Hirdetés

2020. január 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106951) cyberkind válasza erahurka (#106950) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Ez lenne az alap, Kimi nem hibás, ő csak azt csinálta amikor a zöldnél szokás, és persze azt se feledjük, hogy ezzel a Ferrari legalább 15 pontot dobott el az összetettben.

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#106952) Popes válasza erahurka (#106950) üzenetére


Popes
(őstag)

Kimi a baleset után szerintem olyan ideges volt hogy megint elb@szták a versenyét hogy egyből ment innkább befelé.(meg szerintem nem is látta pontosan hogy mi történt) csak szóltak hogy állj meg! Szerinted nem ment volna oda?

A nyalókás tudta :F hogy mit csinált, de véleményem szerint Kimi itt nem hibázott!(végezte a dolgát, zöld és akkor padlógáz, vagy soha ne bízzon a csapatában és ilyenkor index balra és nézzen hátra kétszer?)

Deus ex machina

(#106953) b-type válasza Popes (#106952) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Kimi mindent jól csinált a balesetnél, sőt alapvetően a szerelő hibázott.
Viszont ez az eset jól példázza hogy miért nem tud maga mögé állítani egy csapatot.

Boldog új évet!

(#106954) Popes válasza b-type (#106953) üzenetére


Popes
(őstag)

"Viszont ez az eset jól példázza hogy miért nem tud maga mögé állítani egy csapatot."

Most ezt nem vágom, :F miért, mire gondolsz?

[ Szerkesztve ]

Deus ex machina

(#106955) JColee válasza Popes (#106954) üzenetére


JColee
(őstag)

Arra, hogy milyen ideges volt, és úgy tünt hogy le se szarta mi van a csávóval.

Persze amennyit láttunk a TV-ben, könnyű erre gondolni (nem ment oda katasztrófa turistáskodni, meg pacsizni, hogy sebaj).

(#106956) arn válasza Motion_Blur (#106941) üzenetére


arn
(nagyúr)

Erdekes, tenyleg furanak tunik, foleg a kanyarsebesseg.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106957) b-type válasza JColee (#106955) üzenetére


b-type
(nagyúr)

katasztrófa turistáskodni??!
Na mindegy, elvileg egy csapatban játszanak, nekem tök mindegy ki hogyan nézi, viszont jól példázza miért nem tud maga mellé állítani egy csapatot, ennyi.

Boldog új évet!

(#106958) Malachi válasza b-type (#106957) üzenetére


Malachi
(addikt)

jó hát nem tudom ki mennyire figyelte, de én 10 éve nem láttam ilyen idegesnek amikor megállították - konkrétan szinte a fejét verte a kormányba többször az idegtől. szerintem azt sem látta mi van, azt hihette elrontották a kerékcserét. nem ment oda, hát kit érdekel, komolyan.

(#106959) arn


arn
(nagyúr)

Bottas elismerte, hogy a sivatagi futam 80%-a során gondot okozott nekik a gumik hőfokának kordában tartása

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106960) KraX válasza Malachi (#106958) üzenetére


KraX
(senior tag)

En is ezt neztem. Utolag megneztem a bahraini highlights-ot es abban tisztan latni mennyire ideges volt amikor megallt, valoban majdnem lefejelte a kormanyt.

I know kung fu!

(#106961) Popes válasza Malachi (#106958) üzenetére


Popes
(őstag)

Én is így láttam hogy nem is esett le neki hogy elütött valakit. (a rádióban sem hiszem hogy mondták neki egyből hogy mi is történt pontosan)
Nem nézem ki Kimiből hogy ennyire ne érdekelné hogy mi van bárkivel is aki megsérülhetett a csapatából. :N

Deus ex machina

(#106962) _drk


_drk
(senior tag)

Mikor látják be, hogy nem jó ez a 2mp-s box kiállás?

Kapkodnak így nagyon benne van hibázási esély, ami már ha +1-2 másodperccel több már a pilótának több amin egy verseny el mehet.
Ez ebből fakadó hiba lehetőségek mint a nem megfelelő kerék rögzítés. Már a futam végét jelenti egy pilótának.
Akkor a jelent esetből, meg a múltból már többől is, nagyon baleset veszélyes. A nyalókás ember szerintem ha egy kis mozzanatot lát hogy jelzik készen vannak már indítja.

Plusz egy több ideig tartó kiállásnál nem lenne gond bármi + mozzanat a kocsi körül, teszem azt első szárny csere. Ami már megint a futam végét jelenti egy pilótának.

(#106964) quailstorm válasza _drk (#106962) üzenetére


quailstorm
(nagyúr)

Mert mit hoznál be helyette? Tankolásnál hiába volt a kerekekre 3-4x ennyi idő, ott meg a tankolással kellett kapkodni.
Valamivel mindig kell kapkodni, hacsak nem egységesíted és unalmasítod be...

Amúgy most a Ferrarinál ember vezérli a zöld lámpát? Mert én arra gyanúzok, hogy nem készítették fel a jeladórendszert arra, hogy 3 kerék ki van cserélve, de 1 még le se jött.

A fórummotor meg még mindig csodálatosan reagál a szerkesztésre.

[ Szerkesztve ]

(#106965) gbors válasza _drk (#106962) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Semmikor, mert jó :) Ebben a sportban minden (na jó, sok minden) a versengésről és a kimaxolt teljesítményekről szól. Ez is egy lehetőség, hogy előnyt szerezzen a csapat - vagy veszítsen.
Nyilván észnél kell lenni, hogy ne sérüljön meg senki - akárcsak a pilótáknak.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#106966) snecy20 válasza _drk (#106962) üzenetére


snecy20
(veterán)

Majd kitalálnak egy 4 vagy 5mp-es limitidőt.

(#106967) arn


arn
(nagyúr)

Annyit kellene csinalni kerekcserenel, hogy minden embernek lenne egy sajat gombja, es akkor valt zoldre, ha megnyomtak. Lehet az elejen lassabb lenne, de biztonsagosabb.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106968) erahurka válasza snecy20 (#106966) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Aztán annak az izgalma is elmenne hogy sikerül-e elég gyors kiállást csinálni...

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106969) Segal


Segal
(addikt)

Majd kitalálják nekik is a "halo"-t. Valami kötelező ruházatot ami megvédi őket akkor is ha áthajt valamelyik végtagján egy autó.

(#106970) b-type válasza snecy20 (#106966) üzenetére


b-type
(nagyúr)

vagy két csapat cserél csak, egyik oldal, utána a másik oldal. esetleg egy csapat,...ironman mod: versenyző cserél :)

Boldog új évet!

(#106971) Segal válasza b-type (#106970) üzenetére


Segal
(addikt)

A legegyszerűbb megoldásra nem gondoltok. Betiltják a kerékcserét ;]

(#106972) EmberXY válasza Segal (#106971) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Vagy le kell állítani a motort a kerékcsere alatt, és ha a szerelők elmentek onnan, akkor mehet ahogy akar... :D
Szerintem a 10 másodpercbe így is beleférne....

Up the Irons!

(#106973) arn válasza Segal (#106971) üzenetére


arn
(nagyúr)

vegulis le lehetne zavarni ket rovidebb versenyt, box nelkul. aztan mindenki nyomja, ami a csovon kifer.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106974) erahurka válasza arn (#106973) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Régebben boxszal együtt is működött hogy mindenki nyomja ami a csövön kifér :U

Nem rövidebb versenyek kellenének hanem több motor és egyszerűbb aero. Utóbbiról mindenki tud, a Liberty tudja, az FIA tudja, a csapatok tudják, és mégis folyamatosan megvétóznak minden ilyen jellegű változtatást.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106975) Csapoati válasza erahurka (#106974) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ez nem igaz, régen is spóroltak, csak nem láttad a köridőket. Vagy azt hiszed, hogy amikor Schumi 40 másodperc előnnyel nyert, akkor tövig nyomta végig? Dehogyis.

arn: Az aero lebutítása szerintem elkerülhetetlen lesz legkésőbb 2020-ra.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106976) arn válasza erahurka (#106974) üzenetére


arn
(nagyúr)

1. konnyebb auto
2. redukalt aero

a box inkabb szinesitesnek van benne, mert amugy szar se tortenne... elmenne a mercedes az elejen, aztan a tobbieknek meg annyi eselye se lenne, hogy a boxban vmit beneznek. a ket rovidebb versenynek is kb ennyi az ertelme :) intenzivebb azert biztosan, illetve lehetne javitani vmit a masodik futamon.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#106977) erahurka válasza Csapoati (#106975) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Jó most ha elhúztál 40 másodpercre nyilván nem fogsz határon menni. Ahogy akkor is elveszed ha 20 másodperc hátrányod van és 5 köröd lenne ledolgozni. De ha 5 sec van köztük most akkor is visszavesznek mert spórolni kell mindennel.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106978) velizare válasza b-type (#106970) üzenetére


velizare
(veterán)

limitálhatják pl. a kerékcserét végző személyzetet mondjuk 3 vagy 4 főre.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106979) Malachi válasza velizare (#106978) üzenetére


Malachi
(addikt)

régóta mondom, hogy a pilótának kellene kereket cserélnie. :D

(#106980) Csapoati válasza erahurka (#106977) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Csak akkor, ha nincs értelme erőltetni. A 2 másodpercen belüli különbség viszont kinyírja a gumikat meg a hűtést, az előbbivel mindenképp kell kezdeni valamit. Az utóbbival viszont nem nagyon tudsz mit.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106981) erahurka válasza Csapoati (#106980) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ha aerodinamikailag benn lehetne maradni a másik mögött 1 másodpercre akkor szerintem kezdenének valamit a hűtéssel. A jelenlegi szabályrendszerben viszont nincs értelme mert nyilván időveszteséggel járna.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106982) gbors válasza Csapoati (#106975) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Attól függ, mit értünk régen alatt. Pont MS kapcsán tűnt fel, hogy ha ekkora a fölényük, akkor hogy a fenében sokszor csak 10-20 másodperccel nyernek, akkor esett le, hogy bizony spórolnak a technikával.
A 90-es évek elején, ill. a 80-as években viszont tényleg volt sokszor, hogy nyomták erőből végig. Ha Mansellnek valaki szólt volna, hogy másképp is lehet, akkor most esetleg 3x VB lenne ;]

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#106983) Csapoati válasza gbors (#106982) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Mansell az én olvasatomban már nagyon régen volt. :D De amúgy azt se tudjuk, hogy ő mennyire spórolt mondjuk az élen, mennyire "hajtotta szét" a technikát, megfelelő adatok híján. Az meg a másik fele, hogy nem tudom akkoriban mennyi infót kapott egyáltalán a pilóta, mert most ugye ki tudnak számolni kb mindent a boxban és azonnal el is mondják rádión.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106984) Leon77


Leon77
(senior tag)

Javítsatok ki, ha tévedek, de én úgy tudtam, hogy minden pisztolyon van egy gomb és csak akkor lesz zöld, ha mindenki megnyomta, plusz a nyalókás ember is.

Ezek szerint rosszul tudtam és csak a nyalókásnak van gombja?

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#106985) Obi-1 válasza Csapoati (#106983) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Sokat nyilatkoztak a régiek arról, hogy az ő idejükben is volt spórolás. Prost, Lauda tuti lenyilatkozta.

Más: a Merci és Hamilton már elkezdett siránkozni a világbajnoki hátrányuk miatt. Hiiihetetlen.

Only a Sith deals in absolutes.

(#106986) velizare válasza gbors (#106869) üzenetére


velizare
(veterán)

“Pretty much all the race, 80% of the race, I was stuck with not being able to push more because of the tyre overheating. I was driving to a temperature limit and if you go over it for two corners in a row you lose a lot in the third corner. I think that is a limitation we have with the car.”

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#106987) [CS]Blade2 válasza Leon77 (#106984) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Van olyan csapat, aki kísérletezett ezzel, van aki ilyen rendszert használ, van aki inkább elvetette, és egy hagyományosabb megoldást használ.
Aki kész van, pl. felteszi a kezét, vagy a légkulcsos felemeli a légkulcsot a levegőbe, hogy ő kész van.

A jelet küldő megoldásnak is megvannak a hibái. Rosszkor nyomja meg, vagy elfelejti megnyomni és akkor másodperceket buknak, mire rájönnek.
A lámpát kezelő emberben és magában a lámpa meghibásodásában is több a kockázat, mint a nyalókás emberben, de már vittek el nyalókát is bőven a pilóták.
Lámpából és nyalókából is volt már, hogy visszanyomta, hogy még sincs kész a csere, csak közben a pilóta reakcióideje tizedmásodpercek, és már elindult.

(#106988) EmberXY válasza [CS]Blade2 (#106987) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Még olyasmi jutott eszembe, ami talán használható lenne, hogy a szerelési területen az aszfaltba lennének építve bizonyos nyomásérzékelők, kvázi akár egy mérleg, és ha a szerelők végeznek, 1 lépést hátra kéne lépniük. Amíg az érzékelő azt jelzi, hogy tartózkodik valaki a szerelési területen, az autóban egy erre a célra kialakított elektronika nem engedné azt elindulni... Így nem lenne minimum időlimit sem, ugyanúgy a szerelőkön múlik, mikor végeznek...
Egyúttal nem kéne lámpás ember sem.

Up the Irons!

(#106989) gbors válasza Obi-1 (#106985) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, volt, hogy muszáj volt, nem is ritkán vszleg. Amikor nem volt muszáj, akkor viszont tolták. A proaktív "intézményesített" spórolást szerintem a Ferrari hozta be, de érdekelne, ha valaki tud korábbi példát.

(#106986) cain69: OK, így tiszta. Tehát nem a gumi szar, hanem a Mercedes + gumi + magas hőmérséklet kombináció, és nem a követéstől melegedtek túl a gumik, hanem eleve (és így is tudott 1 sec / kör tempóval közeledni).

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#106990) Segal válasza Csapoati (#106975) üzenetére


Segal
(addikt)

Az a baj hogy 21-tol teljesen uj autok jonnek es mondtak a csapatok is hogy 1 evre nem erdemes uj autot tervezni. Szoval ezekkel egyutt kell elnunk 21-ig. Akkor van ra mod hogy olyan is megvalosuljon ami nem minden csapatnak tetszik csak tokosnek kell lennie a Liberty-nek es tovabbra is ragaszkodni ehhez a megszoksz vagy megszoksz felfogashoz. Ha 1-2 csapat el is megy na bumm jonne helyette 3-4 is ha lehetoseget latnanak a sportba.

(#106991) Leon77 válasza EmberXY (#106988) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Ha pusztán a biztonság a cél, akkor legyen minimum idő, mondjuk kerék lefékezésétől 3 sec.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#106992) Csapoati válasza Segal (#106990) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Egy egyszerűsített első szárnnyal azért csak tán nem kell az egész autót áttervezni. Illetve nyilván valamennyire át kell, erre pont ugyanannyi idejük lenne, mint máskor.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#106993) KraX válasza Obi-1 (#106985) üzenetére


KraX
(senior tag)

Isztenem... :)

I know kung fu!

(#106994) KraX válasza EmberXY (#106988) üzenetére


KraX
(senior tag)

Tobb problema is eredne ebbol. Az elso ha az auto nem pont ott all meg valamilyen okbol kifolyolag. A masik,hogy a pitwallhoz kozelebb levo emberek nem nagyon tudnak kihatralni mert ott kozlekedik a tobbi auto novelne a balasetveszelyt.

I know kung fu!

(#106995) EmberXY válasza KraX (#106994) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Az elsőre talán megoldás lenne, ha súlyt mérnének az adott területen, és a szerelők akkor léphetnének oda amikor az autó megállt. Ha ugyanaz a tömeg lép le mint amennyi rálépett a megállás után, akkor rendben van.
Másodikra meg szélesebb pitlane és/vagy biztonsági korlát az adott szakaszokon.

Up the Irons!

(#106996) Delávégá válasza EmberXY (#106995) üzenetére


Delávégá
(tag)

Nem életszerű az elképzelésed.

(#106997) erahurka válasza EmberXY (#106995) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Szerintem ez egy motorsport, ahol 300-zal tépnek egy hosszabb egyenesben. Fogadjuk el hogy veszélyes, ne akarjunk már minden köré falat meg bukókeretet rakni. Nyilván amíg lehet értelmesen biztosítani a dolgokat addig tegyék meg, de ilyen nyomásérzékelés meg mittomén milyen megoldások a boxba majdnem olyan őrült ötletek mint a halo.

A síugrók érkezzenek plüssre, nehogy megüssék magukat ha esetleg elrontják a landolást :U

[ Szerkesztve ]

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#106998) EmberXY válasza erahurka (#106997) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Jóvanna, én csak ötleteltem, ahogy egy fotelszakértőtől elvárható, nem én szarom a spanyol viaszt. Én a halo-t sem támogattam, sőt, ha rajtam múlna, még mindig v10-ek lennének a kocsikban, de ha már szóba került a biztonság, nekem is lehetnek ötleteim... :D
Egyébként mivel nagyon valószínű, hogy emberi mulasztás történt, az sem biztos, hogy lesz változás, eddig is veszélyes volt, de szerencsére ilyen nagyon ritkán történik.

Up the Irons!

(#106999) KraX válasza EmberXY (#106998) üzenetére


KraX
(senior tag)

Otlet szinten mukodhet, bar a megvalositasa nehezkes lenne, mivel minden palyat fel kene kesziteni es nagyon nagy lenne a koltseg vonzata is.

I know kung fu!

(#107000) EmberXY válasza KraX (#106999) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Vagy olyan módszer nem működne, mint pl a DTM-ben, hogy az autó saját magát emeli és rakja le? Itt is számos biztonsági megchanizmust bele lehetne vinni, és még egy kis plusz idő is lenne a biztonságos eltávolodásra, míg lerakja magát a kocsi, és nem kellenének emelős emberkék sem. :F
(Ígérem, több ötletem nem lesz ma. ;] )

Up the Irons!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.