Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Vélemény Kisfogyasztású számítógépek nyomában
- Vélemény STAR WARS Jedi: Fallen Order (spoiler)
- Tudástár OpenZFS a mindennapokra
- Bemutató LEGO 75252 - UCS Star Destroyer
- Bemutató Középkategóriás gamer gép építése A-tól Z-ig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Bird:] BATTLEFIELD 1 REVOLUTION & BATTLEFIELD 1943 bundle sorsolás XBOX ONE
- [Re:] [RIOS Gépház:] Új prémium feature: letiltható (kikapcsolható) a hozzászólás a hirdetésekben
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [AllTheBest:] Steam-es kulcsok ajándékba
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sto1911:] Pinball FX3 PH! verseny
- [Re:] [kyrabaybee:] :L
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

Cartevo
(senior tag)
Itt megint előjön a kivételezés kérdése, igaz, csak a futamon való viselkedésben (nem a fejlesztések kapcsán, ami még logikusabb, hiszen egységben az erő).

b-type
(nagyúr)
Ezt Ricciardo tudja egyedül, ezt eldönteni nem lehet így. Ricciardo kinézett jobbra, mert Verstappen az egész verseny során végig a belső oldalt védte ha támadták, mindig, nem volt egy kivétel sem, még akkor sem amikor Sainz támadta, semmi nem utalt rá hogy most átadná.
Ennek ellenére Max reagált...talán attól félt hogy Ricciardo már melegebb gumijain körbefordulja, de a lényeg hogy feladta a belső oldal védelmét. Amire Ricciardo reagált....és ezt kellett tennie, mert a belső íven kevesebb a rizikó....ha külső ívről próbál mélyet fékezni és ráforulni Max-ra abban benne van hogy Max nekicsúszik.
tehát egyből váltott.
..Max is.
Ez utóbbi óriási hülyeség volt szvsz. Ezzel gyakorlatilag blokkolta Ricciardo-t, az nem életszerű, hogy Ricciardo még ezek után újra kivágjon kívülre...dőreség, akkora volt a tempókülönbség hogy nincs ember aki ezt megcsinálja, és ha reakcióidőben bele is férne nem követi le a fizika.
Itt Ricciardo-nak már csak egy lehetősége volt ha megfékezi, talán számíthatott volna erre, talán nem, de ezt blokkolásnak hívják és ekkora tempónál amikor valaki elszánja magát, mert hát ez elég egyértelmű volt Verstappen számára is...ebben a helyzetben eltolta volna bárki, Senna, M.Schumacher, Alonso, Hamilton, Vettel..tök mindegy.
A futamon jól jellemzi Verstappen-t ez a védekezése, ahol leszélesedik hogy kiszorítsa Ricciardo-t, gyakorlatilag elveszi a helyet Ricciardo-tól, amíg az majdnem belemegy a falba, nagyon lófax hely volt jobbra, balra meg összeértek.
Az egész csatájukat jól jellemzi Verstappen részéről és Ricciardo részéről is. Verstappen-ben nulla finesz volt, egyszerűen elveszi a helyet, mint múltkor Hamilton-nál....nem ismer trükköket, az ő agresszivitása életveszélyes,...ahogy Spa-ban Kimi-vel, ahol detto elvette a helyet és Kimi-nek majdnem a fűre futott akkora tempónál. Egyszerűen ennyi nála sokszor a taktika, és ez nagyon veszélyes szvsz (és pont ezért sajnos működik.. ki akar 300 felett Spa-ban kiszaladni a fűre? ..felrepülsz azt nyomsz egy négyes szaltót mint Webber).
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Samott
(senior tag)
Nem, de ha beszopta es kihuzott kivulre akkor ne rantsa vissza belulre. Vagy maradt volna a belso iven. Tul nehez meghalni ezekben az autokban, azert meri ezeket meghuzni. Berantani a tempofolenyben erkezo masik auto fektavjaba? Nooormalis? Ricciardonak akkor mar semmi lehetosege nem volt elkerulni a balesetet, hiaba fekezett. Hasonlo szituban, kicsit kesobb, Bottas siman kiengedte a bukoterbe Vettelt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

arn
(nagyúr)
igen, amugy ez nagyon igy van, hogy egyszeruen nem ugyes, hanem belemegy olyan helyzetekbe, ahova mas epeszu pilota nem menne. ez neha sikert szul, gyakran meg balesetet.
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

Csapoati
(Topikgazda)
A SC nem mesterséges belenyúlás, hanem biztonság kérdése. Márpedig ez így szimplán véletlen, hogy idén ennyi balhés futam van. A VSC pedig csak kisebb gondokra lett kitalálva.
Az biztos, hogy Verstappen nagyon eszetlenül támad és védekezik. Az a vicc, hogy tavaly ennél higgadtabban ment, 2016-ban volt utoljára ennyire agresszív, mint idén. Nem is igazán értem, mit és kinek akar bizonyítani.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

b-type
(nagyúr)
Talán türelmetlen.
De Newey mekkora volt hubazze...ahogy egyszerűen felállt és elment az beszédesebb, és lesúlytóbb volt mintha csapkodta volna az asztalt.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

JJános
(addikt)
Nem arról volt szó, hogy véletlenül, de mindegy mire emlékezel. A sztyúkat nem akarom meggyőzni, és téged sem. Mindenesetre, ahogy a Vst viselkedik az nem versenypályára való. Gyakorlatilag állandóan mosdatjátok Vst-t kb. Spá óta. Vettel is azt csinál, amit akar. Hallottam, hogy Hami szidta Vettelt, mert fékezgetett Bottas mögött. Nah, kiszólt a gödör a likból. Hami mit csinált? 109-ről 50 körülire lassított. Nem fékezett, á. Csak ott hegy van a pályán. (lefelé) és elvette a gázt. Lehet minket hülyének nézni. De már nem érdekel. Te mindig arra hivatkozol, amire akarsz. Cikázott Verstappen tegnap? Cikázott. Nagy sebesség különbséggel érkezett Ricc? Igen! Vst meg nem hagyott helyet. Sehol. Bemozdult jobbra, erre Ricc. elment balra, aztán Vst visszazárt. De á nem hibás. Elegem van belőle, és azokból is akik szüntelen mosdatják. Mit mondott az RBR? Csináljátok a párharcot, amíg hagysz helyet. Nem hagyott. Ki a hibás?
Mindketten.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

snecy20
(veterán)
Meg az is hogy senki egy kurva szót nem szólt az incidens után.

JJános
(addikt)
Én tudom, hogy kinek akar. Az apjának! Ahelyett, hogy versenyezne. Nem az a baj, hogy agresszív, hanem, hogy sportszerűtlen. Ilyet nem szabad csinálni a sportban. Ha csak így tud előre jutni, akkor nem sokáig jut előre.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Motion_Blur
(félisten)
Hamilton szerint nem lehet SC alatt gázt adni, majd fékezni: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

DS39
(veterán)
ezt pont ő és pont itt mondja. LOL.

KraX
(senior tag)
Ertem en, de igy kivulrol belenyulnak a vegeredmenybe, nagyban befolyasolva a vilagbajnoksagot. Igy Hamilton 7 Vettel pedig legrosszabb esetben 24 (kina masodik hely, baku elso hely) pontot bukott mar ezek miatt. Ilyen mertekben beleszolni vicces, vagy inkabb nem. Mi a vsc deploy szabalya by definiton? Mert szerintem az, hogy ket auto a bukoterben van es konnyen elszallithato az nem idokolna az sc-t. Ha bekorlatoztak volna a hosszu egyenest ahol 300 helyett x-re kell lassitani, akkor nem lett volna vsz semmi gond. Szepen elfordulnak csiga lassan elfordulnak az egyesben de nem nyulnak az bele a sorrendbe.
I know kung fu!

Csapoati
(Topikgazda)
Törmelék volt a pályán, nem is kevés. Ezért jött be a SC. De Melbourne-nél nem tiltakoztál ennyire. Meg kell érteni, hogy a biztonság az elsődleges, nem pedig az, hogy kitől hány pontot vesznek el.
JJános: Elfogult vagy, így megértem az álláspontod, de légyszíves ne nézz már hülyének (arról nem is beszélve, hogy így a stewardokat is kiröhögöd... a fotelodból, NULLA tudással pl a telemetria ügyében, amit ők láttak, te nem). Nem mosdatom Verstappent, senkim ő nekem. Az enyém is csak egy vélemény a sokból.
Hamilton meg most jó nagy hülyeséget mondott, mindenki ezt csinálja a SC mögött, vele az élen.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

BMW001
(nagyúr)
Inkabb maradjon csondben, es tegye ossze a kezet, hogy a sors visszaadta a Melbourne -ben elvesztett biztos gyozelmet.
[ Szerkesztve ]
Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

b-type
(nagyúr)
Nem így van, Hamilton az SC vonal utáni viselkedést kifogásolta, amikor elalszik az SC figyelmeztetés, akkor az első SC vonal után bármikor indíthatja az élen álló versenyző a mezőnyt, külön szabály rendelkezik erről a szakaszról...nem foglalok állást de Vettel az egyenesben is féket melegített. Csodálkoztam is kicsit hogy senki nem hozta fel.
Amikor bent van az SC akkor kis túlzással azt csinálnak amit akarnak, de ez a fázis amit Hamilton tisztázni akar majd, ez az indítási fázis.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

KraX
(senior tag)
Akkor csinaljanak allo rajtot es meg van oldva, hogy ne nyuljanak bele mestersegesen a vegkimentelbe. Meg az is elfogadhatobb mint az SC ilyen helyzetben.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

7etape
(addikt)
+1

arn
(nagyúr)
nem csak feket, meg gumit is
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

b-type
(nagyúr)
jaja, ettől függetlenül érdekes lesz majd a videó
...sok szempontból érdemes lesz megnézni, nagyon valószínű hogy lesz pár érdekes felszólalás, Gasly vs. Magnussen is ziher.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

gabe_
(őstag)
Ez a futam, függetlenül a végeredménytől, 10/10-re sikerült! Dráma hegyek! Ez kell a népnek, kenyér meg cirkusz!
Bárcsak minden futam legalább ennyire eseménydús lenne.
Remélem marad a káosz a mercinél, és nem találnak magukra az európai futamok alatt sem, és nyitott marad a vb.
Sovány szakácsban sose bízz!

KraX
(senior tag)
6/10
Kezd nevettsegesse valni a lottosorsolas a vegelszamolasnal.
I know kung fu!

snecy20
(veterán)
Így van, ilyen jellegű izgalmakat a hátam közepére sem kívánok.

arn
(nagyúr)
neha jo, de ez mar tenyleg sok, mert majdnem kockat is dobhatnanak.
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

kentucky
(őstag)
Amúgy hasonlít kicsit Webber 2010-es valenciai balesetéhez.

Motion_Blur
(félisten)

snecy20
(veterán)
Mai napig nem tudom hogy ezt hogy akarta volna Webber megoldani így, hogy mindvégig a Lotus valagában volt. Itt azért elég kiszámítható volt a zöld autó mozgása.

cyberkind
(nagyúr)
A Hungaroringes téma pont az volt mint tegnap, csak nem volt akkora sebességkülönbség, ha akkor ugyanígy telibe tolja Kimi, abból talán értett volna FIA is.
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"
Szintúgy. Pontozni nehéz lenne, a futam első fele egész jó volt, ha nem is halálosan izgalmas. De a befejezés meg a follow-up az nem kellett volna.
"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

Csapoati
(Topikgazda)
Az állórajt is nullázza a különbségeket, max a kerékcsere mindenkinek az előny a SC-hez képest.
gbors: Ugyan vendégségben néztem, de a SC-ig dögunalom volt a futam.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

KraX
(senior tag)
A kulonbseget igen, de a sorrendet legalabb nem. Ha mar szukseges rossz akkor inkabb ez mint az sc ezekben az esetekben.
I know kung fu!

Leon77
(senior tag)
Nem lesz, mert kell a cirkusz a népnek.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó
Gusztus dolga. Az elején nem volt semmi, viszont a Red Bullok meccsét élveztem, és a középmezőnyben is volt jó kis meccselés.
"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

KraX
(senior tag)
Talan azt lehetne meg csinalni, hogy amig SC van bent addig lezarjak a boxutcat (kiveve aki defektet kapott vagy leszakadt valami az autorol vagy hasonlo vis major tortent vele). Ez is egy megoldas lehetne, hogy a palyan doljon el a futam, mindenesetre talan korrektebb lenne. Meg igy is elbuknak az esetleges kiepitett elonyuket az elol haladok az uldozokhoz kepest.
2x pontot eldobni az egyik ellovastol szerintem nem korrekt (igazibol senkitol sem). Ha esetleg igy veszitene a vegen Vettel, hogy ezek a pontok hianyoznanak a vegelszamolasnal az igen szomoru lenne. Gondolom ezzel ugyanigy lennenek a Hamilton - Mercedes drukkerek is egy esetleges vb elvesztese eseten hasonlo okokbol.
I know kung fu!

szebe
(őstag)
Ha jól emlékszem, 2008 környékén lezárogatták a boxutcát, aztán az csak még kaotikusabb dolgokat szült, például Hamilton és Raikkönen esete Kanadában.
Vagy egy évvel korábbról, Fisichella és Massa kizárása fekete zászlóval, szintén Kanada.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

JJános
(addikt)
Elfogult vagyok, ahogy te is. A versenybírák miatt ne kelljen már. A szándékot nem tudják. Nem nulla tudással azért. Pár éves rfactor azért van benne, és dtm is nemcsak wtcc. Ez nem fér bele a sportba! Akár tetszik, akár nem. Ricciardó 344-es végsebességgel, képzeld el, ha ottmarad mindegyik, vagy csak Ricciardo. Innentől nem mindegy.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

Leon77
(senior tag)
Én értelek és egyet is értek veled. De sajnos a médiának nem ez az érdeke. Innentől kezdve szvsz pofánk lapos. A kutya ugat, a karaván halad.
Vicc volt, hogy Bottas egyszer csak elől kocsikázott (és persze az összes idei sc vsc fázis is ilyen volt, az elsőnek ugye Vettel volt a haszonélvezője, csak azóta elpártolt tőle a szerencse)
Szóval remélhetjük csak, hogy a Fortuna a végén egálba hozza a dolgokat, de persze lehet, hogy nem.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

Motion_Blur
(félisten)
Nézzétek meg Bottas leggyorsabb körét, 1 db apró korrigálás nincs a körben
Jó ez a Merci csak elfogyott a hajtásból eredő előnyük, viszont szerintem a szezon során a Ferrari elé lépnek, bár most sem hiszem hogy átlag 2 tizednél nagyobb lenne a hátrány.
Azt sajnálom hogy a Red Bullnak gyakolatilag elment az idei év, nagyon sok pontot buktak műszaki és vezetői hibák miatt, pedig szerintem lesznek pályák ahol egyértelműen az ő autójuk lesz a leggyorsabb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

3L1T3
(senior tag)
Azért nem írnám le a Ferrarit, oké hogy voltak évek amikor a fejlesztési versenyben lemaradtak.
Ugyanakkor!
- Ha annyira lemaradtak volna akkor a télen miért tudtak mindig előrébb lépni? Nem logikus, hogy az év közbeni hátrányukat is bőven le kellett volna dolgozniuk?
- Idén sokkal nagyobb a csönd a Ferrai háza tájáról, ha megnézitek az elmúlt 4 futamot mint tavaly vagy tavaly előtt. Sem Kimi sem Vettel, sem a csapat nem pofázik feleslegesen annyit mint tavaly, vagy mint más csapatok. A Mercedes pl folyamatosan csacsog és magyaráz. A Ferrari ezzel szemben folyamatosan csöndben van.
Ha valaki figyelemmel követik az újításokat az is látszik, hogy a Ferrari sokkal nagyobb ütemben próbál meg folyamatosan pályáról-pályára fejleszteni mint más. Sokkal több apró módosítást hoznak.
Elhiszem (rólad pont tudom, hogy Kimi rajongó vagy) , hogy divat lírni a Ferrarit meg sóvárogni a siker után, de azért az idei évre egyelőre nem lehet panasz. Melyik évben sikerült ennyi pole-t összeszedni az elmúlt 10 évben?! Erről miért nem megy a diskurzus? De komolyan?! Az, hogy most elment a futam, azért tegyük hozzá eléggé kaotikus volt, ha nincsenek ezek a SC időszakok akkor bőven Vettel futamgyőzelem olyan szinten, hogy senki nem tudott volna beleavatkozni!

Motion_Blur
(félisten)
Nem divatból írom le a Ferrarit, hanem azért mert az elmúl 10 évben vagy a Merci vagy a Red Bull, vagy mindkettő egyszerre elverte.
Tavaly 4 futam után így nézett ki a tabella: [link]
Hamilton nyugodt lehet, vezeti a VB-t, Bottas kiesésével ismét nem kérdés a csapaton belüli rangsor. Kérdés hogy a gumikat mikor "érik meg". Nem biztos hogy jó döntés volt csak lágy gumival tesztelni a télen..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

EmberXY
(addikt)
Akárhogy is, Max 3-szor váltott irányt, ebből talán az első volt szabályos. Ha nem, akkor megkövetlek.
Senkinek nem kell semmit játszani, szabályosan kell menni, ennyi. Hagyták őket versenyezni, kár volt. Csapaton belül szinte mindig mindenhol kár, itt is az volt, tanul belőle mindenki, ez volt a tanulópénz.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!

AMD Power
(titán)
Ez valami? Ittal Lewis?
Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

b-type
(nagyúr)
Nem is annyira a versenyzésük volt gáz, mert azt jó volt nézni,...az volt a gond hogy Verstappen nem vette figyelembe hogy a csapattárssal harcol. A Red Bull azért hagyja(hagyta) őket versenyezni, de helyet kell hagyni, csapattárssal csatázva ennyit kérnek. mert mindkét autó kuka ha kiütik egymást.
Az hogy Verstappen nekiment Vettel-nek az nem jó a Red Bull-nak, de legalább a rivális is bukott, ez nem egy szép gondolat de ez van. Az ilyen esetben mint a mostani viszont csak ők mint csapat buknak...a riválisok meg vigyorognak.
Csatázzanak, rendben van, de az már nincs rendben hogy Verstappen nyit a kormányon pl annál az esetnél ahol első alkalommal összeértek. Mert ha ott nem nyit a kormányon, nem szélesedik le akkor semmi probléma, persze lassítják egymást, és felőrlik az esélyeiket,..de ha engedi a csapat, akkor ennek a szurkoló csak örül mert szép amit lát.
Itt már viszont elborult a borjú, és főleg (nekem pl. 100%-ban) Verstappen-nél, mert egyértelműen úgy csatázott Ricciardo-val hogy abban benne volt a kettős kiesés...ahogy Kimi is fogalmazott, látszott hogy ebből balhé lesz.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

b-type
(nagyúr)
Megvan Versteppen csapattársa
Az említett Gasly eset, és Magnussen-nél sem ez az első, detto elveszi a helyet...persze akár igaz is lehet hogy nem látta, de kétlem, tudnia kellett hogy mögötte van és egy újraindításnál igen is érezni kell hogy mennyire sikerült elrugaszkodni a követőtől, ill. az támadhat-e.
Szal az én véleményem hogy 80%-ban tudta mit csinál, és 20% hogy nem tudta hogy támadni fogják...viszont ebben az esetben nem jó versenyző.
Valóban kibeba mozog a visszapillantó, de már az hogy odanézett is azt feltételezi hogy képben volt azzal hogy mit csinál.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Mortein
(tag)
Az se lenne igazságos. Gondolj bele ha bezárják és valaki pont előtte jött ki kereket cserélni, akkor az hatalmas előnyben lesz. Régen volt zárt boxutca és csak a baj volt vele, nem véletlenül változtatták meg.
Hosszú a szezon és erre fogni a végelszámolásnál nagyon gyenge kifogás.
[ Szerkesztve ]

Motion_Blur
(félisten)
Én is pont ezt néztem most, 2x is ráhúzta, pedig az első után nyilván tudta hogy van ott valaki... Magnussen már sokszor bizonyította hogy nem fair versenyző.
Szomorú hogy egy ilyet 10mp időbüntetéssel meg lehet úszni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

EmberXY
(addikt)
Jó volt nézni, ez igaz, én azon nem tudok túllépni, hogy szerintem a többszöri irányváltás eleve szabálytalan volt. Ezt csak én látom így és kussoljak, vagy tényleg így van?
Up the Irons!

[CS]Blade2
(őstag)
"A SC nem mesterséges belenyúlás, hanem biztonság kérdése. Márpedig ez így szimplán véletlen, hogy idén ennyi balhés futam van. A VSC pedig csak kisebb gondokra lett kitalálva."
Ezt akartam leírni, amikor most megláttam utólag, hogy felmerült ez a téma.
Már múltkor is egy vicc volt, még talán az első futamon... akkor is felmerült.
Azt kellene megérteni a pilótáknak, akik buktak ezeken, valamint akik lottó-nak gondolják a dolgot, hogy az SC-nek kizárólag biztonsági céljai vannak. Gondolom az első pár körversenyen rájöttek, hogy az nem nyerő, ha valaki elszáll és menteni kell, a többiek meg padlógázzal tépnek tovább azon a szakaszon is. Na most, ha van egy ilyen eset, akkor teli sz*rják, hogy ki mit veszít rajta.
Az pedig már tavaly vagy tavaly előtt is felmerült a topicban, hogy pl. zárni a boxutcát. X kint van 20 kört, cserél, Y még kint van, bejön az SC, és zárják a boxot, és összeszedi az SC a mezőnyt: Y-t rongyosra kopott gumival. Álló vagy repülő rajt, Y mellett mindenki elmegy, ha meg véletlen nem, akkor a következő körben jön kereket cserélni, amivel garantáltan tök utolsónak jön vissza az összerántott mezőnyben.
Csak azt értétek el, hogy más és másképpen bukjon rajta. Ebben a konkrét esetben Vettel 1. lett volna, Bottas pedig tök utolsó, akár 20., ha nincs kieső. Így meg Bottas 2-3. helyett 1.
Akkoriban, amikor volt ez a zárt boxutcás ökörség, akkor még ráadásul tankolás is volt, és azért kaptak fekete zászlót, mert elfogyott volna a benya, ha nem mennek be a boxba a piros lámpa ellenére. (ha jól emlékszem. Aztán lehet, hogy akkor csak áthajtásost kaptak)
A mostani esetnél mondjuk nem osztott volna, hogy Bottas kijön a zárt boxutcába és cserél illegálisan és kap egy áthajtásost vagy egy fekete zászlót... az sem rosszabb, mint az SC utáni pár körben kereket cserélni összeszedett mezőnynél 4 körrel a vége előtt.
[ Szerkesztve ]

szilva01
(őstag)
Az a baj ilyen szempontbol a VSC-vel, hogy ahol menteni/takaritani kell, ott is folyamatosan jonnek az autok, nem egy vonatban. Nem versenytempoban, de ott vannak.

b-type
(nagyúr)
megtehette, amíg a féktávon nem mozog be addig nincs baj az idei szabályok szerint.
balesetokozás miatt marasztalták el csak, mivel a két elmozgással kialakította a helyzetet, Ricciardo-t meg a túl késői féktáv miatt..mivel ez is szerepet játszott a helyzetben.
Ez a hivatalos indoklás, saját maguk főzték ki ezt, mert ugye idén lazábbra vették ezt a szabályt, már lehet mozogni ha támadják, féktávon nem megengedett, és egy autó helyet kell hagyni...ha mellette van, viszont Ricciardo nem volt mellette.
Azaz nem hozhatták ki egyértelmű bűnösnek Verstappen-t az idei szabályok szerint.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Csapoati
(Topikgazda)
EGy dolog van itt igazán: mindig épp annak fáj az SC, akinek a kedvenc pilótája/csapata ráfaragott. Ausztrália után egy ferrarist se hallottam panaszkodni erről...
Más. Horner azt mondja, hogy a futam előtt is elbeszélgettek a pilótákkal, hogy ne legyen csatt. Nem sikerült valami jól. Viszont arra mondott egy érdekeset, hogy miképp került Max mögé Ricci:
Horner also confirmed Red Bull had not expected Verstappen to jump ahead of Ricciardo at the pitstops, an outcome that set up the circumstances for the crash.
"We obviously tried to give the preferable stop to the lead car, so stopping Daniel first, having the track position, going onto the ultrasoft tyre, a new ultrasoft tyre which should theoretically have had better warm-up," he added.
"I think Max benefited from a green first sector with DRS on one of the backmarkers. He then matched his best middle sector, and a strong final sector. The pitstops were within one tenth of a second of each other.
"Obviously Daniel's out-lap wasn't as quick as Max's in-lap. So they found themselves that way round.
"Daniel's tyres were at a working temperature quicker than Max's, and obviously he was looking to capitalise on that. We'd seen a lot of good racing between the two of them prior to that all afternoon."
b-type: Nagyjából ezt írtam én is, aztán megkaptam, hogy mosdatom Verstappent. C'est la vie.
Magnussen.... Ez még a red bullos esetnél is sokkal durvább, simán mellette volt már Gasly.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Xiaomi mi 9 SE 9SE 6/64gb LTE dual sim - 3 hónapos
- Iphone 4s, 16 GB, Telenor-függő fekete mobiltelefon eladó
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS, i5-8250U, 16GB , 256 SSD, 1.39 Kg, ujjl.olv., gyári gar 2021.11
- Dell notebook i7 8550, 8GB RAM, 128GB SSD+1TB HDD, backlight keyboard, win10, garanciális dobozában
- Apple Watch S5, Space Gray, Black Sport Band, 44 mm, MWVF2FD/A.Apple Watch S5, Silver, White Sport B