Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bacsis:] 21. Fülei PH-s Lanparty! Gyere, és jelentkezz!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Szoszo94:] Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Xaels:] Call Of Duty: Modern Warfare (2019) vélemény az Első Szezon kezdetén
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Gerincsérv műtéti kezelése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

Samott
(senior tag)
Sumak eraja a legallja volt ennek a sportagnak. 5 ev dogunalom.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

snecy20
(veterán)
Tyű, de hiányzott már így 6-7 év elteltével a Sumákozás!

Samott
(senior tag)
En mindig igy hivtam... Sajnalom hogy komaban van, azt nem erdemli senki, semmiert de attol meg nem valtozott a megitelese.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Tsa-bika
(senior tag)
Olvasnivaló: [link]
Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

KraX
(senior tag)
Nos ebben a temaban a legmesszebbmenokig (de hosszu szo ) nem ertunk egyet. A modernkori F1 legfullasztobb folenye az 2014-2017 kozott volt, remelem az idei evet talan mar nem ide kell sorolni a vegelszamolasnal. A Schumi-Ferrari korszakban tobb olyan ev is volt ahol viszonylag kevesen mult a bajnoki cim sorsa, ez az elozo 3 es fel evben fel sem merult.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

snecy20
(veterán)
Egyesével nézve voltak ám igen jó versenyek 2001 és 2004 között, én alapvetően jó szívvel emlékszem vissza arra az időszakra, függetlenül attól hogy nem voltam odáig meg vissza amiatt, hogy év végén mindig MS nevét láttam ott virítani az első helyen.

Csapoati
(Topikgazda)
2017 tök jó év volt, 2016-ot meg Hamilton és Rosberg tették azzá, szóval nem értek egyet. 2014-ben is volt jó pár csatájuk. A Schumi-érában 2000 és 2003 volt jó, a másik 3 évben megközelíteni se tudta senki - még a csapattársa sem.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

arn
(nagyúr)
Mondjuk ugy, hogy az egyik inkabb egy pilota, a masik meg egy csapat folenyet hozta. Auto szinten valszeg a mercedese volt a legdominansabb idoszak, a ferrarinal csak 2002ben volt hasonlo.
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

KraX
(senior tag)
Ertem, akkor hadd citaljak ide egy unasig ismert tenyt ami jol szimbolizalja a nyugodtan mondhatjuk, fullaszto Mercedes folenyt (egyebkent ha megfigyelted, ezert is irtam fentebb 3.5 evet, mert a tavalyi ev legalabb fele izgalmasan alakult). Nos 2014-tol 2017-el bezarolag pole poziciok aranya 76 Mercedes vs 4 mindenki mas... 63 futamgyozelem az elerheto 79-bol. Nincs tobb kerdesem...
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

Csapoati
(Topikgazda)
Meg 2004, akkor is több, mint kétszer annyi pontot gyűjöttek, mint a 2. helyezett.
KraX: 2003-2004-ben már egykörös időmérő volt, ami már borította a rendszert, ráadásul előtte meg simán lehetett dobálni be a motorokat, a BMW-é pl időmérőn valami brutál erős volt. Szerintem ebben az is benne van, hogy Ferrari szurkoló vagy/vagytok. Nekem ezzel semmi bajom, de igenis befolyásolja az emlékeket.
Ferrari győzelmek:
2000: 10/17
2001: 11/17
2002: 15/17
2003: 8/16
2004: 15/18
Összesen 59/85, ez is elég brutális, ráadásul 2003 még le is húzza (ami az F1 egyik legjobb idénye volt amúgy).
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

KraX
(senior tag)
En csupan azt allitom (a szamok tukreben), hogy a modernkori f1 legnyomasztobb szeriaja zajlik(?), zajlott az elmult nehany evben, maga moge utasitva a Ferrari erat, a RedBull erat stb.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

Csapoati
(Topikgazda)
A Red Bull éránál rosszabb a helyzet, de a Ferrarinál nem - szerintem. Ott legtöbbször még csak az se volt kérdés, hogy melyik Ferrari-pilóta nyer... Barrichello 9 futamot nyert (pár ajándékkal), míg Schumi ugyanezen idő alatt 50-et... A Mercinél közel sem volt ennyire egyoldalú a dolog. A tavalyi szezon pedig simán lehetett volna az év végéig szoros, ha nincsenek vezetői és műszaki hibák a Ferrarinál.
De nézzünk inkább előre, nyoma nincs a melbourne-i futam első fele óta a Merci-dominanciának.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

KraX
(senior tag)
Lapozhatunk, csupan Samott kollega beirasara ragadtam billentyuzetet, mert igaz, hogy nincsenek nagy kulonbsegek de lassunk tisztan.
A profeta szoljon beloled egyebkent, mindazonaltal felelmetes a Mercedes hadi gepezete, szoval itt meg barmi lehet a vegen, siman lehet egy ugyanolyan daralo mint az elozo evekben, meg nagyon az elejen vagyunk.
I know kung fu!
Részben kapcsolódva a nyomasztó fölény témához, érdemes elolvasni Adam Parr és Ross Brawn Total Competition c. könyvét. Brawn elmeséli benne, milyen módszerekkel és eszközökkel alakult ki a Ferrari-dominancia, hogy lett a Brawn GP-ből VB, ill. miért hogy indult be a VB istállóra építve olyan rohadt nehezen a Mercedes. Meg persze egy csomó mást is.
[ Szerkesztve ]
"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

guftabi96
(addikt)
Mondjuk ha jól látom, akkor hozzánk nem szállítják.
Viszont BookDepositoryn van belőle: 2900Ft, free shipping
(Túl sok tapasztalatom nincs a bolttal. Egyszer rendeltem tőlük (Button könyvét), akkor rendben volt minden).
#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

KraX
(senior tag)
Jol hangzik! Meglesem, koszi a tippet.
I know kung fu!

Mortein
(tag)
Tetszik vagy sem de a döntéshozók is így döntöttek jó ideje és senki sem panaszkodik e miatt a csapatok közül.
"Schumi eranal a Merci is jobb? Koszi en meg ebbol nem kernek tobbet, legalabbis egy jo idore"
Én meg nem akarok megint egy Ferraris korszakot látni, ahol a Vettel melletti aktuális ketteskét akkor sem engednek nyerni ha 100 ponttal vezetik a bajnokságot... Ha Bottas-t kukázzák és jön Ric, akkor felőlem maradhat a Merci fölény, mert megint lesz verseny. Ha egy felsorolást csinálnánk, hogy melyik VB csapat engedte versenyezni a két pilótáját, nem lenne egy hosszú verseny és a Ferrari sohasem szerepelne a listán.
[ Szerkesztve ]

arn
(nagyúr)
Bottast akkor engedik versenyezni, hamilton eltunik a mezonyben, amugy ugyanugy hamilton vizhordoja. Ez vettelnel ritkan tortenik meg, ha utokepes az autoja.
[ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

Malachi
(addikt)
tudod mire emlékszem a Ferrari/Schumi korszakból? hogy azt tippeltük, mikor körözik le a teljes mezőnyt Barichellóval és hogy lesz-e kétszeres lekörözött. kb. minden futamon, éveken át. annál szörnyűbb időszaka nem volt a forma1-nek mióta nézem. 30+ éve.

Mortein
(tag)
Tavaly mégis éles helyzetben Hamilton visszaadta a helyét Bottas-nak, pedig akkor még nem tudtuk, hogy a két Ferrari milyen szépen összehozza Hamiltonnak a VB-t. Ferrarinál ez elképzelhetetlen lenne. Ezért tapsolnék én nagyon ha az olaszok kivonulnának de úgyis csak blöffölnek, mint mindig.
[ Szerkesztve ]
Hmmm, nem is figyeltem, hogy kifutott a mainstreamből. A német és az US amazonon van még normálisan. Vagy eBook.
"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

Delávégá
(tag)
Biztos jó lesz az ha a Ferrari kivonul az F1-ből?

cyberkind
(nagyúr)
Nekem jó lenne mert minimálisan se kéne foglalkoznom ezzel a sporttal.
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

arn
(nagyúr)
szamszeruen ket dolgot erdemes figyelembe venni, az abszolut eredmeny, ez akar meg nem is feltuno, ha nem nezunk a szamok moge, es van meg egy eros ellenfel. helyezespotencial:
2017 Mercedes 1,55
2016 Mercedes 1,10
2015 Mercedes 1,47
2014 Mercedes 1,21
2013 Red Bull-Renault 1,63
2012 Red Bull-Renault 2,68
2011 Red Bull-Renault 1,58
2010 Red Bull-Renault 2,56
2004 Ferrari 1,28
2003 Ferrari 2,53
2002 Ferrari 1,18
2001 Ferrari 1,53
2000 Ferrari 1,65
sorbarendezve:
2016 Mercedes 1,10
2002 Ferrari 1,18
2014 Mercedes 1,21
2004 Ferrari 1,28
2015 Mercedes 1,47
2001 Ferrari 1,53
2017 Mercedes 1,55
2011 Red Bull-Renault 1,58
2013 Red Bull-Renault 1,63
2000 Ferrari 1,65
2003 Ferrari 2,53
2010 Red Bull-Renault 2,56
2012 Red Bull-Renault 2,68
ami miatt "unalmasnak es nyomasztonak" erezzuk az evet, az a masodik csapathoz valo kulonbseg, minel nagyobb az ertek, annal inkabb ez a hatas (a ket csapat helyezespotencialjanak kulonbsege):
2017 Mercedes 0,87
2016 Mercedes 2,23
2015 Mercedes 1,30
2014 Mercedes 2,35
2013 Red Bull-Renault 2,11
2012 Red Bull-Renault 0,62
2011 Red Bull-Renault 0,58
2010 Red Bull-Renault 0,50
2004 Ferrari 2,25
2003 Ferrari 0,80
2002 Ferrari 1,95
2001 Ferrari 1,07
2000 Ferrari 0,22
sorrendben:
2014 Mercedes 2,35
2004 Ferrari 2,25
2016 Mercedes 2,23
2013 Red Bull-Renault 2,11
2002 Ferrari 1,95
2015 Mercedes 1,30
2001 Ferrari 1,07
2017 Mercedes 0,87
2003 Ferrari 0,80
2012 Red Bull-Renault 0,62
2011 Red Bull-Renault 0,58
2010 Red Bull-Renault 0,50
2000 Ferrari 0,22
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

arn
(nagyúr)
tudnek ra x ellenpeldat mondani... javasolnam, hogy egy csapatnak szurkolj, es ne valakit utalj.
[ Szerkesztve ]
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

Csapoati
(Topikgazda)
Inkább Schumi helyezéspotenciálját mutasd, mert Barri igencsak lehúzta a Ferrariét. A másik fele, hogy akkor csapaton belül semmi nem volt, most meg Hamilton és Rosberg elég sokat birkózott.
Amúgy nem számok miatt érzi unalmasnak és nyomasztónak a szezont valaki, hanem a kiszámíthatóság miatt. Ezért volt 2002 és 2004 borzasztó, mert borítékolni lehetett a Schumi-győzelmet (hogy ez kinek a hibája, az most más kérdés), és pont ezért volt 2015 a legrosszabb mercis év is, mert akkor Hamilton nagyon dominált. 2014-et, 2016-ot és főleg 2017-et én egyáltalán nem éreztem unalmasnak, max. valamennyire nyomasztónak a fölényük miatt. Ja és pont ugyanezért volt unalmas 2011 és 2013 is (az első pár verseny után). Ha legalább Webber felnőtt volna Vettel mellé... de nem.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Malachi
(addikt)
hát, az ember ennyire nem racionális lény (én nem vagyok az) szóval azt az emléket ezer táblázattal sem tudod kiverni a fejemből. pedig jó lenne! na meg itt van végre egy téma, amivel kapcsolatban senki nem mondja, hogy "bezzeg régen minden jobb volt". de ez se jó, nektek semmi se jó.

Greentea
(senior tag)
2014 durva de egyetértek Csapoati-val. Nekem 2011-2013-2015 uncsibb volt
Amugy nektek hogy tetszik ez az uj design a közvetítések alatt? Sztem nagyon ocsmány, túl színes és túl csicsás. Régi letisztultabb sokkal jobb volt..
kétszer kettő néha öt

arn
(nagyúr)
Itt nem szamit, hogy melyik pilota huzta be a jobb helyezest... igy aztan total mindegy, hogy rosberg vagy hamilton. Egy top pilotanak amugy is illik a legjobb autoval nyerni.
A szubjektiv ertekeleseket altalaban a szimpatia befolyasolja. Nekem is kevesbe lenne unalmas, ha vettel nyerne folyamatosan
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

b-type
(nagyúr)
A szubjektív érzések azok amiről beszélni érdemes, számokkal biztos hogy nem magyarázod meg senkinek hogy ez vagy az az év unalmas volt, ha nem érezte annak. Ahogy azt sem tudod számokkal elérni hogy egy másik évet izgalmasabbnak érezzenek.
Egyszerűbben fogalmazva, a számok azt mutatták, hogy az élen nem történt pozíciócsere, miközben a néző felállva toporgott amikor Schumacher kergette Alonso-t Imola-ban (kiragadott példa).
Sok köze nincs ahhoz hogy kinek szurkol az ember, egy futam ettől függetlenül eseménytelen,.vagy unalmas ki hogyan fogalmaz, csak az ember kedvence nyer. ..de ettől még nem tudod leültetni a haverodat a tévé elé, mert te is tudod hogy nem élvezné.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

KraX
(senior tag)
Alapvetoen Arn kollegaval ertek egyet. Az is jelentosen befolyasolja, hogy melyik futam kinek mennyire unalmas vagy sem, melyik evad mennyire nyomaszto vagy sem, hogy kinek szurkol alapvetoen. Ez teljesen erteheto emberi viselkedes. En szeretek azert a szamok tukreben velemenyt formalni es ahogy Arn kollega is osszeszedte vagy amit en is irtam felette nem sokkal (pole-ok szama, gyozelmek szama), maga a Mercedes mint csapat (en elsosorban errol beszeltem) a legdominansabb legalabbis a 2000-es evek utani F1 torteneteben.
Nyilvan aki Ferrari unszimpatizans (vagy RedBull), annak azok a korok lesznek a legunalmasabbak, amikor ezek a csapatok dominaltak.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

Csapoati
(Topikgazda)
Ezt mondtam én is, hogy nektek ezért unalmasabb a mostani időszak, mert Ferrari-drukkerek vagytok. Én nem csapatnak szurkolok, nekem teljesen mindegy hogy melyik dominál, a lényeg az, hogy ne legyen kiszámítható a következő futam, legalább csapaton belül legyen valami harc, ha már az adott istálló a többiek előtt jár jóval. Ezt nem nagyon lehet számokkal igazolni, ezért is mondtam, hogy ebben az összehasonlításban nem igazán jók a csapatok helyezésátlagai, max a pilótáké egyéniben - de ott is vannak torzító tényezők.
[ Szerkesztve ]
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

szilva01
(őstag)
Megrendeltem, ez barátságos ár, köszike.

arn
(nagyúr)
En mindig pilotanak drukkolok nem erdekelnek a csapatok. Es szerintem objektivebben nezem a dolgokat, sok szurkolo.
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

b-type
(nagyúr)
Persze hogy objektívebben, ..a szurkolók legalább 70 százaléka objektív a saját megítélésük szerint.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

arn
(nagyúr)
Akkor irom ugy, objektivebben, mint az ideirkalok nagy resze.
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

b-type
(nagyúr)
Nekem igazából mindegy, de szerintem nem.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

KraX
(senior tag)
Nyilvan nem, hisz masnak szurkolsz.
I know kung fu!

BenHans
(addikt)
Szerintem sem. Plusz nem lehet mindenbe mindent számokkal "belemagyarázni", túl sok a változó és változó a súlyozás is... Jó dolog a stat bizonyos szempontból, de egy verseny történéseit, a szimpátiával együtt sosem fogja tudni visszaadni.
Én amúgy egész érdekes nézőpontból vagy is inkább több nézőpontból figyelem a sportot.
Schumachernek szurkoltam is meg nem is, szimpi volt, Ferrariban ült, de kegyetlen uncsi volt. Ezért inkább hátrafelé nézelődtem a mezőnyben, szimpatikus pilóták (igen Trulli is az volt ), vezetési stílusok és szoros ütközetek után. Volt mit élveznem.
+1 adalék, hogy mint többször írtam olasz fanként a Ferrari mindig ott lesz a szívem egyik csücskében. Továbbra is megnéznék egy ideihez hasonlóan induló évet, HAM/VER-FER VB sikerrel. Ahogy nagyon kéne egy Kimi győzelem idén, de nem sok jóra számítok, hiába nyomja jól, ő így is feláldozható, még utolsó évének utolsó egy-két virágbontásakor is.
A Vettel érában már ugye rég Hamiltonnak szurkoltam, de ott volt a mezőnyben Button és Alonso, Kubica is akiket jó volt nézni. Volt pár Vettel siker ami tetszett, de itt is az zavart hogy nem elég a dominancia még a csapattársnak sem teremhet sok babér. Azért ekkor is tudtam örülni pár dolognak, Hamilton dobogó stb.
A Mercedes fölényben örültem, hogy Hamilton jól választott és örültem a sikereinek. Aztán ott volt egy Rosberg aki azért megmutatta, hogy feljebb tud lépni egy szinttel és így szorongatni Lewist. Itt legalább volt éles párharc csapaton belül, ha már másnak nem volt köze a címhez.
Ha Vettel hasonlóan behúzhatott négyet, akkor Hamilton miért ne csinálhatná, nem érdemli meg kevésbé. Ha valakinek nem tetszik, hogy ő van a mézes bödönben mert nem szimpi, akkor így járt, ahogy én is végignyomtam a Vettel diadalmenetet más is oldja meg.
A 2007-ben - khm - elbuktatott címe és a 2008-as drámai siker után ne vitassuk az értékét, pláne hogy a Merciben is volt legalább egy valakinek esélye ellene.
Aztán jött Ricciardo és most Verstappen is akiknek tudok szorítani, nem ide tartozik de a legszebb overál rajtuk van.
Most pedig 2017 egy nagyon jó év volt és az idei is alakul, sőt idén szerintem még több keresnivalója van a Ferrarinak és már komolyabban kell venni a RedBull-t is mert a legütősebb pilótapárossal mindkét élcsapattól fognak pontokat rabolni.
De mindig lesz fanyalgó. Kimagasló szurkolótáborok vannak csapat és pilóta szempontból is. Az sem lenne jó, ha jövőre RB dominancia lenne. A Ferrari és Vettel vérfanok lehet fel is robbannának, hogy amikor végre legyőzik a Mercit akkor sem ők teszik. Szerintem 2017 után és 2018 első versenyeit látva nyugtával dicsérjük a napot...
[ Szerkesztve ]
"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

b-type
(nagyúr)
így is lehet nézni, de én nem így gondolom.
Egy igazán elemző ember kételkedik, ha érintett, tehát drukker, akkor a saját objektivitásában kételkedik elsődlegesen..és most nem egy féldologról beszélünk. Nincs ilyen állítás hogy én objektív vagyok.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Csapoati
(Topikgazda)
Szerintem nem is nagyon létezik olyan, hogy valaki 100%-ig objektív legyen. Legalábbis a Forma-1-et illetően. Ettől függetlenül még meg lehet látni abban is a hibát, akinek az ember szurkol, nem pedig úgy csavarni a dolgokat, hogy mindig más legyen a hunyó. De ahogy mondtad, mindenki objektívebbnek tekinti magát a többieknél.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

snecy20
(veterán)
Ha már egy darab pilótát megjelölsz, bukott az objektivitás.
Én például objektívan a Nascarról vagy a MotoGP-ről tudok nyilatkozni, mert ezekből csak kb. évente jó esetben minden 4. vagy 5. versenyt látom, sem versenyzőhöz, sem csapathoz való kötődésem nincs.

arn
(nagyúr)
Sose irtam, hogy objektiv, mert szerintem mindenki szurkol vkinek, ha mashogy nem, idolegesen vkivel szimpatizal, es ez befolyasolja a mondnivalot. Amugy nem erdekelne a f1.
De a szamokat objektivebb eszkoznek tartom, mint a szoveget. Szamok nelkul a f1rol beszelni olyan, mintha izlesrol vitatkoznal, hogy ki a nagyobb muvesz, aminek semmi ertelme.
Epp azert szoktam keves kommentart fuzni a kimutatasokhoz, hogy utana mindenki azt lat bele, amit akar. Egyegy grafikonon vagy szamokkal illusztralt hozzaszolason van, hogy orakat dolgozom, nem tudom mennyien fektetnek ennyi idot egy f1es vitaba, annak korulmenyeinek vizsgalataba. Ezek utan kicsit frusztralo, a “mert csak” valasszal lesoporni az egeszet.
https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

Csapoati
(Topikgazda)
Nem azért van néha lesöpörve a grafikon, mert "csak". Hanem azért, mert rengeteg torzító tényező van, lásd Vettel legutóbbi 8. helye. Egy Ferrari-domináns 2018 utána majd lehet ezt lobogtatni, hogy íme, itt is csak 8. lett,. holott simán nyerhetett volna, vagy 2. a SC nélkül. Nyilván a számok nélkül nincs F1, de aki csak a számokat nézi, az se kapja meg a teljes képet. Lásd ugye a dominanciánál is. Meg hát annak a statisztikának hiszek csak, amit magam hamisítok.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

KraX
(senior tag)
“Plusz nem lehet mindenbe mindent számokkal "belemagyarázni", túl sok a változó és változó a súlyozás is... Jó dolog a stat bizonyos szempontból, de egy verseny történéseit, a szimpátiával együtt sosem fogja tudni visszaadni.”
De meg mindig sokkal jobb alap, mint a szerintem... szerintem.
I know kung fu!

KraX
(senior tag)
Inkabb a wishful thinking az ami mukodni szokott es latunk bele dolgokat barmibe ami nem biztos, hogy ok-okozati viszonyban all egymassal. Nehez kikerulni a minden szentnek maga fele hajlik a keze effektust, azert erosen probalkozunk.
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

guftabi96
(addikt)
A MotoGP versenyzői szerint még rosszabb állapotban van a COTA, mint tavaly.
#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

Viktor77
(félisten)
Tessék, csak számok. Vettel 4x-es VB, Alonso 2. Alonso rosszabb pilóta?
Some people move on, but not us ... not us

KraX
(senior tag)
Ajaj, nem tul jo hirek...
I know kung fu!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPhone Xs Max 64GB gyári független 2 hónapos 2020.12.30 Apple garancia
- Új Lenovo ThinkPad T580, FHD IPS, i5-8350U, 16GB DDR4 (2666MHz), 256GB NVMe SSD, gyári gar 2022.04
- iPhone XR ÚJ 128GB Telenor 2020.03.05/ Apple garancia
- Gigabyte X570 aorus elite - ÚJ 3 év garancia
- Apple Watch Series 5 GPS, 40 mm-es ezüstszínű alumíniumtok fehér sportszíj | Bontatlan | Készleten