Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107201) Zoleee83 válasza snecy20 (#107196) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ha nem Hammerlajos' van elől egyből akkor egyből fospirelli? :D
Ennyit tudott ma a Mercedes, lehet holnap ők lesznek a jobbak, majd kiderül, mindenesetre én pl. örülök neki 4 év Merci uralom után hogy végre van egy kis izgalom, elől és középen is.
Lauda és Wolff is azt nyilatkozta hogy az autó miatt nem tudták munkára birni a gumikat, ergo a Ferrari valamit nagyon eltalált, jó autót építettek.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107202) Motion_Blur válasza snecy20 (#107200) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Erre a pályára faszság volt az ultralágyat elhozni, ennyi.

Amúgy 1 körig csak az extra teljesítményt nem tudja, utána elmegy az 15 kört is gond nélkül.

Ez még mindig jobb, mintha a futam kétharmadát le lehetne utazni vele :R

Zoleee83: különösen jó látni, hogy végre nem lefutott minden időmérő :C

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107203) snecy20 válasza Zoleee83 (#107201) üzenetére


snecy20
(veterán)

Nekem jó így ez a felállás bőven, mert esélyes hogy az év során valamikortól a Mercedes tarolni fog - ez bőven benne van a pakliban. Vettelnek nem árt kiépíteni 2 győzelemnyi pontelőnyt. :)

(#107204) Motion_Blur válasza snecy20 (#107203) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Tavaly mennyit bukott el Vettel? 50 pont környékére emlékszem.

Szóval legyen 80 pont előnye a nyári szünetig, biztos ami biztos :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107205) gbors válasza velizare (#107170) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, és ez miért gond? Arra gondolsz, hogy túl korai beérésről beszélni? A tavalyi autó az első versenytől egyben volt, úgyhogy szerintem nem korai.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#107206) snecy20 válasza Motion_Blur (#107204) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ha meg esetleg Bottas is be tudna férkőzni néha Hamilton elé, külön jó. :)
Talán még nagyon év eleje van ahhoz hogy beparancsolják HAM mögé. Mondjuk versenyen tuti helyet cserélnek, Raikkönen hátvédkedése viszont égetően szükségszerű lesz, talán az idei év egyik kulcsszereplője lehet a finn ilyen téren.

(#107207) Motion_Blur válasza snecy20 (#107206) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Kiminek kevesebb pontja van mint Alonsonak. Nincs miről beszélni, 2 futam elég volt ahhoz hogy újra vízhordó legyen.

Bottas érdekes lehet, kíváncsi vagyok mennyire ajda olcsón a bőrét.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107208) snecy20


snecy20
(veterán)

2019: Jöhet, ami a csövön kifér

Jó lenne ez, de 3 motor / év szabállyal? Ez így agyrém.

(#107209) Motion_Blur válasza snecy20 (#107208) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Jöhet ami a csövön kifér, pár körre... :)

Mivel a felhasználható üzemanyag mennyiségét nem növelik így gyakorlatban ez annyit jelent majd hogy jobban feltekert qual körök lesznek. Mindenesetre jó döntés!

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107210) emre válasza Motion_Blur (#107195) üzenetére


emre
(veterán)

a múltkor azért kaptam, mert a lemaradásukat voltam képes felhánytorgatni, de aszonták nem az számít, hanem a helyezés meg hogy benne voltak a Q3-ban :DDD

[ Szerkesztve ]

Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

(#107211) feri1014 válasza Motion_Blur (#107209) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Pont, hogy a 105kg/futam korlátozást szeretnék növelni és az átfolyási limit maradna.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#107212) DS39 válasza feri1014 (#107211) üzenetére


DS39
(veterán)

Ez nem tudom jó-e. Az elején így nagyon nehezek lesznek az autók.

(#107213) Csapoati válasza DS39 (#107212) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem nagyon számít sokat. Idén is nehezebbek lettek az autók, mégis megdőlnek a rekordok.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107214) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

A megszokott Red Bull nyilatkozat meg is érkezett, nagyon úgy néz ki jövőre Honda motor fogja hajtani az RB-ket. Nem is bánnám úgy őszintén, vannak hibái a Renault-nak nem is vitás, de hihetetlen amit ez a csapat összesír évek óta. Mikor rommá nyerték magukat Renault mororral soha nem említették hogy a motorgyártó sikere IS, mindenhol csak a cukrosvíz' volt emlegetve mint a siker kovácsa.
Félreértés elkerülése végett jó hogy a Honda talpraállni látszik, csak az RB hozzáállása zavar kicsit. :)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107215) 7etape válasza b-type (#107178) üzenetére


7etape
(addikt)

Mi az, hogy „bekajáltam”? :) Ezt leközölték és az világon senki se cáfolta, tehát ezek tények. Még akkor is, ha Mercedes drukker vagy. ;) Csupán annyit nyilatkoztak Pirelliék az üggyel kapcsolatban, hogy javaslat nélkül is módosításokat eszközöltek volna. De ugyebár hiszi a piszi.. ;)

[ Szerkesztve ]

(#107216) b-type válasza 7etape (#107215) üzenetére


b-type
(nagyúr)

jó én értem hogy neked ezek tények, de ahogy kértem mondanál egy okot hogy miért segítené a Pirelli a Mercedes-t? ..valami használhatót ne akkora hülyeséget hogy van az a pénz, ha lehet (mert nyilván se a Red Bull-nak se a Ferrari-nak nincs ehh)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107217) snecy20 válasza Zoleee83 (#107214) üzenetére


snecy20
(veterán)

Az a baj hogy a Honda is csak a Renault-val való összehasonlítást állja ki, a Mercedes-Ferrari erőforrás fényévekre van. Most is simán 3-5 tizedet kaptak a Hondás, Renault-s autók a Mercedeses, Ferraris autóktól az utolsó szektorban, masszív 8-10 km/h-s hátrány mellett.

(#107218) KraX válasza b-type (#107216) üzenetére


KraX
(senior tag)

Kozvetve mindenkeppen a Mercedest fogjak segiteni vele, hisz ahogy lathattuk es olvashattuk, a Mercedesnek akadtak a legnagyobb gondjai a barcelonai teszteken a holyagosodassal meg nagyon huvos idoben is.
Ertem, hogy a Pirelli ezt a valtoztatast magatol is megcsinalna, de az viszont a fentiek tukreben talan elmondhatjuk, hogy a Mercedes lesz vsz a legnagyobb nyertese ennek a valtoztatasnak. Nyilvan valo, hogy azok a csapatok akiknek ezzel nem vagy csak kevesbe volt problemajuk, most jogosan utik az asztalt. Modositsa a Mercedes az autot/setupot, hogy kevesbe lepjen fel ez a problema. Harom palyat fog erinteni egyebkent a modositas:

“A barcelonai teszten több olyan autót is megfigyelhettünk, mely felhólyagosodott gumival tért vissza a bokszba, ami néhányuknál aggodalmat váltott ki. Ez a hátsó abroncsokat érintette. A legnagyobb problémája a Mercedesnek volt, mely a Pirelli-hez fordult a helyzet megoldása miatt.

A hírről a német Auto Motor und Sport is beszámolt, így Barcelonában, Silverstone-ban és Paul Ricard-on biztosan a módosított gumik kerülnek fel az autókra. A futófelület 0,4 milliméterrel vékonyabb lesz, míg egy szett gumi súlya mintegy 1 kilóval csökken, amit figyelembe kell venni a kocsik ballasztjánál. A Pirelli meg van győződve arról, hogy ez nem lesz negatív hatással a teljesítményre.

A Mercedes ezzel gyakorlatilag megoldja a túlmelegedési problémáját a fentebb említett három nagydíjon. Normál esetben 70%-os arányra lenne szükség a gumik tervezésének megváltoztatásához, de ha a Pirelli úgy látja, hogy a veszély adott a módosítások nélkül, akkor minden joga megvan ahhoz, hogy a nagyobb arány nélkül is maga döntsön.”

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107219) Leon77 válasza KraX (#107218) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Ezek szerint a kerekek átmérője is csökken némileg? Gondolom.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#107220) b-type válasza KraX (#107218) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Szal igen, ha a Pirelli módosítja a gumiját akkor a Mercedes lesz a legnagyobb nyertese a dolognak.
A cél nem az hogy a Mercedes-t segítsék.
..ha motorformula marad, akkor a jelenlegi kép szerint a Mercedes (és a Ferrari) lesz a legnagyobb nyertese.
DE ez nem egyenlő azzal hogy Brawn, az Liberty, az FIA a Mercedes-t és a Ferrari-t segíti.

ennyi.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107221) 7etape válasza b-type (#107216) üzenetére


7etape
(addikt)

Erről a Pirellit kellene megkérdezni. Ebben a sportban pedig kár lenne logikát keresni. Pénz beszél, kutya ugat, mögöttes érdekek pedig mindig voltak, vannak és lesznek. Akárhogy is nézem, a Mercedes javaslata után módosít a Pirelli, ezzel pedig ha akarják, ha nem, kedveznek nekik.

(#107222) KraX válasza b-type (#107220) üzenetére


KraX
(senior tag)

Termeszetesen nem, de implicit ez nagy segitseg lehet a Mercedesnek, csupan ennyit mondtam. Ha en mas csapat fonoke vagyok amelyik csapatnal nem leptek fel hasonlo gondok, akkor en is hoborognek es vsz tartom, hogy mindenki ezt tenne, hiszen vsz, hogy a teljesitmenyuk rovasara tudnanak valamennyire alkalmazkodni a csillagosok a problemahoz, hogy ne erintse oket ilyen mertekben. A pirellinek szuveren joga, hogy ha veszelyesnek iteli a helyzetet, akkor beavatkozzon, ezt megtehetik minden tovabbi nelkul, de rossz szajizt fog maga utan hagyni ez a dontes sokakban, valahol ertheto modon.

#107219
0.8mm-el csokken a kerekatmero, gondolom.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107223) Csapoati válasza KraX (#107222) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha meg nem avatkoznak be, akkor jön az, hogy az olaszok felé húznak, meg nem törődnek a biztonsággal. :) Nem könnyű nekik.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107224) b-type válasza 7etape (#107221) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Milyen pénz beszél?!
A Mercedes pénze?...miért a Ferrari-nak nincs...vagy a Red Bull-nak nincs? Mindkettőnek több van, mert a Mercedes-nél annak igazgatótanácsa dönt, ez már eleve szűk keresztmetszet egy Red Bull-hoz képest ..és ez az igazgatótanács 4 év nyerés után pláne nem áldozna annyit mint mondjuk akik évek óta nem nyernek.
..
, ha meg nem a Mercedes pénze akkor kié?

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107225) KraX válasza Csapoati (#107223) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem mondtam, hogy konnyu helyzetben vannak, de ez durvan beleszolhat a vb alakulasaba. Ha olyan autot epitettek, amelyik vagy alulrol vagy felulrol konnyen kieshet az optimalis mukodesi tartomanybol, akkor a tobbi csapat joggal varhatna el azt (foleg 4 ev ultra dominancia utan), hogy oldja meg a csapat a problemajat. Nyilvan ha 10+ csapatot erint durvan a tortenet, az mas lapra tartozik. Nem tudom kozvetlenul hany csapatot erint ez a problema es milyen mertekben. Ez meg egy erdekes kerdes lehet.

Egyebkent a Mercedes tavaly csak megoldotta ev kozepere a gumi problemajat, szoval nem hiszem, hogy iden ne lehetne maskepp, kiveve a fent emlitett minositett esetet ha pl a mezony felenek ugyanezzel a merteku holyagosodassal kell szembeneznie.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107226) b-type válasza KraX (#107225) üzenetére


b-type
(nagyúr)

..ha a Pirelli módosítja a gumit, mert úgy dönt módosításra szorul
Akkor hogy jön ide hogy a többi csapat joggal várja el hogy a Mercedes oldja meg a problémáját??
A két dolog egymástól független.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107227) arn


arn
(nagyúr)

Jo szoros volt vettel es raik kore... mintha a ket auto mashogy is lenne beallitva. [link]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107228) KraX válasza b-type (#107226) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezert irtam azt fentebb, hogy mi az a minositett eset, ami alapjan a Pirelli ugy dont(het), hogy modosit a gumin, mert igy, hogy azt mondja a Pirelli, hogy "veszelyes" a gumi, ez meg nem feltetlenul elegendo indok.

I know kung fu!

(#107229) Csapoati válasza KraX (#107228) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Kinek kell azt mondania, hogy veszélyes? Jelen esetben is több autóról volt szó, kizártnak tartom, hogy csak a Mercedes jelezte volna a problémát.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107230) KraX válasza Csapoati (#107229) üzenetére


KraX
(senior tag)

En is ezt olvastam, bar az aranyok gondolom szamithatnak. Ertem ezalatt azt amikor 2 csapatnak akadnak problemai a gumival es megint mas az ha a 10-bol mondjuk 5+ csapatnak akadnak gondjai. Nem tudom _pontosan_ hany csapat szenved a holyagosodastol es azok pontosan milyen mertekuek. Szerintem feltetelezheto, hogy azert forgatokonyveket lefektetnek ilyen esetekre, igazibol erre lennek kivancsi, mert egy ilyen dontes tenylegesen befolyasolni tudja a vb kimenetelet.

I know kung fu!

(#107231) b-type válasza KraX (#107230) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ha biztonsági aggályok merülnek fel akkor tök mindegy menyi csapat jelezte, ahogy az is hogy ez mennyire befolyásolja a Vb-t. .... ahogy a guminyomást is szabadon változtatták.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107232) KraX válasza b-type (#107231) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ez szerintem nem ennyire egyertelmu. Azt gondolnam, hogy illenek is tisztan es vilagosan megindokolni azt ha ilyen modon nyulunk bele egy bajnoksagba es nem annyival, hogy "mi is valtoztattunk volna magunktol is, mert veszelyes."

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107233) b-type válasza KraX (#107232) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Meg indokolni nem probléma van egy probléma amit orvosolni kell. Ezt megtették akkor is amikor emlegették a guminyomást. De a mezőnyben nincs beáldozható versenyző. Az ő kötelességük a biztonságos működés, nem rendelhető alá.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107234) velizare válasza arn (#107227) üzenetére


velizare
(veterán)

ja, kimi a kanyarokból jobban jön ki, vettel mélyebbet fékez.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#107235) velizare válasza KraX (#107230) üzenetére


velizare
(veterán)

a hólyagosodástól mindenki szenved, csak a merci szokás szerint kínlódik a gumikkal, és most terelnek. ez inkább politika, lévén a gumik nem túl sokat változtak tavaly óta, és már akkor is így indult az évük. szvsz haladjunk.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#107236) Segal


Segal
(addikt)

Nekem már az is megfordult a fejembe hogy a Ferrari inkább bevállalta a 4 motort idén. Igaz hogy be kéne áldozni érte 1 futamot amikor boritékolható a hátrány Hamilton-hoz képest de a többin kevésbé kell kímélni a motort és így be lehet férni a Merci elé időmérőn.
Majd kiderül pár futam múlva igazam volt e de nekem ez a tönkreverem az eddig világverő Mercit gyanús.

(#107237) snecy20 válasza Segal (#107236) üzenetére


snecy20
(veterán)

Jó teória lenne, de ettől még nem találtak volna 1 mp-t. :)

(#107238) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Úgy tűnik ma már jobb az idő, kisütött a nap is.

(#107239) snecy20 válasza Atomantiii (#107238) üzenetére


snecy20
(veterán)

Akkor még nagyobb Ferrari fölény várható? :D

(#107240) Atomantiii válasza snecy20 (#107239) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

Én benne vagyok. :D

(#107241) Atomantiii


Atomantiii
(őstag)

Egy kis időjárás jelentés.

(#107242) cyberkind válasza Atomantiii (#107241) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ha leesik úgyis piros zászló lesz, úgyhogy ne essen ha már erre fent maradtam. :D

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#107243) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Amúgy minket is hozta ide a Pirelli az ultra lágy gumikat? Értelmetlennek látom

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#107244) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Szerintem majdnem minden csapatnál a gumi jelenti a különbséget. Talán a FI a kivétel, akiknek tervezési gondjaik vannak, valamint a STR, akiket úgy néz ki, hogy a szél tréfál meg.

Kimi majdnem tojásokon lépkedve ment felvezetőt, majd az utolsó kanyartól tapadt a gumi. A Mercedesek rángatták, a lágyra 3 kört mondott a mérnök.
Az ultrán főleg az 1-es és 2-es kanyarban vesztettek állítólag. Annyit pedig a hidegebb gumi jelenthet.

A többiekhez képest a különbséget kb 1,5 másodpercre kell tenni (középmezőny eleje), és akkor ki lehet számolni, hogy ki az akinek nincs a gumi a működési tartományba.

Szerintem a Mercedesnél az is hiba volt, hogy a téli teszten nem próbálták az ultrát.

(#107245) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Azért Kimi nem reagáltam túl ezt a balesetet a kerék cserénél. Ahogy nyilatkozott

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#107246) snecy20


snecy20
(veterán)

Nem lenne hasztalan, ha a RedBull-ok kicsit nyomás alatt tudnák tartani a Merciket. :)

(#107247) ricsi8800gt válasza snecy20 (#107246) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

:DD Nyomás alatt

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#107248) arn válasza snecy20 (#107239) üzenetére


arn
(nagyúr)

Most melegebb lett vagy huvosebb?

Ez total forditva is mukodhet. A mercinel szuk a homersekletablak, a mai homersekleti viszonyokra keszultek tegnap. Ha ablakon belul vannak, akkor joval gyorsabbak lesznek, ha nem azt latjuk, mint tegnap.

A ferrari konstansabb teljesitmenyt nyujt, idealis esetben lehet nem olyan gyors, mint a jol beallitott mercedes, de nem kinlodnak, ha nem az tortenik, mint amire szamitanak.

Szerintem a holyagosodassal kuzd a merci - tulmelegedne egy melegebb idos versenyen, ha tegnap ugy allitjak be, hogy par koron is felmelegedjen. Gyk bealdoztak a tegnapi idomeros beallitast a mai optimalis tapadasert.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107249) Atomantiii válasza arn (#107248) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

19°C volt 45 perce. Közelebb áll a péntekhez ez az idő amikor a Merci sokkal jobb volt.

[ Szerkesztve ]

(#107250) AMD Power


AMD Power
(titán)

Kezd mat kicsit nyomaszto lenni a Ferka ereje! :)

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.