Hirdetés

2019. december 6., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107851) Popes válasza feri1014 (#107850) üzenetére


Popes
(őstag)

Korlátozás nem áll fenn csak az F1 mindig nyitott pilótafülkés versenysorozat volt, lehet belőle zárt fülkéset csinálni a biztonság jegyében(mondjuk már most is csak félig nyitott) de akkor minek fogjuk hívni?

Véleményem szerint az autó(motor)sporthoz hozzá tartozik a veszély, (akár életveszély) sokan ezért(is) nézik és ezért is néznek fel a pilótákra.
A pilóták meg imádják az adrenalint, a sebességet, versenyzést, sikert, és ezért vállalják a kockázatot is.(szerintem ők sem akarnak kisasszonysportot csináltatni belőle)
Nem azt mondom hogy ne törekedjenek a biztonságra de azért ne essünk át a ló túloldalára.(aki nem akar kockáztatni az legyen szimulátor VB)

Kőzápor on ;]

Deus ex machina

(#107852) feri1014 válasza Popes (#107851) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Attól F1 maradna. Nézz meg 1-2 képet a sport első éveiből.

Azt pedig kétlem, hogy bármennyire is motiválná a pilótákat, hogy 1,5-2 órán át minden körben életveszélyben legyenek. Száguldani szeretnek, annak pedig mindig meglesz a maga veszélye, akármilyen biztonsági intézkedéseket vezetnek be. Kisebb-nagyobb balesetek lesznek.
Attól nem lesz unalmasabb egy futam, mert (túlzással) nincs esély arra, hogy a pilóta fejére rácsússzon egy másik autó stb. De nem is attól lesz izgalmas, hogy minél durvább baleseteket látunk.
Nem igazán érzem azt, hogy biztonsági szempontból túlszabályozottá válna ezzel a sport.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#107853) Abu85 válasza feri1014 (#107839) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ezzel azért nem kicsit kedveznek a Ferkának, mert ők az egyedüliek, akiknek a visszapillantó egy hűtésben aktívan résztvevő elem. Ha rádobják a glóriára, akkor némileg előrébb tudják helyezni, amivel marha nagy előnyt szereznek a meleg és gyors nyári pályákon. Amíg a többiek a legnagyobb beömlővel rendelkező oldaldobozokat viszik, addig a Ferkának elég felszerelni a kisebbeket. Még annál is kisebbet, amilyet ma vinnének, az aktuális rögzítéssel. És akkor megint keskenyebb lesz az egész autójuk. :(

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107854) Bandit79 válasza Abu85 (#107853) üzenetére


Bandit79
(tag)

...és ez miért is baj? :)

(#107855) Abu85 válasza Bandit79 (#107854) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem baj, csak most végre nincs Merci dominancia, de ilyen döntésekkel nem kellene Ferka dominanciát generálni. Értem, hogy a tükröt máshol is el lehet helyezni, de a Ferkát kivéve senki másnál nincs aktív szerepe a tükörnek. Tehát a Ferrari az egyetlen csapat, akinek számít, hogy ez hol van elhelyezve. Ha tehát az elhelyezést szabadabbá teszik, akkor a Ferrari lesz az egyetlen csapat, amelyik erre a változtatásra aerodinamikai előnyt tud építeni. A többieknek át kellene tervezni a nulláról az autót, ami nem fog menni így év közben.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107856) velizare válasza erahurka (#107843) üzenetére


velizare
(veterán)

évek óta ki van már párnázva. az az u alakú keret, amit kiemelnek kiszállás előtt, az a párna. csak gondoltam szólok, trollkodj tovább nyugodtan.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#107857) Obi-1 válasza Abu85 (#107855) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Szerintem most csak Merci / Hamilton év eleji mélyrepülés van, hasonlóan a tavalyi évhez. Nem kell a Ferkát akadályozni, lesz még elég bajuk, ha beindul a henger / Hammertime.

Only a Sith deals in absolutes.

(#107858) Motion_Blur válasza Abu85 (#107855) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nah... azért egy tükör elhelyezés miatt nem vált senki koncepciót :D és dominálni se fog tőle a Ferrari... :)

Ha megnézed a 3 versenyhétvégét, összességében a Mercinek voltak olyan villanásai amik arra engednek következtetni, hogy ha minden összeáll, minimum egyszinten vannak a Ferrarival.

10 éve vagy a Red Bull, vagy a Merci, vagy mindketten ütik a Ferrarit. Vettelt sajnálom, de ahogy a csapat Kimivel bánik, nem kívánom hogy bajnoki címet nyerjenek... nem is fognak.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107859) shteer válasza erahurka (#107841) üzenetére


shteer
(félisten)

Ugyanakkora esély van erre mint a monora rögzített pillantónak. Baromság amit írsz

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#107860) Obi-1 válasza Motion_Blur (#107858) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Viszont a Ferrarinak végre legalább vannak vitatott megoldásai. = Ha elől vagy, rögtön vitatottak lesznek a megoldásaid.

Only a Sith deals in absolutes.

(#107861) Abu85 válasza Obi-1 (#107857) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Oké, de ezzel konkrétan segítik a Ferkát. És csak őket, mást nem igazán, mert lehet indok, hogy a pilóta jobban lát majd az így helyezett tükörből, ami szó se róla fontos szempont, a Ferka viszont jobban tudja a levegőt az oldaldobozok felső légbeömlőibe terelni. Ez igazából nem szabálytalan, csak basszus óriási előny ám, hogy egy nagy hűtésigényű pályára fel tudják rakni valamelyik vékonyabb aero szettet. Már így is képesek rá, és az FIA még jobban segíti őket ebben.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107862) Csapoati válasza Abu85 (#107853) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

De hát ugyanott lesz kb a visszapillantó így, mint ahogy most is van. Mi ebben az előny? Csalóka a kép ám.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107863) Abu85 válasza Motion_Blur (#107858) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Persze nem vált senki, csak a Ferrari jelenlegi dizájnjába bele van már tervezve az, hogy a tükör aktívan részt vesz a tiszta levegő beáramoltatásában.
Csak hogy értsétek mi is a trükk. Kétféle koncepció szerint készülnek az oldaldobozok az F1-ben. Az egyik a Ferkának a hátratolt trükkös megoldása, míg a másik az előretolt megoldás. Az utóbbi a sztenderd, sokan ezt használják, de a probléma vele, hogy az oldaldoboznak nem tudsz alávágni, így rengeteg helyet vesztesz, és az egész dizájn széles lesz, mert muszáj nagy légbeomlót alkalmazni, ugyanis nem tudod ezt annyira magasra és hátra helyezni, hogy közben tiszta (leginkább kevésbé turbulens) levegőt kapjon. Helyette az első szárnyon és a felfüggesztésen átment turbulens levegőt kapja meg. Ettől még a motor hűthető, de nagy beömlők kellenek hozzá.
Ha szemből rálesel a Mercire, akkor ez tök jól látszik.

Szépen alá van vágva, de maga az oldaldoboz eléggé nagy. Ha megnézed a Renault, akkor azon a színek miatt nagyon jól megszemlélhető ez a dizájn.
A másik koncepcióban kétfelé szakadt a mezőny. Egyrészt vannak a másolók, Red Bull, Sauber, Williams, Haas, akik a tavalyi Ferrari koncepciót lemásolták. A Red Bull koncepcióján nagyon szépen látszik, hogy mennyi helyet nyernek vele, de a Ferka idénre tökéletesítette a saját megoldását.

A Ferrari esetében a képen látható, hogy maga az oldaldoboz piszok szűk, és a beömlő ugyan nem túl nagy, de trükkösen van elhelyezve. Felül van rajta egy második nyílás, ami kiegészíti az elölről érkező turbulens levegőt. Ezt úgy tudják megtenni, hogy a tiszta levegő, ami megy a tükör felé az átmegy a tükrön. Ezért sincs a Ferka tükre lezárva, hanem van benne pár szárnyelem (az a fekete izé az nem díszítés). Ezeken megy pont úgy át a tiszta levegő, hogy a lecsapódása a légbeömlő felső oldaldobozába koncentrálódjon. És az a kis szárny, amit kijelöltem pirossal, az is a turbulens levegőt terelgeti.
Na most innen könnyen kitalálható, hogy a Ferka gyenge pontja, hogy a tükröt nem tudják csak úgy tökéletesen beállítani, de ha az egyik pályán ide, a másikon oda helyezhetik, akkor az FIA felerősíti a koncepciójukat. És itt elég pár centimétert mozgatni, hogy drámaian javuljon a hatékonyság, ezen múlik az egész F1, millimétereket állítanak és -1-2 tized.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107864) Alexios válasza Abu85 (#107863) üzenetére


Alexios
(addikt)

Szerintem túl nagy jelentősséget tulajdonítasz a tükröknek, én tizedben sem hinném, hogy mérhető előnyt hoz

(#107865) feri1014 válasza Abu85 (#107863) üzenetére


feri1014
(senior tag)

But any mounted mirrors will still have to meet all current regulations, including those that specify the theoretical "box" within which they have to be located, their minimum 150mm x 50mm dimensions, and the ability to meet a rear vision test conducted by the FIA, in which a driver has to read letter or number boards placed behind the car.

Csak a rögzítés módja változhat, nem rakhatják arrébb a tükröket.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#107866) b-type válasza Popes (#107851) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Akkor amikor nem volt glória akkor sem becsülték a nézők a versenyzőket egy fikarcnyit sem, legyen az majmozás vagy köcsögözés..bármi. A nézők mentek el balra nem a versenyzők vagy a biztonságra való törekvés.
Pont elegen haltak már meg, ha Kimi hal meg a GoDaddy-n nem Wheldon, akkor talán legendává vált volna sok nézőnek akik ezt szívesen vennék, de nem lenne két gyerek apja.

Szal a nézők kedvéért a versenyzők ne vállaljanak ilyen veszélyeket, mert nem ér annyit.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107867) Csapoati válasza feri1014 (#107865) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ezt mondtam én is az imént, csalóka a kép. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107868) Popes válasza b-type (#107866) üzenetére


Popes
(őstag)

A nézők kedvéért ne is haljon meg senki viszont aki ilyen vagy egyéb extrém sportra adja a fejét az valamilyen szinten mind "bolond" és szereti a kihívásokat és a veszélyt. A veszély(is) adja az igazi adrenalinlöketet és anélkül már nem lenne ugyan az és a pilóták is kevésbé élveznék.
Biztos lehet élvezni anélkül is de azért ha teljesen kivennénk a képletből az szerintem már teljesen más.
(egyéni véleményem ezen nem akarok vitázni :R )

Te is tudod hogy a ManTT-re is mennyire készülnek és várják a versenyzők, és nem feltétlenül a hírnév miatt.

Deus ex machina

(#107869) b-type válasza Popes (#107868) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Man sziget TT egy redneck dolog, igazából már léteznie sem szabadna :D
Amíg lehet szeretjük, de nem F1, Lauda sem indult amikor veszélyesnek ítélte, mert nem azért küzdött az álmáért, hogy belehaljon, ..hanem a győzelemért, esetleg dicsőségért.
Sztem jó dolog elvinni egy autót a határig, jó érzés lehet umond uralni ezt a tempót. De az igazán halálközeli élményt nem hiszem hogy bárki is jónak találná aki megtapasztalta. Ott van a fiatal srác akinek levágták a lábait, vagy Kubica, Zanardi..az ő áldozatuk emelte az IC, a rally, vagy az F4 fényét? Jobban becsülnék a résztvevőket a rajongók? Nem. Ők megfizették a maguk qva nagy áldozatát és semmi nem változott a világban, és ha tehetnék ők maguk másként döntenének.
..és ez még nem a halál.
Ettől függetlenül randa a glória

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107870) erahurka válasza feri1014 (#107852) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Halo nélkül is versenyeztek 1,5-2 órán át. Aki meg fél beülni a kocsiba mert mi lesz ha valami pont úgy esik ahogy az elmúlt 20 évben egyszer sem, az ne legyen F1 pilóta.

Ahogy az utánad szóló is írta: azért néz fel az ember ezekre a versenyzőkre, mert a veszély ellenére kimennek és küzdenek. Nyilván legyen olyan biztonságos amilyen lehetséges, de egy ponton meg kell húzni a határt. Nekem is bármikor a fejemre eshet egy tégla a városban, mégsem mászkálok bukósisakban. Elüthet egy piroson átszáguldó autó, mégsem járok páncélruhában.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107871) feri1014 válasza erahurka (#107870) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Kezded nagyon kitekerni ezt az egészet. Ha már említetted a téglát. Ez olyan, mintha egy építkezésen dolgoznál sisak nélkül.

De részemről ezt lezártam veled, mert ennek így semmi értelme.

Ajánlom b-type kommentjét ezzel kapcsolatban. Tőlünk semmit nem vesz el, ha biztonságosabb lesz a sport. A pilótáktól sem, akárhogyan is tekered az érvelésedet.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#107872) hermanyi válasza Popes (#107868) üzenetére


hermanyi
(őstag)

Ezek a bolondok nem az F1 esek .

Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#107873) Bandit79 válasza hermanyi (#107872) üzenetére


Bandit79
(tag)

azta qva..

(#107874) erahurka válasza feri1014 (#107871) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Vicces amúgy hogy 10 éve még senkit sem érdekelt a pilóták biztonsága, most bezzeg hűha, tegyünk a kocsira glóriát, tegyük tönkre a versenyek látványát. Holott továbbra is 300 feletti tempóval száguldanak. Az nem veszélyes? Korlátozzuk a kocsikat 60 km/h-ra, ha már így féltjük szegény fiúkat.

És a nagy biztonságra való törekvésben sorra jönnek a faltól-falig utcai pályák. :U

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107875) DopeBob válasza erahurka (#107874) üzenetére


DopeBob
(addikt)

(#107876) Obi-1 válasza erahurka (#107874) üzenetére


Obi-1
(őstag)

A glória szerintem sem jó megoldás. Szerintem a kis Surtees halála után erősödött fel, hogy valahogy védeni kellene a pilóta fejét a nagyobb leszakadó daraboktól. Valószínűleg senki sem gondolta, hogy a végén ez az ócskán kinéző cucc lesz a biztonsági megoldás, de valami kellett. A kisebb kategóriákban is voltak horrorbalesetek az elmúlt években, ahol csak a szerencsén múlt, hogy senki nem halt bele.

Only a Sith deals in absolutes.

(#107877) cyberkind válasza erahurka (#107874) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Szerintem pont Senna óta érdekel mindenkit vagy legalább sokakat a biztonságuk.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#107878) Csapoati válasza erahurka (#107874) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Aha, azért vezették be 2004 körül a HANS-ot is. Ez a te rögeszméd, csak akkor tekintsük is úgy, ne tényként.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107879) vlevi válasza erahurka (#107874) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

Erről azért kérdezzük meg Jackie Stewartot, aki már a 70-es években elkezdte ezt.
Ma szemmel nagyon gyengének tűnnek azok a biztonsági intézkedések, amiket akkor hoztak, de az volt az az időszak, amiről úgy beszéltek, hogy vasárnap futamra, hétfőn pedig valamelyik versenyzőtársuk temetésére mentek a pilóták...
Igen, a 94-es imolai hétvége is sokkként ért mindenkit, és jöttek is rá a biztonsági intézkedések, minden egyenesbe sikánt tettek, pár év múlva pedig drasztikusan elkezdték csökkenteni az autók sebességét, teljesítményét. Ezek a látványos intézkedések, de, hogy az autókkal, egyéb felszerelésekkel szemben milyen biztonsági követelményeket változattak meg, azt mi, a fotelből okoskodva nem tudjuk.

(#107880) Ciccuka válasza hermanyi (#107872) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Tegnap Moto2 ismétlést néztem. Ott az első és a második vagy 5 alkalommal/körön keresztül előzte oda-vissza egymást és a harmadik helytől lefele is izgalmas csaták zajlottak. Izgalmas volt a futam egész végig.

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#107881) Csapoati válasza Ciccuka (#107880) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Más sportág, abból adódnak ezek. Ilyen az F1-ben sose volt igazán jellemző, pár emlékezetes futamtól eltekintve. Ettől függetlenül az aeroval megint kellene kezdeni valamit.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107882) erahurka válasza Csapoati (#107881) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Na meg a motorversenyekkel kapcsolatban az sem elhanyagolható tény, hogy nem 2-3 járgány fér el egymás mellett a pályán hanem mondjuk 6. :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107883) AMD Power


AMD Power
(titán)

Merci a mostani hetvegen is "gyenge" lesz szerintetek?

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#107884) DopeBob válasza AMD Power (#107883) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Remélem. Persze szigorúan csak a sport érdekében ;]

MZ/X

(#107885) Abu85 válasza DopeBob (#107884) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

High Quality Trolling. :DDD

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107886) BenHans


BenHans
(addikt)

A SPAR már tud valamit, és most a Hamilton/Mercedes szurkolók skippelhetik az idényt?!

:DDD

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#107887) Viktor77 válasza BenHans (#107886) üzenetére


Viktor77
(félisten)

2014-ben is volt már ilyen ital.

Some people move on, but not us ... not us

(#107888) BenHans válasza Viktor77 (#107887) üzenetére


BenHans
(addikt)

2017-ben jelent meg a Monster LH44. Ezért van csak 3 csillag rajta.
De azért dobtam be, mert az összes íz közül csak ez volt leárazva. *If you know what i mean*

Sarki kisboltban amúgy 300Ft-ért vettem. :D Köszi Spar... :N

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#107889) Viktor77 válasza BenHans (#107888) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Bocsánat, azt hittem a Doctorosra gondolsz, hogy arra cserélték a Hamiltonost.
Legközelebb az legyen középen amit fotózni akarsz! :D ;]

Some people move on, but not us ... not us

(#107890) gbors


gbors
(nagyúr)

Hullanak a fejek - elfogyott az anyag? ;]

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#107891) erahurka válasza gbors (#107890) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Biztos migráns volt, ha már az Origo is megírta ;]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107892) b-type válasza erahurka (#107874) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Kinőtte az F1 ezt, még manapság is igaz hogy az életüket kockáztatják, de nagyjából mindenki tudja hogy melyik korszaknak volt ez igazán a sajátja...ezt elhagyta az F1, lehet ezzel fullozni, de nem igazán valós.
..ahogy egyébként a Motogp sem, pedig ott azért jóval igazabb is lehetne, de már az is maga mögött hagyta, ... és hozzáteszem hogy a halálesetek nem emelték az ázsióját egy csöppet sem, sem Katoh, sem Simoncelli halála, pusztán egy fájó veszteség mindkettő,..a mai napig.
Ahogy sehol sem, az Ami OW is halódott nézettségben és óriási hullámvölgyeket és változásokat élt meg pedig ott sajnos elég sűrűn előfordultak borzalmas balesetek.

Nem ez miatt nézi az ember szvsz, sajnos az F1 pusztán az autók mozgását tekintve kevésbé látványos mint mondjuk a MotoGp, ahol nyeklik-nyaklik a motor féktávon és kigyorson, és bizonyos pályákon baromi látványos powerslide-t szűkítik az ívet.
Ez az F1-ben megkopott,...pedig jó lenne látni itt is riszáló autókat kigyorson.
Más, ...és igen, a glória esztétikailag rombolja az autó kinézetét, de ha a verseny pörgős lenne harcokban, akkor a kutyát nem érdekelné. Pillanatig nem bánná az ember ha kőkemény előzések és védekezések lennének körönként.
Az/ez kell, nem a halálközeliség szvsz.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107893) erahurka válasza b-type (#107892) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Talán alacsonyabb leszorító erővel jobban megcsúsznának a kocsik kigyorsításon.

Ti mit szólnátok amúgy, ha betiltanák a szárnyak használatát? Se elöl, se hátul. Akkor maradna a padlólemez meg a mechanikai tapadás. Keményebb meló lenne elvezetni a kocsikat, főleg ilyen bivalyerős motorokkal. Én megnéznék egy ilyen évadot :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107894) Samott


Samott
(senior tag)

Meg egy dolog, amit nem lathatunk az F1-ben: Indy@Alabama - itt valszeg mindket kocsi menne a levesbe egy ilyen koccanas utan. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#107895) szilva01 válasza Samott (#107894) üzenetére


szilva01
(őstag)

Miért kéne, hogy ez másképpen legyen?

(#107896) DopeBob


DopeBob
(addikt)

Crashstappen újra akcióban. Elkérhetné Grosjean pszihológusának a számát. Valószínűleg nem tett jót neki, hogy az előző versenyt neki kellett volna megnyernie, ettől még jobban akar majd, és még több hibát vét :U

MZ/X

(#107897) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Mennyire jók, hogy a glóriára vetítik a sebesség és egyéb adatokat. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107898) KraX válasza Csapoati (#107897) üzenetére


KraX
(senior tag)

Tenyleg jo. Legalabb megprobaljak kitolteni a nem hasznos teruletet valami ertelmes tartalommal.

I know kung fu!

(#107899) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Nem tudom minek hozták korábbra ezt a futamot. A fák fele csupasz, sokkal kopárabbnak hat a város.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107900) snecy20


snecy20
(veterán)

Mercedes eddig sehol, maradjon is így.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.