Hirdetés

2019. december 13., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108401) KraX válasza szilva01 (#108398) üzenetére


KraX
(senior tag)

Igen, igy van, ezert is mondtam, hogy ilyen esetben allorajt, amire meg van az elvi lehetoseg. Ott nem valtozik a sorrend meg ha a palyan kiatuzott elony el is veszik.

I know kung fu!

(#108402) KraX válasza [CS]Blade2 (#108397) üzenetére


KraX
(senior tag)

Csakhogy mostmar nincs tankolas, szoval ezt az elvi lehetoseget ki is zarhatjuk.

A masik pedig amit mar irtam. Lehet menteni es addig allorajtra keszulni. Persze ennek is van hatulutoje, mint ahogy mindennek lenne. Azt pedig fenntartom, hogy ez igy ugyanugy lotto, amiert legyen az barki megdolgozott a csapattal es a kukaba megy a futama a csapat es az onhibajan kivul.

#108400
Azt tegyuk hozza, hogy nem erzem fairnek ezt az osszehasonlitast, mert bar igaz, hogy Hamilton elbukta az ausztral futamot ami tenyleg nagy baleszerencse volt es en valoban nem irtam, hogy szegeny, sajnalom, de volt par elozmeny.
1. 4 eve pürévé nyerik magukat errol mar ment vita itt is.
2. osszessegeben nezve Hamilton es a Mercedes a szerencsevel sem allt hadilabon, foleg a 17 idenyt nezve amikor kaptak egy kihivot kivulrol a Ferrari szemelyeben es a Ferrarinak csostol jottek a problemak az ideny kozepetol
3. Az elso futamon megint ez a dominancia latszott konzervalodni, ismet.
4. Egyetlen helyet veszitett, ami elismerem, hogy nagyon nagy ervagas, de megis masodik lett, ami a korulmenyekhez kepest meg a legjobb rossz, hogy ilyen sutan fejezzem ki magam, de talan ertheto.

Ebbol a perspektivabol nezve mar azon kellett gondolkodni, hogy megint lesz egy evadunk ahol a Mercedes Hamilton paros egyertelmu versenyelonyben van mindenki massal szemben es kapott a Ferrari egy kis haladekot idoben, hogy legalabb kiserletet tegyen a felzarkozasra. Akkor meg senki nem tudta kozulunk, hogy a Ferrari ennyire eros lesz a tobbi palyan. Szoval nem teljesen fair az osszevetsed. Vettel az elmult ket futamon ahogy irtam fentebb legrosszabb esetben 24 pontot bukott el amit realizalhatott volna. Ez nem all aranyban a 7 pont minusszal. Persze johet meg ilyen forditvs is, de en nem egy rulett asztalt szeretnek nezni mert akkor inkabb lemegyek a kaszinoba. A palyan doljon mar el, hogy ki a legjobb ne szerencsvel.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108403) b-type válasza KraX (#108402) üzenetére


b-type
(nagyúr)

..ha ennyire elemzed és belemész akkor viszont nézheted úgy is hogy:
Az első versenyen oké Hamilton csak egy helyet bukott, viszont Vettel 2 helyet nyert, mert ő a 3. helyről lépett az élre, ez Hamilton 'szerencséjét' nézve 17 pont veszteség, hiszen 10pont előny helyett lett 7pont hátrány Vettel-l szemben.
..és ha már ennyire elemezzük akkor Vettel Bottas-l szemben bukott pozíciókat, aki veszélytelenebb rá pontokban.
A teljesség kedvéért írom nem mert rágnám miatta a párnám. :)

Engem annyira nem zavar ez az SC dolog, az viszont zavart hogy VSC alatt létezik egy olyan lehetőség, a PIT behajtás, ahol időt lehet nyerni mert a többiek időközben szabálykövetően lassan mennek.
Azzal egyetértek hogy itt zavar van az erőben.

..és Vettel-l is magas szinten egyetértettem amikor sérelmezte hogy akkor intették be az SC-t amikor ők már elhaladtak a pit előtt, holott két kört tettek meg mire eldőlt hogy SC lesz. Erre sztem nincs mentség, és nem megfelelő magyarázat hogy mert Charley ablakot keresett a söprögetős embereknek...

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108404) quailstorm válasza [CS]Blade2 (#108397) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Asszem ez volt a zárásos időszak eredménye. Hát ez se volt jobb az biztos.

(#108405) KraX válasza b-type (#108403) üzenetére


KraX
(senior tag)

"Hamilton csak egy helyet bukott, viszont Vettel 2 helyet nyert, mert ő a 3. helyről lépett az élre, ez Hamilton 'szerencséjét' nézve 17 pont veszteség, hiszen 10pont előny helyett lett 7pont hátrány Vettel-l szemben."

Ez is igaz, viszont kettejuk relaciojaba akkor vedd ide a Kinai es a Bakui futamot is ne csak az Ausztralt. Akarhogy is nezzuk Vettel sokkal nagyobbat bukott ezzel a ket futammal. Tudom, hogy sokan nem hiszik, de ha Hamiltont erte volna ekkora ponthatrany tobb versenyen keresztul is akkor azert irtam volna, hogy az sem fair.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108406) KraX válasza quailstorm (#108404) üzenetére


KraX
(senior tag)

Egyebkent az egesz SC problematika amirol irok csak egy gondolatkiserlet, nyilvan nem lesz valtozas, csak zavar a random faktor ami hiteltelenne degradalja az eredmenyeket.

I know kung fu!

(#108407) b-type válasza KraX (#108405) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Azért nem kezdtem el számolgatni, mert történtek olyan dolgok amivel nem lehet számolni, Vettel-t kilökték Kínában, és Baku-t meg elfékezte.
..de mindkét esetben Hamilton előtt volt addig a pontig...nem lehet megsaccolni hogy mi lett volna a kb. SC-ből adódó pontveszteség ha Verstappen nem megy neki.
Baku-ban 10 pont előny faragódott le 3 pont előnyre, azaz itt 7 pontot bukott addig a pontig amíg nem lépett be egy másik befolyásoló tényező.
Kínát egyszerűen nem lehet kiszámolni sztem.
De megpróbálhatjuk, ott a második helyen ment Vettel, és Hamilton-l sem reagáltak az SC-re azaz sztem itt is 7 pontot veszíthetett, de itt már szivesebben vennék egy nagyobb számmisztikust (mondjuk Arn), mert én kb. itt elfogytam :D

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108408) KraX válasza b-type (#108407) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nezd, elfogadom az erveidet, nem szamolok mar utana.

Tul keso van es tudogyulladassal ulok itt a szekben (meg soha nem volt, egyszer ezt is meg kell tapasztalni :) )

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108409) b-type válasza KraX (#108408) üzenetére


b-type
(nagyúr)

jobbulást. :)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108410) KraX válasza b-type (#108409) üzenetére


KraX
(senior tag)

koszi, igyexem :)

I know kung fu!

(#108411) [CS]Blade2 válasza KraX (#108402) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ugyanolyan lottó, csak aki erre játszik, az most később jön, hogy hátha lesz SC, és akkor rövidebb idő alatt, kevesebb pozíció buktával megejti a cserét.
Úgy pedig az lenne, hogy nem szabad elnyújtani a kiállást, mert, ha bejön az SC, akkor akár félre is lehet állni, úgy megszívod.
Ha pedig lehet új gumit rakni az újra rajt előtt, akkor maradna a mostani megoldás, kint marad pl. Bottas, és az újra rajt előtt feltesznek egy tök új Ultrát az 1. helyen.
Akkor már 1 gumis szabály is kellene, de még akkor is "igazságtalan" "lottó" lenne a dolog, mert xy-nak lehet, hogy már volt 30 másodperc előnye, amit úgy autózott ki, hogy kinyomta a szemét, és a végén már spórolnia kellett volna a gumival és a benyával, na meg persze a motorral, váltóval, fékekkel stb.

Az őrültség lenne, ha már van egy ilyen elfogadott biztonságtechnikai megoldás, hogy SC és VSC esetén a döntéshozók azt is figyelembe vegyék, hogy XY pilóta ne járjon rosszul. Még nem mentjük a balesetest, mert az XY már elment a boxbejárat előtt, majd 3/4 kör múlva.

Ha pedig azt mondjuk, hogy az a fontos, hogy a balesetesen kívül a többiek egymáshoz képest ne bukjanak, akkor talán úgy lehetne belenyúlni, hogy
megtörténik az eset, ami SC-s vagy VSC-s lenne, és piros zászló, de a különbségeket lementik a részletesebb kb. 15 szektoros mérés alapján. Addig gumit nem lehet cserélni. A takarítás után pedig a Rally-s rendszer alapján elindulnak, hogy visszaálljon a baleset előtti állapot, amit 1 körön belül a VSC-s rendszer alapján még a kormányra is kitesznek, hogy még mennyivel léphet el a másiktól, mert a Rally-s rendszer csak nagyjából adná meg, hogy kb 10 másodpercre volt lemaradva, akkor 10-el később indul.
De még ebbe is igazságtalanság lenne, mert pl. ha elől van a balhé, és Y-nak megsérül a szárnya, gumija, akkor cserélhet-e az újraindítás előtt? A mögötte jövők panaszkodhatnának, hogy igazságtalan, hogy előttük maradt Y, mert szárny nélkül abban a körben megelőzték volna.
Aztán ugyanúgy elkezdenének előnyöket keresni a csapatok. Pl.: érdemes lenne direkt rámenni a törmelékekre, ha az újra rajt előtt a defektes autókon lehet gumit cserélni. Ha nem, akkor meg az lenne a probléma, hogy hogy és hova álljon vissza, akinek muszáj volt cserélni, ill. hogy álljon vissza a pozíciójába defektesen, szárny nélkül.

A VSC-t ki lehetne terjeszteni a boxutca bejáratától a kijáratig, de akkor is előny lenne, mert a gumicsere alatt X esetén Y 330-al ment addig az egyenesben, míg Y cseréjénél X csak 200-al. 2-3 másodperc néha még a győzelemre is bőven elég.

(#108412) KraX válasza [CS]Blade2 (#108411) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nezd, megertem ha ez a Ferrari es/vagy Vettel szurkolokon kivul senki masnak nem faj. Arra azert kivancsi lennek, hogy ha adott esetben igy veszit Hamilton ev vegen, akkor mi lenne. Tobb mint valoszinunek tartom, hogy palotaforradalom, megjegyzem jogosan.

I know kung fu!

(#108413) Csapoati válasza KraX (#108406) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ez eddig is így volt, már nagyon sok éve. Nem nagyon jellemző az, hogy 4-ből 3 futamnál is megváltoztatja az élen állók sorrendjét, így eddig nem is volt ebből probléma. Ezután sem lesz szerintem. Ráadásul ez olyan szerencsefaktor, hogy kijöhetett volna Vettel javára is háromszor vagy Hamilton javára háromszor. A 2-1 még nem is olyan egyoldalú, ráadásul Verstappen T-Bone-ját Vettellel szemben ne is soroljuk ide, anélkül simán Hamilton előtt végez, tehát akkor 1-1-1 lenne (egy Vettelnek, egy Hamiltonnak és egy amikor nem változik a sorrend köztük).

#108412: Nem lenne jogos, mert a SC mindenkinek ugyanakkor jön ki, semmi szándékosság nincs benne. Vissza lehetne menni az időben és megnézni, hogy ki hány pontot bukott ezzel, de érthetően senki nem foglalkozott még ilyesmivel, mert nincs is értelme. Biztonság > minden más.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108414) donjohnson


donjohnson
(őstag)

mondta a wéber, hogy megkérdezi a verstappen-t a nagy futamon a hétvégi incidensről.
megkérdezte már? mit mondott? :D

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#108415) KraX válasza Csapoati (#108413) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem nagyon jellemző az, hogy 4-ből 3 futamnál is megváltoztatja az élen állók sorrendjét, így eddig nem is volt ebből probléma. Ezután sem lesz szerintem.

Legyen igy.

I know kung fu!

(#108416) guftabi96


guftabi96
(addikt)

2019 aero változások:
-egyszerűbb első szárny
-egyszerűbb fékhűtő-nyílás
-szélesebb hátsó szárny

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108417) snecy20 válasza guftabi96 (#108416) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ilyen első szárny lesz? Mert ilyet nagyon nem akarok...

(#108418) b-type válasza snecy20 (#108417) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nekem jöhet :) ...szélesebb hátsó szárnnyal, idei autókkal, gumikkal bejönne...ha pedig valóban segít a követő autó problémáján akkor meg nem is kérdés.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108419) 3L1T3 válasza snecy20 (#108417) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

Inkább így képzeld el!

(#108420) guftabi96 válasza snecy20 (#108417) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Nem tudom mennyire lesznek egyszerűek. Nekem bejönne, ha ennyire egyszerű lenne.
Írtam már korábban is, de nekem egy 2009-es autó alacsonyabb és szélesebb hátsó szárnnyal, széles gumikkal és széles padlólemezzel nagyon bejönne.
A mostani autók is jól néznek ki, de nekem ez az aero már "túl sok".

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108421) erahurka válasza snecy20 (#108417) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ennél azért talán komplexebb lesz. De ha ettől izgalmasabbak lesznek a futamok akár ilyen is lehet felőlem. Majd találnak más helyet a mérnökök, ahol előnyt kovácsolhatnak. A padlólemez lehet jövőre nagy harctér így.

(#108419) 3L1T3: Érdekes. Pár év múlva úgy fognak kinézni a kocsik mint 2009 előtt :DDD

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108422) Csapoati válasza guftabi96 (#108416) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Na, azért az új vezetés sokkal gyorsabban reagál a problémákra, mint az öreg. Ezek is jó ötletek. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108423) snecy20


snecy20
(veterán)

24 éve.

(#108424) Abu85 válasza snecy20 (#108417) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Pedig ha előzést akarsz, akkor ilyen kell.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#108425) Armagedown


Armagedown
(senior tag)

Kívánics leszek, hogy vajon összetöri-e Max a kocsiját a Nagy Futamon :))
Elnéztem az időt, már vége

[ Szerkesztve ]

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

(#108426) KraX válasza snecy20 (#108423) üzenetére


KraX
(senior tag)

R.I.P. !

94' imola.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108427) velizare válasza b-type (#108418) üzenetére


velizare
(veterán)

ez nem szárny, hanem vasalódeszka.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108428) snecy20 válasza Abu85 (#108424) üzenetére


snecy20
(veterán)

Mindenáron azért nem akarok előzést. :)
Én azon a vonalon indulnék el, hogy változatos gumistratégiák lehetővé tétele + tankolás visszahozása, így a pályán is ki tudna alakulni kvázi magától egy jelentősebb tempókülönbség.
Ez így megint nem járja a Pirellitől, hogy pénteken elmondják hogy még a legkeményebb keverék is csak 25 körig bírja, aztán mire vasárnaphoz érünk, már a leglágyabbal is ki lehet húzni 40 kört.

(#108429) b-type válasza velizare (#108427) üzenetére


b-type
(nagyúr)

ízlések és pofonok, nekem az egy szárny. és ez meg egy vicc :):

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108430) snecy20 válasza b-type (#108429) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nincs ezzel baj, csak már abnormálisan sok a befektetett munka egy ilyennel, századok-ezredek hajszolása.
Ez egyszerű is, és jól is néz ki, persze totál nem illik bele a mai autók aero koncepciójába:

(#108431) b-type válasza snecy20 (#108430) üzenetére


b-type
(nagyúr)

pont ez a lényeg. belefektetnek rengeteg pénzt és tudást, qva jól működik....ha megkapja a tiszta levegőt. Ahogy piszkos légáramlatokat kap nem működik.
Mit eredményez?
Nemkövetést. mérnökök, sok szakember valós időben pörgeti az ideális stratégiát, több száz szimulációra támaszkodva, hogy az autó ne kerüljön piszkos légáramba, hogy minden ideális legyen. A versenyző ne variáljon ez és ez a motormód és ennyi és ennyi köridő...ezt csinálja és akkor jó lesz, közel ideálisan működik minden és a mérnök elégedett, minden faxa, nem azért dolgozik ennyi ember, és fektetnek bele ennyi energiát, hogy a versenyző variáljon...
Minden faxa? Biztos?
Bármilyen stratégiai elemet hozol be, az csak +munka, de megoldják.

De előzni kell, egy autóversenyzésnek része az előzés. Ehhez pedig olyan autó kell ami ezt nem nehezíti.

Bírom mikor már-már bocsánatkérő hangsúllyal szokták berádiózni hogy ezt a pályán kell megoldani, vagy ha a gumik miatt van a versenyző előtt valaki akit muszáj a pályán megelőzni hogy működjön a stratégia...különben átszámolják..

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108432) snecy20 válasza b-type (#108431) üzenetére


snecy20
(veterán)

Az a filozófia, hogy ha már egyszer én nem tudok mást követni, akkor engem se lehessen, hát generálok én is magam után piszkos levegőt. :D

Ha sikerülne ezt a kérdéskört csak legalább részben helyre tenni, akkor már lehetne majd foglalkozni a DRS-sel, Bakuban ugyanis elég abnormális volt a hatása, a célegyenesnél már 35-40km/h előnye volt annak aki előzött. Sokat mondó, hogy megtörténtek az előzések akkor is, amikor még nem volt aktiválható a DRS.

(#108433) b-type válasza snecy20 (#108432) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez pontosan így van, egyfelől az autó hátulján is olyan bonyolult megoldások vannak, hogy mindenképpen piszkos levegő lép le. Másfelől igen...pontosan tudják hogy a szélcsatornában csak tiszta levegőre tudják felkészíteni a másik autót is, tehát ha tudják zavarni akkor fogják is.

Vannak pályák ahol DRS nélkül is lenne előzés mert olyan hosszú a padlógázas rész, de nem mindenhol.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108434) DS39 válasza snecy20 (#108430) üzenetére


DS39
(veterán)

Ez mennyivel szebb, letisztultabb autó volt.
(Szarvacskát kivéve)

[ Szerkesztve ]

(#108435) snecy20 válasza DS39 (#108434) üzenetére


snecy20
(veterán)

...és előzni is lehetett velük.

(#108436) velizare válasza b-type (#108433) üzenetére


velizare
(veterán)

:F nem látom az összefüggést. a vasalódeszka jobban működik piszkos levegőben, mint a szárny(szárny(szárny(szárny(szárny(szárny(szárny()))))))? vagy ha előre vasalódeszkát rakok, akkor hátul nem lesz piszkos levegő?

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#108437) quailstorm válasza velizare (#108436) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Inkább ezt úgy értsd, hogy konzisztens élményt fog adni. Mindig "rossz" lesz. Csökkenti a különbséget az üldözés és a tiszta levegőben haladás közt.

(#108438) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Ki gondolta volna, de négy futam után a McLaren áll a lista elején a futamon teljesített km-ek / körök listáján:

(#108439) Motion_Blur válasza Atomantiii (#108438) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nagy kár hogy a hajukra kenhetik, gyenge motor és kasztni, összetettben innentől már csak lefelé vezet az út nekik.

TOP 3 csapat fényévekre, de a gyári Renault és a Force India is előttük van. Lonzi ennél többet érdemelt volna utolsó idényére, legalább 1-2 dobogót.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#108440) erahurka válasza Motion_Blur (#108439) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

A Force India még kérdéses szerintem.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108441) snecy20 válasza Atomantiii (#108438) üzenetére


snecy20
(veterán)

Eddig eléggé mákolják a pontokat Alonsoék, valójában sok közük nincs eddig sem az egyéni 6. helyhez, sem a konstruktőri 4.-hez. De eddig eredményre vezet, hogy legalább végigérnek a versenyeken, és felcsipegetik a maradékot...

(#108442) DS39 válasza Motion_Blur (#108439) üzenetére


DS39
(veterán)

A kasztni gyenge. A Renault motor nincs nagy lemaradásban.

(#108443) Atomantiii válasza snecy20 (#108441) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Tavaly egész évben nem szedtek össze 36 pontot csak 30-at.

(#108444) BMW001 válasza Motion_Blur (#108439) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Kasztnival vannak a problemak. A Red Bull az elo bizonyitek, hogy meg futamgyozelemre is eselyes lehet a technika.

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108445) snecy20 válasza Atomantiii (#108443) üzenetére


snecy20
(veterán)

Jó, persze, csak nem egészen olyan célokkal vágtak neki ennek az idénynek, hogy RedBull-hoz képest körönként +1.2 - 1.5 mp.

(#108446) DS39 válasza snecy20 (#108445) üzenetére


DS39
(veterán)

Pedig a realitás kb. ez volt. Ez egy újabb 3 éves projekt mire lesz belőle eredmény. Csak Alonso nem tudja ezt kivárni.

(#108447) b-type válasza velizare (#108436) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Kevésbé érzékeny, ezeket az új szárnyakat úgy tervezik hogy minden kis elemnek funkciója van...nyilván ezért kerül fel.
Az egész szárny egy nyugodt levegőcsatornára van számolva, ha ez megbomlik és/vagy lecsökken, akkor nem funkcionál, de persze az autó egyensúlya egy funkcionáló első szárnyra van tervezve és beállítva.
+ piszkos levegőt kap, mint a vízben amikor egy hajó után próbálsz haladni.

Egy ilyen vasalódeszka nem hozható ennyire zavarba,..jóval kevesebb munkát végez, és nem veszíti el az irányító funkcióját, terel az autó alá azt passz.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108448) snecy20 válasza DS39 (#108446) üzenetére


snecy20
(veterán)

Amíg a Renault erősorrendileg csak 3., addig a McLarennek ügyfélautóként sok lapot nem fognak osztani az elkövetkezendőkben. Ha minden nagyon összeáll, akkor ennyi lehet benne mint a RedBull esetében, hogy 2014 óta nyeregetnek valahogy évi 2-3 versenyt, aztán kész. Most ez így, a kudarcos Hondás évek után okés egy darabig, de ha még a McLaren nagyban akar gondolkodni, akkor a Renault-ról is dobbantani kell.

(#108449) DS39 válasza snecy20 (#108448) üzenetére


DS39
(veterán)

2021-től saját motort kellene gyártani. Ha jön egy újabb beszállító, nem biztos hogy egyedüli ügyfelek lesznek.

[ Szerkesztve ]

(#108450) Segal válasza snecy20 (#108428) üzenetére


Segal
(addikt)

Ott a pont.
Lehet itt több üzemanyag, meg egyszerűbb szárny meg minden amíg spórolni kell a technikával mert ki kell bírnia a technikának sok versenyt, meg csak egyszer kell kiállni mert az a legkevesebb időveszteséggel járó taktika addig nem lesz itt előzés. Max majd a nagyobb drs az segít.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.