Hirdetés

2019. december 8., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107151) Abu85 válasza arn (#107136) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ráadásul megjött a hűvös. Így lehengerlő Merci fölény várható. :))

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107152) arn válasza b-type (#107150) üzenetére


arn
(nagyúr)

“A pontokat holnap osztjak” :) hamilton sem volt eppen a toppon.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107153) arn válasza Abu85 (#107151) üzenetére


arn
(nagyúr)

Barmi lehet... irtam, az idomero kulcskerdes, az eddigi versenyeken ettol a merci volt a gyorsabb auto, es a ferrari az ugyesebb csapat.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107154) b-type válasza arn (#107152) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jobb az autójuk. Ezt is megértük, tavaly is jobb volt bizonyos pályákon, oké szenvedett a Mercedes,..idén ez egy olyan pálya ahol csak a Mercedes rúgott labdába. Persze most is lehet mondani hogy szenved a Mercedes és ha összeáll akkor hűha.
..de végső soron mindegy, mert ez is az is azt jelenti hogy a Ferrari jobb autó.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107155) KraX válasza DS39 (#107122) üzenetére


KraX
(senior tag)

De csak harom palyan lesz ervenyes az a 0.4mm kopo felulet csokkentes.

I know kung fu!

(#107156) Abu85 válasza gbors (#107130) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem hiszem, hogy ennek a tengelytáv az oka. Szerintem az oldaldoboznál van a trükk. Azt páran lemásolták idén (Red Bull, Sauber és Haas, a Williams megpróbálta, de nekik még mindig túl tömzsi az egész, gondolom a motor miatt), de a Ferkának mégis volt egy év előnye, ami sok tapasztalat. Meg ugye a mostani autónál a visszapillantó tükör is az egész rendszer része lett.
Ez azért óriási előny, mivel nagyon vékonyra lehet tervezni az oldaldobozt, és eléggé hátra lehet tolni az egészet. Ezzel az aerodinamikai tapadás jelentősen nő, mivel úgy is elég jó a hűtés, ha a légbeömlők kicsik. A többi autónál muszáj nagy légbeömlőt használni, mert az oldalsó egységek pont a kerék turbulens levegőjét kapják.

Az egészben ott a trükk, hogy nem igazán melegíti ez a kocsi jobban a gumikat a többi autónál, de az oldaldoboz dizájnja miatt az aerodinamikai tapadás annyival jobb minden más konstrukciónál, hogy összességében ez látványos előnyt eredményez, ha a gumimelegítéssel általánosan gondok vannak. Kína azért speciális eset, mert itt eleve számít az aerodinamika, hiába a két hosszú egyenes, azért rengeteg az elnyújtott kanyar, amibe jó ha betapad az autó, tehát muszáj meredek szárnyállásokat alkalmazni, és a motorerő is kell, vagyis effektíve majdnem a legnagyobb hűtésre tervezett csomagot hozza mindenki. Csak a Ferrarinál ez a csomag annyival kisebb kiterjedésű, hogy az már egy jelentős aerodinamikai előny számukra.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107157) KraX válasza b-type (#107150) üzenetére


KraX
(senior tag)

Egyvalamit azert ne felejtsunk el. Wolff nyilatkozta, hogy szandekosan a holnapi melegebb korulmenyekre allitottak be az autot. Nem biztos (sot valoszinu), hogy a versenyen kozel sem lesz ekkora a kulonbseg. Ott majd meglatjuk ki fog jobban safarkodni a gumikkal es az eroforrassal (phoj... :) ).

I know kung fu!

(#107158) zetecR válasza ztsoft (#107142) üzenetére


zetecR
(addikt)

Nem mintha sokat tenne hozzá a futamhoz a DD 5.1.
Egy jó PLII is hozza majdnem azt az "élményt".

(#107159) DS39 válasza KraX (#107155) üzenetére


DS39
(veterán)

igen? azt gondoltam onnantól az lesz.
bár ha ez nekik tényleg előnyt jelent majd (ami nyilván így van, különben nem kérték volna), ezzel kapnak néhány ajándék pontot, ami a végelszámolásnál jelenthet VB-t is akár.
a Ferrari most jó, de a Mercedes jól fejleszt szezon végére megint a fölényük várható.

(#107160) Abu85 válasza b-type (#107154) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nehéz megmondani, hogy jobb-e. De az biztos, hogy a Ferka rengeteg, igen egzotikus megoldást alkalmaz idén, amit részben áthoztak tavalyról, csak most valamiért sokkal hatékonyabban működnek. A többiek pedig hiába kezdik ezeket lemásolni, nincs még benne annyi mérnöki munkaórájuk. A Merci pedig nem is másolta le az oldaldobozokat, pedig én arra számítottam, hogy megteszik, látva, hogy micsoda orbitális előny tud lenni, bár gondolom sokat nyom latban a motor hűtési igénye. A Williamsnek sem sikerült a kivitelezés jól, bár legalább megpróbálták.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107161) Csapoati válasza Abu85 (#107160) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Vagy lehet, hogy a Merci azért nem másolta le, mert nem is akkora előny, amekkorának gondolod. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107162) b-type válasza KraX (#107157) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jó lesz a Mercedes a versenyen, mert felgyúrják a gumikat és akkor működik az autó. De a Ferrari sem lesz rossz az is biztos, erős, jó motorjuk van,..ami hatékony is...és jó az autó.
Ez a pálya után, ha a futamon is győz vagy erős lesz a Ferrari, hogy ha a Mercedes nem csinál valamit, és valami nagyot azzal hogy az autó 'sarkain' egyformán működön a tapadás, akkor ezt az évet hátrányból csináják végig,..illetve lesz olyan pálya ahol erősebbek lesznek.
De ez karcsú.
A Ferrari eddigi teljesítményét nézve egy kiszámítható jól működő autó, mindkét versenyzővel, míg a Mercedes nagyon dumálta hogy megszűnt az elhíresült 'díva' jellemzője az autójuknak, de ez nem látszik. Most is az van hogy ha összeáll akkor gyors. De a Ferrari meg mindig gyors. Ennyi. Persze meg kell várni a futamot, de ez nem jóslás, jelenleg a Ferrari egy jobb konstrukció.
..az évközi fejlesztéseket is jól csinálják, a Mercedes meg nem tudja bevallani a tengelytáv vs. rake arány problémáját, akkor a Ferrari-val jó eséllyel be lehet húzni a VB-t.
Ez nem jóslás az évre, jelenleg ez látszik.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107163) Abu85 válasza KraX (#107157) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Szerintem mindenki holnapra állította az autót. Badarság lenne szombatra állítani, amikor holnap van a verseny. Ha pedig gumimelegítési gond lett volna, akkor mentek volna két felvezetőkört. Meg lehet úgy tenni, hogy nagyon keveset vesznek ki az gumiból, és akkor már jó lesz. De ha még elfogadjuk, hogy a pálya első harmadában nem volt elég meleg a gumi, akkor is vonj le három tizedet a végeredményből, és még mindig a Ferka van az élen. Ez motor vagy aero. Inkább utóbbi, mert főleg az elnyújtott kanyarokban mentek elképesztően stabilan.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107164) Abu85 válasza Csapoati (#107161) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Akkor a Red Bull miért másolta le? Ők nem szoktak potyára cselekedni. Jó a Sauber és a Haas fű alatt megkapta készen a terveket. :D

(#107162) b-type: Ettől még lehet a Merci egy kis hercegnő. De persze most pont dívát akarnak, mert úgy csak beállítás kérdése, amit idővel megtalálnak. Hercegnőkkel nehéz pusztán beállításból előrelépni. A Ferka is küzdött az autóval az első futamon, de a másodikon már mondták, hogy lassan megtanulják beállítani az elejét. Szóval a díva-hercegnő vonalnak két oldala van. Bár a legtöbben nyilván inkább egy hercegnőt akarnak "megülni".

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#107165) KraX válasza Abu85 (#107163) üzenetére


KraX
(senior tag)

Akkor pontosabban fogalmazok. Ez egy kompromisszum a versenytempo es a kvalifikacios tempo kozott. A Mercedes a versenytempo miatt bealdozhatott az egykoros tempojabol. Holnap minden kiderul. Ezen a palyan siman lehet elozni a hosszu egyenesben, legalabbis eddig ez volt a minta. Holnap minden kiderul. erdekes futam lehet. En meg mindig a Mercedesre fogadnek. :)

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107166) Csapoati válasza Abu85 (#107164) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Igazából mindannyian a sötétben tapogatózunk. :)
A Merci meg szerintem továbbra is díva, egyszerűen nem tudom hova tenni Melbourne-t. Vagy ott is hozták a szintjüket és a Ferrari volt díva. :D

Krax: Ez már álpesszimizmusnak tűnik, a Ferrarik még az egyenesben is magasabb sebességet értek el. :)

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107167) KraX válasza Csapoati (#107166) üzenetére


KraX
(senior tag)

A Mercedes koncepcioja lenyegeben nem valtozott a tavalyihoz kepest, csak finomodott. A Ferrarinak ki kell tanulnia az uj autojukat, de ugylatszik egyre jobban kezdenek beletanulni.

Van meg egy kerdes. Ki fogja kihuzni az evad vegeig a harom motorral. Szerintem senki, de ez is sokat szamithat. Az eroforrasok eletciklusa elejen meg lehet tolni, de egyre jobban vekonyodik a hajtasok teljesitmenye ahogy kozeledunk a 7 futam vegehez. Kivancsi vagyok, mert ez is szamitani fog majd. Remelem a Ferrari stabil lesz ebben az evben.

"Krax: Ez már álpesszimizmusnak tűnik, a Ferrarik még az egyenesben is magasabb sebességet értek el. :)"
4 ev mondatja velem azt amit es Wolff nyilatkozata. :) Nem lehet felvallrol venni egy Mercedest, ezt azt hiszem igen durvan bebizonyitottak az elmult 4 evben. 80 futambol (tavalyig) 76 pole... nincs tobb kerdesem. :)

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#107168) ztsoft válasza Leon77 (#107146) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Ez most nem a szolgáltatón múlik (nálam UPC kábel), sajnos az érintett nem válaszolt azóta sem (pedig privátban is megkérdeztem a Boxutcát a Facebook-on). Igen, tavaly jó volt, emlékeim szerint minden időmérőn, futamon.

(#107158) zetecR
Nálam azért élvezetesebbé teszi a DD 5.1-es hang (főleg, ha sikerül eltalálni a mikrofon kamera összhangot is).

Egy jó PLII is hozza majdnem azt az "élményt".
Az a "majdnem" sokat számít, nekem PLIIx van, de még így sem olyan élvezetes.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#107169) kukinyo


kukinyo
(addikt)

Vajon mi van Hamival hogy még ez a "semmitmondó" Bottas is veri? Megint lelki válság?

(#107170) velizare válasza gbors (#107138) üzenetére


velizare
(veterán)

pont ez a 3. versenye a hosszú tengelytávú változatnak.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#107171) _drk válasza kukinyo (#107169) üzenetére


_drk
(senior tag)

Szerintem most Bottas-nál jobban eltalálták a dolgokat. De látszik hogy a Mercinél nem áll még össze a kép az idei autóról. Látszik hogy a gumi kezeléssel is gond van, a motor melegedéssel is, aztán meg a taktikai dolgok is elmennek.

De Bottassal ezért nem is tudnak mit csinálni a Mercinél mert, sokszor jól megy. Csak aztán bejön 1-2 futam 1-2 időmérő amikor meg sehol nincsen, vagy csak nem hozza a kívánt szintet.
Tavaly is ilyen épphogy megtartják szintet hozott csak. Én csak örülnék ha miatta elmenne Hamilton vb-je, hátha nem csak 1 pilótás csapatok lennének élbolyban.

(#107172) arn


arn
(nagyúr)

Mindenki masol mindenkitol...

A merci szerint a hosszu egyenesekben es az elnyujtott kanyarokban gyorsabb a ferrari. Ez eddig a merci fegyvere volt, itt lehet elozni.

A merci problemaja a gumihomersekleti ablak belovese.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107173) 7etape válasza arn (#107172) üzenetére


7etape
(addikt)

Majd a Pirelli módosítása megoldja a problémát. Szegény Mercedes nagyon lassú, segíteni kell rajtuk... :(

Egyébként mikorra is tervezi a Pirelli a „módosítást” ? :)

(#107174) Csapoati válasza kukinyo (#107169) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ez nem sokon múlt Vettelnél is. ;]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107175) kukinyo válasza Csapoati (#107174) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Persze, ott sem sok, de volt. ;]

(#107176) b-type válasza 7etape (#107173) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ennek egyébként mi az alapja, már múltkor sem vágtam, miért lenne részlehajló a Pirelli a Mercedes irányába? De valami kézzelfogható kellene, egy dolog hogy megy a hiszti a csapatok részéről abban a pillanatban ha úgy érzik a másik jár jól, de ez ránk nézve nem kötelező.
Nem hinném hogy le lehetne fizetni a Mercedes részéről a Pirelli-t, nem tudok üzleti összefonódásról sem, ha valahol valakinek tényleg akarna segíteni a Pirelli az nyilván a Ferrari lenne, ez lenne a legjobb a show-nak.
..
Azaz nem értem mi az alapja az egész felvetésnek.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107177) 7etape válasza b-type (#107176) üzenetére


7etape
(addikt)

Hogy mi az alapja? :) Egyszerűen az, hogy a Mercedes tett egy javaslatot és a Pirelli pincsi módjára ugrott és már módosít is. Csak ennyi az alapja... Nyilván senkinek se szaladna fel a szemöldöke, ha a Pirelli a tesztek alapján magától döntött volna így, de miután a Mercedes javaslatára módosítanak, nem gondolom, hogy sok magyarázatot igényel a felháborodás miértje... :)

[ Szerkesztve ]

(#107178) b-type válasza 7etape (#107177) üzenetére


b-type
(nagyúr)

jó, de mi az alapja? ...azt láttom hogy bekajáltad amit leközöltek, de miért segítene a Pirelli a Mercedes-nek?
Erre valami logikusat légyszi.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107179) Delávégá válasza b-type (#107178) üzenetére


Delávégá
(tag)

Miért módosítanak a gumikon?

(#107180) DS39 válasza b-type (#107176) üzenetére


DS39
(veterán)

a Pirelli már kínai egy ideje, ha erre akartál volna célozni, a Ferrari kapcsán.

(#107181) Malibutomi válasza 7etape (#107177) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

El is lehetne olvasni a cikkeket az segitene.
A pirelli azt mondta amugy is modositottak volna azokon a palyakon ahogy tavaj is tettek.

(#107182) b-type válasza DS39 (#107180) üzenetére


b-type
(nagyúr)

nem, arra céloztam hogy ha tied lenne a biznisz, te az irányban próbálnád befolyásolni a gumiszállítót hogy azt a csapatot segítse előnyhöz aki az eddigi 4 évet megnyerte?..nem kell sztem ecsetelni hogy nézettségnek az tesz jót ha egy csapat elhúz és a futamok 80%-t megnyeri, vagy ha két csapat fej fej mellett harcol...pláne ha az a másik csapat a Ferrari, akinek óriási tábora van.
..és nem, én nem gondolok arra hogy befolyásolva lenne a Pirelli, csak annak a logikáját szeretném megérteni hogy miért segítene a Pirelli a Mercedes-nek? Mi az alapja hogy ez felmerül.
..ha szenvednek a gumival nyilván joguk van kérni hogy módosítsanak,...sőt akár látványosan felnagyítva a problémájukat, ahogy Vettel ezt feltételezte a tesztek után. ..erre minden más csapatnak ugyan annyi joga van, kérni lehet.
Az is oké hogy se a Ferrari se a Red Bull nem szeretné hogy a Mercedes-nek kevésbé legyen szenvedős, ők meg ezért fognak harcolni.
Tehát érti az ember a nyilatkozatok miértjét,...ez egy szimpla versenyszellem szülte adok-kapok.
De, miért jelenik ez meg a szurkolóknál is úgy hogy a Pirelli megoldja a Mercedes gondjait?
..ha a Pirelli módosít a gumiján, annak nyilván van valami oka, de ezer és egy százalék hogy nem azért mert a Mercedes ezt kérte,..mert a Ferrari és a Red Bull meg azt fogja kérni hogy ne módosítson, mi ami miatt azt kell gondolni hogy a Pirelli mégis segíteni fogja a Mercedest?

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107183) joamilestoné


joamilestoné
(addikt)

Meklárennél varhato valami nagyobb auto upgrade valamikor?

(#107184) Csapoati válasza joamilestoné (#107183) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Persze, jövőre. ;] Amúgy azt hiszem a spanyol futamra várható egy nagyobb upgrade, mint sokaknál.

b-type: Blikk színvonal, amit néha lehoznak az ún. szakportálok, onnan jön ez az egész.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107185) velizare válasza joamilestoné (#107183) üzenetére


velizare
(veterán)

persze. néhány dolog változni fog, de a fényezés marad.

;]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#107186) Samott válasza b-type (#107178) üzenetére


Samott
(senior tag)

A mercedesnek problemaja van a gumival es a pirelli modosit rajtuk hogy megszunjenek ezek a problemak. Mi ez, ha nem segitseg?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#107187) b-type válasza Samott (#107186) üzenetére


b-type
(nagyúr)

jó, én nem fogom leírni újra, inkább kíváncsi lennék a te véleményedre, miért segítene a Pirelli a Mercedes-nek?
Valaki írja már le.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#107188) Samott válasza b-type (#107187) üzenetére


Samott
(senior tag)

Nem tudom, jo penzert?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#107189) Csapoati válasza Samott (#107186) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem az a gondja most a Mercinek, ami miatt a Pirelli módosít.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#107190) erahurka válasza joamilestoné (#107183) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Azt mondják a Spanyol Nagydíjra fogják utolérni magukat. Akkor lehet már erőből meg lesz a 12. rajthely is. :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107191) joamilestoné válasza Csapoati (#107184) üzenetére


joamilestoné
(addikt)

Tehat akkor nem. Alonso remelem onkentes nyugdijpenztarba utalgat. :(

(#107192) snecy20


snecy20
(veterán)

Így hogy a Force India megérkezett a TOP10-be, Alonsoéknak nem lesz éppenséggel könnyű dolguk a továbbiakban.

(#107193) Zoleee83 válasza joamilestoné (#107191) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Majd behúzza a WEC vb-t, aztán annyi. 😀Egyébként komplett B autó épül Wokingban, majd kiderül hogy mire lesz elég.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107194) erahurka válasza joamilestoné (#107191) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ja, szegény Alonso, biztos csirkefarháton fog élni mert nem tudott félretenni az évi 100 millió eurós fizujából meg a Kimoa pénzből :U

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#107195) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Alonso ideje 2.1mp-el volt gyengébb mint a pole, és 1.4mp-el rosszabb mint a legjobb Renault motoros autó ideje.

Mi lesz ebbű' kérem?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107196) snecy20 válasza Motion_Blur (#107195) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez érdekes kérdés, de ezek a körülmények most torzítottak rendesen..
Kizárt dolognak tartottam hogy a Ferrari 0.5mp-vel vigye a pole-t, aztán tessék. Baromira a fos Pirellik most a szűk keresztmetszet.

(#107197) Zoleee83 válasza Motion_Blur (#107195) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ebbű' egyelőre semmi. :N
Írtam nektek a multkor hogy el kell onnan zavarni Boulliert, a leggyengébb csapatfőnök az egész padockban, ahol megfordult sosem lett jó vége: Lotus, Renault, McLaren...
Még egy Martin Whitmarsh is sokkal ésszerűbb választás lenne.

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#107198) arn


arn
(nagyúr)

Mar barcelonaban is holyagosodtak a gumik a mercin, erre panaszkodtak. De ugy latszik mas gondjuk is van - ha valoban szuk a mukodesi tartomanyuk, es a pirelli ezt kitolja, epp nekik megoldas. A ferrarin larhatoan jol mukodnek, nekik nem erdekuk a modositas.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#107199) Motion_Blur válasza snecy20 (#107196) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Milyen fos Pirellik, mi a gond velük?

Egyébként megnéztem és amíg Hamilton 3 ezred híjján a tavalyi pole idejét futotta meg ma is, addig pl. Kimi 1mp-et javított a 2017-es Q3-as idején. Ez nem hinném hogy csak "fospirelli".

Ha itt holnap erőből elöl tud maradni Vettel és megnyeri a futamot, akkor el lehet kezdeni reménykedni. Főleg ha Kimi is végre tud hozni egy P2-t és rabolni a pontokat Hamiltontól.

Aztán lehet hogy a Mercik darálnak holnap a lágyakon, jobb idő is lesz mint ma és Bahrainben is ott volt a versenytempó.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#107200) snecy20 válasza Motion_Blur (#107199) üzenetére


snecy20
(veterán)

Milyen gumi az ami kemény 1 kört nem bír ki rendesen? Most ezt a Ferraritól és a Mercedestől függetlenül írom. :)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.