más, csak az orrkúp van a tengely előtt. A kisebb első leszorítóerővel, a balansz hátratolásával, az egyensúly felborulásával pedig kilinccsel előre közlekedő autók is jöhetnének, mint 2009-ben. Összességében elmondható, hogy ezekkel a tulajdonságokkal sem lehet előzni.

Ekkor mondták még a slick gumit, hogy az aztán a tuti, mert mechanikus tapadás, annak nem árt a turbulencia. Hát, de. A gumik hőmérsékletet is befolyásolja az autó hűtésével együtt.
Ahogy eltűnik a közel autózással az első szárny leszorítóereje, úgy melegszik túl a csúszkálástól az első két gumi, amivel megint csak nem lehet előzni, sőt, még könnyen le is lehet maradni.

Nem hiszem, hogy meg fogják oldani ezt a kérdést.

[ Szerkesztve ]

(#108474) erahurka válasza [CS]Blade2 (#108473) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Pedig megoldás lehet az egyszerűbb, alacsonyabb leszorítóerőt generáló aero. Ha hosszabbak a féktávok, jobban be lehet vetődni egy kései, rövid féktávval, illetve a frissebb gumik is nagyobb előnyt biztosítanak előzéshez.

Plusz ott a DRS is, ami nagy előny lesz ha tényleg közel tudnak maradni egymáshoz.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108475) Malachi válasza [CS]Blade2 (#108473) üzenetére


Malachi
(addikt)

a motor miatt kezdődött az egész, a bonyolult szárnyak túl sok levegőt terelnek el, nem tud hűlni az üldöző motorja, le kell maradnia, nem lesz szoros csata mert esély sincs az előzésre.

(#108476) Samott


Samott
(senior tag)

Annyira jo keppar:

Salut, Gilles!

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#108477) b-type válasza [CS]Blade2 (#108473) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Brawn még nem volt abban a csoportban ami akkor kidolgozta az előzést segítő megoldásokat. Az év őszén fel is hívta a figyelmet a szabály létrehozta kiskapura, de nem foglalkoztak a dologgal....aminek köszönhető a Brawn GP világbajnoki címe, és pár évre meghatározó Red Bull technikai megoldás.
Azzal hogy létrejöhetett az emeletes diffúzor, gyakorlatilag hazavágták a hátsó szárny, a rendkívül buta kinézetű hátsó szárny pozitív hatását a pályán történő pozíciócserékre.
A turbolens levegő nem mérséklődött.
Ez a jelenlegi első szárny nem lesz teljes megoldás, de jövő évtől kipróbálják élesben, mert 2021-ben egy komplex csomag részeként érkezett volna, és ha nem működik akkor nehéz megtalálni az igazán gyenge láncszemet a csomagban.
Mert igazán a 2021-s változástól remélnek megoldást,...pl. azzal hogy megszüntetik, de legalábbis csökkentik a taktikai szimulációk minőségét. Jelenleg a gyári 'istállóknál' egy nagyon komoly jelentőségű csapat dolgozik a gyárban a pályáról kapott valós adatok alapján hogy az autónak milyen tempóval milyen lehetséges megoldásai léteznek a pályán, és ez egy működő dolog, de nagyon káros a versenyzés képére.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108478) lenox válasza [CS]Blade2 (#108473) üzenetére


lenox
(addikt)

Ahogy eltűnik a közel autózással az első szárny leszorítóereje, úgy melegszik túl a csúszkálástól az első két gumi, amivel megint csak nem lehet előzni, sőt, még könnyen le is lehet maradni.

Biztos, hogy a kis leszoritoeronel jobban melegszik a gumi? W=F*s, F kisebb, oke, hogy s nagyobb, de gondolnam, hogy nem folyamatosan csuszik, csak konnyebben megcsuszik, osszessegeben nem kisebb a W? Mondjuk a nem egyenletes kopastol jobban felnek.

Masik kerdesem, hogy ha elol kisebb a tapadas, akkor miert hatul lesz nagyobb a csuszas (a kilincsel elore ezt jelenti nem?)

(#108479) b-type válasza lenox (#108478) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem melegszik jobban, hanem 'megég' a gumi felülete, szemcsésedik, és amíg az le nem kopik addig csökken a tapadás, hasonló dolog történik mint amikor valaki túl hamar túl nagy igénybevételnek teszi ki a gumikat, pár körig visszaesik a tempó.

Melegedni a gumi akkor melegszik jobban ha nagy a leszorítóerő, kisebbnél a folyamatos elcsúszástól csak 'megég'.

A kilincselést gondolatmenetben rendben van:
"A kisebb első leszorítóerővel, a balansz hátratolásával, az egyensúly felborulásával pedig kilinccsel előre közlekedő autók is jöhetnének,.."
A kulcs a balansz hátratolása, mert akkor valóban farnehéz autó érhető el ami 'kilincsel'
...
A balanszot meg azért kell áthelyezni mert általában azzal hozzák újra egyensúlyba az autót, egy gyors kanyarban ha kevés az első tapadás de minden más változatlan akkor az autó eleje elvándorol külső ívre, ha elmozdítják a balanszot hátra akkor a hátulja is követi és az autó egyensúlyban marad,...más kérdés hogy kevesebb lesz az átvitt tempó... azaz jövöre valszeg csökken a köridő
De vannak még más lehetőségek is.
Jövőre ez kihívás lehet, bár nem láttuk még milyen egyszerűséget kívánnak az FIA-nál, de 2021-ben könnyen lehet hogy aktív felfüggesztés lesz, és akkor meg ez nem fog problémát jelenteni.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108480) lenox válasza b-type (#108479) üzenetére


lenox
(addikt)

Marmint egy adott kanyarban egy adott sebessegnel az adott leszoritoero altal elert surlodasi ero valamekkora tomeget tud megtartani. Ha elol csokken a leszoritoero, akkor nyilvan elol kevesebbet tud, tehat valamennyit hatra kell tenni, es csokkenteni kell a sebessegen, hogy ne torjon ki az eleje. Ebbol meg nem kovetkezik a kilinccsel elore menes, ebbol csak a kisebb kanyarsebesseg kovetkezik. Akkor lenne kilinccsel elore menes, ha a hatulja nem tudna megtartani a tomeget, de akkor meg elorebb kell tenni.
Nyilvan a valosag annyival bonyolultabb, hogy nem csak egyfajta kanyar van, tehat az aranyok kanyaronkent kulonbozoek. Akkor lesz kilinccsel elore menes, ha eddig el tudtak erni (vagy jobban kozelitettek), hogy az aranyok minden kanyarban hasonloak legyenek, ezutan meg nem fogjak tudni elerni.
Masreszt tippelnem, hogy a kilinccsel elore menes megeszi a gumikat, tehat mindenki arra fog torekedni, hogy ne legyen ilyen, csak ha tenyleg rosszabbul tudjak majd a gyors es lassu kanyarokra beloni a setupot, akkor konnyebb lesz hibazni. Ami amugy meg jo lenne, mert akkor none a pilotak szerepe.

(#108481) b-type válasza lenox (#108480) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Igen, bizonyos kanyarokban kitörhet a hátsó rész, különösen igaz ez a gyors irányváltásokra, egy konkrét pályát nézve
Az autó nem lesz alulkormányozott a Stowe-ban, de jóval idegesebb lesz a Maggots-Becketts-ben mondjuk.

Nem lehet ideális a setup, ha lesz kanyar ahol nagyon fontos hogy minél nagyobb tempót tudjon átvinni a versenyző, akkor más részek hátrébb sorolódnak.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108482) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

A 2009-es autók kilincseltek, legalább is a 3. erő csapattól lefele sokszor kellett ellenkormányozni. A nagyobb hátsó tapadás lehet, hogy segített rajta. Nem biztos, hogy az első szárnynak volt hozzá köze, inkább annak, hogy teljesen más volt az aero, és elsőre csak erre futotta a csapatoktól. Élesben kellett tesztelni, 2010-re már jobb lett.

A Renault annó állítólag az orrkúpba és az első szárnyba is tett plusz tömeget.

(#108483) #98880768 válasza Samott (#108476) üzenetére


#98880768
(törölt tag)

:K zseniális!

(#108484) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Miami tervek:

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108485) cyberkind válasza guftabi96 (#108484) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

:K

Jöjjön csak minél több ilyen, esetleg amcsi pálya. :))

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#108486) velizare válasza guftabi96 (#108484) üzenetére


velizare
(veterán)

nem erőltették meg magukat túlságosan.

ez egy avus némi felesleges dísszel. menetirány?

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108487) guftabi96 válasza velizare (#108486) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Redditen kommentben azt írta valaki, hogy 4,2km az egész.
Ha tényleg annyi, akkor nem hosszú az a 2 egyenes.
Menetirányt nem tudom.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108488) DS39 válasza guftabi96 (#108487) üzenetére


DS39
(veterán)

Gondolom a mérföld kiírásokkal megegyezően.

(#108489) feri1014 válasza guftabi96 (#108487) üzenetére


feri1014
(senior tag)

A képeken látható jelölések alapján azért lesz így két ~1 km hosszú padlógázos rész.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#108490) velizare válasza guftabi96 (#108487) üzenetére


velizare
(veterán)

1,2-1,3 km / darab. ez jobban tetszik:

de a híd nem túl bíztató, ha ott menteni kell, az piros zászló.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108491) AMD Power válasza guftabi96 (#108484) üzenetére


AMD Power
(titán)

Tamogatnam. ;)

[ Szerkesztve ]

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#108492) velizare válasza velizare (#108490) üzenetére


velizare
(veterán)

végignéztem google street view-n. szerintem ez a híd így esélytelen. nem lehet megoldani a mentőegységek stb. elhelyezését, hogy időben odaérjenek mindenhová.
híd van szingapúrban is, mindjárt kettő, de nem ekkorák.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108493) snecy20


snecy20
(veterán)

Nem tudom kell-e még egy USA nagydíj, főleg utcai...
Nem sok hasznát látom az ilyen jellegű városi pályáknak.

(#108494) _drk válasza snecy20 (#108493) üzenetére


_drk
(senior tag)

Alkalmatlan lesz ez is, mint Baku, meg mint Ausztrália.
Csinálhatnak itt bármilyen szabályváltoztatást is a kocsikra, ha a pályák alapból alkalmatlanok...

(#108495) velizare válasza _drk (#108494) üzenetére


velizare
(veterán)

bakut köpködjük rendesen, de egész jó versenyek szoktak ott lenni mostanában.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108496) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Kizárták a 7-es Toyotát az időmérőről: Alonsoék a pole-ban!

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108497) KraX válasza snecy20 (#108493) üzenetére


KraX
(senior tag)

++
En is a hagyomanyos versenypalyak mellett vagyok, ezek elleneben.

#108496
Drukkolok Alonsoeknak!

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108498) erahurka válasza guftabi96 (#108496) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Nem rossz. De engem picit nyugtalanít az a 3-3,5 tized amivel Alonsóék kikaptak. Hogy lesz így LeMans győzelem? :(

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108499) Motion_Blur válasza erahurka (#108498) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Mit számít az egykörös teljesítmény egy 6 vagy 24 órás futamon?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#108500) guftabi96 válasza Motion_Blur (#108499) üzenetére


guftabi96
(addikt)

+1
Semmit.
Hülkenbergék is emlékeim szerint az időmérőn a leglassabb Porschés alakulat voltak. A többi meg már történelem :)
De meg lehet nézni a tavalyi Le Mans-t, ahol a 2. és 3. helyen a két Jackie Chan LMP2-es Oreca futott be.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.