Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Egy csodaszép szerelmes utazás: Haven bemutató
- Tudástár Az eSzemélyi használhatósága magánszemélyként
- Bemutató Creative Stage 2.1
- Elemzés A legolcsóbb új PC konfig nyomában
- Bemutató A V12-es duruzsolása – Lamborghini Sián FPK 37
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [kyrabaybee:] :L
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [CPT.Pirk:] Tájékoztatás a COVID-19 elleni oltásokkal kapcsolatban - valódi tájékozatás?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tíz, kiver a víz - VV10 - Való Világ 10
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Pécsi gyerek:] Vettem egy robogót 😀
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

Aksomatic
aktív tag
Szerintem ez a mentalitásbeli különbség közte és mondjuk Hamilton között, úgy lehetett vele hogy neki a 2. hely se rossz
OP6

ricsi8800gt
addikt
Simán be vállalta volna ezt Riki vagy Maxi.
Látod hogy ott egy kicsi esély és be villan neki hogy Á nekem jó a 2.hely is.Nem hiszem
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

Csapoati
Topikgazda
Nagyon kicsi esély volt, 4 tized hátrányból bevetődve jó eséllyel túlcsúszik és Vettel simán alávág belül. A leintés utáni féktáv már érdekesebb lett volna.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

[CS]Blade2
addikt
Szerintem ez hülyeség. Akkor aki optimális tartományban van jelenleg egy adott keverékkel, annak már nem érdemes több leszorítóerőt generálni, mert túlmelegszik a gumi? (mindig mindenki több leszorítóerőt akar)
Ált. mindig a legjobb autók kezelik a legjobban a gumikat is. Nagy leszorító van, nem kúszik a gumi oldalra, nem kúszik, csúszik a kocsi a kanyarokban oldalra, a gumi bekerül az optimális tartományába, és, ha nem lassít túlságosan vagy nem erőlteti túl a pilóta, akkor ott is marad, és ott optimális a kopása is.
Wéber szerint is az oldalirányú kis apró kúszások okozzák a túlmelegedést és a hólyagosodást.
Akinek ilyen szempontból gondja van, azoknál szokott ez hatványozódni, meg eleve is csúszkálnak az egész kocsival is, ami megint csak nagyobb kopás.
Persze, hogy nem, ezért írtam, hogy teljesen megalapozatlan erre feltételezéseket tenni.
(#106898) KraX: igen, még egy (esetleg két) kör, és akkor tényleg game over. Én igazából 10 körrel a vége előtt azt hittem, hogy annyira ki fognak nyiffanni a gumik, hogy Hamilton is elmegy mellette vagy defektet kap. De valahogy túlélte.
"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

Csapoati
Topikgazda
Pedig szarok és veszélyesek a Pirellik, mint az köztudott.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

#70869248
törölt tag
..háát volt már rá példa mármint az ennyire kinyiffanó gumikra.

Leon77
senior tag
Vettel is tudna mesélni ugye?
[ Szerkesztve ]
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

arn
nagyúr
ok a kiralyok... hamilton a kemenyebb gumin is gyorsabb volt, mint vettel a lagyabbon, nem csak a vegen, hanem folyamatosan. es vmiert a kemenyebb gumikat favorizaljak, mint a ferrarinal (lsd gumivalsztas, etc)
a multkor is azon mult, hogy nem lehetett elozni. hol van itt a ferrari foleny?
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Abu85
HÁZIGAZDA
És mit ért el vele? Az F1-ben eléggé az elől haladó kontrollálja a versenyt.
Szerintem a Merci nem favorizálja a közepest. Úgy voltak vele, hogy az ellentétét csinálják annak, amit a Ferrari. Ez a logikus. Ha ugyanazt csinálják, akkor az esély is elveszik, hogy helycsere lesz.
Az hogy nem lehet előzni a verseny része jelenleg. Bármennyire is szomorú. A boxban kell győzni, vagy az időmérőn. A Merci ugyanúgy behúzhatta volna az első sort, vagy Bottas az első helyet, de most nem volt elég gyors az autó hozzá. Még 30°C alatti aszfalt mellett sem, ami hűvösnek számít. Hidd el, hogy Hamilton sem azért adta át a pole-t Vettelnek, mert úgy volt vele, hogy úgyis hátulról indul, egyszerűen csak nem tudott annyira gyors kört menni.
[ Szerkesztve ]

#70869248
törölt tag
A két dolog, Hamilton és Vettel tempója nem igazán összevethető, Vettel és a stábja billegett két lehetséges taktikai húzás között, amiből az az egyik hogy végigmennek, tehát úgy kellett mennie hogy ne nyírja ki a gumiját.
Hamilton-nak gyorsabban kellett mennie mint Vettel, egyrészt hogy 'ablakba' érjen, hogy ha Vettel kiáll akkor mögé érjen,..és utána volt az a zavar, ami félig a Mercedes sara, Hamilton-nak olyan tempót kellett mennie, hogy gyorsabb legyen Vettel-nél, de maradjon annyi a gumijában hogy ha Vettel kiáll, és majd támad akkor tudjon védekezni, vagy legalábbis legyen valami sansza.
Bottas esetében nagyobb balfaxok voltak ha lehet iylet mondani, Bottas-t hamarabb rá kellett volna küldeni Vettel-re.
Nagyjából hasonlóan gondolkodtak mindkét garázsban, csak Vettel okos volt, addig kellett nyitva hagyni a kiállás lehetőségét amíg csak le nem esik, ha másból nem a hátralévő körökből a Mercedes-nek hogy itt már nem lesz kiállás,...mert addig a Mercedes próbálja lefedni mindkét lehetőséget, azaz nem kivenni a gumikból mindent.
Valójában Bottas sztem rá kellett volna engedni korábban Vettel-re és irányítani, nem pedig lefedni a másik irányítását.
Lehet hogy akkor Vettel kénytelen lett volna kijönni, akár két körrel a vége előtt, könnyen lehet.
Hamilton-nak voltak a legfrissebb gumijai, de Vettel jó ideig nem ment gyorsan, utána meg már nem tudott.

arn
nagyúr
ez igy csak latszolagos elony. majd akkor lesz igazi, ha ellep es kontrollalja a tavolsagot. a masik fontos dolog pedig a poleok... epp a hasonlo helyzetek miatt.
ha igy marad, boritekolhato a merci vbcim, igy nem lehet vbt nyerni.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
ja, legkésőbb akkor, amikor kimi kiesett. lett volna 20 körük, hogy bottasszal kihajszolják vettelből a kerékcserét, addig kellett volna hamiltonnak vettel elé érnie. ha pedig bottas vele egyszerre cserél, meccselhetett volna a 2. helyért a végén.
csak éppen az sincs kizárva, hogy bottasnak nem tudták megmagyarázni, hogy miért jó az neki, ha a biztos 2.-talán 1. helyét egy biztos 3.-talán 1.-re cseréli. neki ez volt a jó, a csapattársát így biztosan megverte, a másik verzióban pedig biztosan nem verte volna meg.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

KraX
senior tag
Az idei pirelli gumik mar szerintem nagyon jok, volt egy par evuk ra, hogy kifejlesszek.
#106912
Igy van. En is igy gondolom a latottak alapjan. Jo a Ferrari de meg a Mercedes a favorit tovabbra is, bar ugy tunik, hogy zarul az ollo jelen pillanatban, ami a tobbsegnek jo lehet. Szerencsere nem tunik tul erotlennek a Ferrari az egyenesekben sem, sot, ez meg sokat szamithat a vegelszamolasnal. Ahogy Lapaj mondta az egyik regebbi kozvetites alatt: "Barmi megtortenhet es annak az ellenkezoje is."
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

KraX
senior tag
Bevallom en is szorongattam a szek karfajat mert nagyon feszultsegteli volt az utolso nehany kor. Nem volt rossz futam egyaltalan es nem azert mert a Ferrari nyert (persze azert orultem, nem tagadom)
[ Szerkesztve ]
I know kung fu!

Atomantiii
őstag
Hamilton tegnap beállította Räikkönen 2013-as rekordját miszerint 27 egymást követő futamon ért célba pontszerző helyen.

Viktor77
félisten
Igen, elhangzott a közvetítésben.
Some people move on, but not us ... not us

[CS]Blade2
addikt
Ahogy tegnap leírtam, szerintem a Mercedes ott hibázott, hogy nem ismerte fel, hogy mit csinál a Ferrari. Amikor szóltak neki, hogy "hülye ez a Vettel, már nem tud visszajönni eléd", na akkor lett biztos, hogy Vettel nem jön ki többet.
Ezek pedig szerintem mindkét autón tartalékolták a gumit, hogy majd védekezni kell Vettel ellen. Nyilván olyan hülye a Ferrari, hogy megvárja a cserével, hogy 2 autót is a pályán kelljen megelőzni.
Azonnal le kellett volna reagálni, és nyomni akár mindkét autóval.
Nekik maradt a végére a gumiból, tehát nem vettek ki belőle eleget. Ha elkezdik nyomni az 1 kiállás ellenére, akkor vagy kicsinálhatták volna Vettel gumiját azzal, hogy neki is nyomnia kell, vagy rákényszerítik a cserére, de akkor annyival előrébb is lettek volna a pályán, hogy Vettelnek még fel kell rájuk érni, és akkor ők védekeznek, ami könnyebb.
Nem sokkal rá Kimi kiesése pedig abszolút ezt diktálta volna, mert Gasly fényévekre volt mögöttük. Ha esetleg nekik fogy el a gumi, akkor cserélnek mindkét autón, és semmit nem buknak.
Várták a sült galambot, hogy magától odarepül.
Gondolom a számítógép ezt nem dobta ki. Túlságosan a számtógépre hagyatkoznak, vagy nem 100-as a programjuk.
Pl.: azt már mondták is, hogy a extra kiállást kockázatnak veszi a program. Lehet, hogy egy ilyen miatt ment el az esélyük.

Atomantiii
őstag
Nem hallgattam Szujóékat.

gabe_
őstag
Az lenne a legjobb, ha az utolsó pár kör hajtását láthatnánk az egész futam alatt, nem ezt a letekerem-feltekerem-vonatozok 2mp-re-spórolást, ami van. Ha 50-60 körön keresztül kitaposhatnák a kocsikból amit tudnak.
Így gyakorlatilag ami érdekes, az a rajt, az első 4-5 kör, meg az utolsó 5. A többi töltelék körökben csak annyi, ha esetleg valaki hibázik...
Sovány szakácsban sose bízz!

Armagedown
őstag
Meg lehetne csinálni, csak egyik csapat sem fogja bevállani azt, hogy minden versenyen 10 helyes rajtbüntetést kapjon.
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

#70869248
törölt tag
Igen, irányítani kellett volna, nem reagálni.
..ha ráküldik Bottas-t, és elindítják Hamilton-t, akkor a Ferrari-nak kellett volna reagálni, a legvalószínűbb hogy kijöttek volna az érintetlen lágygumiért és támadnak.
Azzal hogy a Mercedes várta mit fog tenni a Ferrari, azzal lehetővé tette hogy életben maradjon az a lehetőség hogy Vettel kint marad. Bottas ellen védekezve elfogyott volna a gumi, és ezt is jósolták volna a Ferrari-nál és ki hozzák. Igazából ez Bottas kezére próbálta volna játszani a győzelmet, mert azzal hogy rámegy Vettel-re, gyorsan kellett volna reagálnia a Ferrari-nak hogy legyen idő felérni az új gumikkal.
Itt Bottas-nak meg kellett volna nyernie a futamot, Hamilton-nak meg tartania Vettel-t amíg tudja.

Cartevo
senior tag
Ha már a 4 vb címekkel dobálóztunk, az előzést Prost sem próbálta volna meg.

arn
nagyúr
A ferrari fejevel gondolkodva... ha kijonnek, jo esellyel csak hamilton lett volna meg, ha nem, akkor kis esellyel megnyerik, ha nem, max visszaesnek bottas moge. Gyk igy volt eselyuk a gyozelemre, a masodik hely meglett volna mindket esetben.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Malachi
addikt
Senna igen és talán sikerült is volna.
Szerintem valós esély volt rá, hogy Hamilton mögé is visszaesnek, sőt, akár a nullázás is benne volt a pakliban. Vettel járt már pontosan így 2015-ben Belgiumban, úgyhogy vszleg izzadt rendesen
Ha kijönnek 6 másodperc előnynél, akkor azért a kettővel puhább, friss gumikon rendesen oda lehetett volna verni, . Csak ugye kérdés, hogy mennyire akadnak fenn Hamiltonon. Az is lehet, hogy ezt akarták Kimivel előkészíteni - kicsit megdolgoztatja Lewist, hogy fogyjanak azok a közepesek, aztán amikor Vettel is jön, akkor már simábban el bír menni.
"Your motto was in god we trust all others pay by cash"

Male
nagyúr
Na erre a hangsáv dologra én is kíváncsi lennék... morogtam miatta, mert az erősítő persze Pro Logic-nak vette, és kb a középső hangszórón szólt az egész futam... remélem a következő versenyen már visszatér az 5.1-es hang... (amúgy DIGi, de akkor nem ők csinálták, hanem eleve az adás volt ilyen)
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu
na azt megnéztem volna, hogyan blokkol hamilton bottasnak.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

#70869248
törölt tag
Hamilton-nak a győzelemre nagyon kicsi esélye lett volna, igazából csak az a taktika hozta volna ki, ha Bottas elkezdi gyűrni Vettel-t és Vettel-t nem hozzák ki, akkor Vettel utolsó 5 köre az talán 3-4mp-vel lassabb lett volna mint Hamilton-nak, de még az is előfordulhat hogy ki kell hozni Vettel-t defekt veszély miatt.
Szóval ezen a futamon Hamilton-nak szinte nulla esélye volt ebben a szakaszban, egy SC kellett volna, de az nem számolható taktikában.
Az SC mindig tényező, de alapozni nem lehet rá.
Szal Lewis-nak fogni kellett volna Vettel-t azt kész.

arn
nagyúr
Az o erdeke is lett volna... vettel het ponttal kevesebbet kap.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

ztsoft
őstag
Félek tőle, hogy így marad egész évben. Sajnos a neten sem találtam róla semmi infót, hogy a Liberty Media miként adja a közvetítést.
Remélem a most következő Kínai futamnál már sikerül megnézni Atomantiii fórumtársnak, hogy mi a helyzet az eredeti hangsávval.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

DopeBob
addikt
Kicsit lemaradtam, csak most tudtam megnézni a futam végét.
Tele van ez az év meglepetésekkel, és nem várt feltámadásokkal.
Honda, Gasly, Ericsson, nem győzöm kapkodni a fejem.
MZ/X

Atomantiii
őstag
Eredeti hangsáv már most is volt futam és időmérő alatt is az MTVA feladásnál műholdon, a nemzetközi world feeden biztosan volt minden közvetítésnél, futamon néztem is volt vagy 10 hangsáv csak azt nem néztem, hogy 5.1 volt-e vagy sem mivel pc-n néztem két hangszóróval így nekem ebből a szempontból mindegy volt.

Leon77
senior tag
Budapesten digin sajnos nem volt és ez már a második futam. Tavaly csak néha nem volt, pedig én is házimozin hallgatnám a hangot.
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

guftabi96
addikt
Ugyan a WEC-ből kivonultak, de azért egy "kicsit" még továbbfejlesztették a 919 Hybridet a Porsche mérnökei
Eléggé szabad kezet kaptak, hiszen nem is volt szabály, amit be kellett volna tartani. Meg is lett az eredménye: Neel Jani majdnem 8 tizeddel megdöntötte Hamilton tavalyi pole idejét Spa-ban.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael | #JB17 | "People = Shit"

EmberXY
addikt
Így viszont teljesen érthető, hogy megdöntötte az F1-es körrekordot, nyilván az F1 autók is sokkal gyorsabbak lehetnének, ha nem lenne annyi szabály.
Up the Irons!

vlevi
nagyúr
Lemans topicban is szó volt erről.
Ha csak a 100literes átfolyási limitet kikapcsolnák a tavalyi merciben, ferkában, már kész is lenne a másodpercekkel gyorsabb kör spa-ban.

Csapoati
Topikgazda
Annyira nem vagyok lenyűgözve. 7 tizeddel döntötte meg az F1-es rekordot 1160 lóerővel, miközben az F1-ben átfolyási limit van, versenybeállítások, stb. Egy szabályok nélküli jelenlegi F1-es autó szerintem 1:40 alatti kört tudna.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

ztsoft
őstag
Félre érthető voltam, az eredetinél én a Liberty Media által közre adott (nemzetközi world feed) hangsávra gondoltam. Az más kérdés, hogy az MTVA mit ad "eredeti"-ként.
Már a filmeknél is látható, hogy az "eredeti szinkron" nem mindig egyezik meg a film eredeti hang sávjával (felbontás, csatornák száma, stb.)
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

#70869248
törölt tag
vagány menet lehetett

Motion_Blur
félisten
Video: [link]
Pár helyen olyan mintha rátettek volna egy 1.25x gyorsítást
Az tuti hogy 1. és 3. szektorban komolyat ad szerintem egy ennél jobb F1-es köridőnek is.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

#70869248
törölt tag
El kéne indítani Spa-ban
Nulla esélye van, de el kéne indítani baxa meg ..Alonso-t megkérdezném.

snecy20
veterán
Ez a rekord idén át lesz adva a múltnak a Mercedes vagy a Ferrari által.

erahurka
nagyúr
Vagy az STR Honda által?
[ Szerkesztve ]
"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka | Filmes Twitter: http://twitter.com/TrashMozi

Ciccuka
addikt

Segal
veterán
Már az első lépéseit is megtette
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

Leon77
senior tag
Lassan az első szavakat is kimondja
Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

cyberkind
nagyúr
Vajon az találkozott vele aki megnyomta a gombot, hogy idő előtt zöldre váltson a lámpa?
"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

KraX
senior tag
Csatlakozom. Szep eredmeny, de nem erdemes osszevetni. Az F1 elegge korlatos szabalyaival is nagyon gyors most. Azzal nincs gond.
I know kung fu!

erahurka
nagyúr
Szerintem előbb ment oda hozzá mint Raikkonen.
"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka | Filmes Twitter: http://twitter.com/TrashMozi