Hirdetés

2019. december 5., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107951) Csapoati válasza snecy20 (#107950) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Sokra nem mennek vele, ha elnyúlik a Ferrari a csiki-csuki részeken.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107952) KraX válasza snecy20 (#107950) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezert is irtam, hogy ha holnap az elso nehany kritikus korben ki tud huzodni Vettel az 1mp veszelyzonabol es folyamatosan el tud tavolodni az uldozoktol (mert alapvetoen gyorsabb az auto a kor egeszet nezve), akkor nem lesz gond. Mondjuk SC-re 90% folotti eselyt latok holnapra. A kerdes inkabb, hogy hany SC fazis lesz. :)

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107953) Cartevo


Cartevo
(senior tag)

Aki szerint azonos képességű a két Merci, vajon hogy magyarázza Bottas mondatát, amit a 3. rajthely megszerzése után mondott a rajtrácson, hogy "már mindkét autóval ott vagyunk, ahol kell". Nyilván meglesz a (félre)magyarázat, bár nem tudom, mi más lehet ennek az értelme? Idén már ki fog ez derülni, ahogy már megmondtam. Azért nem lehet válogatni az eszközökben, mert mindig van rizikófaktor.

mun.hu

(#107954) snecy20 válasza Csapoati (#107951) üzenetére


snecy20
(veterán)

Kína@Bottas lesz a holnapi scenario Hamilton számára. :)
Bent maradni 2 - 2.5 mp-en belül, aztán megpróbálni az elévágást.

(#107955) Csapoati válasza Cartevo (#107953) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Köszönjük, boldog karácsonyt! ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107956) JColee válasza Motion_Blur (#107944) üzenetére


JColee
(őstag)

Sajnos egyetértek. Tempó van, de kihasználni nem tudta.

(#107957) Cartevo válasza Csapoati (#107955) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Bárcsak te lennél ott a csapatfőnök...

mun.hu

(#107958) KraX válasza b-type (#107948) üzenetére


KraX
(senior tag)

Annyiban vitatkoznek, hogy a Ferraris palyak sem Ferraris palyak lesznek feltetlenul mivel a Ferrari sokat valtoztatott az autojan (megnyult tengelytav). Szoval ez meg kerdeses lesz, hogy azokon a tipusu palyakon ki hogy fog szerepelni.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107959) b-type válasza KraX (#107958) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sztem a Mercedes-nek már most dolgoznia kellene egy 'B' autón nagyobb rake-l, és arányaiban módosított tengelytávval.
Megvannak hozzá a szükséges alapok, meg kell lépni, ez egy nagyon komoly lépés persze, az egész autó alját újra kell gondolni így, szóval egy tényleges B autó lenne más padlólemezzel. Utoljára talán pont a Ferrari lépte meg ezt.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107960) 7etape válasza Motion_Blur (#107944) üzenetére


7etape
(addikt)

Igen, igazad van, de összességében tudna akár ~2 tizeddel is jobb köridőt, mint Vettel. Ez azért nem semmi, pláne ennyi idősen. :K Bár elképzelhető, hogy Vettelnek egyelőre nem ízlik az autó, mert ennél azért nagyobb dominanciája szokott lenni csapaton belül, ha minden „rendben” van.

(#107961) gbors


gbors
(nagyúr)

Egész jó kis időmérő volt ez, bár a Q3 első körei után kicsit alábbhagyott a lelkesedésem. Aztán visszajött, amikor Kimi megfutotta az über első és második szektorát, de a harmadik csak nem akart összejönni. Sajnos egyre inkább az az érzésem Kimi kapcsán, hogy igencsak érik neki a visszavonulás - most láthatóan lelkes is, meg veszettül gyors is, de a konzisztencia már nem akar meglenni... Mondjuk kíváncsi leszek, mire jut az alternatív taktikával - elvi síkon egy US-SS-US versenyt is lehetne csinálni, akkor az egész futamot gumielőnyben tolná végig.
Merci ügyeset mentett, éppen csak beúsztak a Red Bullok elé, a versenyen érdekes lesz közöttük.
A Force India visszatért a best of the rest pozícióba, majdnem elcsípték Kimit, mögöttük a Renault egy kicsit komolyabb lemaradásban. A Williamses srácok most dícséretet érdemelnek, LeClerc meg pláne, kevés híján még Alonsot is megverte.

A versenyre sima Vettel-győzelmet mondanék, ha nem lenne a start (amiben az utóbbi időben nem éppen erős), valamint a ki tudja, hány SC fázis. Reméljük, Kimi tolni fogja a show-t :D

[ Szerkesztve ]

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#107962) snecy20 válasza 7etape (#107960) üzenetére


snecy20
(veterán)

De ha minden fontos körébe belehibázik az időmérőn, akkor semmit nem ér a tempó.

(#107963) Peat;) válasza b-type (#107948) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Meg úgy is lehet nézni hogy ha Hamilton hozná a tavalyi különbözetet Bottashoz képest akkor nem lenne miről beszélni az egyéni VB-t tekintve. Ez sarkítás hogy a Ferrari jobb autó, sokkal inkább egy szint jelenleg, összességében, úgy hogy az olaszok kihozzák azt amit tud az autó, a Mercedes pedig nem tudja kihozni azt amit tud az autó. Szerintem a tartalékokat tekintve ez elég egyértelmű hol lehet nagyobb előrelépés. Én ezt látom meg taktikai bakikat, nem azt hogy a Ferrari erőből agyonüti a Mercedest...

A Mercedes és Hamilton már körbesírta a médiát hogy 3. erők, ha még így is lenne akkor is nevetséges ennyit nyilatkozni ilyen témában, igaznak meg szerintem a drukkereik is érzik hogy nem igaz, inkább más elkövetett hibákat próbálnak ezzel elfedni. Új nekik a helyzet hogy a pályán és a taktikában is verseny van, láthatóan kizökkentek. A primadonna gombot ilyenkor meg hajlamosak azonnal nyomkodni a pilóták általában, Hamilton, Alonso biztos, Vettel kicsit racionálisabb.

(#107964) [CS]Blade2 válasza Peat;) (#107963) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A tartalék a kérdés. Vagy könnyen megoldható a hiba, és semmi okuk aggódni a nyári szünetig, mert tudják, hogy minden versenyt megnyerhetnek,
vagy konstrukciós hiba van, és akkor azt már csak jó esetben is csak jövőre tudják javítani egy új vázzal.

A FI pl. most úgy néz ki, hogy csak berakott valami más elrendezést a bargeboard-ra és jó is a gép. Csak itt szar helyre terelte az első verzió a levegőt,
míg a Merci úgy néz ki, hogy nem melegíti eléggé a gumit, de az tuti, hogy nincsenek a tartományban. Eddig inkább elmelegedett, lehet, hogy ráfejlesztettek, de túltolták.

(#107965) b-type válasza Peat;) (#107963) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez is egy vélemény. biztos azért dobnak el ennyi pontot és lehetőséget mert primadonnák.
Az autó már tavaly óta kiszámíthatatlan, idénre ez nem javult, hanem romlott. Eddig azokon a pályákon ahol tavaly még hozták a kötelezőt, idén az sem jön.
A Ferrari meg működik, ennyi.
Mi mást lehetne ez alapján mondani?! Mi mást?..persze beszariságból óvatoskodhat az ember, de a jelenlegi kép alapján a Ferrari kiszámíthatóbb és gyorsabb autó. Nem az a lényeg hogy jósoljon az ember és be is jöjjön, a kiszámíthatatlanságban benne van hogy beletalálnak itt-ott, mint Melbourne-ben, és elbírja a hátam hogy akkor majd be lehet kóstolni. De az eddigiek alapján a Ferrari jobb autó, mert ezt lehet mondani az eredmények és a látottak alapján.
Tavaly Kína és Baku sőt Bahrain is megvolt pole-ban.
Most jelenleg úgy néz hogy az egy körös tempó az lutri, és a versenytempó kétséges, tökre attól függ milyen keverék és milyen időjárás van.
A Ferrari ezzel szemben jó egy körön, és jó versenyen, és ennek megfelelően elverik a Mercedes-t, ..csak Verstappen-nek köszönhető hogy nincs qva nagy lemaradásban Hamilton.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107966) EmberXY válasza llwynog (#107933) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Majd húzogatja a titkos kapcsolót, nem lesz ott gond. ;]

Up the Irons!

(#107967) KraX válasza b-type (#107965) üzenetére


KraX
(senior tag)

En kicsit maskepp latom egyelore.

Nezzuk a puszta tenyeket, amit tudunk idaig. Harom futamon vagyunk tul. Eddig a konstruktori ponttablaban ha 1 ponttal is de vezet a Mercedes, de ami sokkal fontosabb, hogy az eddigi osszes futamot meg tudtak volna nyerni ha van egy kis szerencsejuk is, mert az latszott, hogy igen jo volt a tempojuk ebbol az elson pedig lehengerlo. Szoval szerintem teljesen irrealis meg temetni ezt a Mercedest.

I know kung fu!

(#107968) b-type válasza KraX (#107967) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A -puszta tények- és a -ha- és a -volna- nem fér össze.
Mindkét részről voltak taktikai hibák és egyéb hibák
Tavaly ebből a négy futamból háromban pole-ban állt a Mercedes, most ez az arány a Ferrari-ra igaz.
azaz az egykörös tempó eddig kuka...és ez volt az erősségük.
Futamot pedig nem tudtak nyerni.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107969) KraX válasza b-type (#107968) üzenetére


KraX
(senior tag)

Mar megbocsass, de aki nem vak, az latta, hogy ausztraliaban Hamilton gyorsabb volt az uldozoknel, Bottas tempojat nem lattuk, Bahrainben is kb ugyanakkora tempojuk volt legjobb esetben is csak egy arnyalatnyival tudtak lassabban menni mint Vettel a Ferrarival es hajszalon mult az a gyozelem is, Kinaban pedig ugyancsak tartotta a Mercedes a tempot, igaz minimalisan lassabb volt Bottas a tempojat tekintve az elso etapban, a masodikban meg nem tudjuk mire lett volna kepes Vettellel a hatsojaban. Szoval a tenyek (ha kell kigyujtom az osszes koratlagot a Mercedes es a Ferrari tekinteteben) a Mercedes egyaltalan nem olyan rossz mint ahogy kongatjak a veszharangot, igen az elonye eltunt foleg az egykoros tempo tekinteteben, de versenyen hasonlo sebessegre kepes mint a Ferrari az eddig latottak alapjan.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107970) b-type válasza KraX (#107969) üzenetére


b-type
(nagyúr)

idézet tőled:
"..igen az elonye eltunt foleg az egykoros tempo tekinteteben, de versenyen hasonlo sebessegre kepes mint a Ferrari az eddig latottak alapjan."

Akkor most mit vitatsz? :)
Én sem azt mondom hogy óriásigiga sz@r az autó, csak a Ferrari jobb. ..és most ezt mondod te is.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107971) KraX válasza b-type (#107970) üzenetére


KraX
(senior tag)

Azt vitattam, hogy annyira rossz lenne ez az idei Mercedes mint ahogy sokan megprobaljak beallitani (3ik ero stb), egy abszolut gyozelemre eselyes auto eddig.

"a Ferrari jobb"
Egykoros tempoban, eddig. Versenyen nincs meg ez az elonye.

I know kung fu!

(#107972) snecy20


snecy20
(veterán)

A válságban lévő Mercedes kapott kemény 2 tizedet a Ferraritól. ;]
Hívjuk már össze a válságstábot! :DDD

(#107973) Armagedown


Armagedown
(senior tag)

A mai teljesítményét nézve, holnap Kimi a falhoz fogja csapni a Ferrariját. :(

[ Szerkesztve ]

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

(#107974) b-type válasza KraX (#107971) üzenetére


b-type
(nagyúr)

De én nem azt állítom, ..mások véleményével másokkal kell vitatkozni, ha pedig leírod hogy 'versenyen hasonló sebességre képes mint a Ferrari' azzal azt mondod hogy közel olyan gyors ha kell ezt egyáltalán magyarázni.
..vagy csak kontroll nélkül írtad a mondatot és leírtad ténylegesen amit gondolsz :D
-
Én értem miért nem kell látni Ferrari rajongóként, hogy jelenleg jobb a Ferrari, hiszen nagyobb az érdem ha hátrányból feltételezzük az eredményt, a Mercedes-é meg értelemszerűen kisebb.
De ahogy Peat-nek is írtam mi mást lehetne mondani, amikor azokon a pályákon ahol a pole-t hagyományosan a Mercedes vitte, ott elveri őket a Ferrari, ráadásul mindkét autóban benne van a sansz a Merga verésre.
Ahogy írtam itt tavaly 1 mp-vel verték egy körön a Ferrari-t, ez idén 2tizedes hátrányra fordult.
..és persze nem, nem ennyivel sz@rabb a Mercedes, hanem ennyire kiszámíthatatlan a gumikezelése, és csak ezért mondom hogy a Ferrari jobb.
A motorja még mindig jobb a Mercedes-nek, de már csak minimálisan.

hozzáteszem, én ennek örülök, unszimpatikus a Mercedes mint csapatvezetés, unszimpatikus amióta kijelentették hogy a versenyző csak alkalmazott, és mert akkora technikai előny birtokában sem vállalták be Alonso-t, mert pöffeszkedtek a fél másodperces előnyük birtokában az 50oldalas versenyzői kódexükkel, és verték a mellüket a versenyzők egyenlőségével, az adatok kötelező megosztásával.
Én azt kívánom hogy bukjanak el, persze sajnálva azokat akik jól dolgoztak.
Hamilton meg már nyert eleget, és nagyjából én is azon a véleményen vagyok hogy már nem az a Lewis aki volt, és pláne nem az aki lehetett volna versenyzőként.
A Ferrari ebből a szempontból sokkal szimpatikusabb, őszintébbnek tűnik, de Kimi túl korán leosztott szerepe miatt ez sem annyira.
A Red Bull az igazi, és nagyon remélem kapnak is hozzá egy jó motort majd.

Szóval tökre nem azért mondom amit mondok mert fontos lenne a Mercedes, hanem mert ez a jelenlegi helyzet eredményekben és látom mit vergődnek a gumikkal.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107975) snecy20


snecy20
(veterán)

Melbourne Hamiltoné volt, Bahrein és Kína Bottasé... könnyedén állhatna most 3/3 a Mercedes neve mellett.

(#107976) Csapoati válasza KraX (#107971) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A Mercedes jelenleg a második erő. Se több, se kevesebb.

snecy20: Ha Ausztrália Hamiltoné lett volna, akkor Kína meg Vettelé a bakik és SC-k nélkül, Bahreinben meg szimplán erőből volt jobb a Ferrari. Lényegtelen, hogy a végén csak kicsivel, végig kontrollálták a futamot.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107977) KraX válasza b-type (#107974) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nincs bennem ez a fajta Ferrari vedes. En azt mondom, hogy egy koron a Ferrari a gyorsabb jelenleg ami a versenyen kiegyenlitodik. Igy az elony valoban a Ferrarinal van jelen pillanatban. Ez igaz es ilyen tekintetben a Ferrari a legjobb auto.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107978) snecy20 válasza Csapoati (#107976) üzenetére


snecy20
(veterán)

Tűzközelben volt mindvégig a Mercedes, erre akartam kilyukadni. :)

Amúgy nálam az ilyen 'még egy kör és elvesztem az első helyet' típusú győzelmek elég keskeny győzelemnek számítanak, lásd Bahrein. :)

(#107979) velizare válasza snecy20 (#107975) üzenetére


velizare
(veterán)

de nem áll, nemhogy 3/3, de még 1/3 sem.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#107980) snecy20 válasza velizare (#107979) üzenetére


snecy20
(veterán)

Hát nem, de éppen ezért tűnik falsnak az eddigi erősorrend.

(#107981) KraX válasza snecy20 (#107980) üzenetére


KraX
(senior tag)

Igy van. Idomeron vesztettek el az elonyuket a csillagosok, a versenytempojuk nagyon hasonlo a Ferrarihoz kepest, illetve korrigalnom kell magam, a versenyen is eltunt a 16-ig tarto iszonyu folenyuk es mar "csak" egalban vannak a Ferrarival. A hatranyuk, hogy hatrebbrol kell rajtolni es onnan nyerni ami nyilvan nehezebb mint elhuzni izombol es kontroll alatt tartani a futamot.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107982) 7etape válasza KraX (#107981) üzenetére


7etape
(addikt)

Változhat ez még. A Ferrari úgyis lemarad a fejlesztésben és végül megint tarolhat a Mercedes.. Élvezzük ki ezeket a futamokat. :U

[ Szerkesztve ]

(#107983) KraX válasza 7etape (#107982) üzenetére


KraX
(senior tag)

Abszolut. Ezert sem oromkodok, mert ez meg nagyon az eleje a szezonnak es lattuk tavaly mi tortent. Majd ha megnyerte az idenyt ne adj Isten a Ferrari, akkor majd oromkodok. :)

I know kung fu!

(#107984) Csapoati válasza KraX (#107977) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Tavaly az év elején ugyanez volt, csak fordított felállásban.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107985) snecy20 válasza KraX (#107983) üzenetére


snecy20
(veterán)

Annyi VB-címet elvesztett már a Ferrari a 2004 utáni időszakban, hogy reménykedni is csak maximum félve lehet. :)

(#107986) Peat;) válasza b-type (#107974) üzenetére


Peat;)
(veterán)

Én továbbra sem raknék kacsacsőrt a két csapat közé. Kb ugyanazt tudják, az hogy taktikai bakiztak nem kellene a képletbe ennyire belevenni. Időmérőn is hasonló szint. Ma Vettel elő tudott húzni egy pluszt ahogy múltkor is. De ilyen alapon vegyük bele az összehasonlításba Verstappent, kiforgatta Vettelt és ez kiszámíthatatlan...eredményt tekintve ahogy Te írod, Hamilton kétszer megverte Vettelt, előtte végzett. Nem?
Két tizedet egy jelenleg ingadozó Hamiltonnál úgy hogy Bottast is éppen hogy maga mögött tartotta most...nem tekintenék erősorrend felállítónak, sokkal inkább olyan sebességű technikákról beszélnék ahol a pilóta dönt hogy melyik lábbal kel fel aznap és képes a 100%-ra vagy csak a 99%-ra.

[ Szerkesztve ]

(#107987) snecy20 válasza Peat;) (#107986) üzenetére


snecy20
(veterán)

Itt most nyers (időmérős) sebességben erősebb a Ferrari, RAI még rápakolt volna Vettel körére is 2-3 tizedet ha nem dobja el, de a vasárnap az egy külön sztori lesz. Nem gondolom hogy Vettel meg fog tudni lógni majd.

(#107988) b-type válasza Peat;) (#107986) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem csak Vettel, Kimi két lila szektort futott, ahogy írtam mindkét Ferrari-ban ott a sansz. hibázni mindkét versenyző, Vettel és a Kimi is hibázott az utolsó körében, csak Vettel első köre elég volt.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107989) Peat;) válasza b-type (#107988) üzenetére


Peat;)
(veterán)

"Kimi két lila szektort futott" és "Vettel és a Kimi is hibázott az utolsó körében" És ezt innen a hotelből meg tudjuk mondani hogy azért hibáztak mert túlmentek az autó határain és Hamilton azért nem hibázott mert pontosan a határon autózott, vagy mert benne maradt 3-4 tized? Szerintem nem tudjuk megmondani. Ameddig két tized van az elején különböző csapatok között én kétesélyesnek gondolom a dolgokat, szerencsére. Kínában érezni lehetett hogy valóban gyorsabb a Ferrari, ahogy az ausztrál versenyen meg azt hogy Hamilton azt csinált amit akart. Mikor így mikor úgy...nekem ez kevés ítélkezni, illetve nem tudok. De ez a 3. erő vagyunk duma tartom hogy primadonna szöveg, az én kedvencem Alonso is nyomja(idén MÉG nem :), majd fogja lassan)...attól még gáz, mindegy ki csinálja :).

[ Szerkesztve ]

(#107990) snecy20


snecy20
(veterán)

Hamiltonnak fogalmas sincs, miért lassúak

Ha ez a pár tized jelenti a "lassúságot", akkor erős a gyanúm, hogy ezeknek az agyára ment az elmúlt 4 éves sikerszéria és egy kicsit elvesztették a realitásérzéküket.

(#107991) KraX válasza Peat;) (#107989) üzenetére


KraX
(senior tag)

Toto Wolff:
"...Volt három olyan verseny, amit megnyerhettünk volna, és nem sikerült, ezek tények..."

I know kung fu!

(#107992) gbors válasza Peat;) (#107989) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Két dolgot meg tudok mondani a fotelből is:
- Vettel nem javított az utolsó próbálkozásával, pedig ilyenkor jellemzően még +1-2 tizedet szoktak faragni
- Kimi köre álomszép volt az első két szektorban, semmi nem utalt arra, hogy túltolta volna, úgy lett két tized előnye Vettelhez. Az utolsóban aztán kicsit sok volt.

Szerintem a reális különbség a Ferrari és a Mercedes között ezen az időmérőn 3-4 tized volt, és azért az már nem kevés. A 3. erőzés viszont szerintem is zöldség, a Red Bull közel volt, de azért markánsan hátrébb.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#107993) KraX válasza gbors (#107992) üzenetére


KraX
(senior tag)

"Két dolgot meg tudok mondani a fotelből is:
- Vettel nem javított az utolsó próbálkozásával, pedig ilyenkor jellemzően még +1-2 tizedet szoktak faragni
- Kimi köre álomszép volt az első két szektorban, semmi nem utalt arra, hogy túltolta volna, úgy lett két tized előnye Vettelhez. Az utolsóban aztán kicsit sok volt."

Annyit tennek hozza, hogy nem tudhatjuk, hogy mennyi maradt meg Hamiltonban vagy Bottasban, amit benne hagyott az utolso probalkozasaban a q3-ban. Lehet, hogy semmi es a maximumot ki tudtak hozni, akkor valoban 3-4 tized kulonbseg alakulhatott volna ki ha Kimi be tudja fejezni a gyors keret rontas nelkul, de ezt mar sosem tudjuk meg. :)

I know kung fu!

(#107994) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Felesleges azt számolni, hogy még mennyit hagyott benne a két Mercis, amikor nem volt komolyabb hiba a körben. Ha nem nyomták rendesen, akkor így jártak. Ha pedig jobban nyomják, akkor lehet, hogy úgy járnak, mint Kimi.
Vettel utolsó körében volt egy durván látványos hiba, valamint Kimi utolsó körében. Ezekkel lehet számolni, a többivel nem.
Ha a szemre hibátlan köröket is elkezdjük elemezni, hogy lehetett volna gyorsabb is, akkor mindenki körében találnánk, addig, amíg nem jutnak el oda, hogy megcsúsznak, és azt mondhatjuk, hogy az már sok.

(#107995) KraX válasza [CS]Blade2 (#107994) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ha jol emlekszem Hamilton mondta a q3 utan, hogy hagyott benne meg egy keveset, ezert is hoztam fel.

"...Jeez, I think I was up three tenths until Turn 15 and then I came across the line two tenths up, so I lost a little bit in the last sector. ..."

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107996) AMD Power


AMD Power
(titán)

Nem szeretem a Tott-t de ebben van valami:

Az osztrák szerint Hamilton nagyon is motivált idén, és ha valakinek másként jön le, az szerinte inkább a mai médiavilág szemléletmódjának eredménye. „Manapság így megy ez: a bőség és a depresszió között ingadozunk. Ha valami nem a jó irányba halad, az a világvége, ha pedig nyersz két versenyt egymás után, arról beszélnek, hogy a Mercedes-dominancia tönkreteszi a sportágat. Talán valahol a kettő között van az igazság. Mi együttesen nem teljesítettünk a kívánt szinten az előző futamokon. Volt három versenyünk, amit megnyerhettünk volna – nem sikerült, ez tény. De még így is látom lobogni a tüzet és a győzelem utáni vágyat Lewisban.”

[ Szerkesztve ]

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#107997) veze


veze
(őstag)

teljesen lemaradtam , ki indul az első sorból, Alonso ? : ;]

[ Szerkesztve ]

!!! ....édesnemes és csípős őrölt szegedi paprika termelőtől ..

(#107998) gbors válasza KraX (#107993) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Így van, ezért is vettem két részre a mondandómat. Az első rész objektív, a második az ebből levont armchair analyst következtetés :)

(#107996) AMD Power: ez nem (csak) a médiavilág szemlélete, hanem Wolffé (is). Elkapta Laudától ő is, hogy egyik nyilatkozatával üti a másikat? ;]

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#107999) b-type válasza AMD Power (#107996) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jó neki :D
Nem bántom Lewis-t mert azért gyors persze, de már inkább világpolgár mint F1-s versenyző. ..és ebben van felelőssége a Mercedes-nek is, mert egy ilyen versenyzőnek szüksége van arra hogy hajtva legyen, még Rosberg sem hiszem hogy eléggé felspannolta, pláne hogy mesterségesen irányítva volt a versengésük,..a mai napig bosszant hogy hogyan vették a bátorságot hogy beleszóljanak az egyéni címbe amikor a csapatbajnoki már megvolt...ez akkor sokaknak befért, mert hogy a versenyzőnek kuss van, de engem még most is bosszant.
Emlékszem mit ügyeskedett Melandri Alzamora ellen annak idején a motoros 125cc-s cím miatt és tiszteltem érte, mert amíg korrektül csinálja addig kutya kötelessége kűzdeni az egyéni címért még akkor is ha csapattárs az ellenfél. ..az is egy versenyző a mezőnyben.
Na mindegy. Nemszeretem dolog volt.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#108000) Malachi


Malachi
(addikt)

hát akárhogy is, a tegnapi időmérőt látva és ismerve az idei eredményeket én azért csak azt mondom mégis, hogy most a Ferrari egyértelműen jobb Vettellel. Kimi kicsit összeszedné magát (bír így is jól megy szerintem) és nem lenne kérdés az erősorrend következő pár futamig legalább. ez van, Ferrari jobb - végre, teszem hozzá.

mondjuk éppen erre a futamra ez nem jelent semmit, úgyis lesz SC meg fal koccolások. na meg ott lesz Max is, khm-khm. nagyon ajánlom, hogy fusson egy hibátlan futamot, idén eddig semmit nem mutatott. :(

McLarenek meg gyászosak, de erre szerintem lehetett számítani ezen a pályán. a végsebesség különbség az durván kijön.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.