Hirdetés

2019. december 6., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107701) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Vettel fellépett az első helyre a hivatalos F1 oldal power rankingjében: [link]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107702) KraX válasza snecy20 (#107692) üzenetére


KraX
(senior tag)

++

En is nagyon szerettem a veszelyei ellenere is.

I know kung fu!

(#107703) erahurka válasza Csapoati (#107701) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Mi ez a power ranking amúgy? Elég komolyanvehetetlen cuccnak tűnik.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107704) arn válasza Csapoati (#107701) üzenetére


arn
(nagyúr)

Eleg vicces sorrend :D nem ertem hamiltont miert kell igy temetni... majd ev vegen.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107705) Csapoati válasza arn (#107704) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Miért vicces? Pár helyezést lehetne ide-oda tolni, de úgy alapjában véve szerintem reális.

erahurka: Szakértők osztályozzák magukban a pilóták teljesítményét minden futam után, majd összesítik az utolsó 3 futam alapján. Ja és természetesen próbálják kivenni az autók szerepét a teljesítménybőlé, amennyire ezt lehet.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107707) DopeBob válasza b-type (#107706) üzenetére


DopeBob
(addikt)

Helyes, kezd gusztustalan lenni, amit Kimivel csinálnak. Oké, hogy 2. számú, de hogy teljesen mindegy legyen a Ferrarinak, hol végez, ha Vettelt bármiben is tudja segíteni, az egy kicsit sok :(

Nem értem, hogy a 3. versenyen miért kell ennyire háttérbe szorítani, akár mi történhet még a szezonban. Ráadásul hosszú évek óta nem látott jó formában van.

MZ/X

(#107708) Zoleee83 válasza DopeBob (#107707) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Plusz tedd hozzá ha Vettel nem teszi ki az első kanyarban akkor 1-2-ben fordulnak el, valszeg RAI lett volna elől, de egy normális taktikával lehozhatták volna szépen a versenyt. :K

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107709) Csapoati válasza b-type (#107706) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem is csodálom, én már vasárnap reggel is úgy láttam, hogy ez túlzás volt. A tuti 1-2 helyett a SC nélkül egy 2-6 (vagy legjobb esetben is egy 1-4) lett volna... Persze, az elöl haladó szíve joga lezárni a helyet, de nyilván tudható volt, hogy Kimi jön ott. Valaki azt modnta, hogy miért nem vette el előbb a finn... Nos azért, mert ha a gyorsulási fázisban engedi fel a gázt vagy neadjisten fékez, még sokkal hátrébb is csúszhat. A taktikázás meg már pár körrel előtte látszott, várható volt, hogy feláldozzák Raikkönent. Gyalázat az egész rá nézve, nem is értem miért bohóckodik még mindig ott. Arrivabenének meg Vettelnek nyilván jó ez a helyzet, őket megértem, de Kimi miért tűr? A pénzért? Nem hinném. Győzelemre meg szinte nulla esélye van, amikor összejöhetne (Monaco, Hungaroring 2017-ben), akkor se hagyják.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107710) b-type válasza Csapoati (#107709) üzenetére


b-type
(nagyúr)

igen, a túlzás az egy jó szó, visszafogott, de benne van a lényeg.
Az hogy Kimi miért tűri, arra mindenki adhat magyarázatot, de az igazat ő tudja, valahol kiveszett belőle az ambíció.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107711) erahurka válasza b-type (#107706) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Nem értem a problémát. Vettel agresszívan védte az első helyét, ezt megtette volna bármelyik másik pilótával szemben, ahogy Kimi megtette később Hamilton ellen.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107712) Segal válasza erahurka (#107711) üzenetére


Segal
(addikt)

Mert csapattárs

(#107713) Zoleee83 válasza erahurka (#107711) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Nem azzal van baj, hanem hogy nem egész versenyben gondolkodik még mindig Vettel, főleg ha csapattárs van mellette, nem nagyon volt veszíteni valója, sőt ha bejönnek 1-2-be Kimivel az élen (úgysem hagyták volna..) akkor most 2 ponttal beljebb is lenne. :K
Ebből a szempontból pl. Alonso, Hamilton sokkal érettebb, jobban átlátják hogy nem az első kanyarban kell győzni, az esetek 90%-ban jól jön ki mindkettő a dolgokból.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107714) b-type válasza erahurka (#107711) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem nagy probléma, csak csapattársak ugye elvileg, később úgy is beáldozzák Vettel kedvéért Kimi-t tehát már csak ezért sem volt indokolt sztem.
De nem ez a probléma, ez csak feleslegesnek tűnik ebben a leosztásban, a Ferrari 'taktikája' Kimi-nek az ami a történetben inkább zavaró.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107715) Csapoati válasza Zoleee83 (#107713) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Hamilton-Rosberg viszonylatban még érthető is lett volna, de Kimit úgyis kiszedték volna Vettel elől, ha esetleg ő lett volna az első helyen az első kanyarok után és szerintem ezt Vettel is tudta. Persze lehet mondani, hogy ez ösztön, de ezek a pilóták jelentik a topot, nekik az ösztönön felül gondolkodni is kell. Vettelnél azért sem értem ezt, mert ő egy analizáló típus, aki verseny közben is nagyon sok dolgot figyel pluszban és gyorsan is reagál (lásd pont itt a 2 évvel ezelőtti boxba behajtásnál elkövetett dupla előzését). Ehhez képest elég sokszor kerül bajba a rajtoknál. Kicsit olyan ez, mint Verstappennél, hogy nem véletlen kerülnek bele jellemzően adott szituációban (rajt illetve előzés a lehetőség felmérése nélkül) a bajba. Ha ezt ki tudná küszöbölni a német, néha sokkal jobban járna.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107716) arn válasza Csapoati (#107705) üzenetére


arn
(nagyúr)

ha nagyon objektiv akarnek lenni, ranezek a hivatalos ponttablara... ha meg nem, ugy gyurom a szamokat, ahogy akarom. az autotol nem tudsz elvonatkoztatni (a csapattarssal valo osszevetes is felrevisz), es a vegen az fog szamitani, hogy aki befejezte a karrierjet, mit tett le az asztalra.

foglalkoztam mar vele eleget :)

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107717) arn válasza Csapoati (#107709) üzenetére


arn
(nagyúr)

nem is az a gond, hogy felaldoztak, mert mindenutt van szinte csapatsorrend (max a szituaciorol lehetne vitatkozni), hanem az ahogy tettek... pl ha arra hasznaljak, hogy ricciardo elott vagy kozvetlenul utana kereket cserelnek - kiugrasztva az ellenfeleket a poziciobol, hatrebb tolva hamiltonekat - sokkal tobbet segitett volna, minthogy eldobattak vele azert 10 masodpercet kb, hogy vettel nyerjen 1 masodpercet, es a vegen ugyanugy ne tudjon elozni (az mas kerdes, hogy igy utolag valszeg raik is vettel ele kerult volna).

az alapotlet is hulyeseg volt, ez a feltartassal ratoljak az egyik pilotat a masikra, ritkan mukodik, foleg nem ugy, hogy hatulrol jovok masodpercekkel gyorsabbak. ha raik hasonloan gyors lett volna, talan lehetett volna vmit kezdeni a szituacioval.

a ferrarinak ezt kellene baromira megtanulni, hogy egesz versenyen hogyan tudjak hasznalni a hatvedet a taktikazashoz. az elmult evekben erre raik szinte alkalmatlan volt, mert altalaban eltunt a mezonyben, es nem tudott vettel szintje korul teljesiteni. most iden itt a lehetoseg, raik talan jobban is erzi ezt az autot, mint vettel - at kellene ezt gondolni. ket autoval konnyu kijatszani egyet.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107718) arn válasza Zoleee83 (#107713) üzenetére


arn
(nagyúr)

raik nem tudott volna valszeg elmenni vettel mellett... ha meg raikre figyel, azt kockaztatjak, hogy utemet vesztenek a tobbiekkel szemben, es nem csak raik, hanem vettel is poziciot bukik. vettel teljesen jol tette, amit tett, raik amugy sem a rajt utani helyezkedesek mestere.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107719) Csapoati válasza arn (#107716) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Jaj tudom, a számok. Csak pl a számok azt mutatják, hogy Vettel 8. lett a pole-ból, ami hatalmas kudarcnak lenne értékelhető. Viszont tudjuk, hogy miképp lett 8. Na ezek alapján megy ez az értékelés, ami szerintem teljesen korrekt. Bottas pl. 3. a pontversenyben, miközben ez volt az első jó futama.
Vettel meg ha esetleg jól is tette amit tett az első hely megtartásáért, ezzel elvesztette a hátvédjét és ezzel a futamot is.
A feltartatásnak meg szerintem se volt semmi értelme.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107720) Zoleee83 válasza Csapoati (#107719) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ha már statisztika, és 20 év múlva mindenki csak a listára emlékszik, akkor egy 1-2-3. hely mindenképpen jobban mutatott volna mint egy 8. :K

@adam014 - Ezen kár is rugózni nem kevés VB maradt Alonsoban (Ferrari), Kimiben (McLaren).

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107721) Alexios válasza Zoleee83 (#107720) üzenetére


Alexios
(addikt)

Nyilván, Alonsonak is jobban mutatott volna 2012 után a vb cím, mint a 2.hely a legjobb évéért, de ettől(illetve a statisztika ellenére) az volt a legjobb éve, ahogy Vettelnek is ez egy jó versenye volt a 8.hely ellenére.

[ Szerkesztve ]

(#107722) arn válasza Csapoati (#107719) üzenetére


arn
(nagyúr)

a hatved pont jo helyen volt... hamilton elott. jelenleg meg hamiltonra kell fokuszalni, hogy vettel elotte vegezzen, ha az elso pozicio bukta. raik feladata epp ugy a megfelelo pozicio elerese lett volna a rajtnal, mint a vettelnek, vettel elvegezte a feladatat, elso maradt.

vettelt sajnalom, hogy nyolcadik lett, de erkolcsi dolgokert nem osztanak pontot a f1ben.

a listarol... magnussen volt az elso nemreg? :D te komolyan kirugnad mongy vettelt, vagy hamiltont, hogy magnussent ultesd a helyere? ennyire veheto komolyan az a lista.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107723) Csapoati válasza arn (#107722) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Első maradt, Raikkönen kárára. Láthatóan megérte. Ha nincs SC, akkor is több pontot buktak volna Hamiltonnal szemben, mintha bejönnek 1-2-ben. Na mindegy, én ezt felesleges keménykedésnek láttam, nem tudom a csapaton belül hogy értékelték a futam után.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107724) arn válasza Csapoati (#107723) üzenetére


arn
(nagyúr)

ok, elengedi raikonnent... az miert jo neki? nem tudhattak mi fog kesobb tortenni, milyen helyzeti elonnyel jart volna? raik lehet nem tud olyan tempot menni, mint vettel, akkora elonyt se tudott volna kiautozni. raik elott meg igy lehetett maradni. vettel reszerol abban a pillanatban az volt a helyes dontes.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107725) Csapoati válasza arn (#107724) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha nem tud tempót menni, megcserélik őket. Ilyen egyszerű ez. Annak még lett is volna értelme, a felesleges feltartást is simán meghúzták vele.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107726) Mortein válasza KraX (#107702) üzenetére


Mortein
(tag)

Jah tök jó lenne, hogy megint lehet előzni a boxban, mivel ott ezúttal már 7-8 másodperccel többet töltenének el... Versenyt teszi tönkre. Nem a sebességgel meg a kocsik súlyával van a gond, hanem az előzéssel, az aero elemekkel.

(#107727) Mortein válasza Csapoati (#107715) üzenetére


Mortein
(tag)

Milyen sokat gondolkozott azon a pár szép mondaton is, amit Charlie-nak üzent.... :))

(#107728) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Az én véleményem az (oboard-ok után főleg), hogy Kiminek egész egyszerűen nem kellett volna elvennie a gázt olyan hamar. Túl könnyen adta magát sajnos, és ez nem Vettel hibája.

Vettel hagyott bőven egy autó helyet, Kiminek ott kellett volna tartania.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107729) arn válasza Motion_Blur (#107728) üzenetére


arn
(nagyúr)

Errol van szo - raikkonennek kell tennie erte elsosorban.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107730) b-type válasza Motion_Blur (#107728) üzenetére


b-type
(nagyúr)

ha nem veszi el mindketten kiesnek, Kimi jobban rajtolt, aztán elkezdte dominálni Vettel azzal hogy terelte beljebb, aztán egyszerűen Vettel ráfordult.
Sztem ebben a történetben inkább az a gáz hogy Vettel tudta hogy Kimi el fogja venni.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107731) KraX válasza Mortein (#107726) üzenetére


KraX
(senior tag)

Fura dolog az emlekezet. En meg arra emlekszem, hogy amig lehetett tankolni, addig a rajtracs sorrendjet sem lehetett megtippelni, mert csak utolag lattuk, hogy ki mennyi uzemanyaggal erte el a q3-as koret. Ezt meg a pitwallon levo emberek is csak tippelni tudtak de pontosan kiszamolni nem. Igy adott egy bizonytalansagi tenyezot a rendszerbe illetve, akik lassabbak szombaton mint pl a Redbull vagy az McLaren jelenleg, egy bevallalosabb elso etappal es ugyes stragetiaval elorebb is vegezhetnek a jelenlegi pozicioknal. Egyebkent mivel kisebb az uzemanyag tank es jelenleg van atfolyas limit igy vsz sokkal gyorsabban megtankolnanak a regebbi erakhoz kepest, de pl balasetmentesebben le tudnak cserelni a kerekeket addig. Mindennek van pro-ja es kontraja, nyilvan a tankolasnak is, de osszessegeben tobbet adott hozza mint amennyit elvett. Nekem tetszene ha visszahoznak.

I know kung fu!

(#107732) b-type válasza KraX (#107731) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Sztem nem kell visszahozni, az már elmúlt, és kivették mert az előzéseket oda taktikázták, Magát az előzés problémáját kell megoldani.
A tankolással megint csak hatszázhuszonkét módon lemodelleznék a futamot a mérnökök. Így is túl sokat eldöntenek a taktikai elemzők, vagy elemző szoftverek. Az autókat kell alkalmassá tenni a csatázásra, és a csapatokat pedig rászorítani hogy a pályán oldják meg a pozíciónyerést.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107733) snecy20 válasza b-type (#107732) üzenetére


snecy20
(veterán)

Rosszabb versenyeket nem látnánk a tankolás visszahozásával, az tuti. :)

(#107734) b-type válasza snecy20 (#107733) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Az kevés, és még erre sincs garancia, a tankolást azért(is) szüntették meg mert a csapatok azzal oldották meg a pozíciónyerést, lehet hogy nem lenne rosszabb, viszont drágább lenne az biztos. Ráadásul mivel az egésznek pont az a lényege, az egész előzést segítő programnak, hogy a pályán csatázni tudjanak a versenyzők, behozni egy olyan lehetőséget hogy a pit-ben nyerjenek pozíciót rossz ötlet. A mérnökök mindig olyan lehetőségben fognak gondolkodni amiben kevesebb a rizikó, és a pályán való harc az pont hogy rizikós egy mérnök szemszögéből.
Ezért le kell faragni a más megoldások lehetőségét, nem pedig még bővíteni szvsz,

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107735) Segal válasza b-type (#107734) üzenetére


Segal
(addikt)

Miért most nem a box-ba előznek? :F Ugyan úgy ott történik az előzés csak nem kevesebb üzemanyag tankolással hanem 1 körrel hamarabb érkezéssel...

(#107736) Tottu


Tottu
(senior tag)

Én annak örülnék a legjobban, ha két rövidebb verseny lenne gumicsere és tankolás nélkül (Hasonlóan mint a korábbi WTCC-s években), a benzin limit eltörlésével együtt természetesen.

-=< A meggyőződés nagyobb ellensége az igazságnak, mint a hazugság. >=-

(#107737) b-type válasza Segal (#107735) üzenetére


b-type
(nagyúr)

szóval akkor mi értelme lenne?

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107738) erahurka válasza Tottu (#107736) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Na ne vicceljünk már. Egy WTCC-nek, TCR-nek jól áll az ilyesmi, de az F1-nek nem.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107739) Segal válasza b-type (#107737) üzenetére


Segal
(addikt)

Max annyi hogy a versenyen lehetne kevesebb uzemanyaggal is indulni es akkor sokkal konnyebben tamadhatna valaki hatulrol ha nem kell vigyaznia a gumira.
Most ugye nem lehet tamadni mert ha nem sikerul akkor eleve kinyirja az elso kereket plusz nem konnyu kiautozni egy plusz kerekcseret. Ha viszont egyel tobb kerekcseret tervezne a hatul levo akkor 20-30 literrel is kevesebb uzemanyag lehetne a kocsiba amivel sokkal konnyebb lenne tamadni is es a sikeres elozes utan elszakadni is a masiktol.
Egyszeruen nem ez lenne hogy muszaj 1 kerekcserevel vegigcsinalni max az utolso tizen kort majd mindenki elsporolja...
Persze most is lehet mesterseges izgalmat belerakni egy safety car-al de az megsem ugyanaz mint ha azt latnank hogy a 3 kerekcseres szethajtja a technikat es ilyen Riccardo fele elozeseket mutat be mert haladnia kell.

(#107740) b-type válasza Segal (#107739) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem a támadás miatt fognak kezdő üzemanyagot tölteni, hanem stratégia miatt.
Egy Red Bull mennyire kellene hogy kevesebb üzemanyaggal induljon, hogy az előzéshez szükséges másfél-két másodperces tempókülönbség kialakuljon ami egy előzéshez jelenleg kell?
Kevesebb üzemanyag-puhább gumi- keményebb gumi több üzemanyag...ezek taktikai elemek.
De a lényeg ettől nem változna, max megint elbaxott meg sikeres taktikai húzásokról beszélhetünk majd.

Előzésre alkalmas autók kellenek, mert ez a jelenlegi problémája a pályán kialakuló helyzetnek.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107741) Mortein válasza KraX (#107731) üzenetére


Mortein
(tag)

Taktikával a boxban előzzenek.... köszönöm de nem kérek belőle. Elég volt a dögunalmas Schumi vb-ket nézni, annál még a Merci is jobb, mert ott legalább volt, amikor a csapattárs is nyerhetett.

Vicces, hogy pont Brawnnak kell majd megfejteni, hogy mitől lesz izgalmasabb a verseny, mikor annak idején ő volt az aki mindent megtett azért, hogy unalmas legyen.

(#107742) [CS]Blade2 válasza Segal (#107739) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ha tele lehet tankolni a verseny végéig, akkor mindenki tele tölti. Saját magukat nem fogják beszívatni.

A 3 keverékes gumirendszerben is mindenki csak 1 vagy 2 szettet kér a legkeményebb gumiból. Én azt mondtam, hogy mire kiismerik, mindenki ugyanazt fogja kérni. Ez nem jött be, mert +-1 szett eltérés szokott lenni. Az egyik 7 ultrát kér és 3 szupert, a másik 2 szupert és 8 ultrát. Eredetileg pedig azt várták, hogy mennyire színes taktikák lesznek, mert az egyik 4 kiálláson lesz ultrán, a másik feltesz 1 kiállással egy keményebb keveréket és végigmegy, stb. Hát a lószart. Mindenki az optimálisat nyomja, a franc sem fog 4x kiállni.

Az pedig, hogy kinek melyik keverék fekszik: ezt is b..hatjuk, mert pl. a Mercedesnek a lágy mondjuk jobb, de ba....hatja, ha a többiek ultrán mennek időmérőn, akkor neki is ultrán kell. Akkor is ultrán fognak menni, ha az egyáltalán nem működik az autójukon, mert még úgyis gyorsabb, mint amennyit a lágyból ki tud autózni.

A tuti taktika, ha papírforma van:
- minél kevesebb kiállásból old meg
- a minimális kiállásszámhoz nézz egy 105% hatótáv környékén minél lágyabb gumipárost
- cserélj 1 körrel a többiek előtt, és vágj eléjük
(A kocsit tervezd a lágyabb keverékekhez, hogy minél tovább tudj menni 1 szetten.)

Mindig figyelj arra, hogy melyik pályán vagy, mert a legtöbb pályán a pályán elfoglalt pozíció a kulcs, némelyiken pedig annyira könnyű előzni, hogy futhatod a leggyorsabb taktikát, úgysem tartanak fel, úgysem ragadsz be.

Hiába tud megelőzni és elhúzni, ha kimegy tankolni, és utána mögéd jön vissza, akkor a pályán kell előzni a végén egyforma üzemanyagmennyiség mellett.

Ebből következik az utolsó tuti tipp: inkább védekezz, mint támadj. Az könnyebb.

[ Szerkesztve ]

(#107743) Dyrtyho


Dyrtyho
(senior tag)

Picit off :

Egy olyan kérdésem lenne, hogy rendelt már valaki valamit a Red Bull Shopról ? Mert én ezt a sapkát néztem ki, és fogalmam sincs hogy mikorra jönne meg, mert van 3 féle opció is :U Köszi előre is a segítségeteket :)

[ Szerkesztve ]

best regards, egy fórumozó blogger

(#107744) Malachi válasza Dyrtyho (#107743) üzenetére


Malachi
(addikt)

ott van: EU Ausztrián és Németországon kívül 5-10 nap. 8,5 EUR.

(#107745) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Bazzz :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107746) Csapoati válasza Motion_Blur (#107745) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Kész, végem van. :DDD

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107747) erahurka válasza Motion_Blur (#107745) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Mit Totojázik, igazolja már le Ricciardót! Különben Bottas ütheti a nyomát!

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107748) Motion_Blur válasza erahurka (#107747) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Köszi, asszem megyek inni :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107749) Malachi válasza Motion_Blur (#107745) üzenetére


Malachi
(addikt)

hogy is mondják mostanában, szóval kiégtem. :DDD

(#107750) KraX válasza Mortein (#107741) üzenetére


KraX
(senior tag)

Elfogadom, hogy neked nem tetszik, fogadd el, hogy masoknak meg tetszett ez a taktikai layer ami mar a rajtsorrendet is megkeverte es lehetett izgulni vajon ki milyen uzemanyag mennyiseg mellett fog nekivagni a versenynek masnap.

Schumi eranal a Merci is jobb? Koszi en meg ebbol nem kernek tobbet, legalabbis egy jo idore. :)

I know kung fu!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.