Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108301) TomLion


TomLion
(tag)

Ricciardo and Verstappen F1 Crash Analysis: Azerbaijan GP 2018

''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''

(#108302) BenHans válasza Csapoati (#108292) üzenetére


BenHans
(addikt)

+1
A legviccesebb, hogy egy ilyen újfent kétes szituáció után visszamenőlegesen is önigazolást találnak arra, hogy na már akkor is megmondtam, hogy ő volt a hibás. :DDD Szingapúrban is miért rajtolt jól és akart versenyezni amikor VB pilóták voltak mellette, fékeznie kellett volna.
Meg tolják és Josnak még az FIA és az RB is a zsebében van, messzire elér a keze... :))
Ez már fóbia. Mint anno a "Hamilton's fault" és a "Bernie/FIA kedvence", "nem büntetik" szlogenek.

ui. "tisztán Vettel rakta ki" Ő egy négyszeres VB, Ferrariban ül és amúgy is a szimpátiaszavazás győztese, ha ő csinálja az csak nevelő célzat és bajnokhoz méltó keménység ahogy a road rage is tavaly ugyanitt Bakuban.

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#108303) erahurka válasza arn (#108295) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Miért? Vettel szarrá fékezte a hideg gumikat totál feleslegesen, ezért nem volt esélye Bottast támadni. Bottas jó gumikezeléssel és taktikával került az élre. Az utolsó 10 körös ultra lágyas etappal is simán győzelemért mehetett volna.

Ritkán jó a savanyú finn de azért ismerjük már el amikor tényleg jól megy.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#108304) arn válasza erahurka (#108303) üzenetére


arn
(nagyúr)

Sc nelkul ki tudja mire ment volna... errol van szo. azt jotekonyan mindenki elfelejti, hogy vettel 8 masodpercre volt hamilton elott, bottasnak meg volt egy kerekcsereje, es hamilton moge esett volna vissza. Egy kiallasnyi elonyt minusz, amivel vezetett (11s remlik), kapott ajandekba es ket auton at se kellett magat hamoznia.

Ha errol az aprosagrol megfeledkezunk, tenyleg bukta a versenyt... annyi hibat pl a futamgyoztes hamilton is csinalt, mint vettel, csak eppen egesz hetvegen joval lassabb volt. Igen, bena volt az a manover, de abban nagyon nem volt szerencseje, hogy miert volt erre egyaltalan szukseg. Ezen a hetvegen (is) o volt a leggyorsabb.

Szoval ha bottast sajnalgatjuk, vettelnek is kijar ez.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#108305) KraX válasza erahurka (#108303) üzenetére


KraX
(senior tag)

" Az utolsó 10 körös ultra lágyas etappal is simán győzelemért mehetett volna."

Szerintem mar nem ert volna fel Vettelre.

I know kung fu!

(#108306) b-type válasza KraX (#108305) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez attól függ hogy működött volna az autóján a gumi, asszem 12mp volt Vettel hátránya mikor jött Bottas, és ez nem csökkent sőt. Baku-ban a kiállás nagyon rövid asszem 20mp-t számoltak egy kiállásra.
Szóval körönként 1mp-vel megvan...de lutri mert minden attól függ hogy működött volna a gumi vagy nem, nagyon nagy szenvedés volt ez a futam a gumikon...és nem csak a Mercedes, a Red Bull is el olt veszve.
Egyedül a Ferrari ami elég jól tűrte, ..amikor Hamilton már szenvedett, Bottas még utána kezdte el szórni a leggyorsabb köröket..
Elég hülye képe volt a futamnak gumiszempontból..

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108307) Malachi válasza TomLion (#108301) üzenetére


Malachi
(addikt)

tényleg ez alapján magyarázza már el valaki, hogy ez miért nem Verstappen hibája. de igazából mindegy, nem ér már ennyit.

(#108308) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Verstappen Takuma Sato reinkarnációja :D

🏎️ 🏁

(#108309) KraX válasza b-type (#108306) üzenetére


KraX
(senior tag)

"Szóval körönként 1mp-vel megvan."

Arra probaltam utalni, hogy utolag nem tudjuk megmondani. Azt mondtak a speakerek, hogy koronkent 0.2mp-et veszit az ultralagy a tapadasbol, persze ehez latni kellett volna valos korulmenyek kozott mit tud egyik es masik gumi a veghajraban.

I know kung fu!

(#108310) Malibutomi válasza b-type (#108306) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Amikor Hamilton mar szenvedett az akkor volt miutan elfekezte a gumit. Az elfekezes elotti ket korben annyira szenvedett hogy majd 1 es 0.8 masodperceket adott abban a ket korben Bottasnak.
Pont most neztem vissza, a 19 korben 6.2 masodpercre volt Bottas a 21.-ben mar 7.9-re.

Utana sem Bottas szarnyalt hanem a tobbiek mentek a lassabb es hideg gumin (ami mint kiderult itt vagy 5-10 kor mire felmelegszik).

Oszinte leszek szerintem ha Bottas nem kap defektet de a verseny utolso par koreben is az addigi formaban vezet lehet Vettel es Hamilton is megelozte volna a 3 kor alatt.
De ez csak a en velemenyem.

(#108311) b-type válasza Malibutomi (#108310) üzenetére


b-type
(nagyúr)

De látnod kell azt is hogy Bottas pont akkor kezdte el nyomni a leggyorsabb köröket amikor kellett, előtte nem, és sztem szándékosan nem.
Hamilton gyorsabb volt, de már bőven az elfékezés előtt panaszkodott a gumikra, és aztán el is fékezte, nem az elfékezés után kezdődött Hamilton baja a gumikkal, csak mivel elfékezte kb. le is nullázta.
Simán lehet hogy Bottas-nak egy elnyújtott etapot terveztek az SC-re taktikázva, és ehhez neki az kellett hogy ne kelljen kényszerből jönnie, hanem menjen amíg tud egy adott tempóval ami nem vesz ki a gumikból túl sokat.
Aztán persze, mivel nem jött az SC akkor már gondolkoztak egy b tervben, hogy kihozzák ultrára a végén.
Elég szabad volt a taktika, mert a két Red Bull az meglepő módon nem jelentett nyomást.
Ezen a pályán egy autóval figyelembe kellett venni az SC-t, ez érthető logika, hiába engedték volna szabadon Bottas-t, nem fizetett volna semmit, de egy SC akár a futamgyőzelmet is hozhatta volna neki...és mint láttuk hozta is volna.
Tehát ez egy értelmezhető taktika volt, Vettel-re is a két autóval két eltérő taktikával tudnak hatni, és a Red Bull ellen is így volt a jó gondolat...és természetesen ott az SC esély, ami itt Baku-ban elég magas.
Tehát Bottas-nak nem volt oka nyomni, míg Hamilton-nak igen.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108312) Malibutomi válasza b-type (#108311) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Hamikton a gumik nehezen felmelegithetosegere panaszkodott, nem az allapotukra.
Te is tudod hogy az F1-ben a kicsit sporolok az 1-2 tized...nem egy masodperc az f1 nezetben egy orokkevalosag.

Az elkezdte nyomni meg azt jelentene hogy 1-2 tizeddel jobbakat ment mint a lassabb es hideg gumikon kacsazo Hamilton? Mert ez tortent.

Kicsit professzori statuszba emelitek itt Bottast hirtelen.
Foleg mivel ez a palya is olyan mint az orosz hogy a gumikopassal semmit nem lassulnak hanem folyamatosan gyorsulnak ahogy fogy a benzin.

[ Szerkesztve ]

(#108313) b-type válasza Malibutomi (#108312) üzenetére


b-type
(nagyúr)

na mizu te is éjszakás vagy? :D

szal egyfelől teljesen mindegy milyen köröket ment, mert jó körök voltak hiszen az SC után az élre állt, neki nem Hamilton volt a mérce hanem Vettel és Vettel-hez képest 'távolodott' amikor elkezdte a leggyorsabb köröket nyomni.
Bárhogy is volt a taktika, akár SC akár az ultralágy, jól csinálta.
Semmit nem fizetett volna ha Hamilton+2.5mp-re ment volna. Tökéletesen csinálta amit kellett, nem hiába dicsérte Hamilton is.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108314) bunddog válasza kentucky (#108273) üzenetére


bunddog
(tag)

Igen, de hát az is az hogy egy ph-s fórumon felméred kinek milyen nagy volt a teljesítménye ;]

[ Szerkesztve ]

(#108315) JJános válasza BenHans (#108302) üzenetére


JJános
(addikt)

A végén még kimosdatjátok azt a srácot. :Y

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#108316) Leon77


Leon77
(senior tag)

Most elgondolkodtam, hogy vajon Max hány futamon nem ütközött? Kíváncsi lennék az arányra a tiszta versenyeinek tükrében.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#108317) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Nem igazán szóltam hozzá eddig az idényhez mert nem tetszik! Gyakorlatilag szerencséken, balszerencséken múlik egy futam kimenetele.......
A tegnapi győzelemhez ugyanúgy nem volt semmi köze Hamiltonnak mint az első futamon Vettelnek...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#108318) emre válasza mefistofeles (#108317) üzenetére


emre
(veterán)

Épp ez a jó benne.

Ha nem történne semmi váratlan lejátszhatnák az egészet egy szimulációs szoftverrel, mint valami ulti partit.

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#108319) PumPi válasza mefistofeles (#108317) üzenetére


PumPi
(őstag)

Ez azt jelzi hogy 2-3 csapat nagyon kozel van egymashoz es egyebkent megszokott helyzeteket a futamgyozelemrol donthetnek.

(#108320) gbors válasza Malibutomi (#108312) üzenetére


gbors
(nagyúr)

"This set looks (feels?) finished" vagy valami hasonló - ez szerintem nem a felmelegítésre vonatkozik :N

Nem emeljük sehová, én eleve nem is tartom egy top versenyzőnek, de amit az elmúlt két futamon produkált, az megsüvegelendő.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108321) szilva01 válasza JJános (#108315) üzenetére


szilva01
(őstag)

De érted, az az az indok, hogy mivel régen faszságokat csinált, ezért ha most csinál faszságot az már nem lehet az ő hibája, mert biztos csak a régen csinált faszságai miatt mondjuk, hogy most faszságot csinált. :DDD Monjuk őszintén, nem vártam, hogy nem fogják védeni, de erre az érvre nem számítottam. :)

Komolyra fordítva, én összebeszélnék a pilótatársaimmal mostmár, hogy osszuk el melyik versenyen ki üti ki az első kanyarban a szezon hátralevő részén. ;]

(#108322) Cartevo válasza szilva01 (#108321) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Azért ez nem kisasszonysport. A nagy bajnokok közül sokan védekeztek volna hasonlóan elszántan. Talán Prost és Lauda elengedte volna...

(#108323) Csapoati válasza szilva01 (#108321) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem, ez kiforgatása annak, amit írtam. Az volt a lényeg, hogy minden esetet külön kell vizsgálni, ne intézzük már el annyival, hogy jaa, Verstappen? Akkor 100%, hogy ő volt a hülye. De nem engem kell meggyőzzetek, a stewardoknak írjátok, hogy mosdatás van, mert ugye Ricciardót is figyelmeztették. Márpedig ha valakinek, akkor a stewardoknak aztán tényleg nincs semmi érdekeltsége Verstappen felé. Azt pedig senki sem állította, hogy ártatlan lenne a holland.

JJános: Én még emlékszem ám az egy évvel ezelőtti bakui futamra, amikor többek között te is próbáltad mosdatni Vettelt, hogy véletlenül ment Hamiltonnak. ;)

Malachi: ??? A csávó is azt mondja, hogy "racing accident", de Maxnek kicsit több volt benne a része. Amivel egyet is értek.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108324) arn válasza b-type (#108313) üzenetére


arn
(nagyúr)

vettel annyira konstans tempot ment hamilton elott a kerekcsere utan, hogy tuti ot figyelte, es csak annyira nyomta, amennyire kell. bottas tempoja akkor lett volna erdekes, ha annyira el tud huzni, hogy visszajove kozel legyen vettelhez, mert akkor nyomni kellett volna, hogy a lagyabb gumival bottas ne tudja oket beszivatni. igaz a merci a lagyon nem tul jo.

de igazabol teljesen mindegy volt, hogy addig mit tettek le az asztalra, mert a scal dobtak egy kockat.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#108325) baryll


baryll
(tag)

Ha a két RedBull egyszerre értek volna a célba, akkor hogyan történt volna a pontozásuk?

(#108326) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Lauda 70-30 arányban látja a Verstappen-Ricciardo incidenst: [link]

baryll: Mármint hogy micsoda? Ha ezredre azonos idővel érnek be? Olyan még sose volt, de akkor gondolom azonos pontot kapnak.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108327) EmberXY válasza baryll (#108325) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Hogy érted, hogy egyszerre? Ha ezredre ugyanakkor, akkor valószínűleg ugyanazt a helyezést kapták volna, de nem tudom, hogy ilyen előfordult-e valaha leintéskor...

Up the Irons!

(#108328) Malibutomi válasza gbors (#108320) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Ezt fel korrel a szetfekezes utan mondta. Jott is a valasz hogy varunk a boxba emlekeim szerint

[ Szerkesztve ]

(#108329) EmberXY válasza Csapoati (#108326) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Én is így látom, Verstappen 2-szer váltott irányt, ezért önmagában is fejbelövés járna, Ric meg kicsit későn döbbent rá, hogy el kéne venni a gázt. Bizonyára a szélárnyék is dobott rajta egy lapáttal. Látszik is, hogy füstölőset fékezett, de kb 1 ezreddel az ütközés előtt, már nem lehetett mit tenni. (Fotelből. :D )

[ Szerkesztve ]

Up the Irons!

(#108330) guftabi96


guftabi96
(addikt)

:DDD :DDD :C

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#108331) baryll válasza Csapoati (#108326) üzenetére


baryll
(tag)

Igen, arra gondoltam, hogy ahelyett, hogy kilökték egymást, ha egyszerre mentek volna át a célvonalon, akkor maximalizálhatták volna-e az egyéni, és csapat pontjaikat?

(#108332) Cartevo válasza EmberXY (#108329) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Most még igazad lehet, de legközelebb már nem, mert ott van a rádió.
Ha majd rászólnak a fejére, hogy kesztyűs kézzel bánj Daniellel (ha már felvetted), az más, de ha nem, akkor szabad a verseny, s a pályán kell legyőzni.

(#108333) gbors válasza Malibutomi (#108328) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Elotte kozvetlenul (is) mondta, pont azert ragadt meg, mert kb. a profeta szolt belole.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108334) snecy20 válasza Cartevo (#108332) üzenetére


snecy20
(veterán)

Őszintén szólva tegnap jó nagy hülye volt a RedBull, hogy a legelső koccanásukat követően hagyta elfajulni a dolgokat. Még az elején hagyni kellett volna hogy elmenjen Ricciardo, mert utána gyönyörűen be is ragadt vagy fél futam erejéig Verstappen mögé, temérdek időt bukva akkor már Vettel és a Mercedesekhez képest. Nem tudom hol volt itt a csapatérdek...

(#108335) Csapoati válasza baryll (#108331) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Kivitelezhetetlen. Schumi megpróbálta egyszer Barrichellóval, azt hiszem valami két század lett a vége. Ilyen sebességnél 1 ezredmásodperc (ilyen pontossággal mérnek) az pár centi.

snecy20 és Cartevo: Amúgy igen, szerintem az első két necces szitu után nem lett volna szabad hagyni őket versenyezni. Aztán ha azt megszegi valaki, akkor annak szevasz.

arn: Jajj, ezt hagyjuk már... Innen a fotelből ezt egyikünk se tudhatja. De amúgy nagyon jók ezek a konteók, Jos a világ legbefolyásosabb embere. ;]

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#108336) arn válasza snecy20 (#108334) üzenetére


arn
(nagyúr)

a csapaterdek? verstappenbol vbot csinalni :)

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#108337) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Srácok kicsit más:

Lehet majd élőben nézni a WEC sorozatot?
Alonso és Button miatt végig kísérném ezt a bajnokságot is, elvileg jövő héten Spa-val nyitnak, mintha láttam volna valami live linket de nem találom. :)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#108338) Criminal017


Criminal017
(őstag)


:))
Forrás: [link]

(#108339) BMW001 válasza snecy20 (#108334) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

En ket dolgot nem ertek. Az elso, amit Te is irsz, hogy az elso kis koccanas utan, ami egyebkent kimeriti a folosleges kemenykedes fogalmat Ver reszerol, es a sok Ric altali sikertelen(mert csapattarskent kezelte Ver-t), vegso sikeres manover utan miert Ric -et hivtak ki eloszor a boxba? Nyilvanvalo volt, hogy a hideg gumikon a kivezeto koron lassu lesz, es Ver megint ele jon vissza a boxkiallasa utan. Folosleges feszultsegkeltes, aztan azzal nyugtattak Ric -et, hogy "gyerunk, ujra megtudod csinalni". Ver megint ugyan ugy kemeny volt, Ric pedig mar nem ugy elozott, hogy csapattars, es vele finomabban banunk, mert az nem mukodott addig sem.

Ertem en, hogy ezt a Verstappen gyereket kell nyomni, de azert egy olyan futamon, ahol egyebkent lassabb is, mint Ric, miert volt ez fontos? Nem is tudom megmondani, hogy Verstappennek iden volt e mar olyan futama, amin nem hibazott egy okor nagyot. Ricciardonak lepnie kellene innen minel elobb, a bikak nyiltan nem kore epitkeznek. Csak azert nem tudjak besorolni 2. szamu pilotanak, mert 1. kelloen gyors, es nem hibazik, 2. az auto egyenlore messze van attol, hogy VB cimre eselyes legyen, 3. mert Verstappen nem eleg gyors, es ordas nagyokat hibazik.

Ezt a RBR tolta el, nem kellett volna Ric -et visszarakni ujra Ver moge a boxkiallassal, ennyi. A baleset meg elkerulhetetlen volt, Ric 30+ km/h -s sebessegkulonbseggel esett ra Verstappenre, aki ahogy kiurult az aksi, meg lassult is egy nagyot. Ric kinezte a belso ivet, ami szabadon volt Ver elso iranyvaltasa utan, rament(onnantol mar nem volt mit tenni), Verstappen meg a fektavon hirtelen visszamozdult.

Azert kivancsi lennek, hogy ki nyomja meg Verstappent az FIA -n belul (is), mert nagyon erne mar egy futamos eltiltas, hogy lenyugodjon.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108340) gbors válasza Csapoati (#108335) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Nem ismerem ilyen mélyen a szabálykönyvet, de ha annyira egyszerre érnek be, hogy nem lehet eldönteni, ki van előbb, akkor gyanús, hogy osztott pontot kapnak - tehát ha pl. #4 és #5, akkor mindketten 11-et.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#108341) KraX válasza mefistofeles (#108317) üzenetére


KraX
(senior tag)

Igy van. A kulunbseg az, hogy Vetteltol a Kinai nagydijon is sulyos pontokat rabolt az SC fazis es Verstappen, kulonben legrosszabb esetben is masodiknak beert volna (sc nelkul), a kiutes nelkul pedig 4ik lehetett volna erolkodes nelkul. Igy a valos helyezesehez kepest elso esetben +14 vagy rosszabb esetben +8 pontja lenne es meg mindig vezetne a bajnoksagban, sajnos a rulett dontott, ez az ami nagyon nem tetszik. Ertem, hogy kell a drama es a feszultseg, hogy nojjon (vagy legalabbis ne csokkenjen a nezettseg), de ne mestersegesen nyuljanak bele a vegen, hadd izguljanak a “parasztok”. Van egy vsc nevu eszkozuk amivel meg lehetne oldani, hogy lassulniuk kelljen a kritikus szakaszokon, legrosszabb esetben, ha akkora a baj, akkor pedig rajtracsrol restart es ugy nem nyulnak bele a versenybe kivulrol. Miert nem alkalmazzak?

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108342) DS39 válasza BMW001 (#108339) üzenetére


DS39
(veterán)

normál esetben ha kopott SS helyett felraknak egy új US, akkor ez sima elévágás lett volna, ha Ves-t hozzák ki előbb és nem Ric-et. meg úgy általában az előlhaladó-é a kedvezmény. itt a gumimelegítési problémák miatt ez rosszul jött ki, nem számoltak vele a RB-nál.

(#108343) Bozso68


Bozso68
(senior tag)

Párszor visszanéztem a Ver-Ric ütközést.
Szerintem Ric túl optimista volt. Ha a kisgyerek utolsó pillanatban nem mozdul vissza balra, csak egyenesbe teszi a kocsit, ugyanúgy nem fért volna el bal oldalon. Nem akarom a hollandot védeni (sőt), de ezt inkább Ric nézte be. Csak tetézte a dolgot, hogy Ver féktávon megint irányt váltott. Innentől viszont neki járna a 20 év villamosszék, mert az már szándékos szabálysértés.

[ Szerkesztve ]

(#108344) BMW001 válasza DS39 (#108342) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Normal esetben. De nem ok alltak ki eloszor uj gumikert, azokbol az adatokbol pedig tudhattak, hogy az elso par kor szenvedos a hideg gumin. A TV elott nyilvanvalo volt, hogy itt forditott lesz a dolog az elevagassal, akkor a csapat a millionyi adat segitsegevel tisztan lathatta ezt. Ezen a szinten ez a "nem számoltak vele" nem allja meg a helyet. Tehat vagy idiotak, vagy a hollandnak akartak segiteni. Mind1, mert ez a fo oka annak, hogy pont nelkul tavoztak.

Bozso68: Befert volna, meg a holland iranyvaltasaval egyutt is volt eleg hely. Itt a hirtelen mozdulat volt a gond, amit Ric padlofekkel reagalt le(nem volt 1s -e se lereagalni), ami egybol kizarta azt, hogy kikerulo manovert hajtson vegre.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#108345) DS39 válasza Bozso68 (#108343) üzenetére


DS39
(veterán)

a végső ütközésüket Ric nézte be, ez nem is kérdés. ugyanúgy nem volt türelmes, és elmérte a féktávot, ahogy később Vettel.
fél kört várt volna, vagy egy körrel később ugyanitt simán megelőzi.

mondjuk Ric esetében már dolgozott az ideg rendesen a Ves keménykedései miatt.

BMW001: ilyen szinten ez ciki, vagy ez volt az érdekük.
más kérdés, hogy ezt rég le kellett volna állítani verseny közben, hogy ne egymást üssék ki. szép dolog az, hogy nincs csapatutasítás, csak logikátlan.

[ Szerkesztve ]

(#108346) KraX válasza KraX (#108341) üzenetére


KraX
(senior tag)

Vettel az aVerstappen, sorry. :)

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108347) KraX válasza Bozso68 (#108343) üzenetére


KraX
(senior tag)

Az egy masik, tisztabb helyzet lett volna. Nem az volt a baj szerintem, hogy Verstappen visszazart az eredeti nyomvanalara (ahhoz ugy tudom joga van a versenyzonek) hanem az, hogy nem hagyott helyet Ricciardonak. Ekkora sebesseg kulonbsegnel pedig ez a vege. Keptelen volt megallni a mogotte jovo, ezt azert gondolhatta Verstappen is. Amit Csapo Ati linkelt azzal abszolut egyet tudok erteni. 30% Ricciardo, 70% Verstappen hiba. Nem is ezzel az egy esettel van problema. Mondhatnank azt is, hogy elofordul, versenybaleset. Itt a tendenciaval van gond. Eddig szinte (talan az elso futamot leszamitva) az osszes futaman utkozott. Ez az oriasi problema. Tavaly sokkal osszeszedettebben versenyzett a mghibasodasi problemak ellenere. Az idei evben ennek nyoma sincs. Ketsegtelenul megvan benne az osztonos gyorsasag es a konyortelenseg a palyan, a versenyzoi intelligencia viszont meg hianyzik a szentharomsagbol ami vb aspiransa tehetne.

#108344
Kizartnak tartanam en is, hogy ezt nem lattak a Redbull pitwallon, hogy az elso nehany korben meg az uktralagyakkal is szenvedi fognak. Magatol ertetodoen el tudtak volna donteni a csatat kettejuk kozott (ami lehet, hogy nem szimpatikus, de csapatkent 10p%-ban meg tudtam volna erteni foleg az elozmenyek lattan). Ez lett a vege. Itt diktatura kell, nem liberalizmus a csapatok reszerol es akkor mukodnek a dolgok. ;]

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#108348) EmberXY válasza Cartevo (#108332) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Nem a versennyel van a baj, hanem azzal, ha valaki a szabályszerűség határait néha-néha átlépi. Lehet agresszíven védekezni, de innen a fotelből én úgy láttam, hogy Verstappen csinált egy bal-jobb-bal cikázást, ezekre Ric is reagált, hiszen valahol el akart férni mellette, ha nem az egyik oldalon, akkor a másikon... Csak közben elfogyott az egyenes és jött a féktáv, ezt Ric is későn mérte fel. Lauda elemzésének százalékaival élve ez volt valóban a 30 %, de a többi Verstappené...

Up the Irons!

(#108349) Cartevo válasza EmberXY (#108348) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Valamit elvétesz. Daniel be akarta csapni Maxot. Nem akart kívülről előzni, csak azért nézett ki, hogy aztán behúzódva megetesse.
Maxnak kötelező a hülyét játszani? :F

(#108350) snecy20


snecy20
(veterán)

Érdekes amúgy hogy a bajnokság szempontjából mennyire nem volt ennek tétje a RB szempontjából, ugyanis a konstruktőri 3. helyük ugyanúgy borítékolható, mint ahogy az egyéni 5-6. helyeik is. :)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.